Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Milyen processzort vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Egér probléma
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Harkovz
aktív tag
Akinek 1.6 SX4 vagy Vitara van,mennyi idő alatt melegszik be a motor?Igaz,hogy megy a fűtés,de én lassúnak érzem.Pedig szerintem jó a termosztát.Igaz 10 éves és 160 ezer km van benne.
-
-
laca891
aktív tag
válasz
r.levente75 #43094 üzenetére
"Amennyiben mégis, akkor a biztosítónak lehetősége van a vétkes sofőrrel kifizettetni a károkozás költségeit. "
Az 5. pontnál írja fenti állítást. Viszont, akkor miért nem kötelező a téli gumi télen???? Tehát a két verzió üti egymást.
El kellene olvasni a kötelező biztosítás apró betűs szövegét. -
Idiofil
aktív tag
Hát ha jól tudom az a szalonokon múlik,higy mit adnak. Szerinrem nekem is úgy volt, hogy vagy 3 év szerviz, vagy metalfeny, vagy valami ilyesmi.. De ki tudja, olyan rég volt már (3 hónapja
).
Masik:nézegetek második autónak régi Jimny-t. Munkába járni, kutyazni, stb. Mennyire rozsdasodnak azok? Látok nagyon szép ezredforduló példányokat, de egy kicsit félek a rozsdatok. A puritanságról nem, puntobol ülök at, ami egy tyúkól.
Tapasztalat amit nezzek/mit kerüljek?
-
Dyde
aktív tag
Köszi mindenkinek a tippeket!
Akkor turbós motornál is indítás után jó fél perc és mehetek csak ésszel az elején ugye? Megállásnál meg csak akkor kell pihentetni ha előtte megerőltetett menet volt.
Ja még egy fontos kérdés: Lehet kérni + garit illeve valami ingyenes 3 év szervízelést vagy ilyesmi rémlik. Ezeket megéri gondolom kérni mellé? -
r.levente75
addikt
[link]
Ha már a gumi volt a téma! -
válasz
Zoleee83 #43092 üzenetére
Én úgy voltam vele, hogy múltkor ment itt, hogy a szonda élettartama kb 120-180k km, lehet, hogy tényleg sz@r akkor 15k-t megér a nyugalom. Ha a szerelőm azt mondja, hogy a katalizátor okés, akkor nem veszek másikat.
Törölni én is törlöm, mert az indítás zavar; nyilván emiatt nem fogok másik autót venni -
Zoleee83
addikt
válasz
pető bá' #43088 üzenetére
Na akkor kb. ugyanez itt is.
Nyáron rengeteget mentem hosszabb utakra, aztán idegesített hogy random dobálta, ha nyomtam neki, ha nem.
Most MOL benzint használok így is be-bedobálja, használom a Bluetooth-os "kódírtót" amit kemény 1000HuF-ért vettem Aliexpressen, és elengedtem a történetet.
Kivillan, kiirtom, mert zavar a lámpa, plusz magas fordulaton indít, de ennyi!
Pár évet (5) még ki kell bírnia mert egyébként meg szalonállapotú, kevés kilométeres és tényleg nagyon vigyázok rá, elkótyavetyélni meg nem sok értelme van, mit is vennék helyette, fiatalabbat 3x ennyi km-rel?
Úgy vagyok vele hogy már tinikorba lépett ezeket a hülyeségeket elnézem neki. -
akos3
addikt
Sziasztok!
Tegnap eladtam a swiftem (2005), megmaradt a tetőcsomagtartója. Még nem raktam fel sehova hirdetni, gondoltam előtte megkérdezem itt hátha valaki pont ilyet keres. -
Elsó utad a benzinkútra fog vezetni.
Egyébként amit itt a többiek elmondtak. Olajat nem kell cserélni azonnal. Nem kell kinyomni a szemét a kocsinak, hanem szép nyugodtan menni vele, és nem lesz vele gond.(#43084) BigBlackDog
AT, szóval, a 3000-res fordulatot csak egy keményebb gyorsításnál fogja elérni, amúgy már bőven előtte el fog váltani. -
válasz
Zoleee83 #43085 üzenetére
nincs megoldás, itt tartok
de kezdem is elengedni a dolgot..
Tavasszal volt egy EGR pucolás. Biztos ráfért így 200k km után, de nem változott semmi.
~ egy hónapja kicseréltettem a felső szondát, Denso-ra, hibakód törlés megvolt még a szervizben. Nulláztam a napi számlálót, onnantól kb 350 km után jött újra (ahogy előtte is), pedig kifejezetten dinamikusan közlekedtem, bemelegedés után pörgettem rendesen. Töröltem, aztán következő tankolásnál Mol Evo 100+ ment bele. Itt változatosan volt 160-75-380 km után hibakód (ahogy előtte is). Most tankoltam még egy telitank Evo 100+-ot, 80 km táján megint bedobta. De nálam ennyi volt ez a történet, ráérek törölgetni. -
Cathfaern
nagyúr
válasz
BigBlackDog #43084 üzenetére
"Bejáratásnál kímélném a motort, 3000-nél magasabb fordulatot, telitalpas gyorsításokat kerülném az elején (mondjuk 1000-1500 kilométerig)."
Minden új autóba kerülő motort bejáratnak már tesztpadon. Mire belerakják az autóba már be lesz járatva. Szóval ez csak önszivatás. -
Zoleee83
addikt
válasz
tboldi #43079 üzenetére
"Rakj bele simát, aztán majd rájössz, hogy irídiumot kellett volna venni.
"
Múltkor pont szervízben voltam gyertyacserén, mikor az egyik szerelő azt mondja a másiknak:
- Emlékszel a múltkori kettes Swiftre a skót sráccal?
- Arra amelyik spórolt gyertyánként pár ezret a sima gyertyával, és belecseppent az óccsó gyertya a 2.-es hengerbe?!? Aha, az ügyes volt tényleg.
@pető bá - És mi lett a megoldás, cseréltek végül neked lambadaszondát? Vagy csak törölgeted ahogy én is, mert nálam is dobálja, pedig csak 123.000 van még benne?
Amúgy nálam a MOL benzinnel most nem csinálta többször sem, hosszú távon, lehet jobb neki az az adalék, passz. -
BigBlackDog
veterán
Bejáratásnál kímélném a motort, 3000-nél magasabb fordulatot, telitalpas gyorsításokat kerülném az elején (mondjuk 1000-1500 kilométerig). Aztán szépen lassan lehet terhelni. Ezen kívül az első egy-két ezer kilométeren kerülném még a hosszabb ideig tartó fix fordulatot is (pl. 1-2 órás pályázás tempomattal).
Olaj szokott benne lenni, viszont arra készülj, hogy tankolni rögtön kelleni fog (minimális üzemanyag szokott lenni benne átadáskor).
-
Idiofil
aktív tag
Nekünk azt mondták (1.4T, MT6), hogy nincs semmi tennivaló olaj terén, normálisan 1év/15.000km (Ha jól emlékszem). Külön rákérdeztem, hogy érdeme-es lecserélni pl az első 2-3 ezernél, de azt mondták, hogy nem.
Indítás után szerintem felesleges várni 1 percet. Persze azért ne nyomd ki a szemét, de bőven elég szerintem pár mp, amíg normálisan elindul az olajkenés.
Leállítás előtt más a helyzet, intenzív használat után (emelkedő, pálya, stb) én mindig szoktam várni, de szerintem 1-2 percnél ott sem többet.
Remélem tudtam segíteni -
tboldi
nagyúr
válasz
z0l1ka #43077 üzenetére
Rakj bele simát, aztán majd rájössz, hogy irídiumot kellett volna venni.
(#43076) Dyde:
A kezelési kézikönyv elején - feltételezem - le van írva, mi a bejáratás menete.
Nem kell egyből olajat cserélni, de mondjuk a legelső 15k-es periódust megfelezném szívem szerint.
Nem kell 1 percig járatni, 20-30 mp elég, hogy eljusson mindenhova az olaj. Leállítás előtt is csak akkor kell, ha egy erőltetett menet (Radnóti checks out) után vagy közvetlenül, pl. ha autópályán kiállsz tankolni. Normál, városi vagy országúti használat után nem szükséges, és ha meg is hajtottad, de a végcél előtt tudsz menni néhány nyugis km-t, akkor az is elég. -
ncc1701
veterán
-
z0l1ka
aktív tag
válasz
ncc1701 #43075 üzenetére
f@sza🙁 hát az lesz,annyit még majd megpróbálok tenni.
Másik kérdés, gyújtógyertya téma,
iridium ifr6j11 ír bele,ami hát kinek mi a drága,de ennek darabja 5000ft körül van, jelenleg is az van benne de nem tudom mikor lett cserélve.
Sima nikkel gyertyát is ír ez jóval olcsóbb nyilván 30ezernēl csere,.de megéri ebbe az iridiumost venni?
értem én 90ezerig bírja de azon felül egy 1.3-as motorba érezhető valami? -
Dyde
aktív tag
December elején elvileg megjön az új S-cross, 1.4T AT. Sose volt még új autóm, tudnátok adni pár tanácsot mire kell figyelnem az elején? Ezeket az új autókat mennyi ideig kell bejáratni? Illetve ezt pontosan hogy kell? Gondolom a szalonból úgy kapom meg hogy olaj normális van benne nem kell egyből cserélnem?! Téli gumit tervezek venni egyből lemezfelnivel. A turbó miatt úgy hallottam indítás után 1 percet érdemes járatni, illetve leállítás előtt is egy kicsit még várni. Van valami jó tipp még?
-
z0l1ka
aktív tag
válasz
rongyi #43071 üzenetére
5w30-ast ír a kézikönyve!
Lenne nekem is egy kérdésem,2005 gömbölyű swift, 300ezer kilométer van benne,p0420 hibakód de azt vettem észre ha rövid távon szaladgálok vele vagy városba akkor nem dobálja a hibakódot,viszont hosszabb távon kb 50km megtétele után rögtön dobja a p0420at..van erre valami megoldás? -
rongyi
aktív tag
Sziasztok!
2006os gombóc Swiftbe 5w30 vagy 10w40-es olaj kerüljön? Sajnos nincs meg a gépkönyv így nem tudom megnézni. Egyébként 274e km van benne. -
Zoleee83
addikt
Tud valaki Debrecenben olyan helyet ahol jó minőségben csinálnak alvázvédelmet?
(Mi a reális ára egy 2005-ös Swiftnél? Mire számítsak?) -
kunberci
senior tag
válasz
taranis #43066 üzenetére
SX4 S-Cross lemezfeli+TPMS
A kép alapján a TPMS szenzor az gyári continental VDO, a lemezfelni méreteire rá lehetne kérdezni. -
kunberci
senior tag
válasz
taranis #43064 üzenetére
Az új alufelninél, ha számolod az évenkénti 2 cserét, és ha véletlenül gumicserekor nem figyel a szenzorra, akkor azért el tudja baszarintani, ha akarja. Szerintem egy új garnitúra lemezfelni, és négy szelep még elviselhető anyagilag, és akkor még Te is át tudod cserélni a kerekeket. Amennyiben tudod tárolni a másik garnitúrát, akkor én mindenképpen másik szettben gondolkodnék. Ebben az esetben a gumicsere díjak is a zsebedben maradnának.
-
taranis
addikt
Köszönöm a válaszokat!
-
kunberci
senior tag
válasz
taranis #43059 üzenetére
Télre jobb a lemezfelni. Télen az alufelni rideg, törékeny, sózott utakat nem jól viseli.
Amennyiben gyári continental VDO szelepeket veszel, akkor nem kell programozni semmit. Beépítteted a gumissal, és működik.
TPMS szelep -
ncc1701
veterán
válasz
taranis #43056 üzenetére
Ha az alu felnin sérül a lakk, akkor a só nagyon rondán kikezdi, hamar olyan lesz, mint amikor rohad egy kasztni a festék alatt.
Két okból szoktak kissebb kerékkel szerelni a télit, egyrészt, mivel ballonosabb, ezért jobban tolerálja az úthibákat, másrészt a keskenyebb gumi jobban tapad a havon. Használtan 4db lemez felni nem egy nagy érvágás, 4db tpms szenzor is megvan 25k körül. Ha tellett új kocsira, akkor ez már aprópénz.
-
taranis
addikt
Sziasztok! Egy kezdő kérdésem lenne. Ahogy itt visszaolvasgattam SX4 S-Cross témában, látom, hogy téli gumira inkább szetteket szokás nézni, azaz lemezfelni, gumi, szenzor. Lenne bármi hátránya annak, hogy simán csak gumit veszek, és kicseréltetem? Tehát azt az alufelnit + szenzort használnám télen is, amivel a kocsit vettem még nyáron. Azt sem értem, hogy a télire miért ad a szakszerviz más méretet, mint nyárira, mi az oka a különbségnek?
-
Vigneau
félisten
Sziasztok!
Bő 3 hete immáron én is a klub tagja vagyok egy 2018/5-ös Swift 1.0BT GL+-al.
Érintőképernyős gyári rádión zenét USB-ről lejátszva nem találom a módját, hogy egy mappa lejáratát követően automatikusan átugorjon a következőre. Csak mappa újrakezdést, RND lejátszást találtam. Vagy itt ilyen lehetőség nincs is? Peugeot 208-nál - minden beállítás nélkül - ment magától tovább simán...
Köszönöm a válaszokat!
Vigi
-
M_AND_Ms
veterán
válasz
Idiofil #43051 üzenetére
Ebben semmi buhera nincs...csak annyit csinál, hogy a kiiktató gomb áramkörét az elektronika zárja egy rövid pillanatra, ami ugyanaz, mintha te nyomnád meg a gombot... ha ez buhera, akkor a gyárilag hozzáadott gumitól eltérő márkájú gumi felrakása is, buhera,.
Persze a hibás beszerelésből keletkező károk nem tartoznak a garanciába, mint ahogy pl dízelt tankolni a benzinesbe, vagy homokkal súrolni a karosszériát se -
racerx
őstag
Vatera, start stop kiiktató elektronika, kb 4000 forint. Tökéletesen üzemel
-
Idiofil
aktív tag
válasz
Cathfaern #43042 üzenetére
Igen, nekem is ezt mondák, de nem voltak hajlandók ott megcsinalni, de még megmutatni sem. "Megcsinalhatjuk, de akkor ugrik a gari" :/
Jaja, azota néztem, baleno kuka, literes motor kuka a swiftbol is, scross bol is. GL felszereltség kuka.
De nem is baj :)
Mar a Swift Corolla kombit meg a Rav4et várom hogy milyen lesz és mennyiért. -
Cathfaern
nagyúr
válasz
Idiofil #43040 üzenetére
Hivatalosan sehogy. Viszont ha nyitva a motorháztető, akkor nem kapcsol be a start-stop. Tehát ha kiiktatod az érzékelőt, akkor a rendszer azt hiszi mindig nyitva és így nem kapcsol be a start-stop. Nyilván így nem fogja külön jelezni ha tényleg nyitva a motorháztető, ezért mondták így a szalonban.
-
Idiofil
aktív tag
Sziasztok,
Érdeklődnék :
Megszűnt a Baleno és az 1.0 swift?Illetve hogyan lehet allandora kikapcsolni s-crossban (2019)a start-stop rendszert? A szalonban csak annyit mondtak, hogy a gephazteto nyitottsag érzékelő felé kell keresgélni (de ezt is úgy, mintha ha valaki meghallana, akkor ott helyben; fejloves)
-
-
csaba1203
addikt
válasz
Tom1939 #43031 üzenetére
Jobban jársz egy fél millió km-t futott japán autóval,mint ezekkel az ipari hulladékokkal.
Volt anno Mitsubishi Lancer-em is és csak tankolás meg a kötelező szűrő cserék úgyhogy tudom mit írok.
Egy szösszenet még a Pandához.
Valahányszor vittem az autószerelőmhöz,mindig néztem az udvarában lévő autótípusokat.
Érdekes módon japán márka soha nem állt benn nála..... -
csaba1203
addikt
válasz
Tom1939 #43014 üzenetére
Az volt nekem is.
Sorrendben:Tápszivattyú csere,katalizátor csere plusz computer is vele,termosztát behalt vele együtt hengerfej felújítás,futómű félévente stabilizátor cserék,elektromos kormány hiba bár ez idővel nálam futómű beállítás után eltűnt de a cicergő hang megmaradt.
Ennyi,ami így hirtelen beugrott ha sok pénzed van javításra nyugodtan megveheted -
ncc1701
veterán
-
ncc1701
veterán
Swift 2019, 1.2GL. Be lehet úgy bigyózni a BC-t, h amikor még 10L benya van a tankban, ne 0km-t írjon ki?
-
csaba1203
addikt
válasz
focvis #43023 üzenetére
A röhej az,hogy ma rájöttem miért is van ott rés bár elég nagyra hagyták a japók.
Ha valaki gyerekülést szeretne rögzíteni,akkor hátul van két helyen csatlakozási lehetőség és a rögzítésnek hagyták ki a helyet.
Ezzel a réssel csak az a gond,hogy télen jön a hideg és a kipufogó dob hangját eléggé felerősíti vagyis olyan,mintha sportdob lenne rajta.
Holnap belépek ha nyitva lesz a szalon és megkérdezem nincs-e rá valami lehetőség,hogy ez a rés eltűnjön onnét. -
válasz
csaba1203 #42987 üzenetére
Elértél pm-ben.
Követem a Suzuki topikot, de nem olvasom mindennap.
A válászom amúgy publikus, máskor is feljöhet a kérdés, ezért leírom itt is.
Apámnak Ignis GL + van, ebben a hátsó ülések mozgathatók:
- csúsztatható előre hátra kb. 10-15 cm-t a hátsó ülés;
- a hátsó támla dőlésszöge több fokozatban állítható;
- 4 szemelyes az autó, a forgalmi szerint is.Ha a leghátsó pozícióba tolom, akkor annyi hely marad az üléstámla és a kalaptartó között, hogy az ujjaimat be tudom préselni közéjük, de nem látni be a résen. Kb. 0,5 cm a rés.
Továbbra is szuper járgánynak tartom az Ignist, időnként nézegetem a hahun, jó lett volna városba, kímélendő az érzékenyebb turbóbenzines, DSG-s korábbi autóm technikáját. (Most plugin hibridet hajtok, emellé viszont felesleges, ezzel tisztán elektromos módban közlekedek Budapesten.)
Sokat járok autópályán, oda biztosan nem való az Ignis. -
Tomics
addikt
válasz
szabonagyur #43020 üzenetére
Uram atyám.
10 év gari van a turbóra, ennél több indok nem nagyon kell szerintem.
Akit ez nem tud meggyőzni, az így járt.
Amúgy is, aki egy kicsit is vigyáz az autóra, az nem pörgeti hidegen + leállítás előtt a turbónak ad fél-1 perc hűtést erőltetett menet után.
Szerencsére a start-stop rendszer is jól van megoldva, csak akkor állítja le, ha megfelelőek a hőfokok/akku feszültség. -
szabonagyur
félisten
válasz
Dare2Live #43017 üzenetére
Ezt szó szerint idéztem amikor kolléga megvette az utolsó db 1.6 Vitarat ami nem is tetszett neki meg teljesen más felszerelt volt mint amit akart, de hát szívó... Pedig ennyiből vehetett volna Scrosst is ami teszett neki legalább...
Az a baj itt is a legendákra építenek sokan, meg félnek az újtól vagy mi van ha meghibásodik valami...
-
válasz
Dare2Live #43018 üzenetére
2,7-ért kellett volna baleno 1.2 ga-t venni
Az is kb befektetés lett volna de olyan bántóan fapad volt hogy nem bírtuk lenyelni... Azt már vitara előtt is néztem, páran eladták pár év használat után 2-300 ezer haszonnal (nem volt fenn sokáig a hahun gondolom elment annyiért).
-
Dare2Live
félisten
válasz
SirKero #43016 üzenetére
"Amíg van aki kifizeti a 2-3 éves autóért az új árát ( vagy még többet ) addig nem lesz az az idióta aki olcsóbban oda adja."
Nem ez a kérdés hanem a mért.
Tuti biznisz. Számosítva. Megveszed. 4.5ért Használod 4évig. Berendeled az újat 4.5ért. Eladod a 4évest 4.6ért.
Szeretném tudi az okot a mértet e az nincs. Ez nem a Merkur idő, hogy 16évet kell rá várni és többért el lehetett adni még 4évesen is mint amennyiért a merkurból kiguritottad. -
Dare2Live
félisten
válasz
szabonagyur #43015 üzenetére
gonosz? wtf? dinamikában agyonveri a szivót, fogyasztásban meg amikor nézegettem kevesebbet eszik.
garanciális sirálmok meg úgy indulnak, hogy Suzuki 10!évet ad hajtásláncra. Nem adná, ha nem lenne rohadtul biztos benne.
-
SirKero
őstag
válasz
Dare2Live #43012 üzenetére
Ráadásul az 1.4T kevesebbet eszik
Ezzel vitatkoznék
Nekem volt 1,6 most 1,4T van . Van összehasonlítási alapom
Amúgy az árat a piac határozza meg. Ha nem adnának ennyit érte akkor olcsóbb is lenne. Amíg van aki kifizeti a 2-3 éves autóért az új árát ( vagy még többet ) addig nem lesz az az idióta aki olcsóbban oda adja.
-
Dare2Live
félisten
válasz
ncc1701 #43009 üzenetére
de mért? Azért egy 4éves autó értem garázsos de nagyon nem 0perces.
Ráadásul az 1.4T kevesebbet eszik és jóval jobban megy mint a régi 1.6. És 10év garancia van rá az se mindegy.
HA jövőre feljebb mennek úgy amblokk az újautó árak az megértem felhuzza a használt árakat is, de amikor 4.5ért van vacsi új a 4éves meg 4.6 akkor ez vicc. Hiába volt garázsban tartott.
-
-
ncc1701
veterán
válasz
sagesz93 #43005 üzenetére
Havernak volt egy 1.6-os vitarája, pont 4 éves múlt, friss műszakival, 20ekm-el, álom vétel annak, aki kereste, garázsban tartott, havat nem látott, karc mentes. Szóval a tipikus vasárnapi templomba járós autó volt, a srác esőben elő sem vette. Anno vette 4.3-ért, pát hónapja adta el, 4.6-ért úgy vitték el, h 24 órán belül elvitték alku nélkül.
-
tolts.hu
őstag
válasz
Pickit3 #43000 üzenetére
Nekem nem tűnik jó vételnek. Itt azt kell megfizetned hogy "készleten" van.
A lentiekre lehet hogy szalonba várni kell hónapokat, de még alkudni is tudsz (a 4,87M-s vitarát 4,6M-ért hoztam el).
-BALENO GL 1.2 Listaár 3 980 000 Ft Engedményes ár 3 250 000 Ft
-BALENO GL 1.2 CVT Listaár 4 580 000 Ft Engedményes ár 3 850 000 Ft -
válasz
Pickit3 #43000 üzenetére
Fizetsz mert valaki bejáratta... A szívó benzines vitaráknál is ez volt, drágábban adták az 1-2 éveseket mint az új ára (ugye a gl baleno is olyan 3,3-ért, metállal legrosszabb esetben 3,4-ért elvihető volt amíg volt).
Azt nem tudom hogy sikerült-e őket ennyiért eladni, én biztos nem vennék használtat új ár felett.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kezünkben a Honor Magic V5
- Milyen processzort vegyek?
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Star Trek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 512SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA XPG 600W
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G1 - i5-G4 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Felsőkategóriás merev csöves Gamer PC! I7 12700KF / RTX 3090 24GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD!
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone SE (2016), Apple iPhone SE2 (2020), Apple iPhone SE3 (2022)