Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Milyen széket vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Értem én a motivációt, de tök jó világ lesz ahol folyamatosan felnyomnak mert kellene a pénzed...Én alapvetően nem csöveznék sehol, csak pl ebéd után aludnék egyet nyuggerként (szállásom jó eséllyel lenne lakóbusszal is). De nyilván megvan más oka is (akik mindent szénné szemetelnek és tényleg szó szerint csöveznek).
Szerk, 214: Igen, sajna egyre inkább az. Nekem utazás alatt az autó a bázis, cuccoknak, most már hűtő is van benne. Én esetemben egy lakóbusz csak ennek fejlesztése lenne (12-16 között nem a napon lenni, pihizni, és utána folytatni a programot szállásra állandó visszatérés helyett pl.), de most ez Európában egyre több helyen vörös posztó, remélem 15 év múlva máshogy lesz
-
#214
aktív tag
válasz
Tom1939 #350592 üzenetére
Én csak bérlésre nézegettem, de elég macerás, igen. Alapból azzal kell számolni, hogy minden estét kempingben tölt az ember, ami már alapból ad egy kötöttséget. No meg keleten, Balkánon tudtommal amúgy sem nagyon érdemes nem őrzött helyen magára hagyni a lakókocsit, mert pikk-pakk kipakolják.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Tom1939 #350592 üzenetére
Az hogy szundizol egy kicsit azért nem vegzálnak még (főleg ha nem vmi forgalmas helyen nyomod), nekik is nagyobb érdekük hogy ne kenődj fel a szalagkorlátra a fáradtságtól. De az ilyen lakóbuszosokat tuti megzsanettozzák. Sőt a helyiek fel is nyomják őket sokszor mert ugye a kempingesek nagyot kaszálnak a lakóautósokon (is).
Nyilván egy ilyen pihenő nem arra van, hogy ott csövezzél... -
Qru
MODERÁTOR
válasz
norbert1998 #350590 üzenetére
Az 1-es opcióhoz kéne egy icebox. ATS-hez van pl, hátha ehhez is csináltak...
-
Mondjuk a tilos a szundi része elkeserítő, mert trend. Tervezgettem hogy majd 15 év múlva nyugdíjasként lakóbuszocskával nyugiba milyeneket utazgattok, erre kb mindenhol mindent tiltanak lassan (legutóbb görögben, hivatalosan nem kempigben meg sem állhatsz vele parkolni...).
-
tboldi
nagyúr
válasz
norbert1998 #350590 üzenetére
Gyári helyre szerelhető tuningalkatrész nem létezik? Olyasmire gondolok, mint nekem a Bonalume ES1 lenne.
-
norbert1998
nagyúr
Dircsiszürcsi:
option 1
Valahogy így lenne bedobva az airbox helyére. Nyílván a cold air intake az itt erős, ez inkább hot air intakeVagy egy external BOV. Csak hova.
Ezen a képen az intercooler - szívósor közötti cső van csak fenn, ezt megcsaplni nagyon nehéz, mert kemény műanyag és naggggyon kevés hely van ott.Aztán van ez a cső, a blokk tetején, ami kanyarodik jobbra. Ezt meg lehetne csapolni, de ehhez is nehéz hozzáférni, mert pici, de utána meg megint acélcső lesz belőle, aztán lent egy picike gumi toldalék az intercooler és az acélcső között. És gyakorlatilag ennyi a nyomott oldal. Esetleg van olyan behegeszthető verzió, amit az acélcsőre lehetne ráműteni itt. Talán ez lenne a legjobb.
Harmadik opció, hogy a turbón lévő gyári BOV alá csinálunk egy ugyanolyant, amilyen volt, csak nem polikarbonátból, hanem aluminiumból CNC-vel. A felületen a félhold alakú a nyomott oldal, a kör alakú nyílás pedig a turbó elé megy vissza. Csak hát a gyári BOV meg ereszt szerintem.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Tom1939 #350582 üzenetére
Legutóbb úgy nyomtuk, hogy péntek éjfél körül indultunk (előtte délután is nyomtam egy rapid szundit). Olyan 4-ig 1 kv és 1 Hell-el egész jól kitartottam. 4 körül jött egy komolyabb mélypont, meg is álltunk (mivel régen sokat vezettem éjjel is, tudom mikor kell megállni). Dobtam egy "szépítő" szundit (amit elvileg tilos a Horvátoknál is, mármint parkolóban aludni a kocsiban), után mintha kicseréltek volna (meg akkor már amúgy is kelt a nap az sokat dob az emberen).
-
válasz
ncc1701 #350583 üzenetére
Anya nálunk nem vezet tankot (Rav4), de különben is útvonal engedélyes (irónia, Hungárián belül nem megy, csak M0 körüli bevásárlóközpontokba és anyóshoz Nyíregyháza mellé... minden másra ott a férj
)
Szerk, +1: sajna koffeinre immunis vagyok, nem pörget fel. Nálam ez a csoki, az meg nem kellene mert 30 kilóra vagyok fiatal korom napi 5 órát teniszező változatától....
-
ncc1701
veterán
válasz
Tom1939 #350582 üzenetére
Én is kókadok este 9 után, de ilyenkor szigorúan 1-2 óránként váltjuk egymást anyával, meg 4-5 kávé lemegy.
Plusz elötte a tengerparton próbálok szuszókálni délután árnyékban. Mióta benne van a verdában a led, meg új a lámpatest, azóta q jól látni vele. Forgalom nincs, navi szerint 140-el lehet csapatni, haladósan. Megértem, h ez nem mindenkinek opció, de nekünk bejött. Az az 1 ott alvás már nem adna sokat.
A másik jó ötlet lenne az, h hétfőre szabi, és hétfőn indulni vissza. -
válasz
radi8tor #350577 üzenetére
Ja, az lesz a rezsim hogy ahogy én felébredek (ez 5 szokott lenni) mindenkit leterrorizálok a már bepakolt autóba, hogy ott aludjanak tovább
Ncc1701: Sajna nekem éjszaka rosszabb a térlátásom és este 9 után álmoska is vagyok úgyhogy ez logikus lenne, de nálam kizárt. Csak hogy teljes legyen az önszívatás vasárnap jövünk haza... Nem vagyok ennyire hülye, 4 családtagot egy helyre 8 napra így sikerült összeszervezni munkahely megtartással kombinálva...
-
válasz
focvis #350578 üzenetére
Erről jut eszembe, HR-ben egy hete ilyen benzin árak voltak (autópályán, de kb. ott is egységes, mert pár hete törölték el az ársapkát):
- sima 95: 1,44 €
- táltos 95: 1,72 € (0,28, azaz 110 Ft/l felár)
- táltos 100: 1,94 € (0,50, azaz 200 Ft/l felár - nagyon megéri, ugye Boldi? 😎)Szerk: Úgy kellett vadásznom a sima 95-ös kútfejet, 8-ból 2 beállóban volt, a többinél csak táltos.
-
Köszönöm mindenkinek! Letenyét biztos kihagyom, az időveszteség nagyobb parám most
Visszafelé lehet inkább élek a tippekkel, szerintem most azt a max 12-14 litert betankolom a Nagykanizsa előtti Orlennél, aztán zsebbeljék be a 600-700 forint extra profitotOtt szerintem még sor sem lesz.
-
-
válasz
-secret- #350562 üzenetére
Köszi, tudsz nekem egy google maps linket, nem teljesen egyértelmű nekem (Horvát irány valamiért eddig mindig kimaradt
).
Szerk, ncc1701: Nagykanizsára én is ki szoktam menni, ebéd + tankolás körre, de most elég messze megyünk, korán indulunk, tankolni nem éri meg a kitérőt és ebédhez még korán lesz (nem sokat kell tankolni, inkább annak szól ha a Szlovén kedvenc kutam nem jön be akkor is eljussunk Firenzéig esetleges automata kúttal való szívás nélkül).
-
válasz
Tom1939 #350561 üzenetére
Horvát oldalra mész ki, lejössz Letenyénél és 1 km-re egyből ott a kút. Én oda járok tankolni. Egyből visszajössz a magyar oldalra és fel is tudsz menni az M70-esre.
Ha Becsehelynél jössz le, akkor meg meg is tudsz látogatni. Bár én mondjuk lehet akkor már Eszteregnyénél jönnék le az M7-ről mert itt katasztrófa, fel van túrva végig 10 km hosszan.
-
Van valakinek valami jó benzinkút tippje M7-esen Szlovéniába történő átlépés előtt? Igen alacsony lenne a kitérő iránti toleranciám (valami olyanra gondoltam mint a polgári outletnél lévő benzinkút az M3-ason, rövid kihajtás és könnyű pályára visszatérés), ha nincs közelben akkor megfizettem a pályás benzinkút felárat (csak én nem láttam sehol, hátha van valaki nálam szemfülesebb).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
norbert1998 #350556 üzenetére
Gtk-ra fizetnek ujra csak muszaki totalra nem.
-
-
válasz
tboldi #350551 üzenetére
Két év és 105k km után kaptam új Sprintert (jött 5db, egyiket egyből oda is adták). Na, ha csak sípolna...
Olyan satuféket ver tolatáskor a megszokott helyeimen, ahová szűk helyre lendületből szoktam betolatni, hogy naponta 3x cserélek alsót. Pedig az összes asszisztenst levettem a legtompábbra, de még így is túl óvatos, bezzeg S kanyarban képes átvinni a szembesávba és birkózni kell a kormánnyal, hogy ne verjem frontálisan telibe a szabályosan közlekedő autót. Még csak 4k km-t tettem bele a két hét alatt, de nem sikerült teljesen összecsiszolódni egyelőre. Ami jó, hogy magasabb, hosszabb, van hely benne és mivel ez már RWD így
lehet keresztbe menni veleugyanúgy kanyarodik, mint az előző, jóval rövidebb tengelytávú Sprinter. Meg van végre tempomat! Aztán a pozitívumok sora nagyjából el is fogyott -
tboldi
nagyúr
válasz
pit stop #350550 üzenetére
Volt már radaros autójuk?
Mert a MiTóban gyárilag van, de tök haszontalan, hacsak nem egy másik autóhoz vagy falhoz kell állni. Oszlopot, fát, padkát csak távolról jelez, közelebb érve viszont már nem igazán látja ezeket, pont amikor nagyobb szükség lenne rá. Az udvarról kitolatva meg néha előfordul, hogy besípol a nyitva lévő vaskapura, pedig szinte centire pontosan ugyanazon a nyomvonalon tolatok minden alkalommal.
-
pit stop
addikt
válasz
Blindmouse_ #350532 üzenetére
Én se tenném, de nem az én autóm
Idős korukra úgy gondolják hasznosabb ha van.
Köszönöm az infókat Qru&tboldi
-
válasz
focvis #350434 üzenetére
Nem is futottam akkor rossz időt... ha +100km-t mentem egy irányba, meg a töltések.
Én már a pályadíjat se számoltam... elkezdtem gyűjteni, de aztán elengedtem. Igen a kaja az drága, de nem lehet összevetni a tengeri dolgokat amit ott kapsz meg amit itt. Ergo az árat se érdemes. Feleségem nem iszik alkoholt, lányom szintén nem
én meg egyedül... úgyhogy többnyire nekünk volt bekészítve dugi kaja, mert felnőttként lehet tolni az étkezést a programban, de gyerekkel ez nem könnyű mutatvány. Amúgy én is ezt a 60-80 európai közöttit fizettem kint, mikor beültünk.
Parkolás volt azért combos... bár persze pont olyan helyen kellett ahol valami látványosság volt, vagy korlátozott terület. Siófokon mondjuk 1,5 eur egy óra, Rovinjban meg 3,5 eur. Mondjuk teszem hozzá kint is merhekkeltem, meg ma is...
Rovinj: [kép] Siófok [kép]Qru
Időnyerés miatt remek lett volna, de azért ott kellett volna 15-17 óra töltés...Azért az sehogy se lett volna észrevétlen, meg gondmentes, az ott lakóknak meg járókelőknek. Ismerős lakásában voltunk - kiadásra vették, szóval még gond se lett volna egyeztetni, hogy kifizetem a töltés árát... de na.
-
válasz
macilaci78 #350408 üzenetére
Amúgy volt nálam egy 30 méteres hosszabbító de a feleségem lebeszélt róla, hogy a harmadik emeletről Pulában töltsek.
-
Qtya123
őstag
Köszi a tippet, megvolt a kárszakértővel a szemle a Pataki Dellen Kft-nél.
Volt rajta egy csomó nagyon picike horpadás, amit normál fényviszonyok között észre sem vettem, mert annyira kicsi a benyomódás. Csak a tetőn 445 darab lett összeszámolva.... Szóval sokkal több lesz a végösszeg, mint amennyire gondoltam így, hogy tele van "láthatatlan" kráterekkel. Várom még a továbbiakat.
Még egy kérdés: Cascora történő javítás is benne lesz a JSZP kártörténetben, vagy az ilyen-olyan kártörténet lekérdező oldalakon?
Eladásnál azért nem lenne vidám, ha valaki lekérné és sikítva menekülne, mert egy olyan káresemény szerepelne ott, ami 1 millió Ft feletti javítási összeget tartalmaz...., miközben azt se tudja, hogy se nem nagy sérülés, se fényezés nem volt.
-
Megnézel egy Tesla Fb csoportot, megy az ajnározás, de ha figyeled picit tovább és relatív sok hozzászóltét akkor már látod, hogy vannak reálisabb reakciók, vélemények. Ez mondjuk minden márkára igaz... I3-nál is ugyanezt láttam.
Lokáció kérdése az egész életérzés szerintem, meg persze szerencse is... mikor mész, csúcsidőben, hétégén hétköznap... éjjel. Ahol sok Tesla töltő lefedettség van, ott igazából megteheted, hogy nem töltöd túl a kocsit, úgy sokkal kevesebb időt kell várakozni, és nem akarsz a végcélon se nagyobb töltöttséget. Egy 22 és egy 18 perces töltéssel számol alapesetben és 11%-os érkezéssel Rovinjba, ebből lett nekem az említett kettő idő, de nem is 11%-al érkeztem meg.Van sok és gyors töltő, hagyatkozni kell a kocsira mit számol ki és teljesen jó lesz.
Én ezt a sok búbánatos életúnt embert viselem nehezen itthon... és akaratlanul is átveszem a hangulatot… de amúgy ma voltunk Siófokon a drága minden témában, Bella állatpark, 10k a belépő és mutatom 200 Ft zoocsemege az mekkora mennyiség: [kép] és nem én jártam így, ez ennyi.
Mondjuk a Richter szafari az úgyis visz mindent…
-
pit stop
addikt
Család vett egy 10 éves Jazzt pirosban, de nincs benne tolatóradar. Kitalálták, hogy az még kell bele.
A terv, hogy akarnak rá, de feketét - én izlésem meg kitér a hitéből
Van esetleg ajánlás tolatóradarra? - gondolom kellene lennie pirosnak is, nem csak feketében vagy fehérben... -
Qru
MODERÁTOR
válasz
norbert1998 #350516 üzenetére
Igen, ha egyszer TK-ra vettek es kifizettek akkor masodjara nem fizetnek.
-
válasz
brumi1024 #350522 üzenetére
Benne volt az otthoni is persze, ezért nem stimmel az összeg, meg nem is zavart volna ha drágább a töltés, ha haladós.
Kettő város között szállást váltva Ionityn szerettem volna tölteni, de írtam, hogy 6-8 auto várakozott, na abba a sorba én inkább nem akartam beállni.
Így néz ki az Ionity Isztrián: [kép] túl messze vannak egymástól, hogy csak úgy menjek ide/oda, Pulábol 35 km volt a legközelebbi (az volt dugig mikor útba esett) utána 100km felett a következő. Tesla se jobb: [kép]
Tesla töltőkkel annyira nem volt gond, egyedül kifelé volt az egyik lassú amúgy hely is volt meg sebesség is.
Teljes legyen a kép van egy Qelo nevű szolgáltató neki van Rovinjban 4 x 240kw töltője meg egy épülő Pulában 3x 300kw (utóbbi nincs átadva) viszont hiába regisztráltam nem lehetett fizetési lehetőséget beállítani. Mint kiderült csak helyi lakcímmel rendelkezőknek van a töltő, mást nem enged a rendszer… ne is kérdezd mi a logika. -
brumi1024
veterán
válasz
cOxeR #350362 üzenetére
Furak a szamok: 51800 Ft az ossz toltesert es 278 kWh elfogyasztva az inkabb 186 Ft-os atlagar, nem 160, gondolom a nem Tesla toltok dragak voltak. Ebben a 278-ban benne van az otthoni teletoltes is? Nem ismerem a horvat toltohelyzetet, de arrol hallottam hogy a Teslak arrafele hajlamosak megtelni, Ionity nem opcio? Egy 4000 Ft-os egyhavi elofizetessel az is 160 Ft, es gyorsan tolt.
-
Blindmouse_
senior tag
válasz
molnarpeter #350513 üzenetére
A kipuffsoron kicsit füstölt de nem volt drámai..
Nem kell túlmisztifikálni ezeket a dolgokat.. csak ne lakkozd meg. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
benfolds #350515 üzenetére
Homokfújással indítanék és elvinném egy erre szakosodott szinterező műhelybe. (homokfújni ők is tudnak) Nem lesz olcsó de szép lesz. Aztán a betűket te lepingálhatod fehérrel.
Anno az acélfelni festésének sem álltam neki, hanem ment a szakihoz. 10 éve bírja, nemrég kezdett el rozsdásodni.
-
norbert1998
nagyúr
Anyós kocsija kapott egyet hátulról, elment a nyúlvány, mechanikai totálkár. A gond az, hogy egyszer már ugyanott kapott egyet, ugyanúgy elment a nyulvany, ugyanúgy mechanikai totálkár. Akkor gondolom a biztosító fizetett rá, és gondolom most nem is fog már, igaz?
Nyilván ez egy biztonsági elem, fontos része az autónak, de csak a segge áll szarul, én simán raknék rá most is egy új lökhárítót aztán uccuneki, 25 éves Yaris, lassan úgyis bontó. De hogy most mi fog valójában történni? Nyilván mindkét esetben ő volt a vétlen.
-
benfolds
őstag
válasz
molnarpeter #350513 üzenetére
Volt 3000 Ft-ért féknyeregfesték spray, csak nem fehér, az a baj. A kályhafesték, ami 700 fokos, szintén 3000 Ft volt 400 ml. Ezek vállalhatók lennének árban, csak nem tudom, hogy jó-e a kályhafesték. 10 ezerért, rendes féknyeregfestékkel nem igazán akarnék 2 logót felfújni
Amúgy Brembo for real, csak az előző tulaj átpingálta szürkéről pirosra a féknyerget, és újra kell fújni a logót is.
-
válasz
6030D #350501 üzenetére
Nemrég szereztem egyet, sajna pont nem fér el benne állítva a sör, fektetve 4, talán 5 db-ot nyel el. [kép] Ipari cucc, hűtött áru gyorspostai szállítására való.
Hol keressen az ember nagyobbat, 6-8 söröst? Piknikhez, házibuliba tervezem használni*.Tsebacsi: Szállodában kb. annyira gyász, mint egy hűtőtáska. De utóbbi jól jöhet, ha nincs hűtő és kell a temperálás.
*Szerk: Egészen konkrétan szombaton tervezem először bevetni, italt szállítani Siofuckra.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #350511 üzenetére
Ha már említetted, a hőálló festéket jellemzően szükséges ráégetni is
-
Blindmouse_
senior tag
válasz
molnarpeter #350510 üzenetére
Én sima keréktárcsaezüst-öt fújtam rájuk kotyogósból, nemnagyon esett le, de a Pingvinen a turbo tetején lévő hővédőn is az van, de a trinát zománcfesték se szokott leesni a fékről, bírja.. ha meg a "bRambó" feliratot akarja ráecsetelni az se fog leesni nyilván nem pályanapozik vele a nordschleiffén hogy akkora durva hőterhelést kapna.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
pècsimunkás #350502 üzenetére
Ott szigorubban veszk, itt ha lyukas a bode akkor is atmegy.
Lengokar nem gaz, tüv spry es kesz.
-
Blindmouse_
senior tag
-
-
pècsimunkás
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- LEGO klub
- BestBuy ruhás topik
- PlayStation 5
- esdR *: Van akinek még ismerős ez a PC játék? :D
- Futás, futópályák
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Milyen széket vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / Rog RX580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Akció! Gigabyte Vision Z590 D Wi-Fi Alaplap! LGA 1200!
- LG 55C3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Nvidia Quadro M2000/ M4000/ P2000/ P2200/ P4000/ P5000/ RTX 4000/ RTX A2000
- Dell és HP szerver HDD caddy keretek, adapterek. Több száz darab készleten, szállítás akár másnapra
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest