Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- 4 billió dollárt ér a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-cégek
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- TCL LCD és LED TV-k
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen videókártyát?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- RAM topik
- Milyen processzort vegyek?
- Mini PC
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teljesen arányos a gyerek, csak sajna a kosárlabdát nem szereti, jó center lenne
És akkor telne egy Bentley-re előbb utóbb amiben elfér
Egyszerűen mindig Ő volt a legmagasabb környezetünkben a korosztályban, már nagyon régóta.A gond inkább az hogy az asszony autót használnánk inkább a városi reggeli rövid utakra (inkább mint a turbó scrosst), és én is 182 cm vagyok. Szóval kell a hátsó hely is. Jazz és Vitara mást nem nagyon látok.
Megbízhatóak a honda cvt-k? Lehet hogy azzal kell megbarátkoznom, vitara 1.6 automatát már nem nagyon lehet rendelni állítólag.
tboldi: 195 centit most aláírnám neki. Nem jó túl magasnak lenni. Kitűnik mindig az ember és az egészségnek sem jó az extrém magasság. 2 méter alatt még elmegy mint szép szál legény.
Bocsi offtopicban a honda kérdés már az...
-
válasz
Sza_Sa #36084 üzenetére
Én is kb. ezerszer végiggondoltam ezt. Azért ha nem vagyunk fanatikusak azért az scross és a vitara sem tökéletes (zörgésmentesség, hangszigetelés, hifi hangminőség enyhén szólva nem tökéletes).
De. Kellene asszonynak autó a 10 éves i30 helyett. Automata. 5 milla alatt mi jobb van sok városi használatra mint a vitara 1.6? Jazz cvt, yaris hybrid cvt és még drágább, baleno cvt is vérzik pár sebből (bár éppen a kuplung
), mazda 2 meg rozsdásodik... És a fiam majd 1,8 méter, swift azért kicsi lesz (meg a yaris is talán).
-
HKorn
veterán
válasz
Napfénysüti #36082 üzenetére
Évente amúgy is kötelező a csere, mindegy hogy 1000 vagy 10000km-t mentél vele.
Nekem is így lesz, kb évi 12-13k km-t megyek, pont jó lesz csereperiódusnak.
-
pjen
félisten
válasz
Napfénysüti #36085 üzenetére
Ha eddig nem járódott be,már nem is fog.A kezelésiben le van írva,hogy kell bejáratni.
-
Napfénysüti
nagyúr
-
válasz
Napfénysüti #36082 üzenetére
Én a turbós Scrossban 1000-nél és 8000-nél is cseréltettem olajat. Jó fekete volt mind a kétszer, bár nyilván nem ez a minőség fő mutatója. De sokat megyek városban, jobb a békesség. Én az automatában is cserélek majd 60 ezernél olajat (nem 150-060-nál ahogy mondják).
-
Sza_Sa
senior tag
válasz
tboldi #36077 üzenetére
Valahol a Sun lakópark mellett voltunk egy családi házban, nagyon szép volt a kecó, bár nem az én stílusom a falra akasztott fegyver, úgy, hogy nem is vadásznak, csak valami családinörökség. A nő kanadai, azért csak automata autókat vesznek, mivel ott inkább olyat használnak.
Szóval irány Kanada vagy a Sun lakópark melletti utcák.Basszus, nem megy telóról ez a off gomb...
-
Sza_Sa
senior tag
válasz
tboldi #36071 üzenetére
Astra h 1.8 automata. Hihetetlen sztori, megannyi célzott, midenféle paraméterezett keresés után, már csak az üzemanyagot és a vételárat ütöttem be, meg a lakóhelyhez húztam egy 45km-es sugarú kört. Márkát, tipust már nem. Lőttem mindenre ami a környéken mozgott, opel, peugeot, ford, fiat, suzuki, tényleg minden volt.
Aztán tegnap véletlen megjelent egy astra 4db gyenge fényképpel, meg egy semmitmodó leírással, felhívtam és bíztató volt az ember stílusa.
Lebeszéltem vele a mai napot, de már modta, hogy kb 30-an hívták, hogy megvennék. Mondtam neki, addig tartsa amíg nem megyek, és állta a szavát.Az autó: 2009 év közepi, magyarországi, első gazda, a szervizköny 2017 év végéig! vezetve, csak a móvári opelbe hordták, minden javításról a számla megvan, minden hozzá adott iromány a műbőr mappájában. Törésmentes, majdnem karcmentes, hihetetlen állapot egy 8 éves autótól. Fűtött garázsban tartották...
4 sebességes automata, mint a vaj, úgy vált, tavaly cseréltek benne olajat. Automata klíma, sport gomb, könyöklős ülés, stb.
Kaptam hozzá téligumit acélfelnin gyári dísztárcsákkal, ami 2009 36. heti, ez dobós, meg alufelnit tavaly vett Conti gumikkal. Na ezt eladom az acélfelnivel meg a dísztárcsákkal, a pénzen meg veszek rá 4 évszakos gumikat.
Kb ennyi, szerintem szép autót vettem és nem drágán -
dnelb
veterán
válasz
tboldi #36069 üzenetére
Szerintem lehet maradni a 15-nél.. Ha a sportra rámerték írni (ami köztudottan szétvan rúgva) hogy 15ezrenként elég, akkor normál használat mellett egy m13aban full pénzkidobás a 10enkénti csere.
7500 meg már környezetszennyezés...ezek turbo nélküli kis suzuki motorok, bírják. Szerintem még 30as cserével se lenne semmi bajuk..
-
tboldi
nagyúr
válasz
mirci18 #36068 üzenetére
Milyen motoros is a tied?
M13A-nál 15k km/1 év, vagy ha sok a város, akkor felezendő, vagyis 7,5k km/0,5 év.
szerk.: Pár gyártó próbálkozott ezzel a kitolt periódussal (az autók iránt nem érdeklődőknél “előny”, kevesebbet kell foglalkozni az autóval papíron, ezáltal jobban eladhatóbbá válnak), de már szinte mindenki visszavette. Illetve még a dinamikus periódus a menő, ilyenkor az autó több mindent figyelembe vesz (hidegindítások száma, megtett km-ek, stb.) és egyszer csak kiírja, hogy ideje olajat cserélni.
De igazából egy autó sem díjazza a hosszú periódust, normál használat esetén 10, max. 15k-ként illik lecserélni, akkor nem lesz baj. -
gerii
addikt
válasz
Motion_Blur #36064 üzenetére
Pesten napi 1 órát vezetve, a novemberben cserélt fehér pollenszűrő olyan szürke volt mint amit most vettem bele aktívszenes darab.
Fordnál van 30e km olajcsere, ha jól emlékszem
-
mirci18
addikt
válasz
Motion_Blur #36064 üzenetére
Köszönöm a választ.
A mindenki általában az autósok, a szerelők a szervizesek. -
-
tboldi
nagyúr
válasz
tboy93 #36054 üzenetére
Ilyenen is mentem már át többször, nem volt gond. A lökősök is a helyükön.
H&R progresszív rugók vannak alatta, kíváncsi leszek, milyen lesz majd az új 6,5x15-ös felnikkel. Hétfőn megrendeltem őket Deutschland-ból, de egyelőre még "wird bearbeitet".
-
válasz
tboldi #36051 üzenetére
Nekem is 3.5cm-t van leeresztve a civic, 4 személlyel fekvőrendőrön (ezen a típusún) szinte mindig leér valami. Ha egyedül utazom akkor csak arra kell figyelnem, hogy a kátyúk ne tépjék ki a futóművet, illetve hogy parkolásnál ne akadjon fel az eleje. Volt már rá példa, hogy felakadt és tolatásnál ottmaradt a lökős. Este 11-kor esőben, sötétben élmény volt visszarakni.
Hiába a gokart feeling, a következő autóm gyári futóművön marad.
-
tboldi
nagyúr
válasz
KubanitoS #36050 üzenetére
Mert jobban néz ki, hogy ugyanannyi hely van a kerék és a sárvédőív között felül, mint mellette.
3 centi még nem megy a használhatóság rovására, a Jazz-zel egyszer sem értem még le sehova, pedig mentem már át olyan beton fekvőrendőrön, ami Moszkvicsra lett méretezve. És ez eleve gyári valójában is alacsonyabb, mint egy Vitara.
-
KubanitoS
veterán
válasz
tboldi #36049 üzenetére
De minek kellene eleve 3 cm minusz? Inkább örülni kellene az emelt hasmagasságnak a jó magyar utakon.
Más téma: véleményetek szerint új 1.4-es S-Crossban 1000 km-es első szerviz esetében érdemes lehet az olajat cserélni? Elvileg ugyanazzal az olajjal tankolták fel gyárilag, mint amelyet most raknának bele, szóval én nem sok értelmét látom a dolognak. A gyár szerint ajánlott, de nem kötelező a csere.
-
kabdzsi
tag
válasz
Balázs1621 #36039 üzenetére
Nem igazán szeretik a feszültségingadozást, valószínűleg ezért mennek tönkre. Ha tennél elé egy előtét ellenállást akkor szerintem megoldaná a problémád.
-
bigdigit
addikt
válasz
Balázs1621 #36043 üzenetére
Nekem 2008-as swiftben anno mikor még meg volt pár hónapot kibírtak első helyzetjelzőben aztán vissza is raktam rendes izzókat. Szóval lehet nem bírják .
-
Balázs1621
senior tag
Igen erre gondoltam, majd kap hagyomanyos izzot, az az igazsag, hogy kinai ebayes legolcsobb led van benne, de ennek akkor is tobbet kellene birnia, mint 10-20 km.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Balázs1621 #36041 üzenetére
Nem értek nagyon a LED-ekhez. Csak azért kérdeztem, mert ha hagyományos izzóval tökéletes, akkor a LED-ben keresendő a hiba, de ha az is megdöglik hamar, akkor az autóban.
-
Balázs1621
senior tag
Azzal még nem. De a led az csak túlfesztől mehet tönkre?!
-
tboldi
nagyúr
válasz
Balázs1621 #36039 üzenetére
Próbáltad már hagyományos izzóval is?
-
Balázs1621
senior tag
Sziasztok!
2005-ös Swift, folyamatosan kiég a jobb hàtsó rendszámtábla világítás. T10 led van benne. Mi okozhatja, mit kellene megnézni? Illetve hogy lehet kiszedni azt a konzolt amibe az izzók vannak? Le kell szedni a lökhárítót?
-
LA1703
tag
Sziasztok.
1996-os swiftemen akkumulátor csere után se elől, se hátul nincs helyzetjelzőm.
Esetleg valakinek valami ötlet, hogy hol keressem a hibát?
Biztosítèkokat már ellenöriztem. -
Tomics
addikt
válasz
#77081088 #36035 üzenetére
Mert lusták a szerelők. Rámértek, jóezmég, felesleges cserélni, pénzkidobás és hasonló kifogásokkal találkoztam. Az enyémet konkrétan 1 napig tartották a szervízben, mert a szokásos olaj/szűrők cseréjén felül kértem váltóolaj, fékfolyadék és ékszíj cserét is (+műszaki vizsga ami fél óra alatt megvan). Pedig 2 héttel előtte be voltam jelentkezve hogy ne maradjak autó nélkül. Nem sikerült nekik abszolválni ~8 óra alatt
-
adam_454
tag
válasz
#77081088 #36035 üzenetére
jó kérdés. az biztos, hogy macerásabb cserélni mint a motorolajat, és az is, hogy ha nem cserélik (és nem kell egyfolytában rövid féktávokat venni), akkor jó pár évig nem csinál látható hibát. Ha meg 8-10 évesen tönkremegy az ABS kocka, esetleg berágódnak a dugattyúk, max annyit mondanak, hogy nem új autóról van szó...
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
#77081088 #36031 üzenetére
nem jelentkezik a pedál beesés
Majd fog.
A fékfolyadék magába szívja a vizet, ez rohasztja szét belülről az ABS szeleptömbjét. Egy egyszeri cserével nincs megelőzve a probléma. Az autó új korától kezdve 2-3 évente kellene cserélni típustól függetlenül (motorkerékpárokban is).
-----------------------------
Más: Ha már típushibák, a mai gyakorlaton egy ugyanolyan WagonR-t szereltem, mint a miénk is. A vízpumpát kellett cserélni rajta, de a nyelestengelycsapágya is kivan. Legalább megtudtam, hogy milyen hangja van, mert a miénk csak nem akar tönkremenni. -
#77081088
törölt tag
válasz
adam_454 #36004 üzenetére
Még nem biztos hogy tönkre ment. Nekem is volt hasonló jelenség (2005 ignis),rögtön szerelő,aki felvilágosított a fékfolyadék rendszeres cseréről pl. Hát nekem 11 évesen (tudatlanságom) lett először lecserélve az olaj benne,szerencsém van-volt hogy nem ment tönkre az ABS. Végül is az lett a vége,hogy nincs baja az autónak,egyedüli hibaként a ritka sz@ar öreg téli gumit és a rossz kátyús utat tudom felhozni. Azóta fékfolyadék,téli-nyári gumik is cserélve lettek,nem jelentkezik a pedál beesés.
-
Biga123
addikt
Hello
Tudja valaki milyen normálisabb ülést lehetne tenni egy 2004 es Altoba? Aminek van oldaltartása is?
-
nokiae51
tag
Sziasztok!
Keresek 2016 Suzuki Swift 15" alufelnit... Akinek van eladó kérem privátba írjon nekem!
Köszönöm előre is!
-
gerii
addikt
Nekem tegnap adta meg magát az egyik tompított szál, a jó kis pesti utak+ a hideg gondolom. 2 évet bírt napi 1 órával.
Ködben is jobb mint a ködfény.SirKero: A fényszóró magasságot eggyel vedd lejjebb majd, ha nem akarsz anyázásokat.
-
olta
aktív tag
Nightbreak-er nálam évente cserés, viszont éjszakai esőt leszámítva nálam bevált minden körülmények között.
Ködben, esőmentes éjszaka nálam parádés. Sajnos éjszakai esőben nekem túl 'sötét'.
Napi 50-70-km-t megyek vegyesen, nappal és éjszaka is, szóval nálam is használatban van bőven.
-
SirKero
őstag
Vitarában cserélném a tompított izzót. Szerintetek melyik jobb/erősebb fényű
Osram Cool Blue Intense
Osram Night Breaker Unlimited -
jereti
tag
válasz
M_AND_Ms #36012 üzenetére
Egyetértek. És tényleg nem rossz az irány, de valami nagyon nem stimmel még velük. Mintha csigatempóban fejlesztenék őket. Megvetették velem a sygic cart huszonezerért, de azt senki nem mondta, hogy majd válasszak: vagy navi, vagy zene. Merthogy egyszerre nem megy a kettő. Vicc. Azt megjött a várva várt AA, az említett hiányosságokkal. Telefonáljon az ember számok bepötyögésével, mert nyista névjegyalbum... Ezért mondtam, hogy ezek fényében egy 4,5 millás autóba egyáltalán nem drága dolog bevállalni egy jó százezres fejet, kompromisszumok nélkül. Persze, alaphasználatra jó a gyári fej. De csak nagyon alapra.
-
mirci18
addikt
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
Motion_Blur #36006 üzenetére
Majd ez alapján ellenőrzöm, hogy a WagonR-ben milyen van.
Egyelőre nem volt még semmi baj a fékkel. Tegnap forszíroztam is kicsit, de csak nagyon bólogatott, cserés az összes lengéscsillapító.
#műszakirakileszcserélveminden
-
Motion_Blur
félisten
-
dnelb
veterán
válasz
Sza_Sa #36002 üzenetére
nem azzal van a baj.. hanem csak úgy lehet írni ha leveszed a chipet a nyakrol, módosítottat visszarakod, megnezed mit sikerült.. semmi live állítási lehetőség. Vagy piggyback ecu, de ott meg teljesítményt csak rosszabbul tudják megcsinalni, hülyén fog viselkedni az autó. vagy raksz bele más ecut, ahol ezek mennek, de akkor meg az extrák nagy része pl klíma, elektromos zár, ulesfutes stb kuka...
ezért is nincs normális chip rá, mert a gyári ecu módosítása egy kínszenvedés..#ezeket a swift szeria felé denso ecura írtam, a vitara nem tudom mit használ
-
adam_454
tag
válasz
balaaa88 #36003 üzenetére
tönkrement az ABS kocka. Gyakrabb fékolaj csere kellene, a fékolaj magába szívja a vizet (igen, csőfalon keresztül is) az meg elrohasztja a szelepeket az ABS kockában.
Jó hír, fel lehet újítani, Pesten ha jól emlékszem olyan 50e forintból és 2 óra szervizben állásból meg lehet úszni.Fékolajat 2 évente cserélni kell. Akkor is ha lehülyéz a szervizes. Vagy kb 10 évente szétmegy az ABS kocka. De nem csak Suzukikban, más autókban is... Attól függ, hogy azok a szelepek pontosan mennyire hajlamosak rozsdásodni majd felakadni.
-
balaaa88
aktív tag
Csak úgy leírom:
Swift 2007. Ma reggel "beesett" a fékpedál fékezés közben.
Szerencsére nem mentem gyorsan, előttem nem volt senki, épp megállni készültem, amikor a megszokott, várt fékhatás lényegesen lecsökkent. (Olyannak tudom leírni, mintha csúszott volna az autó.)
Fékpedál benyomódott, meg furcsa zajt/hangot is hallottam előről, majd néhány méter után újra felépült rendesen a fékhatás, fékpedál "visszaemelkedett".
Furcsa volt, de mivel olvastam több helyen erről, így egyből beugrott, hogy valószínűleg az ABS probléma lesz.
Ezt nálam most csinálta először, korábbi használóknál elvileg nem.
Szóval csak óvatosan ezekkel.(Persze fogalmam sincs, hogy mikor volt cserélve a fékfolyadék, illetve milyen rendszerességgel. Ez van..)
Új hozzászólás Aktív témák
- Fogyjunk le!
- TCL LCD és LED TV-k
- GL.iNet Flint 2 (GL-MT6000) router
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Óra topik
- Háztartási gépek
- Gyúrósok ide!
- Bundle topik
- Ausztria - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Keresünk dokkolókat
- Új MSI Katana 15 Gamer FHD IPS 144Hz i7-13620H 10mag 16GB 512GB Nvidia RTX 4060 8GB Win11 Garancia
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U757 - i3-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+
- AKCIÓ! Apple iPad Pro 13 2024 M4 512GB Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest