Hirdetés
- Eldőlt, hogy lesz-e céges internetadó az EU-ban
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- A konkurens hardvereken is működőképessé tette az XeSS 2-t az Intel
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
barnam_ #346293 üzenetére
Elégedett vagyok. Főleg alul érezni, hogy jobban megy és harmonikus maradt. Ez a kerék mérős cucc nem hajszál pontos. Van is a görbében egy behullámzás de az mérési anomália (menet közben nem érzel semmi beesést), mert a dísztranyó miatt nem tudta tökéletesen középre tenni.
-
brumi1024
veterán
válasz
stickermajom #346285 üzenetére
egy akksi csere
Ahh, így világos. Minek? Nem azt mutatják a számok, hogy 15 év átlagfelhasználásánál kötelező az akkucsere (LFP, EV-k harmadában van, 2500-9000 ciklus a gyári élettartam). Hibridben is van akkucsere? Ott sokkal inkább kell.
-
JoolsNOS
veterán
Ideiglenesen "sima" akksi volt az IX20ban, mert behalt a gyári AMG mikor vettem. A simával ment a start-stop rendszer, a belevaló amg akksival nem áll le az autó, hanem a start-stop kikapcsgomb felvillan, mintha saját maga kikapcsolná. Akkor most hogy van ez?
-
LA-hez azért nem vittem, mert ott a teljesítmény mérést külön tételként számolják, és (mivel most már tudom mi ez az Insoric), padon mérve még drágább is lett volna a történet.
Plusz, nagyon olyan szagú volt az árajánlat hogy mindent rám akarnak tukmálni:"Az optimalizálás ára 130.000 Huf" - ez oké, hiszen enélkül nem megy
"A váltóban lévő nyomaték limitereket módosítjuk, hogy tovább tudjon kalkulálni a váltó a paraméterekkel, a megnövekedett nyomaték miatt.❗❗Erősen ajánlott❗❗ Az automata váltó módosítás ára +35.000 Huf"
"Egyes típusoknál a váltási pontokat is újra tudjuk kalibrálni, akár egyedi igények szerint is, ezáltal kényelmesebb, dinamikusabb lesz a vezetés, és megszűnik az alacsony fordulatszámra váltás probléma is, ezáltal kíméljük a kettőstömegű lendkereket, és az egyéb alkatrészeket.
A váltási pontok módosítás ára +60.000 Huf"
"Teljesítmény mérésre is van lehetőség:
insoric-val (Real-Dyno eszköz) mely a kerékagyra van felfogatva, és menet közben valós körülmények között mérjük le az autó teljesítményét. Az összkerék sem akadály
A piacon elérhető legpontosabb TÜV minősített teljesítménymérő eszköz.
Az ár egy előtte utána mérést tartalmaz
Az ára +15.000 Huf."
"Legújabb Dyno 4x4 2000hp fékezhető teljesítménymérő paddal ( első, vagy hátsó kerekes autók mérésére alkalmas) történik.
Az ár egy előtte utána mérést tartalmaz. A teljesítménymérés ára +25.000 Huf-tól kezdődik." -
KAMELOT
titán
Qru: Sajnos ezek az írások idővel tönkreteszik a motort.
Ez ki is lett próbálva maxon? Tehát mentek vele legalább 5 percet végsebességen? -
stickermajom
addikt
válasz
brumi1024 #346275 üzenetére
Én pedig arra a rengeteg tanulmányra amire támaszkodni lehet, hogy ne kelljen fotelokoskodni. De hát az élet nem habostorta úgy tűnik.
Nagy autó, "World" régió, hiszen a világot akarjuk megmenteni, 15 év, 500km range az EV-nek és egy akksi csere, minden más default.
-
hellomi
tag
Feltettem eladni az autót, fél órán belül két C típusú állampolgár már hívott is, az egyik 600kp-t ajánlott, a másik nagyvonalú volt, 800-at kínált érte, legkésőbb holnap reggel 8-ra jönnének is érte.
Ez amúgy van olyan, akinél bejön? Vagy miért próbálják folyamatosan több éve ezt a cselt bevetni?
Fehér ember miért nem telefonál?Megoldódott a füst probléma, a turbó geometriája volt letapadva, mostmár nem füstöl a dög.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
grizlisandor #346277 üzenetére
Amugy egy Octit irtak elottem az 150-bol lett 180 lovas. Es ugyanolyan Quatrac gumija volt mint nekem.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ParmaBoy #346274 üzenetére
166.9 lo es 225.2 Nm. Tehat nem kell felnem az NKH-tol, meg chips utan sem tudja a gyari nevleges teljesitmenyt.
Ez ugye 170/230 EU4 de van ebbol egy EU5 verzio, az 167 lo es 225 Nm. Szoval most pont azt tudja.
Pedig mar olyanokkal riogattak, hogy szetesik majd a valto, meg a vezerles elszakad, megolvad a dugattyu, stb. Hat ezektol nem kell felnem azt hiszem.
-
brumi1024
veterán
válasz
stickermajom #346267 üzenetére
bár ugye azt láttuk, hogy egy plug-in-hez képest a kalkulátor szerint sem túl nagy a külöbség
Továbbra is kíváncsi lennék a “nem nagy különbség” peremfeltételeire, pláne egy “99% megújuló” környezetben.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
grizlisandor #346272 üzenetére
Iridiumos legyen? A sima platina is eleg draga nekem.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
tboldi #346264 üzenetére
Insoric, a padon eppen egy e46-ot teszteltek.
Amugy azt mondta ugy megy ahogy elvarhato, kulon tetszett neki, 5000-tol meg mozgosit pici erot. Iras utan foleg alul lett jobb illetve most mar 140 felett is produkal ertelmezheto gyorsulast. Elegedett vagyok, ebbol ennyit lehetett kihozni. -
Na itt a Hankook.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
grizlisandor #346257 üzenetére
Plane, hogy sarnehez a gyari 16-os alu.
Ja itthon Focvis metodusban mostam. Bogaroldo, lagyviz, szarazolas. 200-bol csili-vili lett.
-
Qru
MODERÁTOR
15 perc hirnev jar Bubinak is?! Rbalint annyira a lelkembe gazolt, hogy a 1.5i Miata is lenyomna hogy ma elvittem Bubit az LA-hoz. Csak, hogy ne legyen igaza.
Na akkor johetnek a tippek, hogy gyari allapotaban mennyit tudott.
Sulya is le lett merve, gyari 1390 kg helyett kerek 1400-at mertunk (kvazi tele tankkal). Benne a sok apro lom, teljesen oke (vontatokotel, esernyo, pled, pokroc, stb). Jah es nyarra keszulve a potlereket is felfujtam (3.5 bar vt benne a 4.2 helyett).
-
válasz
stickermajom #346230 üzenetére
Pl [link]
Sok múlik azon, hogy milyen az energiamix az adott országban.
Nálunk nagyon zöld az áram.
Tele van az internet ezzel kapcsolatban elérhető információkkal, ha érdekel ez mindent el tudsz olvasni. -
Micsurin
nagyúr
Patika!
-
tboldi
nagyúr
válasz
Szada85 #346241 üzenetére
Nem akartam szándékosan ugrálni, csak az volt az első gondolatom, hogy simán beférek elé, hisz én eleve a megengedett 50-nel haladtam, ő meg éppen csak kikanyarodott, adott pillanatban volt vagy 20-25 km/h az ő sebessége. De nem, intenzívebben rágyorsított, ezzel elvette tőlem ezt a lehetőséget.
De így van, kell a tarcsi.
-
Blindmouse_
senior tag
Nah.. Reggel vót piócásember, megmérte a régi (4 éves pumpát) hát, kevés.. plusz a vészszelep is eresztett már át.. valszeg szűrőtömődés miatt túlnyomásra nyitott, és közben koptatta is magát a pumpa.. kapott egy új pumpent, masszív anyázások közepette egyedül feltornáztam a félig tele tankot.. teszt.. visszafolyóágban megjött a nafta, AFR jónak tűnik a próbakör alatt. mondjuk hogy örülünk.. azért most nagy merészen visszaborítottam a lefejt másik felét a benzinnek a kannákból.
-
Szada85
aktív tag
válasz
tboldi #346236 üzenetére
Ebben az esetben "osztom" barnam véleményét, hogy vagy legyen tarcsi, vagy "nem kell ugrálni", ha nem arra való az autó.
A Cuprával bár alapvetöen kultúráltan közlekedek, de ha be kell férni, akkor beférek kérdés nélkül, viszont feleségem 1.8 UFO-jával eleve sokkal chillesebben közlekedek, pont a kevesebb ló adta tudat miatt, hogy a mai megfújt tejfölöspoharak között egy szívómotor karakterisztikával egyébként is nehéz "versenyezni", így nem is eröltetem.
Mellé téve, hogy mindegyikünk ismeri az otthoni emberek frusztráltságának szintjét, így inkább "csoda, hogy ennyivel megúsztad", még elfért volna egy büntifék is akár...
Saját eset, áprilisban otthon voltunk, állunk a jobbrakanyarodó sávban, kanyarodó lámpa zöldre vált, Octavia elöttem nem mozdul, 5-6mp-et vártam, utána dudáltam egy kimondottan rövidet, semmi reakció, mégegyet, erre a cigó már rúgta ki az Octi ajtaját, és félig kifordulva az autóból ugatott ki, hogy "miak*rvaanyádatdudálsz?!", az asszony rángatta vissza a karjánál fogva az autóba... érted, Ö a bamba kuki, és mégis neki áll feljebb, meg nekimenne a másiknak?
-
-
válasz
tboldi #346233 üzenetére
Kicsit csalóka az utcakép, mert ott az látszik, hogy folyamatosan van két sáv, amiből ő haladt a belsőben, te pedig a külsőben. De a valóságban az a sáv pedig elfogyott a parkoló autók miatt.
Gondolom ő úgy volt vele, hogy te úgyis beragadsz az autók mögé, ő meg kicsit rágyorsítva megelőz téged és majd pont megáll a jobb szélen a patikánál.Ismétlem magam: egyikőtök sem akart előzékeny lenni, de mindenki a saját igazát védi és anyáz. Hogy még egy közhelyet pufogtassak: okos enged, szamár szenved
-
válasz
szabonagyur #346235 üzenetére
Nem követtem a thread elejét, de akkor jár az ejnyebejnye boldi ellenfelének
-
válasz
barnam_ #346234 üzenetére
Hülyeségekbe nem megyünk bele természetesen, de hogy én itthon nem leszek defenzív, az fix, csak ha épp leszedálva érzem magam (ez ritka).
Ahogy átlépem a határt át tudok lényegülni, mert valahogy más a légkör, ez egyedül a cseheknél nem érződött, ott a városi közlekedés pont olyan, mint nálunk. -
válasz
stickermajom #346140 üzenetére
Nem, teljes életciklusra nézve.
-
válasz
stickermajom #346225 üzenetére
Divatos még ott az autók orrára húzott fekete műbőrkoton?
-
stickermajom
addikt
-
válasz
Szada85 #346222 üzenetére
Amiket tegnap írtam, abból a B módszert gyakran alkalmazom, főleg a Balatonon, egyrészt ott nincs jó lándzsás mosó, másrészt a pénteki dugóban kevesebb lesz a bogártetem.
Ezt tudom színezni úgy, hogy Keszthelyen vagy Tapolcán leveretem 200-ból az orrát a ratyi mosók egyikében, majd a nyaralónál folytatom a B módszerrel.Ha nem koszos az autó, csak bogaras, akkor nem okozok látványos kárt benne, évek óta csinálom. Az "új" Golfon még nem alkalmaztam, azt vélhetően beíratom előbb egy kerámiára.
-
Szada85
aktív tag
Ebben szerintem (bár lehet ez lokáció függö) picit "szegényes" Németország, 2-3 hely van a környéken (15-20km sugarú körben), ahol a "mosóutca" mellett van néhány "kézimosós állás, de azok annyira rottyon vannak (jelentös részben annak a buta német szabálynak is köszönhetöen, hogy vasárnap és ünnepnap ezek sem lehetnek nyitva, ezt a mai napig nem értem, hogy személyzet nélkül miért ne müködhetne...), hogy jó idöben legtöbbször 1-1,5 órákat kell sorban állni, illetve a kutakon is csak a "gépi mosó" van jellemzöen.
Emiatt is keresgéltem egyéb ötletek után, és akkor jöttek szembe ezek a posztok, de én is "úgy tanultam", hogy minden érintéses mosás karcol valamennyit, így gondoltam megfuttatom a kérdést, hátha van másnak már tapasztalata, mielött kárt okoznék.
-
-
Pocok256
veterán
Sziasztok tud valaki Budapesten megbízható korrekt autokozmetikát ? Polírozás kerámiázás és uv védős szélvédő folia felhelyezésre lenne szükségem, de nem nagyon találok olyan helyet ami ezekkel mind rendelkezne és jó vélemények is vannak róla.
-
Micsurin
nagyúr
Full jó lenne az Alis váltóbőr, nagyon jó a tapija! (Mind az alu mind a műbőrnek!)
Csak nem az 12345R-t hanem az R12345-öt küldték…. -
Szada85
aktív tag
válasz
focvis #346186 üzenetére
Nagyon ne öljetek meg, de a takarítós topik bugyraiba nem merülnék el, nem vagyok annyira feketeöves, de többször láttam különbözö oldalakon/fórumokon szembejönni a véleményt/módszert, ami hasonló a C-hez, hogy egy vödör víz, és abba áztatott "szárazolós mikroszálas törölközö"-vel csurom vizes állapotban "törlik le az autót", majd egy második "száraz" mikroszálassal törlik szárazra.
Ez tényleg müködöképes (nem ártalmas, karcoló) módszer lehet a nálam profibbak szerint, én alapvetöen picit kételyekkel vagyok a módszerrel szemben, de hátha ma is tanulok valami újat?
(Valamiért a környékbeli német városokban nem annyira elterjedt a "kézimosó", mint otthon, a saját parkolóhelyen való lándzsás, sokvödrös tocsogásért pedig instant gázkamra jár, így szívesen alkalmaznék valami "köztes megoldást", amivel a fényezésnek sem ártok, és a hochdeutschok sem vernek agyon.)
-
szebe
addikt
Szlovénoknál is hatósági áras? Gyanúsan ugyanannyi mindenhol.
-
Debilon
addikt
Igen, 2 hetente állapítanak meg új árat
Én itt szoktam követni mi a helyzet:
horvát üzemanyagár -
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Battlefield 6
- A rend őrei
- Fotók, videók mobillal
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Bluetooth hangszórók
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...
- Akció! Hordozható GAMER Monitor! MSI MAG162V ! 15.6 1920x1080 FULLHD! Bolti ár fele!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS Z390 i7 9700 32GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD RTX 2070 Super 8GB NZXT H510 ADATA 600W
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD+ 2TB HDD
- PS4 + VR szemüveg / Számla / Garancia /
- Hp Prodesk 600 G3/ G5/ G6 SFF/ i5 8-9-10 gen / Elitedesk 800 G4 /Win11- Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest