- Milyen processzort vegyek?
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen TV-t vegyek?
- Apple asztali gépek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- TCL LCD és LED TV-k
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cow&Chicken
csendes tag
Igaz ami Igaz az Ignis nagyságrendekkel jobb mint pl a Swift
Újonnan viszont soha nem vennék lehetetlen eladni 1-2 éves korában, és nagyon nagyot esik az ára /bár ez más autóra is igaz/
Olvastam egy olasz tesztújságban, hogy 130-ról satufékkel való ''lassításkor'' az autó hátsó tengelye nem érintkezett a földdel!!!elég biztonságos lehet
-
sai
aktív tag
hát nem tom..
én sem nagyon vennék suzukit.. ignis-t vezettem volt b nöméknem olyan van.. és hát nem tom.. ami tetszett benne hogy magasan ültem és jól belátható volt elöttem az út.. viszont hátra nagyon rossz a kilátás.. és szerintem eléggé instabil a kocsi.. gyorsabban veszel 1 kanyart és már döl is.bár mondjuk annyi pénzért más uj autót szerintem nem lehet venni ebben igazatok van.
de uj autót tényleg lehet hogy nem éri meg.. inkább valami 1-2éves-et.kicsit több utánajárás de szerintem jobban + éri.
DLDkox: nekem egy 90-es Toyota Starletem van.. igaz nincs benne légzsák + abs de nagyon + bizható autó kevés fogyasztás nagyon jól megy!!! ugyhogy majd kiálok ellened és + látjuk ki fog nevetni :f
mondjuk az igaz hogy én kocsim nem 1családi kocsi. -
Szeke
senior tag
Törésteszt:
Bővebben: link
EuroNCAP-t egyelőre én sem találtam -
a_tesz
Korrektor
785 az 5ajtós 1.3mas. de lényegtelen. az ignis már simán autószámba vehető, csak ugye a szokásos hozzáállás: suzuki=swift, ammeg szar meg ripityára törik...na de ez van
szerk: aesir: aki teljes biztonságot akar az haljon meg, ott már elég kevés baj érheti... a tank se jó, mert mi van, ha kilőnek?
[Szerkesztve] -
aesir
veterán
Aki meg full biztonságot akar, az járjon tankkal.
-
a_tesz
Korrektor
szerintem helytelen, ne szállj ki, csak ne a biztonságot hozd fel ellenérvként...
ugyanis úgy lehet objektíven meggyőzni valakit, hogy jó/rossz boltot csinál, hogy minél többen megindokolják alaposan. így szerintem rád is ugyanakkora szükség van, mint bárki másra, akármennyire vagy suzuki-ellenes
-
-SeveN-
aktív tag
En is kiszaltam. Korobban leirtam a velemenyemet.
-
chevy matiz
elképzelem ahogy este megyek csajozni a chevymmel
mégjobb a chevy tico -
Szalma
őstag
(Hol van itt az összefüggés a gyorsulással..? Legalább az S2000 motorja lenne a listában...
)
Szeretettel:
Szalma
ui.: Nem akartok inkább kymco-nak segíteni, ahelyett, hogy teljesen más márkáról jövő tapasztalataitokat és ''igazságaitokat'' próbáljátok (némi hittel keverve) ráeröltetni? -
-SeveN-
aktív tag
akkor segitek ertelmezni.
Best Fuel Economy: Honda 1.3-litre IMA (Civic)
1-litre to 1.4-litre: Honda 1.3-litre IMA (Civic)
Te egy 1.3as auto hoztal fel peldanak, en is. Nem pedig dodge vipert.
Igazad van sokkal dragabb mint a suzuki. De ez nem is arra volt reagalas, hogy ilyet kell venni, hanem arra a szelsosegesen elfogult badarsagra, amit a gyorsulassal kapcsolatbban allitottal.
kosz, lattam mar.
[Szerkesztve] -
Szalma
őstag
(Csak megjegyzem, hogy az OFF TOPIC 16-ban (Bővebben: link) tárgyalják Mr.Skyline Swift törését, fényképekkel dokumentálva...)
Szeretettel:
Szalma -
DLDKox
aktív tag
Na jó ennyi erővel Dodge Vipert is ajánlhatnál azért ne egy versenyautóval hasonlítsd össze a Suzukit.
Ráadásul nem hinném hogy az a nyertes honda amit belinkeltél 2 milló lenne.
Én csak azért mondtam hogy városban nincs ellenfele mert könnyű kasznihoz az a 93 LE igen jól teljesít. És lámpánál még sosem fordult velem elő, hogy lenyomtak volna.
Nem vagyok egy Suzuki fun nehogy azt hidd csak szerintem ár érték arányban igenis jól teljesít.
De ha már a Hondánál tartunk mutatok egy jó kis átalakítást tuti érdekelni fog:
http://nega2.counter-strike.hu/marci/ -
joey7
őstag
az,h kisebb nem fedi teljesen a valóságot; sokkalta nagyobb hely van benne mint gondolnád.nagyon kényelmesen elférhetsz elsősorban az első üléseken,és a csomagtér is viszonylag nagy. Igen inkább női autó,de legalább erre lehet vmit mondani,a suziki se női,se férfi igazán; de ez másodlagos,meg egy kicsit lényegtelen szempont is.Családi autónak természtesen nem az igazi megoldás.
A Lacetti már inkább! -
DLDKox
aktív tag
Nekem is tetszik a Nissan nagyon. Nem is vitatkozni akartam, mert mindenki olyan kocsit vesz amit a pénztárcája enged. Csak segítő szándékkal állok kedves fóromtársunkhoz mivel nekem volt lehetőségem ilyen autót kipróbálni. És csak annyit mondok, hogy ezeket a Suzukikat már nem lehet egy Swiftel összehasonítani(ég és föld).
És ez az átlag utálom a Suzuki kép a Swiftel hozható össze. -
a daewoo matizt mi teszi jobbá a wagonr nél(mondjuk biztos hogy egy kis női autó, de az esztétikai szempontokat kivéve szentem semmivel sem jobb, csak kisebb)?
-
-SeveN-
aktív tag
ember, te vezettel mas autot mint suzukit?
Halottad mar azt a szot, hogy HONDA.
ezt vaccsold: Bővebben: link -
joey7
őstag
'' (várrosban nincs ellenfelem mindenkit legyorsulok).'' huhh, ezt kár volt ideírnod,mert erre ''mindenki harap'': tudjuk a Suzukinál nincs gyorsabb kocsi!
A lényeg,h Isten tudja miért,de aki suzukit hajt az,vhogy megőrül,aztán megy mint állat az úton.Sokan azt mondják,azért mert előtte zsigája,trabija,vagy wartburgja volt...
[Szerkesztve] -
joey7
őstag
Félreértettél. én nem a suzuki alternatívájaként említettem a Nissant! Csak arról van szó,h nekem nagyon teccik az a sorozat,az újak.noha jobbak már,nem jönnek be annyira-esztétikailag.Az biztos,h nem olcsóak az alkatrészek,de mielőtt megvenném,kiváló szerelő haverommal mindenképpen alaposan átnézetem a kocsit,plussz leinformálom az''előéletét''
Azért lehet hátrafelé látni,nekem már sikerült!
A Suzukiról azért van rossz véleményem mert volt már pár darab a családunkban,illetve jónéhány az ismeretségi körben,és szinte kivétel nélkül nagyon problémás autók voltak,Ezenkívül sok rosszat olvastam,hallottam eről a márkáról.Rengeteg szerelő is negatívan nyilatkozott róla. -
a_tesz
Korrektor
Szeke, joey7 légyszi nyomassatok törésteszt-linket, régóta kajtatok utána, de sehol sem találtam eddig (allergiás rám a google...) köszi!!!
-
Dexter68
addikt
Nekem, amíg csak 2 gyerekem volt, egy WagonR+-szal nyomtuk. Eleinte idegenkedtem tőle, nem látszik rajta, hogy milyen jó. A dizájnereket nem engedték túl közel...
Elfértünk benne, kényelmesen be tudtam szállni, pedig nem vagyok egy kisdarab (186 cm magas vagyok és 120 kiló). Elég ritkán kellett a tetejére pakolni. Egy hátránya van, hogy ''kiskocka'', és könnyen oldalba kapja a szél. 100-zal óvatosan kell kanyarodni. Ettől függetlenül nagyon szerettem (-tük). Városban pl. zseniális. Kis körön, szinte fordul, mindenhova befér... Fogyasztása (vegyes terepen, klímával) 6,5 körül volt.
Ehhez képest az Ignis (próbáltam azt is, a szüleimé) eggyel ''autóbb'' formájú, stabilabban fexik az úton. A csomagtartója annyival kellemetlenebb, hogy ha előrehajtod az üléseket, akkor nem sima az alja. Nekem tetszett.
Vadiúj autót mondjuk soha nem vennék, mert annyit ilyen rövid idő alatt semmi nem veszít az értékéből és tapasztalataim szerint az ún. garancia sem ér annyit, hogy megérje.
1-2 éveset viszonylag kevés km-rel. Erre utaznék.
[Szerkesztve] -
Slax
senior tag
Hát igen. Nincs olyan típus, amelyik hibátlan lenn. Bárki bármiből kifoghat egy hibás darabot. Sajnos ilyenkor egy kicsit fikázzák a típust, de ez van. Tudok olyat, hogy Trabant, gyári motor (első tulaj), kb 200000 km, és kétszer volt szerelőnél. Suzuki, 1620 km, 4-szer volt szerelőnél, vásárlást követő héten, az elmúlt 2 hónapban még 3-szor. Szívás, de pechesnek is kell lenni valakinek.
-
DLDKox
aktív tag
Kedves joey7 !
Nem tudom miért vagy ilyen véleménnyel a Suzukiról. Szerintem azért mert még ki sem próbáltad.
Másrészt mivel jobb egy 5 éves Nissan Almera?
Mivel, hogy 5 éves valószinű lassan költögetni kell rá ami Nissanéknál nem 2 forint.
Csak, hogy példával éljek 1db lengőkar 50.000 Ft.
Valamint az Almerából hátra egyáltalán nem lász ki.
Meg lomhább is mint egy Suzuki.
Igaz belülről ég és föld.
A Nissan nagyonis jó kocsikat gyárt, de rohadt drága. -
Jégkokó
veterán
Hát igen ez a francia autók nagy hátránya hogy sok a meghibásodás, és nem csak az 2 milliósaknál hanem a drággábaknál is.Mellesleg szeretem ezt a szöveget hogy garázsban tartott megkimélt állapotban, de kérdem én hogy egy autót ugye az ember kivisz az utcára megy vele esik rá az eső meg a hó meg ilyenek, na már beáll a garázsba és a víz ami szépen megállt az elemekben elkezdi korrodálni a kocsit
-
DLDKox
aktív tag
Hi !
Szerintem nyugodtan vehetsz Suzukit.
Nekem a 2. céges Suzukim van az első egy Swift volt 80.000 km-t mentem vele és soha semmi problémám nem volt. Most egy Wagon R+ van. Megmondom őszintén először énis nagyon féltem tőle de már nagyon megszerettem a kis kocsit.
Rengeteg ráncfelvaráson esett át a kocsi és csak úgy megsúgom, hogy töréstesztekben mostmár a legjobbak között van van benne légszák és oldalvédelem is. Nagyon jó futóműve van, rendkívül jó a féke igaz 150-160 körül már a szél dobálja kicsit a magassága miatt, de ennek ellenére stabil kocsi.
Valamint a Suzki motorok nagyon jól teljesítenek (várrosban nincs ellenfelem mindenkit legyorsulok). Kényelmsek az üllések a hátulja tényleg jól variállható igaz nekem csak a mélyláda kapott ott helyet. Talán negatívumként a váltót említeném ami nem túl precíz, meg hogy alattam sokat eszik, de ez a nehéz lábamnak köszönhető.
Ebben mostmár 30.000 km van de még nem kellett semmit sem ráköltenem. Valamint nagyon olcsó az alkatrész.
Nyugodtan megveheted családi kocsinak jobbat ennyi pénzért nem fogsz talállni.
Bye. -
mondjuk a francia autókról annyit, hogy anyám 206-osa (vadonat újonnan véve), az első 3 hónapban 6 szor!!!! volt szervízben, mert egyszerűen nem akart beindulni. Azóta összesen 16e km van benne, és rendszeresen vannak vele kisebb-nagyobb elektronikai gondok, pedig garázsban van tartva és megkímélt nagyon
-
Szeke
senior tag
Néztem neked töréstesztet: az Ignis jobb lett a kalosnál, és kb. egy szinten van a hyundai get-tel. Amúgy 3 csillagot kapott. Szóval meghalni minden autóban meg lehet, az ignisben nem könnyebb, mint bármi másban.
SZERK: és pont oldalütközésben nagyon jó az eredményea frontális rosszabb kicsit.
[Szerkesztve] -
Slax
senior tag
Igen, de én tapasztalatból mondom, a kispénzű ember azért vesz szuzukit, mert gondolkodik (számol). Fogyasztás, súlyadó, biztosítás, alkatrész, csomagtér, fűtés, és utolsó a kényelem. Szeretne a szerencsétlen egy Thaliát venni, mert látta, 3 éves, 20 k kilométerrel, és csak 2,4 a kereskedésben. De basszus, a biztosítása és a súlyadója és az alkatrésze drágább, meg sajnál behajtani egy földútra, hogy beszéljen a fuvarossal és fűrészessel az erdőben. Szerinted mit vesz?
-
joey7
őstag
''A szegény magyar ember igenis üljön át a trabantból és a zsiguliból egy wagonba vagy ignisbe! '' -
na.látod ez a magyar trabisok,zsigások mentalitása! ugrás a suziba!
nem gondolkodnak 1 percig sem, suzuki,oszt hadd szóljon!
Na pont nekik való ez a japán csoda!
Nem mondom azt,h senki ne vegye ezt a márkát,hanem arra próbálok rávilágítani,h amennyiben vki veszi a fáradságot,h az összekuporgatott ''kis'' zsozsójáért elkezd gondolkodni azon,h melyik kocsit vegye meg,az nem érdemli meg ezt a hulladékot, ne kábítsuk már ezekkel a sületlenségekkel,h ABS, meg légzsák mindenütt,amikor cseszheti,ha belerohannak az oldalába.nincs az a légzsák ami megmentené,mí egy korszerűbb felépítésű autó nagyobb biztonságot nyújt,egyebekről nem is beszélve.
-
Szabadság, szeretem
amúgy meg azért vesz az ember suzukit, mer fiatalon is olcsó, meg város/országút keveset fogyaszt+megbízható, és olcsó a szervíz
és szép is (najó ez nemigaz)
-
Jégkokó
veterán
Szerintem is az ignis már sokkal kiforrotab mint annó az swift volt, asszem a suzuki valakivel közösen csinálta mert van egy másik hasonló kocsi is mint az ignis mármint hogy külsőre értem
-
Jester.c
aktív tag
Meg a suzuki is
Még egy szavazattal jönnék (csak azért is) a használt autó piac felmérésére is. Sokkal inkább egy régebbi megbízhatóbb használt autó (mint pl a fentebb emlegetett volvo) mint egy bal- és életveszélyes (szvsz, én rettegek tőle/benne) új suzuki, ami az első hepe meg hupa után télen a kis 13-as felnieivel és csudálatos légellenállásával...
Nekem 15 éves kadettom van, asse áll meg csak úgy magától...
[Szerkesztve] -
a_tesz
Korrektor
de,egyről beszélünk. viszont hogy ne kanyarodjunk el a témától: az ignis, mint a többi suzuki, megbízható. kevés ilyen autót találni, amelyiknél nem igazán kell izgulni, hogy egyszercsak megáll, és telefon az autómentőnek. ráadásul az alkatrész sem egy horrorisztikus összegbe kerül, mert ugye karban is kell tartani, kopóalkatrészek, stb.
-
Jégkokó
veterán
Apámnak ignise van és szerintem jó kis ótó.
Igaz hogy egyszer meghuzták az oldalát és jól megzúzódott annyira hogy az egyik lemeznék kilógott egy kis darab belőle.Meg a karcolásokról ne is beszéljen az ember amit a kedves emberek csinálnak akik irigyek hogy a másiknak szép autója van nekik meg csak egy lerobbant szar -
Szeke
senior tag
Mutass már nekem egy GLX Ignis áráért hasonló felszereltségű, hasonlóan motorizált, hasonló nagyságú autót
Amúgy én nem vagyok suzukis, aki ismer, az tudja, más japán márkához kötődöm
A töréstesztről: mint már írták mások, ez már nem swift.
A suzuki sosem akart prémium, minőségi márka lenni. Mindig az ár/érték arányra és olcsó fenntarthatóságra törekedtek. A szegény magyar ember igenis üljön át a trabantból és a zsiguliból egy wagonba vagy ignisbe!
A loganra ugyanez vonatkozik: még mindig jobb, mint egy 20 éves dacia... De most a suzukis árcsökkentés után már nem biztos, hogy a dacia éri meg jobban. -
joey7
őstag
szive-joga mindenkinek,h mit vesz,de sztem mindenképpen érdemes körülnézni,főleg ebben az esetben,ha kevés a zseton.
az a baj,h úgy gondolkonak sokan,h suzukit tök jó áron extrahegyekkel,kedvezmények tömkelegével lehet venni,az ezeréves wartyogót csillagászati áron beszámítják,mi kellhet még? csakhogy a részletekben van elásva a kutya.kiderül,h az olcsó nem is olyan olcsó,kényelmetlenek az ülések,stb... Én azt mondom alaposan szét kell nézni vásárlás előtt,tájékozódni,mert nem mindig a legolcsóbb a kifizetődő hosszútávon...
A Renault-t inkább hagyjuk; az egyik legtöbb problémával rendelkező autómárka.
A Skoda ellenben jó választás lehet.Akárcsak a Chevrolettek(Daewoo) -
-SeveN-
aktív tag
felre ertettel.
Ha veszek 1 pl 1 206ost, az 4 eves auto, 5-6 eves tecnologoia, ezzel tisztaban vagyok, ezt is varom el tole.
WagonR uj auto, szinten 5-6 eves tecnologia, nem adok erte penzt. Akkor mar a 206.
ja most latom. Te tervezest irtal, en meg tecnologiarol beszelek.
A tervezes : izlesek es pofonok
A tecnologia: tenyek
[Szerkesztve] -
a_tesz
Korrektor
jó ezt elírtam, nem érthető teljesen, amit akartam. csak arra gondoltam, hogy az volt jól bemutatva, hogy az ignis a wagonr+ padlólemezére épül...
-SeveN-: akkor te egy yarist, vagy 206ost, vagy corsát se vennél meg, ha egyébként jó lenne, csak mert 5-6 éves tervezés?hát bocs, de erre nem igazán tudok mit mondani...bocs a neved javítottam...
[Szerkesztve] -
kymco
veterán
A swift valóban nem a legbiztonságosabb autó, de az legenda, hogy a legrosszabb törésteszteket produkálja. A technológiai szinvonala sok esetben megelőzte a korát, de sajnos a konstrukció fölött eljárt az idő, ez tény. De figyelemreméltó, hogy az Ignis alapból ABS-szel van (a kétmillás fapados is.)
Ezt nem mondhatja el magáról sem a Renault sem a Skoda stb..... -
-
-
steve@prhw
őstag
Ja, egyik egyetemi kiegészítős szaktársam nagyszülei felszámolták a családi gazdaságot, és mind a 3 unoka kapott egy-egy táliát. Kp-ban fizettek, a harmadiknak kb. csak a felét kellett kifizetni
Kamatmentes kölcsön...
Az a gond, hogy sok ember beleveti magát a hitelbe, és nem is száll ki belőle. (Ismerős leadja a 2 éves, 16ekm-t futott astráját, hogy vegyen egy merivát. Törlesztőrészlet kicsit nőtt+újraindult az 5 év... És elhiszi, hogy nem bukott semmit... Egészségére...)
Azt kell tisztázni, mire kell az autó. Városi közlekedésre egy használt 1.0-s swiftnél jobb nem nagyon van. Igénytelen, keveset eszik, szerezhető alkatrész. Ha jellemzően városon kívül, sokat hajtják, akkor meg egy nagy diesel... Az ilyen kis autó hiába új, azért egy nagyobb kasztnis régi csúnyán elbánik vele...
Bátyámnak van egy 26 éves 123-as mercije... 3.0 diesel... Veszélyes! Elcsapott egy németjuhász kutyát (szegény hülye kutyus, nőzni indult az út túloldalára), ez kb. két perc munkát hozott magával: vissza kellett hajtani a köténylemezt. Most ezt gondold el egy műanyag lökhárítós autóval.. kb. 200 eHUF ugrott... Ja, és kb. akkora a motorháztető, mint egy suzuki alto..
Szóval azt vedd figyelembe, hogy nem csak a kölcsön van! A kötelező szervíz és az ilyen kisebb malőrök (leviszik a tükröd, meghúzzák az ajtót, előlről / hátulról nekitolatnak, kutya-szarvas...) hamar kirántanak súlyos tíz- és százezreket a zsebedből...
Én egy 17 éves fiestát hajtok, múltkor egy szűk utcában a szembejövő kikerült egy autót, de egy kicsit elmérte a dolgokat, és levitte a tükröm. Illetve az üveget kitörte benne. 400 Ft (!!) volt bele a tükörlap.. Persze nem állt meg, de gondolhatjátok, hogy ezért nem mentem a rendőrségre...
Bocs az offokért, de szvsz az új autó nem befektetés, azon mindenképpen csak buksz, mérlegelni kell a lehetőségeket, és ahhoz igazítani az igényeket. Sajna a társadalom nagy része nem így tesz, és rohan a hitelért... Ha gond van, akkor meg sír.... -
csibor
addikt
válasz
Jam-Master J #25 üzenetére
Swift volt 2 1.0 3ajtós m.japan ez hiányzik.4 ajtós glx 2001-es magyar na ez nem hiányzik,a japán és a magyar összeszerelés között van egy kis külömbség.
-
-SeveN-
aktív tag
Soha nem ertettem miert vesz annyi ember uj suzukit.
Annyi penzert mar lehet kapni 1-2 eves autot is.
A legszornyubb, hogy magyarorszagon senki sem nezi a toresbiztonsagot. AZ IGNIS mar picit jobb, mint a SWIFT v, WAGON-R, de a csaladomat 1ikbe sem ultetnem. -
csibor
addikt
Magánvélemény nekem a vagonr szimpatikussab mert jobban variálható a hátsó része.De szerintem gondolkodj el azon 4 vagytok+csomagok,ehez az ignis kicsinek tünik.
-
steve@prhw
őstag
1 éven keresztűl fizeti a részlet felét, ami ha 1 éves részletre veszed és 20000ft-ot számolunk 400.000 ft beugró, fennmarad 1.600000 vagyis ennek a fele 800000 igy 1200 000ft-ba lesz az autód nem is olyan rossz.
Asszem az apróbetűt kihagytad.... Valahogy így van: 72 hónapos részletnél 12 hónapig fizeti felét.
Azt azért ugye nem gondoltad komolyan, hogy a kereskedő / gyártó a két szép szemedért bukni fog az autón?
Nagyon keményen bele van ez kalkulálva az árba / törlesztésbe. Kolléga vett opelt, mondták, h kezelési költség meg kamat nélkül van, mert 60-70%-ot lefizetett. Rákérdezett, mi lenne, ha kp-ban lenyomná a többit, azt mondták, akkor 5-6%-ot engednének az árból.... Itt a kamatmentes kölcsön fedezete... -
joey7
őstag
Suzukit? SOHA!!!!!!!!!!
-
de a logan az valami durván olcsó úgy hallottam..más kérdés hogy milyen kereslet lesz majd egy 5 éves lecsupaszított (még abs sincs úgy hallottam) alapmodell loganre
-
a_tesz
Korrektor
gondolom ez aztán nagyon fog számítani neki...
egyébként én ajánlanám a suzukit feltétel nélkül, negyedik éve swiftet hajt a család. igaz, hogy előtte négyütemű trabantunk volt 9 évig, és azért van egy kis különbség a swift meg a trabi között a suzi javára. mostanában gondolkoztunk, hogy a swiftet le kéne cserélni egy ignisre, de nem kaptunk jó ajánlatot a swiftért, ezért inkább megvárjuk az új swiftet, hátha.
most nézem csak, a héten frissült az árlista a suzukinál, volt egy kis árkorrekció, hát ami azt illeti, rájuk is fért. a wagonr+ egyébként december végén kikerült a gyártásból, szóval lehetséges, hogy egy-két hónapon belül a maradék autókat elakciózzák. -
pofa
tag
Kattő miliót akartam írni .
-
pofa
tag
Nem akarok reklámot csinálni de, van egy kereskedő aki ,ha részletre veszed 1 éven keresztűl fizeti a részlet felét, ami ha 1 éves részletre veszed és 20000ft-ot számolunk 400.000 ft beugró, fennmarad 1.600000 vagyis ennek a fele 800000 igy 1200 000ft-ba lesz az autód nem is olyan rossz.
-
Szalma
őstag
(Szerintem ne menjünk bele a használt/új autó vitába, mert semelyik oldal sem meggyőzhető. Mindenkinek igaza van és valójában senkit nem érdekelnek a mások érvei, mert ez nagyon belül dől el.
Kisgyerekekkel, ha megtehetem csakis új autót vennék, akár hitelre is: a bizalom az oka.)
Szeretettel:
Szalma
ui.: Ez milyen Ignis egyébként? -
-
Thunder78
őstag
Nem rossz járgány, bár magamnak nem vennék.
Szerintem ez elfért volna valamelyik autós topicban. -
Szalma
őstag
(Második autó vásárlásakor jól körbenéztük az Ignist is. Egy Swiftet cseréltünk le, ezért megnéztük a WR+-t is. WR minden tekintetben elfogadható, csakhogy az Ignis minden tekintetben összeszedettebb...
Mi egy egyedi gyártásút kértünk volna (összkerék, full extra, nyitott 1.5-ös motor (116LE)), 3.7MFt-ért. Kb. 100km-t tesztvezettünk egy normál 1.5-ös összkerekest (terepen is), nagyon korrekt kis járgány benyomását keltette. Szaladt és mászott ahol kell. Jó ülés, nagy csomitartó, mintha egy kisbuszban üldögélne az ember. Alapvetően nagyon tetszett. De hirtelen bővült a keret és más lett helyette... Jazz.)
Szeretettel:
Szalma
ui.: 2 éve februárban történt mindez, nem tudom, hogy akkor már esztergomi Ignis volt-é a nézett példány... -
Dzsekó
addikt
Én inkább ilyet vennék:
Bővebben: link
[Szerkesztve] -
amd 650+asus alaplap
256/133 SD-ram
32MB TNT2 AGP VGA
floppy, cd-olvasó, cd-író, mobil-rack, 10 GB HDD
17'' Sony trinitron monitor (szép képe van kb 5 éves lehet, de adhatom egy 2 éves fujitsu-siemenssel is, mind a 2 1024*768@85HZ)
egér, bill, 5.1 NEM integrált hangkártya, hálókártya
45k az ára, windows xp tökéltesen megy rajta, tudok hozzá adni egy csomó játékot amik jól mennek rajta, film nem akad
Egy ilyen géphez mit szólnál svédcsepp? -
nekem egy másfél éves wagonr+ om van, nyáron vettem 1.6-ér. GLX felszereltség, klímán kívül minden van.
Lehet hogy egy ilyennel jobban járnál, mert olcsóbb mint az ignis, belülről ugyanakkora, pakolni meg jobban lehet bele (ha lehajtod az üléseket, egy köbméter kocka alakú raktér)
Annyival jobb az ignis, hogy ez 2003-as és még a gyengébik 16 szelepes motorral van (76Le), az ignis pedig 93 lovas.
Én nagyon meg vagyok elégedve, megbízható meg minden. Annyi gáz van csak, hogy én főleg autópályán használom és 140-nél simán bekap 10 litert. Lehet hogy ez javul valamivel a változó szelepvezérlésű motoroknál (Ignis), de erről a suzukinál lenne érdemes érdeklődni! -
kymco
veterán
2-3 hét alatt el kell döntenem, hogy az áráért megéri-e az Ignis (1.3 GC).
Új kocsit szeretnék venni, jelenleg két kisgyerekem van, vidéken, hepék és hupák között élek....
Természetesen nincs a zsebemben 2 milla, így hitlre vásárolhatok csupán........
Kinek van az Ignissel tapasztalata?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen processzort vegyek?
- Argos: Szeretem az ecetfát
- Windows 11
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Spórolós topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Acer Predator Triton Neo 16 15 notebook - Ultra 9 185H 32GB RAM 2TB SSD RTX 4070 WIN11
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB THERMALTAKE Core V21 500W
- AKCIÓ! MSI Z690 i7 12700K 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800 16GB Phanteks P600S Cooler Master 750W
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L380 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD / MT I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Fujitsu USB Port Replicator PR09 docking station (1x5K vagy 2x4K felbontás) (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest