-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz
adidas4death #53151 üzenetére
Nekem lassan 2 éve olajos. Szerelőm megnézte. Azt mondta ,hogy ez semmi. Igy azóta is úgy van. Szerintem maradni is fog ha ilyen intenzinetással szivarog csak.
gban J Astrak nagyon jók... H is tetszik külsőre de szerintem én pont azt fogom majd átugrani egyszer...
-
válasz
adidas4death #53151 üzenetére
Nalam kb 10 eve ilyen a DTI. Mintha poros lenne a felulet es befujnad olajfilmmel. En nem foglalkoztam vele azota sem, amig nem folyik ott az olaj, addig nem erdekes. Mint irta is a kollega, a szelepfedel tomites cserejevel javithato ki a hiba.
-
w333
félisten
válasz
adidas4death #53151 üzenetére
Szelepfedél tömítést cserélni kell ...
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
adidas4death #38148 üzenetére
A leírtakból úgy látom,hogy akkor rángat,dadog a motor,amikor a pillangószelep zárt állapotban van.Ilyenkor a légszűrőháztól a pill szelepház felé menő vastag csövön nem áramlik levegő.A levegő hőmérsékletét méri egy apró mütyűr.Közvetlenül a légszűrőház után.(B vekimnél legalább is) Ha igaz, beszívott levegő hőmérséklet érzékelő a neve.Lehet,hogy csak koszos,esetleg haldoklik,vagy behalt
ha már "üzemmeleg" akkor legtöbbször csak úgy indul be ha "pöckölgetem" neki a gázt indítózás közben (hidegen viszont pöcc röff indul).
Igen,mivel a pill szelep nyit,van légáram,levegő hőmérséklet változik,de mivel az érzékelő rossz jeleket küld azECU-nak,az meg rossz adatokat nyom a morornak,ezért bedadoghat
Nem mondom,hogy ez a hiba,de hibaforrás lehet. -
mephi666
nagyúr
válasz
adidas4death #38148 üzenetére
szerintem nem alapjárati motor, mert ott üresben meg kinyomott kuplunggal inkább felakadna a fordulat, mintha állnál a gázon... ilyen dadogós baja miénknek is van, ami nálunk csak üresben jön elő meleg motornál... ma amúgy is itt van a gép a szomszéd szervizben teljes vezérműszíjkészlet+vízpumpa-cserén, mondtam nekik ezt is, hátha tudnak rá valami okosat (én arra tippelek, hogy gyújtáselosztó, vagy trafó szórakozik)
-
adidas4death
aktív tag
válasz
adidas4death #38036 üzenetére
Erre esetleg tud valaki valami okosat?
-
#81556480
törölt tag
válasz
adidas4death #35976 üzenetére
nemtom. lengyel oldalon láttam
-
haddent
addikt
válasz
adidas4death #35360 üzenetére
Tényleg fogalmam sincs, csak Opel volt eddig a családban mióta eszemet tudom (előtte pedig ahogy írtam valami öreg renault dízel). Viszont nem szeretném német és amerikai gyártmányon (értsd: tervezés, gyártás tudjuk hol van..
) kívül másmilyet
(persze, hülyeség, honda stb.. de akkor sem.) Úgyhogy amí nem vagyok milliomos addig csak az Opel, akkor
talán nagy szemforgatás közepette egy Audit is elfogadokInsignia OPC -
KrAt
veterán
válasz
adidas4death #34363 üzenetére
Mennyiért vetted?
marsu: az oldal oké, saját képre gondoltam
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
adidas4death #34242 üzenetére
Szerintem a generátor jelzi,hogy a csapágyai cserére szorulnak.
(rossz csapágy- kotyogó tengely-változó szijfeszesség-nyíszogó hang) -
Blue Eagle
őstag
válasz
adidas4death #34242 üzenetére
Cseréld le a szíjat. A motor alsó burkolat valóban jó dolog. Nekem is van.
-
válasz
adidas4death #32877 üzenetére
hat az a motor mar a kuka kategoria lehetett... lehet egyszerubb lett volna ha kapasbol motorolajat tankolsz a kocsiba
-
Declare
őstag
válasz
adidas4death #32873 üzenetére
Joo hat az megint mas, azt be lehet sorolni az elmegy kategoriaba, hogy ket olajcsere között ratöltesz par decit....de hat itt amiket irtak, hogy 1-2 ezer km alatt mennyi elfogy, hat azert az nalam nem tartozna a belefer kategoriaba....ugy hogy ugye ezekkel az autokkal szembe gyakorlatilag a ne hagyjon cserbe es ne egye le a gatyamat a ket kriterium ami megfogalmazhato....nem az elmeny, a luxus a stb
-
AMD Power
titán
válasz
adidas4death #32145 üzenetére
Erre a ma estire én sem megyek. Hivatalos vagyok egy sörre.
-
válasz
adidas4death #32103 üzenetére
Alulra meg 2 szőke nőknek készült pedál, egyik GO másik STOP felirattal....
De van már ilyen, úgy hívják hogy gokart -
Markizmark
addikt
válasz
adidas4death #32090 üzenetére
Felrakáskor jól le lett tépve, mi? Elég ám 90Nm-el lehúzni.
Majd meséld el hogyan jött ki. Egyik ötletem, hogy fúrd meg, balos menetet vágj bele és úgy talán kijön. De jól küldd tele lazítóval.A másik a hegesztés lenne, de ha mélyen van akkor az nem játszik.
-
sitotomi
tag
válasz
adidas4death #30668 üzenetére
Jahm
Utubeon van pár videó ahol csak lesnek utána az AMG Merciből...
Egyébként, lehet hogy velem van valami baj, de jobban tetszik kocka lámpával az opc vectra...
[link]Egyébként a fehér Astra is a tiéd, ami ott szokott állni a kék helyén?
-
JanR
addikt
válasz
adidas4death #30660 üzenetére
Jóban vagyok a sráccal, még anno viccelődtem is nála, hogy a következő autómat is hozzá viszem. Aztán most nagyon úgy néz ki, hogy fejegység csere után megy hozzá a Signumom is, nagyon megszerettem ezt a jégfehér színt. Annyi egyébként változott az Omega-n, hogy a BC nem kék maradt, hanem az is fehérre lett cserélve később. Az elején is úgy lett tervezve, csak pont kifogyott a ledjeiből az Adrián, aztán várni kellett rá, addig pedig betette a kékeket.
-
JanR
addikt
válasz
adidas4death #30658 üzenetére
Az én Omega-mat is Ő ledezte, itt vannak a képek: [link] (Ledezés / Opel Omega B ledezés 2010.11.20.).
Csak ajánlani tudom, nagyon profi munkát végez, nem gányol és ha gondod van nyugodtan megkeresheted. A ledek amikkel dolgozik pedig nagyon jó minőségűek. 4 éve nem égett ki (az elején 1 megadta magát, de arra mondta is, hogy az nem az a típus amit használni szokott.. szó nélkül kicserélte, azóta hibátlanul világít az autómban)
-
Markizmark
addikt
válasz
adidas4death #30637 üzenetére
Ilyen világítást szeretnék ledekkel. Gondolom ha kicserélem a rizseket ledre, mindet, akkor ilyesmit kéne látnom. Szivar karika égő is csere és kész. Az utastérbe és a csomeszbe meg teszek valami szofita ledes cuccot, láttam olyat amin 16DB smd led van, 90 lument tud. Azért az nem kevés.
-
zolikaDB
veterán
válasz
adidas4death #30637 üzenetére
Declare: ugye ez nem komoly? Hogy kevesebbet eszik....
Azert ezen nem mulik sok, na!
Adidas: ki az? Benett vagy van meg valami Calibras gyerek is. Mondjuk en ebben az esetben megkiserelnek egy plazma szamlapot, feher lappal es valami fasza kis vilagitassal. Mondjuk feher feny, a betuk valami kellemes kek szinuek, a mutatok meg pirosak.
Na es nem iratnek bele semmi gagyi szoveget, h Pityu-Honda 001, amolyan OPC es gyari VW stilus keveredese... -
mephi666
nagyúr
válasz
adidas4death #30637 üzenetére
amit én szívesen "tuningolnék" az f astra belvilágán, az egy ilyen digitális vectra óra lenne
elvileg valahogy bele lehet műteni és bekötni, de pártízezres tétel és nagyobb szakértelmet igényel, így majd idővel utánanézek jobban és komolyabban elgondolkozok rajta
(ha más nem, akkor egy fordulatszámmérős óra lesz majd helyette valamikor, olyat tuti bele lehet rakni és párezerből megvan: helyi bolhapiacon ismerős talán 4ért vette a sajátját)
ui: raktunk fel egy ilyen gsi légterelőt a régi (törött) helyett, amit 2oldalt fog 2-2 csavar (fúrni kellett hozzá az ajtót), felső hosszú részen pedig semmi nem fogja le és kicsit eláll... a képen nem nagyon látszódik, de picit elkezdett zavarni... ti mivel rögzítenétek le fixen? alulról van pár csavarozási pont, de nem teljesen a helyén... (elvileg itt nem is kellene csavarozni) itt megfelelő méretű laposvassal húzzam helyére? vagy fekete fbs-el rögzítsem fixen az ajtóra?
-
sitotomi
tag
válasz
adidas4death #30620 üzenetére
Te leszel az akkor. A buszmegálló két oldalán, Gyón fele szokott ott állni valamelyik háznál egy ezüst C Vectra, és Sári fele ahogy mondod meg egy kékes B Veki.
Ha látlak megint és integetést dudát villogást látsz, akkor az én leszek!szerk: a dudát azt hallani fogod
-
sitotomi
tag
válasz
adidas4death #30617 üzenetére
A két kedvencem, mikor a körforgó megzavarja őket (lassítás, gyorsítás, index nem index kétszer index), illetve ahogy a betintázott biciklis öregurak a vasúti átjáróban összeesnek a biciklivel, a komplette forgalmat megbénítva beleértve az 5-öst is...
Egyébként akkor nem Téged láttalak kocsival, a full "kéket" láttam ha jól emlékszem. Egyébként talán az a kocsi a felső-dabasi buszmegálló fele szokott parkolni...
-
sitotomi
tag
válasz
adidas4death #30574 üzenetére
Dabason láttam egy ugyanilyet, véletlen, vagy ezt az autót láttam?
-
F_Gergely
őstag
válasz
adidas4death #30414 üzenetére
Ablaktorlo motor mellett van nekem ketto csati (ezeket takarja a levelracs) illetve van egy csati a motorral szembe allva jobb oldalt a toronynwl es bal oldalt meg van egy 4 pines szeles csatlakozo szinten a toronynal.
-
F_Gergely
őstag
válasz
adidas4death #30412 üzenetére
En eddig 4 csatlakozot talaltam amirol fogalmam sincs micsoda
-
lafaty80
addikt
válasz
adidas4death #30314 üzenetére
Hát akkor én halfsoft-osan programoztam le
Ma hazaúton kb. 20km-t tettem meg lehúzott EGR csatlakozóval. Bár kétkedtem, mert ha már most is rektes, akkor lehet hogy nem zár rendesen, de minden mindegy alapon ennyit megért.
Ugyanazon vezetés/táv mellett 20-5 arányban volt EGR/lehúzott EGR torpanás (ráadásul lehúzott állapotban ezek sem annyira voltak vészesek, de voltak) -
zolikaDB
veterán
válasz
adidas4death #30314 üzenetére
Az EGR-t nem szedik ki, hanem egy ide szabott lemezzel lezárják, és működése megszűnik. Nade, ezt elkezdi jelezni a computer, ami emiatt retorziókat von maga után, meg világítani is fog a hibajelzés ugye. A motorvezérlőt módosítják úgy, h ezt a hibát hagyja figyelmen kívül és ne jelezzen, hiszen ennek működése nincs befolyással az autó egyéb funkcióira.
Másik dolog, hogy az én 2004-es Z14XE motoromban ez gyárilag van lefalazva és gyárilag van rajta olyan motorvezérlő software, ami ezt a helyzetet kezeli. Ami egyben nálam a legfrissebb is, 2 éve lett feltöltve. -
TasiA
senior tag
válasz
adidas4death #30294 üzenetére
jaaaa
-
sNORh
addikt
válasz
adidas4death #30288 üzenetére
melyik pontosan?
-
TasiA
senior tag
válasz
adidas4death #30288 üzenetére
hmm, pont ezt írtam én is, de azt hittem, csak beképzelem magamnak, de akkor lehet, hogy még sem?
-
marsu
veterán
válasz
adidas4death #30161 üzenetére
Jaja, én is ki szoktam kormolni ...
... igen, én is kihúzatom 160-170-ig, de én utána váltok másodikba is!
-
AMD Power
titán
válasz
adidas4death #30170 üzenetére
Sajnos nekem csak az anyagi lehetőségek szabnak határt. Nekem azért lenne egy pár vásárlási ötletem az újabb autók közül.
Az a kéz tényleg nem illik a képbe a telefonról nem is beszélve.
-
marsu
veterán
válasz
adidas4death #30142 üzenetére
Nekem 7 liter körül fogyaszt, de én rendszeresen használom a klímát és viszonylag sokat járok hegyi utakon, Esztergom - Dobogókő - Szentendre útvonalon, ahol jó kis emelkedők is vannak ... Ha kijutok autópályára akkor ott a 130 - 140 -es tempónál már le lehet menni 7 liter alá.
-
F_Gergely
őstag
válasz
adidas4death #30140 üzenetére
most pénteken megyek táborfalvára (haver lesz a dj a buliban, és én fuvarozom) ha esetleg ott laksz leugorhatsz megiszunk valamit
Majd megkérdezem a szórakozóhely nevét, de gondolom nincsen ott olyan sok
-
marsu
veterán
válasz
adidas4death #30140 üzenetére
Nekem is X16XEL, de 2000-es G Astra ...
-
FET-MEN
veterán
válasz
adidas4death #29185 üzenetére
Köszi. Ez az 5x110-es leosztású.
-
diablo1984
veterán
válasz
adidas4death #29149 üzenetére
osztókör módosító egy baromság, ugyanígy mint a kerékagyat lecserélni egy felni miatt! nézz rá rá való felnit, a többi kókányolás!
-
adidas4death
aktív tag
válasz
adidas4death #29060 üzenetére
Valaki esetleg erre?
-
válasz
adidas4death #28756 üzenetére
Ok, várom az infókat köszönettel.
-
AMD Power
titán
válasz
adidas4death #28624 üzenetére
Én tudok neked kettőt is. Priviben írj rám.
Délután megyünk sz autóért. Eredetvizsga, papírozás és go home. De izgalmas. Lesz szép autóm.
-
zsambek
aktív tag
válasz
adidas4death #28595 üzenetére
Szia,
Helyileg merre vagy?
zsambek`
-
adidas4death
aktív tag
válasz
adidas4death #28595 üzenetére
Esetleg valaki?
Főleg pest lenne a legjobb mert Pest megye legaljáról mennék.
-
adorjant
őstag
válasz
adidas4death #28101 üzenetére
Nem tudom annál a motornál,vagy magánál a Vectránál milyen csereperiódusok vannak,én minden második olajcserénél szoktam cserélni, nem egy nagy összeg amúgy. G astrához valami 1000-1500ft egy utángyártott.
-
adorjant
őstag
válasz
adidas4death #28098 üzenetére
Olajszűrőből mindenképpen gyári,többinél szerintem megfelelő lehet egy olcsóbb is.
Motorolajból mindenki másra esküszik,én jópár éve nem nézek a Magnatecre,szerintem nem olyan minőségű,mint régen volt. -
kutyman
aktív tag
válasz
adidas4death #28098 üzenetére
Én itt szoktam vásárolni. Telefonon, vagy neten rendelj (általában szinte minden van készleten), mert csak akkor érvényesek a honlapon lévő árak!
-
Gergőke88
addikt
válasz
adidas4death #27665 üzenetére
.
-
Gergőke88
addikt
válasz
adidas4death #27655 üzenetére
149e km egy 13 eves dizel kombiban.
-
TasiA
senior tag
válasz
adidas4death #27655 üzenetére
Nekem az ezüst kéne a másik motorjával
-
fero02
nagyúr
válasz
adidas4death #27655 üzenetére
Első, kombiban!
-
diablo1984
veterán
válasz
adidas4death #27562 üzenetére
ez képek alapján jóal többet ment mint 124 ezer km! amúgy is hihetetlen lenne, de a kormány bőre is tükör a váltózsák cafatokban és akkor még közelről nem is láttam! még az sem kizárt, hogy a duplájától is több lehet benne, de ahol már így tekergetik az órát, inkább nem vennék még levegőt sem....
-
JanR
addikt
válasz
adidas4death #27565 üzenetére
Én előbb venném meg a benzines 2.2-t mint a 2.0, vagy 2.2 DTI-t. Jót még nem hallottam az utóbbi kettő motorral. Egyik kecskeméti ismerősömnek pont egy ilyen Vectra B-je van 2.2 DTI-vel, nagyon köpködi és eladni sem tudja.
szerk: Pedig most nekem is dieselem van
-
#81556480
törölt tag
válasz
adidas4death #27562 üzenetére
Én is ebbena cipőben járok mint te . Mármint hogy tetszik nagyon a veki de x16xel-től erősebb kéne.
Viszont a veki dízelmotoroktól mindenki óvva int ! nagyon ódzkodok is tőlesajnos rengeteg rosszat hallok róla. De ettől függetlenül ez tetszik.
a dízel 230NM és 101 le
az x16xel szintén 101 le de csak 148 nm ha minden igaz..
Én egyébként a 2.2 dízelt nézegetem..
-
#81556480
törölt tag
válasz
adidas4death #27476 üzenetére
Ja kb ennyi. Szerintem nem igényel semmilyen speciális cuccot ha már úgyis szar.
-
#81556480
törölt tag
válasz
adidas4death #27471 üzenetére
Anélkül megég a szervómotor, nem ajánlatos nélküle járni, és zajos is. Egyébként a kormányműnél szokott elmenni, a szimeringek elfáradnak, elkopnak..
-
válasz
adidas4death #27329 üzenetére
Dehogy ér. 20-at talán.
#27338:
#27339: Hogy hulladék. Egy gödör/kátyú, és annyi a keréknek.
-
Ace owner
addikt
válasz
adidas4death #27329 üzenetére
A kepet nem tolt be a mobilnet de az alessio egy ritka szar felni.. Keruld minel messzebb.
-
_seth_
veterán
válasz
adidas4death #27245 üzenetére
Abban a szerencsés helyzetben vagy, hogy B vekin hátul nem lehet futóművet állítani, nincs min állítani. Ha elnyalja ilyen durván akkor ott valamelyik stabilizátor/szilent lehet a ludas. Bár amikor nekem szilenteket kellett cserélni akkor sem volt észrevehető kopás a túloldali kerékhez képest
-
Petya25
őstag
válasz
adidas4death #27245 üzenetére
Vagy az adott gumival van baj (nézd össze a dot számokat hogy egyformák-e), vagy a futómű eszi meg, ezt kellenne megnézni gépen.
-
adidas4death
aktív tag
válasz
adidas4death #27245 üzenetére
Ja bocsánat, az kimaradt, hogy egy B vekiról lenne szó. (1.6 16v X16XEL)
-
tomyoy
senior tag
válasz
adidas4death #26989 üzenetére
Vedd le az akku sarukat tisztítsd meg és rakd vissza, egy lehetőség. (tapasztalat).
-
_seth_
veterán
válasz
adidas4death #26989 üzenetére
Nem lehet a gyújtáskapcsoló?
Szintén B veki: kicsit megemelkedett az alapjárat, mi okozhatja? Korábban kb 850-re belőtte pontosan most van, hogy inkább 1000-en tartja vagy 1100-on és ha elengedem a gázt 1500-2000 körül akkor nehezebben is esik le a fordulatszám. Más hibája nincs, nem fullad le, nem okoz semmi más gondot. Az alapjárati motort kitisztítottam, a tömítése nemrég volt cserélve újra.
-
#81556480
törölt tag
válasz
adidas4death #26763 üzenetére
A zárhoz bizony ki kell venni az ablak vezető sint.
-
diablo1984
veterán
válasz
adidas4death #26376 üzenetére
rugó, csillapító, szilent. bármi lehet(bár a rugó szélsőség). nálam pl a szilentek hidegben nyikorognak, gondolom egy kis wd40 elhallgattatná, de legalább nem koppan!
-
#81556480
törölt tag
válasz
adidas4death #26339 üzenetére
A dobfaragásról annyit hogy én gyári dobból csináltam sportosat. Megvolt a két lezáró vége plusz a be és kimenő csövek. Ez beborítottam lemezzel, és körbehegesztettem, majd lefestettem hőállóval. Tök úgy nézett ki mint a gyári, csak nincs benne fojtás. Közép dobom van még, katalizátorom nincsen. Így remek hangja van a kocsinak, nincs is ezzel probléma, csak a vége nem tetszik gyáriassága miatt.
Seth: Ma egy fórumon láttam 40 euróért irschmer dobot! elgondolkoztam rajta, csak angolból jönne
-
_seth_
veterán
válasz
adidas4death #26336 üzenetére
Passz, gyári
Én egy irmscher hátsódobbal vettem, szerencsére még az egyben van így nem kell keresgélnem bár szerintem ha cserélni kell majd gyárit rakok fel. Hangja ennek annyi sincs mint a gyárinak hiába a nagy kerek dupla saválló vég
-
#81556480
törölt tag
válasz
adidas4death #26336 üzenetére
Ugyan ezen asportdob kérdésen pörgök vagy 2 hónapja. De nem találok olyat amit egy az egybe fel kell pattintani. Univerzálé lenne dögivel, de még nem vettem rá magam (fel tudom tenni nem arról van szó)
Régen volt a paraginak de már nincs, ez a nagy bánatom. 3 napja volt egy nagyon zsír paragi dob a vaterán,rálicitálta, erre mire felkelek tegnap há elvitte valami szemét
-
_seth_
veterán
válasz
adidas4death #26334 üzenetére
Nekem kadettben volt, tetszett, szép hangja volt, igaz mosni, olajozni kellett időnként viszont ma már nem foglalkoznék vele, az a 0,1LE amit hozzáad a rendszerhez elhanyagolható
Többet ér még az is ha sima 95 helyett valami prémiumabb üzemanyag kerül bele pl már a shell nitrot is észre lehet venni, hogy jobban veszi a fordulatot vele.
-
_seth_
veterán
válasz
adidas4death #26330 üzenetére
Szekunder levegő pumpa. Feladata az, hogy plusz levegőt juttasson a katalizátorba az indítást követően és ezzel hosszabb élettartamot érjen el. Indítás után rövid ideig zúgnia is kell akkor működik helyesen.
-
#81556480
törölt tag
válasz
adidas4death #26315 üzenetére
Köszi köszi
-
_seth_
veterán
válasz
adidas4death #26167 üzenetére
Nekem 2009 tavaszán lett körbefestve, semmivel nem gyengébb minőségű a fekete betéteket a festék mint máshol és nem is rövidebb életű.
B vectra ablaktörlő: nem tudom nálatok miért lassú a pumpa de nekem szinte el sem indul a kar máris rányomta a mosó folyadékot az üvegre, nem tudom számít-e de 4 ajtósom van.
amargo: van akinek szempont, hogy jobban nézzen ki az autója, nekem ráadásul ingyen volt a körbefújás így pláne megérte.
-
realmadrid
aktív tag
válasz
adidas4death #25857 üzenetére
Tech2-es műszerrel ki lehet olvasni a központi egységből, legalábbis nekem ezt mondták Schillernél. Illetve megcsinálták annó.
-
adidas4death
aktív tag
válasz
adidas4death #25834 üzenetére
Ja és nem mellesleg eszméletlenül néz ki igy vele a Veki.
(bár sokat dob a gyári krómozott hűtőrács is amit most vadásztam bontóból)
-
#81556480
törölt tag
válasz
adidas4death #25832 üzenetére
Sokkal jobb?
mert igazából nem drágák a b2 lámpák!
Januárban megy műszakira a kocsi. még az is lehet hogy lecserélem. -
#81556480
törölt tag
válasz
adidas4death #25830 üzenetére
Ha már lámpa:
Adhatnátok tanácsot, sima B1-es lámpába milyen jó minőségű égőt vegyek ?
Lámpa csere is lesz mert mindjárt műszaki és az egyik repedt.
Gondolkoztam B2re cserén, de az most elmarad. -
#81556480
törölt tag
válasz
adidas4death #25823 üzenetére
Azaz!
-
#81556480
törölt tag
válasz
adidas4death #25821 üzenetére
Szóval te vagy a K.Z.
-
#81556480
törölt tag
válasz
adidas4death #25795 üzenetére
normál esetben ez is ott van de B vekibe van ez a motor és ótópályán kicsit megkergettem 240 km alatt.
lehet kicsit túloztam de 10 körül biztos kajált
-
_seth_
veterán
válasz
adidas4death #25756 üzenetére
Gondozásmentes akku így rátölteni sem tudok
-
diablo1984
veterán
válasz
adidas4death #25728 üzenetére
le kell dugózni a klímacsöveket, hogy por, szemét ne menjen bele, mert a kompresszort tönkreteszi!
-
Okuyama
tag
válasz
adidas4death #25508 üzenetére
Ment privát ,ha valaki más esetleg még keres Vectra B Alkatrészeket mostantol lehet érdeklődni ,lényegében mindenem van 1.6 os Vectra B hez . Privátot írjatok ,köszönöm !
-
diablo1984
veterán
válasz
adidas4death #25607 üzenetére
Mintha valahol azt olvastam volna hogy ez amiatt van, hogy indításkor egyből nincs még olaj mindenhol
ez így igaz, majd ha az olajszivattyú feltolja az olajat, onnan lesz kenése mindennek!
-
_seth_
veterán
válasz
adidas4death #25605 üzenetére
Ha ez "csak" hidrotőke akkor amit én hallok indítás után pár másodpercig az valami apróbb dolog lehet. Hidrotőkétől nem lustul és nem is fogyaszt többet. Csere szerintem csak szerelőnél. Én ma szerelgettem a régi x20xev hengerfejem és annál pl mindkét vezérműtengelyt le kell szerelni ahhoz, hogy hozzá lehessen férni a hidrotőkékhez ami autóban lévő motornál a vezérműszíj leszerelésével együtt jár.
Kompressziót érdemes mérni, lehet ez valami szelepgond is bár akkor a fogyasztás is nőne.
Hengerfejből a szelepeket hogyan lehet kiszedni? Valami speckó szerzám való hozzá?
-
Okuyama
tag
válasz
adidas4death #25506 üzenetére
Amint belekezdek jelzem ,de a gyári CD lejátszót kazettás rádiot kijelző már mehet is akinek szüksége van rá .Ám van nekem még pluszban egy mps km órám ,fordulatszám mérős B2 esből származik
-
Okuyama
tag
válasz
adidas4death #25504 üzenetére
Kár hogy alap felszerelt ,még 1 elektromos ablak sincs benne
Egyébként tényleg minden gyári benne ,még az ablaktörlő lapát is gyári GM .Szélvédő fényszorók kőfelverődés mentesek ,egy idős úriemberé volt az autó . Megmondom őszintén ez a szürke fekete műszerfal nekem nagyon bejön
-
Okuyama
tag
válasz
adidas4death #25500 üzenetére
Pár kép a belsőről [link]
-
Okuyama
tag
válasz
adidas4death #25484 üzenetére
Az ,akkor megsem szólalok ha 200 hoz közel állt neked
-
Findzs
addikt
válasz
adidas4death #25468 üzenetére
azt hiszem én itt vettem a g astrámhoz a bicskakulcsot: [link]
meg kell kérdezni b vectrához jó -e?
itt is egy: [link]
nekem a h astránál az automatikus központit úgy lehetett beállítani, hogy a műszerfalon lévő "bezár" gombot nyomva kellett tartani kb. 5 másodpercig (de csak kipróbálás szinten használtam sose volt beállítva)
-
_seth_
veterán
válasz
adidas4death #25353 üzenetére
Akváriumos boltban vettem levegőztető csövet, azt leeresztem a kiegyenlítőtartályban majd azon keresztül még a tartály alján lévő csőbe, kicsit megszívom és egy 5 liters kannába jön is le a hűtővíz, kb 3 liter folyik ki így de az bőven elég a termosztát cseréjéhez
-
erikke17
őstag
válasz
adidas4death #25350 üzenetére
Ez az érdekes csattogás nálam is megvan Astra F X16XEL szintúgy.. Faterral azt vettük észre hogy legjobban ilyen hidegebb időkben 9 és 15 fok között.. Mert érdekes mód nyáron +30 vagy 25 fokban kussol... Olyat olvastunk valahol hogy valamiféle membrán a hidegtől megkeményedik és azért olyan hangos..
Sőt legjobban olyan 1500 és 2000 fordulat között hallani amikor "szabadabban" fut a motor de ha odalépek megint kussol egyből..
Már megszoktamErővel nincs baj megy minta mérgezett egér, se hibakód se semmi.. Van 'asztkész"
-
válasz
adidas4death #25350 üzenetére
Sanszos, hogy a hidrotőkék csattognak. Volt mostanában olajcseréd, vagy szintetikussal rátöltöttél a fél-szintetikusra?
A csattogó hidrotőkéket kb fél-egy liter fékolaj a motorolajhoz történő hozzáadásával lehet elcsendesíteni de az új modern motorok már nem nagyon szeretik az ilyen barbár megoldásokat. Ha csendes lett, akkor utána egyből olajcsere!!
-
_seth_
veterán
válasz
adidas4death #25350 üzenetére
Meg igen, azóta az alábbi zajlik a műszerfalon: elindul egész hamar a vízhő melegedése, eléri a 90 fokot majd lecsökken olyan 86 környékére pár mp alatt majd kb fél perc alatt ismét felmegy 90-re és amíg le nem állítom nem is megy le
Feljebb nem megy mert kapcsol a venti, lejjebb sem mert ott kapcsol a termosztát. (a 90 műszerfal szerint inkább olyan 89 körül van de azt tartja stabilan).
8.5e volt a cromaxnál és 1e volt hozzá a szintén eredeti gm tömítés, a vízhőfok alakulása pedig megfizethetetlen...
-
_seth_
veterán
válasz
adidas4death #25076 üzenetére
Lehetséges, hogy neked is részben vagy teljesen nyitva van a termosztát mindig, én most rendeltem egy eredeti GM termosztátot eredeti GM tömítéssel, bízom benne, hogy jó lesz, köv héten meg is jön, majd megírom mit tud
Ha ezzel sem megy a 90 közelébe akkor kidobtam egy kis pénzt...
-
válasz
adidas4death #24908 üzenetére
-
_seth_
veterán
válasz
adidas4death #24846 üzenetére
Szerintem kezdjük ott, hogy ez benzines
-
davee_92
csendes tag
válasz
adidas4death #24727 üzenetére
Bosal 40 körül, inkább felette, vagy Sigam fele annyiért 25 körül. Ezek a gyáriak.
Tuningból van HD Racing, Paragi, TA-Technix.
TA-ból van ovál, dupla csövű DTM típusú, ezek 35-nél kezdődnek, ha rozsdamentest szeretnél akkor 45-nél.
Nekem Corsa B-n Paragi van, mielőtt feltettem kapott 2 réteg hőálló festéket, ami szépen ráégett amikor felmelegedett a kipufogó.
Egyenlőre nincs semmi problémám vele, és szép szolid mély hangja van, de nem zavaró. -
zolikaDB
veterán
válasz
adidas4death #24727 üzenetére
Íme:
- Paragi 1
- Paragi 2
- Paragi 3
- Paragi 4Ami tuti, a fekete lamellás belül, és egyáltalán nem zajos. De nem rozsdamentes a test. A rozsdamentes kérhető viszont lamellákkal, és akkor az is normális hangú lesz, és pár ezresért cserébe nem rohad el olyan hamar.
B Veki: [link]MOD: bocs, most nézem, h neked benzines kell...
Igaz, ezek simán felmennek a benyásra is. És igaz az állítás, h vehetsz rozsdamentes dobot olyan csővel, amilyet csak akarsz, 20e körül lesz, igénytől függően esetleg drágább.
-
davee_92
csendes tag
válasz
adidas4death #24050 üzenetére
A fedél amit lefényképeztél az üzemanyag szivattyút és a szintjelzőt tartó fedelet takarja.
Ha felpattintod alatta lesz egy csatlakozó és egy bajonettzáras fém felé, ha azt felveszed ott lesz a szivattyú és a szintjelző. -
zolikaDB
veterán
válasz
adidas4death #24478 üzenetére
Pl: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Sorozatok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- BestBuy topik
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- iPad topik
- Háztartási gépek
- OLED monitor topik
- Shield TV-t csinált a Shieldből az NVIDIA
- További aktív témák...
- Iphone 16E 128GB Fekete Bontatlan 24 Hónap Garancia
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 13600K 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Zalman S2 TG Seasonic 650W
- LG 32GQ850-B - 32" NANO IPS ATW / 2560x1440 / 260Hz 1ms / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync / HDR 600
- ProCaster 50UNB800H 50" 127cm FULL HD üzleti kijelző
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest