Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Milyen széket vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
Ha már villany, eljutottam oda, hogy ki tudtam próbálni a drivenow i3-at. A formájával nem vagyok továbbra sem kibékülve, de azonkívül tök jó. Jól megy, városban bejövős ez az egypedálos vezetés. Kanyarban kicsit buta, pláne ilyen időben, de amúgy városi autónak nagyon élvezhető.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #155880 üzenetére
A csoda Hankuki betapadt, így nem fért be. Aztán amikor újra 2x2 sáv lett elment mellettem.
Tse: Remélem S-ben nyomattad! Skorminál még nem húztam át S-be, majd ha javul az idő. Így is bajosan teszi le a nyúlmókusokat a flaszterre.
EQM: Ismerem az érzést, Bubival is csak így tudok villantani mint a Swiftes kolléga.
-
válasz
rbalint88 #155878 üzenetére
Azon agyaltam amúgy, hogy szörnyű, de eléggé sportosan vezetek, biztos hogy lenne olyan "racionális" döntésű autó amitől a hajam hullana
Mondjuk az i40 minden szempontból tetszett, csak rohadt drága volt, mikor a Civic utódját kerestem, ugyanígy az i30 kombi is aranyárban volt mérve.
Qru:
De ma kicsit visszalopta magát a szívembe a Fóka, reggel egy duplasávos lámpás indulásnál láttam, hogy az a régebbi ML merci áll be mellém az elfogyó sávba, ami tegnap is feltartott a "menekülőúton", na mondom ma esélyt sem adok neki, hogy elém kerüljön.
Igenám, de barátunknak ma darázs csípte a seggét vagy nem tudom, de lámpától ő meg nagyon be akart férni elsőnek. ==> Drag racsing volt kéremszépen, és a fej-fej melletti csatát mi nyertük(Fujj tudom ilyet nem szabad városban
)
Nem valami nagy ellenfél, de na, és még csak nem is sportban volt a váltó -
válasz
xEon1337 #155869 üzenetére
Jogos városba nem annyira menő, bár ha alámrakná a cég nem zavarna annyira. De sajnos nem vagyok vezető beosztásban (még!!!
)
Qru: Bögre mázlista, de örülök neki! Anno még nagy álom volt egy kombi i40, de lecsúsztam egy jó vételről, és amúgy is marha kevés van belőle itthon.
-
rbalint88
addikt
válasz
CactuS #155867 üzenetére
Nalatok a flottaban mi a tapasztalat a hyundai/kia dct valtoival? Nalunk van par 1.7crdi tucson, 50k korul mindegyiknek elkezdett rangatni a valtoja kicsit vagy jobban indulaskor. Szoftverupdate volt a javitas, azota jok (egyelore). Az i30 1.4tgdi-bol is van 2 darab, de azokban meg keves a meter (es kevesebb a nyulmokus is)
-
Mondjuk azt meg tudom érteni. A leaf belső tere egy szégyen ennyi pénzért. Én esküszöm attól félek, hogyha balesetezek vele, akkor a golyóimba robban a légzsák, annyira alacsonyan van a kormány. Mivel hosszában nem állítható, így gyakorlatilag a térdemet súrolja amikor vezetek, egy "élmény". Egy előnye van: kapható készletről.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
CactuS #155859 üzenetére
Vettek pár Leaf2-t, hetekig álltak a telephelyen mert senki sem akart villanyost. Végül nagy nehezen ki tudták adni őket de kb úgy kellett fogni lasszóval hozzá a usereket.
Tsebacsi: Bögrének bevált az új Fóka (sajnos a Corolla nem fért bele a keretbe, pedig azt akart). Legalábbis még nem kellett benne motort cserélni.
Bár nyilván az IS250 után azért visszalépés de ajándék lónak...
-
válasz
Tsebacsi #155864 üzenetére
Csak nálunk az oktáv kizárólag 2.0 TDI-vel kérhető (150 LE), mással nem. Nem mondom, az egy baromira jó motor, pályára. De én személy szerint havonta csak maximum 1000 kilométert pályázok, de inkább ennyit se, Budapesten araszolni a dugóban jobb a hibrid a Földnek.
Meg aztán 1-2 év és mindenkinek fehér octaviája lesz, kicsit különbözni akarok a tömegtől.
-
-
válasz
Tsebacsi #155860 üzenetére
Nekem is most a napokban kell leadni az igényemet, mert ősszel cserés az ideiglenesen kapott C4 Picasso.
Toyota Corolla Touring Sportsot kérek, 1.8 hibrid, Comfort + Style + Tech csomaggal. Már várom mint a messiást, már csak az automata váltó miatt is.
Lehetne még C5 Aircross, új Octavia, Karoq, Kadjar meg még nem is tudom, hogy mi, de ezek nem hoznak lázba.
-
Nálunk most szívja a fogát az egyik vezető srác, mert úgy néz ki annyi megrendelése van a Skodának az új Oktávra, hogy kb. 1 évre vesznek fel megrendeléseket, pedig neki most lesz leadós a régije, és már beleélte magát (meg én is) hogy új oktáv és tökjó meg minden. Lehet Ford lesz belőle, egyikünk sem örül
-
válasz
brumi1024 #155848 üzenetére
Inkább csak építik a saját hálózatukat, a saját márkáikkal, nem? Ha jól emlékszem, akkor a Tesla esetén a saját töltők hardveresen nem kompatibilisek mással, ők meg árazásban nem preferálják a vendégeket. Vagyis de, csak megfizetik az árát, még akkor is, ha ez már szinte nevetségesen drága.
Mondjuk én még mindig azt gondolom, hogy saját akkugyár nélkül hosszabb távon nagy tételben biztosan nem lehet majd elektromos autókat gyártani (kvóta darabokat igen, pl: citigo e), de lehet tévedek.
-
brumi1024
veterán
Drágul az ionity. Most hirtelen be akarja bizonyítani a BMW a korábbi állítását, miszerint van még jövője a dízelnek?
-
válasz
simonjoe #155844 üzenetére
Sokat lehetne még tanulni a haza yardoknak, de én úgy gondolom, hogy ezzel amit most elkezdtek egy nagyon-nagyon jó irányba indultak el. Nagyon ideje volt már, egyik nap pl: pont baleset volt az M0 felhajtónál a 6-os úton, kint voltak a rendőrök, nem a forgalommal foglalkoztak, viszont a fényhíd ment Érdekes módon senki nem sorolt be a sor végén pofátlanul és sokkal jobban haladt a sor. Kell ez, még akkor is, ha néha picit szőrszálhasogató dolgokért állítják meg az autókat.
-
Ma reggel is volt eksön a Thököly-n, egyszerre kb. 3 autót szedtek ki a buszsávból
-
Qru
MODERÁTOR
11,3 lett a fogyi pruttya dízellel (sok városi rövid táv + állófűtés), jobb lett volna egy iV...
Ezen a nyálkás úton a friss téli Hankook gumi is csúszik.
-
tboldi
nagyúr
válasz
yodamester10 #155837 üzenetére
-
yodamester10
őstag
Ez vót má?
[link] -
Magnum_
nagyúr
válasz
molnarpeter #155832 üzenetére
A bmw-m meg rovid tavokon ebben a hidegben 9L felett nyel, ma veletlenul lattam, amikor az inditas utani 3fok alatti rinyalast attettem a meg megteheto tavra
-
molnarpeter
nagyúr
Golf 2019-es átlaga 5.4 liter/100 km, köszönöm a figyelmet
-
brumi1024
veterán
válasz
MunezXBK #155824 üzenetére
“a közismert földrajzi nevekből választékos stílusú közlésben a hagyományos módon képezzük a melléknevet (pl. nyíregyházi), a kevésbé ismert nevek esetében azonban tartsuk meg az -i képző előtt a birtokos személyragot (baktalórántházai), mert csak így biztosítható az alapalak egyértelmű visszaállíthatósága.”
-
Magnum_
nagyúr
Nyíregyházaiaji.
-
norrberth
addikt
válasz
szabonagyur #155819 üzenetére
Te Nyíregyi vagy?
-
szabonagyur
félisten
válasz
gzbotii #155813 üzenetére
Azért amiért Nyíregyháza is... Sajnos sokszor találó az eltúlzott jelző "itt még 20 éve a lovas szekér volt a fő közlekedő eszköz". És mivel itt eddig végképp nem büntettek meg semmiért senkit, de tényleg semmiért így az autósok nagy része hihetetlen módon elpofátlanodott.
-
-v-
addikt
Norbi a racsingzone-ban [link]
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
Azért ez a showműsor a lámpákkal nem gyenge
-
Gaben92
őstag
válasz
Tsebacsi #155800 üzenetére
Az otthoni rendszer fos, azon nem erdemes vitatkozni.
Itt az a "furcsa" valahol, hogy elviszed a kocsit vizsgara es azon elhasal ha nem megy a fenyszoromoso, vagy az automata szintezö, viszont az utolag csak ugy odahanyt kiegeszitö tavolsagikat le se szarjak. Tavolsagi kapcsolhatja csak, azt megnezik de ennyi. Kerkeosszetartas ha nem megfelelö akkor egyböl buko, de a porig ultetes rendben van. Ha kivagott DPF-et talalnak (vagyis nem talalnak.
), vagy ledugozott EGR-t akkor irgalmatlanul meg is buntetnek, de ha a gyari turbo helyen egy DAF-ba valo pihizik akkor minden rendben. Annyi, hogy mernek egy emissziot es az alapjan lövik be az emisszios adodat a következö evre. Szoval vannak erdekessegek.
Magnum_:
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- PH! Szakszervezet
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- LEGO klub
- BestBuy ruhás topik
- PlayStation 5
- esdR *: Van akinek még ismerős ez a PC játék? :D
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Bezámítás! Apple Mac Studio M2 ULTRA 2023 64GB 1TB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Bomba ár! HP 255 G7 - AMD A4 I 4GB I 128SSD I HDMI I 15,6" FHD I Radeon I HDMI I W11 I Cam I Gari!
- Asus ZenBook Duo UX8406 -14" 3K OLED 120Hz Érintő - Ultra 7 155H - 16GB - 1TB - Win11- 3 év garancia
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy Note 10+/Samsung Galaxy Note 20/Samsung Galaxy Note 20 Ultra
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest