Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Milyen processzort vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Egér probléma
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
CoolBoy323
nagyúr
SX4 2006 1.6 benzin ma megállt csak úgy. Bizti ki volt égve. Motortérben a legfelső 15ös. Valaki tudja mihez tartozik? Nen találok sehol leírást
kép a bizti tábláról -
-
eami
veterán
válasz
tipuka #40293 üzenetére
én korábban úgy tudtam 2020tól lesz így, de ebben a cikkben 2021-et írnak.
Elég valószínű hogy a büntetést bele fogják kalkulálni az autók árába :|
-
szabonagyur
félisten
válasz
gyenesmartin #40267 üzenetére
Úgyhogy maradt az 1.2-es cvt-s swift. 1L-est nem akartam, mert videók alapján igen lassan vált, ami engem zavarna.
Mivel a CVT nem is vált lényegében klasszikus módon így meglepne a dolog.
-
eami
veterán
válasz
Napfénysüti #40289 üzenetére
sőt januártól az sem kizárt hogy minden új autó ára ugrik majd akár 1 misit :|
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
gyenesmartin #40287 üzenetére
Biztos lehetsz benne hogy nem az 1.2 áráért adják majd az 1.4T-t.
-
válasz
gyenesmartin #40287 üzenetére
Ezzel egy csapásra okafogyottá válna a Swift Sport.. szerintem más motor kerül bele.
-
HKorn
veterán
válasz
gyenesmartin #40284 üzenetére
Ha Swiftben alapáron 1.4T lesz, akkor azonnal veszek asszonynak egyet a mostani helyett és én fogom használni
-
SirKero
őstag
Ha esetleg valakit érintene. Ez ma tették fel a facebook sx4 s-cross csoportba.
Suzuki gyárból belső infó (édesapám mérnökként dolgozik ott)
Június végéig gyártanak már csak 1.0T motoros autókat, ezután nem lehet már rendelni többé. Szóval, aki azt szeretne rendelni, az még megteheti pár hétig.
1.4T júliustól már csak részecskeszűrővel lesz gyártva, mert szeptember 1-től csak így lehet forgalmazni majd a szigorodó környezetvédelmi normák miatt! -
tboldi
nagyúr
válasz
Kicsirics77 #40277 üzenetére
Egyszer volt csak dolgom egy '96-os szedánnal, vezérműszíjat cseréltem rajta, akkor nem tűnt fel.
Mondjuk nem is néztem. -
sziku69
őstag
Sziasztok!
Vélhetően a Suzuki Altóban van sebesség jeladó? -
seller007
tag
válasz
CsakEgySrác #40272 üzenetére
En benne vagyok nagyon!
2 hete van jogsim, elso dodgem autonak gondoltam venni 2005/6 swiftet
-
Brogyi
őstag
Gumi cserét megejtettem, és egy kicsit furán viselkedett. Sokáig nem ismerte fel, majd felismerte, és újra megjelent a TPMS ikon. Összel simán felismerte, még a TPMS ikont se láttam. Akkor is a kocsiban volt a régi kerék. Két viselkedés meglepett. Szóval türelem, és menni fog. Olyan 20km kellett hozzá, hogy beálljon a megszokott állapot. Ez idő alatt ki/bekapcsolgatott. Sajnos a "ki" állapot volt a gyakori.
-
válasz
gyenesmartin #40267 üzenetére
Még abban bízok, hogy talán a faceliftnél meggondolják magukat. De ahogy nézem, ez nem Magyarország specifikus dolog, az egész EU-ban nincs automata.
Az 1.2 gyenge és a CVT-t sem kedvelem, 3 hengereset meg nem akarok, ha nem muszáj. Szóval marad a várakozás meg a gyűjtögetés egy új Mazda 3-ra.
-
-
gyenesmartin
őstag
válasz
xEon1337 #40263 üzenetére
Nekem azt mondták, hogy nem is fognak behozni az országba. Rendelni sem lehet.
Úgyhogy maradt az 1.2-es cvt-s swift. 1L-est nem akartam, mert videók alapján igen lassan vált, ami engem zavarna. Ráadásul le is van fogva a motor, annyi plusz pénzt nem ér, pláne hogy nem is akartam kis köbcentis turbóst venni. -
válasz
szaniszlokar #40261 üzenetére
Akkor legalább nem teljesen egyedi a jelenség
Nekem most 100-as benzinnel lement 400-ig, és csak ott remegett be
Viszont mostanában csak lenyomott fékkel tapasztaltam, előtte meg még nem gondoltam az összefüggésre. -
"Központi illetékes kollégáinktól kapott információ alapján egyelőre nem tudunk a 6 sebességes automata váltós Swift Sport magyarországi forgalmazásával kapcsolatban konkrét időpontot mondani."
-
szaniszlokar
aktív tag
válasz
pető bá' #40260 üzenetére
Ezt a hibát én is tapasztalom. Nálam az EGR szelep tisztitás megvolt, de még mindig esik a fordulatszám. Azt is tapasztaltam, hogy időnként, amikor üzem meleg a motor, akkor az alapjáratot leengedi 600 körüli értékre és én is érzem a remegést, a bizonytalanabb alapjáratot, ezt akkor is megcsinálja ha nem tartom nyomva a fékpedált. Az EGR tisztítás után eltűnt az autó lomhasága.
A szervizben nem sok semmit tudtak vele kezdeni.
2006 Swift 1,3 benzin. -
Olyanról hallottatok már, hogy álló helyzetben, lenyomott fékpedállal beesik a fordulatszám? (Swift 2005, 1.3 benzin)
Egy darabig csak az tűnt fel, hogy hosszabb országúti szakasz után az első pirosnál megállás után a fordulatszám 4-500-ig esik vissza, ekkor érezni egy kis remegést az autón, majd azonnal visszaugrik a normális fordulatra. EGR tisztítás még nem volt, de be van tervezve, egy darabig EGR hibára gyanakodtam.
Viszont egy ideje azt vettem észre, hogy bárhol, bármikor állok a féken, szemmel láthatóan esik a fordulat 100-150-et, de nem mindig megy le annyira, hogy megremegjen az autó, és visszaugorjon.
Ezt a jelenséget akár egymás után többször is tudja produkálni: tehát álló helyzetben fék, fordulat beesik. Fék felengedése után fordulat visszaáll, majd újra lenyomva megint beesik.Egyébként a fék fog, minden működik, semmi más hibajelenség nincs.
-
seller007
tag
válasz
CsakEgySrác #40257 üzenetére
ABS kocka hiba ha fennáll akkor folyamatosan van? Azaz egy tetsztvezetés során tuti előjön?
-
sziku69
őstag
Sziasztok!
Erre valaki? -
CsakEgySrác
csendes tag
válasz
seller007 #40255 üzenetére
Amikre volt visszahívás, azt kijavították a facelifttel. Illetve ismerősöm mondta, hogy javult kicsit az összeszerelési minőség is. Az abs és nyelestengely csapágy probléma maradt, de nem csak ezek voltak a típushibák.
Itt egy cikk pl: https://www.google.com/amp/s/totalcar.hu/magazin/hirek/2009/11/12/rozsdasodas_miatt_hivjak_vissza_a_magyar_swifteket/amp
-
Mattyokar
tag
Sziasztok!
nektek mi a tapasztalatotok, éves kötelező átvizsgáláskor felviszik a kavicsfelverődéseket a szervízkönyvbe (hiszen külön lap van rá), vagy csak akkor, ha már az alapozófestés is sérült, nemcsak a metálfény? -
seller007
tag
válasz
CsakEgySrác #40247 üzenetére
De ha ezek a hibák még a 2008+ ban is megvannak:
(#40240) pjen "Változó,nekem 3 éve 80K ért cserélték a csapágyat kuplungal,komplett.Egy év írásos gari.Két éve az ABS kockát 35K,3 év gari."Akkor mit javítottak? a 2005-2006hoz képest
-
sziku69
őstag
Sziasztok!
A sógornőmnek van egy 2005-ös Suzuki Alto-ja. A kilométerórája valamiért nem mutatja a sebességet. A többi műszer működik. Mi lehet a gond? Ezekben sebességjeladó van?
Köszönöm előre is a segítséget. -
pjen
félisten
válasz
CsakEgySrác #40247 üzenetére
Igy van,enyém lassan 14 éves.Más baja nem is volt,a kopó alkatrészeken kívül+aksi.
-
SirKero
őstag
(#40244) eami (#40245) Drughi
-
seller007
tag
válasz
CsakEgySrác #40235 üzenetére
Miért pont 2008 ha szabad kérdeznem
-
pjen
félisten
válasz
CsakEgySrác #40239 üzenetére
Változó,nekem 3 éve 80K ért cserélték a csapágyat kuplungal,komplett.Egy év írásos gari.Két éve az ABS kockát 35K,3 év gari.
-
pjen
félisten
válasz
CsakEgySrác #40235 üzenetére
Váltó csapágy,ABS kocka,de hiába figyelsz.Előbb utóbb utólér.
-
CsakEgySrác
csendes tag
Sziasztok,
2008-as swift vásárlásnál mire kell oda figyelni a szokásos dolgokon kívül? Netet átolvastam, de hátha tudtok a tapasztalataitok alapján többet is mondani.
-
dethroner
veterán
Itt vannak a felszereltségi szintek. Vitarát nem nézem, turbo motoros autó most nem kell. Tudom hogy mindenkinek más dolgok lehetnek fontosak, én is csak a saját értékrendem szerint figyelem a felszereltségi szinteket. Nekem mondjuk az alufelni és a nagyobb kerékméret pont hogy inkább negatívum
-
HKorn
veterán
válasz
dethroner #40229 üzenetére
Swift felszereltségét nem ismerem, de pl a Vitaránál pont, hogy fordítva volt, ott a mezítlábas GL-hez képest annyi pluszt adott a GL+ 400ért, hogy bűn volt kihagyni (17" alufelni, LED menetfény, fényezett kilincsek, tükrök, sötétítés, 7" érintőképernyő, ülésfűtés, tolatókamera, tempomat stb), míg a GLX meg annyival drágább volt, hogy azok az extrákért már szerintem nem érte meg.
szerk. megnéztem a felszereltséget és azért itt is megvan az alufelni, érintőképernyő, tolatókamera, ablaksötétítés, ülésfűtés, bár tény, hogy itt sokkal több dolgot ad már a GL is alapban.
-
dethroner
veterán
válasz
#77646080 #40225 üzenetére
Persze, elhiszem és elfogadom hogy nincs valakinek a GLX-re meg a pénze, viszont a GL+ még belefér a keretébe. De ebben az esetben átgondolnám hogy mit ad a +felszereltség, amit kifizet. Megítélésem szerint az ülésfűtés nem ér meg kb 400 ezret, ezt inkább töredékáron megszerezném valahogy (biztosan lehet a kereskedőnél okosba szerezni ülést). Inkább ezt a felárat valami értelmesebb dologra költeném, mondjuk 2 évre megvan a tankolási pénz.
-
dethroner
veterán
válasz
Brogyi #40224 üzenetére
Ezek a gyalogos védelmi dolgok nem tudom hogy működnek, majd talán egyszer ha nekem is lesz. Viszont én is azt mondom, hogy a GL-hez képest a GL+ nagyon kevés értelmes dolgot ad pluszban, szerintem kidobott pénz a felár. Viszont a GL+-hoz képest a GLX egy sokkal értelmesebb döntés, ha van rá pénz.
-
Brogyi
őstag
-
#77646080
törölt tag
válasz
dethroner #40223 üzenetére
Én viszont megérteni nem tudom miért veszik az emberek a közepes felszereltséget
Elképzelhető, hogy ott van az illető anyagi lehetőségeinek határa. Mondom ezt úgy, hogy én sem vásárolnék olyan (közepes) felszereltséget, de el tudom képzelni, hogy más ember emiatt dönt mellette. Ami nem is igazi döntés, hiszen anyagi korlát miatt eleve falba ütközik.
Brogyi
"A bóhoc akksira is kíváncsi voltam."
Az milyen akku?
A "bóhoc"?
-
Brogyi
őstag
válasz
dethroner #40223 üzenetére
Nekem volt egy lehőtségem, és belugrottam. Szinte minden plusz tetszik. Az AEBS volt fontos a csajok miatt, és egy kerékpáros bebizonyította, hogy minden pénzt megér. Zebrán piroson jött keresztbe full gázzal, nem tolta a paraszt, hajtotta. Megmentette az életét. Soha nem fogom kikapcsolni. Az ASR egy kicsit fura. Sokáig azt hittem rossz. A tél bebizonyította a tévedésem. Az is mindig megy. A start/stop arról nem beszélek.
A bóhoc akksira is kíváncsi voltam. Az adaptív tempomat, meg zseniális, még városban is használom néha.
A középső konzol is tetszik. Megy a vaze rajta. Nem kell az üvegre rakni a telót. A kihangosítót például véletlenül vettem észre az első bejövő hívásnál. Tetszik, hasznos. Ha megy a motor a BT miatt mindig kihangosít. Rengetegen sírnak a csipogó hangja miatt. Nem zavar, mert rendesen közlekedek, így szinte soha nem hallom. Röviden ennyi jutott eszembe, de megértem a GL+ választókat is.
Talán ide betehetem [linket]. Érdemes belenézni.
A LED-es első lámpát majd elfelejtettem. Kíváló. -
dethroner
veterán
válasz
Brogyi #40158 üzenetére
Én viszont megérteni nem tudom miért veszik az emberek a közepes felszereltséget
Az alaphoz képest talán egyetlen hasznos van benne (ülésfűtés). Én is GLX-et fogok a nyáron venni, ha összejön minden ahogy szeretném. Szerintem a GL-t vegyen az ember, ha nem akar érte sokat fizetni és GLX-t, ha szükségét érzi az összes hókuszpókusznak.
-
Drughi
addikt
válasz
Bestspiler7 #40219 üzenetére
Nyiregyházán tudok ajánlani céget, de nem olcsó mulatság.
Egy mezei szövet, pamut méretpontos üléshuzat mindenféle hímzés nélkül ~ 30e Ft.Ezt szorozd meg a bőr felárával, kartámasz, egyéb nyalánkságok és máris hatszámjegyű összegről van szó. A bőr minőség pedig növeli az árat, a csillagos egekig.
2 éve egy kupé 3as bmw bőrözése kormánnyal, váltóval, ajtókkal 300e-be ált meg. És nem volt prémium bőr...
-
blakey
titán
válasz
Bestspiler7 #40219 üzenetére
Gyártatni kell hozzá és nem lesz olcsó. Régen volt róla szó és még ajánlások is voltak. Ha nem tévedek akkor miskolci cég aki szépen dolgozik de biztos van más is.
-
HKorn
veterán
válasz
Bestspiler7 #40219 üzenetére
Nem fogja nagyon visszafogni az ülésfűtés teljesítményét? Na meg az üléslégzsákok is kérdésesek szerintem.
-
Bestspiler7
tag
esetleg valaki tudna ajánlani az S-cross-hoz bőr üléshuzatot? (ha lehet olyat, ami rendesen lefedi az üléseket és hátul a kartámaszt is le lehet hajtani tőle)
-
ASDGamer
tag
Sziasztok. Egy gyors kérdést szeretnék csak feltenni mert megesz a kíváncsiság.
Miért gyártották a Swifteket anno 2 különböző kormánnyal?( 2 ágú, ,4 ágú)
Először azt hittem hogy a 2000 utániak a 4 ágúak, de láttam már 2000 utánit 2 ágúval és 2000 előttit 4-essel. Vagy ez választható dolog volt anno a szalonban?Kicsit hülye kérdés de érdekel. Köszönöm a választ előre is!
-
SirKero
őstag
Most beszéltem a szervizzel azt mondták,hogy az a hely az automata váltós részére van fenntartva.
-
M_AND_Ms
veterán
Csak annyiért, ha már belerakták és ott is a hely a kijelzőn, akkor most minek is kellett kivenni ezt a funkciót? És ha kivették, miért nem lett áttervezve a kijelző, mondjuk úgy, hogy a felszabadult helyre a tempomat írná ki a beállított sebességet.
Szóval, így nézve állunk értetlenül a dolog előtt
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen processzort vegyek?
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Star Trek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Steam topic
- További aktív témák...
- HP, Lenovo dokkoló 12.300Ft-ért? VÉGKIÁRUSÍTÁS
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 Touch - i5-6300U I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! HP ProBook 450 G7 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar