Hirdetés
- Eldőlt, hogy lesz-e céges internetadó az EU-ban
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- A konkurens hardvereken is működőképessé tette az XeSS 2-t az Intel
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- OLED TV topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen széket vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Bluetooth hangszórók
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisza25
félisten
válasz
cOxeR #329886 üzenetére
Fújt a szél a napokban, ilyenkor nem fagy be hidegebb időben sem, kellene tartósan kb 1 hét mikor napközben sem megy -2- -3 fok fölé és éjjel -5 vagy alatta, gyerekkoromban mindig koriztunk rajta télen. Most meg jégpályát nyitottak inkább 1200 nm itt Blelle, amúgy van Bogláron is.
Tegnapi kép: -
kisza25
félisten
válasz
radi8tor #329878 üzenetére
Nagyon nem az, én meg igen, ne tudd meg mit küzdöttem ez miatt gyerekkoromban, semmi műszaki cuccot nem akart megvenni nekem, mert hülyeségnek tartotta
Persze mai napig, számítógépet, telefont, én "javítok" a családban.
Édesapám ezért vesz csak új autót, mert nem ért hozzá. Volt neki 3db új trabi, 4db új swift, új honda civic, új kia carens, új kia niro. Mondjuk 2011- ben vettem új kia ceedet nem ült bele, mert az mi? Nem is autómárka, Ő még nem is hallott róla (tehát csak sz@r lehet) csak a honda, most meg csak a kia. (Közben szerintem rosszabb lett, mint 2011- ben volt, de mindegy)
Amúgy a szakmáljához viszont nagyon ért, huszon éves kora óta vezető -
KAMELOT
titán
válasz
pit stop #329873 üzenetére
Ezt jól is írod, de akkor ne reklámozzuk, hgoy megmentsük a földet. A föld saját magát gyógyítja. Elég csak visszaolvasni a kutatásokat. Volt itt Eu-ban 7 évig nyár utána 7 évig tél, akkor nem is voltak gyárak. Erről van szó.
A nagy kérdés mi lesz a rengeteg aksival, ami ezekben a kocsikban van? Kidobjuk a sivatagba?hobilzoli: Nem barkóbárzunk csak azt akarom keres utána!
Vannak underground oldalak. Azért vesz olyan kocsit, mert az tetszik neki. Te sem veszel párizsit, ha a tokaji szalámit szereted!
-
válasz
OPiiPO #329862 üzenetére
Sose tudhatod hova megy.
Nullás tele van 80-90-el közepén vagy a belső sávban kóválygó benzines/diesel autókkal, akkor azokról nem beszélünk?
Kamelot
Fizetni azért bementél ugye?Azt is számold már bele kérlek.
Blindmouse
Nekem hiába4 éve járok villannyal, mentem 85e km-t ezalatt, sose merültem le sehol, előtte se fogyott ki auto üzemanyag tank alattam, ezek az emberek ilyenek, játszanak a szerencsével értelmetlenül.
Kisza25
Itt -4 fok volt éjjel, most is csak 0-a van.Tegnap napközben már a közeli érdi tó be volt fagyva.
-
szebe
addikt
válasz
Tsebacsi #329874 üzenetére
Ilyen ez a confirmation bias.
#329867 KAMELOT
Ez nem összerakás kérdése. Kőkorszaki szívó technika borzasztó literteljesítménnyel (meg mellé gondolom valami 4 sebességes automata), és ennek megfelelő fogyasztással. Az lenne a csoda ha nem menne el ennyit.(Nagybátyámnak volt kocka L200-asa, 2.5(?) szívó, valami 70 környéki lóval. Előbb rohadt le róla a kasztni, minthogy a motornak/hajtásnak lett volna bármi baja).
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #329864 üzenetére
azert 100 eve ez sem igy ment
-
kisza25
félisten
válasz
bandus #329856 üzenetére
Jól van, látom te olyan vagy, mint édesapám, nem lehet meggyőzni (nem nyilas vagy véletlenül
)
Múltkor töltöm be neki a szélvédő mosót, látom tök üres az egyik kiegyenlítő tartály (hibrid két víz kör van)
Mondom azt fel kellene tölteni, nehogy baj legyen és figyelni fogy-e. Mondja ne nyúljak hozzá, majd viszi szervizbe 2 hónap múlva, aztán nagy nehezen meggyőztem, mert nem akartam neki rosszat.
Persze azóta se nézte és természetesen szerviben sem mondta nekik. Pont tegnapelőtt kérdeztem és ez még májusban volt... -
pit stop
addikt
válasz
KAMELOT #329867 üzenetére
Azért ne essünk át a ló túloldalára - főleg az autóipar jelenlegi állapotában.
Lehetne képe berakni az akár két éve telepen porosodó több százezres Stellantis eladatlan készletekről, vagy az Amerikában visszavett pár éves VW dízelbotrányban érintett autókrólEgyik se jó, annyit termeljünk amit megvesznek, csak azt mondom hagyományos autóból is lehetne hasonló képet/cikket rittyenteni...
-
kisza25
félisten
válasz
cOxeR #329853 üzenetére
Mitől fagyott volna be? Két napja van fagy egyáltalán legalábbis itt
Simonjoe:
Nekem márkaszerviz jó volt fiatnál ( Siófok Kovács) és olcsó is volt, az első köztes olajcsere 21 eFt volt, az éves átvizsgálás+ szerviz 35eFt még 2021- ben voltam garis szervizen utoljára. Most egy sima szervizben 100 eFt alatt nagyon ki sem jövök és nem márkaker.
Alfával lehet oda fogok menni legközelebb, ha itt helyben megvolt most minden. (megmondom az őszintét most jutottak eszembe,l) nagyon bírom a tulajokat olasz autó buzik
-
radi8tor
MODERÁTOR
Best of Budapest [link] #ytalert
-
válasz
Blindmouse_ #329866 üzenetére
Igen, ezt kifelejtettem, majdnem mindegyik egy kamion mögé áll be vitorlázni
-
KAMELOT
titán
válasz
Blindmouse_ #329866 üzenetére
Aztán ha becsókol a kamion alá......köszi!
Akkor azt mondják mennyi EV-t adtak el.....papíron, valóságban meg így néz ki az eladás!
1.2milla van benne és még mindig megy. Így kell összerakni egy motort.
OPiiPO: És mit spórol vele 1 litert ha naftás a kocsi. Akkor minek vett EV-t ha biciklizik a pályán? Németben ugyan ez van 70-80-al megy a pályán a barom! Közben meg kifizetet 50-60.000€ a kocsiért.
-
KAMELOT
titán
válasz
pècsimunkás #329857 üzenetére
EL kéne olvasni a hatodikos természettudomány könyvet és ott le van írva, hogyan működik a föld légköre és az egész öntisztulás. Az amit itt szennyezünk az csepp a tengerben. Indiában miért nem környezetvédők meg kínában??? Lexarják azok magasról.
Hegyekben állnak a EV-k a roncstelepeken kínában. Milyen ZÖLD pártiak is akkor???
BOSCH elnöke jól mondta....kínai motorokat autókba nem tud gyártani, helyette tolják az elektromos mosogép motorokat.Blindmouse_: Tegnap lemértem.....27 litert tankoltam 20mp volt
-
válasz
simonjoe #329852 üzenetére
Pedig a tesla okosan tervez és mindig szól hol tudsz tölteni...
Ezt a nőtipust ismerem, mellette szoktam aludni... Néha kell nekik a fesztivál hogy érezze nyeregben van, Ő a Főnök!
Ezek a "Mindig a másik a hibás" típusú emberek.
Sajnos van aki ilyet fog ki, cserébe persze van sok pozitív tulajdonsága is, de ezeket megelkellviselni. -
jött egy reminder, hogy lejár a parkolójegyem a kerületben. két éves jegyet vettem 285 euróért, így megspóroltam egy extra 45 eurós admin költséget. nem mondom, hogy nem fáj, de ezt egy reális szintnek tartom. az otthoni 2 ezer forint a ii. kerületben, ahol sokszor 15-20 percig vadásztam parkolót, na az nem volt reális... nem mintha egy évi 20k-s számla csökkentené az autók számát, de legalább lenne belőle bevétele az önkormányzatnak.
-
válasz
cOxeR #329854 üzenetére
Lehet, h jogos volt a reklamáció, de maga a stílus volt számomra porbatipró. Nálunk 33év házasság azért már ad és formál jogokat az ember kezébe, de egyikőnk sem engedett meg soha ilyen hangot a másik felé, komolyan megsajnáltam szerencsétlen embert. Mindamellett persze az ő hibája is. A lemerült autó és a párja stílusa is.
A Balcsi még folyékony. -
válasz
Tsebacsi #329833 üzenetére
Tegnapelőtt Balatonfüreden voltunk, a forrás melleti Spar parkolóban egy elektromos töltő közelségében parkoltunk le. Míg szedelőzködtünk és a kutyát intéztük, csorgott be egy nagy Tesla (nem ismerem a típusait, de ez a nagy "hajók" közé tartozott), kipattant a feleség és kezdte ostorozni szerencsétlen faxit: "mondtam, hamarabb állj meg tölteni!!, ha ez sem műküdik?!!, hagylak itt a pics@...ba, megyek haza taxival!! hallatszott a hangján, a düh. Szerencsétlen ember meg csak, drágám....., drágám.....drágám!
Sikerült neki csatlakozni az oszlophoz, majd beültek mindketten, hallani már nem hallottam semmit, csak láttam, h a nőneműnek tovább habzik a szája. Hát elég nagy sterssz ez a villanyautózás!#329849kisza25:
Egy barátom konnektoros dízel hibrid Mercedes-ével folyamatosan rollerre tették a márkaszervizben. Elkövető, Pappas a Hunyadi úton.
Első alkalommal nem cseréltek olajat benne, majd többször túltöltötték. Nem rakták össze rendesen amikor a tükörben cserélték a GPS antennát, eltörték a pollenszűrőház fedelét. Nem szóltak neki, csak nemes 1xűséggel a darabokatbesöpörték az anyós oldali szőnyeg alá. Én már rég feljelentettem volna őket, talán az első olajcsere után. Ő birka türelmű, hagyta, inkább kihordja már Szlovákiába szervizeltetni. Na, ennyit a márkaszervizről! -
kisza25
félisten
válasz
simonjoe #329788 üzenetére
Kötelező szervizekre gondolok, ahol sokszor nem a legképzettebb személyzet van. Megcsinálják, de inkább megnézem, hogy minden ok.
Mostanában márkaszervizben ahol jártam üvegfal volt és lehetett nézni az ügyfél váróból mit csinálnak az autón.
Régen még be is lehetett menni.
Amúgy mostanában vissza fogok térni rá, hogy magam szervizelem az autón amit tudok, egyrészt nagyon elszálltak az árak, másrészt, nem vagyok elégedett az eddigi szervizemmel, sok az új arc és nem úgy dolgoznak, mint korábban. -
Qru
MODERÁTOR
-
hobizoli
nagyúr
lassu
+1 nap a logiszitkaja, annyi ido alatt Ausztria masik vegen van a tgk
amig varod menetrend szerinti kovetkezo rola-t, addig is megy a kamion a kozutonmeg eleve tobbe kerul a szallitas es kevesebb fuvart visz el a tgk adott ido alatt, mert 3-4 nap egy fuvar vele
sofornek mi a biznisz benne, amikor ot a levezett km-re fizetik es az ut egy reszet a vasutnak kell kifizetni? -
Nizza már nekem is inkább repülő lenne, de oldalborda jogosan veti fel, hogy csak átszállással tudsz odamenni nem fapaddal, plusz ott kell tütü-t bérelni, kb. ugyaolyan árra jössz ki mintha autóval mennél. De repülve nem tolsz "felesleges" 3-4000km-t az autóba, nincs 2-2 nap utazás, cserébe ki vagy téve a "ha szar idő van is menni kell" issue-nak, azaz ha a repjegy ki van fizetve, repülni kell, akár tornádó van Nizzában, akár nincs.
És persze "Így nem tudunk megállni olaszba soppingolni" -
hobizoli
nagyúr
eleve ahol ezeket kitalaltak ott 5-600km-re is mar siman elmennek gopzivel es helyben berelnek egy autot... asszem Tesla-nal lehetoseg is van a sajat profilt hasznalni, azaz mintha tieddel mennel ott is
de pl az elektromos tgk/kamion hireknel elokerul az osszes Dublin-Peking tavon jaro sofor hirtelen, hogy megaszondja miert nem jo, kiindulva a magyar BEV toltohalozat elmaradaottsagabol, mikozben egy ~2millios Szloveniaban is mar 3-4x annyi SCv3-s tolto van, mint Magyarorszagon
kozben az USA-ban 300km alatti egy csomo szallitas, mert vasuton viszik ket part kozott, vagy a kikoto ilyen kozelebe kell leszallitani
most elso korben ezeket szeretnek kivaltani, es nem a Seattle,WA -> Austin,TX 3500km-s fuvarokat
meg vannak olyan fuvarok is, amikor a gyarto a nagyker regionalis raktaraba szallit, vagy a gyarto ket sajat telephelye kozott szallit
nem mellesleg ezeket fel-le rakodas kozben is lehet tolteni a telephely sajat halozatarol, azaz az uton odafele elhasznalt energia egy resze vagy egesze addig akar vissza is toltodhet bele
azert legyunk tisztaban azzal, hogy egy nagyobb uzemnel erre 1-2 kiallast tgk-hoz megcsinalni itthon se lenne nagy feladat, hiszen BEV/PHEV tolokiallasok most is akadnak mar eleg sok helyen
nalunk ezt mostanaban bovitik 8-rol 40-re (!)
amikor a fóti Auchan-hoz 3-4eve oda raktak 8-10 Tesla SCv3-s toltot, akkor az Auchan-tol 950A-t tudtak egybol adni erre az Auchan sajat(!) elektromos halozatarol is annelkul, hogy bent leallnanak hutok meg penztargepek, ha tobb auto is egyszerre odaall toltikezni
de ha kellene, akkor a lokal ELMŰ kb barmikor meg tudna ezt duplazni-triplazni is ezt a loero kapacitast -
tototos
addikt
válasz
szőröscica #329832 üzenetére
Elvileg a Volvo T6 és T8 tud már annyit.
-
válasz
szőröscica #329832 üzenetére
Lehet olyat kéne, hogy eladni mindent (enyémet, faterét), venni egy olcsóbb Model 3-at a városra és max Bécsig, meg egy nem rossz dízelt, azt használja fater, és ha utazunk cserélünk. Asszonynak egyelőre ez se tetszik, mint lehetőség
-
Este átmentem a városon oda-vissza, Budaörs volt a cél. Egész jól lehetett haladni, főleg visszafelé. A kombinált fogyi kb. 4l lett, a táv meg 50km. Az akkuban még maradt 5km. Hazafelé csak azzal jöttem, kivéve a kicsi bevezető részt a 100-as korláttal. Sokat számított hogy meleg volt a motor. Kifelé akkutartással mentem (100%-on tartsa), úgy a fogyi 23km-re volt 6,9l.
Szeretem vezetni ezt az autót, de mindig fáj hogy egy ilyen 50-es etapot sem bír ki. -
ParmaBoy
tag
válasz
cOxeR #329816 üzenetére
Mondjuk a belvaros, aminek ez is a neve (5.ker=lipotvaros+belvaros) egesz csondes tud lenni, es meglepoen elheto, en egy csepeli panelban nottem fel edesanyammal, aztan a gimis haveroknak mondtam, hogy nekem egyszer lesz itt egy lakasom. Vegul lett ketto, brutal szerencse reven, de egyre tobbszor vagyom ki, hiaba nincs gyerek (amekkora szerencsem volt a penzugyekkel, akkor balszerencse az holgyekkel). Es foglalkozom a vagyongazdalkodasban meg napelemparkokkal, es ezen kivul kockazatmenedzsmenttel, amerre megy az autoipar, lehet hagyom az egeszet, veszek egy hazat a pilisben, kerek ceges kocsi fixre, es home office-ban foglalkozok majd a kerttel. Meg termesztek gombat
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
cOxeR #329814 üzenetére
Alsobb renduek nem veszesen, egyaltalan nincs tultolva. Az M2 nagyon durvan, agyatlanul. Ugy vertek fel elottem, hogy kavzi egy sofelhoben mentem. Mintha soretessel lottek volna folyamat. Brutal. A kozelebe se menj most. Oda vetek volt felmennem. Aztan Reggie tanacsat megfogadva az elre alltam es akkor mar nem vt aki elottem proljon (meglepoen eleg vt egy x60-as tempo hozza). M3 az oke volt.
Hogy minden idiota tud midnen szrert sztrajkolni, bezzeg az utsozok soha.
-
válasz
ParmaBoy #329812 üzenetére
Néha én is gondolkozom, hogy jó a kertes ház, de nagyon sok munka van vele… de aztán bent vagyok bárhol ahol tömeg van és rájövök annyira nem kellene. Lakni bent sose laktam, csak külsőbb részeken Rákospalota, Újpest (pár napig panelba sok is volt) meg a mexikói környéken két helyen Zuglóban. Utána már M0 külső oldala csak.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
cOxeR #329814 üzenetére
Nulla, kb mintha egy kisbaba alulrol lepisilne annyit er. Fogtam a magasnyomasut alafekudtem, amennyire tudtam alaverettem de egesz jol sikerult. Nyilvan a forro motort alulrol azert nem nagyon vertem telibe (nincs kornyezetvedelmi talca), meg a kardant sem, nehogy a keneset kimossam de addig nem is er be annyira a puska/nyomas. Elegedett vagyok. Ami marad az meg... szukseges rossz. Ha nem rohad el, sosem cserelem le ugyanis.
-
ParmaBoy
tag
válasz
cOxeR #329810 üzenetére
Megertelek teljesen. Nalam van az a furcsa karambol, h autokkal (is) foglalkozom meg a belvarosba is beleszerettem es 2011-ben vicc aron tudtam lakast venni. Csomo elonye van meg csomo hatranya, kozeledve a 40-hez, neha mar az ingatlan.com is megnyilik a Pilisben hazat nezve, nem csak a hahu.
-
ParmaBoy
tag
válasz
cOxeR #329802 üzenetére
Egyebkent ha mar belvaros: durva, h mennyire nem lehet parkolni es tele az 5.ker kulfoldi rendszamos autokkal, amik lathatoan 26-an megjottek es gondolom januar 2-an mozdulnak meg... szerencsere nekem van fizetett helyem az egyik melygarazsban, de az is megtelt, csak a berleteseket engedte be, ment a tolatgatas, dudalas stb. Agyrem.
(Taxis haver szolt, h friss felhasznalokbak 2x80% kupon van az uberhez, lehet holnap tolok egy reget a ceges szamra, es hatradolve taxizok inkabb, mert ez nem autozas, hanem idegeskedes, ami bent megy. A kovid elott volt utoljara hasonlo elmenyem, ugy latszik ez legalabb visszaallt...) -
Czimby
addikt
Urak, segítséget kérnék!
Tudja-e valaki esetleg, hogy a képen az ittas állapotú lóca milyen jármű gyári szerelése lehet?
(Tehát a háttérben a megdőlt fekete érdekelne)Sim RIG-et építenék és elég pofás ez az ülőke.
-
válasz
6030D #329794 üzenetére
Kedves vagy! Mondták már??
Ma akartunk felmenni Donovaly-ba, de a határtól kb. 40km-re belefutottunk egy balesetbe, láttam ahogy próbálnak valakit újra visszahozni. Nagyon fejbe b@...ott, menntünk egy darabig, majd visszafordultunk. Szar érzés volt.Egyébként van kint hó, mehettek nyugodtan.
#329800hobizoli:
Ja, erről tényleg nem szólt a fáma. Én is elkönyveltem, 30k km, hű de fasza minden. Ezek szerint nem! Egyébként a környezetszennyezés miatt nagyon nem mindegy, h 10 vagy 30! -
Mai fogyi, Kecskemét-Halásztelek, sietősebben, 22,4 kWh/100km nem volt szél
, odafelé üres volt minden - M5, vissza meg vonatoztunk a belsőben, ugyan 140-150 körül, jobbra tartás nagyon derogált sokaknak, de pl érdekes rikitiki sargászöld Camaro képes volt elengedni, A6 szintén a 8 gen Civic az senki nem engedett el… nem húzódott ki, kb 5-en mentek el mellette jobbról mintha belső sávos jegye lett volna. (én voltam kb a 6.)
Belvárosba volt azért pár durrogós csattogós auto, RS6 pl
Szét kell borítanom valamelyik nap az elejét, a radiátor tele van szeméttel, levéllel… elölről nem igazán hozzáférhető, bent meg azért dolgozni kell, fölötte, frunk kivesz, illetve van még egy nagy műanyag borítás azalatt is.
Rendeltem is előre egy rácsot, hogy kevesebb kosz menjen be, vagy legalább a levelek ne.
Kávézó ajánló Kecskemét: NaNo Speciality Coffe [kép]
Fürdőbe voltunk egy rapid dédnagymama áztatásra, az olyan közepes, de legalább a gyerekmedencéből nem volt kitiltva a felnőtt, egyik Bp-i fürdőben a nem szobatiszta gyerek medencébe nem mehet be felnőtt… a koncepciót annyira nem értem, bedobom aztán ha ki tud jönni hazaviszem ha nem nem? -
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch 7 44mm E-sim / Gyári Garancia 2026.10.22-ig
- Dell G15 5520 i7-12700H 14magos! RTX 3060 16GB RAM 512GB SSD FHD 120Hz Gar.: 2026
- Külföldi csomagszállítás Packeta csomagpontokon keresztül!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3043, 94% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! MSI B150M i5 7400 16GB DDR4 250GB SSD 500GB HDD GTX 1060 3GB BitFenix NOVA MESH 400W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest