Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Milyen processzort vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Egér probléma
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Multikiller
tag
válasz
blakey #41299 üzenetére
Köszönöm a gyors választ!
Még annyi lenne a kérdésem, hogy mi a különbség az upgrade kit és a map data kártyák között? Tudtommal a kártyáról olvassa be a térkép adatokat, nem telepít belső memóriába és ha kijön egy frissítés új kártyát kell szerezni.
Kompatibilitási gondok lehetnek vele? 2019-es modell. -
blakey
titán
válasz
Multikiller #41298 üzenetére
A főképernyő bal alsó sarkában van a navigáció csak kártyával lesz aktív vagy Android Auto/Apple Carplay a másik megoldás.
-
Multikiller
tag
Sziasztok! Édesapám most vett egy Sx4 S-cross-t. Az lenne a kérdésem, hogy a gyári média rendszeren nincs gps menüpont. Ha vennék bele egy SLDA navigációs kártyát, akkor megjelenne a navigációs menü, vagy szoftvert is kell rajta frissíteni? Előre is köszönöm a segítséget!
-
Brogyi
őstag
válasz
gyenesmartin #41262 üzenetére
Az amerikaiknál pl. tilos. Jó okuk van miért. Szerintem ha vezetsz soha ne kapcsolj "N"-be.
Igazából neked lesz tapasztalatod vele. Ha használod a Start/Stop-ot pirosnál mikor tartod a féket azt hiszem kikapcsol. Nekem nincs automatám azért találgatok. -
M_AND_Ms
veterán
válasz
blakey #41286 üzenetére
...és ezek nem lesznek?
-számok folyamatos, szünet nélküli lejátszása (gapless) - 20 éve alap elvárás egy médiajátszónál
-listák könnyebb kezelhetőség: betűre ugrás, lapozás. Ez utóbbi esetleg kormányról vezérleve. Ment közben most kezelhetetlen ez.
-teljes kikapcsolhatóság lehetősége
-pontos időt GPS-ről rendesen vegye, ha arrébb mentem egy időzónával állítsa már át. Pontos időt képes legyen az RDS-ből is beállítani. Ma már alap elvárás.
-a megjelenésen javítsanak: sötétszürke betűk a fekete háttéren nem túl informatívak (pl rádiónál a dalcímek, rds információk)
-a nem használt bementi forrásokat (pl AM rádió) el lehessen rejteni, ne kelljen mindig végigugrálni az összesen, ha a kormányról váltom őketÍgy hirtelen ennyi, amiből egyik se nagy cucc, de valahogy képtelenek megoldani - igazság szerint nem is várom el, mert reménytelenek
-
M_AND_Ms
veterán
válasz
laca891 #41285 üzenetére
"nem feltétlenül kell roncsolni."
Roncsolásról egy szót sem írtam. Az én megoldásom teljesen roncsolásmentes - még vezetéket se kell hozzá vágni, vagy blankolni.
A biztosíték tábláról bármit levenni egy kisebb nőgyógyászati jellegű műtét kell. Ahhoz, hogy a biztosítékokra csak rá tudjak pillantani fejjel lefelé kell "beülni" a kocsiba, csak úgy megy. Ott bármit manipulálni szinte lehetetlen. Pláne, akinek nagyobb keze van, mint egy óvodásnak. Nekem ehhez nem volt kedvem. Persze, ha szakműhelyben vittem volna én is onnét vetettem le volna. -
blakey
titán
válasz
blakey #41284 üzenetére
1870 változáslista:
JELENSÉG LEÍRÁSA
(1) A következő működési problémákat javították a 1870/1770 sz. szoftververzióval.
a) Éjszaka közlekedve egy pillanatra kivilágosodhat a képernyő.
b) A TA (közlekedési hírek) ikonja esetleg „x"-et jelezhet ki (az „x" azt jelenti, hogy a funkció nem áll rendelkezésre), pedig a rádióban (FM, DAB) a TA felismeri a rádió-adóállomást. (csak P02, P22, P90 piacok esetében)
c) Amikor 1000m és 1999m közötti tengerszint feletti magasságokban halad a járműve!, akkor állandóan az ' lkm' üzenet jelenik meg a képernyőn.
d) Ha az ismétlés funkció ki van kapcsolva, előfordulhat, hogy nem lehet zenét lejátszani, miután lejátszotta a zenemappában található utolsó számot.
e) A hangvezérlés használata közben lehet, hogy a főmenüben a Call<Contact> (Telefonhívás<Névjegy>) szürke, pedig csatlakoztatva van egy mobil eszköz, amely támogatja a hangvezérlést.(2) A korábbi szoftverfrissítéssel a következő működési problémákat javították.
a) Nem jelent meg a jármű pontos aktuális pozíciója.
b) A tolatókamera képe nem helyesen jelent meg.
c) A munkafolyamat hibája miatt az SLDA-t nem lehetett be-kikapcsolni, magától újraindult vagy lefagyott.
d) POl-kereséskor újraindult az SLDA.
e) A kézzel beállított pontos idő magától alaphelyzetbe állt.
f) Előfordulhat, hogy a CarPlay nem csatlakozik önműködően a rendszer bekapcsolásakor.
g) Az SLDA-egység lefagyhat, amikor Bluetoothon keresztül olyan mobiltelefont csatlakoztatnak rá, ami nem tartalmaz zenét, majd kiválasztják a Bluetooth audio funkciót a kormánykeréken található távvezérlő „MODE" gombjával. -
blakey
titán
-
GEPESZ66
veterán
Az akkumulátor állapotjelző ledje zölden világít,12,6V-ot mérek.
Ha ráadom a gyújtást,s bekapcsolom a világítást,csak pislákol,ill.természetesen az önindító sem működik.
Ha nem adom rá a gyújtást,csak a világítást,akkor is alig ad valami fényt az első lámpa.
A zöld állapotjelző ellenére tönkremehetett az akku,nincs meg az amper, vagy a gyújtáskapcsoló is hibás lehet esetleg? -
-
M_AND_Ms
veterán
válasz
Arolotifar #41277 üzenetére
Le kell cserélni, egy rendes felnőtt hangúra. Pl Hella TE16. Egy az egyben beköthető, a relé sem kell
-
-
M_AND_Ms
veterán
A megbontod a középkonzolt és ott a szivargyújtó vezetékét megcsapolod (ilyennel), majd rákötsz egy ilyet. Innentől kezdve bármilyen usb kábellel el tudsz látni, bármilyen usb-s cuccot (navi, teló, kamera, stb).
Ha nem barmolsz szét semmit, akkor a garancia se ugrik (ahogy sohase ugrott például akkor se, amikor minden autó úgy kezdte az életét, hogy autórádiót szereltek bele, mert gyárilag nem volt benne) -
vacs
veterán
Ugye, hogy kicsit érzéketlen az index kapcsoló!
Menetrögzítő kamerát tettem az új Vitara-ba (jelenleg csak szivargyújtóról megy, de szeretném rendesen beköttetni), valakinek van esetleg tapasztalata, hogy a garancia elvesztése nélkül lehet-e, pl autó villamosság szerelő hozzá nyúlhat-e?
Négy hónapja van meg, de most először használtam a dudát (új Vitara), de hát istenem, mi ez a buzis hang?
-
Grass
aktív tag
Sziasztok,
2004-es Ignis távirányítóját szeretném beprogramozni (elemcserét követően elfelejtette a kódot).
Túrom egy ideje a netet de nem találtam megfelelő leírást.
Tud valaki segíteni?
Előre is köszönöm! -
-
gyenesmartin
őstag
Na csak sikerült bekapcsolnom a tempomatot.
1.2-es CVT verzió van nekem. Amikor nyomom a féket, beteszem D állásba, akkor kicsit megemelkedik az orra. Azt hittem ilyet csak a nyomatékváltósak csinálnak. Piros lámpánál be foglya nyomni a kuplungot, vagy akkor is csúsztatni foglya? Érdemes lenne betenni mindig N állásba amikor megállok? -
blakey
titán
Új Vitara és S-Cross-hoz van új szoftver, 1870-es. Este felteszem.
-
csaba1203
addikt
válasz
BigBlackDog #41259 üzenetére
Nem tudom még egyenlőre megvárom a július első hetét,ami a következő ígéret aztán lehet felkeresem az ügyvéd ismerősöm mit lehet ilyenkor tenni.
Ha januárban júliusi átadást mondanak biztosan Vitarát rendeltem volna.
Gondolom senki sem szereti velem együtt ha hülyének nézik...... -
csaba1203
addikt
válasz
gyenesmartin #41257 üzenetére
Akkor engem palira vesznek azt hiszem...
A januárban megrendelt Ignisemnek még se híre se hamva.
Nem tudom mit tegyek vagy mit lehet tenni,hogy ne bukjam az előleget de már nagyon elegem van ebből a hitegetésből. -
Bocsi, jó hülyét fogok kérdezni. Automata 1.4t allgrips scrossom van, és kb fél éve nagy ritkán gázadásnál hallok egy kattogó hangot alulról mögülem. Lehet az allgrip (azaz az első kicsit tapadást vesz ér megy hátra az erő)? Vagy említsem meg az augusztusi szerviznél?
Elég random, közel sem minden nagy gázadásnál jön elő.
-
csaba1203
addikt
válasz
gyenesmartin #41248 üzenetére
Szia!
Kérdezném mikor rendelted meg?Még tavaly vagy idén?
Egyébként gratula! -
Brogyi
őstag
válasz
gyenesmartin #41253 üzenetére
Akkor leírom, hogy én mi módon használom. 40 alatt kikapcsol. Városban addig amíg nem tudod használni addig tilos.
40 fölött bármennyivel haladsz akkor bekapcsolod, majd a „set” gombot lehúzod ( most jelenik meg a "set" felírat). Ilyen esetben mindig az adott tempóval folytatja, és kijelzi mennyi az. Itt már nem nyomod a gázt. Most tudod növelni csökkenteni a „set” gombbal.
Fékezésre kiesik rögtön, de ha nem vagy 40 alatt a „set” gomb lefelé húzásával bekapcsol újra az aktuális tempóval. Ha működik, akkor nyugodtan válthatsz, tartja.
Ha a beállított tempónál nyomd a gázt attól nem kapcsol ki. Pl. 80 van beállítva, és 90-nel haladsz majd elengeded akkor lelassít 80-ra ha nincs előtted autó, és elegedted a gázt.
Ebben a módban fékez, gázt ad attól függően mit lát a radar, és a lézer.
Ha vadul vezetsz akkor mindig kapcsold ki a biztonsági berendezéseket, mert mindig bele fog fékezni neked.
Nálam be van. -
Brogyi
őstag
válasz
gyenesmartin #41251 üzenetére
Bocsi, először gratula a masinához, és biztos jó.
középen a kijezőn látod a "set" feliratot? Az 5-sel jelölt.
Privibe küldök telószámot, és elmondom. -
gyenesmartin
őstag
-
M_AND_Ms
veterán
válasz
gyenesmartin #41248 üzenetére
A kézikönyv mit ír ebben a témában?
-
Brogyi
őstag
válasz
gyenesmartin #41248 üzenetére
Ha tempomatot használsz minek nyomod a gázt? Biztos user error van. A kijelzőn látod a set feliratot?
Nem véletlenül a "limit" funkciót használod? Olvass egy picit abból az 500 oldaból.
Bármilyen picit nyomsz a féken kiugrik. -
gyenesmartin
őstag
Sziasztok!
Ma vettem át az új 2019-es GLX-es Swift-emet.
Haza út során akartam volna kipróbálni a tempomatot, de hiába állítottam be rajta bármilyen értéket, mihelyst levettem a lábam a gázról, már lassult is le a kocsi. Bezzeg a távolságtartás egyből működött, ott be is tudtam állítani a limitet, de mihelyst túl messze ért az előttem lévő, elkezdtem megint lassulni.
Mit rontottam el? -
M_AND_Ms
veterán
válasz
Dark Archon #41246 üzenetére
Én nem akarom kikapcsolni csak próbáltam segíteni a topiktársnak.
Nálam is jó így. Annyira, hogy átállíttattam 4 villantásra -
-
M_AND_Ms
veterán
válasz
Pickit3 #41243 üzenetére
Akkor lehet nem lett eléggé eltekerve a kormány (ez pont ilyen helyzetben el szokott fordulni)
Be kell menni egy üres területre, parkolóba és ott nyugodt körülmények között próbálgatni, ha ott is problémásnak tünik, akkor pedig szerviz.
Ennyi. Nem kell az ezen sokat tanakodni! -
Pickit3
aktív tag
válasz
M_AND_Ms #41242 üzenetére
Szerintem nem a komfort indexel van baja, hanem hogy nem löki vissza a kar magát azonnal amikor elkezdi visszatekerni a kormányt.
Én inkább a refi kacsolóval nem vagyok tisztában a vitaránál, Régi suzukinál vagy toyotánál csak némán előre lököm és helyére "ugrik" míg a vitaránál be kell kattantani ami erős kattanó hanggal jár, de ez egyéni szoc. problem. -
M_AND_Ms
veterán
3-at minden esetben villog. Ha csak kicsit lököd meg, vagy ha rendesen bekattintod, de gyorsan vissza is kattintod.
Ez utóbbit valahol a menüben ki is lehet kapcsolni, akkor ebben az esetben azonnal ki fog kapcsolni és nem fogja a minimum 3-at villantani.
Kézikönyvben olvass utána! -
vacs
veterán
Sziasztok.
Új Vitarában számomra szokatlan az irányjelző kar működése, kikapcsolása.
Körforgalomból kifelé, ha már tekerem visszafelé a kormányt, akkor a legtöbbször NEM kapcsol ki az index, hanem villog tovább, pedig én már rég egyenesen megyek.
Ez lehet csak nekem furcsa, mert az eddigi autóimnál nem tapasztaltam ilyet!
-
laca891
aktív tag
válasz
Dark Archon #41237 üzenetére
Mai Swiftek kicsit másak.
-
dnelb
veterán
válasz
Dark Archon #41237 üzenetére
Most golfom van, 3 óra haza az út, szinte meg sem érzem.. Nagyon autó függő egyébként, 2019es A4 már 1 óra alatt osszetort annyira rossz ülése van. 3 felekepp állítható deréktamasz + labtamasz sem segített. A5 sportback viszont isteni.
-
Nem valószínű, hogy ülök Golfba, de így már értem. Meg ültem én vagy 10 évig 2001-es Swift 1.3-ban, azzal sem volt szörnyű Bp - Kaposvár, persze nem rendszeresen. Mai napig megkönnyezem az érdi emelkedőt, ha arra járok a Vitarával. Ugyanakkor szerintem 2,5 óra egy s***el bármin kikészíti az embert.
German_TD: azt én tudom. Azt gondoltam, az 5 sebesség miatt nem alkalmas tartós pályázásra, mert akkor a Vitara sem.
-
#77646080
törölt tag
válasz
Dark Archon #41234 üzenetére
“nem való autópályára” - írtad. De ő nem ezt mondta.
A tartós autópálya használat egy másik szint, mint az, hogy néha megy valaki a pályán.
-
dnelb
veterán
válasz
Dark Archon #41234 üzenetére
Elég egy golfba beulnod és érteni fogod miért nem való. Ülés sz*r, deréktamasz sincs, túl könnyű, zajos, dobálja az út, a szél, minden. Én SS-el jártam ami ülés futómű +2 szint mint a sima Swift, ajtók kivoltak szigetelve de még így se való oda. 2.5 óra után úgy szálltam ki mint akit agyonvertek. Persze akkor azt hittem ez ilyen, nem volt viszonyítási alapom annyira. Inkább egy vitara, scross.
-
-
laca891
aktív tag
Két fajta motorral van a szívó 1.2-es és a turbó 1 literes
Valamint a sport swift 1,4 turbóval.Nekem 1,2-es szívó van.
5. fokozatban, 4000 ford/perc -nél megy 150 km/h-val.A turbó motorok, szerintem simán tudják tartósan, napi szinten a 140 km/h sebességet.
Viszont egy nagyobb autó talán jobban fekszi az utat.
-
Kolty
aktív tag
válasz
tboldi #41227 üzenetére
Köszönöm a tanácsot!
Kicseréltem zsírra a fékcsuszkán a réz pasztát, megcsiszoltam a kengyelt.
Így is melegszik.
Viszont.
Tulajdonképp azt se tudom,h mi számít melegedésnek.
Ugyanis családban van egy másik swift is megfogtam leállás után 5 perccel a kerékcsavart, ugyanolyan forró volt mint a frissen összerakott fékes másik swifté. Valamint, mosóban dolgozó ismerősöm szerint sok autónak serceg mosásnál a féktárcsája ahogy víz éri. Szerinte normális, h melegszik.Amire még gondolok, hogy tudnék tenni, setleg a porvédő alatt is megkenhetném a dugattyut valamivel.
Mikor összeraktam az új karmantyuval, csupán egy kevés fékolajat kentem a karmantyura, dugattyura.
Egyébként a dugattyut elvileg meg kell-e kenni valamivel összerakás után? Vagy annyi a kenése amennyit kap belülről? -
zsero
aktív tag
Sziasztok, főleg autópályás használatra (140 km/h GPS szerint) ajánlanátok új Swiftet? Olvastam hogy szuper a motorja, az úttartása és brutál könnyű a kaszni, de olyan érzésem van hogy városba találták ki. Autópályán mennyire stabil? Mazda 323F-ről váltanék, ami szuper volt autópályán, 4 tárcsafékkel, igaz 1100-1200 kg volt.
-
tboldi
nagyúr
Hű, mennyi rézpaszta!
Mondjuk nem a legjobb, mert szilárd részecskéket tartalmaz, ezáltal koptat. Én ilyen, kifejezetten fékszerelő pasztát használtam legutóbb.Nem mindenhol van, apum WagonR-én sincs. Milyen autó? Mennyire melegszik?
-
Zola007
veterán
Swift 2 szellőzőrácsai bírják a csiptetős autós tartókat?
pl. Basaus mágneses vagy Rock Gravity? -
csaba1203
addikt
válasz
kiskun968 #41218 üzenetére
Engem az egészben csak a hitegetés,ami bosszant.Ahányszor rákérdezek mindig tolódik az időpont és semmi konkrétumot nem tudok.
Ha májusban megmondták volna,hogy még két hónap csúszás lesz biztosan ráfizetek egy Vitarára és azt már használhatnám,mert kb annyi az átfutási ideje elméletileg. -
hundai
aktív tag
Sziasztok!
2005 swifthez lehet kapni olyan hátsó ködzáró búrát ami nem piros hanem átlátszó? Sötétben való tolatásnál szoktam használni, de sokat visszafog a piros búra.
-
csaba1203
addikt
Kérdezném ha valaki ebben a hónapban kapta meg az új autóját mikor fizetett be rá?
Nem Vitarára hanem Swift,Ignis,Baleno gondoltam.
Kezd elfogyni a türelmem de az is lehet rossz kereskedőnél rendeltem meg az Ignis-em.
Januárban májusi átadásról volt szó.Május végén bementem azt mondták csúszik június elejére.
A héten szerdán hívtak,hogy talán július első hetében átvehetem.
Nagyon bánom már,hogy nem Vitarát rendeltem,mert azt már használhatnám és nem értem ezt az egészet.
Kíváncsi lennék,hogy máshol is így megy vagy még ettől is rosszabb a helyzet.
Legszívesebben visszamondanám csak,akkor bukom a foglalót.
Nem lehet mást tenni csak birka módra várakozni és bízni a csodában és ugye vigasztalódni,hogy a szocializmusban is 5 évet kellett várni egy zsigulira. -
Zsocó
aktív tag
2005-os, 1.3-mas Swift-nel a fekpadal felengedese soron sipolo, vakum szeru hangot ad. A pedal erossege es a fekhatas tokeletes. Fekfolyadek csere utan, ami mar idoszakos volt, azutan is adott ez a jelenseg. Valaki tudna nekem ebben segiteni?
-
balaaa88
aktív tag
-
pjen
félisten
válasz
draco31 #41203 üzenetére
Neten kéne keresgélni.Én is ott találtam egy direkt erre szakosodott egyszemélyes műhelyt.Két éve,oda álltam,fél óra kemény munka.3 év papíros gari,35k.Igaz Pest.Szerintem,ha közelebb nem Találsz érdemes akár Pestre is felhozni,hiszen megvárható.Össze kötöd egy kirándulással.
-
Pickit3
aktív tag
-
draco31
veterán
Hello!
Szabolcsban ABS tömb javítás merre tudtok? Ignis 2005-ös, pár napja kezdte el a mókát.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen processzort vegyek?
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Star Trek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Steam topic
- További aktív témák...
- Akciós Windows 10 pro + Office 2019 professional plus csomag AZONNALI SZÁLLÍTÁS
- LG 27GN800P - 27" IPS - 2560x1440 - 144 hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 10
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max