Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
macilaci78 #348798 üzenetére
Ha a településnek képviselnie kellene a többséget, akkor az autósokat miért nem képviseli Budapest? Mindig is többségben vannak/voltak a tömegközlekedéssel. A 2030-as arány meg kb utópia.
Kerékpáros arányt sem értem, ha nem számítanak növekedésre miért rontották el a bevezető utakat kerékpársávokkal?Pár tény:
- A fővárosi háztartások 51%-ában van egy autó, 9%-ukban kettő
- Az V., VI. és VII. kerület lakossága több mint 20%-kal csökkent 2016 óta. Sokan a külső kerületekbe vagy az agglomerációba költöztek, de továbbra is Budapesten dolgoznak
- 2021 és 2023 között 9%-kal nőtt az autós utazások aránya, így újra 50% fölé emelkedett. Ezzel szemben a tömegközlekedés 10%-kal visszaesett
- Bécsben például az 1. kerületben (belváros) a legnagyobb az 1000 főre jutó autók száma (mert ott laknak a leggazdagabbak). A különbség az, hogy ott van 8300 mélygarázsban lévő parkolóhely, míg Budapesten ez a szám csak 3200 az V. kerületben, a belvárosban -
macilaci78
nagyúr
válasz
Tom1939 #348797 üzenetére
Szerintem nincs így. Kollégám Kajászóra költözött, 2000 m2-es telek, vályogház, kutya, macska, birka, gyümölcsös, stb. Értem én, hogy agglomeráció, de az már egy másik megye. És sír, hogy havi 120k-t tankol munkábajárásra. Nem volt kötelező sem kiköltözni, sem másik megyébe költöznie, se megtartani ezt a munkahelyet.
Egy település vezetése igenis a lakosok seggét nyalja! Majd ha ez megvan, vagy épp a lakosságszám kritikus szint alatt van, akkor jöhet más.
-
válasz
macilaci78 #348795 üzenetére
Amit különben erős problémának tartok (és nem csak itthon) hogy önkormányzati politika terén is túl erős lett az olcsó népszerűség keresése. Azaz szívjon mindenki aki nem a mi választónk, és csinálja ezt mindenki a nagy városok csak a helyi bejelentett lakos parkolhat/behajthat/vehet levegőttől városunk/kerületünk/királyságunk területén szívatástól a kis osztrák falu lezárja az átmenő utat mert csak megoldásáig... Valahogy szabályozni kellene mint ahogy az is szabályozva van hogy az adókról nem lehet népszavazni (mert kb ugyanúgy megszavazza a nép hogy nem kell adó, mint ahogy a helyi lakos azt hogy mindenki más rajta kivül szűnjön meg mert útban van).
-
tototos
addikt
válasz
cOxeR #348794 üzenetére
A dugóban araszolók nagy része szerintem kényelemből megy kocsival és nem azért mert ez az egyetlen módja rá. És ebben van sok budapesti is.
A kényelem lehet az hogy fele annyi idő neki kocsival, vagy nem szereti a tömeget esetleg céges autója van. Nálunk is kerületen belül kocsival jártak be a vezetők mert hát ott a céges tankoló kártyával akkor nehogy már ne azzal járjak (nem munkaeszköz volt nekik a kocsi hanem juttatás).
Szerintem az államnak lenne a feladata, hogy biztosítson forrást arra hogy megfelelő legyen a közlekedés (autós és tömeg) és mindezt közösen kellene a városokkal kivitelezni.
Részemről a téma lezárva mert se én nem tudom ezt megváltoztatni se az itt lévő emberek nagy része. -
macilaci78
nagyúr
válasz
cOxeR #348779 üzenetére
Különválasztom az agglomerációban élni és lakni dolgot.
Kiköltözik az agglóba, mert valamiért nem tetszik neki Budapesten: koszos, büdös, nem telik rá, nem hajlandó kifizetni, zsúfolt, stb. De azért bejár naponta akár többször is, hétvégen is, mert a megélhetése, szórakozása, orvosa, gyereke iskolája, stb Budapesten van. Ez az ember az agglóban csak lakik, de nem él.
Saját magam vagyok erre a példa: korábban Újbudán éltem, most Zuglóban lakok. Basszus, lassan 5 éve költöztem, de a mai napig újbudai barkácsboltba járok a szarjaimmal...Szóval aki kiköltözik a városból lakni, annak ne sírjon a szája, ha a város adta szolgáltatások, előnyök nehézkesebbé válnak.
A városi lakónak meg jut a mélyalmos tojás, szerdán vágott húsáru vasárnapra, kutyák, emberek által levizelt házfrontok, parkolási sérülések... -
válasz
Eugene Roe #348786 üzenetére
Én nem szeretném ha 50-el jönnél át a városomon, kerüld el, ne gyere ide, ne legyen dolgod erre.
Állj meg kint a búzatáblánál menj át tömeggel és utána menj tovább ahogy tudsz a napraforgótáblától, ja és ha lehet az autódat se hagyd ott sehol a széleken, leginkább az lenne jó ha láthatatlan lennél. Miért normális az, hogy “Te” megmondod más ne jöjjön oda?
Hidd el ha tehetem nem megyek be Bp-re és ezzel a dugóban bent araszolók többsége is így van, de valamiért szüksége van rá, ott van munkája, abból keresi a pénzt, senki sem szórakozásból megy oda nap mint nap ebben biztos lehetsz. Nem kajálgatni járnak be… legkényelmesebb lenne a ha mindenki helyben tudna pénzt keresni és azt ott el is tudná/szeretné költeni és ez sose változna… mert úgy ezt se vegyük figyelmen kívül.
Abba meg ne menjünk bele ki mennyit költ a városban meg “vidéken” mert totál értelmetlen, vidéki bolt/étterem/szálloda/szolgáltatás is lehet Bp-i bevételű, meg fordítva. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Blindmouse_ #348792 üzenetére
Ehhez kepest en meg csak lecsekkoltam a kereknyomast es feltoltotzem az akksit. Nincs tarcsi, nincs gond.
-
Blindmouse_
aktív tag
Na mentem egy karikát így a forró éjszakában, eléggé átforrósodott az az olajhűtő szóval szerintem kellett az neki. holnap megpróbálom kivarázsolni a "relief valve"-t meg kap friss olajat a jószág.. ami most bennevan azt elég hígnak érzem így 9500km után. (amikor az olajhűtőt bekötöttem akkor folyt ki egy kevés.. )
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Blindmouse_ #348788 üzenetére
2 ev? 1 honapot se birnanak ki.
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
tototos #348778 üzenetére
Igazad van!!!!
Tényleg nem leszel népszerű.
De javasoltam olyat hogy akkor nagykörúttól befelé KOMPLETTEN lezárni mindent.. és se busz, se villamos, se költöztető, se áruszállítás, se betonpumpa, se tűzoltó, se rohammentő SEMMI ne mehessen be, csak gyalog, meg biciklivel, hiszen így MINDENT el lehet intézni. NA? mondjuk 2 év próbaidőre.
-
Eugene Roe
őstag
válasz
cOxeR #348779 üzenetére
2 hetente 1x vs. heti 3-5x neked ugyanaz?
Ha én kimegyek, az idő nagy részét települések között töltöm és 50km/h megyek át lakott területen gyorsan. Foedítva idő 2/3-a városban, az is egy helyben pöfögve. Soroljam még menmyire nem.ugyanaz objektíve sem a kettő?
Grátisz: én kimegyek rendesen megebédelek 20k/2fő / alkalom, aki bejön max egy menüt vagy gyrost / hambit eszik ebédre.
-
tototos
addikt
válasz
hobizoli #348782 üzenetére
BP elég központi szerepet kapott munkahelyek területén. Német multinál dolgoztam és ott szépen szét voltak szórva a telephelyek különböző városokban. Itthon még dicsekedunk Európa legnagyobb fejlesztési központjával és azzal hogy 5 ezer ember dolgozik egy helyen.
A lakópark ok még általában nem a főváros építi hanem befektetők akiknek teljesen mindegy milyen a tömegközlekedés. Neki a lényeg hogy megvegyék a lakást utána mossa kezeit. -
szebe
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #348770 üzenetére
Kecskemét észak csomópont az országhatár irányába le van zárva, szóval ha az elejétől mennél az M44-en, akkor Mizsénél le kell jönni az M5-ről.
A matricás témára passz, éves országosom van. Részben azért mert végig használjuk az M44-et, annyi megyeiből meg kijön az éves fele.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
cOxeR #348779 üzenetére
ez olyan amugy, mint az egyik 13ker-ben lako főbicajnáci agykombajn, aki nala aztan ne jarjon senki autoval, mert csak
hetkozben HO-bol tok jol el van otthonrol, azaz szerinte mindenki mas is dolgozhatna igy
boltba ahova lejar kajat venni is nyilvan HO-bol tolik fel a polcokat meg a hutoket, nem?2-3 poszttal kesobb meg leirja, hogy a hetvegen Veszprembe ment autoval es vitte magaval a csucs kabronvazas bicajait, mert ott volt vmi verseny
uhm, OK
szoval amikor o megy el masok lakohelyei elott erre rendezvenyre kifele a fovarosbol is meg vegig videken az autojaval, akkor azt neki "szabad", mert csak
de ha neked van akarmi dolgod nala a 13.ker-ben, akkor te takarodj a tomegkozlekedesre
....vilagos
-
hobizoli
nagyúr
válasz
tototos #348778 üzenetére
nem azert koltoznek ki
aggloban annyiert kapsz egy kertes csaladi hazat nappali +3 haloszobaval, amiert belvarosban a csak 2 szobas fele akkora m2-s keglik mennek
ami mondjuk egy kicsit élhetőbb* lakokornyezet is egy csaladnak
ugyanezt megvenni a belvarosban sulyos tizmilliokkal tobbe kerulne, ami tobb szazezres diffi havonta egy hiteltorlesztesben
csak ehhez latvanyosan nem is akar felnoni se a fovaros meg az agglomeracio tomegkozlekedese se az elmult 10+ ev alatt se infrastrukturalisan se kapacitasban, meg megbizhatosagban se, lasd MÁV meg a HÉV napi szintu kálváriáit
az ember meg nem varhat tizen-huszoneveket, amire ezek vezetoi elkezdenek vegre csinalni vmit, es meg abbol mikorra lesz vmi mukodo akarmi, addig meg o szopjon azzal, ami van
de ez csak itt ekkora nyugje az varosvezeteseknek, mashol siman epul bovul a halozat ehhez
pl Bécsben elobb elkeszult a uj varosnegyedet kiszolgalo csitti uj vilivonal, mint a lakonegyed maga, meg eleve a metrohalozat is kijar ott a peremkeruletekbe is, nem kell 1x atszallnod egyik jaratrol a masikra ahhoz is, hogy csak odaig is elerj
itt mar a csuszassal egyutt is kesz a lakopark, a tomegkoz hozza meg haat az maadj lesz egyszer... vmikor... talan... esetleg
az aggloban meg ennyi se varhato
*:
sosem ertem ezt az "élhető" dolgot vki miert a belso keruletekben keresi, az sosem volt az, es soha nem is lesz az, akkorse ha egy naaaagy setaloutcava alakitjak az egeszet
foleg rohejes amikor sokkal kisebb teruletu es lakossagu holland kisvarosokkal peldaznak erre, amik par km-sek csak a ket veguk kozott es Bp-n 20-40x annyian laknak, meg 15-20x akkora a varos kiterjedesben is -
tototos
addikt
válasz
cOxeR #348779 üzenetére
Én csak azt mondom hogy mindennek ára van és ha te kertesben akarsz lakni vidéken akkor lehet dugóban fogsz ülni a városban a többi aglos társaddal együtt. Én volt hogy 3 órát utaztam tömeggel naponta mert nem akartam albérletet fizetni és kocsim még nem volt. Valamit valamiért. Szoktam közlekedni a városban is kocsival de sosem szidtam a város vezetést hogy dugó van a felújítások miatt. Én akartam kocsival menni nem kényszerítettek.
Nem mondtam hogy tiltsuk ki az autókat BPről csak el kellene szerintem fogadni hogy nem az autósoknak van kedvezve jelenleg. És igen elfogadom hogy 40 fokban a 7es buszon nem szeretne utazni az ember de akkor ha kocsiba ül némán tűrje a dugót a 22fokra állított klimaban -
válasz
tototos #348778 üzenetére
Most akkor azt szeretnéd mondani, hogy ha egy Bp-i lakos autóval vidékre szeretne menni, akkor csináljunk neki valami nehezítés, mondjuk ne mehessen ki a városból kocsival hanem kötelező legyen átülni tömegközlekedésre, hogy ő is szívjon kicsit, mert csak? Én nem járok be naponta a városba, de ha heti kétszer dolgom van akkor is a tököm tele, hogy szívni kell és erre dobjunk egy lapáttal? Nem mindenki szórakozásból költözik ki… talán mert kertes házat szeretne a családnak és nem tudja bent megvenni… akkor lakjon lakásba? Ennyi erővel aki Bp-en lakik lakásban, meg ne vehessen magának autót, mert ott a jó tömegközlekedés, tiltsuk meg lakcím alapján az autóvásárlást.
-
tototos
addikt
Nem leszek népszerű de nekem nagyon egoista felfogásnak tűnik hogy kocsival lehessen közlekedni egy városban. A sok aglobol ingázó meg kiköltözött mert jobb a levegő majd fogja és visszajön kocsival kicsit pöfögni a városiaknak. Kicsit azt érzem hogy szarunk mindenre csak az a lényeg hogy nekem jó legyen és ha valamiben engedni kellene akkor egyből szidjuk a városvezetést hogy az ott lakóknak próbál kedvezni. Tudom GDP meg adó stb és örüljön mindenki hogy ennyi munkahely van.
Aki k.rvanak áll ne csodálkozzon ha néha se..be b..sszak -
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #348768 üzenetére
Szerda reggel maga lesz az álom. Egészen Pest határáig.
-
hobizoli
nagyúr
ez a 2VH-s göpzi (P47)
....és ez volt a külső héja alatt a megoldás:
szóval ez volt itt a kép bal alsó szélén a turbója nekije -
Sziasztok!
Látom elkészült az M44 úgyhogy most kipróbálnánk Cserkeszőlőre menet az M0 felől.
Namost jól látom, hogy magára az m44-re jó a Pest és a Bács-Kiskun matrica is, de:
- ha veszek Bács-kiskun matricát átmehetek közvetlen kecskemét északnál az m44-re és tiszakürtnél jöhetek le
- ha csak pest megyeivel indulok neki ami persze van, le kell jönnöm Lajosmizsénél majd az m44-ről is szentkirálynál.
- jász-nagykun megyei semmiképp nem kell, visszafele is fel lehet hajtani tiszakürtnél ha megveszem a bács-kiskunt.Nem tudom mit érdemesebb venni, egy megyematricát vagy egy heti/havit és elmenni másfele is.
Normál esetben nagykáta-abony-jászkarajenő-tiszakécske felé szoktunk menni, de annyira trágya az út helyenként hogy fájdalmas -
tototos
addikt
M0 m31 M3 elég szar most. Már át értünk a dugon de a 2,5 órás út közel 3,5 lesz
-
válasz
OPiiPO #348763 üzenetére
Arra akart engem is vinni, de nem szeretem azt az utat. A 7-es nem volt a legjobb ötlet a részemről, a martonvásári lámpás kereszteződés miatt hosszan torlódik.
6030D: Egyszer mentem arra, sok volt a tötymörgés. Akkor inkább M1-811-8... de a Waze nem adta, hiába terveztettem X10 útvonalat.
-
Tapasztalatom alapján ma délután is jól lehetett közlekedni a városban, ellenben az M7-tel.
16 órai indulás, Keszthelyre 19:02-es érkezés, nettó 3 óra út (volt közben 2 gyors pisi bokorban), Érdig M7, onnan menekülés a 7-esre, Fehérvár előtt vissza M7, mindegyik gáz volt. Fogyi BC 6.0, Mazda openair. -
krono.
tag
válasz
macilaci78 #348759 üzenetére
Gondolom pont ugyanannyi, mint a város más népszerű helyein.
-
ParmaBoy
tag
válasz
macilaci78 #348758 üzenetére
Ja persze. Megvan a maga dinamikaja.
-
krono.
tag
válasz
hobizoli #348744 üzenetére
nappal mennyien hasznaljak ott setalasra jelenleg ezt?
Még úgy is egész sokan szeretnek odasétálni és kiüldögélni az Erzsébet híd környékére, hogy ott olyan szuper a járda, hogy 2 ember sem fér el egymás mellett... A kirakott grillsütős/pados rész is foglalt szokott lenni (ez utóbbiról mondjuk inkább hétvégén van tapasztalatom).
Meg persze amíg egy aszfalt placc az egész, padok, árnyék, érdemi funkció nélkül, addig aztán sok értelme méregetni a kihasználtságát.
Eltűnik a 90 decibelnyi euro0 szakadtfordtransit, meg melós f astra, meg az ezer másik 15-tel közlekedő autó, lesz pár pad, árnyék, zöld, kiülős kávézó, meg terasz és máris más lesz a helyzet.... és akkor nem lehetne este ~19:00-től lezárni?
Akkor pont nem tud igazán jó lenni semmiféle gyalogos/pihenő célra.Tiltani olcsóbb!
Nem hiszem, hogy olcsóbb lenne teljesen újjáépíteni és gyalogosbaráttá tenni azt a szakaszt, mint meghagyni egy járhatatlanul fos, atomkátyús, 15centi mély csatornafedős borzalomnak, mint amilyen az elmúlt 15 évben is volt. -
ParmaBoy
tag
válasz
radi8tor #348749 üzenetére
Jah, van haver, aki fuvart szervez, mellekesben pedig a raikernel (dreher is) vallal egy-egy hetvegi napot kiszallitani (perverz, szereti...), o is mondja, h lemegy illegalba a lakpartra. Hajokhoz csak ugy fersz hozza ugye. Ismer minden kiskaput amugy, egyetem mellett vegig tolta a futarkodast/italkiszallitast, mondta is, h melyik utcakon lehet lesurranni, de nem jegyeztem meg.
Bar azzal szemben elnezo mindenki, aki az italt viszi.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
macilaci78 #348748 üzenetére
Emlékszem az első évben a hétvégi lezárásoknál ott volt minden kereszteződésnél a közterület felügyelet. Biztos marha sok pénzbe került a mutatvány. Most nincs ott senki, simán fel lehet hajtani kocsival a lezárt rakpartra a Margit hídnál járdán keresztül.
-
ParmaBoy
tag
válasz
Eugene Roe #348742 üzenetére
Lelelekben BMW-s vagy?
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
hobizoli #348744 üzenetére
Este 8-kor kezdődik ott az élet, mert a 60-70 fokos aszfaltra nem merészkednek az emberek. De nem ez a lényeg hogy mennyien vannak, ez egy tesztidőszak a végleges lezárás előtt. Mindenesetre az nagyon jó hír, hogy most sok dugó van a városban, mert az az autósoknak kedvez a felmérésben.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
radi8tor #348741 üzenetére
nappal mennyien hasznaljak ott setalasra jelenleg ezt?
ez is oylan szajjal letezo "igény" mint a bicajutak?
az is olyan vhogy, amikor arra jarok, akkor saaaajnos PONT senki nem kovalyog bennuk, de a PR kepeken meg hompolyog a 8-10fos "forgalom", amit a fotozas kedveert osszeverbuvalodott, hogy legalabb legyen vmivel igazolhato a letezese
osztol tavaszig meg még tized annyi se, mint nyari jo idoben -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #348742 üzenetére
Szemellenző elfogyott. Pisztácia nem is volt.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
MrSealRD #348740 üzenetére
Arra az a válasz, hogy ez a beszoktatási időszak. Pár éven belül végleg le lesz zárva az a szakasz: már a címadás is demagóg
Ez meg a nem bulvár cikk: a címadás itt is triggerel"A Jane Haining rakpart tehát a Főváros szándékai szerint teljesen mentes lesz az átmenő autóforgalomtól, de erről végleges döntés a civil megállapodás által szabályozott módon születhet majd. Az autómentességről a forgalmi mérések alapján születik végleges döntés egy későbbi tesztidőszakot követően. A tesztidőszaknak része a hétvégi és a nyári, több héten át tartó megnyitás is, ami a forgalmi modellezésen túl abban is nagy segítséget nyújt, hogy a szakemberek információt gyűjtsenek arról, hogy milyen használati módokra van igény."
"Az Erzsébet híd alatti terület teljesen gyalogos tér lesz"
-
Blindmouse_
aktív tag
Nah. berámoltam ezt a cuki pici amúgy az 1990 utániból való olajhűtőt...
Szerintem ki kéne pucolnom az "oil relief valve"-t is a gépben, de SOSE szedtem még ki, nem mertem lekapni a kupakját nem tudom mennyire erős mögötte a rugó, nem tudom vissza tudom-e tenni, most várom olyan "kollega" válaszát aki már szedte ki a helyén.(most írta hogy simán visszamegy kézzel.. )
-
radi8tor
MODERÁTOR
Vélemény - BKK-s hazugságok, lezárt alsó rakpart, szuperdugók Budapesten
A szerző egyetemi docens, a Bp. Műhely kutatási és elemzési vezetője, 2011 és 2019 között a BKK Közút Zrt., majd a Budapest Közút Zrt. vezérigazgatója.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #348735 üzenetére
....de ez nem az en autom meg mindig
tolem ott allhat egy honapig is -
ParmaBoy
tag
válasz
szabonagyur #348731 üzenetére
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #348656 üzenetére
Ilyen az, amikor 2. napja all a helyen vki...:
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
macilaci78 #348724 üzenetére
Oké de ne nekem mond, csak a pint böködöm.
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
macilaci78 #348724 üzenetére
Nekem fogalmam nincs mi lehet az, kinek a kertje.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
macilaci78 #348724 üzenetére
Talit illetően a végleges akkor: 07.19 - Szombat 15:00 / Nyári rezidencia (47.442097841629135, 19.043205494910204).
-
macilaci78
nagyúr
válasz
radi8tor #348708 üzenetére
Igen, a pesti oldalon. Kedden oldották fel a terelést a Pestről Budára irányban, ahol csak egy elemet cseréltek. A Budáról pest irányába viszont kettő is van, köztük a Gubacsi lehajtóval... Abban tegnap még nem volt benne a szerezet.
A budai oldalon viszont mindkét irányban van sávzárás, jellemzően a külső sáv szűnik meg. A budai riányba cserélgették, a pesti irányban a külső volt hol lezárva, hol feloldva, hol kitartott a budafoki felhajtóig, hol nem.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
macilaci78 #348720 üzenetére
-
Micsurin
nagyúr
-
rbalint88
addikt
válasz
Micsurin #348712 üzenetére
Forditok, kinai
152k mar 7-8 eve is bomba ar lett volna egy full refurb turboert, minosegi alkatreszekkel. A kdturbo-s Dezsot is csorgesd meg, o Mellett alkatreszekkel dolgozik - elvileg angol marka, szerintem a gyakorlatban jobb qc-s kinai. Meat and Doria es Mahle is szerintem ez a kategoria turboban
cikkszam alapjan probalj ra turbot keresni, hatha lesz valahol elfekvo keszlet. De ha nagyon stabilan ulsz, kerhetsz ajanlatot ra markaszerviztol is -
Blindmouse_
aktív tag
válasz
T0mBd1gg3R #348666 üzenetére
Ha valami csoda folytán TÉNYLEG megcsinálnák azt az utat, akkor is minimum 3 év fog kelleni ahhoz, hogy elhiggyem hogy tényleg megcsinálták. olyan mélyen van beleégve a memóriába hogy az az út NINCS.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
macilaci78 #348663 üzenetére
"A felsoroltak mellett a Rákóczi hídon is van egy sávzárás, ahol dilatációs elemeket cserélnek."
-
Micsurin
nagyúr
válasz
hobizoli #348704 üzenetére
Azon túl vagyunk, én is mérethelyes turboworks szilikont tettem be.
Itt az a kérdés ha esetleg elér a melegoldali ház repedés a wastegate-nél akkor mi lesz majd a hogyan tovább. Mert random bontott gyárinak értelme nem sok, RMS turbók full kínaiak, a legtöbb felújítós kínai házzal dolgozik... szóval guberálunk valahonnan akkor egy gyári újat vagy a 163 vagy a 190 lovasra valót tippre.
radi8tor Hát azért meglepne ha többet mennének el mint 50 ezer kilométer...
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Micsurin #348702 üzenetére
sok autohoz lehet venni a gyarival megegyezo, "alakhelyes", tobbretegu szilikon turbocsoveket, tobb fele szinben is....
feketeben is, hogy NKH kompatibilis legyen
szivokhoz is letezik egyebkenta hutovizcsovezes is letezik ugyanilyen, de az mar kevesebb modellhez van meg
-
Micsurin
nagyúr
válasz
szabonagyur #348699 üzenetére
Nem igazán... csak nem volt őszinte a mosolyom Mátrából hazafelé mikor hallhatóan elkezdte kitolni a levegőt. Csak végül nem itt ranteltem hanem szegénynek panaszoltam.
Az egyik cooler cső egyértelműen kirepedt a divertert meg kézzel benyomtad (lefogott véggel), viszont ezek cseréje után is kifújunk.
Ha meg már hozzányúlunk (mivel gyárit marhára nem találok csak Magneti Marelli, Mahle stb vackokat) akkor már agyaltam mit lehetne.
edit.: a másik probléma felhívtam tegnap kíváncsiságból Kolleréket Győrben, mikor megkérdeztem honnan is van a felújított csigáikhoz a ház akkor vonaglott válaszolni. (Fordítok, kínai.)
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #348699 üzenetére
tboldi megfertőzte.
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Könyvajánló
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Házimozi haladó szinten
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- BestBuy topik
- AliExpress tapasztalatok
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Mini-ITX
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550M R7 5800X 32GB DDR4 512GB SSD RX Nitro+ 6700XT 12GB Corsair 4000D ASUS ROG 650W
- Apple iPhone 7 128GB Yettel Függő 1Év Garanciával
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G4 - i5-7GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W10 I Garancia!
- Lenovo Thinkpad L14 Gen 4 -14"FHD IPS - i5-1335U - 8GB - 256GB - Win11 - 2 év garancia - MAGYAR