Hirdetés
- Hisense LCD és LED TV-k
- Milyen processzort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED monitor topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
willike71
tag
válasz
prtvlogan
#1319
üzenetére
Valószínűleg azt a hozzászólást az F1 2012-es topicban írtam. A 2013-ban sok dolgot csinált jobban a Codi, mint az előző részben, pl. a gumikopás szimulálása nagyon élvezetesre sikerült.

A ligában eddig minden pályát sikerült megoldanom egy cserével kevesebbel (gumivigyázós taktikával). Most voltunk Bahreinben és 1 kerékcserével megcsináltam, igaz, ezért 100%-os gumival rajtoltam (ahogy Kínában is). Az tény, hogy nagyon sokat lehet veszteni az etapok végén, nagyon szenvedős a dolog a kanyarokban is, de a gyorsulás sem olyan.
#Lorant: A szaturáció látom már nem kérdéses, a linearitás picit bonyolultabb: Ha egy koordináta-rendszer vízszintes ("X") tengelyére a kormány egyik irányú elfordulási szögét skálázod be (középállástól indulva), a függőlegesre ("Y") pedig a játékban tapasztalható kerékelfordulást az egyenestől a teljesen elfordultig, akkor az értékeke alapján egy "lineáris" (átlós) egyenest kapsz. Azt nem tudom, hogy a Codi miként programozta a linearitás állítását ehhez képest a játékban (mert két iránynak kellene lennie a fentiek szerint), de elvileg ha a linearitást magasabbra teszed, ez az átlós egyenes (nevezzük egyenletes emelkedőnek) megváltozik. Szerintem F1-ben úgy, hogy az emelkedő eleinte lankásabb, majd meredekebb lesz, tehát a kormány egy bizonyos elfordulási szögig kevesebbet mozdít ugyanakkora szögelfordulásnál a keréken, majd, amikor a meredekebb emelkedős szakaszba ér, jóval nagyobbat mozdít a keréken ugyanannyi kormányszög.
Nem tudom mennyire volt érthető a magyarázat.
Láttam erről egy jó cikket (ábrákkal) valahol évekkel ezelőtt, de most hirtelen nem találtam. -
ricsi8800gt
addikt
válasz
prtvlogan
#1319
üzenetére
Igen.E téren valoság hü nagyon és ha sokat mész mix3-ban akkkor bizony a benzin is ki figy idő elött ha nem figyelsz.Amugy a féktávokon is észrevehetö ha kopott a gumi nagyon.Alig fordul be.
Az erő viszonyok is jok nagyon.Én hard-beállitásokon szoktam menni és elég kicsi a külömbség az idők köszt idömérön ha jol belövöd az autod.
Jok az időjárási viszonyok is.Eső-eláló esö pálya száradás.Jo kis F1-lett ez
Új hozzászólás Aktív témák

- Eladó MacBook Air M1 (2020) - 16 GB RAM / 256 GB SSD, újszerű állapotban, extrákkal!
- Hp NVidia RTX 2070 Super 8Gb Videokártya - HP L84981-001
- Samsung Galaxy watch Ultra 2024 47mm Titán+zafir sim kártyás 2026.11.16 Media gari
- xiamomi a24i 23,8 100hz monitor
- Új aktivált Apple IPad Mini A17 pro wifi+cellular 0 akksi ciklus 2026.11.02-ig gari
- Xiaomi 13T Dobozzal Töltővel
- REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40AC Thunderbolt 3 Dock
- HP ZBook Studio x360 Gen5 Intel Xeon E-2176M
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3667 100% Akkumulátor
- ASUS TUF A15 FA507 - 15.6"FHD 144Hz - Ryzen 7 7435HS - 16GB - 1TB - Win - RTX 4050 - 2,5 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő




