Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Milyen processzort vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Egér probléma
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
racerx
őstag
Hát nem tudom, (mostanában nem nézeget az árlistákatI, de 5.5 körül (esetleg + 1,2 száz), nincs már valami minőségibb, hasonló felszereltséggel -persze a LED lámpát kivéve.. ?
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz
Napfénysüti #43997 üzenetére
A többségnek jobban teszik a Vitara és azért is veszik többen. A kétféle festéssel külön ütős. Amúgy eddig se volt nagy árkülönbség. Lehet hogy a gyártósorok kihasználtsága optimálisabb lenne, ha több S-cross-t és kevesebb Vitarát vennének. Persze ez csak spekuláció a részemről.
-
dethroner
veterán
Arról nincs infótok, hogy a műszerfali óracsoport közötti lcd kijelző menürendszerét van-e lehetőség magyarrá tenni?
-
A katalizátorral való egybeépítés nem feltétlenül pozitívum, bár ez ugye erősen függ az alkatrészártól. De persze nyugodtan lehet az a változat is hogy benzinesben ez nem gond, maga a részecskeszűrő is egyszerűbb és nem jellemző az végleges eltömődés (ha meg igen ez megvan 200 ezerből és aztán autó életének végéig jó). Szokás szerint majd a tapasztalat megadja a választ (bár hozzátenném hogy azért most már van egy ideje benzines részecskeszűrő és egy horror sztorit sem hallottam, dízelből már KIA részről is hallottam ilyet pl. több mint egy milla mert együtt kell cserélni a ...-al).
-
válasz
2ozzmexy #43982 üzenetére
Hát én azért karbantartok minden autómat szerintem magyar átlag felett, de nálam sok a városi járat. És gyakran úgy hogy nincs hosszabb út hetekig. Szóval én vagyok a tipikus eset a gondot okozhat a részecskeszűrőre. Ezért szeretném tudni milyen a benzinesé a dízelhez képest (a duplakuplungos automatát is tudom, azért nem az lett). De választ még nem kaptam sehol.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
ncc1701 #43977 üzenetére
A Toyotában 150ezernél cseréltettem ki, valami Xado nevű gagyit vettem bele.
Állítólag nem kell cserélni, azért tuti ami tuti vettem és kicseréltettem. A centirozas lehet, vagy egy kátyú amit elkapott kishazankban nem ritka hogy kátyút fog az ember... Nekem egy bent felejtett fatuskó okozta egy acélfelnim végét, vihetem peremcsiszoltatni pedig gyökkettővel mentem át rajta, mert a füvet persze nem nyirjak... Egy gumi (volt vagy 3 napos) meg egy peremcsiszolas árát dobtam ki az ablakon, persze a közút kezelő nem fizetett, az önkormányzati parkgazdalkodasi akármi meg közölte h ez a kozutkezelo hatásköre, ők erre karesemenyt nem tudnak felvenni...@dethroner : a dízelnél nem az okozza a gondot, hanem 3 másik fontos tényező (az egyszerűség kedvéért előfordulási sorrendben) :
1. Karbantartás magyar módon kezelése
2. Közvetlen befecskendezés
3. EGR szelep, vagy annak illegális módosítása
Mondom mindezt azért mert ugye a mérnök hülye, csak az internetező magyar az okos... No offense, nem rád értem csak ugye mindenre található az interneten kiskapu, ha eléggé keresi az ember -
Hadrianus
csendes tag
válasz
Tom1939 #43979 üzenetére
Állítólag az esztergomi modellek Toyota-fejlesztésű rendszert kapnak, ami azért elég biztató, de még nem tudni, pontosan milyen lesz. Kíváncsi leszek.
Hego: Kereskedő ismerőstől, egyelőre nem tették közzé, csak belső adatok. De februárban már biztosan csak ilyeneket gyártanak, szóval addig szerintem közzé lesz téve minden részlet.
-
válasz
Hadrianus #43978 üzenetére
Hát nem is tudom. És azért nem mert a benzineshez való részecskeszűrő a hozzám hasonló laikusok előtt legjobban őrzőt titkok egyike. Senki nem tud róla semmit, vagy nem ad ki infót
Miben különbözik a dízelestől, mennyivel bírja jobban a rövid városi utakat stb. (a benzin magasabb hőfokon ég ezért jobban bírja nagy általánosságán kívül, engem szerkezeti felépítés és működés érdekelne lehetőleg a dízeleshez hasonlítva).Sok helyen kérdeztem, soha nem érdemi válasz.
De ha olyan problémás lehet mint a dízel részecskeszűrő, akkor eltűnése akár meg is érheti a plusz árat (főleg ha ez a kicsit jelentősebb hibrid tud is valamit).
-
Hadrianus
csendes tag
A most rendelhető esztergomi Suzukik 2020-as (ügyfél által fizetendő) árai jócskán megemelkedtek a hibridkényszer és az euró-árfolyam miatt
Viszont erősebb lágyhibridet kapnak, és megszabadulnak a részecskeszűrőtől.
Vitara GL+ 1.4t hibrid (metál): 5.499.000 (A 2019-es GL+ metál modell még 5.050.000 volt)
SX4 S-Cross GL+ 1.4t hibrid (metál): 5.489.000 (A 2019-es GL+ metál modell még 5.050.000 volt)Érdekes, hogy ezek szerint immár az S-cross lett az olcsóbb.
-
ncc1701
veterán
válasz
2ozzmexy #43976 üzenetére
Többeknek csendesebb lett tőle a váltó, és nem egy összeg, ha van megbízható szerelőd, akkor az is megcsinálhatja, nem kell mindennel szakszervízbe rohangászni még új autónál sem.
Amúgy ezt az élettartamot ne eröltesd, igazából 2év/60ekm, ha sokáig meg akarod tartani. Kérdezz meg egy váltó felújítással/szereléssel foglalkozó szakit erről.Amúgy ha fix sebességnél van a rezonancia, akkor lehet vacak centírozás is. Sok helyen úgy van belőve a centírozó gép, h 20g alatt ne is jelezzen semmit, egy jó gép meg 5g-ra pontos.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
ncc1701 #43975 üzenetére
Attól jobb lesz szerinted? Ha az olaj lenne akkor minden fokozatban csinálná, nem? Ha jól tudom élettartamra van feltöltve, van olyan típus amelyiknek leeresztő csavarja sincs... Gondolom még nincs benne 150-160ezer km, annyit állítólag a gyári is kibírna, szerintem. Én ezért tippeltem csapágyra,olyan mintha a szabadonfuto vacakolna, de ezekben nincsen tudtommal és fura hogy csak 3asban. Valami rezonancia tudok még tippelni, hogy pont a kerék forgásából adódó frekvenciával van valami azonos rezonancia frekvencián... De ez eléggé extrém tipp.
-
xmad
őstag
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
SirKero #43968 üzenetére
Annyira nem gáz csak én eléggé sokat használom az első 3 sebességet a város miatt. Készülök már rá újabban h nem fogja bevenni, de megoldás rá ha hagyom picit gurulni üresben majd újra kuplung kinyom és akkor beveszi...
@Tigerclaw: Az egyest akkor veszi nehezen ha a féken állsz? Engedd el egy pillanatra a féket és akkor simán beveszi, legalábbis nálunk mindegyik kocsi ezt műveli... Nem jöttem még rá az összefüggésre, de amint elengedem a féket mindegyik beveszi.
-
SirKero
őstag
válasz
2ozzmexy #43967 üzenetére
Nekem a kettest veszi kicsit nehezen a Vitara, de csak hidegen felváltásnál, vagy ha fékezek és közben visszaváltok...
Sajnos ez nem fog elmúlni 2-3000 de 30 000 km után sem. Nekem a Liana-Vitara-S-cross triónál is ugyan ez volt/van
Állítólag ez egy gyengesége a Suzukinak -
2ozzmexy
senior tag
Olyan VFTS Zsiga hangja van? Az lehet csapágy ami idő előtt elfáradt, van h selejtes alkatrész kerül bele, tudod nagy számok törvénye alapján.
Nekem a kettest veszi kicsit nehezen a Vitara, de csak hidegen felváltásnál, vagy ha fékezek és közben visszaváltok... A szerelő szerint azért mert még járatni kell a váltót,majd elmúlik 2-3000km alatt, addig nem érdekli a szervizt. -
xmad
őstag
az miért van hogy harmadik fokozatban 1500-2000 között van egy kis zaja a váltónak? olyan sípolás szerü.
kb 500km után jött elő.
szerviz szerint normál üzemi zaj..más tulajokat kérdeztem, valakinek szintén valakinek meg nem.. vagy csak nem hallja, nem tudja mit figyeljen.. nem tudom.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
Brogyi #43961 üzenetére
Most én nem egészen értelek Brogyi, mire is emlékeztesse a tulajt?
A riasztási szint olyan alacsonyan van, hogy addigra már a felnin megy az autó kb, arra meg nem emlékeztet hogy fújjak bele, mert az előírt 2,5bar helyett mért 2,21-et és köszöni szépen, részéről minden okés... akkor ez hogyan is fog a "feledékeny tulajdonosnak" segíteni? Jah és ez a difi már látszik ha ránézel az autóra (lapos a kereke, annyira hogy ránézésre is tudod hogy elő kell venni a kompresszort), ráaádsul a gépkönyv írja, hogy az első elindulás előtti körbejárást nem pótolja a TPMS...
Ha az az elsődleges, akkor fújok bele, csak nem tudom már mi az igazság és mi a selejt mérő hibája.
Az egyik barátom M16A motoros Vitarája 2bar alatt jelzett csak, addigra már szemmel is láttuk, de szerencsére beindítás után azonnal jelzett is (valaki "kedvesen" leengedhette), mert felfújtuk és azóta sem engedett le.@blakey: köszi, akkor lehet keresek vmi normálisabbat... ilyen 4-5ezertől már pontosak?
-
Brogyi
őstag
Nem értelek benneteket. A TPMS arra van, hogy a feledékeny tulajdonost emlékeztesse. Ha ti még erre rápakoltok, mert nyomást akartok mérni az a ti ügyetek. Az a néhány tized nem számít. Az elsődleges amit a kocsi kiír, hiszen az alapján riaszt.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
dethroner #43958 üzenetére
A benzinkúton is azt mutatja a mérő (mondjuk az sem elsőosztályú minőség), amit ez a kis kézi kütyü. Egymás után néztem mind a hármat többször is már és rendre ugyanazt mutatja a kézi és a benzinkúti "pumpa" pisztolyán a mérő, a TPMS a menüben meg 0,2-0,3-al kevesebbet... Eléggé arra utalnak a tapasztalataim hogy kevesebbet mutat a TPMS, mint amit a szelepen mérek... fura mindenesetre, mert nem szeretnék mindig ezzel vacakolni, inkább megjegyzem hogy plusz 0,2 és akkor nem kell méregetni.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
SirKero #43956 üzenetére
Kikapcsolt venitvel nekem is leáll, ha nem mutat hőfokot a kijelző és csak a front világít, akkor leáll. A venit elsőfokozatot majd kipróbálom, tegnap inkább a "söricilin élvezeti értékét mértem fel" mint autót piszkáltam.
Sikerült valakinek valamilyen arányszámot állítani a TPMS rendszer által kijelzett nyomásértékek és a külső műszerrel mért érték között? Nekem 0,2-0,3bart csal a kocsi lefelé, tehát 2,25-öt ír, de 2,45-2,55 közötti értékeket mérek kézi mérővel ( [link] ). Lehet gagyi a kézimérő? Ti melyiknek hisztek?
-
SirKero
őstag
Akkor még egyszer.
A befújást a szélvédőre kell irányítani és a ventilátort min. egyes fokozatra. A hőmérséklet mellékes klíma nem kell. Soha sem áll le
Évek óta így használtam a Vitarát és most az S-Crosst is.(#43953) blakey Kikapcsolt ventivel nekem le állt.
-
tboldi
nagyúr
válasz
dethroner #43954 üzenetére
Én úgy értelmezem, hogy igen. Szerintem csak annyi a lényeg, hogy ne legyen kikapcsolva teljesen a klíma/fűtés, vagyis valami legyen a kijelzőjén. Csupán azért célszerű a szélvédőre irányítani, mert az alacsony fokozaton közel észrevehetetlen.
Habár részemről ez csak feltételezés, nincs start-stopos autó a garázsban. Sőt, az egyikben még klíma sincs.
-
blakey
titán
Ha bekapcsolod a Front-ot akkor a légkondi is bekapcsol, ezt bátran kikapcsolhatod illetve olyan hőfokra állítod amire csak szeretnéd. Nyilván úgy kell irányítani a lapátokat, hogy jó legyen. 2,5 éve így használom, 1X sem kapcsolt le az SS viszont van akinek ez a módszer nem jön be. Nálam bevállt.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
SirKero #43948 üzenetére
Ez egy jó tipp, köszi, majd kipróbálom, nyáron gondolom hűtésre kellene. Remélem automata klímával is bejön.
@Tigerclaw: A corollara is ezt mondták anno, aztán sorban eszi mindegyik az olajat, az enyém ami az első 5000kmen nem volt nyelezve főleg hidegen, az bezzeg nem eszi... Ennyit a padon bejáratos módszerről. Mondjuk csak 5w40es olajat kapott és manfilter szűrőket, sosem ment 10ezernél többet egy olajjal... De nem is eszi, pedig 20eves lassan...
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
SirKero #43945 üzenetére
És mi rá a megoldás? Gondolom a gari ugrik tőle... a szervízben legalábbis azt mondták hogy nem lehet kikapcsolni, pedig fizettem is volna érte, hogy kilőjjék... (köpök a fogyasztásra, nem attól a félliter/100km-től fog csődbemenni a családi kassza, arról tesznek a bankok úgyis...)
Nekem írja a Pro Garancia papír hogy regisztrálni kell a MySuzuki.hu oldalon, de csak ennyit, hogy magamat vagy az autót...
-
SirKero
őstag
válasz
2ozzmexy #43944 üzenetére
Ki szoktam kapcsolni, már sötétben is megtalálom...
Van rá megoldás hogy állandóra ki legyen kapcsolva
Jaja, ott a Pro garancia, regisztráltam is az oldalon, csak nem jöttem rá hogyan lehet megadni azon az oldalon az autóm adatait...
Pro garancia
regisztráció
Én úgy tudom,hogy elég ha évente ( vagy 15 000 km ) elhordod a szervizbe.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
SirKero #43943 üzenetére
Ki szoktam kapcsolni, már sötétben is megtalálom...
Jaja, ott a Pro garancia, regisztráltam is az oldalon, csak nem jöttem rá hogyan lehet megadni azon az oldalon az autóm adatait...
Most éppen kiélvezem a "bejáratós üzemmód" előnyeit, még 4-500km-ig, aztán elkezdem emelni neki a terhelést, 3-4000km után majd elkezdem kenni neki, hadd szokja. Még nekem is szokni kell hogy ne állítsam le rögtön mint a szívókat, hanem hagyjam ketyegni alapjáraton hogy a turbó tudjon hülni egy kicsit. Meg itt a -5-6fokban hagyom mindig melegedni egy picit alapjáraton, nem rögtön indulok el vele.@xmad: Lehet majd kipróbálom, úgy 6-8 év múlva, ha már lesz benne 100ezer km, csak remélem nem a GPF látja majd kárát... Ha csak annyi baj lesz vele mint a szívó corollával, akkor egy nagyon boldog Vitara tulaj leszek.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
tboldi #43938 üzenetére
(és xmad természetesen: )
Köszi srácok, így már értem, én abban a hitben voltam eddig hogy ez közvetlen befecsis, mivel hengerenként van injektor, de így már értem. Mondjuk a corolla nem kokszosodott, remélem a boosterjet sem fog...
Hogy melyiknek mi az előnye és mi a hátránya még nem jöttem rá... csak annyit tudok hogy a bal képen lévő megoldásnál nem lép fel szívócső lerakódás, mert "kimossa" az üzemanyag-levegő keveréke.
A Vitara néha (4-5 havonta) kap majd egy hosszabb autópályás etapot és akkor lesz ideje a GPF/DPF/részecskeszűrő/akárminek is nevezzük alkatrésznek tisztulnia.
Az akksi, a turbó és az önindító miatt jobban aggódok, a start-stop rendszer nem igazán foglalkozik ezen alkatrészek kímélésével... -
2ozzmexy
senior tag
válasz
tboldi #43932 üzenetére
Legyen szívócső befecskendezéses, de az tuti hogy 4 injektor van benne, mert amikor kerestük a "hidegen ledadogás" okát, akkor bemérettem őket, 4et vittem és annyit is hoztam. Vmi noname cuccok voltak, vmi Denso.
Ha bent van a motor a kocsiban és szembe állsz vele, akkor a feléd lévő oldalán van a hengerfejnek, legalábbis oda kezdték visszatenni, aztán otthagytam őket és már csak a kész kocsiért mentem. (Meg még kellett ezt-azt csinálni rajta, például hosszbordásszíjfeszítő "patront" cserélni, meg 2 gyújtótrafót és kuplungkinyomót, mert kinyírtam a hülye megszokásokkal...) -
SirKero
őstag
2019.02-hó S-Cross 1,4T.
Ebben még nincs de amit már a nyári leállás után csináltak abba már van DPF ( úgy tudom ) -
ncc1701
veterán
Enyém 1.2 szívó, euro6, nincs dpf.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Kicsirics77 #43931 üzenetére
Suzuki-only webshopok, márkaszerviz, vagy ha megvan a cikkszám, akkor meg tudod rendelni az Unix-Bárdi párosnál is.
(#43924) 2ozzmexy: Szerintem az a Corolla inkább szívócső befecsis lesz, nem közvetlenül az égéstérbe nyomja.
szerk.: Nem látok plusz furatot a szelepek és a gyertya között a 4ZZ-FE hengerfején.
-
Kicsirics77
veterán
Apropó,jut eszembe az oldalsó irányjelzőmet kitörte valami baromállat a parkolóban,nem lehet visszarögzíteni mert a műanyagfül letört,hol lehet vagy érdemes venni 2016-os Vitara jobb oldali irányjelző.Köszönöm a válaszokat előre is.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz
2ozzmexy #43922 üzenetére
Az "Euro 6" most január 1.-től kötelező. Amennyire tudom tavaly év közepén még nem tudták hozni a legtöbb modelljükben ezt a szintet. Talán a Swift Sport volt az egyetlen kivétel.
Az jó kérdés, hogy mi történt azóta. Az pl. gyanús hogy tavaly még 90+3 lóerős volt az 1.2 hibridjük, most meg csak szimplán 90 lóerősnek írják. Lehet hogy a határon mozogtak, mert az az 1.2-es szívó motor elég jól sikerült és csak újraprogramozták a vezérlést, 3 lóerő beáldozásával. Így pedig már nem csak az Euro 6D temp-et, de az Euro 6-ot is teljesíteni tudták.
Persze ez is csak spekuláció.
-
2ozzmexy
senior tag
A VVT-i corolla is közvetlen befecskendezéses, de sosem kormolt, mondjuk az csak EURO4...
Jah meg szívó és nem töltött motor, ami azért is érdekes, mert a turbós benzinesekbe raknak DPF-et, de a régi Transitunk még tavaly előtt is leműszakizott, pedig annak ha odaléptél, az felért egy esőerdő tűzzel... -
2ozzmexy
senior tag
És EURO6-os? Úgy tudom hogy csak az teljesíti amiben van részecskeszűrő, de lehet tévedek.
Ha nincsen az tök jó, akkor az egy "tiszta" motor, bár a BoosterJet-be se kellene...@eami: Ennyi legyen a legtöbb probléma ami az E5 és E10 tankolásából adódik, főleg a mai downsized, DPF-es, változógeometriásturbós, Start-Stop rendszeres autók mellett...
Milyen érdekes hogy az olajszállító tanker kéményén nincsen részecskeszűrő és nem bioetanollal megy... Jah, hogy a delfinek nem szavazhatnak!? -
eami
veterán
válasz
Kicsirics77 #43919 üzenetére
nincs mit elengedni ¯\_(ツ)_/¯
-
dethroner
veterán
válasz
pető bá' #43914 üzenetére
Távolságival nem művészet fényerőt és látótávolságot produkálni, a legolcsóbb ezeréves H4 is nagyon jó ha a távolsági részét nézzük. Pont a tompított ami számít, azért lehet érdemes a lámpával és izzóval foglalkozni. A tesztek is arról szólnak, nem pedig arról hogy ha nincs se előtted se mögötted senki akkor a távolsági persze hogy bevilágít sok száz métert
-
eami
veterán
válasz
Kicsirics77 #43906 üzenetére
egyáltalán nem vészed de én minden apró zörgést képes vagyok észre venni... amolyan szerelők kedvence lehetek.... és egy pár milisecel bizony tovább tart az E10-el.
-
2ozzmexy
senior tag
Merem ajánlani, két garnitúra ment ki a corollabol, csak még sima nightbreaker volt, meg egy blue is...
Miután beraktad légyszíves fáradj el egy fényszóró állításra, de komolyan, mert refizni fognak a szemből jövők ha egy picit is magasabbra világít mint az ideális. Nem nappali fényt varázsol, de a többihez képest bestbuy. -
Én használtam egy ideig, de nem Suzukiban - előrelépés volt egy noname után, meggyőzött, hogy később megvegyem a Night Breaker Laser-t
Ma hajnalban én voltam a sofőr, ilyen kihalt országutakon sötétben ritkán vezetek, szinte végig ment a távolsági, még az utasok is megjegyezték, hogy brutál fénye van (az Osram ködlámpával együtt pláne..)
A Silverhez még annyit, hogy talán kicsit hosszabb élettartamú, mivel nem annyira végletekig a fényerőre van kihegyezve - de ez inkább csak egy gondolat, mint tény, nem teszteltem. -
tboldi
nagyúr
válasz
Motion_Blur #43912 üzenetére
Nekem Netriskes van, de teljesen ugyanaz, mint a Forensis.
Ennek ellenére mégis a Shell-hez vonzódom.
-
Yenka
csendes tag
Osram Night Breaker Silver izzóval van tapasztalata valakinek?
-
tboldi
nagyúr
válasz
dethroner #43907 üzenetére
Esetleg év, ha kizárólag a gumi- és fémalkatrészek megevésére koncentrálunk.
Mondjuk Kicsirics 2016-os Vitarájának elvileg bírnia kell hosszútávon is, hiszen nem tiltja a Suzuki az E10-et.De azoknál az autóknál, amik elég ritkán vannak használva, hamarabb fog jelentkezni valamilyen probléma, évjárattól függetlenül. Nem is az etanol "pusztító" hatása miatt, hanem mert kiválik a benzinből és egyfajta trutyi keletkezik a tank alján. Ez már okozhat indítási problémákat.
Ha jól tudom, az E10 kb. 3 hónapig áll el, az E5 meg 6 körül. Ennyi idő alatt célszerű kifogyasztani a tankot.
-
dethroner
veterán
válasz
Kicsirics77 #43906 üzenetére
Nem fog jelentkezni rögtön ha gondja van a benzinnel. Kell pár hét, esetleg hónap mire megeszi a rendszert az alkohol.
-
GEPESZ66
veterán
Ebbe jó ez a E10 benzin?
Ignis, 1.3 benzin, 2005 -
eami
veterán
válasz
Kicsirics77 #43896 üzenetére
érzésre jobban fogy (tudományosan is asszonták...) + hideg indításnál olyan 1.5-2x annyit pörög az indító mint előtte.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen processzort vegyek?
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Star Trek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Steam topic
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude E6530 - i5-3GEN I 4GB I 500GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Garancia!
- Lenovo magyar laptop billentyűzetre van szükséged? Akármelyik verzióban segítünk!
- 15,6" Dell Latitude laptopok: E6540, E5550, E5570, 5580, 5590, 5500, 5501, 5510/ SZÁMLA + GARANCIA
- Bomba ár! Dell Latitude 5480 - i5-6GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I Cam I W10 I Garancia!
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron