Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
Új hozzászólás Aktív témák
-
ludsimon
veterán
Ez az ülés gyári?
Szerelték ilyennel is?
Mennyire legál, ha teszek bele a méretemhez megfelelő ülést?undefined
-
Fr0z3n
őstag
Sziasztok
1.3-as dízel ignissel valakinek van tapasztalata? Ma néztem egyet és elég patent állapotú.
-
rongyi
aktív tag
Sziasztok!
2006-os Swiften hogyan állítom be a fényszórókat (nem a műszerfalon lévőre gondolok)? Neten találtam rajzokat, de azokon őszintén szólva nem tudok elmenni
-
tboldi
nagyúr
válasz r.levente75 #40684 üzenetére
A nyelestengely csapágy problémája csak és kizárólag az M13A motoros Suzukikat érinti, a K12-es Swiftet már nem.
Szerintem a többi sem jellemző, de ezt nem tudom biztosan.
-
őstag
válasz r.levente75 #40684 üzenetére
Mennyi az a sok, és miket kellett javítani-cserélni?
"... and I hope you have a great day!"
-
pjen
félisten
válasz r.levente75 #40684 üzenetére
Nem lett volna gond,csak a Suzuki,lazán letegadta,hogy gyári hiba.Így sem olyan nagy kaland.Nekem 115K ból megvolt az összes "nem"gyári hiba.
-
SirKero
őstag
Ott a pont
Bár szerintem a kinézet és az 1,6 szívó kivezetése mellett az ár/felszereltség arány is rendesen megnyomta a mérleg nyelvét az S-Cross feléMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
r.levente75
addikt
A 2010-es modellnél is megvan, sőt az új swiftnél is vajon fel fognak lépni ugyanezek a hibák? abs kocka, nyelestengely csapágy, check lámpa és még sorolhatnám...Csak azért kérdezem, mert közel egy éve én is tulaja vagyok egy 2008-as modellnek, de meglehetősen sok vele a probléma, már elég sokat kellett rákölteni. Nyilván nem egy kategória, de a S40-es 2007-es volvomnál, megy szalonból kihozott autó volt, a 12 év alatt nem voltak ilyen problémák, nem is emlékszem kellett e valaha költeném is valamire a kötelezőkön kívül.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz Szilágyi84 #40682 üzenetére
Első sorban,minél előbb vidd szerelőhöz.Addig pedig figyeld a fék folyadék szintjét,bár úgy is kigyúllad a lámpa.
-
Szilágyi84
senior tag
Akkor mire számítsak hogy egyre gyakrabban akár minden nap lentebb foghat a fék vagy ez egy lassabb folyamat ha abs kocka?
-
SirKero
őstag
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
pjen
félisten
válasz Zoleee83 #40679 üzenetére
Ha utána olvasol,seholnem írják,hogy elmegy a fék.A 2-3 ezer foritos fékolaj csere szervízben akár 10 K is lehet.A legnagyobb gond az,hogy szerintem semmi nem garantálja,hogy a fék olaj csere megelőzi a bajt.Egyébként nekem 35 K volt a csere,3 év garival,papíros számlával.
-
Zoleee83
addikt
válasz Pickit3 #40678 üzenetére
Ok legyen fékfolyadék.
De neked megért +50k-t a 3-5.000 Ft-os fékfolyadék 2 évenkénti cseréjének elhanyagolása?
Sosem értettem ezt, ráadásul nem véletlenül ajánlják, mit csinálsz ha egyszer véletlenül autópályán 130-as tempónál vagy vészfékezésnél/azonnali ABS-nél megy el a fék? Én inkább nem játszom ezzel.@pjen - parasztvakítás? tehát a fékfolyadéknak az autó élettartamáig bírnia kellene, nem savasodik el nem veszít a hatékonyságából?
[ Szerkesztve ]
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
Pickit3
aktív tag
válasz Zoleee83 #40675 üzenetére
Fékfolyadék van benne Nekem 12évig nem volt cserélve bár nem produkált ilyen hibát, inkább csak az zavart, hogy nagyon gyengén dolgozott a "pedálrugdosása" csúszáskor. Szegeden a szakszervizbe beálltam, 2-3napon belül már egy másik felújított volt benne 3hónap garanciával. Ez került 50k-ba mindennel együtt. 2éve jól működik, a szerelő annyit hozzátett, hogy ne várjak 12évet megint, ő olyan 3-4évet javasol. Mondom oké, majd fejben tartom.
Apropó, egyik haverom/kollégám egy 2004es ignis sportot szeretne venni 450k-ért, mert nagyon tetszik neki. Mondtam neki, hogy oké, de egy normál ignis is 900k-nál indul szóval vigyázzon vele. Továbbra is egy simán javasoljak neki vagy hagyjam, hogy a sportot vegye (nem második autónak)? Amit nézett az eléggé szét van buherálva szóval csak ezért félek.(chck engine világít, üres cső a kipu, rossz a rugózás etc.)
[ Szerkesztve ]
-
Szilágyi84
senior tag
Szeptember óta van nálam és akkor minden olajat fék motor és a váltóét is cseréltettem. Akkor hogyan szokott kezdődni vagy ha nem az akkor mi ez?
-
Zoleee83
addikt
válasz Szilágyi84 #40673 üzenetére
Esélyes hogy kocka lesz, tényleg így kezdődik.
Kollégámnak neccesebb is volt belvárosban volt hogy beesett a fék máskor meg olyat fogott hogy majd' lefejelte a kormányt.
2 évenkénti fékolajcsere periódus megvolt?* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
pjen
félisten
válasz Szilágyi84 #40673 üzenetére
Nem,így kezdődik,ahogy írod.
-
Szilágyi84
senior tag
Sziasztok 11 éves Swiftnél ma hazafelé háromszor lentebb fogott a fék a megszokottnál olyan mintha ellágyult volna egyszer eléggé aztán a maradék 3 km-en semmi megint megszokottan jó volt. Kezdjek aggódni abs kocka ügyben? Azért remélem nem történik hirtelen olyan hogy egyáltalán nefogjon a fék? Ha abs kocka bajos akkor az szinte minden fékezésnél gyengébb már?
-
ElGatto
aktív tag
-
PeterPH
senior tag
válasz ackileus #40659 üzenetére
A forráskódot letöltheted.
-
Drughi
addikt
Üdv!
Vittem ma a 2007es Ignisem olajcserére.
Munkalap szerint 25 perc volt, szerintrm is max 30.Meg lehet ennyi idő alatt csinálni, vagy gyanakodjak?
Szűrők + 4l olaj.Xiaomi 14T
-
Szilágyi84
senior tag
Sziasztok jól hallottam hogy változás lesz az új Swift modelleknél? Tudja valaki milyenek lesznek és mikortól? Köszönöm
-
D@ny7
aktív tag
válasz ElGatto #40658 üzenetére
Szia.
Ezek a kocsiba helyezhető szivargyújtós fm transzmitterek nagy része teli szórja zajjal az fm sávot.
Ha tudod kapcsold ki, felesleges.Az antena rock egész sokáig elszól, nem kell közel lenni a határhoz. Én pl a határtól 60 km-re vagyok és tisztán szól. Az adó amúgy 100 km távolságban van (Nitra) . Ha jól emlélszem még Veszprémben és Székesfehérváron is fogható.
-
ackileus
kezdő
Sziasztok.
Egy olyan kérdésem lenne,hogy az új Suzuki fejegysége open source? Tehát ha úgy akarom,akkor egyes dolgokat én magam is átállíthatok a programjába? Olvastam róla de végén nem derült ki,hogy olyan-e mint a Linux és azért hívják open source-nak,vagy kisebb módosításokat én is csinálhatok-e. Abszurdumnak tűnik,de hátha
-
őstag
válasz ElGatto #40655 üzenetére
az ember azért vesz transzmittert, hogy ne kelljen a remek rádióadásokat hallgatni.. pár perc erejéig próbálgattam, a Roidmi-t bedugva tényleg mintha kicsit zavarná a vételt. De pont ez mutatja, hogy mennyire minőségi
De ha rádiót akarsz hallgatni, akkor minek a Roidmi? Vagy mennyire gyakran kell a transzmitter funkció? Mert ha csak nagyon ritkán, akkor lehet, hogy érdemes lenne egy egyszerűbb szivargyújtós töltőt használni alapból, aztán szükség esetén cserélni.."... and I hope you have a great day!"
-
ElGatto
aktív tag
válasz pető bá' #40627 üzenetére
Hi, pont a 80 - as tehát az elejére tekertem a frekvenciának, gondolván arra, hogy az alap beállítás közel van a petőfi és az antena rock frekvenciájához és azért zavar be, de sajna nem sok sikerrel jártam.
Bezzeg a bartok meg a danko rádió csont nélkül sercegés nélkül hallható.
A többit mintha nem is találná.Sírok. Amúgy azért szerintem a 6000 körüli árfekvés szerintem nem a legalja, sőt azt olvasom minden felé, hogy milyen minőségi a cucc. Rákeresve az eszközre nem nagyon látok erre a jelenségre panaszt, vagy az emberek nem így használják pl töltés és navi mellett még rádiót hallgatni micsida luxus
Tudom nem rádiós topik, de nem lehet ezt leárnyékolni valahogy?
-
ludsimon
veterán
válasz Zoleee83 #40651 üzenetére
Ajaj, nem akartam bmw-s lenni, de extra sztereotípia meglesz mikor a gyúrós kiszáll a bmw-ből úgy néz ki.
Viszont belegondoltam, hogyha megveszem a nagy álmom, egy E39 540i V8 4,3L-es autót, valószínűleg ez lesz az utolsó generáció ami elérhető áron, és mégse csillagászati áron lehet fenntartani (jó, tudom ha belenyúl az ember simán 1M ft körüli szervizköltségbe bele tud nyúlni), de gondolj bele.
Talán mi vagyunk az utolsó évszázados emberek, akik még láttak rendes AUTÓT, nem idióta villanyautót.Persze versenyautók M3, M4 M5 M6 mindig is lesz, meg összes többi prémium márkában versenyautó, de hol lesznek ezek elérhető árban azoknak akik élményautózni akarnak?
Lesz egy agyonfeszített 4 hengeres technika (JÓ ESETBEN 4 henger!) ami fele annyit vagy még annyit se fog tudni, mint a mai nagyobb köbcentis autók.
Na de ne legyen igazam, csak próbálom a dilemmám végre lezárni egyszer s mindenkorra, hogy mit vegyek.
De ha ez a Swift Sport kényelmetlen lesz hosszú útra, akkor igazából nincs nagyon miről beszélni.
Kell a nagyautó. Na jól levezettem a monológom magamban.undefined
-
Pickit3
aktív tag
válasz enginev3.0 #40652 üzenetére
-
enginev3.0
félisten
Suzuki ignis 2004-esnek melyik az irányjelző biztije?
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Zoleee83
addikt
válasz ludsimon #40644 üzenetére
Én csak a Swift 2-ről tudok nyilatkozni.
Ha én vezetek 100-150 km után úgy szállok ki mint akit jól megvertek, bár élvezet vezetni, de a térdem nem szereti mondjuk a magasságomról az autó nem tehet, de faternak már jeleztem párszor. (197 cm, 83 kg).
Ha a jobb egyben ülök ugyanebben az autóban simán elvagyok 500 km-t is egyhelyben.
(Eleinte Opel G Astrát néztünk, na abba be sem tudtam ülni, a térdemet nyomta a középkonzol full hátratolt üléssel is, hálisten' Swift lett ami minden szempontból jobb választás volt így utólag anyagilag pláne.)
Egyébként biztosan jobb a Sport felfüggesztése, bár én a mostani csere után nagyon elégedett vagyok a Monroe-val, nagyon stabil, nekem elég a 92 paci is.[ Szerkesztve ]
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
ludsimon
veterán
válasz Napfénysüti #40649 üzenetére
Én csak azt nem bírom, hogy túlárazott, ha pedig M-et látsz, még ezen felül X2.
Meg 1500kg a 330i E90 is...
A problémásabb 320i motoros is 1400kg..
Magyar utakon nem csoda, hogy szétB-ódnak ezek a dög nehéz autók.Szörnyű a mai világban autót találni.
Kettőt nem akarok fenntartani.undefined
-
őstag
válasz Napfénysüti #40643 üzenetére
Hát igen. Bár a suzuki szerviz azért olcsóbb mint a toyota (mondjuk ez kb nettó mindegy, mert toyotához vinném nem az ebben még tapasztalatlan suzukihoz).
De ugye van egy pár kérdés:
1. Ki gyártja ezeket?
2. Ha a Suzuki mivel fog spórolni?
3. Ha Toyota akkor melyik változatokat kapja meg a Suzuki (valahogy nem hiszek a JBL hifis executive változat GLX-esítésébben )?Szóval az én tippem is az lenne hogy nem lesz nagy lehetőség (vagy sokat lesz "butítva" a suzuki változat vagy nem lesz olcsóbb, csodák ritkán vannak).
-
ludsimon
veterán
Nehéz amúgy, mert mindenre is jó autót akarok.
Amivel le lehet vezetni 300-400 km-es megállásokkal és nem olyan érzés mintha hokedlin ülnék, de lehet élvezni is az autót, jó kis kanyargós utakon.
BMW kiesett már alapvetően a súlya miatt is (dögnehezek), a fenntarthatósági költségekről nem is beszélve, nekem nem ér meg a BMW életérzés +30-50%-al magasabb fenntartási kiadást autóra.
Ezért is gondoltam a Swift Sportra.
Ráadásul én egy nagyobb darab ember vagyok, 186 cm 93 kg. Szóval nem tudom mennyire vállalható a kényelem.[ Szerkesztve ]
undefined
-
őstag
Hát ha jó áron lesz a Rav4 suzuki változata (és tényleg csak suzuki emblémát kap, de pl. hangszigetelés marad toyota) akkor lehet hogy elcsábulok. Annak meg csak örülni fogok hogy röhejesen kevés értékvesztéssel adom el az scrosst (mer nem nagyon lesz konkurencia + ez még nem részecskeszűrős). Valószínűleg még a vevő is örülni fog, rendesen karban van tartva (féléve olajcsere stb.)
-
ludsimon
veterán
A végén az lesz veszek egy M15A motoros sima Swiftet 1m Ft körül valami megkíméltet, abban bukni sokat nem lehet, 4-5 év múlva meg eladom nem sokkal kevesebbért, főleg ha kímélem is (megpróbálom kímélni )
Mennyivel másabb amúgy a felfüggesztése a simának a Sportal szemben?
Gagyibb sokkal? 102LE is elég lenne első autónak 1000kg ra.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Amúgy most olyan nehéz helyzetbe hozott a Suzuki.
Most spóroljak még pár hónapig és vegyek egy rally-s sárga új Swift Sportot ami költségmentes lesz teljesen az első 10 évben, vagy nagyon minimális ráköltéssel lesz el.
Vagy vegyek inkább egy 2012-es Z32S-t?Nem akarom az anyagi dolgaim megosztani, de másra is kéne pénz, viszont a dilemma még tovább bonyolódik, ha belegondolok, hogy ez az új Swift valószínűleg filléres fenntartási kötlségből menne és 15-20 évig tuti nálam lenne, ugyanis én nem hiszem mennék évi 8000km nél többet vele, ingázásra nem használnám, csak fun autó lenne, viszont évi 3-4-5 x lenne nagyobb külföldi út is vele, ebből lenne a 8000km -nek a 80%-a kb.
Nem tudok dönteni.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz Pickit3 #40633 üzenetére
Múltkor bent voltam egy kereskedésben és ott afalon ki volt téve egy táblázat erről a károsanyag kibocsátásról. Meg is lepődtem hogy a kis szívó 1.2-es Balenóm kb az 5. legjobb volt míg a turbos Vitarák, Scrossok rosszabb értékkel hátrébb szerepeltek. És mégis a kis szívót vezetik ki (a Baleno forgalmazása meg konkrétan megszűnik pedig remek kis gép).
Més que un club!
-
Pickit3
aktív tag
Ohh, hogy ilyen topik is van, Üdv!
Hát ja csak nem értem, hogy mire jó ez a downsizengolt turbo motor erőltetése. Ott van pl az ignisem káros anyag kibocsátása 154g/km, az ősök 1.6os vitarája 123g/km, az új 1.4t-es vitara meg 121g/km. 1.6 és az 1.4t közt 2g/km különbség van és mégis nyugdíjazták a filléres költségű 1.6ot amivel pont szemeztem aminek a fogyasztása is szerényebb. 3-4éves 1.6 vitara újkori árán megy vagy egy kicsit feljebb. Amúgy a káros anyag kibocsátás számításából kihagytam valamit? -
Tamoo
MODERÁTOR
-
ludsimon
veterán
Igaz?
Én is pontosan így voltam! Minek is vennék új autót, ha 2-3 év múlva megveszem majd 1-1,5 M ft al olcsóbban..
Viszont úgy gondolom aki ma Boosterjet motoros 3+7 év garis suzukit vesz, nem nagyon fogunk találni az elkövetkezendő 6-8 évben eladó Suzukit, mert pont annak a vásárlókörnek akar a Suzuki kedvezni, akik tartós és megbízható autót szeretnének hosszú távra.Ha pedig valami bevált, miért adná el 3-4 év múlva?
Aki el is adja, akkor az is csak mert nagyobbra akar váltani, vagy valamiért nem jött be neki.
De úgy gondolom ezekből az újgenerációs Suzukikból nem nagyon lesz eladó használt úgy kb 2024-2025-ig csak elvétve 10-20 db (szemben most a több száz előző generációval).Bakker de rossz volt leírni is és belegondolni erre a 2025-ös bűvös számra.
Okosak, látják, hogy a vásárlótömeg mit néz és mi a fontos számukra. Kiváló a marketingjük.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
@tco@
aktív tag
válasz ludsimon #40628 üzenetére
Engem a 3+7 ev gari elegge megyőzőnek tunik. Vagy majd próbálják a felelősséget a tulajdonosa hárítani?
Aligha, szerintem simán csak bíznak ennyire a cuccaikban. Én most 2-3 évig biztosan nem cserélek autót (és később se újat vennék), de ez még engem is meggyőzőtt, a következő valószínűleg szalonból Swift/S-cross lesz.
-
ludsimon
veterán
Engem a 3+7 ev gari elegge megyőzőnek tunik. Vagy majd próbálják a felelősséget a tulajdonosa hárítani?
Na es ha minden szervizt szepen megcsinaltattam?
Amugy nem hiszem a Suzukinal lenne pont baj a boosterjet turbositott kis motorokkal.Raadasul nem is tobbgeometriaju a turbo, egy iszonyatosan egyszeru szerkezet. Ha meg 0 km és en veszi vki akkor lehet ra figyelni, hogyha meghajtotta az ember akkor visszahutse egy 3-5 percig.
undefined
-
őstag
válasz ElGatto #40616 üzenetére
Szia!
Kb fél éve használok egy Roidmi3S-t;
Első körben bizonytalan a csatlakozása (Suzuki Swift 2005) nem akar folyamatosan tölteni.
Második, hogy rettenetesen zavarja a rendes rádiót ha be van dugva. A saját frekvenciája szól zaj mentesen szépen, de a többit elnyomja.Nálam 3-4 hónapig semmilyen csatlakozási probléma nem volt; mostanában előfordul, viszont ahogy elforgatom, mintha lenne egy pont ahol megakad. Ennél a pontnál most pár hete megint stabil.
Nálam egy dashcam van belekötve fixen, +1 MicroUsb kábel, aminek a végén néha van egy telefon. Szóval ha nem ad áramot, egyből feltűnik, mert nem indul a kamera.
A rádiót előtte sem hallgattam, de holnap megnézem, hogy mennyire zavarja, vagy mennyire javul a vétel, ha nincs bedugva. ( milyen frekvenciát használsz amúgy? gyári fejegység?)"... and I hope you have a great day!"
-
dnelb
veterán
válasz ludsimon #40619 üzenetére
Azért az m16a egy 15 éves motor, nyilván ismerjük már, fillérekért fenntarthato, kb megolhetetlen. Az 1.4 turborol nem tudunk semmit még, így hosszabb távon se lehet kalkulálni vele.. Az ecoboost is milyen jól indult, év motorja, aztán 100k km körül behalt egy csomó.. Én széria végi előző gent vennék Vagy nagy turbós erős legyen, vagy fordulat, az újba egyik sincs Mondjuk a facelift kapott egy csomó marhaságot, tpms meg váltás segítő, szerencsére nekem nem voltak
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
Amikor ilyen fenntartási költségeket olvasok a Swiftrol, mindig elgondolkodok rajta, ha egy 2012 es Swift Sportot akarok venni, akkor lehet erdemesebb lenne beinvesztalni egy 0km es 2019 es Swift Sportba, hosszu tavon ha egy tarsgephez hasonlítjuk visszahozza pl 10 ev alatt az arat. Ha meg bmw hez hasonlítjuk, sztem az első 5 ev alatt visszahozza azt a +3M ft kulonbseget amit egy bmw re koltene az ember.
Persze nem mindegy mihez hasonlítjuk.
Bkv hoz kepest tényleg gazdagság akinek autója van, de most ne arról beszeljunk.
A fenntarthatosagban ezek a Suzukik elegge verhetetlenek ar ertek aranyban.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Kicsirics77
veterán
válasz ElGatto #40616 üzenetére
A zavart nem fogod tudni megszüntetni mert rf zavar,nyilván magának a rádiónak sem egy szuper a szelektivitása de egy ilyen fm transzmitter ha szar alkatrészekből van összerakva(nincs megfelelő rf zavarszűrés)akkor sajnos ilyen előfordul.kicsit más de pont így jártam a led refikkel a garázsban,mikor be volt dugva még a szomszédbál sem ment a rádió mert olyan szinten fújta a nagyfrekis jelet.sajnos ha így viselkedik akkor nemcsak a rádiót zavarja hanem mást is.A többire nemtudok válaszolni.
.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
ElGatto
aktív tag
Hi,
Itt is megpróbálom, de elsősorban nem autó probléma szerintem.
Múlt héten vettem egy roidimi 3s típusú fm transzmitteres szivargyújtós töltőt. Az alap gondolat az volt, hogy a Xiaomi jó minőséget árul így navigáció közben tudok tölteni + ráadás lesz ha saját zenét is tudok lejátszani ha már unom a rádiót.
Sajnos csak utólag kezdtem olvasni a kommenteket, miután néhány bosszantó dolgot véltem felfedezni.Első körben bizonytalan a csatlakozása (Suzuki Swift 2005) nem akar folyamatosan tölteni.
Második, hogy rettenetesen zavarja a rendes rádiót ha be van dugva. A saját frekvenciája szól zaj mentesen szépen, de a többit elnyomja.Van valami ötlet esetleg a csatlakozás javítására, vagy mit érdemes megnézni esetleg az aljaztban, valamivel feltuningolni szigetelkő szallag vagy alufólia?
Van - e megoldás a rádió zavarására?
Az a vicc, hogy egy régi kábeles kb. 1000 forintos no name cuccot váltott ami csak töltő volt, de az nem zavart semmit. egyedül a kábel miatt kellett cserélni.Köszi!
-
dnelb
veterán
válasz Drughi #40613 üzenetére
ahh nincs annyi. Nekem a 3 millás sporta 100k alatt volt markaszervizben : motorolaj, váltóolaj, hutofolyadek, gyertyák, klíma tisztítás, összes szűrő, fékolaj.. Szerintem ezek alap dolgok, ha már ennyire megbízható autó, plusz vezérlés sincs, ennyit megérdemel. Annyira olcsó minden hogy már csak a saját nyugalmam miatt megeri. Komplett első zimmerman fék 60k.vicc árak.
A vw-mre vásárlás után 600k ment rá ugyanígy kötelező/megelozo jelleggel, pedig semmi baja nem volt Csak egy vezérlés 240k, váltóolaj 90k. és ez csak egy csöves vw[ Szerkesztve ]
-
Zoleee83
addikt
Köszi mindenkinek, tényleg élmény vezetni csaptam egy 100km-es utat, tényleg jobban húz, kanyarokban stabil.
Ide:
A gyertyát miért is kellene cserélni vásárlás után? Ennek is csereperiódusa van, felesleges pénzkidobás intervallumon belül cserélni, ez nem olaj... Attól tekintsünk el hogy én blfsz voltam és túlmentem 13k km-rel.* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
Drughi
addikt
Ha minden alap dolgot cserélne az ember ( amit "illene")használt autó vásárlás után, egy 1M-es kocsira zokszó nélkül ráköltenél még 200 ezret.
Olaj mindenhol, hűtőfolyadék, gyertyák, ablaktörlő lapát, szűrők, klímatisztítás stb
Én is úgy vettem a kocsit, hogy friss olajjal adták ( még a 4 literes flakon alján lévő 1dl olajat is adták), mégis a szerelőm rögtön lecserélte mert szar volt...
Én pl nem engedgettem meg rögtön mindent, a gyertyákról még szó sem esett nálunk. Apránként..
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 14T
-
őstag
-
#77646080
törölt tag
válasz Arolotifar #40607 üzenetére
Szia!
Szép darab.
-
őstag
-
Zoleee83
addikt
Túl vagyok egy kisebb felújításon 2005-ös Swift-tel, egész jó áron megúsztam:
2db Monroe gyári hátsó lengéscsillapító: 18.000/pár
4db NGK gyertya IFR6J11: 14.000/4db
Jobb első nyulvány + stabilizátor + fékolajcsere + lengéscsillapító csere + gyertyacsere összesen: 35.000
Össz-vissz került 67.000-be.A gyertyák rettenetesen néztek ki a 2.-3. hengernél már nem is gyújtottak rendesen, az első nyulványban elszakadt a ponthegesztett csavar, a stabilizátor teljesen kikopott. 118.000 km, valószínűleg ez az első csere mindenből, 2. tulaj vagyok 90k-val vettem 4 éve.
Ég és föld ahogy megy most, érezhető a gyertyacsere, plusz sokkal stabilabb is.
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
villifog
tag
válasz Biga123 #40603 üzenetére
Szia!
Igen direkt TPMS rendszer van benne. Ilyen TPMS szenzor kell minden kerékbe. Nekünk a nyári, és a téli garnitúrában is van TPMS szelep. Ennél az autónál nincs konkrét nyomás kijelzés, ha bármelyik kerékkel gond van, akkor csak a keréknyomás ellenőrző lámpa világít. Amennyiben TPMS szelepet szeretnél tenni a másik garnitúrába, akkor a linkelt gyári continental TPMS szelepet válaszd. A gyári TPMS szelepeket programozni nem kell, automatikusan működnek.
A TPMS szelepeket máshonnan is vásárolhatod, csak ilyenek legyenek:
NYOMÁS ÉRZÉKELŐ GYÁRI CONTINENTAL VDO 43139-61M00, 43130-61M00
Előfordulhat kerékcsere, vagy új TPMS szenzor beépítésekor a keréknyomás ellenőrző lámpa világít. Ebben az esetben 5-10 perc (kb: 10-15km) használat után az ellenőrző lámpa automatikusan elalszik.[ Szerkesztve ]
-
z0l1ka
aktív tag
Sziasztok!
III-gen 2005-ös Suzuki Swift katalizátor előtti lambdaszonda cserét csinált már valaki ?
Nos, következő a gond ,Vettem egy vadi új denso 0113-as szondát amin ugye a csatlakozó nincs..de szépen rá lehetett tenni a gyári csatlakozót amit meg is tettünk ,nem volt gond mivel színre szint kellett csak összecsatlakoztatni..viszont az helyzet ,hogy miután beletettük a hiba maradt ,saru is levettük egy órára és ugyan úgy gyenge ,rángat harmadik fokozatba mag az alapjárat is le esik..a csatlakozó szét húzásával a hiba megszűnik tökéletesen megy az autó 800-900-as egyenletes az alapjárat is!
Na most kölcsönbe kértem egy gyári suzuki lambdaszondát is..azzal is ki lett próbálva ,de hiba nem szűnt meg azzal is hasonlóan szar volt igaz itt nem volt idő a sarut lehuzogatni.. esetleg ha hibakódot töröltetni azzal és úgy megpróbálni ? Van valakinek valami ötlete ? azt se tudom kihez vigyem már , villamosságszerelő?<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
villifog
tag
válasz Biga123 #40600 üzenetére
Szia!
Nyugodtan cserélheted, mi is minden téli-nyári gumicsere alkalmával felcseréljük az első és a hátsó kerekeket. Ha jól emlékszem normál módban van a járgány, 2,5 bar-ra pumpáljuk mind a 4db. kereket. Szerintem olyan 2,2 bar körül már bejelezhet. A garázsban az autó előtt van a 4db. nyári gumi (most már a téli gumi, pár napja cseréltük), simán átcseréltük, nyomás 2,5 bar, be sem jelzett a TPMS. Viszont egy hidegebb idő után bejön egy melegebb idő (légnyomás változás), kisebb nyomásnál simán bejelez a TPMS. Ilyenkor indulás előtt célszerű ellenőrizni a nyomást, amikor a gumi még nincs üzemi hőmérsékleten. Felfújod óra szerint 2,6-ra, mire leveszed, pont 2,5 lesz benne.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BestBuy topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Bestbuy játékok
- Garasoskodás
- Építő/felújító topik
- Yettel topik
- Villanyszerelés
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest