Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Milyen processzort vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Egér probléma
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
M_AND_Ms
veterán
válasz
Dark Archon #40996 üzenetére
Szóval én költsek rá, én nézegessem az utángyártott, esetleg olcsó lidlis, aldis üléshuzatot évekig, hogy majd más örüljön a szép érintetetlen gyári huzatnak. Ugyan már, ennyit én nem áldozom a következő tulajnak!
-
pjen
félisten
válasz
Dark Archon #40996 üzenetére
Ezekszerint nem magadnak veszed az autót?Én eladás előtt vennék rá egy huzatot ha szükséges.
Vacs:sok helyen nem engednek be,a baleset veszélyre hivatkozva.Bizonyos szempontból igazuk is van.Ha be akarnak csapni úgyis becsapnak.Haverom viszi a Lexust kötelezőre fél napig ott van, kap addig egy csere autót.
-
-
pjen
félisten
válasz
Dark Archon #40990 üzenetére
Na pont ezért nem teszek rá huzatot,a gyárit is ki tudom porszívózni.Majd,ha ronda lesz a gyári,teszek rá huzatot,hogy eltakarja.
-
HKorn
veterán
válasz
myckie2 #40991 üzenetére
Volt ahol engedték, de ilyenkor beleírták a könyvbe, hogy ügyfél által hozott olajjal cserélve, ami arra jó, hogy saját magadat megszívathatod, ha valami gáz van a motorral, mert egyből arra fogják, hogy te hoztad a ki tudja milyen olajat. Szóval én akkor se vinnék olajat, ha engednék.
-
-
pjen
félisten
válasz
Dark Archon #40988 üzenetére
És milyen időszakonként szeded le kimosni?
-
-
sloja
csendes tag
Sziasztok, S-Crossra van ajánlott üléshuzat garnitúra?
-
-
laca891
aktív tag
válasz
Arolotifar #40979 üzenetére
Ok!
A hónap végén veszem át a swift gl+ kocsit. Nekem minden info új. -
-
laca891
aktív tag
válasz
Arolotifar #40970 üzenetére
Mennyit fizettél?
-
-
tm5
tag
válasz
realist #40971 üzenetére
Ha már feljött az olaj, nektek mit töltenek mostanság az S-Cross-ba?
Nekem veszekedni kellett a márkaszervízzel, hogy az előírt 5w30-at tegyék bele, ami flakonos persze. Mindenáron a 0w20-as hordós olajat akarták beletenni. Érdekes módon 15k-nál és 23k-nál még jó volt nekik az 5w30. Most a 30k-s szervíz volt amúgy. Jah és persze a fékolajcserét is külön kérni kellett, Ez nem probléma, de azt hittem, hogy maguktól tudják, hogy mi az előírás...laca891: én mindig ott állok a kocsi mellett. Valahogy nem bízom bennük...
-
GardaY
tag
Sziasztok, 2000-es évjáratú swift, mi ez ami a képen látható? Csak mert az egyik szál levan róla szakadva és nemtudom hogy mi célt szolgálna, másik csatlakozó kéne ahogy nézem mert tőből van kiszakadva. üdv.
-
-
Brogyi
őstag
válasz
Arolotifar #40970 üzenetére
Melyiket választottad? Milyen a véleményed a szervizről? Volt-e software frissítés?
-
Sziasztok
Túlesett az S-Cross az 1000 km-es szervizen
Kb. 1 órát volt bent, nem találtak semmi hibát.
-
laca891
aktív tag
Sziasztok!
A garanciális olajcserekor, kannából vagy originál flakonból töltik az olajat??
-
dethroner
veterán
Nem hiszem hogy egy olajcsere ára miatt érdemes megkockáztatni a modern gyártástechnológia próbára tételét. A környezetszennyessel kapcsolatban meg az a véleményem, hogy inkább pusztuljon a fauna, minthogy milliós összeget kelljen költeni az új autóra.
Megjegyzem hogy amikor egy szervizben ott hagyod a fáradt olajat, akkor az a szerviz felelőssége, hogy mit kezd vele, nem a tiéd
-
alphaville
aktív tag
Sziasztok!
Suzuki Grand Vitara (1.6benzin) típusú terepjáróm váltójában "szeretnék" nyelestengely-csapágyat cseréltetni. Több szervizt hívtam, de a hagyományos Suzuki váltóktól eltérő összetettsége miatt nem vállalják. Tudtok ajánlani, javasolni olyan céget, amely vállalná a javítást? Az autó állandó összkerekes, kéziváltós. Köszönöm a válaszokat! -
HKorn
veterán
-
dethroner
veterán
Az fasza. Munkatársam is vitte az skroszt az ezres mítingre, oszt néztek rá hogy jó oké, de miért kell neki ez? Mondta hogy szerinte egyrészt a gyártó javasolja, másrészt ért annyit ő is a műszaki dolgokhoz hogy tudja, az első időszakban kopnak be leginkább a fogaskererek és egyéb forgó morgó alkatrészek és ezért szeretné az olajat lecserélni, mert ha valamikor, akkor most a legesélyesebb hogy fémforgácsok kerülnek bele. Meg amúgy is, ha ő fizeti, mit kérdezgetnek? Csinálják amiért fizet és kész
-
HKorn
veterán
válasz
Arolotifar #40954 üzenetére
Nálam 5 perc volt,
- van valami gond az autóval?
- nincs, minden ok
- rendben, pecsét a könyvbe, viszlát. -
-
realist
őstag
válasz
Arolotifar #40954 üzenetére
30 perc kb., ha sokat dumál a szerelő akkor kicsit többet
-
Sziasztok
Az 1000 km-es szerviz kb. mennyi időt vesz igénybe?
-
HKorn
veterán
válasz
Dark Archon #40949 üzenetére
Pontosan. Én is már a végén 3 és fél milliós használtakat nézegettem, még mindig rengeteg kilométerrel és bizonytalan előélettel, így inkább befizettem a Vitarára 4.1-ért.
-
válasz
csaba1203 #40944 üzenetére
Na hallod, mi is azért kötöttünk ki a szalonban, mert elég volt néhány kereskedésbe ellátogatni, hogy világos legyen, át akarnak verni. Volt, amelyik Toyotáról véletlenül leesett a rendszám takaró reklám és le tudtam kérdezni a valós km állást. 100k+ volt benne és ez csak akkortól, mikor behozták. Egy másiknál a kezemben maradt az ablakemelő kapcsolója, a pótkerék, kerékkkulcs hiányzott, gumik természetesen agyonhasználtak.
S tényleg, ha 2,5-3 millióért is egy kupac sz@rt kap az ember, akkor már csak egy kicsit kell spórolni egy új kocsira. Biztos ki lehet fogni jó állapotú használt autót is, de nekünk nem sikerült.
-
blokad
senior tag
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Dark Archon #40942 üzenetére
"Ebben a világban mindenki mindent azonnal akar"
Ez egy viselkedési minta, és nem korszak függő.
Én pl. borzasztóan türelmes tudok lenni olyan dolgokkal, amikkel előre tervezek, de ha spontán eszembe jut valami, akkor az azonnal kell.
Viszont valóban furcsa, hogy egy szalonautó vásárlásnál miért nem tud várni az ember, hisz az tervezhető. -
csaba1203
addikt
válasz
Dark Archon #40942 üzenetére
Tudok várni sőt ez az autó megváltás lesz a mostani után,amire annyit költöttem,mint még soha pedig volt pár használt autóm.
Nálam ha visszaolvasol már fél évről van szó.
2-3 hónapot röhögve vár az ember de ez már kicsit durva és szerintem csak rosszabb lesz mert egyre több embernek lesz tele a hócipője a külföldről behozott visszapörgetett órás roncstelep szökevényekből. -
PeterPH
senior tag
válasz
Dark Archon #40942 üzenetére
"Vonóhorog, gyári könyöklő, ablakspoilerek"
Bár ezek valóban egyedi igények, de semmi köze a gyártáshoz, mivel nem a gyárban kerülnek bele, hanem a kereskedésben ahol rendelted. -
Vonóhorog, gyári könyöklő, ablakspoilerek - s ez csak az volt, amit én kértem. Ha kombinálod a színeket, az szintén egyedi igény.
Egyébként én még a felfutás előtt, 3 éve vettem Vitarát és akkor is 2 hónapot kellett rá várni. De most ez tényleg akkora ügy? 2-3 hónap szerintem teljesen normális.
csaba1203: várni tudsz! Ebben a világban mindenki mindent azonnal akar, egyedi igényeket is húzzon elő az ember a s@@@géből. Aztán meg stresszelünk. A tesztautó is el volt már adva, amivel 3 éve mentem. Hiába vannak a szalonban Vitarák, jó eséllyel mind el van adva, már 3 éve sem volt azonnal elhozható egyik se.
-
98bja
senior tag
Sziasztok!
Valaki esetleg vett mostanában új Vitarát? (1.4 turbó)
Lenne pár kérdésem hozzá! -
SirKero
őstag
-
SirKero
őstag
válasz
realist #40934 üzenetére
A facebook fórumon ( S-Cross) is sokan panaszkodnak,hogy márciusi megrendelést májusra vagy későbbre ígérik és még az sem biztos. Ott megy gyorsan ( én is kicsit több mint egy hét alatt vettem át ) ahol pont van olyan a kereskedésben amit te szeretnél. Ha egyedi felszereltséget akarsz ott hónapokat kell várni
-
realist
őstag
válasz
csaba1203 #40931 üzenetére
S-cross esetében is van ahol 2 - 3 hónapot mondanak. Van ahol pedig megvan pár 7 alatt, ez kereskedő függő is kért e készlete autót.
Egyébként számomra is meglepő volt mennyit kell várni az új autókra. Pl. Octavia esetén kb. 6hónapot mondtak, ceed 4-5, civic 4-5. Egyedi igények pedig még ezekhez képest is idő növelők.
-
SirKero
őstag
-
r.levente75
addikt
Igen az enyém GLX, valszeg akkor azért került bele.
Más. A hátsó szélvédőn és alatta a fényezésen is volt felragasztva egy reklám matrica, ami 10 éve rajta volt.
Sikerült mindkettőt leszednem úgy, hogy sem a fényezés, sem a szélvédő fűtőszál nem ment tönkre. Felmelegítettem és le lehetett szedni a matricát és a ragasztót is. Szerencsém volt! -
csaba1203
addikt
Leírom,hogy miért fogy annyi Vitara és miért nem veszik a többi modellt.Ez év január első hetében úgy döntöttem lecserélem már korosodó Fiat Pandám és veszek helyette egy új Ignis-t.
Besétáltam ismerősöm autókereskedésébe és elmondtam mit szeretnék.Az első hidegzuhany az volt,hogy talán májusi szállítással lehet számolni ugyanis a kocsit Japánban gyártják.
Rendben van gondoltam és az autó beszámítás miatt is van mivel közlekedni.
Eljött a május. Telefon megy igen az autód még Japánban van. Talán Június.
Most kérdem én,aki új Suzukit szeretne vásárolni és nincs autója mit tud venni?
Természetesen Vitarát az van dögivel mindenhol sőt azonnal ki is hozhatod.....
Nem baj kivárom,mert tudom,hogy nagyon jó motor van benne és az én igényeimnek ez a típus felel meg leginkább.
Éljen a Vitara és nem kell nekünk Swift,Ignis,Baleno és társai.... -
HKorn
veterán
válasz
r.levente75 #40926 üzenetére
Mi a csomagtartó világítással voltunk így, úgy került hozzánk az autó, hogy ki volt kapcsolva és így használtuk éveken át, esténként szidva a Suzukit, hogy ezt is jól kispórolták belőle. Aztán egyszer épp takarítottam a csomagtartót mikor alánéztem és meglepve láttam hogy ott egy lámpa
-
domojko
senior tag
válasz
r.levente75 #40926 üzenetére
Nem mindegyikben. GS-GLX felszereltségnél lehet, GC-ben nem.
-
tboldi
nagyúr
válasz
r.levente75 #40926 üzenetére
Én 13 vagy 14 év után jöttem rá, hogy a WagonR-ben meg van világítva a hamutartó.
-
r.levente75
addikt
! Nem kinevetni!
Most vettem észre közel egy év után, hogy a szakaszos ablaktörlő sebességét lehet 4 fokozatban állítani (2008-as Swift).
-
kisza25
félisten
válasz
tboldi #40923 üzenetére
Az sem mindegy, hogy a lábad milyen hosszú.
Én 178 cm vagyok, de a lábaim olyan hosszúak (vagy rövidek, nézőpont kérdése), mint a 170 cm magas páromnak.
Arra meg minap lettem figyelmes, hogy bal oldalon 65 cm széles hely van, jobb 1-ben meg 57 cm-es.
Így vezetőként kényelmesen elférek, de utasként hátrébb kell tolnom az ülést, hogy a bal térdem elférjen -
tboldi
nagyúr
válasz
szabi41 #40895 üzenetére
Én 194 vagyok, tök jól elvagyok a Swiftben. Érdekes módon sok nagyobb autóban meg nem.
-
Zola007
veterán
Swift 2 (2005 / M13A, 205e km) elektromos ablakemelő típushiba?
először a bal állt meg, aztán jobb, biztosíték (rózsaszín 30A) cserélve lett, de fél év múlva ismét kimentmi lehet az alapvető probléma?
-
tboldi
nagyúr
válasz
jézusom #40913 üzenetére
Ne nézd ezeket a betűket, mert nincs egyértelműen meghatározva, hogy mettől meddig számít “B-nek” egy abroncs. Minden gyártó maga mond rá valamit, ergo max. csak házon belül van értelme az összehasonlításnak, de még úgy sem sok.
Amúgy meg van gumi és felni topik is itt a PH-n, szerintem ott több mindent találsz.
-
jézusom
addikt
válasz
villifog #40912 üzenetére
Megmértem 10cm a külső szélek távolsága, nem a csavar köéptől középig... Tehát elvileg 100*100 sincs.
A gumival kapcsolatban pedig, egyedül a Falken SN832EC kapott A jelölést az EU címke szerint a vizes tapadásra, viszont ezt is írják róla: A Felken gumiabroncs márka Japán eredetű. A középkategória képviselője, melyekre jellemző a sportos mintázat, és a nagy teljesítmény. Sajnos megbízhatóság tekintetében, valamint a teszteken mutatott eredméynei alapján a Falken inkább sorolható az alsóbb kategóriás abroncsok közé.
Most akkor mi a helyzet? Nekem a leg fontosabb a tapadás lenne, a fogyasztás másodlagos.
-
-
a_tesz
Korrektor
válasz
jézusom #40907 üzenetére
Ha 2002-es, akkor ez a fajta Swifted van, erre 4x114,3 kell:
A képen pont a gyár 13-as OZ felni van, ez nem igazán nehezebb a gyári lemezfelninél, általában amit kínáltak gyárilag is hozzá, azok nem nagyon nehezebbek, ebben a méretben főleg, illetve a gyári 14-esek sem olyan nehezek. Az utólagosak közül, amit mondjuk ha bemész egy nagy gumishoz, és ki vannak náluk állítva esetleg, azokból viszont jól meg kell nézni, mit vesz az ember, mert némelyik nehéz, mint a sár, főleg az olcsóbb.
szerk: hopp, a kép lemaradt
-
a_tesz
Korrektor
válasz
jézusom #40901 üzenetére
Akkor kezdjük az elején, neked 4x114,3-as osztókörű felni kell. Ha most van 13 colos nyári gumid, akkor érdemes 13-as felnit venni, és akkor mehet rá a mostani gumi. Ha gumit is kell venned, akkor érdemes lehet elgondolkozni (pusztán esztétikai okból) a 14-es felnin, de arra számítanod kell, hogy a legtöbb, ami kapható, az sajnos csak nevében könnyűfém, általában nehezebbek a 13-as acélfelninél. Persze vannak kivételek, de ahogy csökken a tömeg, úgy nő az ár. Használtan pedig érdemes venni, sőt, főleg úgy fogsz rá találni, szerencsére akárcsak autóból, hozzá való gyári felniből is elég nagy a választék.
Jófogáson, facebookos suzukis adásvételes csoportokban érdemes körülnézni. 13-asból ilyen 25-30 ezer Ft körül találni gyári szettet, 14-esből változó, az Enkei gyártott hozzá tényleg könnyűt, abból 50 ezer Ft alsó hangon a szett. 15-ös nem biztos, hogy érdemes, bár sokak szerint nem néz ki rosszul, azért ott már jelentősebb a tömeg növekedése, bár vannak, akiket ez nem zavar. Átmérőtől függetlenül egyébként max. 6 col széles felnit érdemes beszerezni, és az ET száma legyen 35 vagy nagyobb. Az agyméret 60 mm, ha ennél nagyobb, akkor lehet bele venni központosító gyűrűt, amivel fel lehet rakni, kisebb ne legyen, mert akkor esztergálni kéne a közepét, ami nem túl egészséges manőver.
Amit meg villifog linkelt, azt nálunk Ignisként forgalmazták, tök más autó.
-
jézusom
addikt
-
villifog
tag
válasz
jézusom #40901 üzenetére
Szia!
A felni méret adatbázis szerint 14 vagy 15-ös kereked kell, hogy legyen a 2002 Swift-hez.
-
pjen
félisten
válasz
jézusom #40901 üzenetére
Sokan vesznek használt alu felnit.Elviszed egy gumishoz,ott megmondják jó e.13" gumihoz 13" felni kell.Ha nagyobb felnit veszel a gumit is cserélni kell.Az ET szám,az osztó kőr,és a közepe számít,bár azt lehet igazítani.Felmész például az Autómax honlapjára ott van táblázat,hogy Neked milyen kell.
-
jézusom
addikt
Sziasztok!
Felnit szeretnék venni 2002-es swiftemhez, de kéne némi felhomályosítás.
Azt tudom, hogy az osztókör 4x100, és hogy könnyűfém kell de ennyi
Hány collos kell? A gumi ugyebár 13, de a felnik amiket árulnak 14-15, most akkor milyet kell vennem? Meg úgy egyáltalán szabad használtan venni alufelnit?
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen processzort vegyek?
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Star Trek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Steam topic
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon 3rd: i7-5GEN I 8GB I 512SSD I 14" WQHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- 3DKRAFT.HU - 3D NYOMTATÁS - AZONNALI ÁRAJÁNLAT - GYORS KIVITELEZÉS - 480+ POZITÍV ÉRTÉKELÉS
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A50/Samsung Galaxy A51/Samsung Galaxy A52/Samsung Galaxy A53
- Olcsó Notebook! Dell Latitude E7280! I5 7300U / 8GB DDR4 / 256GB SSD!
- MacBook Pro 13, 14, 15, 16, MacBook Air M1, M2 M3 M4 bill magyarosítás lézerrel / sapkacserével