Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Egér probléma
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vacs
veterán
Sziasztok.
Új Vitarához szeretnék normális/igényes ülés huzatot.
Suzuki vagy Vitara felirat is lehet benne, lényeg, hogy kicsit feldobja az utasteret.Majd egy órát keresgéltem a google segítségével, de semmi normálisat nem találtam.
Tudnátok tippet adni?
-
SirKero
őstag
válasz
realist #41194 üzenetére
Két éve a Vitarához és Most az S-Crosshoz is ugyan azt a Yokohama téli gumi garnitúrát kaptam. Lemezfelnire szerelve TPMS szeleppel.
Mikor átvettem az S-Crosst meghirdettem őket a régebbit 180k az újat 200k árban. Az újat vitték el az régi maradt meg. Még meg van a kép amit feltettem a hirdetésre
A Vitara és az S-Cross fórumon is mindig van eladó téli gumi szett ( új - használt ) kb. ebben az árban. -
realist
őstag
válasz
SirKero #41178 üzenetére
Anno vételnél felhívtam azokat akik ajándék téli gumis ajánlatot adtak vagy hirdettek. Mindenki olyan noname márkákat mondott amiről az ember még nem is hallottam (nem yokohama, hanem linglong jellegűek). EZt adták volna, semmi lemez felni vagy szenzor.
Amilyen kerék szetteket kedvezményesen adtak volna 200-250e között, azt összetettem magamnak 170e magasságában. -
PS7A
tag
Sziasztok! Van esetleg valakinek tapasztalata androidos fejegységgel? Netán Aliról...Swifthez...hogy pontosítsak
-
blakey
titán
válasz
Dare2Live #41187 üzenetére
Nekem meg az a tapasztalatom, hogy az rohad meg mattul amire a gazdája nem figyel, egy 10 éves nem metál autó sem matt (az Astrám 10 évesen lett eladva, fehér és tökéletesen újszerű volt úgy, hogy kint parkoltam vele) és nem is rohad de láttam már 3 éves autót mattulni ráadásul metál (Ford C-Max aminek a lakkrétege szépen levált elég nagy terülteken), pl. Mazdánál meg "természetes", hogy rohad. A gondos tulaj pl. nem használ szivacsot, nem surolja az autó felületét, megfelelő szereket használ, stb. Szóval ez a mattulás sokban múlik a gazdáján is. Manapság a sima fényezések is elvannak látva lakkréteggel elég rendesen.
Egyébként a metál is ugyanúgy mattul vagy rohad, semmi különbség, minden azon múlik, hogy mennyire vigyázunk rá. -
Dare2Live
félisten
válasz
kisza25 #41173 üzenetére
nem tudom mért de tapasztalaitaim alapján a nem metal suzuki, honda (vagy épp régi astra) sokkal hajlamosabb rohadásra. Persze itt 10+éves darabokról beszélek.
Ilyen empirikus tapasztalat fogalma sincs mért.
Meg rémítően le is tudnak mattulni. 10év után mindha nem is lett volna rajtuk lakkréteg, detlejesn bemattulnak. metal meg nem. ez is x mért
-
domojko
senior tag
válasz
rongyi #41182 üzenetére
Szia. [Elvileg ez a sima szofita izzó utastérbe].
[Ez pedig a led megfelelője].
Csomitartóban nem tudom milyen izzó van, de sanszos hogy ugyanilyen szofita izzó. Ki kell venni megnézni hogy milyen.
Ha jól emlékszem ki kell venni a kárpitból az egész lámpatestet az izzó cseréhez.
Én kivettem mert másfajta led-et forrasztottam bele.
Lapos csavarhúzóval óvatosan-finoman ki lehet szedni a lámpatestet. -
rongyi
aktív tag
Sziasztok!
2006-is Swiftbe keresek ledes utastér és csomagtér izzót. Tudtok megbízható boltot/oldalt ahonnan lehet venni?
-
HKorn
veterán
Mivel most nálam van egy új Focus Trend (fapad) 1.0 Ecoboost (125LE) gondoltam leírom tapasztalataimat 1.6 GL+ Vitarából frissen átülve.
Térkínálat, Focusban jobb, elöl nem nagyon érzésre, de hátul igen, csomagtartó ránézésre kb hasonló.
Anyagok, Focus alapfelszereltség, de ennek ellenére szebb dizájn és jobbak az anyagok, habár azért itt is van műanyag dögivel.
Extrák, van pár ami a Focusból hiányzik (alufelni, ablaksötétítés, 7" érintő, tolatókamera, viszont van pár ami meg a Vitarában nincs benne, pl sávtartó elektronika, táblafelismerő rendszer, kormányfűtés, szélvédőfűtés, automata lámpakapcsolás, tolatóradar.
Motor, ez az ezres turbó fura jószág, alul rettentő nyomatékszegény, utána meg hirtelen rúg rajta a turbó és elindul elég lendületesen. Habár összességében jobb a dinamikája, mint az 1.6-nak, mégsem kellene. Viszont az 1.5T 150 LE annál inkább
Futómű, kormány, nekem túlságosan túlszervózottnak tűnik, futómű meg valahogy lágyabb, mint a Vitaráé, annyira nem mondanám jobbnak egyiket sem.
Váltó, kicsit túl hosszú uton jár, szerintem Vitaráé jobb, leszámítva a rükvercet, ami néha kínlódás a Vitarával.Összességében, egy 1.5T közepes felszereltséggel jobb autó tud lenni, mint a Vitara, de kb pont annyival drágább is, szóval jó autó a kis Vitya.
-
SirKero
őstag
Amikor eladtam a Vitarát megmaradt a 4.db. téli gumi szett ( Yokohama ) ezért az ´´ajándék¨¨ téli gumi szettet amit az S-Cross-hoz kaptam egyből feltettem a netre. 195 000 forintért vitték el pár napon belül.
Nekem így ennyivel olcsóbb volt az autó.
(#41177) blakey Én is valami ilyen méretre emlékszem
-
blakey
titán
válasz
kisza25 #41173 üzenetére
3. fehér autóm és az egyik leghálásabb szín, alig látszik rajta a kosz - aztán ha lemosód akkor meglepödsz, hogy bizony koszos volt.
Tudom, elég sűrűn mostam a fehéret is. Mindegyik egyformán lesz koszos, viszont vannak színek amik szemre nem tűnnek koszosnak holott nagyonis azok. A rétegvastagság meg az ázsiaiaknál is eltérő, Mazda nagyon vékony, Suzukira azt mondják, hogy átlagos és nem a vékonyabb fajta, az biztos, hogy az Opeleimhe képest jobb, az Opelek nagyon könnyen sérültek, minden apró karcolást megéreztek, Kián nem tudom, hogy milyen vastag a réteg.
-
kisza25
félisten
válasz
tboldi #41161 üzenetére
én azért vettem megint fehéret, mert volt ezüst metál, a kosz nem látszott rajta, de iszonyat sérülékeny volt (kia ceed) aztán stardust (grafitszürke metál) amin minden porszemcse meglátszott és iszonyat sérülékeny volt és most fehéret, amin szinte semmi nem látszik meg és kevésbé sérülékeny.
tudom nem suzuki, de az ázsiai autókat sajnos vékonyan fényezik és a metálnál fele olyan vastag a felső réteg, mert ott két rétegre, összesen 3 rétegre oszlik fel, míg mattnál ugyanaz a vastagság összesen 2 réteg.
A legjobb fényezésem eddig a skodán volt, matt rs sárga, egyszer egy viharban, egy fém cső csapkodta a hátulját (sörsátor szétjött ami alatt állt) és csak áttöröltem ronggyal azt semmi nem látszott rajta, de a vw konszern sokkal vastagabban fényez
Dark Archon: 3. fehér autóm és az egyik leghálásabb szín, alig látszik rajta a kosz
SirKero: +1 -
SirKero
őstag
válasz
tboldi #41161 üzenetére
Színes autókból van egyre kevesebb, mindenki a fantáziátlan, unalmas fehéret/ezüstöt/szürkét választja.
Na hello hello !
Nekem volt sötét zöld metál - grafit metál - fekete metál . Elég volt. Qurva jól néz ki mikor kijön a mosóból de mire hazaérek és a szél rá fújja a port úgy néz ki mint ami hetek óta nincs le mosva. Ebből lett elegem.
A fehér és a bézs ami tényleg a ´˝legigénytelenebb¨¨ de nekem ebben a típusban ( S-Cross ) a fehér ráadásul még tetszik is.(#41163) -NOKIA- Konkrétan én így tudtam kihozni. 1,4 GL+ 1,4 MT +metál fény + forgalomba helyezés + téli gumi szett + vonóhorog. Így jött ki nekem 5 150 000 HUF ha jól emlékszem.
(#41165) Dark Archon A fehérben is van Ragyogó fehér és Hűvös gyöngyházfehér metál. Nem ugyan az a kettő.
(#41165) Dark Archon Simán megéri az ˝˝ajándék¨¨ gumival elhozni mivel azt rögtön felteszed a netre és hipp-hopp 200 000 forintért már el is vitték. Ennyivel olcsóbb volt az autó.
-
realist
őstag
-
Tamoo
nagyúr
válasz
Dark Archon #41165 üzenetére
Volt már fehér autód?
Én szürke metálról váltottam fehérre és a szürke sokkal kényesebb volt.
-
albiosz
őstag
válasz
blakey #41162 üzenetére
Ja értem, köszi! A szín nem annyira érdekli, szerintem jó lesz a fehér, hogy költséghatékony legyen. Ma megyünk hozzá, majd kifaggatom, hogy van-e további elképzelése.
Ahogy leszűrtem eddig, akkor GL Vitya/Scross kb. 4,1-4,2 üzembe helyezve metál nélkül.
GL+ 4,5-4,6.
Egy kereskedést találtam, ahol adnak téli gumit a Vityához elvileg: [link]
(#41161) tboldi és (#41165) Dark Archon: köszönöm nektek is!
-
tm5
tag
válasz
Dark Archon #41165 üzenetére
És ugye a fehérből is van metál verzió...
-
válasz
albiosz #41158 üzenetére
A fehéren kívül minden más metálnak számít, akkor így írom. Főként céges autók fehérek, költséghatékonysági okokból. Amúgy meg ritka egy kényes szín véleményem szerint, minden meglátszik rajta. Szóval én is maradtam az "unalmas", de praktikus szürkénél.
Fakulás meg kit érdekel egyébként 10-20 év alatt. Ez van, az UV már csak ilyen.
-
tolts.hu
őstag
válasz
SirKero #41155 üzenetére
Nekem 135000ft. volt most a vitara fogalomba helyezése, és még elment riasztóra, ablakfóliázásra, ablak légterelőre, téli kerekekre további 200000ft.
Nekem sem metál hanem alap fehér, de szépen csillog ettől függetlenül, én meg vagyok vele elégedve.
Úgy voltam vele hogy lefóliáztatom a tetejét feketére, de 80000Ft.-ot nem ért meg nekem végül. -
blakey
titán
válasz
albiosz #41160 üzenetére
A nem metálból van egyre kevesebb. Én pl. szeretem az "erős" színeket, nagyon szerettem a napsárga autómat és a piros is jól néz ki (most az van), volt fehér autóm, ha netán gyári színnel kéne javítani akkor ugyanúgy fakul az is. Egyébként ha vigyázol rá és megfelelően ápolod akkor nem fog olyan látványosan fakulni egyik sem.
-
albiosz
őstag
válasz
Dark Archon #41157 üzenetére
Egyébként pont a fehér a favorit, az astra is fehér. Más színeknél kevésbá fakul, ha van metál? Nem találok szamarvezetőt a guglival, hogy miért ilyen fontos és nem értek hozzá.
-
-
SirKero
őstag
válasz
albiosz #41153 üzenetére
Pontos összeget nem lehet mondani mert ez kereskedő függő.
A z alap árra rájön a + 130 000 HUF metál felár és a forgalomba helyezési költség. Ez szokott változni. Hivatalosan ennyi lenne de sok helyen plusz pénzeket számolnak fel még ezen felül az ügyintézésre.
Én februárban vettem az S-Cross 1,4 MT 2WD + metál + forgalomba helyezés ez így 5 050 000 HUF-ra jött ki cakk-pakk.
4 820 000 Ft + 13 000 Ft. tehát nekem 100 000 forintot számoltak forgalomba helyezésre de hallottam már 120-140 000 forintot is. -
Fred23
nagyúr
-
albiosz
őstag
Nézegetjük. Jól látom, hogy itt a GL-ben is van tempomat? Az elég pöpec lenne.
(#41152) HKorn: meglátjuk szán-e rá többet.
Ha tudtok, akkor segítsetek egy nagyságrendi összeggel, hogy cakkpakk üzembehelyezéssel együtt mennyi a vételár GL, GL+ Vitara és GL, GL+ Scross esetén! -
albiosz
őstag
válasz
Dare2Live #41142 üzenetére
Van esetleg képed a beszerelt állapotról? Mennyiért szerelték be?
Közben találtam egy ilyen hirdetést: [link] Azt írja van benne APS. Vagy a tévedés jogát fenntartjuk és nincs is?
Üzembe helyezés egyébként hogy alakul kb árban?
(#41144) blakey: felesleges a sok extra. Az Astrában kurblis ablakok vannak, klíma nincs, légzsák nincs. Ha lenne elöl elektromos ablak, manuál klíma, légzsák, az neki bőven elég. A 20 éves Astrában kevesebb, mint 100e km van, nem megy sokat. Mondjuk tempomat nem lenne rossz, úgy látom az van GL+ esetén. Mi az, ami még nagy előrelépés szerinted GL-hez képest? -
Dare2Live
félisten
első keresésre 4Któl indulnak a 4 szenzoros tolatóradarok. (Beszereléssel 1év garival 20Któl.)
30kért már 6szenzoros van beszereléssel 1év garival.
40-50Kért már ír/olvas/beszél (távolságot kijelez...)A gyári amúgy sima 4 szenzoros.
Amúgy szerintem egy parkoló radar az a tétel amit bele tud alkudni az ember az árba.
-
blakey
titán
válasz
Dare2Live #41145 üzenetére
Ezért írtam, legalább a tolatókamerát tartalmazza.
Tisztában vagyok, hogy mit írt.
(#41147) HKorn
Az utólagos beszerelés sem 2 fillér, szóval közel lenne az 1.0-ás GL+-hoz. Én biztos, hogy utólag nem szereltetnék, inkább valahogy összehozom a plusz pénzt. GL-t nem vennék annyiért. -
HKorn
veterán
válasz
albiosz #41135 üzenetére
Esetleg Vitara 1.6 GL+ használtan 3 évesben 50K körüli km-el 4M-ért.
Újból csak az 1.0 GL állna meg 4M körül, de az ugye fapad, GL+ meg már inkább 4.5M, ahogy előttem is írták.
Hozzáteszem, hogy tolatóradar a GL+-ban sincs, csak kamera, ha az nem jó, akkor használtan kell GLX-et nézni.
-
blakey
titán
válasz
albiosz #41135 üzenetére
Ignis 1.2 GL+ nem jó? Az sem olyan alacsony. A Vitara 1.0 GL+ már közel 4,5M.
-
albiosz
őstag
Sziasztok!
Édesapám szeretne egy magas építésű autót tolatóradarral. Más elvárás nincs, egy 20 éves f astra 1.4 benzinből ülne át.
4M a határ és max 3 éves lehet.
Mennyiért lehet most elhozni egy új Vitarát? Elvesztem a kereskedések listaárai között. Scross is érdekelhet, de az drágább, ha jól látom.
Legkisebb motor elég. Légzsák, meg elöl villanyablak, manuál klíma azért jó volna. Extra igény a tolatóradar.
-
blakey
titán
válasz
DeadMeat #41132 üzenetére
Ha visszakeresel ebben a topikban akkor sokan vagyunk akik gyári navira "frissítenek" de nem a Suzukitól vesszük, sima frissítés nem érhető el, de ebay-en vagy a topikban is olvasható egyéntől be lehet szerezni töredék áron is, első költségem 20e volt, majd a második frissítéstől 5e/kártya (kártyát cserélünk), jelenleg is a legfrissebbet használom. A másik megoldás az Android Auto vagy az Apple CarPlay.
-
Pickit3
aktív tag
Skacok! A tegnapi és a mai nap folyamán arra lettem figyelmes, hogy olvadt műanyagszag terjeng az utastérben rögtön indítás után. Először azt hittem, hogy a motortérben van valami gebasz, de rövid keresgélés után szerintem a hűtő-fűtő box(?)-al van valami baj. Mögé nyúltam és jól meg is sütötte a kezem olyan meleg volt a radiátor. Ez normális? Mármint, hogy tűzforró a fűtőradiátor amikor csak a hideget nyomatom az utastérbe? Mert hideget (kinti levegő hőmérsékletét) nyomja be csak nem értem miért forró a radiátor. Ignis '05, nincs klíma.
-
őstag
őstag
válasz
gordonfreemN #41125 üzenetére
Egyértelmű.
-
-
gordonfreemN
addikt
válasz
gordonfreemN #16130 üzenetére
Erre a régi kommentra reagálnék, kár hogy ott ez majd nem látszik ha valaki rákeres.
Igazából azóta kiderült, hogy jobb ha többet teker hidegen mert széthordja az olajat...
(2006 swift 1.3) -
venom8888
őstag
Kb 2 hetente fordul elo ez hogy nehezen veszi be az 1 est.
De ha ez egy tipus hiba akkor nem foglalkozok vele. Az autoban kb 50k KM van.
-
venom8888
őstag
válasz
r.levente75 #41115 üzenetére
Hat probalom nem eroltetni,de most gondold el,ha lampanal alsz, es nem tudsz elindulni a zold jelzesnel, hulyen jonne ki ha a hatadmogott levo latna hogy kigyullad a tolato lampad. Amugy imadom az autot, tokeletes.
40 litert tankoltam bele, menyi km utan alt volna meg az auto? -
venom8888
őstag
válasz
r.levente75 #41113 üzenetére
Ugy tunik nem
Nem para,csak ha a lampanal vagyok,es nem tudok elindulni az gaz, vagy erosen bele baszom, vagy tolatasba meg mozditom az autot,akkor beveszi. Kicsit zavaro,de egyutt lehet vele elni. Nem 20 millios auto.
-
venom8888
őstag
Sziasztok. Van egy suzuki swiftem, 1.2 2012 es evjarat. Neha az 1-es sebesseget neha nehezen veszi be, ez tipus hiba?
-
Drughi
addikt
Üdv!
2007es Ignisem van és a napellenzők megadták magukat.
Egy kisebb döccenő és leesnek.Van erre már valami kitalált praktika?
-
r.levente75
addikt
válasz
z0l1ka #41109 üzenetére
Suzuki szakszervízzel nekem is nagyon rossz tapasztalataim vannak, munkavégzés korrektség és nem utolsó sorban kommunikáció terén.
Tudom én hogy nem egy volvo, de akkor is, ezeknél a szempontoknál nem volna szabad különbségnek lennie, ha már vett az ember egy autót náluk (sőt nem is az elsőt), becsüljenek meg.
Na mindegy ez már nem fog megváltozni sajnos. -
z0l1ka
aktív tag
válasz
z0l1ka #41093 üzenetére
Sikerült!!
4 szerelő, ebből 1 suzuki szervíz , 1 új univerzális lambdaszonda, 2db használt de gyári lambdaszonda,első -hátsó csere, kopogásérzékelő aztán egy bontott motorvezérlő egységbe került ,Természetesen mindhiába mert mint az kiderült utólag minden jó volt..majd mire az utolsó szerelő aki 23 éve van az opelnél,.ő vette észre ,természetesen csere közbe , hogy a vezérlő egységen a csatlakozónál az egyik kis fül le van törve,és a csatlakozó jobb széle nem volt teljesen bent amit szemmel láthatóan nem is lehetett kiszúrni! Viszont hibákat dobálta ,természetesen a "szerelők " egyből cseréld ezt ,cseréld azt mivel ezt jelzi hibának! dehogy egy se nézett volna jobban szét
Mindegy,suzukinál is vezérlőegység taníttatása 10.000ft , majd egy hét múlva sikerült szereznem tök ugyan ilyen vezérlőt ,hívom a újra őket időpont foglalásra ,ugyan itt már 20.000-be kerülértem én , mennek a tarifák ,de ennyire
Hagytam is,nem is vittem oda, mint később kiderült jobban is jártam
-
tolts.hu
őstag
Köszi a válaszokat. Úgyis kell vennem télit, akkor az lesz a pót is.
-
-
tolts.hu
őstag
Sziasztok!
17-es kerekekkel vettem egy vitarát, de mindehol 16os pótkereket találok csak. Nincs ebből gond ha egyszer fel kell tenni?
Azon is gondolkodtam hogy veszek egy szett 16col téli kereket acélfelnin, és abból egyet berakok pótkeréknek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Star Trek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Steam topic
- Tudományos Pandémia Klub
- További aktív témák...
- Olcsó Notebook! Dell Latitude E7280! I5 7300U / 8GB DDR4 / 256GB SSD!
- Surface Laptop 7 Business edition - Intel Core ultra 5 236V energiahatékonyabb az intelnél! -olvass
- Apple iPhone 7 128GB Yettel Függő 1Év Garanciával
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / Rog RX580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- PS Plus előfizetések