Hirdetés
- A konkurens hardvereken is működőképessé tette az XeSS 2-t az Intel
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- Kína bekérette az NVIDIA-t, de szerintük nincs hátsó kapu a chipekben
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Coyot
őstag
Vegyétek meg mert bepörgök én viszem el
: [link]
tboldi:
Szerintem ezek az arcok nem ide járnak gyanítom itt minenki többet foglalkozik az autóival mint az átlag. Aki busszal jár meg gondolom azzal -
fant0mi
őstag
A MOL most kuldott szines szagos emailt, hogy premium nyal vasarlasa eseten 3 pontot ad literenkent. Eddig ez 5 pont volt nemde?
-
tboldi
nagyúr
válasz
Coyot #177392 üzenetére
Valószínűleg.
Szerencsére létezik üdítő kivétel is, a mi Suzukink időben megkap mindent, így hibátlanul üzemel immár 16,5 éve, 182k km után még a hírhedt nyelestengelycsapágy is kussban van. Csak apróságok voltak eddig, úgymint elkopott fékek, lengéscsillapítók, meg egy kettészakadt gumiharang a balos féltengelyen.
Igaz, újonnan vettük, apum az első és eddigi egyetlen tulaja. -
válasz
parandroid #177375 üzenetére
Győzd meg, hogy rántott húst is 3 éves használt olajban süsse ki. Lehet hogy ezzel rá tudnád vezetni a helyes útra...
-
Coyot
őstag
válasz
tboldi #177387 üzenetére
Gondolom milyen kurva vidámak ettől, főleg a következő tulaj így gurgulázik majd örömében
Volt egy Clionk amiben kedvesem családja ilyem nem költök rá csak használom megfontolásból 40k km-en keresztül elfelejtett olajat cserélni. Oké h egy fos volt az az 1.5 dci magában is, de ezzel együtt mire hozzánk került motort cseréltünk benne igen hamar.
Nagyon örültem hogy nálam kell mindent is cserélni rajta. Megevett 2 turbót utána a sok olajsár semmivel nem jött ki belőle.Qru:
Nálam rokonságban van akit nem lehet rávenni az autó karbantartásra lásd fenti sztorim. Én nem is próbálkozom, csak messze kerülöm a kontaktot azokkal a vasakkal.Az ilyen nem törődöm embereknek nem autót adnék hanem régi tanyabájkot.
-
parandroid
félisten
válasz
tboy93 #177377 üzenetére
2017 áprilisi a kép, akkor volt kb 10 éves az autó. Nehezen látszik a km-óra, de akkor épp 27968-at mutatott. Akkor győzködtem utoljára szervizről, elvileg utána valamikor elment vele. Azóta nem hiszem. Ő alig használja, sógor szokta lenyúlni, de nem szívesen adja oda neki (mondjuk ezt megértem). Eladásról szó sem lehet, néhány éve megözvegyült, ezt meg még apósommal közösen vették, és a papi hogy szerette (egy frászt, már akkor is alig használták, apósom is utált - inkább félt - vezetni, meg ő is).
p
-
Coyot
őstag
Jaja csak egy dologra figyelj, Suzukit meg Dácsiát ne vegyél használtan.
A legtöbb óratekerő már pár éve is magánszemély volt. Én több olyanról hallottam, hogy műszaki előtt mindig tekertek egyet az órán, aztán minden fasza drágán eladó az alig futott autó. Ehhez hozzácsapod ezt a fajta olajcserét és bumm kész a pár éves tragacs -
-
Dyingsoul
veterán
Az igen, minek ennek ennyi visszapillantó tükör?
Úgy néz ki ezeket nézegette és nem előre figyelt. Ebben a videóban láttam a jelenetet 2:36-tól.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Coyot #177376 üzenetére
+1. Csak kicsit lepett meg amit írtál. Indexes Dacia topikokban is nem egyszer olvastam, hogy inkább otthon cseréli az olajat a garanciális autón, mert úgy olcsóbbra jön ki, mint a gyári olajjal a márkaszervizben. A garancia meg nem érdekli, mert az új autó úgyis kisebb eséllyel fog elromlani.
-
válasz
parandroid #177375 üzenetére
Jo kis megvigyazott nyuggermobil
Autoszerelomhoz hozott egyszer egy hatvan eves bacsika egy daewoo matizt -vontatva- mert beallt a motorja. Nem volt benne még 40e km sem kozel 15 ev alatt, de olajcseret nem látott
Ennyit birt.
-
Coyot
őstag
válasz
BigBlackDog #177374 üzenetére
Arra próbáltam felhívni a figyelmet, hogy korántsem a premium tulajok a faszok ezen a részen, sokkal inkább mindenki aki amugy olcsón fenntarhatóra SEM hajlandó semmit költeni. Én meg tisztára elszomorodom mikor ilyeneket hallok. Mennyi ilyen foshulladék lesz majd eladó 40k km-t futott olajjal eladó?
Egy premiumvasra legalább kell áldozni adott esetben muszáj, de ez szerintem a legalja. -
parandroid
félisten
válasz
Coyot #177373 üzenetére
Anyósnak is mondtam minap, hogy el kéne vinni olajcserére a Kalost. De minek, ha csak 15000-ként kell bele új olaj, és összesen nincs benne még 30k? Az igaz, hogy lassan 15 éves... mármint az autó, nem anyós, nyilván. Ja, abból vagy 9-10k mi voltunk a nejemmel, amíg nem volt 2 autónk, de annak is vagy 8 éve. Azóta egyszer, de nagyon max kétszer volt olajcserén, vagy egyáltalán szervizben. Az utóbbi időben sógor rákapott állítólag, de ő tankolni sem hajlandó bele, nemhogy olajat cseréltetni.
p
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
parandroid #177371 üzenetére
Majom-banán hasonlatról mindig az jut eszembe mikor a kolléga megvette a 320d-t de a kilyukadó hűtőradit már nem vt pénze kicseréltetni. 3 hónapig állt az udvaron a kocsi miatta...
-
parandroid
félisten
válasz
pècsimunkás #177368 üzenetére
Az az igazság, hogy ha valaki sokkilóméteres autót vesz, főleg olyat, ami önmagában garancia arra, hogy úgyis eszetlenül használják, mert ez a lételeme, az ne lepődjön meg, ha időnként sok pénzt kell rálocsolni. Erre szokták mondani, hogy ha majomra telt, akkor a banánra valót is ki kell tudni gazdálkodni. Amúgy nekem is 2 kollégám jár a5-tel, az egyik v6-os. Szép gangja van, de pont a télen járt vagy 3 hónapot biciklivel munkába, amíg kigazdálkodta az új kormányműre valót, mert valami beállt benne, és 3k eur körül volt a költséghatékony megoldás, miután sikerült hozzá szakit találni, aki vállalta a kókányolást ebayről vett alkatrészekkel.
Másik véglet a kolléganő, aki 2 éven belül a második 1500 eur-s autót veszi, miután a nagykorúvá vált vectrájába beleölte egy új kisautó árát, aztán amikor már senki nem vállalta a javítást, vett egy 1500 eur-s, 2005-ös mazda 6-ot, ami meg pár hónap után beállt, és se előre, se hátra. Most vesz egy másikat, megint ugyanennyiért. 10k körül ugye itt simán kapsz egy 3 éves, lízingből visszavett Polot, vagy Ibizát, vagy bármit ebben a méretben, márkakereskedőtől, 2 év garival, gyakorlatilag nulla befizetéssel, nulla % hitelre (na jó, évi 2-4% körül van a teljes hitelköltség). De nem, kell a nagy, meg a prémium, meg hitelt aztán nem, mert az az övé, amit kifizetett.
p -
pècsimunkás
addikt
Ennyit tuti nem spórolt az elmúlt 2-3 év során. Legyen 3 év...
Mindenképpen meg akarja csináltatni az autót, mert így kb semmit nem ér.
Szerintem ehhez hitel is kell. És akkor még ott az autó hitele is.
Tudom, hogy nem megoldás mindenre a Toyota, de ha 18000- ért vett volna egy 1-2 éves Auris HSD- t, most is boldogan autózhatna.
Na igen... Ha bele van szerelmesedve a 3 ajtós Audi A5- be valaki- azt akart mindenképpen, az nem fog Auris kombit venni, mert nem lenne vele boldog.
Azt hiszem már az Audiban sem lesz az. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
pècsimunkás #177363 üzenetére
Magyarul összeomlott a CR rendszer. Az drága mulatság valóban.
Akkor most amit megspórolt az üzemanyag költségen, azt szépen belapátolhatja a gépbe. Ingyen ebéd sosincs...
-
pècsimunkás
addikt
válasz
molnarpeter #177359 üzenetére
Injektorok, magasnyomású szivattyú. Ha jól értettem. Nálam is rosszabbul beszél németül
. Ment hazafelé- Lengyelországba, parkolóban megàllt, utánna már nem indult el az autó.
ADAC elhozta a cégünkhöz. Itt telephelyezik még egy autószerelő műhely, ők mondták ezt az árat.
Nem hinném, hogy át akarnák vágni, mert megkérdezett más szerelőt is, ő is 5-6000 euróról beszélt. Beszélt lengyel ismerőseivel, hogy haza vitetné az autót, de a fuvardíj - 2x 700 km - is sok, és akkor már nem éri meg haza vitetni.
Sajnálom , mert normális ember, meg jó kolléga.
Majd megírom ha elkészült az autó, hogy mi volt a pontos probléma, és mennyibe fájt neki. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
pècsimunkás #177340 üzenetére
Pontosabb baja ismert?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
freeknight #177355 üzenetére
Igen, már most is felmondhatod.
-
freeknight
őstag
November 9.-én jár le a kötelezőm. Tavaly kicsúsztam az időből, idén nem ejtenék ilyen hibát. Lemondásomat elküldhetem már jó előre, a holnapi napon?
-
#89309696
törölt tag
válasz
ΞΔGLΞ #177343 üzenetére
Ez tényleg így van amúgy, a dízelt is rúgni kell neki. A papás használat jobban árt neki, mint a rövid táv. Mivel ezek alacsony fordulaton is ugranak, hajlamosak sokan papásan menni.
A tied az más, mert akkora teljesítményt nehéz kiautózni. De az átlagember 100 lovas dízele simán karbantartható városon is rövidebb távokkal, ha nem ezeöccázná váltogat pedált simogatva meg fogyasztásbuzi. Még a hidegen hajtást is sokkal jobban viselik, mint a papis meneteket. Csak az olajcserékre kell figyelni. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
Ádám16 #177344 üzenetére
Igen az volt, de a fogyasztás kevésbé, egyáltalán érdekelt, miután megcsináltattam a tuningot. 131-ről 224 lóerőre és 320 nm-ről 470-re, (ATC), mondták is, hogy a fogyasztás is jelentősen vissza fog esni.
És úgy is lett, sőt volt, amikor direkt lemértem, hogy telibe nyomtam, elrúgtam neki 100km-re, majd megálltam és 3 decivel kevesebb ment bele. Egyébként érthető, a jelentős erő többlet miatt, a gázt kevésbé kellett nyomni, hogy haladjon. -
mandleee
tag
válasz
ΞΔGLΞ #177343 üzenetére
Nagyon szeretem én is ezt a motort, a kistesójával Megane III-al autózok. Nekem is képben volt a lagesz, de a garázs méret miatt esett erre a választás. A GT futóműve eszméletlen kemény. Eddig 36 ezer km ment bele, most már csak autópályán használom. Ide találták ki, nekem kicsit szomjasabb 7,46 l/100km a nagy átlag, de ebben a benne van a pesti araszolástól, az autópályáig minden. Eddig leginkább kopó dolgok jöttek ki nálam, bár az alkatrész árak valóban nem olcsóságukról híresek. Meg ugye kapásból 7,4 liter kell bele, a gázolajszűrőt minden második olajcserekor cserélem. Rettentően alulértékelt autó, ami megvételkor nekem nagyon jól jött, de eszem ágában sincs eladni.
Van pár bosszantó dolog, de én nagyon magaménak érzem ezt az autót.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
pècsimunkás #177340 üzenetére
Ez tény, nem városba való, de ha már vesz ilyet a tulajdonosa magyarországon, akkor ezt az autót muszáj elrúgni neki pályán hetente minimum kétszer és 3000 felett legalább fél órán át, mert azt imádják. 6-ban nem lehet, az enyém 130-nál, kb 2100-2200 fordulaton volt...
5-ös ben lehet menni vele 3000 felett 130 körül, hatban az enyém már 180 körül ment, mondjuk - tudom ezt itt sokan nem szeretik- de engem ez sem érdekelt, ha pályára mentem vele MO pályán 160 alatt nem mentem vele.
Egyébként minden baja lesz. A FAP-tól kezdve, az egr és kb minden elkoszolódik, a motornak meg a turbónak idő előtt annyi lesz. A legjobb olaj és légszűrő csere (10 és 5 ezrenként), pályán megküldeni és soha nem lesz baja ennek a motornak.
Szerencsére az enyém gyárilag FAP mentes volt még, úgyhogy ezzel sem kellett törődnöm.
De soha egy kis füst, annyi nem jött belőle, mert... Egyszerűen rendben volt/van a motorja. -
pècsimunkás
addikt
válasz
ΞΔGLΞ #177336 üzenetére
Biztos olvastad, hogy én is oda voltam a Laguna 3 ért. Néztem is egy Black Editiont, ültem is benne. De aztán sok gondolkodás után elmaradt a vétel. Ha Németországban megkotlik benne valami a sok rövid táv miatt, akkor az gyakorlatilag gtk itt.
Kollégám A5 2,7 tdi- je nemrég adta meg magát. Egy házban is lakunk, ő is értelemszerűen sok rövid távot megy.
Nem mondom, hogy ez miatt- de van rá bőven esély, de 5000 eurós ajánlatot kapott szerelőtől, mert megállt az autója.
5000 euró! És 18- ért vette az autót 2-3 éve.
Az utóbbi 2-3 hétben nincs jó kedve. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
pècsimunkás #177266 üzenetére
Én mindig is úgy tudtam - és ezt hangoztatták a szervizekben - , hogy az M9R motor először 2006!-ban a 2.dci Nissan qashqai-ba került. Laguna 3 meg 2007 őszétől kezdték gyártani.
A ph1-ről van szó. Nekem ez volt, én újonnan vettem, gurultam ki a pesti szalonból, 8 millióért, 2009 januárjában a létező összes extrát belekérve. Hogy a ph2, ph3 típusoknál már mennyire volt csak Renault azt nem tudom. Az biztos, hogy én kifogtam egy olyat, amit úgy összeraktak, ha azóta is úgy jártam volna vele, most közel lenne a 850-900 ezerhez.A futóműve kemény, sportos és ezáltal egy fos, de... a magyarországi elcseszett utakra értem, ez az autó pályára való és szerpentineken sport autókat megszégyenítő betapadási tulajdonságokkal bír. Hasonló erőben lévő kombi bmw, vagy passat etc... max annyit lát, hogy a laguna 3 eltűnik előlük, esélyük nincs azokra a kanyarsebességekre, mint a renault-nak.
Szóval ez az autó pályára való, nem városba, főleg nem magyar városba és mivel az ára a béka segge alatt van már régóta, ezért olyanok is egyre többen megveszik, akiknek épen futja rá, de az alkatrész árai viszont durván drágák. Emlékszem, mikor a volvo s90 autóm volt, ahhoz minden olcsóbb volt, mint a lageszhoz. Röhej. Ezért aztán elkezdődik az otthoni tákolás, gányolás, aminek az híre megy, hogy a renault és a francia (megint) szar.
Nem az, csak meg kell venni a gyári alkatrészeket és időben kicseréltetni. -
gergo5991
őstag
válasz
Tsebacsi #177328 üzenetére
[link] itt a listaár 17,7 ről kezdődik, ennyit tudnának engedni belőle hogy 14 ért már elvihető? gondolom a 14 se 14, inkább 17. 194 lóval mennyire élhető egy ilyen "nagy" limó?
új "S" osztályról mi a vélemény? merci topikban az a durva nem igen láttam róla kommentet, gls-re is próbáltam keresőbe rákeresni hátha vannak róla fantáziák pletykák stb-k, de kb minden komment ilyen 2005 előtti kocsiról szól..
-
Azért kicsit elgondolkoztam most ezen az ajánlaton (elméletben), szerintem krvajóáron adják: [Mercedes E200]
-
kisza25
félisten
válasz
djdaniel #177321 üzenetére
Előre és hátra is, ha nagyobb erővel nyomod a féket, akkor 2-3 másodpercig fogja még az autót,miután leléptél a fékről.
Célszerű sebességbe rakni még mielőtt lelépsz a fékről
más: ismerem a srácot
Kamion és személyautó ütközött a borkombinátnál Balatonbogláron. -
djdaniel
senior tag
Sziasztok! visszagurulás-gátló hogy működik manuális váltónál, gyakorlatban?
-
6030D
addikt
Az AdBlue-t szenzor alapján adagolja a magának a kocsi? Tehát nem mindig ugyanannyit,illetve nem minden motor ugyanannyit? Nem lehetne adblues a gázolaj eleve? Keverék
Ez meg most ment el mellettem. Érdekes élményVillany Trabi.
-
Megkötöttem az új biztiket, most végre időben.
Az Union CASCO korrekt volt, jött levél, és a díj kb. 800 Ft-ot nőtt csak.Az Allianz KGFB viszont mohó, 8k-val többet akartak.
Hát nemMegyünk át Aegon-hoz, ők 2k-val olcsóbbak idénhez képest.
-
#89309696
törölt tag
válasz
Zizmand #177315 üzenetére
Én se hiszek benne, de vannak akik pozitívan használják, meg egy traktoros csávó az ezer éves Ford traktorba beleöntötte és javult a kompresszió a mérés alapján.
Fronterába bele kéne önteni, hogy az alapjárati majdnem nulla kopott olajnyomáson mit javít. Csak ugye ki tudja lehet egy 20W50 olaj is hozna annyit.
Bár az hidegen szar, az adalék meg nem. -
Zizmand
aktív tag
válasz
rbalint88 #177281 üzenetére
Hát igen, a leírás alapján tényleg annak tűnik, nekem ez a kedvencem: "Helyreállítja az alkatrészek eredeti alakját"
Benne vagyok egy autószerelők nevű fb csoportban és ott is utána nézve, többször volt már téma és szinte csak pozitív tapasztalatokat írtak róla.
Mindenesetre én is tboldival értek egyet, hogy folyékony autószerelő nincs. -
Nagyon sokat gondolkodtam rajta, de minél jobban megy az idő felettem, annál nyugodtabb vagyok.
Mágival beszéltünk erről, én a csipppszelést nem preferálom, ami nektek volt és a mienk között csak a turbó a különbség és a szoftver. Venni akartam gyári 170LE-s turbót, de mindenki fázik a cseréjétől. Pedig nem értem, turbócsere és átírni a CBBB progiját. Feladtam, mert macerának érzem, meg már elfogadtam ilyennek (lomha szar
). A PH-tól kétszer kaptunk levelet a visszahívás miatt, nem vittük el. Egy barátom Touran-ján módosították a szoftot, és állandóan regenerált, olyan 300km-enként. Keresett egy varázslót, visszarakta neki a gyárit és most boldogság van. Ezt a tortúrát meg végképp nem akarom végigtaposni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Coyot #177306 üzenetére
Bringatempó? Van olyan is! Megtett táv: 469 km, avg. speed 13 km/h: 11,30
Bármilyen jó bele, nincs összetételi különbség. Jellemzően a pálya melletti kutakon pisztolyból tankolható, mint a gázolaj. Amúgy meg kannából tudod tankolni (5 meg 10 literes kiszerelés szokott lenni). Most vettem 3,6k-ért az 5 literes AB-t a helyi kúton, ami kb 5k km-re elég nálunk.
-
Coyot
őstag
válasz
gzbotii #177303 üzenetére
10km/h bringatempókat menve az 1.9pd is elvan 7.5 el.
Qru:
bringa kéne neked, vagy villanyos roller!Viszont az adblue téma érdekel, hamár valószínüleg ilyenem lesz, mennyi méterenként kell tölteni? Bármilyen adblue jó bele csak adblue legyen a neve? Mert literje 200ft nem tűnik egy nagy összegnek a tankolása.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Ultimate előfizetés új fiókra akár 2105 Ft/hó áron! Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
- LG 27UL550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / AMD FreeSync
- Dell G15 5520 i7-12700H 14magos! RTX 3060 32GB RAM 1000GB SSD FHD 120Hz Gar.: 2026
- Akció! Paidashu 10600MAH / 20700MAH Powerbank olcsón!
- Samsung Galaxy A34 5G 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest