Hirdetés
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
beci
őstag
Sziasztok. Ha nincs aksi az autóban, be lehet tolni, es elmenni vele a 10km-re levo szerelohoz?
-
gergo5991
őstag
válasz
rbalint88 #178797 üzenetére
Volvo S60 2,0i T6 270kW 4x4 A/T Polestar 2016os 61e km-el 26e euróért jó ár? nézegettem mobilen ott olyan 28-31 ért mennek, de csodálkozom, hiszen egy ilyen autó ujonnan 50e be is van ha nem felette (gondolom), és 4 éves kocsi 367le-vel mondhatni még be sincs járatva, úgy hangzik 26ért mintha átbaszás lenne. Nem mintha megvenném, csak véletlen találtam rá gugliban, és elcsodálkoztam.
-
rbalint88
addikt
van egy bakancslista, amin végig lesz menve. a cabriot most anyagi öngyilkosság is lenne eladni, fuckCovid19 miatt beszakadt az áruk, rendbe lett rakva, kótyavetye lenne most eladni annyiért, ami a piaci ár.
ami még a listán van:
- Volvo 5 henger, turbó, benzin (egy jó S60R vagy V70R lenne az igazi)
- S-es Audi (főleg B6 S4 Avant)
- V8 (mert az a pokolban is vényóc!!!)
- Mustang (a most futó, 2017 utáni generáció)
- Porsche (lapos, boxer, 6 hengeres)
- Maserati Quattroporte (már a ZF váltós, kb 2007-től)
Szerencsére a V8 az vagy az S-es Audival vagy a Mustanggal kiesik. a Volvo majdnem meglett, de végül győzött a józan ész és Prius lett, nem V50 T5 AWD GeartronicPrius asszonyé, Hyundai céges. utóbbi mellé jó ha van valami, amihez lehet nyúlni, ha beüt bármi szar (pl ha rommá törik)
-
válasz
stickermajom #178791 üzenetére
Mondom, hogy versenyautó.
(#178790) CactuS Szépnek tűnik. Más színben, kicsit akciósabb nincs?
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
t72killer
titán
Apósnak megtetszett az 1.6-os octaviánk és ő is szeretne valami hasonló nagy csomagterű+hosszútávfutó kocsit, keret kb 10kEUR. Ezeket gondoltam javasolni neki, szem előtt tartva, hogy az eur6 minősítés meglegyen/ne legyen gondja egy környezetvédelmi zónás nagyvárosban sem a következő 5-6évben:
1. Újabb octavia, pénzben kb a 2017-es, szintén 1.6 TDI férne bele
2. 2015-ös Passat szintén az 1.6-os dízellel - ha jól rémlik, ez a modell még a 70L-es tankkal készült, nem lenne nekik probléma egy tankolással kijönni látogatóba (~1300km).A két verzió kb uannyiba kerül, csak az böki kicsit a csőröm, hogy mennyire lehet gond a +2év. Ny-EU vétel lenne, de nem kergetünk ábrándokat a km-számláló állását illetőleg, és ugyebár +1év alatt +60k-t simán bele lehet rakni egy ingázós kocsiba.Melyiket választanátok? A hosszútávfutó igény miatt én a passat felé terelem, nekünk nagyon valószínű az lesz az utód.#178794: váá, jogos, nem is tudtam, h ilyen is van, tipliztem
-
stickermajom
addikt
Kipróbáltam ma muter Swiftjét, nagyon baba kis városi szaladgálós autó. A ~800kg-os bódét szépen mozgatja a kis 1,2-es, a S/S észrevétlenül teszi a dolgát. Gyanús volt, hogy jó, mert nem kaptam még hívást, hogy hol kell kikapcsolni.
-
rbalint88
addikt
azzal az asszony!
de az a probléma, hogy nincs hova tenni. a kabriót nem éri meg eladni, plusz asszony sem engedné, imádja (nem gondoltam volna, hogy ennyire a szívébe zárja). az udvarra se fér már a céges és a Prius mellé, más opcióm meg nincs a tárolásra. és sajnos rohadni azért szeretnek a 156-ok. de b@$$@meg, hogy imádtam azzal menni :'( kanyargós úton semmivel se voltam még annyira összenőve, mint azzal. Pedig - szerencsémre elmondhatom, hogy- sok autót vezettem már, sok jót is, de ennyire magától értetődő egyik se volt. Imádtam az 535i-met is, de az nem volt ennyire kezes. A Porsche-kat meg sajnos nem vezethettem annyit és annyira tolva, hogy így meglegyen az összhang. Illetve a 997 turbo-t a zárt pályán el mertem tolni határig, de az nem közútra való. Ugye a körúton se flangálunk csőre töltött fegyverrel...
-
válasz
MunezXBK #178785 üzenetére
Sajnos nem úgy karcos; alapozóig ment. Több helyen.
MP: Időnként fennakad húzott TDI is a szűrőn. De dízel van most másik.
Cactus: 2007 utáni 197 lovast próbáltam, a GSi érzésre jobb. Olyant vennék ami megéri és nem rozsdál, lehet a korábbi 170 lovas. Az előbb rákerestem, szo-szo a felhozatal, 3 milliót nem szánok rá. [link]
Igazából nincs rá szükségem, de ma reggel jött az értesítés az Astraról, muszáj volt megnézni. Most meg belelkesedtem.(#178786) rbalint88: A tipp helytálló, nulla az esélye, hogy pályanapra menjek. 🤗 (Maradok a hülyegyerek üzemmódnál. Evvan.)
-
rbalint88
addikt
válasz
molnarpeter #178784 üzenetére
a GSI-nél megértem focvis nosztalgiáját. de hogy amúgy minek neki még egy autó, azt nem tudom. de legalább ő se
valami track toy kellene, de nem tudom mennyire fog eljárni pályanapozni ( tipp: semennyire)utóbbi napokban azon gondolkoztam, hogy kellene egy motorhibás 156, belerakni a legbikább motort, ami elfér benne, becsövezni, fasza futómű, extra fék, 17" pályagumik és menni vele Time Attack-re
úgy érzem, nem hevertem ki még mindig az Alfát
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
parandroid #178722 üzenetére
Egész pontosan ~5 havi.
8000 ft körül kerestem, az volt akkor a minimálbér.
-
rbalint88
addikt
válasz
focvis #178778 üzenetére
nem forogja le, az a baj.
szerintem nem ezt keresed. szétrúgni túl jó, de OT-hoz kellene neki egy telilakat-telifény. mindenhol van rajta épp egy annyi makula, hogy hozzá kelljen nyúlniszerk: ja és a volvo túl jó még mindig. ideális egyetlen autó, ha a kanyargás nem cél. bár ahogy említetted, abban az Astra se volt annyira erős
-
válasz
stickermajom #178773 üzenetére
Gondoltam rá, megnéztem, OK volt. Ugyanakkor sok helyen karcos, apró horpadások, lekopott festék a peremeknél....
De a motor kajak.(Vásárlás valószínűsége 20%.)
Magnum: Természetesen érdekel. A kárpit.
-
Magnum_
nagyúr
Ki lett cserelve a tarcsa es a betet elol csuneoyn, a karpit is nagyon szep lett.
Ugyanide fogom vinni muszakira is.Karpitot majd lefotozzam, milyen lett? Erdekel valakit?
-
Szada85
aktív tag
válasz
focvis #178772 üzenetére
Ugyan, jó lenne, ha még egy darab "szakértö" kezekben menekülne meg, sajnos a típus 90%-a régi fényéhez méltatlan körülmények között fejezi be a karrierjét.
Bár az enyém csak a gyengébbik C20NE-s, de a módosításoknak hála szebben veszi a lapot, mint mikor legördült a szalagról
[Opel Astra GSi C20NE 0-180 km/h] -
válasz
Szada85 #178764 üzenetére
Köszönöm szépen itt is a pm-ben megosztott öreg-GSi-tapasztalatokat.
+ Többiek
2000-ben egy akkor 6 éves példányt birtokoltam, akkor se volt rajta fék. Az 1.6 16V-vel megegyezik, ha esetleg megveszem, kell rá valami jobb.(#178758) CactuS Ez a gyári alufelnije.
Érték.
És ezúton is köszönöm RBálintnak, hogy gyereknevelés helyett jött segíteni szakérteni.
( = lebeszélni
)
-
Biqci
aktív tag
válasz
#89309696 #178709 üzenetére
Szerencsére nincs korrupció, legalábbis ilyen szinten. Fel sem merül, hogy kis csúszóval segíts a dolgokon
Ahogy hálapénz sincs, ez alapvetően tiltott is. A feleségem munkaszerződésében is benne van
Az autótartás tényleg többe fáj mint otthon. Az Euro5-ös dízel Accordomra csak az éves adó 340Euro/év plusz a kötelező biztosítás. De arányait tekintve szerintem itt olcsóbb egy autó fenntartása... -
-
#89309696
törölt tag
válasz
focvis #178756 üzenetére
Ó akkor ez square engine, azonos furat és löket. 2 liter, 16 szelep, 150 ló, gondolom még bovdenes pillangószelep, euro
32, hengerenkénti befröccs.
Ez egy fasza motor már leírva is. 4 sebis GM automata kell mellé meg kombi kaszni és királyság.
Én ilyen őskövületekben ülök, úgyhogy megszoktam. A Swifttől féltem eleinte, de már megszoktam, hogy olyan mint a motorozás.sky11
Nem a 20 éves fék szar, hanem ehhez a GSi-hez méretezték alul 20 éve, mert úgy is csak a buzik használják, minek rá költeni.
Megane az inkább G Astra konkurens és nem F. Jók a fékei amúgy, én homoszexuális vagyok és szoktam taposni. 90 alatt nagyon jól megáll, túl is szoktam nyomni néha, hamarabb megálltam mint vártam. 160-ról már nem igazán áll meg peckesen, ott azért megvolt az a vajas érzet, sikamlott tova, de azért megáll idővel.
Mondjuk nekem hátul dob elől kistárcsa volt, az 1.6-os erőgéphez már hátul is tárcsa és elől egyel nagyobb tárcsa járt. -
válasz
focvis #178748 üzenetére
Legegyszerűbb mérés: csavarhúzóval megkopogtatod a kérdéses részt. Ha nagyon rohadt, akkor egy közepes kopogtatástól át fog menni a lemezen. Egyébként 30 év sok idő, lassan OT lesz, egy ilyen autónál kész csoda lenne, ha nyom nélkül eltelt volna majd 30 év.
Az az alufelni, anyám, de rég volt.
-
válasz
#89309696 #178754 üzenetére
GSi 16V, C20XE motor, 2000 ccm, 150 ló, 86x86 furat x löket, anno komoly elismeréseket kapott a motor.
20 évvel ezelőtt volt már 1x, részben nosztalgia, részben ma is élmény (a motorja). Egy mai bunkerautóból átülve ijesztő az összkép; vékony tetőoszlopok, zajok, nulla fék. -
pècsimunkás
addikt
válasz
focvis #178753 üzenetére
A Mégane 1, ph2- n nagyon jó fékek voltak. Azokon is legalább 20 éves tervezésű fékek vannak. Simán megelőzték a korukat a kategóriájukban, vagy az egyel nagyobb, de 5-10 évvel idősebb kategóriát.
Állítólag...
Nekem ugyan volt ilyen Méganom, de sosem használtam a fèket rajtaSzerk.: a 20 év miatt írtam...
-
-
válasz
szabonagyur #178739 üzenetére
Köszönöm. Az a helyzet, hogy ezen műanyag küszöbburkolat (spojler) van, nincs pofám lebontani, biztos törnek már a patentek.
De gyanús.@Kickass: Hátsó ív már javítva volt korábban, az is foglalkozós hamarosan.
Viszont 5 méterről nagyon fasza! -
kisza25
félisten
válasz
pècsimunkás #178736 üzenetére
Én ezt a gumi dolgot már letudtam majusban és eddignagyon elégedett vagyok vele
Nyáron jól teljesített a maxxis ap2, nem csikorgott, nem kenődött, nem kopott nagyon durván, jól tartott kánikulában, esőben, pályán, jobb, mint a nyári eco gumik amiket használtam
Focvis: látom nagyon becsípődött nálad
Vedd meg, aztán lenyugszol, amúgy ezzel lehet csapatni, csak véletlenül se balesetez vele
Egy gti után még tud élményt adni? -
brumi1024
veterán
válasz
parandroid #178741 üzenetére
*GP3 ami most jött ki. Amúgy sajnos nem tűnik akkora truvájnak, nagyon közel van egy FWD M135i technikához , megosztó külsővel, sperrel. Tesztek felemásak róla, de gyorsnak gyors, a sima M2-nél gyorsabb a Nürnburgringen.
-
parandroid
félisten
válasz
brumi1024 #178737 üzenetére
Jaja, GP2. Azt nem is tudtam, hogy limitált, csak azt, hogy az már konkrét versenytechnika, hétköznapi autókhoz képest kb megfizethetetlen. Mondjuk nem érint, én egy ‘mezei’ jcw árát sem adnám ki egy autóért. Egyszerűen nem lehet ezeket már kihasználni, akármilyen mókás dolog vezetni.
p
-
-
brumi1024
veterán
válasz
parandroid #178731 üzenetére
Hát ha a kicsiről beszélünk (a Clubman már inkább Golf méret+4WD), akkor a GP a 306 lovas, az nem csak feláras, hanem limitált (3000db, egyről tudok jelenleg itthon), és nincs hátsóülés, plusz árban már erősen közelít az M2 Comp-hoz.
-
#89309696
törölt tag
válasz
pècsimunkás #178725 üzenetére
Te is feldobtad a télit? Én holnap fogom. Sárba már köll.
-
Magnum_
nagyúr
Nem baj, raer a vilagoskek
-
kisza25
félisten
válasz
CactuS #178711 üzenetére
Én vezettem Blelléről Siófokra a rutin pályára, mert az oktató úgy gondolta, hogy ügyes gyerek vagyok, meg már biztos vezettem korábban (amúgy nem vezettem)
Péntek-szombat-vasárnap 2 órás váltásokkal vezettem 2 másik társamal együtt és hétfőn vizsgáztunk, az is elég gyors volt
EQMontoya: az i20 N majd az 1,6t vel viccesebb lesz,mert ~1000kg
sky11: ne menj 250-el, ha esik -
EQMontoya
veterán
válasz
parandroid #178724 üzenetére
Szerintem abba is felesleges 300 lo.
De az tény, hogy a Mininek van karaktere.Amugy ha nem kell a hátsó ülés, akkor MX5. Az a 184 lo szerintem átlag ember kezébe bőven eleg, főleg bő egy tonna önsúlyhoz.
-
pècsimunkás
addikt
-
parandroid
félisten
válasz
EQMontoya #178717 üzenetére
Ha mókás hot hatch kell, még mindig ott a JCW. 300+ ló, ha van rá igény, futómű is rendben van, a karakterre meg végképp nem lehet panasz. Bár nekem egy M2 kupéra fájna most a fogam. Nem tudom, hogy szeretném-e, de nagyon kipróbálnám. Kéne egyet bérelni valahol valami hosszú hétvégés tripre...
p
-
tboldi
nagyúr
válasz
#89309696 #178709 üzenetére
Én csak 22 vagy 23 órát vezettem, de már úgy mentem oda, hogy amateur szinten tudtam vezetni, apum megtanított a közeli temető parkolójában (ott szinte nincs forgalom, nem zavartunk senkit). Természetesen a 30-at ki kellett fizetnem.
Viszont 2x megbuktattak: az első teljesen jogos volt, nem voltam agyilag topon, figyelmetlenségből érintettem kanyarodáskor egy záróvonalat, a másodikat viszont a mai napig nem értem. Gyakorlatilag egyszerre értünk egy tök üres körforgalomhoz egy másik autóssal tőlem balra. Mivel nem volt abszolút senki a körforgalomban, meg gyalogos sem volt előtte a zebránál, nem álltam meg teljesen (ugye macisajtnál nem kötelező állóra fékezni), és gondoltam, egyszerre behajthatunk a másik autóssal, nem kell elsőbbséget adni senkinek. Erre az oktatóm nyomott egy satut.
Sérelmeztem a dolgot, mert szerintem nem szegtem meg a KRESZ-t, de nem akartam összeveszni az oktatóval, mert muszáj volt vele levizsgáznom. Harmadjára meglett egyetlen egy hibaponttal, hogy nem megfelelő sebességfokozatokat használok, vagy valami ilyesmi... Azt várták volna el, hogy ~1500-nál váltsak sebességet, de én már akkor is tudtam, hogy az alacsony fordulaton való erőltetés nem tesz jót.Illetve elsősegélyen húztak meg vagy 5x, akkor még az smkp-t csináltam. A vizsgabiztos nagyon pofára ment, a 17-18 éves kiscsajoknak simán megadta, akik szart sem tudtak, tőlem meg elvárta volna a könyv szó szerinti visszamondását, csakhogy én meg nem vagyok olyan magolós típus, a lényeget a saját szavaimmal szoktam megfogalmazni. Aztán elmentem Győrbe vizsgázni, ott a megyei főmentős vizsgáztatott, és miközben csináltuk a stabilt a társaimmal, már írta alá a kártyákat. Még egyet-kettőt kérdezett, hogy erre és arra a sérülésre milyen kötést teszünk, aztán viszontlátásra.
Kb. egy évvel később menesztették is az óvári vizsgabiztost, többen összeálltak és bepanaszolták a Vöröskeresztnél.szerk.: Bezzeg a motoros kategóriák (M, A2, A) mind meglettek elsőre, sőt, az utolsó kettő rutin és forgalmi vizsgáit hibapont nélkül teljesítettem.
KRESZ vizsgán sem buktam meg soha, átlag 4-5 pontot vesztettem csak mindig. -
rbalint88
addikt
válasz
EQMontoya #178717 üzenetére
Plusz olyan tempoval tudsz menni fel kezzel, ami a legalis duplaja, elmeny meg ugye emiatt nem nagyon van. Anno osszekostoltuk focvis GTI-jet (asszem a masodikat) es az alfat, elismerem a GTI tudasat, de szamomra egyszeruen nem volt szorakoztato, mert tul jo es nagyon meg kell uzni, hogy ne legyen steril.
-
#89309696
törölt tag
válasz
molnarpeter #178715 üzenetére
Arra én felkészültem úgyhogy nem volt, de az is gondot okozott amúgy mennyire puha minden és a mai napig is, mikor szarrászervózott és szarrápuhított pedálos valamibe ülök (Caddy-k), hogy főleg kanyarokban korrigálnom kell, mert WTF mi ez. Meg az euro5 digitális gázreakció... Bár ezt itt is írják sokan, hogy borzalmas. Mint egy árkád játék, az ilyen autókat utálom és szőkenősebben is vezetem.
A Swift is szét van szervózva mégis visszaad minden érzést. Autót tudni kell gyártani. -
EQMontoya
veterán
válasz
kisza25 #178708 üzenetére
Jo ez, csak mire?
Nekem az a bajom ezekkel a modernebb hothatch-ekkel, hogy igazabol azon felul, hogy mennek, mint az okor, nincs bennuk sok karakter.
Es itt meg nem is csak az Europaiak mentek rossz iranyba, az egyik uttoro a Mazda 3 MPS volt.A Golf GTI-ben legalabb van par mokas gag (pl a kockas ules visszautalva a regi elodokre), de amugy ebben a kategoriaban:
-Hang nem nagyon van, vagy ha van, akkor mu
-Szerintem elso kereken 200 lo fole menni nincs sok ertelme. Meg ugy egyebkent kozutra se nagyon.A regi Focus ST-ben legalabb volt 5 henger, az kene, mert diszno jol szol.
Az 5.9-es 0-100 pl. tok jo, de tuti, hogy sokkal jobban kellene egy alap 987 Boxster, ami ennel par tizeddel lassabb.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
#89309696 #178713 üzenetére
Nekem is úgy kezdődött, hogy vezettem már, főleg traktort, uccu neki. Tettünk egy kört parkolóban, stop tábla a főút előtt. Na ott meg kellett állni, én meg nyomtam a féket... Na most erről az kell tudni, hogy a rutinom 90%-a egy Feng Shou 184-4 kistraktoron alakult ki, azon meg aztán kellett taposni a pedált, főleg egy tonna szilvával a pótkocsin mögöttem - ezzel a tapasztalattal pedig egy szigorút satuztam szegény 3-as Golffal
-
válasz
MunezXBK #178712 üzenetére
Nálunk nem volt szokás a rutinpálya - máig nem ismerem az okát, csak apámmal jártam ott - egyből a forgalomban kellett kezdeni Zalaegerszegen.
Az ausztriai shopping halazsztva, a feleségem nem tolerálja az esetleges karantén-izgalmakat. 2 hét múlva újra próbálkozom.
Délután Astra F programot tervezek. Hol szokott rohadni? Hátsó sárvédő, tanksapka környéke megvan. Máshol valami rejtett helyen?
-
#89309696
törölt tag
válasz
CactuS #178711 üzenetére
Engem is két kör után vittek. Látta van T kategória: -akkor Ön tud traktort vezetni és ismeri jól a Kreszt is, hát az autó finomabb szerkezet, de gondolom autót is vezetett már. Persze mondom. Akkor itt menjen egy kört, meg ott egy kört tolatva. Mentem. Jó akkor mehetünk Sümeg felé, majd mondom merre kell menni. Kikanyarodtam és mentünk simán.
A városi vezetés szarul ment. Nem tudok húsz dologra egyszerre figyelni akkora erővel amivel kell egy tömött városban, főleg ha már ki is fáradtam meg stb. Nem véletlenül megváltás mikor automatával megyek. Már csak egy Tesla kéne.Ez mondjuk a plusz szégyen ebben, hogy nekem az első 5-6 órával nem kellett foglalkoznom ami másoknak a váltás, kormányzás, pedálhasználattal jár. Egyből tanulhattam a következő lépcsőt. Szóval olyan, mintha az 54 órán felül még +5-6 órát vettem volna.
-
#89309696
törölt tag
válasz
AMD Power #178705 üzenetére
Én nem féltem, simán csak az a generáció és kategória vagyok akit Csikós is említ, hogy nem A vagy B sorban van nálam az autó, hanem valahol az M betűnél. X, Y, Z azért nem vagyok, annál jobban érdekel.
A korombeli rokonok közül amúgy csak én vagyok ilyen, a többiek tipikus A és B autóbuzik. -
#89309696
törölt tag
válasz
Biqci #178706 üzenetére
Itt bőven van olyan. Az egyik verzió mikor a 30 óra minimum után egyből vizsga és átlökik vagy lefizetés, de olykor még a 30 óra sincs meg, túl is vannak terhelve stb. Volt olyan rokonom akit 20 órával küldtek vizsgára és átment, papírra meg ki lett töltve a 30 és ki is kellett fizetnie, a különbözet volt a bújtatott kenőpénz. Mennyivel öltönyösebb már így megoldani, mint azt mondani, hogy te öcskös ha mindenképp kell a jogsi akkor két húszezrest adnod kell és még előbb is befejezed. Hiába na, ez Magyarország, miért is lenne más a jogosítványt megszerezni, mint egy műszaki vizsgáztatás vagy autó behozatal. [link]
Meg van a normális rendszer mikor 40-45 órával mennek át (a legtöbb vezetőnek ennyi szükséges), jobban is vezetnek mikor kikerülnek a forgalomba, nem kell lefizetniük és a tényleges tudásuk alapján sikerül nekik.
Meg persze vannak a keverék esetek.Nekem 54 óra kellett
, mondjuk az oktató már előbb is el akart küldeni, mert szerinte jó voltam, de nem mertem. Nem bántam meg, mert mazsolákhoz képest baromi nagy tapasztalattal kerültem ki a forgalomba így. Nem sajnáltam rá.
Drága ott a jogsi, mondjuk az autótartás is. De mivel "van pénze a németnek", így mint ahogy látni is, van náluk dögivel autó ettől függetlenül. Szerintem pont ugyanúgy nyögi az autótartást mindkét ország lakossága, csak ott autód van, itthon meg...Mikor én csináltam 5 éve 210-230 körül volt egy jogsi a 40-45 órával egy normális helyen. A 30 órával egy Swiften tanulva kijött 150-160-ból. Nekem volt 300.
-
kisza25
félisten
-
Biqci
aktív tag
válasz
parandroid #178704 üzenetére
Azért itt is élnek a "jó tanáccsal" az oktatók, hogy a biztosabb vizsga érdekében vegyél néhány pótórát
Olyat pedig nem hallottam, hogy valaki csak a kötelező minimumot csinálta és sikerrel vizsgázott, pedig sokan csináltak a környezetemben az elmúlt években jogsit, köztük a két gyerekem is. Sőt ismerek olyat akinek több mint 3000 volt -
AMD Power
titán
válasz
#89309696 #178691 üzenetére
Én az elején rettegtem a vezetéstől. Mi lesz ha elütök valakit bla bla.... nehezen raktam le a jogsit is mert nagyon fostam a vezetestől. A jogai lerakás után lett egy új csajom és 2.5 év alatt 30e km mentem a kis Clioval , 80% itt BP-n. Meg is tanultam gyorsan vezetni. Ma meg 1x imádok! Alig várom,hogy hosszabb utakra menjünk!
-
parandroid
félisten
válasz
Biqci #178698 üzenetére
Jaja, ha minimum óraszámok után mindenből elsőre átmenne, az lenne 1500 körül. Így, hogy tuti kellenek extra órák is, 2000 alatt nem fog megállni a dolog. Ha beüt némi hiba is a vizsgába (bárkivel előfordul, nem hibáztatnám érte), akkor már a 2500-nak is örülni fogok.
p -
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #178700 üzenetére
Kb itt is de volt már 14 km/h is, igaz akkor be is vert 11 litert a 2.0 TDI.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / Rog RX580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 4 Slim / PS4 Pro felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- LG 48C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- LG 83C3 - 83" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Új MSI 17 Raider GE78 QHD 240Hz i9-13980HX 24mag 32GB 2TB SSD Nvidia RTX 4090 16GB 175W W11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest