Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Milyen processzort vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Egér probléma
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
r.levente75
addikt
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz
zsolt19900 #41692 üzenetére
Milyen modell, évjárat? (vagy ez minden Suzukit érint mai napig? )
Tipushiba, visszahívás? ...elég veszélyesnek tűnik.
-
zsolt19900
őstag
válasz
laca891 #41695 üzenetére
az sajnos elmaradt
és kenguru99
feltétlenül meg lesz csinálva.... hétfőn már kapunk is visszahívást a pixelesektől, hogy mikor mehetünk
sajnos most jött elő.... cseréltem féket otthon és épp "vasaltam" volna be, csak így nem igazán jött össze.... de majd ha meglesz a felújítás
-
laca891
aktív tag
válasz
zsolt19900 #41692 üzenetére
Két évente kellene cserélni a fékfolyadékot, mert víz-pára megy bele és ez tönkre tudja tenni az ABS-t.
-
kenguru99
senior tag
válasz
zsolt19900 #41692 üzenetére
"mindenképp ABS kocka felújítás"
Feltétlenül!
-
zsolt19900
őstag
sziasztok
előjött (sajnos) az a jelenség az Ignisünknél, hogy vészfékezésnél beesik a pedál
mindenképp ABS kocka felújítás, vagy első körben cseréltessünk fékfolyadékot?
A rendszer tömített, többszöri vészfékezésnél sem fogy el a tartályból a fékfolyadék
köszi előre is a segítséget
-
kisza25
félisten
válasz
SirKero #41689 üzenetére
A helyes link, de ez már 6 éves sztori
-
válasz
Tom1939 #41685 üzenetére
1.4t MT Allgrip S-Cross
Szegényem, kicsit kapkodta a levegőt németeknél, amikor hegymenetben, a Sasfészek első parkolóját próbáltuk elérni
Rendesen fel voltunk málházva, mivel onnan már hazafelé indultunk. De öröm volt látni, ahogy a többi autós jócskán mögöttünk lemaradva ért fel
Egyszerűen imádom ezt az autót
-
eami
veterán
válasz
Cathfaern #41684 üzenetére
érdekes amúgy, mert páran sírnak a hangszigetelés miatt, aztán én is azt tapasztalom, hogy ha néha elfelejtem kikapcsolni a start/stop rendszert hogy akkor eszmélek csak erre rá, amikor újra indul a motor
amúgy kívülről nem olyan halk a motor, legalábbis amíg nem nem melegszik fel.
-
válasz
Cathfaern #41684 üzenetére
1.4t At Allgrip Scrossban azért én múlt nyáron éreztem a sok ember + sok csomag + hegynek felfelé hatásait. De attól még tisztességesen ment, csak nem mit a mérgezett egér (és ilyenkor tűnt el a visszapillantóban velem konvojban haladó honda jazz 1.3 kevesebb emberrel és csomaggal, ilyenkor kellett legjobban figyelnem hogy el ne veszítsem őket).
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
diegho #41676 üzenetére
1.0T Vitara 4WD. Szerintem döbbenetes halk a motorja, főleg utastérből nézve. Zajosabb utcán eleinte volt, hogy azt hittem, hogy nem indult el. Zörejeket én nem hallottam eddig.
Dinamikával nincs gond szerintem. Igen, picit más a karakterisztikája, mint egy erősebb nem turbónak, de ha megszokja az ember, akkor szerintem sokkal dinamikusabb (1.6-os Renault Fluence-el van összehasonlítási alapom). Ja, én nem síkon, hanem hegyvidéken lakok, Nyugat Mo, múltkor Ausztriában is megjárattukBőven van ereje akkor is ha hegynek felfele kell menni, nem érzem szükségét a nagyobb motornak (azt nem tudom, hogy 5 emberrel és csomagtartó telepakolva mi a helyzet, de nálunk nem ez az általános felhasználás).
Fogyasztás nálam eddig olyan 6.2-6.4l, kb. fele-fele város és országút (igaz még nincs benne 2500 km, szóval hosszú távon nem tudom hogy fog kinézni). -
tboldi
nagyúr
válasz
myckie2 #41682 üzenetére
A dízeles érzés inkább a közvetlen befecskendezés számlájára írható, az injektorok jóval magasabb nyomással dolgoznak, mint a szívócső befecsnél, ezáltal hangosabban ketyegnek a pici szelepek.
Sza_Sa fórumtárs is megjegyezte, hogy halkabban jár az én "régi" Honda Jazzem, mint az ő akkor 1 éves 1.4T S-Crossza.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Dare2Live #41680 üzenetére
Szubjektív, szerintem kifejezetten funky. Egy Triumph Speed Triple-nek meg még jobb.
-
diegho
nagyúr
Köszi a válaszokat! 1.0 AT-val esetleg valakinek tapasztalat?
-
myckie2
őstag
válasz
diegho #41676 üzenetére
1.0T Cross-nál motorhangot én csendesnek vélem, de ugye ez ember függő, hogy kinek mi a hangos és nem. Fogyasztás közeli távokon és városban használva autópálya nélkül 6.7-6.8l-es átlag. Amit már sokan sokszor leírtak, amíg nem kapcsol be a turbó, addig nem sok ereje van az autónak és ez elindulásnál meglepetést tud okozni egyes helyzetekben (de ez később megszokható + vezetési stílustól is függ). Zörejekről nem tudok mondani semmit, sokszor a kalaptartóra panaszkodtak mások, hogy az zörög, de nálam ez nem fordult elő pedig elég rossz utakon járok. Összességében én elégedett vagyok az 1.0-val, az én vezetési stílusomhoz tökéletesen passzol. 112 lóerő meg bőven elég mindenre. Ha dombos vagy hegyvidéken élnék, akkor biztos az 1.4-t választanám, de síkságon ez bőven tökéletes.
-
diegho
nagyúr
Sziasztok!
Van itt valakinek S-Cross, vagy Vitara 1.0T-vel? Mik a tapasztalatok vele?
-
dReFiX
senior tag
válasz
Tom1939 #41664 üzenetére
szolgáltatásait csak akkor lehet igénybe venni, ha
a) a Suzuki által előírt szervizelési munkálatokat az üzembe helyezéstől kezdődően időben elvégezték a Kezelési útmutató előírásainak megfelelően. A jelen, Suzuki Boosterjet PRO garancia* érvényesíthetőségének előfeltétele az előírt időszakos karbantartások időben történő elvégzése, melynek tűréshatára 1 hónap/1000 km. -
Jól emlékszem hogy Suzukinál van hivatalos tűréshatár a szervizintervallum túllépésre (valami +1500 km és +1 hónap rémlik)? Csak azért kérdezem mert úgy emlékszem 15.000 kilométeres az 1.4t-é, de nyaralás után mennék augusztusban a 2 évesre és úgy számolom 31 ezer körül lesz (enyhítő körülményként én évente kétszer cserélek olajat, utoljára januárban volt 22.500-nál). Köszi az infót!
-
Dare2Live
félisten
Nem a frissítés a fő probléma. Legyen bugmentes, gyors, ne fagyjon, ne dobálja GPS jelet...
más/off: Autóba amúgy frissítés is probléma lehet. Most huzzák ki 5.0 alól a szönyeget és legtöbb fejlesztő már rég nem támogatja 5.0at.
Kocsi rendszert nem 5évre veszel. Márpedig 5év múlva már 8.0se lesz támogatva fejlesztők de már google által sem.A másik probléma a SOC lehet. amikor akad a maps pedig más nem fut.
Ehez képest 2gb ramba kb minden elfér ami egy autón kelhet.
-
hcs57
addikt
Ilyet épített már be valaki SX4-be? [link]
Mi a tapasztalat? -
csaba1203
addikt
Megvan a picike és nagyon elégedett vagyok vele.
Panda után megváltás.Van hely benne rendesen nem kell előzésnél gondolkodnom és még fogyasztásban is megveri
Az én stílusom mellett 4,5-ből simán kijövök.
A szalonban még egy ugyanilyen színű Baleno volt kirakva gazdára várva.
Remélem sokáig fog szolgálni az útjaimon. -
myckie2
őstag
válasz
Dark Archon #41649 üzenetére
Igen, előtte párosítsd a telefont bluetooth-al. Ha ez már korábban meg volt, akkor nem kell újra. Bedugod a telefont és automatikusan indul a AA és a fejegységen is azonnal megjelenik + bekapcsolja a telefonon a BT-t, ha addig ki volt kapcsolva.
-
sagesz93
addikt
válasz
Tigerclaw #41644 üzenetére
Azt hiszem a GL fejegység 1 dines, de 2 din hely van mögötte, csak van odatéve egy műanyag darab(ami kivehető), ami elfelezi a helyet, hogy az 1 dines fejegység belemenjen.
Ha vagy facebookon ott érdemes belépni a baleno csoportba, van pl erről is sok tapasztalat, stb. -
-
myckie2
őstag
válasz
Dark Archon #41646 üzenetére
AA apk + frissítsd manuálisan a Google Play Services-t és menni fog. A Mirror Link-et nekem sem sikerült életre kelteni, de AA és Carplay megy tökéletesen.
-
blakey
titán
válasz
Dark Archon #41640 üzenetére
Android Auto-t használj, Mirrorlink kb. halott. iPhone meg Apple Carplayt használ.
-
Arra már rájöttem, hogy hivatalosan nem elérhető itthon az AA, ki tudja, miért. APK van jó pár, de amit felraktam, indítás után kilép egyből "úgy tűnik, a Google Play szolgálatás nem elérhető" hibaüzenettel.
Emiatt aztán még a kocsiig se jutottam el.
tboldi: céges teló, ingyé' volt
-
tboldi
nagyúr
válasz
Dark Archon #41642 üzenetére
Akkor iPhone-t kellett volna venni.
Nem vagyok már Androidos jóideje, nem tudom, hogy ez megoldja-e, de esetleg próbáld meg manuálisan feltelepíteni az apk-t.
-
Tigerclaw
nagyúr
A Baleno fejegysége DIN 1-es vagy 2-es méret beépítés szerint? Nekem csak CD-s rádió lesz benne, ezért érdekel a fejlesztése.
-
HKorn
veterán
válasz
Dark Archon #41642 üzenetére
Android Auto-val Waze és Google Maps kell hogy menjen. Feltelpítetted AA apk-t? Kábellel dugtad rá?
Mirrorlink tudtommal nem megy.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
Dark Archon #41640 üzenetére
iPhone-oknál sincs Mirrorlink, hanem Apple CarPlay.
-
Hali,
Van egy Samsung A40 telefonom, nem megy a MirrorLink (Vitara 2016 GL+). Eddig azt hittem, hogy a Sony Z1c-m a régi és azért. Közben meg azt hallom, hogy iPhone-okkal nincs probléma.
Ezt a sz*r fejegységet tényleg nem lehet semmilyen Android telefonnal működésre bírni?
Említettétek még az Android Auto-t. Hogy a Z1c-vel (Android 6) nem volt kompatibilis, ok. De ezt írja ki az A40-re is, Android 9-cel.
Mit csinálok rosszul?
Előre is köszi,
-
sagesz93
addikt
Ha nem lesz ilyen rohanós az élet, egyszer megpróbálok pár tankolás erejéig tényleg nyugdíjasan közlekedni... lehet a 4 körüli fogyasztást meg lehet fogni vele.. Jelenleg elég haladósan járok vele, meg persze a klíma is megy állandóan. 130 felett biztos nagyot ugrik a fogyi, nem oda termettek ezek a kisautók az tuti, ami viszont meglep, hogy 130-140ig elég rugalmasan elér, aztán ott mintha falnak ütközne..
-
pjen
félisten
válasz
sagesz93 #41637 üzenetére
Ezek a fogyasztási adatok nagyban függenek a vezetési stílustó.Haverom mindíg mutogatta a diesel puntóján a fogyi mérőt.4,7 átlag.Egyszer elmentünk vidékre,visszafelé én vezettem,pályán.Kitettem a navit és annak a sebességmérője szerint jöttünk 130-140 között.Az autó saját órája 150-160 között ingadozott.Rögtön 7 liter lett a fogyi
-
sagesz93
addikt
Ha már fogyasztás, akkor nálam is már van szűk 4000km
Baleno K12C
[kép]
Ezek átlaga 4,95-re jön ki, szinte csak városi használat, néha 1-2x 80-100km-es út főúton/pályán vegyesen.
Az autó 4,7-et ír. -
szivacs1987
aktív tag
Sziasztok!
Akkor én is megosztanám veletek a fogyaztási adataimat.
2018 Suzuki Swift GL+ 1.0 Boosterjet K10C
A 6l felettiek azok vagy télen voltak vagy tartós 130km/h klímával (khm, németeknél 150-es tempónál) vagy város(közepes dugó) klímával.
A többi normál körülmények között, átlagnál dinamikusabban vezetve, nyáron klímával.
A fedélzeti szerint 5,5 az átlag. -
Tigerclaw
nagyúr
válasz
csaba1203 #41630 üzenetére
Én fehér és sötétszürke között választhattam, mert a helyi kereskedőnél ezek maradtak, messzebbre meg nem akartam menni. Végül a fehéret választottam. Azt furcsának találtam, hogy csak metál színeket rendeltek, meg persze azt is hogy talán csak 1 nem metál szín van tipusonként.
Nagyon béna, hogy nem itthon gyártják a paletta nagy részét.
-
tboldi
nagyúr
válasz
dragonfx #41627 üzenetére
Az 1.2-es is nyugodtan megvehető, nincs semmilyen köztudott hibája, a váltónak sem.
Ami viszont elő szokott fordulni, az a rugótörés, a gyáriak kissé gyengék a magyar utakhoz, de van rá esély, hogy cserélték már némelyik autóban, erre érdemes rákérdezni. Ha mégsem, akkor sem horror összeg.
És talán az ABS-kockás dologban is érintett, de ebben nem vagyok biztos.A felszereltségeket nem ismerem, de szinte kizártnak tartom, hogy legyen benne USB vagy Bluetooth, inkább csak egy AUX-bemenet.
(#41628) szabi41: Az 1.3-as, 16 szelepes, nyolcvanakárhány pacis változat szeret szelepszárszimeringes lenni. Nem feltétlenül kell emiatt elvetni, de célszerű jobban odafigyelni rá. A többivel nincs különösebb gond, néha az az egy szem injektor szokott elromlani, meg a PCV-szelep. Az esetleges tákolásoktól és egyéb külső behatásoktól jobban félnék.
Amúgy a legnagyobb ellensége az összesnek a rozsda, főleg a hátsó futómű csatlakozási pontjánál. Ha ott szét van rohadva, ints búcsút és keress másikat. -
szabi41
csendes tag
Üdv
Autóvásárlás előtt állok, a kiszemelt egy 2000-2003 ig gyártott 1.3 glx suzuki swift esetleg sedan.
Mire érdemes ezeknél figyelni mik a típushibák?
Üdv: Szabi41
-
dragonfx
veterán
válasz
nortol #41605 üzenetére
köszönöm az információt.
az lenne kérdésem ha kicsit feljebb lépek és 2008-2009es splash.t nézek.nekem az is tetszik.
annál is fennáll ez a probléma vagy ott már mivel új modell, új motor(1.2) javították ezt? nem jellemző?azokról van tapasztalatotok?
elég kevés van fenn.
az 1.2glx.re gondoltam.
ezekben a x mit takar? klíma? vagy mást?
illetve hogy a rádiója usb.s, bluetoth.os e?
erről nem találtam infót. -
Szajo
őstag
válasz
dethroner #41619 üzenetére
Ismerős VW-jén párszáz km-el később lett olaj cserélve rajta egy alkalommal... egy évvel később tönkre ment a generátor az "új" kocsin és a márkaszervíz visszadobta, hogy megcsúszott egy olajcsere... Na MI KÖZE a generátornak az olaj cseréhez????
Kivarnak ezek mindent a nyakukból... -
Tigerclaw
nagyúr
válasz
csaba1203 #41622 üzenetére
Elvileg már megjött..., de csak később veszem át, mert nem leszek pár hétig az országban. Ugye ezeket már korábban berendelték olyan színekkel, felszereltséggel, amivel valószínűleg el fognak menni hamar, szóval ezért nem kell rá várni, mint amikor egyedileg rendelsz, x színnel, felszereltséggel.
-
szivacs1987
aktív tag
válasz
BigBlackDog #41618 üzenetére
Én is megfutottam pont ezt a kört, habár nálam maradt volna a fejegység.
Gondolom neked sem pár forintok lennének a beszerelendő dolgok.
Beszélgettem azzal aki csinálná, de egy dologba biztos lettem, hogy ott nem akarom megcsináltatni.
Nekem kellett elmondanom, hogy hogayn lehet összekötni a fejegységet (nincs preout) az erősítővel. Mikor rákérdeztem, hogy a kiemelőkeretet ők veszik, vagy hozzak, de akkor milyet. Akkor láttam rajta, hogy pörögnek a kerekek az agyában.
Rákérdeztem, hogy az ajtó kongásán csökkenteni kellene, le kelelne kicsit szigetelni. Válasz: "Majd hangosabban hallgatod, és akkor nem hallod a kinti zajt." Ez igaz, de én nem erre gondoltam.
Ennél jobban nem is mentem bele, mert nem láttam értelmét.Amúgy, eldöntöttem, meg fogom csináltatni elsőnek külön erősítő nélkül a hangszórócserét és a szigetelést egy erre szakosodott céggel.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz
BigBlackDog #41618 üzenetére
Azért problémás a dolog, mert ahogy kivettem, se nem vállal, szeretne vállalni ilyet a Suzuki szervíz, se nem ajánlják, mivel méregdrága lenne rajtuk keresztül. Talán nem is lenne gond, ha olyan autót rendelhetne az ember amilyet akar, de ugye most nem az a helyzet.
-
Sziasztok!
Kicsit OFF , de autóbuzulás és PH így remélem megfér itt is!Idén is lesz márkafüggetlen ph autós tali Balatonon - minden érdeklődőt szeretettel várunk!
-
dethroner
veterán
válasz
BigBlackDog #41618 üzenetére
Egy ismerősöm suzuki márkaszervizben villamosság szerelő. Ő azt mondta, az ilyen dolgok, mint pl audio berendezések, amúgy is csak 1 év garancia van, szóval egy csere, vagy hozzányúlás esetén legfeljebb azt bukom. Fura is lenne ha egy hifi utólagos beépítése miatt megszűnne pl a váltóra, motorra, turbóra adott garancia.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Tigerclaw #41616 üzenetére
Én hifivel kapcsolatban kérdeztem, több szerviz is óva intett. Elvileg, legfeljebb csak azzal a résszel kapcsolatban vonhatják meg a garit, amit más szerviz módosít (esetemben erősítő, fejegység, hangszórók és környékük), viszont az értékesítők (akikkel beszéltem) szerint egy kérdésesebb forrású probléma (pl. valami elektronikai nyűg) esetén szereti a Suzuki rátolni a tulajra a felelőséget, mondván, hogy nem szakszerviz általi átalakítás is történt az autó és nem érvényesíthető a garanciális igény. Persze hozzátették, hogy ha a helyi szervizbe szereltetném be az alkatrészeket, akkor nem lenne ilyen gond, szóval érzek némi hazabeszélést is a dologban.
-
Tigerclaw
nagyúr
Az utólagos fejlesztéseket hogy tolerálják a garancia kapcsán, amit nem a suzuki szervízek végeznek? Persze nem barkács megoldásokra gondolok, hanem megfelelő alkatrészekkel és szakértelemmel elvégzett dolgokra.
-
SirKero
őstag
-
dnelb
veterán
válasz
pretorius07 #41610 üzenetére
épp bejáratták
-
pretorius07
csendes tag
Sziasztok! Adott egy 2014-es SX4 s-cross eladó. motor a jó öreg 1.6 szívó benzines,120 lovas. 175 000 km-rel. Segítséget szeretnék kérni,hogy ennél a motornál a 175 milyen futásnak számít? Értem ezalatt,hogy ha megfelelően karban volt tartva (ami ugye használtnál sose tudott teljes biztonsággal),akkor elmegy még ugyanennyit vajon? És a motoron kívül mire kellene figyelni,ami a szokásosnál jobban kophat,stb?
Köszi előre is: Attila
-
SirKero
őstag
válasz
BigBlackDog #41608 üzenetére
Természetesen kattanástól kattanásig mérem. Ráadásul a fogyasztásmérő csal is 3-4 decilitert. A vitara ezt is pontosan mutatta.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
SirKero #41607 üzenetére
Ugye nem a pillanatnyi fogyasztást nézel, hanem kattanástól kattanásig tankolt mennyiség alapján számolsz? Pályán sík domborzati viszonyok között, szélcsendben próbáltad? Nálunk is van egy 1.4T S-Cross, de a fogyasztással nincs gond, kicsit mintha kisebbek lennének a "számok".
-
SirKero
őstag
Nekem az S-Cross 1.4 2WD MT fogyasztása csalódás az 1,6 szívó Vitara után. Mindenhol azt olvasta,hogy erősebb motor nem kell annyira pörgetni hat sebesség kevesebbet fogyaszt. Ehhez képest
Ugyan azzal a lábbal ugyan azon a távolságon belül ( rendszeres munkába járás elővárosi forgalom reggel 06,30 magassága ) ugyan azzal a vezetési stílussal egy literrel többet eszik.
Most volt alkalmam pályán is kipróbálni 120 -ig 6,5 120-130 között klímával 7,2. A Vitara 120-130 között a pályán klíma nélkül 5,4 liter evett !! -
batai15
félisten
Köszi a válaszokat .
-
nortol
senior tag
-
dragonfx
veterán
hi!
tervezek autot venni és első számú célpont az ignis, swift.
hallottam van 2 tipushiba.
az abs kocka és a váltócsapágy.
tudtok erről mondani pár mondatot? -
Tamoo
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen processzort vegyek?
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Star Trek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Steam topic
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Wilbur Smith könyvek (15 db) egyben
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix Thor Platinum II 1200W 80+Platinum Prémium tápegység!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- PS Plus előfizetések