Hirdetés
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Tothgera30 #68796 üzenetére
Te tudod, én csak a tapasztalataimat írom le, mert én is ebben a cipőben voltam, én csak akkor vettem volna H Astrát ha kifutok az időből, szóval az lett volna az utolsó. Ajánlom neked ülj bele egy H-ba meg egy J-be vagy egy Insigniába, és egyből tudod miről beszéltem mint belső. A motor már a te döntésed milyenbe veszel, én J-be 1.4T vettem meg majdnem csak az orom elől elvitték, az alá biztos nem is adtam volna ha már ilyen típusban gondolkodom.
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Tothgera30 #68796 üzenetére
Mindenképpen J Astrát venném, H az elég fapad, J már ebből a szempontból jó, főleg ha sportülésest fogsz ki. Viszont sima benzinest biztos nem vennék, csak turbósat, de persze kinek mi az igénye.
-
gban
veterán
válasz
amargo #68793 üzenetére
Én az osztrákoktól hoztam, magánembertől (tényleg orvos, fent van a praxisa a neten
).
Onnan drágább a lábon hazahozatal, de cserébe egy nap alatt megvagy, és esetemben ennyiért H-t kaptam volna ugyanilyen évjárattal, futással, szóval az ára is elég jó volt.
Plusz gyári alufelnin kaptam a nyári gumikat, a téli meg egy szezont futott Continental volt (gyártás szerint is 8 hónapos volt). -
Utóbbi hónapokban nézegettem benzines 1.6-os (A16XER) 2012 (vagy utáni) Astrákat. Ugye itt a J és a H (Classic III) van képben. Pro és kontra, melyiket válasszam? A J Astra ára kissé húzós, de ki lehet fogni szép darabokat, bár nekem kombi lenne az ideális (időnként bringát hurcolok). Előny hogy kívűl-belül szépnek és modernnek mondható, viszont alkatrészek drágák hozzá, és jóval nehezebb mint a korábbi Astra. Viszont a H Astra klínálatából pedig egyértelműen a kínálat csúcsából lehet megfogni, patent állapotú darabokat, a belseje elég baltával faragott, alkatrészek olcsóbbak hozzá, és könnyebb is.
#68798 B-L-A-C-K: Azért a H-ból is akad felszereltebb példány, de ez nem mérvadó. Mindenképpen benzines kell, és mivel rövid távokon is van használva (ráadásul buta szerelőket ismerek), ezért a szívó motor csak előny.
-
adalbert1
veterán
H Astrában mennyire gyakran kellett az első lámpában izzót cserélnetek? Olvasgattam a használati útmutatóját, és eléggé nem tetszik, hogy a kerékjárati ív felől kell cserélni, ezt azért kulturáltabban is megoldhatták volna.
Valaki esetleg nem tudja, hogy a most hétvégi akcióban lesz K Astrára is valami nagyobb kedvezmény? -
B-L-A-C-K
titán
válasz
Luck Dragon #68791 üzenetére
-
amargo
addikt
Hi, látom más is keres J astrat, de az a kérdésem valaki Németországi behozatalon gondolkodott, amikor autót keresett?
Mert pl a németeknél nagyobb a választék. -
gban
veterán
válasz
Luck Dragon #68791 üzenetére
Nekünk a kormányon van. Ezért is nem mentem bele hogy neked hogy kell, mert nem tudom.
Van egy bekapcsoló, ez billenő kapcsoló.
Van egy görgő, le-fe lehet vele állítani a 2 km/h-s lépésekben a tartandó sebességet.
Vagyis ha akarom, gáz nélkül föltolom 70-ről 90-re pl.
És van még egy billenő kapcsoló, ami törli a tartott értéket. -
Na akkor Megnyugodtam egy picit hogy ezzel nem vagyok egyedül.
Nem tudom nálatok hogy van kialakítva meg hogy üzemel nálatok.De nálam a kormány mellett balra van egy kapcsolója +- jelzéssel.
Az index karon meg van több gomb.
Én Eddig úgy voltam hogy az elején az index kar legfelső gombjára nyomva az adott sebességét tartotta, míg a fékre nem léptem.
És ez így jó volt, többivel valahogyan nem is kezdtem el foglalkozni.
Majd holnap rá olvasók a könyvében. -
-
gban
veterán
válasz
Luck Dragon #68787 üzenetére
Nekem a J-ben a sebesség-állító görgőt lefelé mozdítva kell bekapcsolni.
Sosem volt tempomatom, nem is jöttem rá egy darabig, míg el nem olvastam hogy így kell aktiválni. -
-
gban
veterán
válasz
Luck Dragon #68785 üzenetére
Megnézted egész pontosan a leírásában hogy hogy működik?
-
-
gban
veterán
válasz
Luck Dragon #68780 üzenetére
Pontosan mi a hibajelenség? Nem ártana több infó, hogy megfejtsük, miért nem tartja a tempomat a tempódat
-
-
n3szt0r
csendes tag
válasz
Luck Dragon #68780 üzenetére
Sok opció lehet.
Milyen kocsi?
Valószínűleg kontakt hiba vagy a pedálok érzékelője random leoldja a tempomatot.
-
trassher
addikt
válasz
Markizmark #68775 üzenetére
-
-
AMD Power
titán
válasz
Luck Dragon #68777 üzenetére
Millió ilyen szituáció volt már nálam. Nem csak az Astraval. Ezért is biztos ,hogy a következő is vagy 5 ajtós vagy kombi lesz.
-
n3szt0r
csendes tag
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, van egy Opel Astra F Classic Salon 1.6 benzin 1999 gyártmány. 75 pacis.
Ebbe szeretnék tempomatot szerelni, mert rendszeresen hosszútávon vezetek.Gyári Opel programból és egyéb külföldi helyekről már tudom, hogy ehhez a szériához nem létezik gyári szett.
Viszont azt már megtudtam, hogy a a Vectra A-B és az Omega B sok részletben hasonlít hozzá.Találtam interneten egy eladó szettet, azonban felmerült bennem pár kérdés:
- Milyen mechanikával működik a gázbowden feszítése és elengedése?
- Honnan és melyik műszeregységből veszi a vezérlőelektronika az aktuális sebesség állapotot?
- Az indexkarhoz az alaptüskéken kívül tartozik még egy kilógó vezeték is, gondolom ez a tempomaté, viszont ezt nekünk kéne elvezetni a vezérlőbe?
- Sima egyszerű fordulatszám jelző nélküli műszerfal fel lehet készítve a visszajelző fény fogadására?
- pedál oldó kapcsolónak van valamilyen gyári rögzítő helye, vagy azt nekünk kéne valahogy rögzíteni?Sok segítséget előre is köszi!
Remélem van valaki aki már próbálkozott ilyennel.
Cserébe tudok segíteni Toyota tempomatok kapcsán
-
-
AMD Power
titán
válasz
Luck Dragon #68774 üzenetére
Ma ismét "rájöttem" ,hogy miért imádom az 5 ajtós kocsikat. A 400*270cm feltekert szőnyeget lazán bevágtam az autóba. A csomagtér ajtó alig volt egy 30-40cm nyitva.
-
válasz
AMD Power #68772 üzenetére
Így van, az első generációs Igsigniától ,J-K Astra belső tere nagyon tetszik. Ezek az újak is szuperek. Ezzel megintcsak egyetértek veled.
Beg, ha jól rémlik valamelyik ülés alatt is van egy kárpit ajtóval elfedve alváz szám, esetlegesen még ott megtudja tekinteni nem?
-
beg
veterán
válasz
Markizmark #68762 üzenetére
Akkor lekaparták, leszedték, akármi. Azt akkor csak a szakszerviz tudja megmondani szerintem alvázszám alapján.
Se zárhíd plakett, se B oszlop matrica? Azért ez fura.
-
AMD Power
titán
válasz
Luck Dragon #68771 üzenetére
Az összes újabb Opel belseje nekem nagyon tetszik. Sokat fejlődött az is elmúlt időben.
-
-
AMD Power
titán
Imádnám.... persze szigorúan benzinesben!
Új arc a régi testen: Opel Zafira
Teszt: Opel Zafira Tourer 1,6 CDTi -
válasz
Markizmark #68767 üzenetére
Esetleg motortérben, van valami adatott tartalmazó lemez a tűzfalon?
mikoljan
Köszönöm szépen 😊 -
mikoljan
tag
válasz
Luck Dragon #68766 üzenetére
Car Pass
-
Markizmark
addikt
válasz
Luck Dragon #68766 üzenetére
Törzskönyve van és semmi más, ami kártya szerű.
-
válasz
Markizmark #68765 üzenetére
Az a kis "hitelkártya" szerű. Amin rajta van az alváz , rádió kód, meg még 4-5 dolog.
-
Markizmark
addikt
válasz
Luck Dragon #68763 üzenetére
Az mi és hol?
-
Dr. Gonzο
senior tag
válasz
zolikaDB #68755 üzenetére
Nem, nem ilyen, de értem a tréfát.
Valami köze van a teletankoláshoz, mert ahogy a kútról kijövök érezhetően lusta az autó alsó fordulaton. Ha már többet mentem vele, tehát nincs tele a tank, akkor szépen megy.
Egyébként az én 1.4-esem odaállítanám egy 1,6-os G mellé. Nagyon jól megy, már mások is megjegyezték. -
válasz
Markizmark #68762 üzenetére
Lehet butaságot írok, de a kocsi azonosító kártyáján?
-
beg
veterán
válasz
Markizmark #68758 üzenetére
Anyós B oszlopán matrica? Ahová csukódik az ajtó. Ott a színkód helye egy matricán.
-
diegho
nagyúr
válasz
Markizmark #68756 üzenetére
Az egy dolog, hogy elindul, de amint visszakötöttem a szondát és az egrt nem volt alapjárat 2mp alatt leáll a motor, mint most és akkor 10 perc fordulaton tartás sem segít, 20km 5.-ben közlekedés sem. Kuplung benyom, 2mp motor áll.
-
AMD Power
titán
válasz
adalbert1 #68746 üzenetére
Az persze. Mnd1 ,hogy 300e vagy 2 millió Ft. Mindegyik lehet nagy bukta. Amúgy én is azt javaslom amit a többiek írtak. Le kell kérni az Opeltől az adatokat. Nekem mondjuk szerencsém van mert van közvetlen kontaktom hozzájuk. A vásárlás előtti átvizsgálás meg Kötelező, főleg ha tudod vinni az Opelba.
A Szerviz 4+ program keretein belüli vásárlás előtti átvizsgálás ára 4 990 Ft. Ez az ajánlat kizárólagosan a potenciális vevő részére érvényes, amennyiben az autó eladója is jelen van:
vebbful Ezt egy Szentgothárdi kedves barátom mondta meg.
-
beg
veterán
válasz
Markizmark #68753 üzenetére
http://ecat24.com/opel/catalog/vinsearch
Bal oldalt VIN number (chassis number), majd search. Sok infót megtudsz.
-
diegho
nagyúr
Reggel megint lefulladt, pedig nincs bekötve a szonda és az egr, viszont 10-15 másodpercig 1500-2000 kötött tartottam a fordulatot és szépen beállt az alapjárat, 5 perc után leállítottam és utána már szépen indult, alapjárat 600 körül. Lehet az extra hidegnek köze ahhoz, hogy újra lefulladt, vagy lesz itt más gond is?
-
Dr. Gonzο
senior tag
Erre esetleg valaki?
-
Mr.Skynet
senior tag
Sziasztok!
Pár hete vagyok tulaja egy 2007-es gyártású Astra H 1.3 CDTI Z13DTH kombinak, az alábbiakat sikerült kiíratni a fék-gáz pedál benyom + gyújtásos megoldással:
010807
024312
021708
070406Azt kell mondjam nekem ezek nem sokat mondanak, opelmuhely.com -on megnéztem mik lehetnek, de nem igazán tudom pontosan mi mire utalhat. Utóbbinak örültem az első három után egy picit, hogy az talán nem von maga után 1 évnyi fizetést. Kérlek írjatok ezekre nekem "emberi" nyelven valamit. Előre is köszi!
-
válasz
adalbert1 #68746 üzenetére
Elvileg a vezérlőberendezésből ki tudják olvasni, ha még tekerve is volt.
Az én véleményem szerint,érdemes olyan autót keresni elsősorban ahol szívesen feltüntetik az autó alváz számát. Van neki szervíz könyve amit az Opel szalonból vissza tudják ellenőrizni.
Én. Vallom azt hogy magyar forgalomba helyezésüket kell nézni. De ezért már kaptam "ejnyét."
És le lehessen kérni a Kekkhtől, meg a vizsga állomásokon.Plusz azért az állapota is tükrözi az autó mivoltát. Ezért kell elvinni egy teljes átvizsgálása, legyen az független vagy Opel szakszerviz. Ez nem nagy tétel (5-10) ezer forint.
Bocsi az írásom miatt, csak telefonról vagyok.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
adalbert1 #68746 üzenetére
Azt hagyjad a francba azt a nyilvános lekérdező rendszert, szart sem ér, ez ér valamit...
Valós óraállást amúgy nem tudnak, mert azt is ki lehet kerülni, viszont mint a linken írtam látod mikor volt szervizben, és az alapján tudsz következtetni. Persze ha 2007-es a kocsi, és 2010-ben volt utoljára akkor ez se sokat ér.
-
adalbert1
veterán
válasz
Luck Dragon #68743 üzenetére
Igen, ettől félek én is, elég nagy lutrinak tűnik a használt autó vásárlása, minél többet olvasok róla, annál inkább tartok valamilyen átveréstől.
Abból indulok ki kilométeróra-állásnál, hogy ha egy 7 éves autót veszek, az legalább 2-szer volt műszakin, ahol elméletileg 2010 óta rögzítik az állásokat, és ez le is kérdezhető. Persze olvastam olyanról is, hogy vannak, akik műszaki előtt tekerik az óraállást, így a műszakin már a tekert lesz feljegyezve, így ezzel az összehasonlítással nem buknak le.
Viszont egy Opel szervizben ki tudják olvasni a valós óraállást, nem? Vagy akik tekernek, azok az összes helyen átírják, ahol tárolva van? -
válasz
B-L-A-C-K #68744 üzenetére
Akkor legyen az, nem bánom. De a tényen mit sem változtat, katasztrófa hogy így tekerik őket. És ez mennyi idő hogy mind átnézni vásárlásnál.
De ezt neked nem kell bemutatni, mert együtt kezdtük el keresni, és osztottuk meg tapasztalatainkat.Maga az ezzel járó büntetést kellene nagyon komolyan meg szigorita.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Luck Dragon #68743 üzenetére
10/9 inkább...
-
-
adalbert1
veterán
válasz
Luck Dragon #68738 üzenetére
Alapvetően engem is az 1.6-os változat érdekel, viszont ahogy böngésztem a használtautót, 1.4-ből több olyat találtam, amibe kevesebb km-t tettek az előző gazdáik - persze ki tudja, hogy ezek a kilométeróra állások mennyire valósak.
-
-
ufonauta
aktív tag
válasz
zolikaDB #68736 üzenetére
Mi történt vele?
Nekem pár éve ilyen hideg időben reggelre lelopták mind a kettőt. El nem tudom képzelni, hogy felhúzott ablakoknál, hogy sikerült a hidegtől megmerevedett műanyagot törés nélkül kifeszegetnie, de sikerült neki. A kasztnin sem volt egy karcolás sem. Semmi nyom, csak eltűnt a két első légterelőm. Máig sem értem. :eek:Más:
(ez a kérdés már minden fórumtársnak)
Mivel mostanában szeretnék új autót (Astra J sedan 1,6) nézem ezt a jövő hétvégi akciót. Lehetséges, hogy ez is lesz akcióban? Péntektől vasárnapig pótszilveszteri hétvégén leszek nagyobb társasággal Tengelicen. Érdemes vajon ellátogatni szombat délelőtt a szekszárdi Opel Pólusba? Mert, ha a J sedan is akciós lesz, akkor nekem megérné akár Szekszárdon lefoglalózni, ha nekem megfelelőt találnék. (bár csak 3 db. van a készletükön a weboldaluk szerint) Ahogy nézem a 2 millás kedvezmény az Insigniára vonatkozik, ami nekem még ekkora kedvezménnyel sem pálya, de egy jó vételű J Astrába beneveznék. -
-
zolikaDB
veterán
Urak!
Valakinek nem kallódik az autós/Opeles cuccai közt egy jobb első Astra G sedan Szatuna szélterelő? Ilyen: [link]
Barátilag átvenném, sör/csoki/stb kategóriában, vagy van érte cserébe két hátsó! -
adalbert1
veterán
Sziasztok, több márkát nézegetek, és az Astra Classic III H-k is versenyben vannak. Az lenne a kérdésem, hogy nektek mi a tapasztalatotok ezzel a típussal, milyen típushibák vannak? Itt a Focus-szal ellentétben mind a 4 fék tárcsafék? Az 1.4-es benzines motor mennyire (nem) ajánlott? Ahogy néztem 25 lóerővel gyengébb az 1.6-os benzinesnél, ez nagyon érezhető különbség?
-
adorjant
őstag
válasz
mohabá 007 #68671 üzenetére
Bakker,egy világ dőlt össze bennem
Így már világos az egész,most kipucoltam alaposan utoljára,amint újra rángatni kezd,kifordítom a fenébe...
-
Petyyyyy
addikt
válasz
Tothgera30 #68730 üzenetére
Oh. Jó lesz köszi.
-
válasz
Petyyyyy #68715 üzenetére
Tudnék, de neten ha rákeresel, tele van az YT ilyen vidikkel. Jobb felvételt én sem tudok csinálni.
-
-
|AP|
veterán
H Astrában hol találom a beütött alvázszámot?
Casco online szemléhez kellene, és a szélvédő mögöttit, illetve a jobb első ajtónál lévő matricáról nem fogadják el a képet. -
válasz
concret_hp #68724 üzenetére
És tényleg,köszönöm.
AMD Power
De érdemes az aktuális raktár készletet is végig keresni,nézni, ott is vannak köztük akciósak. -
concret_hp
addikt
válasz
Luck Dragon #68719 üzenetére
olyan nagyon nem kell sokat legörgetni az infóért:
*A bruttó 2.000.000 Ft-os kedvezmény az alapfelszereltségű Opel Insignia ötajtós 1.8 103 kW / 140 LE listaárából számított kedvezmény. -
-
AMD Power
titán
válasz
Luck Dragon #68721 üzenetére
Egy rugóra jár az agyunk. Én szintén K néztem kombiban. 150Le verziót. Nekem mondjuk "csak" 6.8 millió lett.
-
válasz
B-L-A-C-K #68720 üzenetére
Régebben a konfigurátornál fel volt tüntetve, de most még ott sincs, de van benne igazság amit írsz. Sőt!
Picit játszottam a konfigurátórral, hát , legközelebb nem szabad
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Luck Dragon #68719 üzenetére
Gondolom kifutó.
-
-
AMD Power
titán
válasz
Luck Dragon #68717 üzenetére
Bárcsak érdekes lenne ez a számomra. Sajnos nem aktuális.
-
AMD Power
titán
válasz
Luck Dragon #68714 üzenetére
Én nem szeretem a meleget de már kicsit várom az enyhülést.
-
Petyyyyy
addikt
válasz
Tothgera30 #68705 üzenetére
Tudnál lőni képet használat közben?
Akár oldalról is, hogy ne vakítsa el a fényképezőt. -
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Luck Dragon #68711 üzenetére
Nincs hát, nekem se volt, bár legalább tényleg nem eszi annyira a dzsuva legalább.
-
-
trassher
addikt
válasz
Tothgera30 #68705 üzenetére
Köszi!
2,51$ egy pár.
-
-
trassher
addikt
válasz
Tothgera30 #68701 üzenetére
És melyiket érdemes tolatólámpába tenni? Mármint oké, hogy cree de annyi féle kialakítású van, hogy csak pislogtam. Sima henger alakútól egészen a csillagig kb.
-
Pitterix
őstag
válasz
HoaryFox #68702 üzenetére
Érdekes, hogy a 18 éves volt Corollám simán indult.
Már kezdtem azt hinni, hogy valami nem működik rendesen.
A nehezen sebességbe rakható váltójával viszont még nem sikerült kibékülnöm. Erősen gondolkodok rajt, hogy majd az erdélyi út előtt lecseréltetem a váltóolajat. -
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Spórolós topik
- Elite: Dangerous
- Vezetékes FEJhallgatók
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- EAFC 25
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550M R7 5800X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3060 Ti 8GB ZALMAN I3 NEO A-Data 650W
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B550M R5 5600 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 SUPER 8GB ZALMAN I3 NEO Enermax 650W
- LG OLED & OLED evo Televíziók -30%
- Dell 14 Latitude 9410 FHD IPS 2in1 Touch i7-10610U 4.9Ghz 16GB 512GB SSD Intel UHD W11 Pro Garancia
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G5 - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest