Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Milyen processzort vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Egér probléma
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz
Napfénysüti #40497 üzenetére
300k Ft a felár. [link]
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
gyenesmartin #40496 üzenetére
Mennyivel kerül többe az 1.4 mint az 1.0?
-
Napfénysüti
nagyúr
Ja, az mindig mókás mikor ilyen romokra amiknél a bringám kétszer többet ér rárakják a koppány kipuffot a 70 Le mellé. Menni nem mennek de üvölt a tragacsuk.
Nekem is volt anno a Hondán (B16A2,1.6, 160 Le, VTI) amikor megvettem de én később cseréltem egy gyárira dobot ami mellett még utazni is lehetett vele.
-
eami
veterán
ne aggódj, elektromos autóknál is gondoltak már rájuk
-
Brogyi
őstag
Beszéljünk valami komolyabbról. A vitara/scross milyen automatát használ? Robotizált gagyit, ahogy írtátok?
Az 1.0-s swift-nél is megjelent valami hasonló. Az milyen ( a kapcsolgatós)? -
HKorn
veterán
Most nem is konkrétan arra az autóra értettem, hanem a hazai boyracerek autóira, azért sok tuning kimerül annyiban, hogy Monster matrica meg nyitott kipuff, esetleg levágott rugó kis ültetés miatt, aztán ordítva pörgetjük a 90 lovat és ezt most nem is feltétlen csak Suzukira értem, lehet bármilyen autó.
Nem vagyok álszent, én is voltam 20 éves, rajongtam a sportos autókért én is és volt hogy a sajátomra még matricát is tettem, meg felnit, meg teszkós kipufogóvéget, de nem közlekedtem vele úgy mintha 200 lovas lenne. Amúgy tök gáz volt, szerencsére kinőttem belőle
Most is szeretem a sportos modelleket, főleg a jó kis hot hatcheket, de szigorúan csak a gyári dolgokat, nekem egyáltalán nem tetszenek a szénné tuningolt autók.
-
HKorn
veterán
Azért egy gyári sportmodell alá rakott durrogó kipuff rendszer, ami mögött teljesítmény is van kevésbé megmosolyogtató, mint egy 1.3-as 90LE-s alá rakott nyitott rendszer, ami kb csak arra jó, hogy minenkit idegesítsen az utcában. Eleve komolytalan.
-
-
tboldi
nagyúr
Nem pont a Jazz-re gondoltam, de akár ez is jó példa lehet velem együtt.
szerk.: Amúgy most Japánból rendeltem kibaCott ritka, LED-es, gyári hátsó lámpákat. Senki nincs olyan hülye rajtam kívül, aki ezt kifizetné.
Már itt vannak az országban, kedden küldtem be a vámkezeléshez szükséges dokumentumokat.szerk. 2: Én is azon dolgozok, hogy egy kicsit kitűnjön a sok kommersz Jazz közül, de nem akarok hülyegyerek/boyracer autót csinálni belőle. A gyárias jelleget meg akarom tartani, ebbe a kályhacső nem fér bele.
szerk. 3: Inkább arról mesélj, mi újság a DSG-vel!
-
ludsimon
veterán
Itt egy másik, itt sincs szétforgatva, de itt is sokkal mélyebb hangja van mint a Remusnak.
Mondjuk itt épp launch control hallatszik az meg becsapós.Hogyan lehetne kideríteni ez milyen rendszer? Azon kívül, hogy próbálom őket elérni.
-
ludsimon
veterán
Sziasztok!
Milyen kipu rendszer van ezalatt a Suzuki Swift Sport ZC31S alatt?
Ha jól hallom turbó is süvít rajta, de gondolom nem az adja ezt a mély, "Subaru"-s kipu hangot.
Segítsetek légyszi!Nem olyasmit keresek mint a Remus, mert a Remus 5500 rpm-től elmagasodik és nem marad mély.
Ez valami más, végig mély hangja marad. -
ElGatto
aktív tag
Helló
2005 - ös swift bal első és hátsó ajtózár rettenetesen kerreg nyitáskor és záráskor is. Lehet ezt a hibát javítani, vagy külön a motort cserélni benne? Az egész zárszerkezetet horror áron adják. Érdemes szétszedni esetleg tisztítani?
üdv
-
a_tesz
Korrektor
válasz
szabonagyur #40439 üzenetére
Szia, amennyire tudom, az 1.3-asokban egy robotizált kézi váltó volt elérhető (köznyelvben bohócváltónak hívják, elsősorban a franciák szerették/szeretik ilyennel kínálni az autóikat, ami egy kicsit kevésbé komfortos váltásérzetet ad), ami a lemez alatt lényegében egy sima kézi váltó. A kézi váltó választókarja helyett egy elektromotor rakosgatja a sebességet, a kuplungot is ő kezeli, ezért aztán kicsit kevésbé kulturált élmény, mint egy hagyományos automata. Betegségeiről nem tudok nyilatkozni, de amennyire tudom, nem is nagyon volt utána se elérhető ilyen, szóval nem hinném, hogy a legjobban sikerült váltó a világon.
Az 1.5 motorhoz adták a hagyományos automata váltót, az egy nagyságrenddel kényelmesebb, és nagyon nem tudok semmi kirívó bajáról. Ha az előírt olajcserét megkapta, akkor nem szokott gondjuk lenni.
-
válasz
szabonagyur #40458 üzenetére
adok-veszek csoportja van a 2005-2010-nek, mondjuk sok automatát ott sem láttam belőle..
-
motoflug
őstag
válasz
szabonagyur #40450 üzenetére
Ennek a típusnak meg az újabbnak sem láttam FB csoportot. Ott lehetne tapasztalatokat megosztani.
-
domojko
senior tag
válasz
szabonagyur #40452 üzenetére
Én úgy tudom hogy 2005-ben volt váltás. 2005-től van a gombóc swift.
-
domojko
senior tag
válasz
szabonagyur #40450 üzenetére
2006-ban gyártottak még vasaló swift-et?
Nem volt szerencsém még automatához. -
szabonagyur
félisten
válasz
szabonagyur #40439 üzenetére
Ennyire nem ismeri senki?
-
motoflug
őstag
válasz
szabonagyur #40439 üzenetére
Engem is érdekelne.
-
Doki16
addikt
Biztos jön ide is, de elsősorban tuti, hogy a Maruti/Suzuki fogja megkapni a hibrid technológiát az ázsiai térségben. Ott fogja ezzel erősíteni a részesedését a Toyota.
Itt is írja. [link]
Amúgy ez egy nagyon jó döntés szerintem. Nagyon kíváncsi leszek a Suzuki Corolla TS-re és a Suzuki RAV4-re
A Suzuki meg a jó motorjai mellé kap egy még jobbat. -
tm5
tag
válasz
Doki16 #40442 üzenetére
Hát itt pedig az írják, hogy az angoloknál fogják gyártani, márpedig akkor hülyék lennének, ha nem Európában árulnák őket.
Nem nagyon hallottam még olyanról, hogy valaki az indiai piacra Angliában gyártat, mert akkor olcsóbban jön ki. -
Doki16
addikt
válasz
dethroner #40440 üzenetére
Szerintem itthon nem sok mindent. Inkább az indiai piacra fognak koncentrálni. Magyarországon/Európában hülye lenne a Toyota, Suzuki néven olcsóbban árulni egy Corolla hibridet.
Bár örülnék neki ha pár millával olcsóbban kapnék egy ugyanilyen minőségű Toyotát csak más címkével -
dethroner
veterán
Ez a Suzuki Toyota egymásra találás mivel fog járni idehaza?
-
szabonagyur
félisten
2006-s vasaló Swiftben is megtalálható automata váltótól mennyire kell félni?
-
realist
őstag
válasz
blokad #40432 üzenetére
Ez egy reklám, nem mérés.
Olyat is írnak az oldalon, hogy 5500 fordulatnál tilt a motor. Ez pl eleve nem így van. Szóval nem korrekt.
Rendes padon végzett mérés van a face csoportban. Ott mérték ahol a totalcar műsorban is szoktak (emlékeim szerint). Hozzá a gyári értéket, sok márkához képest már ez is szép eredmény.
A plusz 20-30 ló és 40-60nm egy jó chip esetén talán hozható, de ilyen gyakorlati tapasztalatot megosztó user-t én még nem találtam... -
dnelb
veterán
válasz
blokad #40432 üzenetére
Kamu mérés, kamu eredmények. Minden autót rendszeresen erősebbnek mér a padjuk. Mazda mps körökben nevetség tárgya a cég
Korbel meg köztük 30 ló difi volt
Érdekes ők valahogy kihoznak 201 lovat csak chippel, a nagy múltú suzuki tuningos ctc performance meg intake teljes kipufogó rendszerrel és intercoolerrel, remappal is csak 190 lovat tud hozni.. Persze persze -
realist
őstag
válasz
maximilian4 #40412 üzenetére
Ez a 150 ló és felette városi legenda.
S-cross face csoportban van fent több mérés is. Pad függően kb. 138-142 ló között mozognak.Ez egy teljesen jó és reális érték. Nekem is ilyen van, de erősebből ültem át és azért lehet érezni a különbséget.
Menet közben nagyon jó a rugalmassága az alacsony súlya miatt. Erőteljesebb indulásnál - talán az első futómű miatt - nem az igazi, de bőven elegendő a kasznihoz/hajtáslánchoz ez a motor.
-
dethroner
veterán
válasz
Dark Archon #40426 üzenetére
Vettem kínai fejegységet az előző autóba és vettem kamerás rendszámkeretet hozzá, de végül csak a fej lett beépítve. És másik autóhoz vettem tolatókamerát és kijelzőt szettben, szóval láttam már ilyesmit nemcsak beépítve is. Minden kamera kap egy kábelen keresztül áramot a tolatólámpáról, és amikor ez megtörténik, automatikusan beindul a működése, egy komponens sárga csatlakozós kábelen videó jelet küld a fejegységre. Nincs ez másként a gyárilag beépített esetében sem szerintem.
-
maximilian4
addikt
Én meg még jóhiszeműen azt hittem, hogy egy suzukis topikban suzukisok lesznek.
-
-
-
őstag
őstag
A 20-40 ezret nyilván pályanapon rakták bele ezekbe. Hétköznap egy métert sem mentek vele. Esetleg csak a pályáig. Ami biztos vagy ezer kilométerre van, így jött össze a 40 ezer. Abban egyetértek a megközelítéssel, hogy a forgalomban nincs helye a 400-on gyorsulásnak, de a hülyéket ez sosem tartotta vissza.
Ez a hot hatch kategorizálás kicsit becsípődött neked. Ha meg szerpentin, akkor a kanyarban a mínusz egy mázsa előbb érezhető, mint 5 tized százon az egyenesben. Már ha vezetési élményt keresünk. Feszesebb futómű, jobb fékek, direktebb kormányzás, több paci mint egy "sima" utcai verziónál. Van aki ezért vesz ilyet, letojja mi a hot hatch lényege.
Nem tudom te mit látsz, mert most is van egy itthon, tudom miről beszélek.
Az új árakat pedig azért hoztam fel, mert értékvesztett használt kocsik mellett hoztad fel érvként, hogy olcsóbbak, mint egy 0 kilométeres új. És ha belegondolsz, a gyors értékvesztés sem lehet véletlen a Fordnál. -
dnelb
veterán
válasz
maximilian4 #40421 üzenetére
Inkább facebookon próbálkozz, myswiftteam pl egyik legnagyobb itthon. Ha beltér érdekel akkor szalonban sima swiftet nézd meg, ugyanaz, és az mindig van kirakva.
-
dnelb
veterán
válasz
maximilian4 #40416 üzenetére
focus st 48.7et ment. Látom már eldöntötted, leld sok örömed benne.
-
tboldi
nagyúr
válasz
rongyi #40417 üzenetére
Valóban láncos, és csak akkor kell cserélni, ha már hozzáér a burkolatához egy "csörgő" hang kíséretében. Kis túlzással előbb fog elporladni a kasztni, minthogy ez bekövetkezzen.
szerk.: Amúgy elég komoly lánc van benne, nem úgy mint egyes náciwagenekben.
-
rongyi
aktív tag
Sziasztok! 2006os 1.3as Swiftem most volt generátor cserén és rákérdeztem a szerelőnél, hogy vezérlés csere mennyibe kerülne? Azt mondta, hogy ez láncos és nem nagyon kell benne cserélni. Mennyire igaz ez? Jelenleg 263 ezer km van benne és sajnos nem tudom, hogy ez idő alatt nyúltak-e a vezérléshez.
-
maximilian4
addikt
Akkor nézd meg az x5M mit ment pl. A vitara meg egy suv, a focus st mégis 1 századdal ment jobbat? X5M meg valami 3-4 másodpercet ver rá az 1km-es gokart pályán... Itt valami nem stimmel. Szerintem fogalmad sincs milyen a legújabb swift sport. Én minden esetre körbenézek a kereskedésekben, hátha valéamelyikben ki lehet próbálni.
-
dnelb
veterán
válasz
maximilian4 #40412 üzenetére
Ez gokart pálya, nyilván jót megy a kis súlyú autó. 80-180ba meg ad neki 17 másodpercet a fóka
-
dnelb
veterán
Nem keltettem prémium látszatot, annyit írtam beltér, futómű stb kategóriával feljebb van, amit nem tudsz cáfolni, ez tény.
Nem siklottam át semmin, én írtam 2 éves ST 4.5m még garival, 20-40k km-el. Te jöttél az új árak nézegetesevel, nem én.
Látszik nem volt hot hatched, nem írnál ilyen hülyeségeket. Ilyet azért veszel hogy járjál pályanapra, gyorsulni, szerpentinezni. Kutyát nem érdekli a hétköznap. Kompromisszum van, lemondasz a kényelemrol, zajosabb stb, ezért élvezhető. Az a baj te autó szempontból közelíted meg, én meg onnan amire tervezték. Ezért nem érted mi a gondom vele. -
őstag
őstag
Ezek szerint nem volt Fordod. Vegyél egyet! Próbáld ki a szervizt is! Amikor gariban hengerfejet cserélnek és két hónapig áll ott a kocsid. Nem egyedi eset. Persze az nem ez a motor, személyes tapasztalatom ezzel nem is lesz, de nincs ok feltételezni, hogy pont ez sikerült jobban, egy olyan gyártó esetében, ahol ennyi a hiba. Ne kelts olyan látszatot, hogy a Ford prémiumot gyárt. A Mustangba is azt a világításkapcsolót rakja amit a Transitba. A plusz lóerőkért pedig jócskán megkéri a felárat is.
Mivel elegánsan elsiklottál a két millás árkülönbözet felett, így nem reagálok arra mennyivel van kevesebb értelme egy ST-nek. Szerintem a kérdezőt nem izgatja a 400m -es gyorsulás, az a hétköznapokban értelmetlen.
Ezzel az erővel ajállhattál volna S3 -at is, az legalább tényleg prémium, meg quattro is csak éppen köze nincs a kérdéshez. -
maximilian4
addikt
Én meg úgy látom kifejlesztett egy normális motort, amit nagyon jól tett hogy átemelt a swift-be. Azt ne felejtsük el, hogy a vitara is egy nagyon jó kis autó a szaksajtó véleménye alapján és az is alig több mint egy tonna. Egyébként elég megnézni laptiming-be mit ment. Kicsit csodálkozott csak mindenki: (téligumival, kis felnivel) Nesze neked octavia rs tdi vagy focus st 1 századdal megy jobbat mint egy vitara 1,4-es turbo motorral?
[link]
Ráadásul ahogy mondják is mérőpadokon 150 lovak körül mérik a teljesítményt, papíron hiába 140.
Én továbbra is személyes tapasztalatokra lennék kíváncsi. -
dnelb
veterán
Miről beszélsz? Egy kategória típusban vannak, warm hatch és hot hatch. Ugyanannyira réteg mind2. Az ss mindig is azért volt csak warm mert gyenge a motorja, a többi kb rendben volt. Szervizes dolgot remélem nem gondoltad komolyan, ez már nem m16a motor, ugyanannyi esélye van a szétesésre mint az ecoboostnak. Nem tudunk róla semmit. Az STben lévő alapvetően egy jobb motor, nincs annyira szetfaragva, több a tartalék.. Suzuki lusta volt kifejleszteni egy normális motort, könnyebb volt a vitara swap, de így meg egész egyszerűen nem ér ennyi pénzt. Én imádtam a sportom de ez most nem jött össze. Kb 4.5m körül kéne adniuk. Vitara 400m 16.3s sport meg 15.8s?
Legjobb úgy promózták instan hogy mostmar belép ezzel a hot hatch kategóriába.. Erre 0.3 s-el megy jobb időt mint a szívó előző ss. Nevetséges.
-
őstag
őstag
Érdekes vélemény.
Nem tudom mennyi ideig és hány Fordod volt, de a minőség és a szerviz sok kellementlen napot szerezhet a tulajdonosának.
Kell 200 LE egy ekkora kocsiba? Az ST erősen réteg autó és nem mellesleg újonnan két millával drágább a Swift Sportnál, ami szintén nem egy népautó, de azért a hétköznapokban sokkal célszerűbb. Megkockáztatom, hogy a Ford értéktartása is rosszabb. -
dnelb
veterán
válasz
maximilian4 #40408 üzenetére
ST-k olcsóbbak egy millióval és még garisak. De ok, ha új kell akkor ez van
-
maximilian4
addikt
Családi 2 ezres tdi-m van, csak szólok h mindehol otthagyott a swift sport. Hiába a 170 lóerő meg majd 400 nm. Azért 970 kg az mondjuk egy 600-700 kilóval könyebb mint egy családi kombi. kanyarokban meg esélytelen vagyok. Anyaghasználatról nem tudok. Csak kívülről láttam. Viszont tetszik h minden full extrát belepakolnak a sportba. Amúgy téged letoltak egy családi tdi kombival mikor az új swift sporttal mentél? Használt nem jöhet szóba most, elhiszem hogy jobb egy fiesta vagy focus st. De ennyi pénzből kell gazdálkodni.
-
dnelb
veterán
válasz
maximilian4 #40406 üzenetére
Nagyon megfogod bánni
Kis fék, kis turbo, kis motor, gagyi anyagok. Nézegettem enis anno, de amikor max 4.5ert van 2 éves fiesta st 20-40k futással, akkor nincs jogosultsága a piacon. Oda elég egy chip és máris 220 paci, plusz belső anyagokban, futómű stb is kategóriával magasabban van.
Ctc performance is csak szenved vele, a gyári hűtés is egy f*s, kell alá rendes intercooler. Meg elég sz*r érzés amikor a papa letol a full gyári családi tdi kombival.. Ott azért elgondolkozol mire vertél el 5.5 milliót. -
maximilian4
addikt
Valakinel van innen a fórumról a legújabb Swift Sportja? Most szeretnénk venni újonan egyet és leginkább személyes tapasztalatokra lennék kíváncsi. A tesztek alapján többnyire nagyon pozitív a vélemény. Esetleg szériahibáról van valami info? Egyébként elég komoly kis seggrakétának tűnik. Már a HKS-nek is van belőle hivtalos tuning verdája, ami azért sok mindent elárul.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kezünkben a Honor Magic V5
- Milyen processzort vegyek?
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Star Trek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- LG UltraGear Gaming Monitorok -30%
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480s - i7-8GEN I 16GB I 256GB I 14" WQHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők