Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen széket vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Steve_Brown
senior tag
Na most röhögni fogsz. Peugeot 206, 1.4 szívó 8 szelep. Gyárilag 75 ló.
Viszont sikerült szereznem egy hibátlan blokkot egy homológ csöves versenyautóból amiben a dugattyúk, hajtókarok, csapágyak, hengerfej és sallangjai simán összeépíthetőek a kocsiban lévő blokkal. Volt is aki már előttem eljátszotta ezt itthon. Szériában a donor motor 100 lovat tudott kati nélkül, katival 94-et. A poén hogy nyilván nem széria a tengely, lehet hogy a hengerfejen is portolnánk egy kicsit. Jönnének a nagy injektorok stb.
Kellene egy jó chipes aki újraírja a táblákat és padoltatnám is. Lélekben én egy széria 1.6 16V fölé várnám a teljesítményt. Kb +50% teljesítménynövekedés. A donor blokknak már szériában is röfögős az alapjárata hát még ezzel a tengellyel
Ui.: De ha ez nem jön össze akkor elrakom a projektet garázsba és ha összejön a pénz akkor MaxxECU-val egyből turbósítva lesz a történet.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Steve_Brown #346798 üzenetére
Akkor keress masik ceget, hatha... Milyen auto?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Steve_Brown #346796 üzenetére
Röviden: kerestem egy helyet ahol vállalták (LA Chip).
Hosszabban kifejtve: [link]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Steve_Brown #346792 üzenetére
Üdv a klubban. Ezt a kört én is megfutottam kb 1 hónapja.
-
Steve_Brown
senior tag
Fel fogom magam húzni a chipeseken. Felhívom, hogy van ez a kocsi amiből eladtak több milliót itt Európában. Legtöbb kb ebből a típusból fut az útjainkon. És azt válaszolja, hogy nem tudja írni a motorvezérlőt.
Akkor keresek olyat akinek a honlapján kint van, hogy ezt az autót ezzel a motorvezérlővel tudja írni. Írok neki e-mailt, erre a válasz hogy nem foglalkoznak ilyennel.
Kérdem én, ha a chipes nem foglalkozik chipeléssel akkor mivel foglalkozik?
-
Reggie0
félisten
válasz
stickermajom #346789 üzenetére
Es szerte a vilagban mindenhol ez van. Madeiran meg a turista (gyalog) utvonalakon is szakaszonkent szednek penzt.
-
stickermajom
addikt
válasz
cOxeR #346718 üzenetére
Meglepődnél akkor Kanadán: az összes nemzeti park fizetős, sőt az erdőben lévő kerékpár pályák is fizetősek, utóbbiak becsületkassza alapon.
Szerintem nincs ezzel semmi gond, gondolom nem elvárható Pilisborosjenőtől sem, hogy a pöstiek tömegeit kezelje, akik természetjárás címén gyakorlatilag az erdőben akarnak parkolni. A bevételből pedig lehet kukákat kirakni, azokat üríteni stb. -
tboldi
nagyúr
Nem, folyamatosan világít 10 vagy 20 másodpercig. Csak az index villan gombnyomásra, záráskor 1-et, nyitáskor 2-t.
Bezzeg ha Volvo C30-at veszünk, még elakadásjelzőt is kapcsolhatnék a kulcsról.
szerk.: Ja meg gombot nyomva tartva ablakot le és felhúzni tud még az Alfa, több kulcsos pluszfunkció nincs.
szerk. 2: Dead lock esetén meg 3-at villan.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #346782 üzenetére
Ehhez nincs app, kulcsról ahogy Tse írja.
-
válasz
szabonagyur #346782 üzenetére
Kulcs
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #346778 üzenetére
Azt Bubi is tudja (már mint a kürtölést). Múltkor megijesztettem a mélygarázsban vele egy kollégám. Jól lemosta a bokáját.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
norbert1998 #346753 üzenetére
Indításkor, ha a választókar a P állásból a lenyomott fékpedál ellenére sem vehető ki, akkor lehetőség van arra, hogy kézzel szabadítsa ki azt, a meghajtott kerekek feloldása érdekében.
Ehhez akassza ki a gumiharang alját, és nyomja meg a 2 gombot a karon lévő 1 gomb egyidejű megnyomása mellett, a kar feloldásához, és N állásba való váltáshoz.
A lehető leghamarabb forduljon márkaszervizhez. - [link]
Ez Clio de sztem nálad is így kell.
-
válasz
ParmaBoy #346748 üzenetére
Én 32e-t fizetek szívgyógyszerre… mellé 5e a kullancs elleni cucc ez havonta persze, ezen felül van minden más… (egy zsák kaja 30e kb 2 hónapra elég) ez a kutya, macska az jóval gondtalanabb, legalább is nálunk 6-7e/hóba megáll a kaja, + az időszakos dolgok. Inkább nem is adom össze... és persze kifizetem, mert ez velejárója, mikor befogadtuk őket.
Micsurin
Nálunk a macska 16 éves és ha hazaérünk jön a kapuba… mint egy kutya, szóval más a kettő de persze ki kell fogni, meg hát törődni is kell velük mégha néha nehéz is az időbe beleilleszteni. -
norbert1998
nagyúr
Halihó.
Segítség 🤣Renault Taliant 1.0 sCe automata, váltó beragadt P-be. Féket nyomva, elenegedve, gyengén vagy erősen, török bácsi vagy magyar suhanc által próbálva, autót előre hátra rángatva, sehogy se jön ki.
Nagyon jó helyen halt le, mert épp Megjöttünk az étterembe, de a bérlő cég két órányira van. Valami egyéb ötlet?
-
válasz
simonjoe #346736 üzenetére
Nem sietünk mi se, 2 évet adtunk még Bömbinek, szóval olyan 1,5 év múlva elkezdek vadul keresgélni meg próbálni, hogy mi legyen az utód. Addig még sok
vízizzadtságcsepp fog leszáradni a homlokomról
Nekem alternatíva a plug-in, már csak a napelem miatt is. De lehet 2 év múlva asszonyse leszis belemegy a full EV-be, ki tudja. Puhítani kell...
#346746bitpork: Sajnos még nem nyertem meg a lottót, hogy megéljem az álmaimat -
szebe
addikt
válasz
AssAssynn #346744 üzenetére
Ha nagyon akarsz ilyesmit, én valami kutya nyomkövetős dologban gondolkoznék [link]
(link nyilván a példák kedvéért, biztos van ezerféle más, máshol, olcsóbban, stb)De sokra ezekkel se mész, ha vinni akarják, akkor viszik. Jelzavaró nem nagy tétel, aztán sok sikert megtalálni.
AirTag és társait azért nem érdemes szerintem, mert idegen telefon szólni fog, hogy valami követ, szóval instant lebuktatja a "nyomkövetőd" saját magát.
-
válasz
bitpork #346745 üzenetére
Na az szép lenne, a völvőt céloznánk meg oszt egy ódival jönnénk vissza!
Vannak parázna gondolataid!
#346735AssAssynn:
Ha nagyon kell, nekem van egy ilyenem:
[link]
Szívesen neked adom, én nem használom, évek óta porosodik a szekrényben valahol. Csak gyere érte, vagy intézd az elszállítást.
Nem alsópolcos cucc volt anno. -
válasz
Tsebacsi #346733 üzenetére
Pont a keresés a lényeg! Nem számít hogy éppen most x autóba vagy szerelmes, mert az ember változik. Látod Joe is a cc-ből már SUV-ba megy át. Szóval a lényeg hogy engedni kell a vágyaknak mert kurva szar úgy megmurdélni h az ember nem valósítja meg (meg sem próbálja, mert várakozik, tervezget) az álmait
Én eszerint élek az autókkal kapcsolatban és kijelenthetem hogy nem sok mindent szeretnék már etéren elérni.
-
AssAssynn
addikt
Hali.
Ezek a 3 ezer forintos Temus, GPS-es nyomkövetők működnek? Gondoltam rá, hogy veszek egyet, bedobom az ülés alá, biztos, ami biztos alapon, ha ellopnák a járgányt. A kérdésem, hogy csak annyit kell tegyek, hogy megnyitok egy alkalmazást, pl az androidos find my device és már mutatja is pontosan, hogy hol van a nyomkövető? Vagy csak szűk hatókörben működik, esetleg más problémája van?
-
válasz
simonjoe #346720 üzenetére
Hát a rav4 bőrülés kérdésben egyetértünk, én direkt elkerültem. Elég gagyi. Mondjuk a szövetülése is elég az…Kívánom hogy jó legyen az xc60, a kasztni nagyon tetszik nekem is csak gyáva vagyok hozzá
Most már a benzinest is duplakuplungos váltóval adják ugye nem a hagyományos aisinnel? Bár úgy rémlik olvastam valahol hogy legalább nem a száraz változat.
-
válasz
simonjoe #346720 üzenetére
JoeBácsi mindenképp írd meg a tapasztalataidat légyszi, egyrészt adok a véleményedre, másrészt én még a Volvo-t se dobtam, mint lehetséges utódot a Bömbi után. Persze ha 2 év múlva lesz értelmes példány olyan áron, amitől nem kapok azonnal szívritmuszavart
És az XC60 nekem is bejön, szörnyű de a SUV vonal nem annyira tragikus, mint ahogy sokan hápognak miatta.
-
válasz
Tom1939 #346717 üzenetére
Én meg pont a RAV4-et dobtam amiatt, hogy pár hónapos tesztautó "bőr ülése" ramatyabbul nézett ki mint a 17 éves VW ülése. Ráadásul náluk még szerepelt is a szar motorok között egyik dízelük. Én valszeg bemevezek egy 250 LE-s B4-es benzinmotoros XC60-ra. Nagyon rajta vagyok, ha sikerül megvennem, majd beszámolok a tapasztalatokról. Valóban írnak külföldi fórumok létező hibákról, de nem a motorok oldaláról. Sokkal inkább elektronikai, szofvtveres hibák halmaza, amit többnyire tudnak is orvosolni. Viszont ezek a hibák más autóknál is jelen van.
-
válasz
tboldi #346716 üzenetére
Mindent is meg lehet szokni az a helyzet… én pl tegnap konstatáltam, mikor egy I3-al indultunk egymás mellől, hogy mennyire élveztem milyen jól megindult az I3, most meg mint valami féltégla úgy tűnik el mellettem ha lepadlózom a Teslát.
Pest megyei vicces… a Teve-szikla mellett van egy “parkoló” amit képes volt az önkormányzat fizetőssé tenni (egy srác ül egy madzaggal az úton és szedi a zsetont)… a pofátlanság teteje szerintem, hogy egy susnyást a nyári dömping idejére (sokan mennek ki ott a városból kirándulni, levendulát szedni) így le sarcolnak. Az árazás meg az idősáv is mindent elmond az egészről… [kép]
Bónuszkép: [kép]
Nekem ez amúgy 36 km vagy és 1:10 perc… de még az erdő mellett fizessek is… támogassuk az embereket, hogy a szabadban legyenek… -
válasz
simonjoe #346705 üzenetére
Attól még sajnos tény hogy a megbízhatósági statisztikák alján vannak. De maradjunk annyiban hogy különbözik a véleményünk, amikor 3 éve el kellett döntenem mibe teszem a pénzem ezen vesztett az xc40 a rav4-el szemben (tudom más méret is, de árban kb ezek jöttek volna ki, kisebb toyoták kasztni részen nem is tetszettek, lexusokról ne is beszéljünk szerintem szörnyen szűkek belül külső méretükhöz képest). Régi 5 hengeres motorokra nem is mondtam semmit (ha 2022-ben lett volna ilyen motorjuk, a régebbi jó megbízhatósággal most xc40-em lenne). És a kezdeti T8 problémákat én szarvashibának mondanám.
Nekem is volt autóm mely jó karbantartással megúszta pedig most már elég rossz híre van (2007-es 1.4 i30, újonnan vettem, 160k és 10,5 év alatt nem volt vele nagy gond), de ha tudtam volna előre nem veszem meg (nem vagyok túl nagy kockázat kereső
).
VAG-ban egyetértünk, de a T-crosst feleségem döntötte el, és az itteni VW forum nélkül nem is vettük volna meg (VW-hez doktorálni kell a témában mit lehet venni és mit nem, száraz DSG-t ki is hagytuk). De ettől még simán lehet hogy megbánom majd...
-
tboldi
nagyúr
válasz
Emunem #346715 üzenetére
So-so, kelleni fog a nagyobb csigusz.
Az a baj, hogy már megszoktam a 180 pacit és 290 nyúlmókust, és a GT1446-tal várható 210/320-at is meg fogom hamar.Vagy ha arra vagy kíváncsi, a nagyobb IC-vel nem lett érzékelhetően erősebb, ez csak egy supporting mod, hogy stabilabban nyújthassa azt, amit eddig is.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Emunem #346703 üzenetére
Merem ajánlani, brutál szép a végeredmény!
Azzal számolj nem lesz annyira sík / sima a tapi, nem ragacsos de picit mintha tapadósabb lenne a tapintása.Viszont marha szépen perget mindent lefelé, és csillog mint a kopasz polírozott kobak!
Detailert nem vettem hozzá, őszintén szerintem minden ~2.-3. mosásnál áttörlöm ezzel azt jónapot. Kaufferben a pali azt mondta amúgy se épp ártalmas ha felkerül több rétegben a cucc, ellenben tartósabb.
edit.: arra leszek kíváncsi ha nem jön esős stb dzsuvás idő akkor az utca porát, ha csak letolom lágy szűrt vizes lándzsásban akkor mi lesz az eredmény. Ha ott megúszok egy szárazolást akkor végképp nem lesz panaszom!
-
válasz
Tom1939 #346702 üzenetére
Nekem ezek hevenyészett információk, semmi konkrétum nincs bennük. A mostani motor palettáról, a régiekről meg főleg nem tudsz olyan tervezési szarvashibákat listára tenni mint pl. amiket elkövettek évtizedek óta a VAG-nál. Neked sem kell magyaráznom, h az üzemeltetéstől, karbantartástól mennyi minden függ. Az amerikaiak autó gondoskodás terén legalább annyira trógerek mint pl. Európában a finnek.
-
sagesz93
addikt
válasz
mokus1 #346692 üzenetére
Autóklubboknál kérdezz körbe, ott talán kapsz 1-2 héten belüli időpontot.(Nekem most Győrben nagyon hamar meglett, igaz volt egy kis hátszelem) Az ügyfélkapun tudsz NKH-hoz időpontot foglalni, ott szív a becs.nepper meg mindenki állandóan, sosincs szabad hely. Van rendszám a kocsin, tudod mozgatni? Az a jobbik eset, ha igen, akkor azért mobilisabb tudsz lenni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Vezetékes FEJhallgatók
- PlayStation 5
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Óra topik
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF A620M R5 7600X 32GB DDR5 1TB SSD RX 6700 XT 12GB ZALMAN I3 NEO A-Data 750W
- Magyarország piacvezető szoftver webáruháza
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest