Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- Milyen videókártyát?
- Milyen monitort vegyek?
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- E-book olvasók
- LG LCD és LED TV-k
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD FX
- Házimozi belépő szinten
Új hozzászólás Aktív témák
-
blakey
titán
válasz M_AND_Ms #48977 üzenetére
Azért nincs gond, mert jó konstrukció. Ahogy a kalaptartó "rögzítése" is "jobb". Amikor Kornéllal taliztunk összahasonlítottuk, míg nála kellett valamilyen filc anyag a kalaptartó alá addig nálam semmi nem kellett és a hátsó részén a gumiknak volt egy kis mélyedésük amibe szépen belecsúsztak.
Írtam, hogy "kb. ugyanolyan ajtó".ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
őstag
őstag
válasz M_AND_Ms #47765 üzenetére
"egy autó akkor van rögzítve, amikor mind a 4 kereke rögzítve van"
Feltételezed, hogy az autó első kerék hajtású. Pedig a teherautók buszok a hajtott kereket fékezik a "kézifékkel".
Nem szőrszálhasogatásból, de a neve rögzítőfék. El kell felejteni ezt a sebességbe teszem dolgot. Ott a kompresszió tart ellen, ami egy könnyű járművet vízszintesen megtart, de elég laikus dolog. -
ncc1701
veterán
válasz M_AND_Ms #47760 üzenetére
Havernak fagyott már be, de feljebb már írtam. Szerencsére itt volt a ház elött, tudtam kihúzni hosszabbítót, és tudtam alá tenni radiátort. Ha ez nincs, akkor tréler/tavasz megvárása lett volna az opció. Amellett egy kézifékkötél be is rohadhat, de csak az új autókra gondolj. Ha belököd sebességbe, akkor brutál emelkedő/lejtő kell, h átforduljon, de abban az esetben gyakorlatilag a kézifék sem elég. Belém az oktató eléggé belém verte ezt, de plö asszonyba nem, mert az is rángatja a kéziféket előszeretettel.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz M_AND_Ms #47765 üzenetére
Persze az óvatosság sosem árt, bár én nem olyan környéken élek ahol sok lenne a lejtő/emelkedő, így annyira nem érint, csak nem tetszik amikor elhangzik egy ilyen videóban h volt egyszer valaha réges régen egy motornak
csúfoltnevezett ipari selejt és rögtön indul a találgatás h "vajon más láncos vezérléseknél is ez van!?" közben egy frászt. A láncos vezérlésnek (mondom láncos, japán benzinesek) kettő hibája van, ezen kívül csak és kizárólag előnyei vannak: 1. hangosabb mint a szíjjas 2. drágább cserélni
Ezt a két apróságot leszámítva a mai futásteljesítmények mellett én irtanám a szíjjas vezérlést, mert több hátránya van mint előnye...4 rögzített kerék esetén tényleg nem szabad elgurulnia, de már olyat is láttam h a tükörjégen 4 álló kerékkel csúszott le egy autó Budán a lejtőn és a sofőr semmit sem tehetett, csak fogta a kormányt, nyomta a féket és várta a becsapódást... és ment vagy 10-el...
A suzuki lánca nem fog átugrani, nem fog megnyúlni, ez össze van rakva rendesen kérem szépen! Beteges benzines Suzuki motort szerintem senki sem tud mondani...@Zolás: Igen, mert feltettél egy jogos kérdést (inkább eggyel többet mint kevesebbet), csak Zách úr (nem törődve a következményekkel) tett egy kijelentést, ami valóban igaz is, arra a vödör csavarra, mert beteges egy konstrukció és ha működik sem az az aztqrva érzés vezetni... de üllj bele egy olyan MCV-be és rögtön meg fogod érteni miről beszéltek... tényleg HTP=HiábaTaposodParaszt, nagyon áll rá, a szemét kinyomhatod 5 fővel megpakolva, az gyorsulni nem fog... a lábad már a hűtőben de még mindig nem történik semmi...
Ha elgurul az rendben van, csak álljak ott 1 órát amíg shoppingol a tulaj!? 2020-ban el tud gurulni egy autó beriasztva (több métert hátra!)... amikor "hegymenetielindulásasszisztensed" van szériában, akkor itt tartunk!? Hiába az ő felelőssége ha a felelős nincsen jelen, a rendőrt ha kihívom ott szobrozhatok 1 órát mire odaér a járőr... ha nagybevásárolni megyek van h bent vagyok 2 órát, egy ilyen neki gurul az álló autómnak, szerinted fog majd cetlit hagyni h "bocs má..."? Szerintem tudod a választ... Ráaádsul mindig van 1-2 rendszám amit bemondanak h a tulaj menjen a gépjárművéhez mert elgurult...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
ncc1701
veterán
-
2ozzmexy
senior tag
válasz M_AND_Ms #47610 üzenetére
Valóban, de szükség törvényt bont...
Automata meg főleg nem szereti, de ismered a terepviszonyokat akkor egy próbát meger.
Akkor a váltó már a végét járta benne, úgyhogy nem érdekelt, vesztenivalóm nem volt, max ki kell hívni a sárga angyalt.."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
válasz M_AND_Ms #47610 üzenetére
Így van, de amikor az otthonunktól 6 km-re megdöglött az aksi a WagonR-ben, és a közelben nem volt egy lélek sem, akkor rá voltunk kényszerülve apummal.
Viszont alig kellett neki ~1 méter, miután felengedtem a kuplungot, meglepően hamar beindult, úgyhogy valszeg nem sok benzin került oda. -
2ozzmexy
senior tag
válasz M_AND_Ms #47561 üzenetére
De azért az éves szervíznél updatelhetnék, szerintem annak mindenki örülne ha pár fejlesztést beletennének...
@TommyY2: A TPMS nem nyomásmérésre van, hanem biztonsági tartozék (meg környezetvédelmi is), mert bizonyos műszaki analfabéta reáltantárgyakból felmentett egyének képesek 1,2bar-os nyomással furikázni és nem értik miért olyan nehéz vezetni az autót... Tudod amíg évente hallok/olvasok olyan emberekről akik behúzott kézifékkel tettek meg x km-t, addig ne gondolja senki hogy abroncsnyomást is ellenőrizni fogja... azért kell kiírnia az autónak hogy OIL Change!, különben akkor vinné be amikor Aladdin csodalámpája már villog vagy a motorECU letilt mielőtt irreverzibilis folyamatok indulnak meg a motorban...
Úgyhogy nem azért van benne, hanem hogy tájékoztassa a két vérző agysejtet hogyha defekt van... Az egérmozin vannak annál sokkal feleslegesebb képernyők is, pl power&torque, Motion Monitoring...@ [Prolixus]: Nem igazán értem most akkor mire vagy kíváncsi... Én Mol-on tankolok, E10-t nyomok bele, de legutóbb telenyomtam Mol 100 evo plus-al, mert az E5 és olcsó volt. Huzatot akkor tegyél bele ha szükséged van rá, ez mindenkinek a saját preferenicái szerint kell értékelnie. Én tettem bele, mert a kutya meg a gyerek összesarazza, így ha gáz van lekapom pár perc alatt, beletaposom a kis indeshit-be, kap egy 30fokos gyors programot, az 20 perc, pik-pakk megszárad és már mehet is vissza. Azért ha betűcsokit beledolgozza a gyári kárpitba akkor mehetek spray-t venni, mivel az összes ülés szenzoros benne... azt meg nem kellene eláztatni. Teríts bele egy fürdőlepedőt (strandtörcsi), aztán ha hazaértél vedd is ki belőle, a futócipőnek meg érdemes egy nylon szatyrot bedobni hátra, cipő bele és bekötni a száját, akkor nem lesz lábszag az utastérben sem. Én tettem fel komrányvédőt is, mert mindig van gyűrű az ujjamon:
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
[Prolixus]
addikt
válasz M_AND_Ms #47535 üzenetére
Köszi neked is a választ!
AMúgy ezt hol írják hogy automata? Nem mintha nem hinném el, csak kíváncsi vagyok hogy a Suzuki pontosan mit ír erről vagy hogy mi alapján működik.
Nem tudom oda vinni ahol vettem, (Nyíregyházán én meg Pesten élek), de elvileg bármelyik márkaszervízbe lehet vinni a gari miatti ellenőrzésre, úgyhogy gondolom bármelyik márkaszervíz meg tudja csinálni
Ilyen baja nekem szerencsére nincs, de 1-esben egyáltalán nem húz, 2-esben is elég gyenge. Télen ragad a váltó, 1-es, 2-es alig veszi be. Nyáron meg zörög ha kint hagyom a napon és felmelegszik benne valami műanyag elem. Ha visszahűl akkor nem zörög...nem jöttem még rá pontosan mi zörög benne.
Ha már itt járok: Üléshuzatot használ valaki? És ha igen milyet? Jobb benzint szoktatok bele tankolni néha?
(bocsi a sok kérdésért, 3. autóm de első saját...eddig csak cégesekkel közlekedtem, azokat meg rendezte a cég ugyebár)[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
pjen
félisten
válasz M_AND_Ms #47447 üzenetére
Nem.Pedig járnék ha lenne egy hibátlan.Viszont nemrég sokat jártam egy scúdóval amiben nem volt klíma,simán túléltem.Viszont az utóbbi években egy diesel kangó maxot hajtottam amiben volt klíma,viszont álló fűtés nem.Ősztől tavaszig a városban simán megfagytam benne.Bármikor elcseréltem volna a klímát egy benzin kályhára.
-
Ármester
válasz M_AND_Ms #47340 üzenetére
Na, az úgy volt, hogy ugye letöltöttem a Bosch oldalról, mert valaki linkelte. Aztán utána nem sokkal írták is itt a srácok, hogy az nem lesz jó, mert az csak egy megnyirbált változat. Ezután töltöttem le a MEGA linkről a rendes 1880-as frissítést. (EZT)
Szóval, hazaértem kb. 1,5 óra után, ugyanúgy nem mozdult semmi, szóval pendrive ki, gyújtás le, kocsi bezár, a fejegység egyszer újraindult, ismét bedobta a frissítő ablakot, aztán kiírta, hogy x mp múlva kikapcsol, akkor kikapcsolt. Megnéztem, jó fájlokat másoltam rá a pendrive-ra.
Aztán, találtam itthon egy 16-os MicroSD-t + hozzá való adaptert. Fogtam, leformáztam, rámásoltam a fájlokat. SD bedug, gyújtás, utána fejegység bekapcsológomb hosszú nyomására bekapcsolt, ismét feljött a frissítés ablak, megtalálta az SD kártyát, és 15-20perc alatt pikk-pakk lefrissítette.
Szóval röviden: Fejegység újra működik, 1880-as szoftverrel, MicroSD + adapter kombóval nem volt baja.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
2ozzmexy
senior tag
válasz M_AND_Ms #47214 üzenetére
...és mindezzel a kedves tulajnak nem is lenne semmi gondja, ha azt az olajat öntenék bele, amit én viszek be (vagy legalább ami ki van számlázva), ha a 3,8-as feltöltési mennyiség ellenére nem 4,2 szerepelne a számlán, ha nem csak ki lenne számlázva a légszűrőcsere, amit nem cserélnek, ha nem csak kifújnák a pollenszűrőt, hanem tényleg kicserélnék, ha nem utángyártott alkatrész kerülne be a kiszámlázott gyári helyett, soroljam még!? (OFF márka vidéki szervíz)
Tisztelet a ritka kivételnek, akik nem így dolgoznak és akkor sem rebben a szemük sem ha csak ott akarok állni mellette, hanem még széket is hoznak... (szándékosan nem nevesítem őket)
Márkafüggetlen autószervízből is van korrekt, akik emberi áron dogloznak, és még a kiszerelt alkatrészt is odaadják/megmutatják, a beszerltről a számlát, részletesen elmondják mit szedtek szét és hogyan, stb.
Hogy a saját példám is álljon itt: Műszakizni volt a corolla, olyan meleg volt hogy majdnem megfulladtam a villamoson amíg mentem a kocsiért, leszálltam 1 megállóval hamarabb, mert nem bírtam. 6 szerelő srác dolgozik ott a főnökkel együtt, megláttam egy "kisboltot", vettem a hűtőből 6 üveg hideg sört, azzal mentem a kocsiért, kifizettem a műszakit és letettem a 6 üveg hideg sört: "Meló után igyátok meg!"
Szerinted amikor a kuplunggal gondom volt és soron kívül kellett volna cserélni elhajtottak? Szombaton záráskor otthagytam, kedden délelőtt telefonáltak hogy kész, lehet vinni."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
2ozzmexy
senior tag
válasz M_AND_Ms #47069 üzenetére
És @PeterPH: köszi az infókat, nem akartam itthon leforditani a kódot, mivel nem értek a programozáshoz annyira mint szeretnék.
@blakey: feldobtam, 1870 volt gyárilag rajta (2019es Vitara 1,4T GL+ részecskeszűrős), meglatom hogyan muzsikál... USB-n kicsit sokáig tartott de sikerült...
@eami: nekem nem szokott raerni mert sokszor úgy szól a család h mi kell a boltból...
Viszont a csodálatos kínai kamera ma egy új szolgáltatást mondott vissza, nevesul a lencse beállítást... Beállítottam, szépen látszik minden majd egy bukanno amiből itthon nincsen sok és ahova a gravitáció húzta ott állt meg, többet állítani nem lehet, mert ha elengedem leesik újra a lencse... Úgyhogy ma még azt is meg kell takolnom valahogyan... #mindigcsostuljonabaj
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz M_AND_Ms #47056 üzenetére
Amit blakey linkelt mega-s link az 1,91GB, a hivatalos oldalon lévő 654MB !?
De hogy itt legyen a hivatalos link is: [https://oss.bosch-cm.com/suzuki.html]
Remélem magyar nyelv van benne..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
őstag
válasz M_AND_Ms #46859 üzenetére
szivacs helyett erősen ajánlott a mikroszálas mosókesztyű, de még a sima mikroszálas kendő is jobb, mint a szivacs.
Cseppmentes úgy lesz, ha árnyékban szárazra törlöd egy kicsit vizes, tiszta mikroszálassal öblítés után:
ahogy törölgeted, a rongy felveszi a vizet, kinyomkodod, és addig járkálsz körbe az autón, amíg teljesen meg nem szárad. Kb 5-8 perc alatt letudható egy rendes kendővel."... and I hope you have a great day!"
-
őstag
válasz M_AND_Ms #46849 üzenetére
kérdés megéri-e a szivacs-kefe segítségével leszedni a koszt és kockáztatni, hogy összekarcoljuk, vagy inkább rajta maradjon az a kis koszréteg, amit egy rendes kézi mosással időnként eltakarítunk..
Ha nagyon koszos, akkor lándzsás mosóban le szoktam takarítani öblítésig, aztán utána otthon indul a kézi mosás - két vödör, mosókesztyű, mikroszálas, szárazolás, wax/gyorsviasz.
Ha nem olyan vészes, akkor lándzsás mosó helyett otthon a magasnyomásúval szoktam kezdeni, majd ugyanez."... and I hope you have a great day!"
-
blakey
titán
válasz M_AND_Ms #46852 üzenetére
Sokféle mosó létezik, biztos van olyan a közelemben is ami nem megfelelő, de szerencsére eddig nem volt ilyennel tapasztalatom. Van érintésmentes gépi mosó (Robotwash) is, egyszer azt is kipróbálom.
ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz M_AND_Ms #46849 üzenetére
Szerencsére van olyan ahol valóban cseppmentesen szárad, nagyon jó mosó, ajánlom. Nem szoktam áttörölni, mert egy csepp nem marad az autón, már többször megbizonyosodtam erről.
ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
2ozzmexy
senior tag
válasz M_AND_Ms #46824 üzenetére
És még a kilincse is szürke? Japánt kell venni na...
Hétvégén elkezdtem figyelni mert az asszony mindenáron piros Vitarát akart, de végül félt h hamar kifakul, szóval letett róla... mutattam neki pár kifakult Ignis-t meg WagonR+-t, rgötön úgy gondolta h jó döntés volt a galaktikus szürke metálfénnyel...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz M_AND_Ms #46522 üzenetére
Őszintén szólva, nekem ez most elégséges, a beszerelésre magamnak egy erős négyes alát adtam (mert biztosan tudok ennél jobbat is), a terméknek meg 1-est, de jó nagyot... ahogyan Hadházi László mondta: "... a hirdetés elérte célját.. Miért? Kifizetted, nem? te gyökér..."
Úgyhogy igen, igazat adok neked, önmagamhoz képest szerintem tisztességes munkát végeztem és nem kellett a fél kocsit szétborítani hozzá, ami szerintem jó...
A hátsó kamerához veszek rendes 3M-es kétoldalút (rendszámtáblához amúgy is kell megint) és felragasztom újra, hátha az jobb lesz mint amit adtak hozzá, mert az nem ér semmit...A tükör amúgy egészen jó, nem tűnik annyira "maszeknak", csak szokatlan inkább. Fényre sötétedik? Nekem ez fel sem tűnt eddig...
A legjobb lett volna valami ilyen megoldás tisztességes képminőséggel:
[link] vagy [link]
De véleményem szerint ezeknek is csapnivaló lenne a minősége és többet ígér mint amennyit valójában tud... talán ezek diszkrétebben elrejthetőek lennének és a gyári tükörről sem kellene lemondani...Ha megnézed, akkor van egy "kiszögellés" az ajtókereten, én ott vittem végig a vezetéket felül, remélem nem tettem rosszul... ahogyan ki tudtam tapogatni, a kédergumi -ha a helyén van - a légzsák irányába meggátolja hogy leessen a kábel. Mjd kiderül, alul rövidnek bizonyult, hiányzott egy erős méter...
Nem állítottam h ennél nincsen jobb, vagy hogy csúcsminőség, nem is ezen van a hangsúly, hanem azon hogy aki ide téved és megpróbálja ő is, ne kelljen ugyanazokat a köröket megfutnia mint nekem és ne tudják bepalizni mindenféle vacakkal...
Félek a többi noname (kínai) cucc sem tud többet egy szállal sem, még a drágábbak sem...
Szeretnék azért egy hasonló körülmények között készült képet látni egy MR250-ből, hogy lássam az mennyivel tud többet, mert papíron egyformák... (a frászt, csak azt hazudják )"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tm5
tag
válasz M_AND_Ms #46307 üzenetére
És bármilyen régi verzióra rá lehet tölteni a legfrissebbet? Nem kell 1-2 közbeeső verziót is feltenni előtte? Nekem még a gyári van fenn ilyen számmal: 0850_160812
Mindíg húztam, halasztottam ezt az upgrade témát. A szervízzel szerettem volna megcsináltatni, de kiderült, hogy csak 14k HUF-ért vállalják, azt meg sokalltam érte... -
blakey
titán
válasz M_AND_Ms #46316 üzenetére
Akkor valami rosszul sikerülhetett, mert mindkettő 3,7 GB körül van Nem tufom nálad, hogy jött ki a 3x különbség.
ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz M_AND_Ms #46312 üzenetére
Mi alapján írod? Szerintem pontosan ua. a kettő. Amit linkeltem az egy zip, kicsomagolva az is 3,7GB.
(#46310) KubanitoS
Kicsomagolod, egy pendrive vagy kártya gyökerébe másolod, bekapcsolod a fejegységet és automatikusan elindul.ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
2ozzmexy
senior tag
válasz M_AND_Ms #45777 üzenetére
Vitaránál a rendszámtábla egy része is látszik...
Rájöttél már a sárga és piros csík különbségére?
Nekem azok nem mindig jelennek meg...
Viszont, ha csak a sárgáig tolatok, akkor kinyílik a csomagtérajtó egy fal előtt is. (még orrbavágom vele magamat, de nem ér hozzá a falhoz kinyitva...)
A pirosnál meg kb 1-2 centi marad az oszlop/terelőkaróig a lökhárítótól.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dethroner
veterán
válasz M_AND_Ms #45462 üzenetére
Dehogynem olvastam. 25 éve vezetek, eddig összesen egyszer volt egy lassú defektem, már több mint 20 évvel ezelőtt. Mégis, amint megvettem novemberben a swiftet és hozzá a téli gumi+felni szettet, egy kereket egyből raktam is be a seggébe, nem érdekelt hogy ezzel még tovább csökkentettem az amúgy se tágas csomagtartót. Ha akár csak egyszer is használni fogom, már megérte és nem azon fogok anyázni hogy a ragacsot hiába fújom a gumiba
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
2ozzmexy
senior tag
válasz M_AND_Ms #45459 üzenetére
Igen arra céloztam hogy a defektjavitoval varhattuk volna az automentot a lealloban. Szerencsére feldobtuk a potkereket és mentünk tovább.
Észnél is volt és gondolom még élénken élt benne a pár évvel korábbi repulesunk, az is ilyen volt csak bal első kerék Németországban... Azota sem tudunk nevetni rajta... Na akkor bukfenceztunk 3at a 156ossal majd beleborultunk az árokba és örültünk h élünk.
Nem rángatta hanem szépen lassító fekezessel lehuzodott a lealloba én meg elmenekultem jobbról mert megallni esélytelen voltam.
Én rossz példa vagyok, mert vmi Isten adta tehetségem van az összes elhagyott csavar és szög gumiba építeseben... 8 a rekordom egy gumiban. Szóval én sokszor használom a potkereket és amíg a másikért nem tudok menni addig azon járok. A cégesbe is vettem onkoltsegen egyet, mert ismerem magamat...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dethroner
veterán
-
kunberci
senior tag
válasz M_AND_Ms #43439 üzenetére
A gyári keréktartónál így van. A felnikupakot ki kell venni, és nagyon mozgatni sem érdemes, mert elég instabil, hiába gurulós, elég lightos anyagból van készítve.
A négy gumit egymáson: én keréktartó nélkül értettem, van aki csak egymásra pakolja a nem használt kerekeket.[ Szerkesztve ]
-
hcs57
addikt
válasz M_AND_Ms #42166 üzenetére
Ha a távirányítót vagy a kulcsnélküli indításvezérlő
modult új alkatrészre cserélte, vagy ha további
távirányítóra van szükség, akkor regisztrálja a
távirányító azonosító kódot (kódokat).
1) Üljön be a vezetőülésre és zárja be az összes ajtót.
2) Ügyeljen arra, hogy a vezetőülés melletti ajtózár ne
legyen bezárva.
3) Helyezze be a gyújtáskulcsot (1) a gyújtáskulcs
zárhengerébe.
4) Az 3) lépés után 25 másodpercen belül hajtsa végre
az alább leírásra kerülő a) – f) lépésben leírtakat.
a) Először tolja el a kézi ajtózáró kapcsolót (2) a
zárási oldalra (3), majd tolja el a nyitási oldalra
(4).
b) Még kétszer ismételje meg az a) lépést.
c) Nyomja meg a kézi ajtózár kapcsoló zárási
oldalát.
d) Vegye ki a gyújtáskulcsot a gyújtáskulcs
zárhengeréből, majd újból helyezze vissza.
e) Még háromszor ismételje meg a d) lépést.
f) Indítsa be a motort és várjon 3 másodpercig.
5) Kapcsolja ki a gyújtást.
Amikor a gyújtáskulcsot OFF helyzetbe fordítja, a
csipogó kétszer megszólal és az ajtózár a zárási
helyzetből a nyitási helyzetbe kapcsol. Ez a művelet
azt jelzi, hogy a kulcsnélküli indításvezérlő modul
átállt regisztrációs üzemmódba.
6) A regisztrálás érdekében az 5) lépés után 30
másodpercen belül nyomja meg a távirányító záró
vagy nyitó gombját.
Amikor a távirányító záró vagy nyitó gombját
megnyomja, a csipogó kétszer megszólal, az
ajtózáró a zárási helyzetbe, majd a nyitási helyzetbe
kapcsol. Ez a művelet azt jelzi, hogy a távirányító
azonosító kódja regisztrálásra került a kulcsnélküli
indításvezérlő modulban.
Ha további távirányítót is kell regisztrálni, akkor az 5)
lépést követő 30 másodpercen belül ismételje meg
az eljárás 6) lépését.
7) A regisztrációs üzemmódból történő kilépéshez
vegye ki a gyújtáskulcsot a gyújtáskulcs
zárhengeréből, vagy fordítsa ON helyzetbe.
Ha a kulcsnélküli indítórendszer motorindítási
funkciója a regisztráció után nem működik, kérdezze
le az ECM-et, nem észlelte-e a P1615 hibakódot. Ha
észlelte, lépjen a “DTC P1615: Kormányzár egység
kommunikációs hiba (kulcsnélküli indítórendszerrel
felszerelt jármű esetén) a(z) 10C fejezetben”
fejezethez. Ha nem észlelte, ismételje meg a
regisztrációs eljárást.Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
batai15
félisten
válasz M_AND_Ms #42133 üzenetére
Szar gumi nem = a szélesebb biztonságosabb gumival ,itt és most erről volt szó ..volt már biztosítási ügyem vetlenként , de ha beléd mennek akkor beléd mennek és nem te vagy a hibás .halistennek nem úgy működik még a világ hogy mindenféle hülye indokkal le raznak ha neked okoznak kárt .
Ha nem ismeri el a vétkes a dolgot rendőrt kell hívni .[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz M_AND_Ms #42133 üzenetére
Ez valószínűleg így van,ha nem ismered el ,hogy Te vagy a hunyó.Vagy,ha személyi sérülés van és muszáj rendört hívni.Mikor belém tolatott egy suzuki délben,a szürkét nem látom megjegyzéssel,kitőltöttük a betétlapot,kijött a kárszakértő lefényképezte a horpadást,adott egy tippet hová vigyem javítani,és passz.
-
dethroner
veterán
válasz M_AND_Ms #41583 üzenetére
A söntésben hárman ülnek egy asztalnál, mélyen hallgatnak. Az egyik szótlanul, lemondóan legyint, a másik hatalmasat sóhajt, a harmadik undorral köp egy nagyot. Valaki átszól a szomszéd asztaltól:
- Jobb lesz, ha abbahagyják a politizálást!A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
addikt
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz M_AND_Ms #41574 üzenetére
Nincs mögöttes érv, csak egy extra ösztönző, hogy vegyenek több elektromos autót. Csak nem szabad elfelejteni, hogy amit most megígérnek, jövőre visszavonhatják, és máris azt veszi észre az autós, hogy vett kva drágán egy autót, amit már tölteni se lehet olyan olcsón, a biztosítás, a súlyadó, akármi-adó már nem olyan alacsony mint volt. Talán már nem hajthat be ingyen a belvárosba, fizetős zónákba, nem használhatja a buszsávot, nem parkolhat ingyen vagy olcsóbban. Egyikre kap garanciát, de ugye kitől is kapna. A kormányok, polgármesterek jönnek, mennek, vagy épp meggondolták magukat, esetleg eleve olyat ígértek, amit nem ígérhettek volna.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
dethroner
veterán
válasz M_AND_Ms #41532 üzenetére
Kösz a tippet, benézek az indexre. Facebook-ot nem használok, ez a rész kimarad, viszont a szerelésre megvan az emberem, csak a csatikkal kell tisztába jönni.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz M_AND_Ms #41527 üzenetére
Pedig jó lenne tudni
Találtam ezt az oldalt, ahol le van fotózva a fejegység hátsó, csatlakozókat tartalmazó része, és szeretném kideríteni melyik csatlakozó mire jó. Mert van egy Joying JY-UO135P4 típusú fejem, amit még az előző autóba vettem, az egy "buta" kocsi volt, kormányon nem voltak audió gombok stb, így elég volt azt a 2-3 csatlakozót egy az egyben átdugni és minden jó volt. Ellenben ahogy nézem, ezen a Suzuki féle Bosch fejen egész más a csatlakozók formája, plusz a kormányon is vannak gombok, amik használhatóságát meg akarom tartani, de a fejet mindenképpen a már említettre akarom lecserélni. Vajon honnan lehetne a megfelelő kábeleket, csatlakozókat megszerezni?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Cathfaern
nagyúr
válasz M_AND_Ms #41525 üzenetére
És ezt nem lehet valahogy visszacsinálni? Nekem ajándékba adták a kártyát, de igazából nem sok értelmét látom telefonos navigáló programok mellett. AKkor már többre mennék azzal, ha nem kéne annyit nyomkodni ha váltani akarok rádió meg bluetooth között
Egyébként majdnem 1800 km-el érkeztem be az 1000-es szervízbe, senkit se zavart...
-
laca891
aktív tag
-
őstag
-
addikt
-
Pickit3
aktív tag
válasz M_AND_Ms #41242 üzenetére
Szerintem nem a komfort indexel van baja, hanem hogy nem löki vissza a kar magát azonnal amikor elkezdi visszatekerni a kormányt.
Én inkább a refi kacsolóval nem vagyok tisztában a vitaránál, Régi suzukinál vagy toyotánál csak némán előre lököm és helyére "ugrik" míg a vitaránál be kell kattantani ami erős kattanó hanggal jár, de ez egyéni szoc. problem. -
addikt
válasz M_AND_Ms #40998 üzenetére
Ez is egy nézőpont, de néhány év múlva le is vehetem a huzatot, ha már elhasználódott és még pár évig ülhetek a gyárin, mielőtt eladom. Ha eladom, attól függ, kijön-e a Suzuki egy kicsit nagyobb SUV-val addig
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
vzsryl
nagyúr
válasz M_AND_Ms #41004 üzenetére
Majdnem 2 éve vettem az első üveg hátlapos, fémkeretes telefonomat, és fél évvel ezelőtt egy még csúszósabb, kerámia hátlaposra, és még jobban lekerekített telefonra váltottam. Kézben tudom tartani, és nem szoktam leejteni őket.
Szerintem ugyanolyan a helyzet, mint az autónál. Ha az ember átlag felhasználásra veszi, és tud rá vigyázni, akkor maximum apró sérülések lesznek, nem kell tőle besz@rni.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz M_AND_Ms #40998 üzenetére
Ez ugyanolyan, mint a telefontok dilemma. Én pl. nem használok, mert a telefon választásnál fontos szempont az is, hogy tetsszen, érezzem, hogy milyen jó minőségű anyagból készült stb... Persze ha komoly veszélynek van kitéve a készülék, az más téma, de ez ugyanúgy vonatkozik pl. egy munkára használt autóra is, mert abba már lehet én is raknék üléshuzatot, amit sűrűn mosnék/cserélnék, de átlagos felhasználásra a hideg is kirázna tőle.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
-
Kakaduku
senior tag
válasz M_AND_Ms #40025 üzenetére
Köszönöm a kioktatást.
Elolvastam a kezelésit is, azonban sehol nincs benne, hogy mikor gyullad ki. 100 km hátralévő távnál, 5L-nél? Te ezt tudod? Benne van a kezelésiben?
Nem szoktam üresen járni az autóval, de egyszer fordult elő, hogy majdnem pályán maradtam vele, mert nem jelzett semmit és azt hittem hazaérek vele, vagy legalábbis városon belüli kútig. 4 liter volt a tankban mikor megálltam tankolni.
Ééééés, ugyanez vonatkozik a szerviz intervallum (olaj csere) szükségessége jelzőre is. Le van írva, hogy van, de mikor gyullad ki az nincs.
[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
válasz M_AND_Ms #39893 üzenetére
Például ha egy álmos reggelen beülsz az autódba, nem biztos hogy azt figyeled hogyan áll a vízhőfok mérőd, és csak menet közben veszed észre hogy nem stimmel valami?
Vagy pl a km óra mutatót is csak menet közben veszed eszre hogy nem mozdul a nulláról?
Természetesen mindenki úgy csinálja ahogy akarja, felőlem ki is szállhat ( bár ez sztem nagyon nem egy kategória azzal amit én mondtam), de az ilyen egyesek inkább ne üljenek autóba, csak utasként.Kicsit túlbonyolítjátok a mondandómat. Persze lehet okoskodni.
Ezek szerint itt soha senki nem került meg olyan élethelyzetbe hogy valamilyen oknál fogva teszem azt leállt a motor, menet közben újra indította.
Részemről itt befejezném a témát. Mondtam egy javaslatot hogyan lehet ezt a hibát gyorsan orvosolni.
Mindenki úgy csinálja ahogy akarja.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz M_AND_Ms #39560 üzenetére
Nem tudom, nem vagyok ADAC teszter, de gondolom a tesztpálya az mindig ugyan az a szakasz, a gumi az persze eltérő lehet.
---
Novemberben egy hétvégére megkaptunk párommal egy Mini Coopert, ennél most nézem, hogy 70,3dB(A)-t mértek. Pályán engem már csöppet zavart, pedig csak a Balatonra mentünk le Budapestről nagyon peres nyári Pirelli P7 gumikon (205/45 R17), de a C30-amban sokkal jobb a hangszigetelés. Na, a Swift Sport még ettől is zajosabb ezek szerint.
Motorikusan azt leszámítva, hogy a Miniben a BMW féle 3 hengeres motor van, adatok alapján majdnem egál: 136/140 LE, 220/230 Nm. Mondjuk a Cooperben már 1.500-nál megvan a nyomaték, SSS-ben csak 2.500-tól, viszont a Suzuki könnyebb úgy 250-300 kilóval. Már azt a kasznit is szépen vitte a kis varrógép, akkor a Swiftet valószínűleg repíti a 4 hengeres.
Csak a váltó..
"Less but better" - Dieter Rams
-
rbalint88
addikt
válasz M_AND_Ms #39507 üzenetére
Utangyartott = nem gyari. Az aggalyaim ott kezdodnek, hogy autospecifikus, droidos fejet altalaban nem a nagy gyartok (alpine, pioneer, jvc, kenwood, sony) szoktak kesziteni, hanem kedves kici kinai barataink. Biztos van kivetel, de eddig olyan nagy dicshimnuszokat nem hallottam ezekrol, panaszkodast annal tobbet.
Egy Splasht hasznalok most, kenyszerusegbol radioadast hallgattam benne, mivel a cd az annnyira 1995, usb-t meg nem tudott gyarilag. Vehettem volna bele egy random fejegyseget beepitokerettel es kormanytavvezerlo adapterrel, ami egyreszt baromi sok penz, masreszt legalabb hulyen is fog kinezni, vagy -ahogy ez tortent is- egy radio felokositot, dension gateway lite bt. Igy van bt kihangositom es bt-n keresztul tudom streamelni a zenet. A hangminoseg is megtaltosodott, igy se audiofil, de legalabb hallgathato. Es a gyari kormanygombokkal lehet hivast fevenni-letenni es szamot leptetni. Nem hiszem, hogy a swift gyari fej rosszabb lenne, igy inkabb a zajszigetelesre es a hangszorokra koltenem az utolagos fej arat.
A szabadon konfiguralhatosagot meg hagyjuk, egy autonal a minel uzembiztosabb mukodes a lenyeg. A gyari fej nem az aktualis napi csucstechnika, viszont nagyjabol bulletproof, egy androidos fejbe meg beleraknak valamit, jo esetben nem valami elavult fosgyenge mediatek soc-ot, ami ha aktualis csucstechnika, akkor is elavul ket ev alatt. Gondolj bele, hogy telefont milyen gyakran cserelsz, mert nem vagy vele elegedett. Nekem a legutobbi kihuzta 3,5 evig es csak azert csereltem, mert gtk-ra torott... De meg azon is jobban futott a waze es a zene, mint egy barmilyen gyari rendszeren futna. Nem veletlenul az az irany, hogy az autoban csak egy kijezo legyen, a tobbit megoldja a telefon, ugyanis a mobilok sokkal gyorsabban tudnak fejlodni, mint az autos multimedia rendszerek. Csak a kinaiaknal az utangyartott fejeknel a tobb eves tesztelesi-fejlesztesi fazis kimarad, igy tudnak aktualisan okosabb fejeket kinalni, de kerdeses elettartam mellett. -
BigBlackDog
veterán
válasz M_AND_Ms #39507 üzenetére
utángyártott = nem az autó gyártója által "forgalmazott", biztosított (legalábbis nálam)
Én sem dobnám a gyári érintős fejegységet. Gyakorlatilag Android Autoval elég sok mindent ki lehet rá tükrözni, ami már a telefonodon fut. Van kormányon távvezérlő, kihangosító, tolatókamera is. Biztos van olyan fejegység is, ami jobb hangminőséget tud. Viszont, ha cserélném már a hangminőség miatt, akkor azzal együtt nekiesnék az összes hangszóró cseréjének is és a négy ajtó + csomagtér kapna egy adag hangszigetelést is. Szerintem nem a fejegység a szűk keresztmetszet hangminőség terén.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- 20 milliárd kameraszenzornál jár a Sony
- Milyen videókártyát?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Akciófigyelő: PlayStation "Januári" leárazások
- Akvarisztika
- PlayStation 4
- Bestbuy játékok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest