Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- 4 billió dollárt ér a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-cégek
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- ZIDOO médialejátszók
- Milyen házat vegyek?
- Milyen asztali médialejátszót?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dellfanboy
őstag
válasz
rozsi71 #107399 üzenetére
most ezt így távolról, hogy kellene kitalálnunk?
Kb két éve ugyanezt csinálta, akkor egy gyújtótrafó (elosztó) csere oldotta meg.
őszintén ha már volt egy hibát aminek a trafo csere volt a megoldasa, nem is ertem miert indultal neki a folytoszelepnek.
siman lehet, hogy 2evet birt. de mit raktal bele ?vmi noname cuccott? hany km-t futott? gyertyakat kabelt is csereltel?
-
rozsi71
tag
Sziasztok!
Van egy '98-as Combóm a motor kódja X14SZ. Azt csinálta, hogy néha megtorpant, majd egyszercsak megállt teljesen. Hazahúztuk, beindult, de időnként leállt.
Gondoltam, hogy a fojtószelep érzékelő a hibás. Kivettem, megmozgattam, visszatettem. Ezután már be sem indult. benzin van, szépen adagolja. Viszont szikra nincsen. Ha jól tudom, több alkatrész is van a gyújtás körben. Szerintetek mi lehet? Kb két éve ugyanezt csinálta, akkor egy gyújtótrafó (elosztó) csere oldotta meg. Vajon eddig bírta?Köszi a segtséget.
-
-
gg72
veterán
Sziasztok! Meriva 1.3 DTI-nél van vmi típushiba, mire kellene figyelni? Egy 165ezer km-est nézegetek (2007-es), főleg városi használatra kellene, de mennékvle ehavi szinten 200-300 km-t autópályán is.
-
Bilux
veterán
válasz
feketenorbi #107384 üzenetére
"Típus hiba". Alsó lengőkar hátsó szilent. Mondd meg a szerelődnek!
-
válasz
feketenorbi #107384 üzenetére
Cseréld meg az első és a hátsó kerekeket.
Ha jobb, akkor szar a gumis. -
válasz
feketenorbi #107384 üzenetére
Gumi, futómű, sok minden lehet. Ha csak fékezésnél, akkor a féktárcsák hullámosak.
-
ncc1701
veterán
válasz
feketenorbi #107384 üzenetére
Valamelyik szilent/lengőkar. Nálam is ez lesz.
-
gban
veterán
válasz
dellfanboy #107385 üzenetére
Tárcsa inkább fékezéskor üt.
Nekem is volt ilyen, a gumis műszere szerint minden jó volt, aztán máshol kicentírozták rendesen és megszűnt a probléma. -
dellfanboy
őstag
válasz
feketenorbi #107384 üzenetére
fektarcsa?
vagy
nem lehet, hogy vmi muangyag terelo elem rosszul tereli a meneteszelet?de azert megneznem azokat a kerekeket massal is, hogy jol kivannake-e centrirozva
-
feketenorbi
csendes tag
2011-es Opel Insignia kombi 110 km/h felett rázza a kormányt. Gumi rendben, felni rendben... Mi lehet a baj? Valakinek ötlet, esetleg tapasztalat? Szerelő egyenlőre nem jött rá, mert nincs semmi lógó, mozgó alkatrész... :/
-
dualcore
őstag
Sziasztok.
Adott egy 2001-es astra 1.2, X12XE motorkóddal.
Szépen indul hidegen-melegen, szépen is jár a motor, de egy nagyobb huzatáskor kigyullad a hibajelző MIL lámpa, és azt irja, hogy 2 ill 4-es henger gyujtáskimaradás, a motor pedig szaggat. Ujrainditás, illetve menetközben kitörölve a hibakód azonnal ujraindul minden henger és a motor ismét szépen egyenletesen jár a következő nagyob gázadásig.
Gyertya és trafó ujak vannak benne.
Van valami infó, milyen irányban lehet elindulni?
Köszönöm ha válaszoltok. -
Bilux
veterán
Kényes kérdés Bárdi Autó alkalmazásban valaki tudna segíteni (kedvezményes vásárlás miatt)
Tudom hogy vannak jobb alkatrész boltok de nagyritkán jól jönne mert közel van.
Köszönöm ha bárki tudna segíteni -
bul07
nagyúr
válasz
dellfanboy #107377 üzenetére
Használt autón volt fen de már nincs, két vagy három napot volt fent
És ugye még annyi hogy mi a világ végén vagyunk a Román határ mellet, így eljönni ide nem kis költségAmúgy nem kellet volna az neked
Nagyon csúnya volt a festése, nem találták el a színt és azzal lett lefújva a javítás után a küszöb kicsit az ajtó is(Rendesen szám alapján volt kevertetve)
Szürke kocsi és olyan lett mintha valaki cink spray-vel esett volna neki -
bul07
nagyúr
válasz
ncc1701 #107372 üzenetére
Mikkor a bizalom eltűnik akkor már lehet bármilyen jó, csak arra gondolt folyton az öreg hogy mi lesz a következő ami elromlik
Na meg a rozsda még jelen volt
A turbó, váltó motor még nem volt piszkálva abból is bármi jöhetett volnaAmúgy számtalan ilyen történet van hogy rendbe rakja, de valami eltörik így megszabadul a kocsitól
Ez az öreg döntése volt
Amúgy ma reggel már volt egy kalandja az új kocsival
Jön be sebbel lobbal hogy menjek ki mert a Focus műszerfalán van egy piros hibajel
Na míg kiértem minden eszembe jutott a olajnyomás hibajeltől, kezdve akármi.Aztán kiérve ránézek és na mi volt, hát nyitott ajtó jelzés, a csomagtartó ajtó nem volt becsukva
-
bul07
nagyúr
válasz
bul07 #106189 üzenetére
Írtam múlt nyáron édesapám 2005-ös Meriva A kocsijáról hogy pár hónap alatt rálocsolt 365e Ft-ot
(válaszolt hozzászólás és előzményei)Most januárba ráment még azt hiszem vagy 70-80e Ft hogy átmenjen műszakin, kasznira
És a mai napon 320e Ft-ért eladásra került. 2év műszakival tudomásunk szerint hibamentesen.
Mindenki le tudja vonni a következtetéseket.
Utód is megvan már egy 2005-ös Ford Focus, így lehet költözök a Ford-os fórumba
-
Jofi81
őstag
válasz
mohabá 007 #107356 üzenetére
Akkor berendelem. Köszi a segítséget, nélküled nem találtam volna meg.
-
Jofi81
őstag
válasz
mohabá 007 #107350 üzenetére
Köszi, akkor ez lesz az axiálcsukló párja?
-
csabi98
tag
Sziasztok.
Valaki tud esetleg nekem segíteni hogy a [kép]-en látható kipufogó véget vajon fel tudom tenni 46mm-es kipufogó csőre? Mivel csavaros nem tudom annyira összehúzatni,hogy rámenjen? 4 ajtós sedanom van és Coupe kivitelen láttam ilyet aztán eléggé megtetszett és jó lenne az enyémre is egy olyan vég ami hasonlít arra,de nemtudom ez nekem felrakható e? Van aki esetleg használ köztünk ilyet?
Köszönöm,ha valaki tud ebben segíteni nekem! -
ncc1701
veterán
válasz
mephi666 #107348 üzenetére
Annyira sajnálom a sajátom. Fix 180ekm, saját cégautóm volt, 1994-es, utána megvettem. Végig muternál volt, fűtött garázsban, gyönyörű állapotban, töretlenül. Mindig pöccre indult, egyszerű, mint a faék, c14nz, kb az örökkévalóságnak tervezve, OT-s autót akartam belőle csinálni. Sehol egy rohadás...
Csak aztán jött az insignia, egyiknek mennie kellett, és vitte az F-et a szerelő haverom. Vennem kellett volna neki egy garázst valahol, akkor még emberi áron mentek azok is. -
mephi666
nagyúr
válasz
ncc1701 #107347 üzenetére
...kb 25 éves volt az F-ünk, amikor a kormányműre áldoztunk... olyan furcsa volt utána vezetni, mintha szervót csempésztek volna bele
nem rémlik, hogy hazavágott volna minket a javítási költség... ami a legvastagabb volt összegben, az a hengerfej
...mostani felhozatalban nincs olyan elterjedt autó, mint anno az F volt, annyi gyártó és típus van... és ezeket nem is 20-30 évekre tervezik, hanem hogy 10 éven belül cseréld újra
-
-
Jofi81
őstag
válasz
mohabá 007 #107345 üzenetére
Köszi, ez alapján ezeket találtam, erre gondolt a szerelő?
-
Jofi81
őstag
válasz
ncc1701 #107342 üzenetére
Eszemben sincs magam cserélni, csak szeretném minél olcsóbban megoldani. Most költöttem rá 135 ezret, a szerviz alkatrész-munkadíj-beállításra 70-80 ezret mondott. Lassan nem ér ennyit a 25 éves autóm. Ezen szeretnék faragni olcsóbb alkatrésszel és ismerős szerelővel.
-
ncc1701
veterán
válasz
Jofi81 #107341 üzenetére
Ne akard magad cserélni. Sok futómű alkatrészt akkor kell nyomatékra húzni, mikor rajta van az autó súlya, azaz hiába emeled meg, és fekszel alá, ha akkor húzod meg amikor lógnak a kerekek, akkor igen hamar tönkremegy az új cucc.
Szerelőd majd tudja, mit keressen. Praktikus kivenni a régit, elvinni a kereskedésbe, h ilyet kérsz, akkor nem tudsz hibázni. Szerelő haver így csinálja. -
Jofi81
őstag
Elvittem az Astrát futóműbeállításra, ahol azt mondták, hogy előbb javítani kell. Felírt a szerelő 2 axiált és 2 kormányösszekötő gömbfejet, hogy azokat kell kicserélni. Ezeket milyen elnevezéssel találom meg a Kauffer oldalán? Nem vagyok egyáltalán képben ezekkel az elnevezésekkel, van egy csomó kategória, nem tudom, hogy keressem. Tudnátok segíteni, hogy pontosan mit kell keresnem?
-
mephi666
nagyúr
videót néztem: gumikédert lebontani fent a csomagtartó ajtaja tövében, utána a tetőkárpit patentjeit kipattintani (ami szerintem törni is fog
) ...utána pedig nőgyógyász skill és 17es kulcs segítségével meg lehet lazítani a csavarját és kitekerni... onnantól meg csak a csatlakozóját oldani...
habár fekete fbs-el lehet egyszerűbb lenne szépen körbenyomni
...olyannal, amit fürdőszobához is ajánlanak
#107339: én ezt a videót néztem, itt nem bontottak ennyit se
-
válasz
mephi666 #107336 üzenetére
Az olajzabálásról jut eszembe. A gépműhelyben a főnökbácsi említette a miértjét. Azt mondja, h az opel motorok (blokkok) "szeretnek" oválisra kopni.
Ilyenkor már nem elég egy gyűrűzés, nagyobb dugó kell. Valszeg ez betudható a "rendszeres" karbantartásnak (olajcserének) is...
-
mephi666
nagyúr
válasz
csoszogi #107335 üzenetére
...ha meg van csinálva, bármi lehet jó
nekünk a hírhedten olajzabáló Z16XE1-re az elmúlt 3 évben időszakos olajcserék közt nem kellett rátölteni... (úgy vettük, hogy számlás-garanciális motorfelújításon esett át, ami után az 1000km/1liter olajfogyasztása megszűnt)
ami most B Zafinál vár rám: antenna gumitalpat cserélni
viseltes volt eddig is, de most elvittem a kocsit lemosni, mert vasárnap olyan fa alá sikerült parkolni, ahonnan 1 óra alatt telibef*sták a madarak minden irányból és mosás után elköszönt a tömítés egyik fele
...ahogy nézem 17es kulcs meg nőgyógyász ügyesség kell hozzá
-
csoszogi
tag
válasz
dani999 #107326 üzenetére
Üdv, nekem és gban-nak, 1.6 szívó van 2009-2010-esek, A16XER motor, páran kérdeztek itt már ezzel kapcsolatban. Keress rá miket irkáltunk. Személyes tapasztalat: 120-125kg emberkéknek szűk kicsit, ha azt akarod hátul is üljenek
... Nehéz ezért sokat eszik városban (8-10l). Mióta ki lett cserélve amiket ki kellett, azóta sok bajom nincs vele. Megjártuk vele tavaly nyáron Lefkadát, télen meg műszakin volt, hibát nem találtak.
-
MaddeNNNN
addikt
válasz
xEon1337 #107329 üzenetére
Kun Gyulát kérdezd meg, alkatrész kereskedése van és a J Astra csoportban rengeteget segít
Telefonszám itt van az információnál csak nem lehet kimásolni -
Sziasztok!
Honnan tudnék szerezni halogén fényszórós Opel Mokkához (2012-2016) hátsó kupakot, amit izzócserénél kell lecsavarni? Vannak cikkszámaim, de egy értelmes webshopot sem találtam a neten..
Opel Katalog Nr: 1217062
Teilenummer GM: 20838703
Weitere Teilenummer: PP-TD30Köszönöm szépen!
-
dani999
csendes tag
Sziasztok!
Opel astra J vásárlásán gondolkozok. Napi használatra lenne min. 10-10 km re naponta, + havonta 1-2 nagyobb 200km+. Mivel ilyen kevés km-t megyek naponta, ezért benzines változatra gondoltam. Pénztárcám nem engedi meg csak a 2010-2012- es évjáratú modelleket. Mi a véleményetek erről, meg melyik motorral lenne érdemes megvenni. Van-e valami típushiba vagy egyéb dolog ami miatt nagyon rizikós lenne egy ilyen korú autó vásárlása? (kombi verziót szeretnék)Köszi előre is
-
Nekem is cserés a két első teló (pedig nemrég voltak felújítva). Szétb@sztam megint az egyiken a menetet
Monroe jön - sport verzió, hamár a rugó is az lett
Egyébként kyb és monroe-ból találtam csak sportot (már ahonnan rendelem) -
TZ1
csendes tag
Sziasztok!
Milyen lengéscsillapítót/első, hátsó/ érdemes venni Astra G Caravanhoz? Most KYB van és 30000km-t bírt. -
espi38
őstag
Sziasztok!Szerintem megtaláltam az autó baját vagy legalábbis ez mindenképpen cserés.
Rávettem magam és levettem a szívósort és el volt olvadva a szívósor egy része és egyértelműen látszott a hengerfejen is.
Szerintetek ez miatt jöhetett a hibakód vagy még lesz más is?
-
-
csabi98
tag
Sziasztok.
Még új vagyok ebben a topikban,de nagyon jónak találom!
Van a családban 2 Opelünk is (A sajátom: G astra 1.7dti, Anyóséknak: A Zafira 1.6 16V)
De lehet hamarosan jönne majd egy 3. is édesanyámnak.(G astra)
Kérdés a két motor közül (Z14Xe vs Z14xep) melyiket érdemesebb venni és melyik hajlamosabb kevésbé az olajfogyasztásra? Nyilván tudom ez előélet és szervizelés kérdése is! Leginkább városban lenne használva illetve néha-néha a szomszéd nagyobb városokba,falukba átmenni azaz 1 hét alatt nemhiszem,hogy 150km-től többet menne! (5ajtós ferdehátút szeretne venni egyébként,már van is pár kinézve és a sajátomból kiindulva tudom mikre érdemes figyelni a vásárlásnál!)
Ui: Ha vannak esetleg régebbről donor autóból megmaradt alkatrészeim amire már nemnagyon van szükségem azt mennyire lehet itt a topikban hírdetni?
Köszönöm,ha tudtok segíteni! -
HoaryFox
őstag
Picit vegyünk vissza az off-ból és térjünk vissza a topik témájához! Köszi
-
mephi666
nagyúr
válasz
espi38 #107311 üzenetére
ez az, hogy pl a valeo vezérműtengely jeladót be lehet úgy építeni és ki lehet szedni, hogy senki nem mondja meg róla, hogy az már járt autóban
sőt azt se lehet egyértelműen megmondani, hogy ki lett-e már szedve a dobozából (autóiparnak is szállítunk be alapanyagot, elég durva előírásaik vannak... el tudom képzelni, hogy az alkatrészek cseréjére/visszárujára is más jogszabály vonatkozik, mint hétköznapi használati cikkeknél)
-
espi38
őstag
Hu, jól feldobtam a témát
Nos-sajnos jó párszor kaptunk olyan alkatrészt ami már be volt építve, természetesen egy megy vissza és a kereskedő visszakeresi aki rendelte előtte az adott alkatrészt, azt jó esetben kifizetettik vele.
Ha már be volt építve egy adott alkatrész nem veszik vissza, az előzőleg említett ok miatt.
Gondolj bele veszel egy alkatrészt kibontod és látszik rajta hogy be volt építve, rohadtul nem tetszene a dolog.
Én még olyanról nem hallottam,hogy beépitik az adott terméket és ha nem az a baja visszaveszik, ha igy lenne mindenki így javítana.
Nem kell gondolkodni pl ami az üzemanyag rendszerbe benne van, egyesével cserélem és ha nem az a baja visszaküldöm ilyen nincs.
A lambda szondát ugy küldöm vissza, hogy nem építem be, ennyi -
Tikakukac
titán
válasz
dellfanboy #107307 üzenetére
Fentebb megírták: qrva sok ügyeskedő van, ezért megy a kereskedő is ebbe az irányba.
Nagyjából mindenféle szituban ezt látom amúgy: van a törvény és van a valóság. Vagy a vásárlókat védi túl jól valami, vagy a kereskedőnek van túl nagy köre, emiatt mind a két oldal tele van trükközésekkel.
-
mephi666
nagyúr
válasz
dellfanboy #107303 üzenetére
nem 1 kereskedő hivatkozott arra, hogy autóalkatrészre szigorúbb a szabályozás: ezért kell hivatalos papír, hogy valahol megpróbálták beépíteni és x okból nem stimmelt... nehogy te kicseréld pl hibásra az alkatrészt, amit utána valakinek eladnak és szív vele
-
dellfanboy
őstag
-
Sanki
addikt
G Astra, 2005, ferdehátú Z14XEP
Költözés miatt mostmár folyamatosan leszek olyan hosszabb útszakaszon, ami minimum a szürke 100 árnyalatával rendelkezik és hát az autó eléggé felveszi ezeket az úthibákat.Kérdésem mivel lehetne ezt javítani, komplett új szett támcsapágy, lengéscsillapító, rugótányér, rugó?
Van ezekből keményebb/puhább? Fogalmam sincs melyik segítene.Felni az téli és nyári is 15"-ös acél.
-
Tikakukac
titán
válasz
dellfanboy #107303 üzenetére
Kauffernél a nem stimmelő fékdobot 14 napon belül mire leadtam... apám. Mert az nem belsős cucc volt hanem valami beszállítós. Nézek ki a fejemből: és az engem meg mit érdekeljen? Tőletek rendeltem, majd megoldjátok. 1 órát ott szobroztam
-
gban
veterán
válasz
dellfanboy #107303 üzenetére
Lehet apróbetűs részben írják, a vevővel aláíratják, aztán megmutatják ha visszaviszi az alkatrészt.
Persze ez nem írja felül a törvényt de így ezerből egy ember fog perelni, és már nyertek is. -
mephi666
nagyúr
válasz
espi38 #107301 üzenetére
kérdés, hogy visszaveszik-e: autóalkatrésznél úgy tudom nem működik a 14 napos visszavétel... bő 1 éve el akartam játszani, hogy 1 helyről rendelek különböző gyártmányú jeladókat és végigpróbálom, hogy elfogadja-e a kocsi valamelyiket, de a bolt azt mondta, hogy autóalkatrésznél ez nem járható út... hivatalos szerelőtől kell papír, hogy az adott alkatrész beszerelésre került, viszont továbbra is x hibakódot dob vele... ez pedig lehet, hogy többe fáj, mint magának az alkatrésznek az ára
-
espi38
őstag
válasz
dellfanboy #107300 üzenetére
Hát úgy gondolom ennyiért el is bírnám adni, hiszen akinek nincs kedvezménye annak ajándék áron lenne
De mivel kiderült nagy bizonyosággal a szivósorral van a baj, aminek rohadtul nem örülök /nagy meló és drágább alkatrész /, így megy vissza és visszakapom a vételárat
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Nexus 6P 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo ThinkPad X270 (16) - i5-7300U, 16GB, 512GB SSD, 12" FULL HD
- AKCIÓ! Apple iPad Pro 13 2024 M4 512GB Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- DELL Precision 7540 i7-9850H Quadro T2000 32GB 1000GB 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! Asus B450 R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB Rampage SHIVA Thermaltake 500W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest