- Gaming notebook topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Raspberry Pi
- Először égett le egy újságnál a GeForce RTX 5090
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hobby elektronika
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Trihorn
tag
Az igen! Gratulálok urak!
Akkor ezek szerint van még mit gyakorolnom..
Utálom ezt a pályát.. -
Trihorn
tag
válasz
ftomi74 #7313 üzenetére
Köszi Tomi, nekem eddig csak 1:40.880-at sikerült mennem, pedig azt hittem egész jó kör lett.. Na mindegy még gyakorlok rajta.
samu74: Valóban gyakorolnom kell rajta, mert ezt az egy pályát mindig elkerültem, amikor alkalmam volt rá. Azért nem szeretem mert keskeny, magasak a kerékvetők, nagyon eszi a hátsógumit, szinte lehetetlen rajta szabályosan előzni, lassú, fárasztó, bugos.
-
Trihorn
tag
Szevasztok!
Érdeklődnék, hogy Szingapúrban mennyit mentek szimulációkkal időmérőn?
Sziszifusz ha olvasod a Te időd mindenképpen érdekelne!
Jó lenne egy viszonyítási alap, egyenlőre csak tanulom a pályát.. -
Trihorn
tag
válasz
paramparya #7284 üzenetére
Óóó dehogynem lehet.. A car setupban állítsd át a hasmagasságot 5-5-re és láss csodát..
-
Trihorn
tag
válasz
kmarci25 #7272 üzenetére
Szia!
Szerintem nem lesz annyira vészes a sebesség, én már sok fajta gépen állítottam be a grafikát a megfelelő szintre, a tiédnél jóval gyengébb CPU-ból is ki lehetett hozni játszható sebességet.
A következő grafikai opciókat állítsd majd át a játék options menüjében:Shadows: medium
Post process: low vagy off
Vehicle reflections: medium
Anti Aliasing: 2xmsaa(4xmsaa ha nem lassul be tőle nagyon a videokártya)
A többi opció tetszés szerint, akár high-on vagy ultrán is hagyhatod őket mert pár fps-t számít csak.
A CPU limit tényleg jelentős lesz, főleg a célegyenesben a boxutca mellett elhaladva, illetve a rajtnál fogod észrevenni.Mivel a procidnak elég magas a szorzója, ezért elég "könnyen" tudod tuningolni, amit az alaplapod bioszába belépve(DEL gomb a post screen-nél) az FSB frekvencia emelésével tehetsz meg(266 Mhz. alapon) Gyári hűtővel a 3.5-3.6 Ghz szerintem nem fog különösebb akadályt jelenteni.
Ne felejtsd el visszaosztani a memóriák frekvenciáját, mert az FSB emelésével az is növekedni fog! Használd a RealTemp és az ORTHOS programokat a hőmérséklet, ill. stabilitás ellenőrzésére!
Ha nem vagy biztos a dolgodban, mindenképpen bízd szakemberre!
Igaz, kárt csak legritkább esetben okozhatsz a hardverekben de instabilitási probléma előjöhet, nem megfelelő beállításoknál! A processzornak csak maximum +0.15 század feszültéget adj(Vcore), ha gyári hűtőd van! -
Trihorn
tag
válasz
Motion_Blur #7258 üzenetére
Én is előrendeltem már Július végén ha jól emlékszem..
Cobb, neked is grat a monzai idődhöz, nagy királyság, hogy megint Mi hárman vagyunk a Magyarok közül az élvonalban ezen a pályán is.. -
Trihorn
tag
válasz
Motion_Blur #7244 üzenetére
Köszi Uram!
Bár én a Q2-ben mentem de próbáld meg a Q3-at, úgy kevesebb az esély a feltartásra..
Engem is folyamatosan felbaszott valaki, sajnos ilyen nagy tempónál már szinte vicc az AI-k képessége. -
Trihorn
tag
válasz
Steady74 #7238 üzenetére
Áááá.. Ezt kihagytam a számításból, most lebuktam..
Előbb-utóbb várható volt, hogy nem tudok majd minden részletre odafigyelni..
De ha úgy vesszük Te is a cinkosom vagy, mert a csúszka a kormányba van beleintegrálva és ugye az meg tőled van.!Köszi szépen amúgy, grisfiske 1:18.9-et ment itt, úgyhogy még kicsit dolgoznom kell rajta de már közel járok..
Tomi: pü ment.
-
Trihorn
tag
válasz
MC HOBO #7233 üzenetére
Jó volt bizony!
Monzában elértem az eddigi legnagyobb végsebességet 382 km/h -t.
Jah, Tominak nem ártana egy kormány, bár joypaddal is meglepően ügyes lett már a végére..
Remélem vasárnap este megint összejövünk pár futamra!
Már csak 2 hetet kell várni a lanra, remélem lesz olyan klafa mint a legutolsó, mert az állati volt! -
Trihorn
tag
válasz
Motion_Blur #7231 üzenetére
Köszi, Uram!
Természetesen felveszem, bár csak késő este fogom tudni, mert nemsokára megyek haverokkal F1 multizni Hamachin. (sajnos nincs meg nekik eredetiben)
-
Trihorn
tag
Megfuttottam az eddigi legjobb szimes köröm Monzán..
Az a durva benne, hogy nem időmérőn hanem futamon..
Talán nem mindenki tudja de nem muszáj feltétlenül felrakni a futamon kemény gumit!
Ha kétszer látogatjuk meg a boxot a futam alatt, és mindkétszer lágy gumit rakunk fel, akkor nem diszkvalifikálnak!
Ez is valami bug lehet a játékban, minden esetre megpróbáltam egy 20%-os futamon a 2 boxkiállást és a végén, szinte üres tankkal már annyira tapad a kocsi, hogy csak kamilláztam..
Meg is lett az eredménye, a 10. körben sikerült egy fantasztikus kört futnom..Azért azt megemlíteném, hogy az Ascari sikánnál kaptam egy warningot mert túl szűken vettem az elejét de azért, mert már annyira tapadt a kocsi, hogy nem hittem el!
Éppen, hogy csak lecsippantottam, nem volt vészes, ezen kívül minden rendben volt!
Az első helyet nem sikerült megszereznem, de 3 tizeddel maradtam csak le a végén az első helyezett előtt. Ha 30%-os a futam, akkor bőven megnyerem.
Aki szokott online full szimes futamot tolni az próbálja ki, nagyon meg fog lepődni a tapadáson, miután felrakták az utolsó szett lágy gumit! -
Trihorn
tag
Ha gondolod még variálj a váltóval, mert a középső szektorra ez nem valami jó.
Viszont meglepő módon a többi részén a pályának nagyon jól működik! Eddig ezzel a setuppal sikerült a legjobb időt mennem.
Én úgy saccolom, hogy ha nagyon nekifeküdnék, akkor talán 1:16.6-os köridőt tudnék futni ezzel a beállítással, viszont 1:16.1-re ez a setup...hát...szerintem nem képes. -
Trihorn
tag
válasz
Motion_Blur #7218 üzenetére
Hát erre én sem tudok mit mondani, nekem kell legalább 1-2 kör amíg felmelegszenek a gumik, addig nincs megfelelő tapadásom.. A fékekről már nem is beszélek.. Ez van..
-
Trihorn
tag
válasz
Motion_Blur #7216 üzenetére
Nekem sem az erősségem Monza..
1:16.1 tényleg nagyon necces, a Swéd biztosan tud valami trükköt, amire Mi még nem jöttünk rá..
Én ott veszítettem el a fonalat, hogy amikor Grisfiske megdöntötte az idődet Spa-ban fél óra alatt...
Betöltöttem a ghost carját, az utolsó mérési ponton 71 ezred volt az előnye, túlcsúszott a utolsó sikánon úgy, hogy a második részét(balos) nagyon szűken vette de még így is nyert vele majdnem 2 tizedet..
Azóta már nem az a ghost neki, de akkor azt fogalmam sincs, hogyan csinálta.. -
Trihorn
tag
Persze..bár nem biztos, hogy tetszeni fog, elég nehéz hozzászokni..
Bejelöltelek ismerősnek a live-on de még nem jelöltél vissza..Monza:
Wings: 1(2)-1
Brakes: 49/51 High-Large
Ballast: 100/0 Anti roll: 1/11
Ride height: 1/1 Springs: 11-4
Gearbox: 1:163 2:203 3:234 4:268 5:304 6:351 7:380
Camber: -1.5 | -3.40
Toe: 0.12 | 0.44Első szektor 1-es szárnnyal, második 2-es, parabolica és az előtte lévő egyenes szintén 1.
Egyszer sikerült már, hogy lehagyatam a Ghostomat, hogy nem mutatta a nyilat de elrontottam a Parabolicát. -
Trihorn
tag
Köszi, bár csak egy hajszállal vagyok előtted, úgyhogy gratula neked is!
Nagyon szuper beállítást találtam de mostanában jóval kevesebbet játszom és nem tudom rendesen kiautózni, mindig elvétek valami hibát és már nem vagyok olyan kitartó sem..
Remélem az új rész megint lázba fog hozni, már nagyon várom!A Mercivel kapcsolatban nekem az a véleményem, hogy a még mindig a "spejzolási" időszakban vannak, de ha már eléggé feltöltötték a "pénzeszsákokat" akkor le fognak csapni, mégpedig a jelenlegi két pilótával!
-
-
Trihorn
tag
válasz
Motion_Blur #7163 üzenetére
Grat!
Nagy vagy!
Bár ahogy nézem, sajnos nem sokáig tartott.. -
Trihorn
tag
válasz
Motion_Blur #7150 üzenetére
Grat!
Asszem nekifutok én is még egyszer...hátha..
-
Trihorn
tag
válasz
ftomi74 #7105 üzenetére
Cső Tomi, ha szerzek neked egy gépet, akkor eljönnél? (Core2Duo@4Ghz.-9600GT)
A videokártya nem egy mai darab, de 1024x768-ban csak úgy röpül rajta az F1.
Már be lenne neked állítva a gép amire jönnél, a kormányodat kellene csak hoznod.!
Külön szabályok szerint szoktunk játszani, van felvezetőkör és safety car-is.
Eddig mindegyik lanparty nagyszerű volt(hajnalig nyomtuk), teljesen más feeling, mint neten játszani! -
Trihorn
tag
Van bizony!
Steering deadzone: 0% saturation: 80% linearity: 75%
Throttle deadzone: 5-10% Saturation: 95%
Brake deadzone: 5% Saturation 80-85%
Hasznos, hogy a steering linearity-t pályánként állítsd át +- 5-10%-al.
Példának két véglet, a sikánokkal teli páylákon: (Montreal, Monza) : 65%
A finomabb irányítást megkövetelő pályákon pedig, (Hungaroring, China, Suzuka, Silverstone, Monaco : 85%Force feedback:
Environmental: 50-60% Feedback strenght: 30-40% Wheel weight: 0%Nos, ehhez a beállításhoz már csak egy jó car setup és egy gyors gép kell, a többi rajtad múlik..
Maga a MOMO kormány kitűnő, ha a pedált nem számoljuk..
Én személy szerint sokkal hamarabb hozzá tudtam szokni, mint a G27-hez, bár ennek más oka is volt.. A pedálja előbb-utóbb be fog sza*ni, nekem kettő is volt, mindkettő elromlott.Remélem tudtam segíteni, üdv.!
-
Trihorn
tag
válasz
MC HOBO #7075 üzenetére
Tiszteletem Uram!
Üdv ezen a remek fórumon, nagyon jó arcok vannak itt!
És nem csak jó arcok, hanem....(most Gyurit idézném, ahogy éppen téged akar meggyőzni a tutiról...."A lényeg az, hogy már a helyzet is alapvetően érdekes. Az F1GH-n egy olyan ember nincs, aki közel járna azokhoz az időkhöz, amiket a PH-sok megfutnak tonnaszám. Nem érzed eme helyzet abszurditását? Igen? Nem? Téves? "
Ebben teljesen igazad van Gyuri.....ez tényleg abszurd.....de erről, sajnos mi tehetünk...Hobo, köszi, hogy megvédtél a feketelista topicban is, már sejetettem, hogy valami ilyesmi a célod, amikor mondtad, hogy regeltél náluk.
Már lassan egy hónap múlva jön az F1 2011.Na az lesz még egy jó parádé.....főleg a TT.. Remélem mi PH-s versenyzők szerezzük meg megint hamarabb azt a mágikus csúszkát
-
Trihorn
tag
válasz
Motion_Blur #7073 üzenetére
A mindenit, hajszál híja, hogy nem előztél meg...
Köszi az infót, ki fogom próbálni! -
Trihorn
tag
válasz
Motion_Blur #7054 üzenetére
De durva
Az elég sok a középső szektorban.. Valószínű, hogy beállítási különbség.. Megpróbálom majd egy kicsit meredekebb első szárnnyal..
Nem semmi azért, hogy az első és a harmadik szektorunk majdnem ezredre megegyezik.. -
Trihorn
tag
válasz
ftomi74 #7023 üzenetére
Uraim! Nagy királyság, hogy nektek is bejön a setup..
Sokat dolgoztam vele és így még faszább, hogy ti is ki tudjátok autózni..
Ha nem jut dűlőre a Gyuriékkal a csíterezés dolog, kihívhatnánk őket nyilvánosan egy Lanpartyra..ÚÚúúú baz*meg mit kapnának.. Úgy rávernék Gyurira egy boxkiállásnyi időt 5 kör alatt, hogy kihullana a haja..
-
Trihorn
tag
válasz
Motion_Blur #7014 üzenetére
Hű a mindenit.. Ennek örülök..
Grat!
Most már nincs messze az 1:37..
Én egy pár napig TT szünetet tartok, utánna megpróbálom majd Szingapúrt.. -
Trihorn
tag
válasz
jozsi252 #7005 üzenetére
Gondolom le kell menteni képfájlba valamelyik DVD szerkesztő progival. (Clone DVD, Nero, Alcohol 120%) és utánna bemountolni a képfájlt olyan progival, ami támogatja a Securom másolásvédelmet. (talán a Daemon Tools) De én még nem csináltam ilyet, pontosan sajnos nem tudom..
-
Trihorn
tag
Köszi szépen.!
Örülök, hogy teszik a setup, eddig nekem is ez fekszik a legjobban..
Én jó ideig az 1:38-ba sem tudtam bemenni, kb. 1 hónapja tört meg a jég..
Nagyon örülnék neki, ha te is ott tanyáznál velünk, akkor a Gyuriék agya végképp eldurranna ha még 1-el több Magyar lenne a leaderboardok élmezejében. -
Trihorn
tag
válasz
feka007 #6988 üzenetére
Windows Live- on keresztül megy a multi, valaki csinál egy szobát és hozzá csatlakoznak a többiek.. Elég jól testreszabható, hiányossága, hogy csak 12 autó állhat rajthoz, nincs szabadedzés, a kvalifikáció módja és időtartama nem változtatható meg(1 etap és 15 perc).
Kizárólag eredeti cd-kulcs használatával működik a Live, amit regisztrálni is kell.
Jelenleg este 9 körül átlagban kb.15 új szerver indul 5 percen belül de ez folyamatosan változik.
Az F1-2011 megjelenését követően valószínűleg negyedére is lecsökkenhet az online játékosok száma az F1 2010-ben, ami már nem sok, kicsit több mint egy hónap. -
-
Trihorn
tag
válasz
Motion_Blur #6989 üzenetére
Köszi!
Kipréseltem a kocsiból amit tudtam..
Az a 2 tized előny nem sokáig lesz már meg úgy érzem, biztosan javítasz még az időn.. -
Trihorn
tag
válasz
Motion_Blur #6984 üzenetére
"Egyébként Tomiról és rólam is azt hitték hogy Te vagyunk, szal nem voltál itt, de valahogy mégis
"
-
Trihorn
tag
válasz
Rototti #6983 üzenetére
Kgyurikának is csináltam egy videót, hadd okuljon belőle..
Gondolom így sem fogja elhinni de legalább elszórakoztat majd azzal, hogy milyen süketségeket talál ki a videó kapcsán..
Spa Time TrialTovábbá kérnék szépen valakit, aki regelve van az F1GH-n és vállalkozik rá, legyen szíves linkelje be ezt a videót a feketelista topicba.
Én megszűntettem a regisztrációm ott.. -
Trihorn
tag
válasz
Motion_Blur #6973 üzenetére
Hű a mindenit, látom te is szereted feszegetni az autó határait
Szuper kör lett, megnyomtad neki rendesen.. Grat! -
Trihorn
tag
válasz
Motion_Blur #6964 üzenetére
A fraps nekem is lekorlátozza 60 fps-re de lejjebb szerencsére nem megy..
Sziszifusz mondta, hogy az MSI afterburner nem korlátozza le az fps-t, olyan mintha be sem lenne kapcsolva.. Próbáld meg azt, hátha.. -
Trihorn
tag
Köszönöm Uraim!
Az a fránya utolsó sikán elég ritkán sikerül csak jól..
Rájöttem, hogy a fékpedál helyett a kuplungot is tudom használni féknek, így már zokniban is kényelmes nyomkodni.
Gyuri téma részemről is lezárva.. Ezzel a húzásával sikerült még nagyobb bohócot csinálnia magából, mint amekkora eddig volt.. -
Trihorn
tag
Azta.. Látom szegény Gyugyónak erre a hónapra is meglett a kötelező önlejáratása.
Ez a cikk amit írt, már nevek nélkül is sértő a Magyarokra nézve..
Tényleg komoly gond lehet nála, mert olyan dologra alapozni a gyanút, hogy nem lehet több Magyar a top10 listákon....hát...inkább nem mondok semmit..
Steady-) ITT a vidi amit ígértem.. Az első kör 1.-es kanyar lemaradt..
Az időmön egyenlőre nem sikerült tovább javítanom, de azért látszik a lényeg..
2. körben figyeld majd a végsebességet! -
Trihorn
tag
válasz
Motion_Blur #6880 üzenetére
Kár bizony de még fordulhat a kocka..
Tényleg durva, hogy ilyen jól toljuk mi Magyarok..
Kgyuri biztosan büszke ránk.
F1-2011 -ben egy kicsit más lesz a fizika, remélem ez nekünk fog jobban kedvezni! -
Trihorn
tag
válasz
Motion_Blur #6876 üzenetére
Igen, remélem az élő futamig mi is bemegyünk az 1:37-be de addigra grisfiske megint ránk ver majd fél másodpercet..
Én ma este még nekifutok még egyszer, biztosan van még valami trükk amire nem jöttem rá.. -
Trihorn
tag
válasz
Motion_Blur #6868 üzenetére
Jelentem sikerült faragnom egy kicsit!
Bár a középső szektor vége nem lett valami rózsás, az első szektor viszont pokoli lett, 378-379-et megy a meki végsebességre..
Kezdem megszokni a kormányt bár egyenlőre még többet hibázok vele, mint a momóval.
A fékpedált sokkal nehezebb nyomni, főleg ahhoz kell még hozzászoknom..
Remélem még fogok javítani mert volt olyan, hogy már a nyilat sem mutatta annyira lehagytam a szellemautóm az utolsó szerkorra de a sikánt sikerült totál elbaltáznom.. Nem voltam boldog.. -
Trihorn
tag
válasz
Motion_Blur #6857 üzenetére
A mindenit, hajszállal csak.. Grat!
Én is megnézem, hátha tudok még javítani.. -
Trihorn
tag
Köszönöm mindenkinek uraim!
Nagyon pöpec kormány, én is úgy vettem észre, hogy jóval pontotsabb de ami nagyon tetszik benne, hogy nagyobb mint a momo és nem olyan tömzsi..
A pedálja összehasonlíthatatlan, nem úgy néz ki mint ami tönkre tud menni a sok használattól.
Sajnos elég kevés időm van gyakorolni vele, 2-3 hétbe bele fog telleni amire versenyképes leszek. -
Trihorn
tag
válasz
ftomi74 #6806 üzenetére
Ezaz Tomi, faszán megnyomtad neki..
5ös és 15ös kanyarok ahogy láttam parádésan sikerültek. Durva lehet azért ilyen nézetből tolni..
Képzeld jó hírem van, Steady jóvoltábólsikerült beszereznem egy G27et de még a tanuló fázisban vagyok.. Nagyon más mint a momo, újra meg kell tanulnom vezetni vele..
Megpróbálom én is a Szingapúrt de sok reményt nem fűzök hozzá.. -
Trihorn
tag
válasz
Rolly Dy07 #6794 üzenetére
Én adok szívesen mentést ha kell, csemegézhetsz a setupok között, bár a carrier még nincs megkezdve..
Annyi lenne amúgy, hogy kimásolom a XLive és az F2010 mappát, rarba becsomagolom és felrakom egy megosztó oldalra? -
Trihorn
tag
válasz
Motion_Blur #6786 üzenetére
Én úgy tudom grisfiske is 0-100- at használ. Legalábbis a hungaroringi körét úgy futotta és a malaysiait is. Én 40-60-al mentem az időmet a ringen, 0-100 at talán még nem is próbáltam.
Hiányzik a gém..Lehet, hogy estére legutoljára még megcsinálom az egyik pedált ha tudom..
-
Trihorn
tag
válasz
Motion_Blur #6784 üzenetére
Köszi szépen, remélem hamarosan összejön!
Bár lehet, hogy akkor már az F1 2011-el fogjuk tolni..
Olyan infót hallottam, hogy a 2011-ben már nem csak tengelyenként hanem kerekenként(asszimetrikusan) is lehet majd állítani a kocsit és a guminyomás és differenciálmű is szerepet fog kapni.!
Már nagyon várom! -
Trihorn
tag
válasz
Motion_Blur #6778 üzenetére
Igen, teljesen igazad van, én is most untam meg a szerelgetést..
Pont a ringen való kísérletezésem közben vettem észre, hogy néha csak úgy megelőzött a saját szellem autóm az egyenesekben, pedig igen jól elkaptam a kigyorsításokat..
Akkor esett le, hogy a pedál fosakszik..
Egy G25-öt megpróbálok beszerezni bár nekem azt mondta valaki, hogy azt nem javítják ha a gari lejárta után elromlik.. Ha van még rá gari, akkor sem javítják hanem egyből cserélik.
Ez igaz vagy csak félreinformáltak?
Azért kérdem, mert új G25-re nem hinném, hogy mostanában lesz pénzem..Nem tudom, hogy tudnék-e jobb időt menni, nincs mihez viszonyítanom, bár azt hiszem sajnos nem..
Köszönöm szépen, a te idődid is elképesztően jók, végre megint valaki Magyarországról aki szintén ki tudja aknázni az autóban rejlő potenciált, szinte a végletekig.
Sokat szenvedtem a Hungaroring TT-vel, nagyon szerettem volna a világrekordot de hát Grisfiske mindig előhúz valamit a cilinderből, szinte lehetelenség lépést tartani vele.
Láttam már jópár videóját, a kanyarbejáratoknál egy pillanat alatt koppanóra húzza a kormányt és úgy látszik, hogy az Ő módszere ebben a játékban kifizetődőbb időben..
Véleményem szerint ha ezt élőben akár egy mezei gokartal próbálná megcsinálni, akkor faszán eltolná az elejét vagy kidobná a hátulját, ebben biztos vagyok.. Nekem teljesen más a stílusom én jóval finomabban rakom rá a kanyarbejárati ívekre.
Nálam ez berögződés, változtatni már nem hiszem, hogy tudnék rajta és nem is akarok..
Ahogy néztem te még nálam is finomabban vezetsz, biztosan lesz majd olyan szimulátor a jövőben, ahol ez kifizetődőbb lesz.Szingapúr az én mumusom, TT időm sincs ott ha jól emlékszem, most úgy érzem soha nem fogok ott kiemelkedő időt menni de majd meglátjuk..
-
Trihorn
tag
-
Trihorn
tag
Nekem sajnos elromlott a pedál már több egy hete, nem tudom mikor fogok tudni jönni legközelebb..
-
Trihorn
tag
válasz
Motion_Blur #6655 üzenetére
Szép idők!
Látom mindkét pályán megelőztél, úgyhogy ezt most kihívásnak tekintem. -
Trihorn
tag
válasz
Motion_Blur #6649 üzenetére
Király!
-
Trihorn
tag
válasz
Rolly Dy07 #6648 üzenetére
Tegnap felmentem játszani Hockenheimre de egy normális kört sem tudtam menni pedig csak 1 hetet hagytam ki.
A futamon végig kinlódtam és utolsó lettem..
Nem szeretem ezt a pályát.. -
Trihorn
tag
válasz
Motion_Blur #6645 üzenetére
Nagyon szívesen!
Eszem ágában sem gondoltam volna, hogy még nem tudod..
Nézem majd a leaderboard-ot, biztosan sokat fogsz javulni így.. -
Trihorn
tag
válasz
Petya2900XT #6608 üzenetére
Szimulációkkal vagy Time Trialban?
Gumi és üzemanyag szimulációval az már nagyon jó, nekem 1:07.3xx a legjobb időm.
Time Trial-ban 1:05 alatti idők számítanak kielmekedőnek.. -
Trihorn
tag
válasz
Rolly Dy07 #6599 üzenetére
Ugyan ez nekem is a gondom a TFT-vel, nekem is tördeli a sorokat..
V-sync megoldja de úgy meg rohadtul elkezd késni az irányítás.
Ha valakinek van egyéb ötlete, szívesen venném! -
Trihorn
tag
válasz
Motion_Blur #6596 üzenetére
Az igen..
Én örülök már annak is ha néha 100 fölé megy az fps de az nagyon ritka, inkább TT ben fordul elő...
Ilyen keretek között már tényleg totál elhanagolható ez az input lag dolog..
Most Phenom 965- van 4ghz-en de a régi core2-vel volt olyan, hogy 40FPS alá is lement és az már szerintem zavaró volt, hamar megtörte a koncentrációt.
Próbáltam többféle monitorral is, CRT-vel teljesen más érzés, sokkal gyorsabbnak és folyamatosabbnak tűnik a mozgás, viszont rohadt nagy, nehéz és ronda is.. TFT-ből a 120 Hz.-es még nagyon drága, viszont később lehet pályázni fogok majd egyre. -
Trihorn
tag
válasz
turkishzoli #6594 üzenetére
Én szívesen segítek, el van mentve pár jó beállítás, priviben el fogom küldeni hamrosan!
-
Trihorn
tag
válasz
ftomi74 #6588 üzenetére
Nagyon jó nyaralást kívánok de siess vissza!
Igazad van, nem befolyásolja de azért raktam fel teljesen, mert ha kicsúszok, vagy tele tankkal valakit éppen ki kell fékezni a hajtűben, akkor bizony szükség van rá.
Minél hosszabb az egyes, annál kevésbé érzékeny nagyobb gázra a kocsi és nehezebben pörög ki a kerék.
Futamra inkább az 1-es keménységű rátsórugót ajánlom a jobb végsebesség miatt.
Jó pihenést kívánok! -
Trihorn
tag
válasz
Motion_Blur #6589 üzenetére
Nem, ha egyszer elmented, utánna már soha nem kell quick setupolni. De ha alapból nekiállsz csak úgy állítgatni quick setup és betöltés nélkül, akkor bizony rohadt lassú a kocsi.
Ugyan az az effekt, mintha TT-ben elmentesz egy beállítást és betöltöd GP-ben.
Sajnos ez egy fos bug a játékban.. -
Trihorn
tag
válasz
Steady74 #6587 üzenetére
Cső Steady.
Ezzel vitatkoznom kell, az első mondatod ugye nem gondoltad komolyan.?
Gondolom 20 fps-el még nem játszottál forma1-et de ez nem is csoda a gépedből kiindulva.. (király masina)
Részben igazad van, egy bizonyos határ felett elhanyagolható a különbség de..
Van egy olyan tényező, hogy input lag, ami nagyban lecsökkenthető az fps emelésével!
A Call of duty újabb részeiben ki is írja az fps mellé a késési időt miliszekundumban, ami durván a controller bemeneti impulzusa és a videokártya utolsó leadott képkockája közötti érték. Ez minél kisebb, F1 ben annál hamarabb reagál az autó a mozdulataidra, tehát nem elhanyagolható tényező.
Ha a bugokat kiküszöbölöd az általam leírtakkal és próbálkozol minél többfajta kormány beállítással,(75% linearity-t ajánlom, Korea-hoz kifejezetten jó és vedd visszább a kormány max. dőlési szögét) akkor tuti meg lesz az 1:32-es idő TT-ben.
Kihangsúlyoznám még egyszer a Standard-Fast gyorsmenüt, hiába van fast-en alapból, bugos, fast-ről vissza standard-ra és megint fast-re, csak úgy működik. Ez már alapból 1mp. -
Trihorn
tag
Lehet, hogy most meg fogtok kövezni ezért de meg kell, hogy védjem Grisfiskét.
Szerintem semmi kivetnivaló nincs benne, ahogy játszik..
Én úgy gondolom, hogy nagyon jól ért egyrészt az autó, másrészt a konfigurációs beállítások(kormány setup) helyes használatához.
Ezt még az is tovább fokozza, hogy iszonyat erős gépe van, ami nagyban redukálja a késési időt a pilóta és a gép között, ami szintén egy nagyon fontos dolog!
Továbbá mint embert is bírom, mivel nem irigy, megosztja a beállításait és rendkívül segítőkész ha hozzá fordul valaki segítségért.
Nem értem a spekulációt sem a végsebességgel kapcsolatban...
Szakállas trükk már szerintem, hogy először mindig a quick setup leggyorsabb beállíást kell betölteni és utánna változtatni a többi beállításon.
Ha valaki nem így tesz, persze, hogy lassabb lesz az autó az egyenesekben de ez sok helyen le van írva, ezt ismernie kéne minden rutinosabb játékosnak!
A motorvezérlés is ide tartozik, én sem viccből nyomkodom standardról-)fastre minden boxutca látogatás után.
Szó ami szó amilyen egyszerűnek tűnik, olyan nehéz ez a Hockenheimi pálya, tökéletes kört szinte lehetetlenség menni..
Sikerült nekem is 1:14 alá mennem de a köröm még abszolút nem tökéletes..
Reményeim szerint még javulni fogok..
Gyors kör és setup itt! -
Trihorn
tag
válasz
Motion_Blur #6565 üzenetére
Köszi szépen!
Én sem gondoltam volna de Grisfiske váltig állította, hogy jobb a 11-1 szárny és igaza lett.
TT-t még nem mentem az új beállítással de attól tartok ott is a 11-1 lesz a nyerő.
Sajnos ez már csak egy bug marad ebben a játékban, remélem az F1 2011 jobb lesz ilyen szempontból!
Naná..Akár hányszor igazán jó setupot találok mindig meg fogom osztani!
Most fog jönni a Nürnburgring, de mivel az nincs ebben ezért Hockenheimre próbálok rágyúrni.. -
Trihorn
tag
Sziasztok!
Sikerült brutálisan jól beállítanom a kocsit a hazai pályára.
Grisfiske, a Svéd F1 mágus nagyban segítette a munkám ezért nagyon nagy köszönet jár neki érte! Nem is húznám tovább a szót, ez a videó tartalmazza a setupot és két gyors kört. -
Trihorn
tag
válasz
ftomi74 #6517 üzenetére
Megnéztem a kanyarlevágós srác pár videóját.. Ő lenne az
Ez most komoly, hogy így lehet ütni-vágni az autót segítségekkel?
Ha úgy váltanék vissza, ahogy ő teszi egyből megcsúszna a hátsó kerék és pörögnék, mint a ringlispiel.. A fékről már említést sem teszek.. xD
Vicces, hogy úgy ment Valenciában 1:37.0-t, hogy több kanyarban is lecsúszott a helyes ívről. Mivel nekem nincs tapasztalatom a segítségek terén, ezért kérdezném, hogy ez most tényleg így van?Más:
Sikerült korrigálnom a füvezős körömet..
Bár itt is néha-néha belecsippantok a zöldbe de ez már érzésem szerint a sportszerűség határain belül van. Finomítottam az autó beállításain, nőtt a végsebesség és a lassú részeken is kezelhetőbb lett az autó. Ebben a körömben az agresszív vezetés mellett megpróbáltam a pontosságra is némi hangsúlyt helyezni. Többé-kevésbé sikerült is..
Videó itt.. -
Trihorn
tag
válasz
Steady74 #6504 üzenetére
Köszi Steady..
Valóban... többen is mondták már, hogy ez így nem fair...dehát amíg tapad a füvön a gumi és nem büntet meg érte a gép nem az én hibám, hanem a programé....én csak kiautóztam azt amit a gép még megengedett..
1:28.3-at mentem úgy is, hogy nem füveztem de olyan jól sikerült a Stowe, hogy inkább ezt videót raktam fel... Utólag már bánom egy kicsit.. -
Trihorn
tag
-
Trihorn
tag
Végre sikerült jól beállítanom az autót Silverstone-ra.
Talán eddig erre a pályára volt a legnehezebb megtalálni a megfelelő beállítást.Gyorskör itt
A setup a video végén található!Üdv. Vix.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i7-1255U I 16GB I 512SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia
- BESZÁMÍTÁS! 1TB Samsung 980 Pro NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- 12 GB-os DDR5 SODIMM laptop memória - garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude 5410 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest