- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Előrendelhető a OnePlus Pad 3
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- SSD kibeszélő
- Azonnali alaplapos kérdések órája
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz
ftomi74 #7318 üzenetére
Grat!
Nekem is befigyelt volna a 39 közepe és ha az utolsó 3 kanyart nem Rosberg papa mögött töltöm
(Hogy kell kattintósra csinálni a képet?)
PH! képfeltöltőjét használod, akkor lehet megoldani máskülönben fel kell töltened a thumb képet is és azt beilleszteni képkét és "rálinkelni" a rendes képet.
-
Trihorn
tag
válasz
ftomi74 #7313 üzenetére
Köszi Tomi, nekem eddig csak 1:40.880-at sikerült mennem, pedig azt hittem egész jó kör lett.. Na mindegy még gyakorlok rajta.
samu74: Valóban gyakorolnom kell rajta, mert ezt az egy pályát mindig elkerültem, amikor alkalmam volt rá. Azért nem szeretem mert keskeny, magasak a kerékvetők, nagyon eszi a hátsógumit, szinte lehetetlen rajta szabályosan előzni, lassú, fárasztó, bugos.
-
Trihorn
tag
válasz
ftomi74 #7105 üzenetére
Cső Tomi, ha szerzek neked egy gépet, akkor eljönnél? (Core2Duo@4Ghz.-9600GT)
A videokártya nem egy mai darab, de 1024x768-ban csak úgy röpül rajta az F1.
Már be lenne neked állítva a gép amire jönnél, a kormányodat kellene csak hoznod.!
Külön szabályok szerint szoktunk játszani, van felvezetőkör és safety car-is.
Eddig mindegyik lanparty nagyszerű volt(hajnalig nyomtuk), teljesen más feeling, mint neten játszani! -
MC HOBO
aktív tag
válasz
ftomi74 #7079 üzenetére
Szerintem azért volt, aki felfogta (sityi, Brownie) csak sztem nem akarnak/mernek ellenkezni a nagyokossal....
Már a CoD2-ből megtanultam, hogy előbb-utóbb elkezdik ugyanazokat szajkózni, és/vagy anyáznak. Azért nem adtam fel, mert ki akartam hozni a végeredményt... Sejtettem, hogy meggyőzni nem tudom őket. Csak egy lehetőség volt, amivel nem éltek. Nem csodálkozom, egy percig sem.
Volt egy két pillanat, mikor én is azt hittem, hogy érti, csak túl büszke. De az utolsó válasza egyértelművé tette, hogy halvány fingja sincs róla... Ő tényleg elhiszi azt a sok sz@rt, amit leír...
Talán ezért nincs a csapatukban olyan, aki jobb, mint ők.
De mindegy...
Még egyszer köszi a szívélyes fogadtatást!
-
Trihorn
tag
válasz
ftomi74 #7023 üzenetére
Uraim! Nagy királyság, hogy nektek is bejön a setup..
Sokat dolgoztam vele és így még faszább, hogy ti is ki tudjátok autózni..
Ha nem jut dűlőre a Gyuriékkal a csíterezés dolog, kihívhatnánk őket nyilvánosan egy Lanpartyra..ÚÚúúú baz*meg mit kapnának.. Úgy rávernék Gyurira egy boxkiállásnyi időt 5 kör alatt, hogy kihullana a haja..
-
-
hermanyi
addikt
válasz
ftomi74 #6924 üzenetére
Basszus én is csaló vagyok (LegalBeku)?
Azt kéne tudnom melyik pályán vagyok benne az első 10 be mert aszt hiszem 300 ban sem sehol .Igaz a B-ligájukban a 3. versenyen már nem vehettem részt mert megnyertem az első kettőt és kidobtak ,pedig csak annyit tettem ,hogy nekem nem fogyott ki az üzemanyagom és így előztem meg azt aki vezetett
De itt üzenem K Gyurinak ,hogy gondolkozzon el azon amit ír mert ha ügyvéd lennék ezt simán behúznám becsület sértésnek
-
Steady74
addikt
válasz
ftomi74 #6915 üzenetére
megnéztem a vidit, de nem értem, hogy:
- miként tud ennyire rövidet fékezni
- a Parabolica kanyarba úgy betapad az autója, hogy meg se moccan neki... kipróbáltam már 8-9-10-11-es első szárnyakkal is ezt a kanyart, csak hogy megnézzem mekkora sebességet tudok elérni, de így egyszer sem sikerült....
- miért hagyja ennyire hosszúra a fokozatokat
- az 1-es kanyarban hogy és a második sikánban, hogy nem pattog el az autója... gázt is ad, nekem ilyenkor mindig kidobja a seggét, és megforgok, ennél kisebb sebességnél is -
Steady74
addikt
válasz
ftomi74 #6916 üzenetére
Hú, Te nem tudod akkor mik mentek Grid-ben
Mondok két példát: egyik klasszikus, hogy a Nürburgringen, a sikán után álltak keresztbe ketten a pályán, de úgy, hogy mikor mész a sikán felé,nem látod, hogy áll-e ott valaki, csak mikor már a közepén vagy. Ilyenkor még az első autó jó reflexszel még elkerülhető volt, de a második az telitaláltat volt
. Másik, mikor egy szűk városi pályán (Milano volt) álltak be hárman úgy, hogy fűrészfogszerűen egy szűk részre.Igazából nem kell nagyon lassúnak lenni, elég megállni jó helyen, hogy a Gyuri gyereket elküldjem kv-ért
Amúgy igen, tényleg igaz, hogy magyarnak magyar a farkasa... hazánk fia ilyeneket mond saját honfitársairól, csak azért mert gyorsabbak mint ő...
Mindegy, számomra innen a vadászidény elkezdődött, partnereket szivesen veszek
-
fagy53
nagyúr
válasz
ftomi74 #6907 üzenetére
Ezt egy magyar írta?
Fel sem merül benne, hogy lehetnek nála jobbak, ráadásul a saját nációjából? Miért gondolja, hogy 4-5 magyar csal az első tízben, ennyire jól vezetnek vagy ilyen jól értenek a csaláshoz a magyar srácok, miért éppen az utóbbi feltevést tartja igaznak?
-
fagy53
nagyúr
válasz
ftomi74 #6898 üzenetére
Nyert! Igaz nem teljesen ugyanaz a setup, de majdnem és így kigyorsul az egyenesben 372 km/h-ig.
Más kérdés, hogy ezzel a köridőm még így sem megy 43 alá, de ez már nem beállítási gond....
Fontos dolog, hogy az első felfüggesztés keményítése (11), 5-6km/h pluszt hoz a konyhára, a hátsót meg ellenkezőleg, puhítani kell (1-2)! -
-
Trihorn
tag
válasz
ftomi74 #6806 üzenetére
Ezaz Tomi, faszán megnyomtad neki..
5ös és 15ös kanyarok ahogy láttam parádésan sikerültek. Durva lehet azért ilyen nézetből tolni..
Képzeld jó hírem van, Steady jóvoltábólsikerült beszereznem egy G27et de még a tanuló fázisban vagyok.. Nagyon más mint a momo, újra meg kell tanulnom vezetni vele..
Megpróbálom én is a Szingapúrt de sok reményt nem fűzök hozzá.. -
Motion_Blur
félisten
válasz
ftomi74 #6800 üzenetére
Grat, leaderboardon már elég sokan tülekedünk 1:34.7-1:34.9-es időkkel, de ennél lejjebb csak keveseknek sikerül menni.
Mielőtt megfutottam a 34.8-at kb. fél éve nem nyomtam ezen a pályán. Alig fél óra után meglett ez az idő és azóta nem tudok javítani. Kurva idegesítő hogy a ghost car kitakarja a fékpontokat... ezen a pályán ez nekem nagyon zavaró...
-
Trihorn
tag
válasz
ftomi74 #6588 üzenetére
Nagyon jó nyaralást kívánok de siess vissza!
Igazad van, nem befolyásolja de azért raktam fel teljesen, mert ha kicsúszok, vagy tele tankkal valakit éppen ki kell fékezni a hajtűben, akkor bizony szükség van rá.
Minél hosszabb az egyes, annál kevésbé érzékeny nagyobb gázra a kocsi és nehezebben pörög ki a kerék.
Futamra inkább az 1-es keménységű rátsórugót ajánlom a jobb végsebesség miatt.
Jó pihenést kívánok! -
Motion_Blur
félisten
válasz
ftomi74 #6583 üzenetére
Úgy hívják a megoldást hogy TyreGrip Adjustment Tool
Vagy értenek hozzá hogy hogyan kell meghekkelni a surface_materials-t hogy induljon a játék és TT-ben is elfogadja az időt.
Nagyon levágós pár embernél hogy csalnak, ugyanazzal a setuppal elég megnézni hogy adott egyenesben 10km/h-val gyorsabb. Nincs olyan tökéletes kigyorsítás amivel annyit lehet hozni...
-
Rolly Dy07
senior tag
-
Trihorn
tag
válasz
ftomi74 #6517 üzenetére
Megnéztem a kanyarlevágós srác pár videóját.. Ő lenne az
Ez most komoly, hogy így lehet ütni-vágni az autót segítségekkel?
Ha úgy váltanék vissza, ahogy ő teszi egyből megcsúszna a hátsó kerék és pörögnék, mint a ringlispiel.. A fékről már említést sem teszek.. xD
Vicces, hogy úgy ment Valenciában 1:37.0-t, hogy több kanyarban is lecsúszott a helyes ívről. Mivel nekem nincs tapasztalatom a segítségek terén, ezért kérdezném, hogy ez most tényleg így van?Más:
Sikerült korrigálnom a füvezős körömet..
Bár itt is néha-néha belecsippantok a zöldbe de ez már érzésem szerint a sportszerűség határain belül van. Finomítottam az autó beállításain, nőtt a végsebesség és a lassú részeken is kezelhetőbb lett az autó. Ebben a körömben az agresszív vezetés mellett megpróbáltam a pontosságra is némi hangsúlyt helyezni. Többé-kevésbé sikerült is..
Videó itt.. -
Steady74
addikt
válasz
ftomi74 #6335 üzenetére
esőben??? báz milyen már ez a program? 1/1 esőben, valencia, utcai pálya... azért kipróbálom
azt lestem el vixentől, hogy egyenesek előtt állít az első szárnyon, utána visszateszi. Gondoltam montrealban megnézem mit tud ez a teknika... 3/1 ről 2/1 hozott kemény 3 km/h pluszt, ami lehet a jobb kigyorsítás miatt isszóval nekem ez nem jött be
-
paramparya
őstag
válasz
ftomi74 #6309 üzenetére
Ránéztem, de nem mertem nekiállni ezzel, mert úgy tűnt, mint egy msi radeon kártyákhoz való cucc, nekem pedig palit nvidiám van
Szerk: közben megtaláltam lent, hogy N400 series, az már biztos stimmel
Persze gondolom nem véletlenül ajánlod, ezért holnap ki is próbálom.
A kormányszög megnyugtat, hogy nem gond, féltem is kicsit, amikor ezt választottam a 900 fokot forduló logitech helyett, de minden más emellett szólt.@(#6310) Steady74:
A játék SSD-ről fut, de a mikrolagok miatt a replay fájl mappáját symlinkeltem a másik hdd-re, amitől szerencsére megszűnt a mikrolag, de így mindkét vinyó használatban van.
Van viszont egy esata-s rackem a filmeknek, azt is rárakom a gépre holnap, és akkor már nagyon jó lesz, pláne ha lejjebb veszem a felbontást is 1680x1050-ről, és nem 2G lesz másfél perc -
paramparya
őstag
válasz
ftomi74 #6294 üzenetére
Megfogadtam a tanácsod, de inkább már valenciának estem neki, mert ott tartottam a karrierben.
Hát voltak feszült pillanataim, néha abba kellett hagyni és pihenni kicsit
Viszont kezdem úgy érezni, hogy a váltásra lassan ráérzek, és az időim is javultam, némi time trial-os gyakorlás után force indiával legend szinten hatodik helyet tudtam megcsípni, de vannak még hibák bőven. 1:43 alja lett.Pl. a hídra vezető kanyar előtti éles kanyart (8-as) nem tudom elég szűken venni, és nem tudom pontosan, mi lehet a gond. Egyrészt Thrustmaster F430-asom van, nem tudom, hogy itt számít-e, hogy csak 270 fokot fordul.
Másrészt az ingame videók, amit találtam a neten, azok mclarenek és red bullok voltak, de láttam, de itt pl virgin-nel veszi valaki ugyanúgy:
http://www.youtube.com/watch?v=-Pm14GRioNc#t=0m30s.Csinálok is majd egy videót róla, hátha látszik, mi a gond, de a fraps-szal azt tapasztaltam, hogy 30fps-re állítva a felvételt eléggé elkezd tőle szaggatni, pedig azt jelzi, hogy 60fps megvan. Van valami trükk?
-
paramparya
őstag
-
Unbaised-Ben
senior tag
válasz
ftomi74 #6285 üzenetére
Természetesen cockpitview-ra gondoltam, és race 07-el próbáltam ki, a három monitort. És továbbra is tartom azt, hogy egy 16:9-es szélesvásznú monitorhoz képest elenyésző különbséggel látsz csak többet. Persze ülés virtuális mozgatásával, sokat lehet javítani.
Játéktól is függ persze, egy nyitott cockpites autóval lehet, sokkal kényelmesebb, de ha egy zárt karosszériást nézünk, lehet már annyit nem számít. -
Rototti
senior tag
válasz
ftomi74 #5769 üzenetére
Ez így azért nem teljesen igaz. Az oké, hogy Schumi miatt már jóval a vége előtt lehetett tudni, hogy ki lesz a VB, de a futamok sokkal többet adtak, mint most. Ráadásul ne felejtsük el a Schumi, Kimi, Alo triót, akik sokszor izgalmassá tették a vb pontversenyt.
Most meg minden sz.rt bevezettek, de csak egyre kevesebb előzést látunk. Tavaly a vb izgalmas volt, de a futamok kevésbé. Alo sem bírta megelőzni Petrovot, pedig biztos volt nem kicsi sebességkül. a két autó között. Na meg már nem látunk olyat, hogy valaki a 17. helyről nyerjen meg egy futamot... -
polonic
félisten
válasz
ftomi74 #5769 üzenetére
Ez???
Alig van előzés, sőt, nincs is. Izgalom csak akkor van, ha esik az eső. Mit gondolsz, Bernie is, vajon miért akar mesterséges esőt? Tudja ő is az igazságot.
Hol vannak a régi, igazi párharcok? Hol vannak az olyan esetek, mint, amikor Kimi átgázolt a mezőnyön. Hol vannak a Schumi és Mika féle párharcok, aztán a Senna és Prost féle versengés?
Ez a mai f1, egy agyonszabályzott valami. Mik ezek az abszurd szabályok?
A red bull megbízhatatlansága miatt volt tavaly és azelőtt is valamennyire kiélezett a vb küzdelem. Ha rendben van a megbízhatóság, még ennél is unalmasabb lett volna. -
Trihorn
tag
válasz
ftomi74 #5684 üzenetére
Hello!
Én 8-8 as szárnnyal mentem az időt Monacoban.
Sajnos a többi beállítás lehetetlenné teszi, hogy lejjebb vegyem a hátsó szárnyat pedig jól jönne még egy kis topspeed.
A váltóval trükköztem egy nagyot, majdnem 1mp.et hoztam a régebbi időmön.
A pontos setupot holnap felteszem ide, azért holnap mert amilyen balfék vagyok nem mentettem el a legvégsőt, amivel megfutottam de nagyjából emlékszem rá és még le kell tesztelnem.
Csinálnék videót is de nekem a patch óta nem működik a replay TT-ben, realtime-ban meg nekem is fps problémám van.
Sziszifusz, neked hogy-hogy működik a replay? Van rá valami javítás?
Én úgy gondolom 1:10 elejét is, vagy még jobbat is meg lehet futni de az első és utolsó kanyar trükkjére még nem jöttem rá és az alagút utáni sikán sem szokott büntetés nélkül hibátlanul sikerülni..:: VixenishDrop25 ::.
-
KaraDani
addikt
válasz
ftomi74 #5692 üzenetére
Sajnos az nem az. 50%-on ad lineáris kormányzást. (beállítom a kormányt 180 fokra, akkor állóhelybe szépen látszik, hogy úgy mozog együtt a virtuális meg a rendes kormány)
A gond az, hogy minél nagyobb a sebesség annál kisebb a max kerékelfordulás, míg a kormányforgása ugyanaz. (ugyanazt a kanyart ha beveszed gurulva 50-el, meg rendes tempóban mondjuk 150-el teljesen más kormányelfordításra lesz szükség) A legtöbb játékban ez benne van, hogy a kisebb elfordulású kormányosokat, meg billeseket segítse, de a simekben ki is lehet venni (rFactor, Race sorozat, GTR sorozat), gondoltam hátha itt is ki lehet valahogy iktatni valami file buherálással, de nem találtam semmi ilyet. Codemasters forumon is találtam ilyen kérdést, de választ hónapok óta nem kapott az illető, gondolom akkor nem lehet. -
Cobb
tag
válasz
ftomi74 #5684 üzenetére
Én is ezzel a szárny állással megyek!
Letöltöttem a szellemautódat, gyakorlatilag az első kanyar ahol megversz, és a célig tartod az előnyt!Az a baj,hogy a sok mod miatt pont Monaco-ban nem látom az első kanyart annyira sötét...!Kár volt feltelepíteni a modokat...! Nagyon sok türelemmel, biztosan lehet még bőven javulni!
Hétvégén neki fexem majd!
Addig is sok sikert és jó időeredményeket!!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Eladó konfig! Ryzen 7 7800X3D 2TB SSD 64GB DDR5 RX9070XT 16GB!
- Új, makulátlan állapotú Samsung Galaxy Buds FE, fehér, fél év garancia
- Új, makulátlan állapotú Samsung Galaxy Watch7 44mm ezüst, 2 év garancia
- Új, makulátlan állapotú Samsung Z Fold 6 256GB Tengerészkék, független, 2 év garancia
- Használt TP-Link Deco M4 - AC1200 Router (Mesh-ként is használható)
- Samsung Galaxy A52s 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone X, 256GB, Kártyafüggetlen
- AKCIÓ! AMD Ryzen 9 7950X 16 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB THERMALTAKE Core V21 500W
- Huawei Nova Y70 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest