Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • B-L-A-C-K

    titán

    válasz Szada85 #70019 üzenetére

    Mire oda kerülne a sor ez már úgyse lesz meg ez (jövő év eleje), csak mint típust hoztam fel hogy jó is lenne egy ilyen, van fent 2-3db most is.

    NRE az a Nürburgring-es? Az szerintem nem ér annyi felárát, ez sima OPC is egyben van, ahogy olvastam ebbe nem csak úgy beledobálták az OPC-t mint majdnem az összesbe, hanem az elejétől kezdve így építették fel.

    Motor:

    Z16LER kódjelű - 1,6 ECOTEC + K03 hibrid turbó
    - 192LE@5600rpm / 230Nm@1950...5500rpm között, 266Nm overboost ideje alatt, 5mp-ig
    - kovácsoltvas Mahle dugók
    - dugók alsó olajsugár hűtésűek
    - rövid és optimális levegő szűrő és beszívó rendszer
    - jól elhelyezett szívósor + pillangóház nem a motor mögött, hanem mellett
    - nincs kiegyensúlyozó tengelypár (ilyen kicsi motornál mondjuk nem is szokott)
    - nagy, 9kg-os lendkerék
    - ECU (Bosch Motronic 7.6.3) a szívósoron - hűvös helyen
    - egy rakat technikai baki, ami a Z20LET-en volt, itt figyelmesen kijavítva (pl. turbó olajvisszafolyó cső megfelelően rugalmas, stb.)
    - középen elhelyezett intercooler (FMIC), jól levegőztetett ponton (nem mint Z20LET esetén)
    - fémmagos elő és főkatalizátor, 58-as rendszer középdobig, picike középdob, onnan 55-ös, végén a közismert háromszög kidörgővel

    Szart meg szerintem mindenből lehet venni, aki ismer tudja milyen alapos vagyok ha valamit veszek, bármi legyen az át lesz nézve az tuti normálisan.

Új hozzászólás Aktív témák