Hirdetés
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz
BigBlackDog #178490 üzenetére
Focusban van hill assist, az mondjuk jó buli. A kúszás nálam alap, ami nem kúszik az nem automata számomra
C-HR tuti nem lesz, nem tetszik. A sima Rav4 használtan hybrdben esélyes. -
-
#89309696
törölt tag
válasz
Tsebacsi #178468 üzenetére
Nekem simán kéne, még az automatánál is jobban tetszene egy bégetés. Nem érdekel mit művel 130-nál, sokat úgy se megyek, annyival meg főleg nem. Engem inkább az irritál benne, hogy kúszni nem tud, meg a padka se megy mindegyiknek finoman (sima szíjasról beszélve). A visszagurulást még csak-csak megoldja, ha van benne okosfék, de kúszni nem tud. E-CVT/hibridnek kéne tudnia, de a villanyautóknál meg nem szokták erőltetni a kúszást, a Tesla tud ilyet amiről hallottam.
Ilyen árak mellett persze nem mostanában lesz nekem CVT-s autóm (pedig a Megane 3 csak olyat kapott automatában
). Meg úgy nagyjából semmilyen kocsim nem lesz.
-
Qru
MODERÁTOR
-
válasz
BigBlackDog #178483 üzenetére
7gen van nálam most, hát... A trágya kifejezés nem az autóra nézve sértő
Oké a váltó és a motor még patentnek tűnik így 230k km után, de pl. a bal külső tükör helyén egy sima tükörlap van, nem aszférikus, kurvaszar(ez a tulaj sara tudom
) nyikorog mindenhol, ahol csak lehet, érezni rajta, hogy vékony lemezből van mindene, a középkonzol az... Nem is mondom milyen.
De tágas és a rengetegnél is több pakolóbizbasz/hely van benne. -
BigBlackDog
veterán
-
nandow
aktív tag
válasz
BigBlackDog #178480 üzenetére
Olvastam róla, hogy több példánynál kellett már klímahűtőt cserélni gariban. Illetve többeknél előjött ez az indítás utáni kerregő hang is...
Sokan mondják, hogy minőségileg nem az igazi ez a Civic sajnos...
Viszont a motor dinamikája, és a futóműve parádés. Van hozzá jól bejáratott csipsz (~210LE, 350Nm), amit itthon is már sokan használnak (külföldön meg még többen) probléma nélkül. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #178477 üzenetére
A rüki nehezen vétel japó sajátosság, ahogy nézem. Bubi is néha nehezen veszi. Mondjuk a Jazz nem, de ott duplán szinkronizált ha jól tudom.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Tsebacsi #178479 üzenetére
Mondjuk ez a példány egy kicsit már pénteki/lerúgott lehet. Hidegindításkor furcsa kerregő hangot adott, kicsivel 1500 felett tartva az alapjáratot. Ahogy kigurultam vele a kapun és benyomtam a kuplungot, felugrott az alapjárat 2500 fölé pár másodpercig, aztán szépen lassan visszament. Első két fokozatban nyávogás (csapágyhang?) hallható. Kétlem, hogy ez ilyen lenne újonnan is. Ezen felül bekapcsolt klímakompresszor mellett szörcsög is valami benne (?klímagáz), illetve, ahogy látom, volt már gariban első fékbetétcsere és ablaktörlőmotor csere is. Semmi sem lehet tökéletes.
Pluszba alacsony sebességnél szeret kicsit rángatni is kuplungfelengedés/gázelvétel után, bár ez lehet, hogy valamennyire user error. Ezen felül a tempomat is kicsit darabos 40-50-es tempó mellett, vagy ha lejtőn kell fékezve tartani a sebességet (utóbbi mondjuk a Polóban is ilyen).
-
válasz
BigBlackDog #178477 üzenetére
Nagyon tetszett ez a Civic, de nem volt kombi és elég drágán mérték 3 éve is az árát.
De nem hallani róla rosszat a fedélzeti rendszer lassúságától és sajátos kinézetétől eltekintve. A motor sokak szerint is parádés, ahogy a váltó is. Kézivel kéne, az atomata ugyanúgy cvt, jáj.
Hmmm jobban jártam volna azzal is -
kisza25
félisten
válasz
stickermajom #178441 üzenetére
Én meg eddig az opellel szívtam egyedül az összes autónk közül
mindenből akad hibás, csak valamelyikből több
A 3F-re: a tipoval nem volt semmi bajom amíg nálam volt, de voltak akik nem voltak ilyen szerencsések, de ahogy fb csoportokat követem, szinte minden új autónál vannak rosszabbul sikerült darabok -
BigBlackDog
veterán
Gyors Honda Civic (szedán) 1.5T tapasztalatok;
Spritmonitor itten lesz elérhető, ha valaki a fogyira kíváncsi. Tegnapi ~ 400 kilométeres autóút + autópálya etap végére, sebességhatárokat kihasználva 6 l/100 km-es értéket mutatott a BC.
Az elején már feltűnt, hogy nem beülni, hanem inkább befeküdni kell. Utasoldali ülés ráadásul nem is emelhető, így az már valamennyire felső korhatáros szűrést jelent. Térkinálat nagyon jó, magam mögött még tánctér van (bár nem vagyok egy nagy ember a ~170 centis magaságommal).
Az ülések kényelmesek (bár mélyen vannak), nem túl kemény tömésűek.
Zörgés, zaj nem nagyon van. Álló helyzetben azért hallható a külvilág, illetve esőben is viszonylag hangosan kopognak a tetőn a cseppek (UFOból már ismerős volt). Ennek ellenére menet közben csendes, 130-as tempó is kényelmes.
Elektronikus kütyük rendben voltak. Sávtartó (inkább sávtartást segítő) asszisztens kellemesen működik, adaptív tempomat is jól vizsgázott, nem volt félrelépése eddig. Halogén, vetítőlencsés fényszórótól féltem, de már a gyári izzóval is teljesen használható a tompított és a távolsági is.
Hangrendszer jól szól (talán 8 hangszórós változat), Android Autot is sikerült összelőni egész gyorsan. Gyári naviját még nem próbáltam.
Váltó jobbak közül való, de azért szerintem van feljebb is. Pl. hátramenetet eddig többször is elég nehezen akarta venni, de menet közben nem volt kellemetlenség. A váltókar jó helyen van, kormánytól kb. csak egy arasznyira kell matatni.
Motor meglepett. Nagyon nem a turbós karaktert érezni rajta. 3000-ig kellemesen megy, aztán 3000-4000 között már érezteti az erejét, viszont valahol 4000 felett megváltozik a hangja és elkezd meglepően tolni és fentebb sem akar elfogyni. Szóval meg tudja mozdítani a kasznit (forgalmi szerint 1286 kg). Fékek is rendben voltak, nem volt gond átlagos használat mellett (bár értelemszerűen nem is határon autóztam). Kormányzás nem annyira túlszervózott, mint a Polo/Golf esetén. Szóval összességében sikerült mosolyt csalni az arcomra, kellemesen csalódtam benne.
-
válasz
Tsebacsi #178468 üzenetére
Bégetés megszokható és "uralható". Nyilván, ha padlózod, akkor felbőg és úgy is marad, amíg a tűzfalon tartod a pedált. De normál használatban, főleg városban teljesen élhető.
Én most ~2 hét után ültem vissza az enyémbe, a vesém kiszakadt az első pár méteren, elszoktam tőle - egy Kia Carens volt az alany eddig -. De gondolkozom, hogy télen járok céges autóval és nem gyilkolom a Twingot.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Tsebacsi #178468 üzenetére
C-HR-es tapasztalatok alapján azt mondom, hogy nem megszokhatatlan, vagy zavaró a hanghatás, inkább csak furcsa. Bár a vége felé már kicsit elegem volt a hangzavarból, amit a Bakonyban, vagy autópályás gyorsításoknál szokott produkálni.
De ez még FL előtti példány volt, amiben a zajszigetelés is rosszabb elvileg. A Corolla meg földszintes autó, gondolom szélzajból sincs olyan sok.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #178453 üzenetére
Nem 👍 a Cool Blue Intense, tapasztalat.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
molnarpeter #178453 üzenetére
Fogalmazzunk ugy, hogy a gyari foglalatbol.feher feny jon ko, amit nehez szetszedni
EQM: alap, leszallo palya feny kell nekem hatul
-
Magnum_
nagyúr
SmUrt muszakin igy ment at, mint forro kes a vajon, DE megint kiemeltek, hogy a rendszam vilagitas szine nem megfelelo.
Mondtam, hogy muszakitol fuggetlenul, 6/1990-es kohem rendelet feher fenyt ir elo.
Nem feheret.
Nem.
De.
Nem kotozkodik, megvan a muszaki.Azert nezzunk ra:
(2) A rendszámtáblát megvilágító lámpának a rendszámtáblát színtelen (fehér) fénnyel, teljes felületen, közelítőleg egyenletesen és olyan fényerővel kell megvilágítania, hogy az álló jármű rendszámát sötétben, tiszta időben legalább 20 méter távolságból el lehessen olvasni. A rendszámtáblát megvilágító lámpa hátrafelé fényt közvetlenül nem bocsáthat ki.Rosszul ertelmezem.
Hat persze, en ertelmezem rosszul. Mit szol ahhoz, hogy az uk autokon feher led a vilagitas? Nem led. De.
Na hagyjuk, hoznam majd a sajatomat is, ott is lefutjuk ezt a kort? Nem, hozzam csak. szep napot -
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #178446 üzenetére
Azért ne legyenek hiú ábrándjaid. Legalábbis az eddigi munkájukból kiindulva...
-
BigBlackDog
veterán
válasz
stickermajom #178441 üzenetére
+1, Úgy érzem, hogy a Polo esetén én is megtapasztaltam ezt.
Remélem másodszorra már kicsit igényesebben sikerül megoldaniuk a problémákat.
-
válasz
stickermajom #178441 üzenetére
Öcsémék a motorral szopnak. Új, garanciális motor, 3000 km-el, random leáll. Importőr javaslatára fogta a márkaszerviz és elállította a gyári szelephézagot, mondván úgy jó lesz. Megyünk a motorért, beindítjuk és olyan hangja volt mint ami mindjárt szét akar esni. Márkaszervizes srác szerint "menjünk és használjuk jó ez így", meg "ez kínai ez ilyen", aztán hál' istennek még a szeme elött fulladt le alapjáraton a motor, 3x is. Úgyhogy maradt ott. 3 hete ülnek rajta és ki tudja mikor lesz kész...
-
Kickass
őstag
válasz
Magnum_ #178440 üzenetére
Kis piac, le se vagyunk szarva, torvenyek se vedik megfeleloen a vasarlot (neked nem kell mondani) a markaszervizek meg az importorok meg le se tojjak ha par poruljart hoborog, foleg amig a flottaertekesitesek mennek a magan uton vasarolt autok szama meg meg mindig marginalis.
-
válasz
stickermajom #178441 üzenetére
A hazai importőr sem túl segítőkész, nem biztosítanak hivatalból csereautót, az assistance is 2-3 munkanapig
ad autót. Komolyan ez vicc, de tényleg.
A következő autó ha új lesz (úgyse az lesz). Akkor ezeket a köröket úgy végigjárom, hogy már unjon és utáljon az összes kereskedő, de még1x olyanhoz nem megyek aki garanciás, működésképtelen autónál nem ad azonnal valamilyen csereautót a javítás idejére! -
stickermajom
addikt
válasz
Magnum_ #178440 üzenetére
3F szabály
Látod az Opel köszöni szépen jól van (kop-kop-kop). egy garanciális fényszóró cserén kívül eddig nem volt gond. (kop-kop-kop)
Nem is az autó a legnagyobb probléma szerintem, hanem a magyaros márkaszervizek. Dolgozni egyik sem akar, minimális energiabefektetéssel meg akarják úszni a 3-4-5 év garanciát, aztán ennyi.
-
-
Tegnap levegőt venni nem volt időm, így íni se, de most!!!
Szóval már korábban le lett beszélve a Ford Solymárral, hogy beviszem az autót és pályatesztelik, persze senki sem emlékezett semmire.
Elkezdtem mondani a problémát, erre el akart hajtani a munkafelvevő, hogy ez a Petrányi ügye, miért nem ott reklamálok? (ugye ott volt a motorcsere) Hogy ezzel ők most egy problémát vesznek a nyakukba.
WTF? Megkérdeztem kicsit emelt hangsúlyal, hogy miért akarja minden szervíz, hogy egy életre elmenjen a kedvem a Ford-tól és hogy még panasszal is éljek? Hiszen ez egy garanciális autó... Hát de a Petrányinál vannak a papírok. Mondom ez most mellékes véleményem szerint, ott nem találtak semmit, nem vezetett eredményre a ténykedésük, belőlük többet nem kérek. Mindig a Solymárhoz hordtam az autót, a szerencsétlenség netovábbja volt, hogy a motorcsere sem ott történt...
Bevették végül, most a szervizes jár majd vele Szadáról a munkába meg a gyerekéért, aztán meglátjuk. Mondtam hogy hajtsák, nem kell kímélni ezt a szart
Csereautó nuku, rá se lett kérdezveEzektől meg is dögölhetsz.
Ismerős útján egy automata 1.6 benyás civic van nálam (még a békalámpás, piros színű).
Szarnak szar de legalább autó -
stickermajom
addikt
válasz
Qtya123 #178432 üzenetére
Muternek múlt héten jött meg a drága Swift. Talán november elején ki tudom próbálni, kíváncsi vagyok rá nagyon. Elvileg már FL, de nem vagyok benne biztos, mert mikor láttam a cikket róla, akkor már úton volt. Viszont elvileg LED fényszóró került bele, az meg csak FL-től alapáras.
-
Qtya123
őstag
válasz
EQMontoya #178403 üzenetére
Én néha játszottam a gondolattal, hogy kimegyek az IS-el a ringre. Aztán mindig meggyőztem magam, hogy nem biztos, hogy akkora nagy móka lenne, mert esetleg a fékek nem fogják bírni.
Na ezt az elméletemet igazolta, hogy az agyon dicsért Textar betéteket és féktárcsákat betettem az autóba és EGYETLEN alkalommal kellett egy brutál nagyot fékeznem velük nagy tempóról állóra. Onnantól kezdve ráz kicsit 80-60 km/h közötti fékezésnél....
Megnéztem őket és a jobb első szépen eldeformálódott. Na most mi lett volna ezekkel a hulladékokkal egy ringes futamon...Vilike: Ne is mondd az új autó árakat. Nem olyan rég még az alap Swiftet 3.090.000 Ft-ért lehetett elhozni. Mire a szüleim rászánták magukat, hogy vegyenek, már 3.190.000 Ft volt az alap. Átvették az autót idén májusban. Most nézem jött belőle ráncfelvarrott és az alap Swift jelenleg 3.990.000 Ft.
Baj lesz itt Béláim. Most drága az új és drága a jó motorral szerelt használt. 10 év múlva drága lesz az új és nem lesz jó motorral szerelt használt. 20 év múlva elvágják a torkod, ha nem villanyost veszel.
-
eastsider
nagyúr
-
válasz
kisza25 #178426 üzenetére
Igen, viszont az "csak" 110 lovas. Az 1.0@120Le három hengeres turbós motorjuk viszont szintén közvetlen befecskendezéses, ha jól emlékszem. Az az 1.5-ös viszont lehet, hogy 4-5 év múlva aranyat fog érni a használt piacon. Majd kiderül, nálunk pl: nem igénylik a szívómotorokat az ügyfelek, így még nincs ilyenünk, csak 1.0@100Le és pár 1.6-os (azt hiszem a hybrid Kona is az).
-
anorche1
őstag
válasz
Rigormortiis #178350 üzenetére
Sedan fabiabol en ugy szedtem ki, hogy lehajtottam a hatso uleseket, es csomagtarton at huztam ki.
-
Integrale
veterán
válasz
MasterMark #178421 üzenetére
Az megvan, csak valahol pont azt olvastam, hogy a kuplungok nem teljesen komparibilisek vele.
-
#89309696
törölt tag
válasz
stickermajom #178415 üzenetére
Anyám Swiftjével jobbat megyek és azon nem kopik el semmi.
-
#89309696
törölt tag
A motoromba hátul 1 bar volt a 2 helyett (1.8-2.2 a könyv). Semmit nem vettem észre belőle.
A többi autó rendben volt, 0.3-mal volt kevesebb a nyári értékhez képest. Ahhoz képest, hogy hidegebb van és eltelt két hónap ez tök jó.Kangoora hétvégén felteszem a télieket, mert a nyárival megmozdulni nem lehet a sárban és most már esős őszi idők jönnek, nálam innen kezdődik a téligumis szezon (ha épp nem egész éves).
-
AMD Power
titán
Veszem észre sajnos. Pont itt van ez a cikk erről.....
-
brumi1024
veterán
válasz
EQMontoya #178403 üzenetére
Nagyon eszi a feket a palya ha hajtod.
De a lenyeg hogy nem volt belole nagyobb baj.
Ugyanitt erdekesseg: mit kell cserelni egy palyara felkeszitett M4-en 36 kor Nordschleife utan. -
#89309696
törölt tag
válasz
stickermajom #178399 üzenetére
Azt csak azok tehetik ki akik az EGR-t is kikötik és chip is kerül a kocsira, a kipu pedig végig cső.
Az "Ez dízel, te k*rva." feliratot azok használhatják akiknek a komplett hátsó ajtó 10Km-en belül két árnyalatot feketedik. -
AMD Power
titán
válasz
EQMontoya #178408 üzenetére
Ez érthető is! Sajnos tényleg nagyon el vannak szállva az árak. Sok minden miatt.
Én őt is szoktam olvasni néha a FB. Brutál profi a csávó és jó sztorikat szokott írni.
Használt autó átvizsgálás -
-
eastsider
nagyúr
válasz
MunezXBK #178397 üzenetére
Nekem jobb hatsoban volt kevés... Jelzett is hét elején a tpms. Csak akkor a 3. Kútnál feladtam a pumpa keresést
lehet ki kéne bontanom a gyárit...
Valami történt éjjel a teremgarázs kapujaval... Full be van horpadva az egész és fullban nyitva van, ki van kapcsolva
kíváncsi lennék a sztorira
-
AMD Power
titán
Azt jól "látom" ,hogy egy normálisabb 2007-2010 benzines autó 1.5 millától indul használtan? Nem kis autóra gondoltam. Astra, i30, Sx4 méretűek.. .
-
EQMontoya
veterán
Hat, a mai nap csufos kudarc lett a ringen.
Marmint jo buli volt, de teljes fekcsere jon. Nem tudom, mivel vettem a kocsit, de most rendeltem egy EBC szettet yellow betetekkel.
Nem vagyok ra buszke, de konkretan szerencsenk volt. Vegigmentunk, lejottem a palyarol, allt kicsit jaro mottorral az auto a boxok mogott (ameddig levettuk a buksit, beutottem a waze-ba a helyet, ahova mentunk enni, ilysmi), majd elindultunk, es konkretan az elso kanyarban (meg a ring teruleten belul) beesett fek. Nem volt para, kicsi volt a tempo, motorfek es kezifek megoldotta (meg az, hogy nem panikoltam be).
Mar a palyan ereztem, hogy nem teljesen oke (kicsit felrehuzott neha fektavon, illetve volt egy szaga), de az, hogy az, hogy a fekfolyadek is felforrt, meglepett.
Ez van, a vasarnap cancelled, aztan csere az egesz (folyadek, betetek, tarcsak).
Tanulsag: ne legyek olyan hulyek, mint en! Ringre csak olyan fekkel, amimek minden komponenserol tudod, hogy mi az, es mikor kerult be az autoba.
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Motoros topic
- Kompakt vízhűtés
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- One mobilszolgáltatások
- Elden Ring
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W docking station (3TR87AA)
- Bomba ár! HP EliteBook 850 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULL HD I Cam I W10 I Gari!
- DELL Latitude 7340 i7-1365U 16GB 512GB 13.3" FHD+ TouchScren 1 év garancia
- Bomba ár! Dell Latitude E5450 - i5-5GEN I 8GB I 500GB I 14"FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Apple iPhone 14Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest