Hirdetés
- Épkézlábnak tűnő, vezetékmentes, de olcsó billentyűzet jött a Redragontól
- Eldőlt, hogy lesz-e céges internetadó az EU-ban
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- A konkurens hardvereken is működőképessé tette az XeSS 2-t az Intel
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- OLED TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Hobby elektronika
- Milyen alaplapot vegyek?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz
aero. #154898 üzenetére
Ennél még a Renault régi motorjai is nyomatékosabbak amit annyira utálok, a 12.7 gyorsulás sem sok jót sejtet, na ez az autó így ahogy van ingyen se kéne. B#sszák meg, hiába elpusztíthatatlan szívó meg szívócsőbe fecskendező. Ezt leírtam a K4M Megane 3-nál is (ugyanúgy vonatkozik a Nissan féle 1.6 szívóra M4-nél), hogy egy 1.6 szívót 1350kilós kombiba baromság megvenni, hiába jó a csodamotor, meg hű társ 20 évig, ha szenvedés az élet vele. Mérgesen nézett rám pár Renault fan. Ettől még ez a valóság. Ott az 1.4 tce 130lóval meg az 1.5dci 110lóval és haladunk is, nem telitalpas gázállással hatezres fordulatnál. És egyik se kimondott betegágy, csak 1-2 odafigyelni való gondja van, ami ma már minden autóra igaz.
Persze az eredeti kérdésre ez nem válasz, hogy 2Km-re milyen szívómotort vegyünk. Inkább a miért ragaszkodunk a nyamvadt szívóhoz még ha lomha is és miért félünk a turbóstól (rendes használat mellett).
-
válasz
rbalint88 #154896 üzenetére
Szoktam volt mondani; mindig minden eladó.
(#154897) cappa72 : Benyomod otthon az AWD vagy a Power gombot, és addig jár a dízel ameddig csak szeretnéd / ki nem fogy a gázolaj.
Vagy benyomod a Pure-t, és nem nyomsz padlógázt, úgy addig, míg van kraft az akksiban. Reálisan 30-40 km-t tud az időjárás, a tempó, a fűtés és hasonlók függvényében. -
válasz
molnarpeter #154895 üzenetére
De nem fura így az a kókusz? Nekem ez szúrt szemet egyből. Kíváncsi lennék, hogy valójában milyen.
(Láttam már pár hirdetést hülyeségekkel tarkítva egyes autószalonoknál... párat linkeltem/ képet is raktam a PH!-ra)szerk.:
@(#154896) rbalint88
Tetszetős!
És tényleg magad állíthatod, hogy akkor ma reggel úgy keltem fel bal lábbal, hogy ma környezetszennyező akarok lenné, és csak dízelt füstölök el? -
Ford Focus 1.5 PFi
Ugh... azért érdekes, hogy a képen 6k-ig skálázott a fordulatszámmérő. Ez gyanúsan dájzelre enged következtetni, de azért megmutattam anyókának, és azt mondta, hogy "na... ez jöhetne"szerk:
Amúgy én olyan autót szeretnék, ami dízel, és elektromos.
Valahogy úgy, hogy én dönthessem el, melyik üzemeljen. Pl. a 12km-re lévő munkahelyemre be ne kapcsoljon a dízel, de ha már eleve hosszú útra megyek, és az autópálya 7 percre van, akkor már eleve dízellel indulnék, hogy az autópályán már azért majdnem üzemmeleg legyen a rendszer. Ekkor kell a fenének az elektromos rész (illetve inkább logikailag nem lenne rá szükség). És persze az elektromos része legyen otthon tölthető.
Egyterűben gondolkodok még mindig.
Létezik ilyen egyáltalán?
Na nem fogok venni mostanság autót az biztos, csak elméleti síkon érdekel. -
rbalint88
addikt
válasz
CactuS #154885 üzenetére
A halogen is jo, csak meg kell tervezni normalisan. Nyilvan egy kulcslyuj meretu projektorral semmi nem lesz jo, meg a led sem, de ott konnyebb nagyobb fenyerot csinalni. Amugy ha egy sima proszto ledet raknak az autokba, az nem hiszem, hogy erdemben dobna az arat. Nyilvan a matrixos aktiv csoda sok penz, de igazabol egy sima projektoros led eloallitasi koltsege +50k/auto kb, nojon tole az ara 100k-t, win-win
-
#89309696
törölt tag
válasz
kisza25 #154889 üzenetére
Én nem félek tőle, hogy kihalna az autószerelő szakma, ha a hajtóegység leegyszerűsödik, minden más meg bonyolultabb lesz. De kétségtelen, hogy a dugókulcs helyett át kell képezniük magukat, ha szakmában akarnak maradni.
A gumisok jól járnak, villanyos nyomatékkal gyorsabban kopik. És a nép nyomni fogja, de még hogy. Majd a Kreszben meg lesz határozva a lakotton belüli maximális sebességen túl a lakotton belüli maximális gyorsulási idő is. -
kisza25
félisten
Ok, de régen minden autóból volt, most meg van 3 fajta és szerintem azok sem sokáig.
Na mindegy, nekem még az van, én is szívesebben vettem volna 1,6-ot, de az pont megszűnt, szerintem elég sokáig meg is lesz, mert eddig hozzá amit vártam tőle és még 1-2 év és nem is lesz helyette alternatíva
Most lesz egy 10-20 év mikor az autószerelő felkapott szakma lesz (turbó benzin, koksz, Diesel dpf...)
Aztán kihal a szakma az elektromos autókkal. -
#89309696
törölt tag
válasz
CactuS #154885 üzenetére
Jó a halogén, csak nem balf#szul kell megtervezni, az M1 kiemelkedően jól világít halogénnel, tudom az M2 és M3 viszont trehány, de arról nem a halogén tehet, hanem kevés croissant-ont osztottak a mérnököknek. Jó a halogén, minden másra ott a led. A xenon olyan, mint a kompakt fénycső, elment a technológia felett az idő és felesleges lett.
-
pit stop
addikt
A 4-es metró az előző finanszírozási ciklusban épült (7 éves ciklusok vannak), így annak a jelenhez kevés köze van.
Ha arra gondolsz értelmetlenség alatt, hogy hosszabbnak kellene lennie vonalnak az jogos, ugyanakkor most már a kapacitáshiányával (kevés vagon) vannak inkább gondok [link] -
-
kisza25
félisten
Igen, találtam én is párat (Lada vesta, ssangyong, Dacia lodgi), de ezek 1-2 év és kihalnak, na meg a 6M itthon az már szerintem kicsit sok, pláne, hogy nemrég még opel optima 2.0-át kaptál ennyiért, nem egy 1,5 3hengeres focust
Nem véletlen a Suzuki fogy nagyon 4-5M között, mert nagyjából erre van pénz.
5-6M között még akad a Toyota Corolla, auris 1,6, pár suv, asx, fiat500 aztán ennyi, de szerintem ezek sem lesznek már sokáig. -
Qru
MODERÁTOR
Van, vagyis csak volt: elverték a jelen formájában kb értelmetlen 4-es metróra.
kisza25: Ford Focus 1.5 PFi
-
kisza25
félisten
válasz
grizlisandor #154876 üzenetére
Nem kell, hogy Tipo árban legyen, lehet 4-5-6M.
Hogy az ember bemegy a szalonba, mit vegyen ha csak városozik 5-10 ekm-t egy évben, de nagyobbat szeretne a B szegmensnél, akár egy kombit, mint azaz opel Astra kombi.
Nincs, kénytelen vagy turbó benzinest venni, a nagy többség közvetlen befecskendezéses. Innentől miért a vevő a hibás?
Vagy az életszerű, hogy vegyen egy A/B szegmenst, abban még van pici szívó (ez az autó kategória fog teljesen eltűnni és csak hibrid/elektromos lesz)
És vegyen mellé egy nagyobbat, ha nem a városban jár? És ha neki mindig kell a 4 személynek a hely, de csak helyben jár? -
#89309696
törölt tag
válasz
molnarpeter #154877 üzenetére
Szerintem csak az élelmiszerboltok, kenyeresek és ehhez hasonló fontosabb létügyi áruszállítók járhatnak. Legalábbis merem remélni, hogy a Wishes kínai 1500Ft-os szarokat nem engedik szállítani szmogriadókor.
Ez is megérne egy oldalt egyébként, hogy a netről rendelt kínai mocskot amit két héten belül kidobnak javarészt, mekkora környezetrombolást képez.
-
Redneck
nagyúr
Én se értem, szükség lenne rá, a sok füstös szar helyett. Egyébként itt megoldják, semmi sem akadály.
-
kisza25
félisten
válasz
grizlisandor #154868 üzenetére
Ok, akkor mondjál légy szíves egy szívó benzines, C kategóriás autót, a fiát Tipo-n kívül, amit a szalonból most újonnan el tudsz hozni.
-
válasz
Gergőke88 #154840 üzenetére
Jól láttam hogy még első radar sincs rajta?
Lusta: Nézőpont kérdése kinek mi kell egy autóba, hogy akarok-e használtan egy mekafull autót amivel több baj lehet mint egy fapaddal. Nincs kedvem jobban belemenni de esetünkben embernek mi a lofasznak kell egy 1.6t 5km-re mikor az 1.4t is elég lenne és akkor a különbözetet elköltötte volna mondjuk kurv*kra...
-
grizlisandor
veterán
válasz
kisza25 #154854 üzenetére
(#154867) Qru, megírta, hogy le van az írva... de szerintem az én 2004 Alteám kezelésijében is lesz róla szó, ha fellapoznám.
Én azt mondom, hogy igen is a vásárló felelőssége, hogy mire költi el a pénzét, ha nem jár utána, akkor ÍJB szituáció.
2020-at írunk és az interneten szinte minden információ elérhető, pl turbóbenzinesek mire valók, miért nyíródik ki a DPF, Kettőstömegű, koksz, élettartamváltóolaj, 30k olajcsereperiódus, dízel szar, a fék meg tudjuk kinek való. -
#89309696
törölt tag
válasz
EQMontoya #154864 üzenetére
Jó nagy hülyeség volt ezt felvinni euro5-re, de valamit lépni akart a politika, hogy megnyugodjanak a kedélyek, meg legyen látszata annak, hogy az adónkból el vannak tartva.
Egyébként nagyon nem is lehet mit tenni szmogriadókor, igazából a riadónak annyit kéne jelentenie, hogy nem szellőztetsz, nem futod a napi sportkörödet arra a pár napra stb. Az autókat úgy alapból kellene lecserélni és nem riadóval tiltogatni őket. Inkább erre kellett volna rágyúrni az elmúlt évtizedben, hogy a gazdaság oda jusson ne euro2 és euro3 kocsik tömkelege járja az utakat még mindig, a tömegközlekedésen is brutálisat kellett volna fejleszteni és még lehet sorolni. -
Magnum_
nagyúr
válasz
yodamester10 #154857 üzenetére
Ha van 18+" fekete felnid es lent van a futomu, akkor mehet. De akkor a tukroket is csapd hozza.
-
rbalint88
addikt
válasz
yodamester10 #154857 üzenetére
inkább fekete lámpafóliával vond be. matt fekete nem fog passzolni hozzá és nem racsingoshonda ez, hogy szégyellni kelljen a márkajelzést
-
kisza25
félisten
válasz
Tsebacsi #154836 üzenetére
Ez is nézőpont kérdése, szerintem az a balek aki full extrás autót hoz ki a szalonból, vagy telepakoltatja olyan dolgokkal amit soha nem fog használni, mert új autónál nagyon drágán mérik az extrákat. Mekafull autót használtan kell venni, ott már alig jön ki a különbség árban, az újba meg csak olyan extrát kérni, amit használ is az ember. Én is előbb vettem volna 1,4T-t ugyanezzel a fapaddal, mint +900eFt extra ezzel az 1,4 szívóval, de látom FB csoportban, hogy sokan másképpen gondolkoznak, elég nekik az 1,4 és 5-5,5M-ig is extrázák a 3,5M alapáras autót.
-
#89309696
törölt tag
Jóskapistabáferi régi Skodával teper 70-nel, én beálltam mögé 70-nel, mert már majdnem lakott jött minek előzzem le, erre index nélkül gondol egyet fél pillanat alatt és félreáll az úttól 30 centire mikor több méter árok nélküli terület van az út mellett, kerék megállás pillanatában már vágja is ki az ajtót, hogy ő kiszáll.
Nem mentem a valagába simán kikerültem, de Jóskapistabáferi ha így közlekedik akkor hamar sirályajtós lesz a kocsi. -
yodamester10
őstag
Gondolkodom a vw jel lefestésén gumifestékkel,kérdés hogy feketén vajon jobban néz ki?
[link] -
kisza25
félisten
válasz
grizlisandor #154835 üzenetére
Igazából az a szomorú, hogy jelenleg kapható autók közül a 90% alkalmatlan erre. Az autógyártók felelőssége lenne, hogy olyat gyártsanak ami ezt tudja, akár Diesel akár benzines, ez nem a vevő Sára lenne, vagy írják bele ezt is a katalógusban
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
yodamester10 #154852 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
#89309696 #154850 üzenetére
Gondolom melóba jár vele heti 5 nap 2x2km-t, és nyilván a bevásárlás + hétvégi közlekedéssel jön ki az 5k km éves szintre.
Most kiszámoltam, 6k km-t mentem Bubival 19-ben.focvis: Itt is fujdogál kicsit, meg a város szélén és nálatok is jobb a levegő minősége mint belvárosban.
-
#89309696
törölt tag
válasz
CactuS #154843 üzenetére
Nem tudjuk mennyit megy pontosan, mert először napi 1-2Km-t mond ami 700Km lenne évente, utána meg azt mondja ebben az évben ment 5000-ret, decemberi lehet a felvétel, de lehet november, az évi 6000 benne lehet, az viszont nem napi 1-2 Km, hanem 15, ha hétvégén nem használja akkor 20. Ami a motorteljesítmény állapotát mutatva reálisabb is mint a napi 1-2, a faszi se tudja mit beszél.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Jorus #154846 üzenetére
Keddig marad a rossz levegő, ha nem javul az időjárás. Kíváncsi vagyok mikor rendelik el a riadót.
-
rbalint88
addikt
válasz
CactuS #154843 üzenetére
Kitakarja a kepet. A sima tompitott vetitolencsesnel is van kitakaras, csak itt a takarolemezt fel tudja rantani egy elektromagnes.
az izzo mozgatasaval nem lehetne elerni a megfelelo hatast, mert akkor kikerulne a foncsor fokuszabol.
de igy a ledek koraban rohadtul elavult dolog ez a xenonos vergodes, pedig csak kb 25 eve jelent meg, 20 eve meg mar tenyleg jo is volt -
A maiak állítólag kb. ennyit bírnak, szóval kb. reális. Asszonyé is vibrált picit, aztán nem sokkal utána lekapcsolt 1x, utána cseréltem. Időt nehéz mondani, mert neki van nappali menetfénye, így csak sötétben megy a xenon.
Ha cseréled, akkor vigyázz a külső szál borítására, hogy az ne pattanjon el. Ha törik, attól még működik, de van esély rá, hogy bekapcsoláskor kisül az izzó.
Bixenon emlékeim szerint egy izzóval oldja meg az egész történetet, csak vagy az izzót mozgatja refi esetén vagy kitakarja tompítottnál a vetítési képet, szóval igen, ha kiég, akkor marad a helyzetjelző/menetfény.
Qru: mondjuk ekkora éves futásra mi a taxit szoktuk ajánlani, nem a bérautót. :)
-
Qru
MODERÁTOR
A trafó kezd behalni benne, érdemes cserélni mert az nem jó móka ha éjszaka köszön el teljesen.
Tsebacsi: Ha csak melóba jár vele akkor felesleges a sok extra. Jó a sávtartó, meg radaros tempomat, a heremaszírozós ülés de ha csak pár km-t mész akkor nem igen tudod kihasználni. Ergo feleslegesen költ(ött volna) rá... Viszont a tartalék olyankor is jól jön.
-
Xenon ha néha bevibrál, akkor kb mennyi lehet még hátra az élettartamából? Mikor érdemes cserélni, már most vagy ha nagyon vibrál?
-
válasz
grizlisandor #154835 üzenetére
Engem az Opelos anno lebeszélt egy 1.6T-ről (nem is akartam olyat csak szóba került), hogy ha nincs gyakori pályázás, akkor csak szopás a magasabb fogyasztása az 1.4T-hez képest. Emberünkön meg látták, hogy halványa sincs az egészről és jóvanazúgyélvezzeanyútont jeligével egy félig fapad 1.6T-ben ülhet
Balek
-
kisza25
félisten
válasz
grizlisandor #154833 üzenetére
Az a helyzet, hogy joggal, miért kellene tudnia egy tulajdonosnak, hogy hogyan működik egy autó. Ilyen szempontból jók lesznek az elektromos autók, mert kb nincs szervizigényük, csak arra kell figyelni, hogy ne legyen lemerülve.
-
grizlisandor
veterán
válasz
Doki16 #154791 üzenetére
A tarcsi a legfontosabb.
(#154804) Fehér Farkas:
Persze azzal jár amivel akar vagy tud, csak a turbós autó nem erre való. Egy szívóbenyának(akár sdinek) vagy hybridnek, esetleg elektromosnak jobban feküdne a város. Majd a kedves tulaj lesz legjobban felháborodva, mikor kb. a gari idő után, a sok várostól lekoxosodik a szívócsatorna és a szelepek.
-
kisza25
félisten
válasz
#89309696 #154831 üzenetére
Az utcánkba a 6db házat mindet magánszemély építette, helyi kisvállalkozókkal.
Amúgy a projekteket is helyi alvállalkozók csinálták javarészt.
Mióta nem kell építési engedély, ha van pénzed pár hónap alatt megvan a ház. Van egy csomó kisebb cég aki pár hónap alatt megcsinálja a kecót 350-400eFt/nm ha magadnak építette.
Amúgy a projekt lakások meg 650-1M Ft/nm. -
kisza25
félisten
válasz
#89309696 #154825 üzenetére
nem azért mondom az elmúlt 2 évben ~30000 lakás épült itthon, csak Blellén 600-700, csak az utcámban épült 6db új téglaház, mindegyiket pár hónap, de max fél év alatt felhúzták.
Amúgy csak a betonozásnak kellene hagyni vagy 4 hetet mielőtt ráépítesz, de minimum 2 hetet folyamatos locsolgatás mellett. Az más kérdés, hogy 3-4 nap után már sokszor rakják a falat, mert szilárdnak már szilárd. -
#89309696
törölt tag
válasz
Peter.70 #154826 üzenetére
Az is gyorsan kész van, farostlemez vagy CK lap már mindegy, bár a CK-hoz daru kell. Ha megvan a beton alapozása vagy a pince alá akkor két nap alatt felhúzható kulcsrakészen a ház. Rokonék pár éve építettek ilyet. 21. században ez a tempó a normális, nem az amit a téglaházakkal művelnek, itt a faluban vagy 10 nyaralót tudok mutatni ami több, mint egy éve épül és még mindig nincs kész. De az összes nyaraló ami épült az elmúlt 10 évben ilyen tetűlassan készült el, nálunk a cégnél is így mentek az építkezések. Vagy 3 év volt két szaros raktár felépítése. Oldalakat lehetne írni róla mi megy az építőiparban. Andrásnak csak annyi dolga lett volna, hogy ennek utána olvas és messze elkerüli a csobánkai házat, főleg ha tudta előre alig lesz rá pénze és még a kocsit is kiszedik alól közben (mert ezek szerint tudta).
-
sagesz93
addikt
válasz
#89309696 #154825 üzenetére
Amit vett az sem téglaház, de sztem a legrosszabbul ugrott neki, a legrosszabb stádiumban, igazából a panoráma miatt vette meg sztem. Hát valakinek ez kell, megértem
Topiktémához visszatérve, kíváncsi leszek most honnan lesz kocsija, instán már sokan ajánlottak neki Passat/A4 1.9 tdi-t szigorúan chippel -
#89309696
törölt tag
válasz
CactuS #154824 üzenetére
Én azt nem értem, hogy egy elvileg intelligens, nem csóró, felnőtt férfi miért nem megy el valami tanácsadóhoz aki ezt elintézi neki, meg felvilágosítja minden veszélyére felhívva a figyelmet. És akkor nem fut bele a f#szerdőbe a házzal.
Téglaházat építeni a legnagyobb szopás vagy 10 éve, de lehet több. Simán egy év, másfél év mire kész lesz az ami amúgy két hónapos meló lenne (lehet annyi se), mert egy tróger elb#szott szar az egész szakma ezen része. Nem hiába építkezik épeszű ember gyorsépítésű vagy mobilházzal, vagy vesz olyat ami kész van teljesen.
-
sagesz93
addikt
válasz
#89309696 #154809 üzenetére
Instán azt írja a kép alá, hogy nincs meg a következő autója, mert azt hitte februárban jár le a fél év. Én is 1 évre emlékszem amúgy, de nem fogom visszakeresgélni, örüljön neki, hogy ennyi ideig volt egy ilyen kocsija. Csak nehogy ezután rákényszerüljön benzines járműre
(pl árulja az apple watchát is "csempére kell" jeligével, sztem eléggé elkalkulálta a ház dolgot + hitelt csak akkor vehet fel ha van használatbavételije, attól meg még nagyon messze van)
-
#89309696
törölt tag
válasz
molnarpeter #154820 üzenetére
Az újaknál tudom, de euro2-nél is ennyit fogna már? Az nagyon durva akkor.
Vissza lesz rakva, feleslegesen nem pöfögök szart a levegőbe, én ennyit és így tudok tenni a környezetért, de azért meg tudom érteni azokat akik kiszedik a p.ba. Mintha egy 1.4-es szívóból átülnél egy ugyanolyan 1.6 szívóba, ha lefordítom személyautóra a különbséget.Euro3-nál már persze nem működik, mert a második ellenőrző lambdaszonda egyből korlátozna, gyengébb lenne, mint előtte. Az csak ecu írással vagy valami kamu lambdaszondával működne.
-
#89309696
törölt tag
A régi euro2-es Fronteráról leszedtük a kipuffot (2 littyós 114 vagy 116 lovas asszem) és csak a csonk van egy kis csővel, lambdaszonda bent van a leömlőcsonkban ugye az működik. A hangjáról ne beszéljünk, annyira nem durva amúgy, de egyértelműen erősebb lett ezres fordulatról, egy nyomatékgép lett belőle, jelentősen méghozzá nem csak kicsit. Ennyit fogna a katalizátor euro2-nél is vagy szarrá lehet már tömődve?
Annyira megerősödött nyomatékban alul, hogy azt hittem nincs hajtás valahol, pedig de, 4x4-ben akkorát lép, mintha csak hátul hajtana. Hátsóban meg szálltunk vele, mint állat.
Lukas több helyen a kipu és levettük meghegeszteni, nem tervezzük nélküle használni, csak nagyon meglepet a nyomatéknövekedés. Ez normális lenne vagy dugult a kati? -
#89309696
törölt tag
válasz
brumi1024 #154810 üzenetére
Akkor sose fogjuk megtudni, hogy mi is az igazság, mert ő is titkolni fogja. Hogy most a Tesla a hunyó vagy Bandi hitte magát túl jónak... Az Apple "sikereit" elnézve könnyen benne van a pakliban, hogy ő kalkulálta el magát.
Azért pár milliója csak akad, abból tud venni egy egyszerű csóró elektromost ideiglenesre és akkor az arculatát sem veszti el. Csak hát meg kell emberelnie magát és kilépni a komfortzónából. Remélem nem siránkozós videókkal fog támogatást meg új szponzorokat harácsolni egy másik autóért, mert akkor viszont hitelesen kimondhatjuk, hogy a vér nem válik vízzé. -
#89309696
törölt tag
válasz
grizlisandor #154790 üzenetére
Nem értem miért fikázzák, hogy 200 lóval 2 Km-re jár, alul végig a kommentekben. Ha nem nyomja akkor ez sem pöfög többet egy 80 lovasnál, ez nem egy 3 tonnás G merci 8 hengerrel. Ha nyomja akkor meg az a bajuk, hogy racsingolós idióta. A magyarnak tényleg nem tetszik semmi, ha valakinek picit érdekesebb van egy kommersz 1.4 vagy 1.6-nál akkor egyből kőhajításos kínzásra ítélnek.
Nekem kifejezetten tetszik a kocsi és a motor is, pont az a viselkedés és teljesítmény ami kéne, se több, se kevesebb, ugorhat mellé az automata és már vinném is.Ez a 200 lóval az utca végéig menni pontosan ugyanaz, mint másfél milliós karórán megnézni az időt, mint 600 ezres telefonon beszélgetni és lehet sorolni. Ha neki az kell akkor az kell. Itt látszik azért nagyon, hogy az a bizonyos eszme 50 éven át milyen sebeket ejtett a nép gondolkozásán.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Doki16 #154802 üzenetére
Nem és nem is hiszem, hogy megvalósul, max egy demóautó erejéig amit mutogathatnak a GTI treffenen.
Keveset adnának el belőle, a CO2 egyenleget nagyban rontaná (látod a PSA is gyengített a faceliftes GSI-n a CO2 egyenleg miatt) és most minden lóvét a villanyos projektre költenek. -
Doki16
addikt
Igen ahhoz van, de azért írtam a Golf R-t mert csak abból van összkerekes. Polo R? Az durva, volt már ilyen valaha?
(#154793) Tsebacsi: Nem is terveztem hosszabb távra, már akkor sem amikor vettem. Elektromos autót akarok venni már jövőre. Ha addigra se lesz nagyobb hatótávú (min 200km) akkor lehet marad még egy darabig.
-
Qru
MODERÁTOR
Budapesten már tájékoztatási fokozatú szomgriadó rendeltek el. Ha riasztásiba lép át akkor: dízelesek szevasztok!
Brumi: Igen, minden adott hozzá.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyúrósok ide!
- Metal topik
- Szétveri a kritikus gondolkodás képességét a ChatGPT
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Huawei P20 Pro - profit csinál minden fotósból
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- Battlefield 6
- Könyvajánló
- További aktív témák...
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- 0 km! ÚJ! Ninebot MAX G2 elektromos roller 32 km/h
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- Samsung Galaxy S25 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
- BESZÁMÍTÁS! Asrock B365M i5 9600KF 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD RX 5700XT 8GB Zalman N5 FSP 700W
- Homepod Mini /// Újszerű // Számla + Garancia
- Lenovo ThinkCentre M720q/ Dell OptiPlex 3070/ Hp EliteDesk 800 G4-G5 mini, micro PC-Számla/garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest