Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hermanyi

    addikt

    válasz mikrosuttii #1389 üzenetére

    Szerintem az idei jobban hasonlít a sim hez mint a tavalyi . Tavalyiba simán olyan kigyorsitásokat tudtál csinálni,hogy kanyar csúcsponttól padlógáz azt had szóljon (ezt idén is meg lehet csinálni vagy eldobja a seggét vagy elpörög) .Tavaly egy 25% os versenynél meg lehetett csinálni ,hogy kemény gumi start végig mix2 majd gumicsere fel a lágyabbik azt végig mix3 . ezt az ideiben is lehet kivitelezni max az utolsó 3 körben 30 al döcögsz mert kifogyott a lonyál. Tavalyiban kanyar bejáratnál ha csak hozzáértél a fékpedálhoz azonnal eluszott az autó eleje (kormányrol beszélek) mint tudjuk azért ez irreális . 2013 ban is simán le lehet csúszni a pályáról ha besokallsz kanyarban vagy rossz iven fordulsz rá ,és nem egyforma a kanyar teljes szélességében a tapadás (tavalyiban kanyarban 1 autószélességnyi hely volt csak használható. 2012 ben nem kellett vigyázni az abroncsokra lehetett simán agresszívan autózni míg a 2013 ban ha túl agresszív a vezetési stílusod akkor idő előtt megeszi az autó a gumit. A 2012 ben gumikopásba közel sem számított ennyit az autó finomhangolása . A 2013 ban rengeteget számít a setup ,hogy mennyire fogynak el a gumijaid .

    Szóval szerintem a 2013 inkább mint a 2012 . Kormányos nézetböl beszélek .

Új hozzászólás Aktív témák