Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • willike71

    tag

    válasz prtvlogan #1319 üzenetére

    Valószínűleg azt a hozzászólást az F1 2012-es topicban írtam. A 2013-ban sok dolgot csinált jobban a Codi, mint az előző részben, pl. a gumikopás szimulálása nagyon élvezetesre sikerült. ;)

    A ligában eddig minden pályát sikerült megoldanom egy cserével kevesebbel (gumivigyázós taktikával). Most voltunk Bahreinben és 1 kerékcserével megcsináltam, igaz, ezért 100%-os gumival rajtoltam (ahogy Kínában is). Az tény, hogy nagyon sokat lehet veszteni az etapok végén, nagyon szenvedős a dolog a kanyarokban is, de a gyorsulás sem olyan.

    #Lorant: A szaturáció látom már nem kérdéses, a linearitás picit bonyolultabb: Ha egy koordináta-rendszer vízszintes ("X") tengelyére a kormány egyik irányú elfordulási szögét skálázod be (középállástól indulva), a függőlegesre ("Y") pedig a játékban tapasztalható kerékelfordulást az egyenestől a teljesen elfordultig, akkor az értékeke alapján egy "lineáris" (átlós) egyenest kapsz. Azt nem tudom, hogy a Codi miként programozta a linearitás állítását ehhez képest a játékban (mert két iránynak kellene lennie a fentiek szerint), de elvileg ha a linearitást magasabbra teszed, ez az átlós egyenes (nevezzük egyenletes emelkedőnek) megváltozik. Szerintem F1-ben úgy, hogy az emelkedő eleinte lankásabb, majd meredekebb lesz, tehát a kormány egy bizonyos elfordulási szögig kevesebbet mozdít ugyanakkora szögelfordulásnál a keréken, majd, amikor a meredekebb emelkedős szakaszba ér, jóval nagyobbat mozdít a keréken ugyanannyi kormányszög.
    Nem tudom mennyire volt érthető a magyarázat. :B
    Láttam erről egy jó cikket (ábrákkal) valahol évekkel ezelőtt, de most hirtelen nem találtam.

  • ricsi8800gt

    addikt

    válasz prtvlogan #1319 üzenetére

    Igen.E téren valoság hü nagyon és ha sokat mész mix3-ban akkkor bizony a benzin is ki figy idő elött ha nem figyelsz.Amugy a féktávokon is észrevehetö ha kopott a gumi nagyon.Alig fordul be.
    Az erő viszonyok is jok nagyon.Én hard-beállitásokon szoktam menni és elég kicsi a külömbség az idők köszt idömérön ha jol belövöd az autod.
    Jok az időjárási viszonyok is.Eső-eláló esö pálya száradás.

    Jo kis F1-lett ez

  • Dr. Student

    senior tag

    válasz prtvlogan #601 üzenetére

    Szerintem elég jó lett, a sok pici változás pont elég ahhoz, hogy váltsunk.

    A verseny közbeni mentés egész jó lett és nagyon hasznos.

    A benzinnel való játszadozás is nagyon jó.
    Az elején nem értettem miért fogy ki mindig a benzinem aztán rájöttem, hogy nem kéne 10kört végig mix3-an menni.

    A évben jelent meg a grid 2 szerintem jövőre több újdonság lesz benne mivel nem jelenik meg plusz game a gyártótól.

Új hozzászólás Aktív témák