- Fujifilm X
- Milyen TV-t vegyek?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- OLED monitor topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Everest / AIDA64 topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Tapasztalataim (egy verseny alapján) vegyes-felvágottban alább...
KIPÖRDÜLÉS
---------------------
Korábban olvastam olyan véleményeket, hogy szinte soha nem pördíthető meg a kocsi. Hát dehogynem: úgy kib*assza a seggét "kövér gázra", hogy öröm nézni. Persze minden segítséget kikapcsolva, beleértve a kipörgésgátlót, hozzávéve, hogy gamepad használatával könnyen túlkormányozható az autó (limitált az analóg karok mozgástere, nem mindig könnyű a megfelelő szöget eltalálni).Kormánnyal nyomulók persze lehet, hogy másképp látják, majd - talán - megnézem - nappal - a G25-tel is. Ja és ez még tök száraz pályán volt, gondolom esőben ehhez képest úgy kell a gázzal bánni, mintha tojásokon lépkednél. Legalábbis a GTR2-ből kiindulva.
Kicsit leizzadós feeling volt a fentiek fényében egy (csupán) 7 körös futam(ocska) a Hungaroringen, pláne, amikor durván elkezdett fogyni a gumi.
Azért elsőre megnyerhettem volna (a pole megvolt az "amatőr" AI ellen), csak a 6. körben pikk-pakk megforogtam a kettes kanyar kijáratán, és le is törtem az első szárnyat (meg amúgy is nyakamon volt Vettel - miközben én Massának adtam ki magam). Ha rögtön kapcsolok, hogy ott a flashback lehetősége, akkor "visszatekerem" az időt, és másodszorra nem szúrom el azt a kanyart, nade mindegy...
DEFEKT
-------------
Újraindítva a versenyt meg egy jó kis defektet sikerült összeszednem szintén a 6. körben. Ezzel kapcsolatban is írta valaki, hogy "random" kap defektet, nem is "sárga" előtte a gumi-jelzés: hja kérem, a gumi hőmérséklete lehet, hogy optimális (így zöld), de ha már sz*rrá van kopva, akkor sajnos könnyen szétmehet - lásd a kijelző másik állását, ahol bizony a sárga, narancssárga és piros átmeneten végiggyalogol, mire fekete lesz (defekt).TÖRÉS
-----------
Úgy tapasztaltam, hogy szépen törik az orrkúp is, meg persze az első szárny, még kisebb ütközéseknél is: ez is valszeg beállítás kérdése volt annak, akinek nem.Végeredményben a harmadik újraindításra megelégedtem egy második hellyel (amikor is rögtön a rajt után elszúrtam az első kanyart, de szerencsére Webber koccolt Alonsoval, Schumachert meg viszonylag gyorsan visszaelőztem, utána "csak" tartottam a második helyet).
IRÁNYÍTÁS KÉSEDELME
--------------------------------------
Ha másnak is nagyon késne a gázreakció (mint nekem elsőre), akkor nézzen körül az autó beállításoknál, mert van egy ilyen, hogy "Throttle Mapping", vagy mi a tököm, ami alapértelmezésben épp ilyesmit csinál (elvileg részben elkerülendő a gyakori kipördülést): FAST-ra rakva már valamivel értelmesebben reagál a gép, bár egy kicsit még így is késik az egész, még a váltások is furcsák picit...TELJESÍTMÉNY (FPS)
---------------------------------
Volt egy kérdés, hogy SLI-t használja-e: régebbi driverem van, ezzel biztosan nem. Mondjuk így is megvan a (majdnem) fix 60 fps, kérdés, hogy amikor beröcög (pl. 55 a 13-as kanyarban, de extrém esetben akár 45 talán a boxban), azon segítene-e az SLI, vagy inkább a procit pöcköljem feljebb (jelenleg csak 4G-n megy, de a 4,2 simán benne van, ill. a 4,4 is elérhető). Majd letesztelem, hogy mi limitál, mit érdemes tuningolni.Vagy miből érdemes visszavenni: jelenleg 1366x768 + Ultra beállítás + 8xAA+16xAF volt a(z alap)felállás. Természetesen DX9-ben vagyok, mivel csak DX10-es VGA-val rendelkezem, valamint amúgy is XP SP3-at használok (már: kell hozzá az SP3, anélkül nem települ, viszont a Live-hoz meg kell egy olyan hotfix, amit az SP3 kinyír, hovatovább magyar winre nem létezik az adott frissítés, így annak újrarakásához újra meg kellett hackelni a Windowst, mint anno). Kicsit kezdett fárasztani, mire sikerült életet lehelnem bele.
KONKLÚZIÓ
------------------
Szerintem a feeling rendben lesz a játékkal: ugyan nem szimulátor, de talán nem is akarja annak eladni magát, ellenben szórakoztató (egy TT-t és egy GP-t néztem eddig, mindkettőt a Hungaroringen), és tetszetős, tehát szerintem el lehet vele lenni, ha valaki szereti az F1-et.(1-2 óra nyüstölés során nem érztem "gagyinak".)
Új hozzászólás Aktív témák
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Fujifilm X
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Napelem
- Milyen TV-t vegyek?
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Hobby elektronika
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi 11T Pro 5G // 256GB // Számla + Garancia //
- Dell G15 5530 gyári kijelzőt keresek (DP/N: 0VPD4)
- Apple iPhone SE 2022 / 256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro Max 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3391
- Intel Core i5 3470 confidential Ivy bridge Quad Core
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest