Új hozzászólás Aktív témák

  • tildy

    nagyúr

    válasz stevve #5745 üzenetére

    Én úgy vagyok vele, ha van egy megvásárolt hardverem, ami garanciális, akkor joggal várom el, hogy ahhoz a hardverhez megfelelő támogatás legyen, illetve ne fagyjon meg, satöbbi.
    Nem érdekel a programozók nyígása, én is programozok, de ha feladat és hiba van, akkor azt meg kell csinálni!! LEhetőleg minnél hamarabb. Ha meg nem képesek rá, akkor ne adják ki a hardvert...Ennyi...

    Egz programozónak meg nem illik sz.rt kiadnia kezéből.
    Ati oldalán sheol nicns figyelmeztetés, hogz te hülye user, ha agpt használsz, mert ekkora lúzer vagy, akkor le se töltsd az új drivereket, hanem csak a 7.7t használd.
    Sehol semmi, csak akkor tudod meg mifene van, ha már 3napot ellevelezgettéla supporttal.

    Create: nem, nem vállaltam.
    Mond neked valamit az, hogy jóhiszeműen vásároltam? Eddig nem voltak gondjaim ati cuccokkal., évekig mentek ati kártyáim, driver hiba sem volt velük.

Új hozzászólás Aktív témák