- TCL LCD és LED TV-k
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- OLED TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Biztosan lesz Xiaomi Pad 8
- Milyen videókártyát?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pzske
aktív tag
válasz
MC HOBO #3892 üzenetére
Szia!
Igen olvastam ezeket a beállításokat , de szerintem ez csak time trial ra jó mert ott nincs gumikopás illetve üzemanyag. Ezért kérdeztem , hogy kinél mi a személyes tapasztalat. Ez a 11/11 bug szerintem igaz lehet mert nekem úgy tűnik ,hogy ott a legjobb a tapadás valóban.
-
Rolly Dy07
senior tag
válasz
MC HOBO #3807 üzenetére
Én Singaporban mentem az elején lággyal asszem 5-6 kört a kerékcseréig standard, majd a maradék 8 asszem, meg végig ricsben úgy, hogy az utolsó 2 kanyarig azt írta +1lap benzin, és nagyon dúrva időket mentem. Tehát a lassú pötyögtetős részen tudtam sokat spórolni, de nem tudom már hogy váltottam akkor.
-
Motion_Blur
félisten
-
fess
őstag
válasz
MC HOBO #3519 üzenetére
én logitech force ex-el ezt a beállítást használom:
Advanced wheel settings:
Steering Deadzone: 0
Steering Saturation: 30
Steering Linearity: 50
Throttle Deadzone: 0
Throttle Saturation: 0
Brake Deadzone: 2
Brake Saturation: 0
Force feedback:
Environmenteal: 10
Steering: 10
Weight: 10 -
fagy53
nagyúr
válasz
MC HOBO #3528 üzenetére
Akkor konkrétabban fogalmazok, a játékban beírt 20% FFB nagyon könnyű lesz ha a profilerben 20% van és baromi erős, ha 100% mint a fenti esetben. Ezért csak a játékban megadott érték önmagában semmit nem ér, mert kapcsolódik hozzá a profiler. Egy esetben igazad van, ha hozzáteszed, hogy az általad közölt beállítások az LG profiler default beállításainál igazak....
ez így korrekt és reprodukálható mindenki számára.
-
werszomjas
addikt
-
Steady74
addikt
-
Motion_Blur
félisten
válasz
MC HOBO #3446 üzenetére
Megnéztem Spa-t is, nekem itt is a nagyobb leszorító erőt hozó csomag jön be, nem kell levenni Steady setupját, de azért közzéteszem hátha bejön valakinek (apró módosítással GP-re is f*sza szerintem):
Wings:7-10
Brakes: 47-53 High-Large
Anti roll: 1-11
Ride height: 1-1
Springs: 11-11
Gears: 1:144 2:173 3:203 4:232 5:264 6:303 7:340
Camber: -3.5 -1.5
Toe: 0.10 0.29Onboard: Spa Francorchamps TT 1:35.407
Köszi a munkádat HOBO
-
hermanyi
addikt
válasz
MC HOBO #3348 üzenetére
Nekem nem MOMO-m van hanem G25 de magán a kormányon itt is csak 2 gomb van+a pillangófülek és gumiért üzemanyagért hátra kukucskáért nekem is el kell engednem a kormányt .
Úgyhogy ennyiből nem értek egyet ,hogy kevés a gomb ami kell azt ki lehet tenni bilre ha a játék engedi . -
Steady74
addikt
válasz
MC HOBO #3335 üzenetére
Nem tudom Kari mennyit megy egyéb játék módokban, ha csak multizik, mint én, akkor elég nehéz begyakorolni minden pályát, ez tény.
Nem hiszem, hogy sokkal nagyobb játékélmény segítségek nélkül menni, de minden esetre nagyobb kihívás.
Mondjuk nekem is a f@sz kivan, mikor egy hangyaf@sznyi gázadásra kipörög az autó..., de hát ez van, óvatosabbnak kell lenni.
Engem még az hátráltat amúgy, hogy olyan hangerővel tudom csak játszani a játékot, hogy alig hallom - ez a család miatt van. Viszont ennek hála semmit nem hallok a gumihangokból, csak érzésre tudom terelni a szekeret, illetve a kormányon érzem, ha csúszik a hátulja. Amikor viszont fülessel tudok játszani, mert az asszony vállalja az éjszakai ügyeletet, akkor érezhetően és láthatóan gyorsabb vagyok.
-
Feribacsi555
senior tag
válasz
MC HOBO #3106 üzenetére
Na. Egy lépéssel közelebb. Megvan mit rontottam el. hotmail.hu helyett hotmail.com-ot írtam be és ez volt a baj. Most viszont a kövi probléma:
Ezt írja ki nekem:Can't connect to LIVE. You may be using a Windows Live ID from a region that is not supported by LIVE.
Ezt már csak azért sem értem, mert nektek működik.
Előzőleg vmi updatet akart, rányomtan hogy ok és utána vmi errort írt ki.5let valakinek?
Nagyon szeretnék már online játszani vele.
-
makkai
aktív tag
válasz
MC HOBO #3095 üzenetére
Dolgozott is az adrenalin, amikor a defektes kerékcsere után forgalomba kellet kijönnöm, és Schumit kellet megelőznöm, hogy visszaszerezzem a második helyet, utánna persze leszakítottam magamról.
Azt az egy esős beállítást elküldhetnéd, vagy beírhatnád ide, hogy lássam miket állított a TT-s beállításhoz képest. Azt látva könnyebb lenne a többi pályához is belőni az autót.
-
makkai
aktív tag
válasz
MC HOBO #3062 üzenetére
Egy kis CO-OP karrier jelentés.
Melbourne: FessHun - mcsaba80 1:0
AI.: Legend
Szimulációk bekapcsolva
segítségek közül autómata váltó és kanyarokban szamárvezető, a többi kikapcsolva
FERRARI csapat
20%
Rövid hétvége
Szabadedzés átugorva (majd figyelnünk kell szerintem, mert lehet, hogy lesz benne teljesítendő cél ami autófejlesztést érhet)
Időmérő esős. Itt szoptam, mert nincs esős beállításom, úgyhogy most kellett kikisérletezni (ha valaki tud beállítást megoszthatná velem). A célegyenes ráfordító elötti balosban mindíg kiforogtam, pedig alapjáraton ment a motor.9-11-es szárnyálláson volt, ezen segített, ha 7-11-re raktam, de akkor meg alulkormányzott lett, de még mindíg jobb volt, mint abban a kanyarban állandóan kifordulni. Azért a végére csak futottam egy második időt (az utolsó körben, amire úgy értem fel, hogy 1 mp-en állt a óra, amikor megkezdtem a kört), így Fesshun kollégával hoztuk az első sort. Ő lágyabbal Én a keményebbel rajtoltam. Első kanyarban vigyáztunk egymásra, Én inkább hamarabb elvettem, nehogy kilökjem. 2-3 kör alatt kiépített egy kb. 3 mp-es elönyt, majd ahogy elkezdtek kopni a lágy gumijai Én elkezdtem felzárkózni, kb 2 mp-re voltam, amikor kiment kereket cserélni a 6.-ik körben (fél távig húzta a lágyabbal). Én a 8-ik körre állítottam a kerékcserét, erre a 7. -ik körben bal első defektet kaptam, pedik még csak közepesen volt kopott a gumi és nem is ütköztem senkivel, ráadásul a kör elején, úgyhogy mire körbe értem meg kereket cseréltem 18 mp-re hízott a hátrányom. A másik pedig, hogy megint a keményebb keveréket tették fel, mivel nem a beállított körben jöttem cserélni.(legközelebb ha ilyen van, akkor be kell még a pályán állítani, hogy mit tegyenek fel). Ezek után pedig kockáztattam, úgyanis nem jöttem ki mégegyszer a lágyabb gumiért, de nem büntettek meg érte (Pedig tudtommal a valóságban mind a két keveréket használni kell, kivéve ha eső gumival rajtolnak). Sikerült hoznom a 2. helyett, úgyhogy 43 ponttal vezetjük a konstruktőri bajnokságot.Jó futam volt, és ami a lényeg, hogy a FERRARI futott be az első két helyen.
Az AI nem volt túl erős, még így is majd 20 pm-et adtam a 3.-nak.
A lekörözések katasztrófálisak, túl hamar kihúzodik az ideális ívről (még messze vagyok), majd visszamegy a kanyar előtt az ideális ívre (amikor épp mellé érek), ahelyett, hogy a kanyar után húzódna le.Kb ennyi volt.
Bocs a hosszú leírásért, de összességében nagyon jó volt.
Ha nem kapok defektet, izgalmas lehetett volna a vége, amikor fordul a gumi stratékiánk és csak kb 2 mp van közöttünk.
-
makkai
aktív tag
válasz
MC HOBO #3086 üzenetére
Az egyik Ferrárival Én voltam, a pálya eleje felé (azt hiszem a célegyenes végi jobbosban)egyszer velem biztos összeakadtál, én hosszabbat fékeztem és más íven fordulva jobban gyorsítottam ki, baloldalt hagytam neked elég helyet, meg egy fél autóval előrébb is voltam, de belém húztak a verdát. Én akkor megpördítettelek, meg egy picit toltalak.De szerintem aki 200m-ert tolt, az nem Én voltam, valami külföldi srác volt a másik ferrárival.
De ha mégis Én lettem volna, akkor ezer bocs!
-
feri91
csendes tag
válasz
MC HOBO #3043 üzenetére
Sziasztok.
Nekem is vannak gondjaim a játékkal.
Átkapcsoltam DX9-be és úgy tűnt minden rendben. Most a második szezon elején járok és most pedig egyszerűen elszáll a kép, a hang pedig "beragad". Minden egyes alkalommal kb. 10-15mp-el azután hogy kimegyek a pályára.
Valaki tud erre is megoldást?
Köszönöm. -
hybridsong
csendes tag
válasz
MC HOBO #3036 üzenetére
Már probáltam párszor és kb 5 perccel ezelött is de nem igazán akar elindulni. Kiprobáltam úgy is hogy nem jelentkezek be csak amikor elindult a játék és ott is lefagy.Kitöröltem a mentést beraktam mégegyszer akkor sem megy.Most viszont csak ez az egy baja van elötte a mentések mentek el és ugyanigy fagyott de akkor install után ment most pedig semmi.Ki kéne probálni hogy a patcht nem töltöm le akkor lehet hogy menne.Már nemtudom mit csináljak de már nagyon idegesít.
-
Steady74
addikt
válasz
MC HOBO #3011 üzenetére
Karillával értekeztem tegnap futamok után a benzin szimulációval kapcsolatban, hát teljesen nem értem a rendszert... általában kemény keverékkel indulok mind időmérőn, mind versenyen (ha csak az van, sztem felesleges időpocsékolás az időmérő, én ellenetek akarok versenyezni, nem az idő ellen), és hát az összes versenyen szop@tott a benzin mennyisége. A versenyeken végig a standard keverékkel szoktam menni, és az utolsó két körre, vagy a kerékcsere kivezető körére szoktam feltenni a rich szintre a keveréket, és az összes versenyen az utolsó pár száz méterre kifogyott a benya... nem akarom elhinni, hogy 2 kört nem lehet megtenni max-on.
Ti hogy mentek a benzin mennyiségét figyelembe véve?
-
makkai
aktív tag
válasz
MC HOBO #3008 üzenetére
Nekem meg a szokásos volt, Melbourne-ben 0 % -os gumit kaptam, pedig keményebbik keveréken a harmadik időt futottam az időmérőn
Utánna pedig csupa számomra első futásos v. egyszer mentem rajta pályákon mentünk.
Istambul lehetett volna még jó, ha nem forgatnak ki az elején. -
makkai
aktív tag
válasz
MC HOBO #2975 üzenetére
Este Én kilenctől vagyok.
Én is hasonlóan jártam tegnap este. De Én még megelőzni is alig tudtam öket. Amikor utólértem egy ilyen "kultúrált" versenyzőt, úgy rám taszított, hogy alig tudtam összeszedni a verdát. Mire újra utólértem, eltelt 1-2 kör, de már nem mertem betenni sehol mellé féktávon, mert akkor is rám pöcköl, úgy hogy várnom kellett a DRS zónára jó sok KERS-el, hogy egyértelműen el tudjak menni mellette. Meg a többi marha, amikor az egyik kiforgat, a másik meg belém jön merőlegesen és tol maga előtt ahelyett, hogy kikerülne, vagy engedne elmenni előle. -
hermanyi
addikt
válasz
MC HOBO #2944 üzenetére
Stedy ,Mont ,és társai mágnespályás csuszkát használnak mint a Maglev
Gyurika már vagy az egész szobát lemágnesezte ,hogy hátha jobban tapad a monitoron a slick gumi
Ami viszont a legjobban fájna neki ,ha olyan versenyt látna ahol a legpuhább gumi a lágy ,ott valaki a piros szuperlágyal külső íven körbeautózná . -
pepusos
senior tag
válasz
MC HOBO #2938 üzenetére
Nem, azt még nem. Csak eszközkezelőben ami van lehetőség, azokat próbáltam, de eredménytelenül, meg persze a játékban. A profilert nem kellett állítanom a '10-hez, ezért gondoltam hogy a '11 is menni fog probléma nélkül, de nem. Egyébként nem is nagyon értettem hogy hogyan és mit kellene ott állítani, láttam hogy megvan a gombkiosztás, meg pedálkiosztás, de első ránézésre nagyon nem volt egyértelmű a mikéntje. De ha ott van a megoldás kulcsa, akkor szánok rá időt ma du. és áttanulmányozom...
-
makkai
aktív tag
válasz
MC HOBO #2815 üzenetére
Igen lehet, hogy érdemes várni, mert ha kijavítják a 11-11 bugot, akkor változhatnak a beállítások.
Én a TT-s beállításokkal megyek a futamon is. Stabil, nem eszi nagyon a gumit (általában +1-2 kört kint tudok maradni, jelentősebb lassulás nélkül), kivéve, ha sokat ténfergek a kavicságyban. -
makkai
aktív tag
válasz
MC HOBO #2805 üzenetére
Először azt hittem, hogy akkor csinálja, ha 1 gyors kört teszek a gumiba, de a második alkalommal két gyors kört tettem meg és akkor is beszopatott.
Mindkét alkalommal 90% vagy fölötti állapotú volt a gumi.
Ezentúl leviszem 80 egynehágy százalékosra, vagy egyszerűen nem megyek ki az időmérőn.
Kurva idegesítő, amikor a leggyorsabb vagy az időmérőn, szinte új gumival rajtolhatnál, erre alig tudsz elrajtolni, a kanyarokat alig lehet bevenni, vagy megforogsz és még örülhetsz neki, ha nem kapsz defektet és körbe poroszkálsz valahogy.Szerk.: Jó lenne esős beállításokat is szerezni. Vagy legalább tudni, hogy mely beállításokhoz kell nyúlni és megpróbálom kikisérletezni a beállításokat.
-
karilla88
tag
válasz
MC HOBO #2743 üzenetére
sziasztok
én ma csak 23-00-tól leszek mert csütörtök esténként focizok
de ha lesz vki a késői órákon akkor szívesen jövök én is
a múltkor nekem is egy futamon 2 defektem volt úgy hogy a lágyat felvettem félidőben és az első kör második kanyarjában puff lett de már jártam úgy is hogy az időmérős gumim kapott defektet a levezetőn és a versenyre vadiújat kaptama patch előtt soha nem volt defektem
-
makkai
aktív tag
válasz
MC HOBO #2449 üzenetére
Na igen, az mégszebb!
Én az elejéről rajtoltam, mivel megnyertem az időmérőt, első kanyarban elsőnek el is fordultam, de a szűkebb másodikban, szépen megtoltak és kipördültem. Úgyhogy a hetedikről kapaszkodtam fel végül a második helyig.Szerk.: Este el tudnék szépen sorba képzelni egy:
- Melbourne
- Kina
- Isztambul
- Barcelona (Catalunya)
- Montreál
- Hungaroring versenyeket. -
makkai
aktív tag
válasz
MC HOBO #2429 üzenetére
Nekem kb. 9-től 11-ig jó.
Szerintem így napközben, estig akit érdekel az jelezhetné itt, és ha már elég sok időpont válik ismerté, akkor megegyezünk egy közös időpontban( lehetőleg olyanban, ami a lehető legtöbb embernek, jó, vagy kisebb kompromisszummal), pl.9:30, és akkor zárt szerón 9:20 tól lenne gyülekező 9:30-as startal.De akkor le lehetne fikszálni egy fix napot is, fix időponttal, ami minden héten élne, és az ember jobban tudná szervezni a dolgait, ha tudná, hogy pl. minden péntek este 9-töl verseny van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux Mint
- TCL LCD és LED TV-k
- PlayStation 4
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Szombathely és környéke adok-veszek-beszélgetek
- New World - az új Amazon MMORPG
- Hetekig bírják töltő nélkül a Huawei sportórái
- Vége a gamer PC-knek? Cloud Gaming 2025-ben
- OLED TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- HP EliteBook 450 Gen8 Intel Core i5-1135G7 (11.Generáció)
- HP ZBook Firefly 16 G19 Profi Tervező Vágó Laptop -50% i7-1255U 32/512 FHD+ Nvidia T550 4GB
- Nintendo Switch 2
- Native Instruments Kontrol S49 MK3
- ELADÓ i5 14600KF + RTX5070 + 32Gb DDR4 + 600W Platinum + Wifi + SOK GARI + AKÁR HÁZHOZSZÁLLÍTÁS IS!
- Bomba ár! Dell Latitude E6430 - i7-3540M I 8GB I 320GB I HDMI I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! 1TB Samsung 980 Pro NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro Max 64GB Graphite - 1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3260, 100% Akkumulátor
- 138 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest