Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
újabb pana tapasztalatok: tudom, hogy videósoknál fordítva van, de én úgy utálom ezt a hülye g3 nyakpánttartó bütyköt, nem igazán lehet találni rá egy normális, minőségibb bőr nyakpántot... a gyáritól kikészülök
wb probléma tényleg júzer error volt, awb-vel vagy gyári sémákkal meglőtt raw-oknál nem gondoltam ennyire meg kell rángatni lr-ben a wb csúszkát
elég durván mellélő, tökmindegy milyen fényekben kattogok, sosem találja el a helyes wb-t közel sem...na de ennyi gond legyen, lényeg, hogy bennem volt a hiba, hiába, amatőr vagyok még na
. A kijelzőtől viszont nagyon félek, szinte ahogy a dobozból kivettem, ment rá fólia, de arra is vigyázni kell, nem szívesen cserélném le mert pl. a haverom gx1-éről pár hét után lepattogott a bevonat, tolt rá fóliát, oszt a napokban lecserélte egy jobb/matt-ra, és a régi fólia még jobban leszedte a bevonatot
amúgy ha már kijelző: nincs valakinek egy tuti kijelző vagy evf beállítás-tippje? kissé kopott, színtelen mindkettő, meg hamisnak is tűnnek a színek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Milyen monitort vegyek?
- Star Trek
- Autós topik
- OLED monitor topic
- Elektromos cigaretta 🔞
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- A piac legerősebb kameráját ígéri a Xiaomi 17 Ultra
- További aktív témák...
- Dell Latitude 3510 15,6", i5 10210U, 8-16GB RAM, SSD, jó akku, számla, garancia
- 161 - 162 - 163 - Lenovo LOQ (15ARP9) - AMD Ryzen 7 7435HS, RTX 4060 (ELKELT)
- LG 86QNED86A / MiniLED / 86" - 217 cm / 4K UHD / 144Hz / HDR Dolby Vision / FreeSync Premium / VRR
- Bomba ár! Dell Latitude 5400 - i5-8265U I 16GB I 512SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W11 I Gari
- Apple iPhone 15 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Central PC számítógép és laptop szerviz - Pécs
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest