Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
titán
válasz
->Raizen<- #38235 üzenetére
A VRAM temahoz itt van ez a friss video: [link]
16 jatek 1080p, egy van ami meguti a 6GB-ot (Rust), az FC5 van 5 folott, az AC Odyssey es a FH4 pedig 4 folott. A tobbi meg a 4GB-ba is belefer. Ez meg 1440p-ben is jo. Kb. olyan problema lesz a 6GB a kovetkezo 2 evben mint a GF1060-nal a 3GB volt eddig.
-
#04430080
törölt tag
válasz
->Raizen<- #38031 üzenetére
Nem fogod kiszámolni a 10 rétegnyi textúrát, csak az eslő kettőt
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
->Raizen<- #38031 üzenetére
jólmegszívattak
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
->Raizen<- #37913 üzenetére
a fenet nem.
illusztracio, 4Kban, 1080TI + 5960X (hangot vedd le, idegesito az arc)
a texturameretek folott kezd eljarni az ido, a geometriaja alacsony. nezd meg a koveket. nezd meg a foldet, hogy mai szemmel hogy nez ki a bumpmap / replacement map. nezd meg 1 percnel a karakter modellt.
tetejeben leesik 40fpsre akcio kozben a szamlalo 4Kban, szoval nagyon rosszul skalazodik magas felbontasokban modern hardveren az osszes DX10es cimhez hasonloan.
-
imi123
őstag
válasz
->Raizen<- #37796 üzenetére
Mikor ha nem hétvégén...
-
imi123
őstag
válasz
->Raizen<- #37790 üzenetére
Besértődött hogy Radeon VII-re gyűjtesz.
Tegnap volt valami win 10 frissítés,lehet az vágott alá. -
válasz
->Raizen<- #37709 üzenetére
Kiváló bányászkari lesz...
-
imi123
őstag
válasz
->Raizen<- #37709 üzenetére
Majd add oda a Ph-nak tesztelni.
-
válasz
->Raizen<- #37616 üzenetére
meglátjuk mennyi lesz miután lementek az első hiéna kereskedői túlárazott szériák.
CB OC val vega 64/ 1080 FE teljesítményre hozta még úgy is alacsonyabb fogyasztással Ez egy jó kártya lett.[link] Márciusra már talán beáll az ára. jelenleg 370 Euros áron rendelhető . -
#59036672
törölt tag
válasz
->Raizen<- #37608 üzenetére
Pont lesz@rom mit vettél.
-
válasz
->Raizen<- #37608 üzenetére
Vegyél mellé freesync monitort.. van olyan oldal az interneten ahol még nem írtad le hogy vettél egy tescós 4k tévét?
-
hokuszpk
nagyúr
válasz
->Raizen<- #35096 üzenetére
hogyhogy nemrendelted elő ?
-
#45997568
törölt tag
válasz
->Raizen<- #35016 üzenetére
Latom
-
válasz
->Raizen<- #35016 üzenetére
Inkább arra válaszolj hol láttál 2080-at.
Egy alaplap volt az amúgy és megkérdőjelezhető állapotban. -
#45997568
törölt tag
válasz
->Raizen<- #35014 üzenetére
Meselj meg andersen
[link]
-
Callisto
őstag
válasz
->Raizen<- #35007 üzenetére
Arra én is kiváncsi vagyok Bubika, hogy hol láttál.
-
válasz
->Raizen<- #35007 üzenetére
Láttál? Hol? Meséld már el!
-
Looserke
őstag
válasz
->Raizen<- #34980 üzenetére
a minecraft is jól szaladt a 4 magos 3570K-mon, attól még nem ez lesz a trend, az új játékok már mind kihasználják a 4+ magot/szálat
-
Looserke
őstag
válasz
->Raizen<- #34977 üzenetére
nyomj pár kört Battlefield 1-ben 64-fős szerveren...
-
hokuszpk
nagyúr
válasz
->Raizen<- #34878 üzenetére
csak ovatosan, lehet mergeskigyokat tenyeszt
-
GFerr56
aktív tag
válasz
->Raizen<- #34878 üzenetére
...és csak az első pár hónap lesz nehéz...
utána úgyis nő majd egy két végtagod...
pluszba...
Üdv
-
Archttila
veterán
válasz
->Raizen<- #34607 üzenetére
Biztos van rá valami magyarázat.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
->Raizen<- #34374 üzenetére
Ez DX12 alatt erősen programfüggő is. A meghajtó csak korlátozott mértékben segíthet. A drivernél elsődlegesen azért volt látható egy időben javulás az NV-nél, mert az AMD DX12 meghajtója máshogy van felépítve. Nagyon röviden arról van szó, hogy a gyártók számára szabad az implementáció kérdésében trükközni. A Microsoftot és a Khronost addig érdekli a dolog, amíg az adott implementáció átmegy a hitelesítési teszten, de arra magasról tesznek, hogy a hardverhez közel a driver mit csinál.
Az AMD megoldása egy tipikus KISS koncepció, keep it simple, stupid. Maga az explicit implementáció egy közös rétegben valósul meg, amit PAL-nak hívnak. És ez a Mantle óta létezik, azóta fejlesztik, van benne egy rakás pénz, és ami a legfontosabb, kb. 5 év tapasztalat. A Vulkan és a DX12 csak egy ICD-vel van a PAL fölé húzva. Tehát mindkét API esetében az alapréteg ugyanaz, vagyis ha ezt fejlesztik, akkor egyszerre javul a Vulkan és a DX12 meghajtó is. Ezt a rém egyszerű modellt azért alkalmazzák, mert annyira nehézkes a külön reagálni az API-kra, hogy rengeteg erőforrást vinne el a natív megközelítés, de így az erőforrásokat arra fordíthatják, hogy a PAL réteg legyen nagyon gyors.
Az NV megoldása ma már nem ilyen egyszerű. Régen ők is furcsán közelítették meg ezt, volt amikor a Vulkan API-t az OpenGL alól hívogatták, de a DX12-t is megpróbálták költséghatékonyan beintegrálni, de egyik sem sikerült. A mai meghajtóval már natív Vulkan és natív DX12 támogatás van átlapolásra vonatkozó rétegezés nélkül. Ennek az előnye, hogy tényleg specifikusan lehet az implementációval az API-kra reagálni, viszont hátránya, hogy a sok trükközés miatt egészen bonyolult a kód, és a karbantartása sokszorosan több pénzbe és humánerőforrásba kerül. Emellett ugye a mostani implementációk alig egy évesek, vagyis a tapasztalat alapján beépített teljesítmény is kevés bennük. Ezért tudtak az elmúlt évben sokszor javítani, mert akkor még csak pár hónaposak voltak az implementációk, és könnyű volt sebességet találni. Ahogy telik az idő, ez egyre nehezebb lesz, mert függetlenül attól, hogy kívülről nem látszik, azért a háttérben a kód fejlődik, és bizonyos változásokkal mikromásodperceket nyernek helyenként.
Az Intel DX12-es megoldása hasonló az NV-hez, de ők a Vulkan esetében csináltak egy érdekes dolgot. Hasonlóan rétegelték az implementációjukat az AMD-hez. Emiatt nagyon érdekes, hogy a DX12 implementációjuk nem annyira erős, de a Vulkannál a mostani kód hihetetlenül jó. Valószínű, hogy a jövőben döntenek majd arról, hogy a DX12-nál megoldják azt, hogy írnak egy kliensoldali modult a Vulkan implementációhoz használt hardverhez közeli rétege fölé. És akkor a DX12 implementációjukkal is áttérnek a KISS-re. Ezzel ugye az a baj, hogy élesben csinálják a váltást, ami egy csomó meglévő programnál hibát generálhat, de valószínűleg a hosszabb távú hatásai megérik. Látva azt, hogy mennyire jól működik a Vulkan driverükben a hardverközeli réteg, egyértelmű, hogy nem éri meg szenvedni a jelenlegi langyoska DX12 implementációjukkal.
Egyébként nem biztos, hogy az NV-nél jelenleg működne a KISS megoldás. Biztos van oka annak, amiért ők ezt kerülik, annak ellenére is, hogy az AMD-nél általánosan, míg az Intel Vulkan driverénél látványosan jól működik.
-
távcsőves
senior tag
válasz
->Raizen<- #34359 üzenetére
Azta ku... De beszoptad a mantrát.
34345 h.sz. Nekem mindig is gyanús volt, egyik szeme sem áll jól... Ugyanaz az ide pénzed tekintett!
-
Crytek
nagyúr
válasz
->Raizen<- #34255 üzenetére
Mivel se híre se hamva az 1180TI (vagy legyen bármi is a neve) és ahogy az árak kinéznek nem lesz 320k alatt így még jó pár évig ezen leszek. azt ki tudja mit hoz ez az időszak lehet konzolra áttérek. Xbox One-t lassan úgyis ingyen dobálják már...
-
válasz
->Raizen<- #33342 üzenetére
Forrás ehhez az AMD/NV ASIC-hoz? Sosem hallottam róla, nekem ez új.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
->Raizen<- #33304 üzenetére
Mi történt? Megijedt, hogy leváltod?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
->Raizen<- #33283 üzenetére
Gondolom még sosem játszottál a Ni no Kunival... Kb. a legjobb JRPG, amit valaha csináltak, és a második rész is igen kellemes. Bár szerintem az elsőt nem veri.
-
füles_
őstag
válasz
->Raizen<- #33255 üzenetére
-
Z_A_P
addikt
válasz
->Raizen<- #33246 üzenetére
szar amd
-
Raymond
titán
válasz
->Raizen<- #33236 üzenetére
Azert a ket proci nem ugyanaz, hiaba 4/4 mindketto. Egy Sky/Kaby kategoriaju proci valami DDR4-2133+ RAM-al elviszi a jatekot siman meg ha 100%-ot is mutat a CPU kihasznaltsag, Egy eleve lassabb Ivy szinten lassabb DDR3-al mar problemasabb lehet.
Szerk. Van egy direkt a 4/4 teljesitmenyre erre keszult HUB video: [link]
-
s.bala31
őstag
válasz
->Raizen<- #33223 üzenetére
Ac: origins nálam kifektette a régi i5 3570-et ultra, vhq beállításon. Olyan volt mint egy képregény.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
->Raizen<- #33198 üzenetére
Ezek komplex hibák. Okozhatja a program, az adott Vulkan implementáció, vagy az adott hardver is. Amíg nem vizsgálják meg a fejlesztők, addig nem igazán tudni, hogy ki hibázott. Én ilyet nem tapasztaltam, de ugye a Wolf 2-nél ennek eleve nincs sok jelentősége, mert az AMD más kódokat futtat, mind az NVIDIA, tehát lehet, hogy pont az NV-re írt kódokban van a bug.
(#33199) TTomax: A több rajzolási parancs több grafikai objektumot jelent. Alapvetően minden dolognak a számítása, amit a kijelzőn látsz egy rajzolási paranccsal indul, minél többet tudsz ebből kiadni, annál több dolog jeleníthető meg a kijelződön. Leegyszerűsítve ez a lényeg. Ezért ugrott a Bethesda 1k-ról 30k-ra a Wolf 2-nél. Persze az OpenGL miatt overkill lett végül az eredmény, de megoldották azzal, hogy lelőtték az OpenGL-t.
(#33200) darkhorse: Igen. Bármi ami a megjelenítőn látható az egy rajzolási parancsból születik. Háromszögek, árnyékok, effektek, stb-stb. Minél több rajzolási parancsot lehet kiadni, annál részletgazdagabb lehet a végeredmény.
Pedig vannak a Wolf 2-ben aranyos dolgok. Technikailag a játék számokban 30k draw/frame, 6 millió háromszög/frame. Különleges benne, hogy a köd egységesített volumetrikus megoldás, vagyis minden fény, árnyék, akármi kölcsönhatásba lép vele. A vízfelszín is tesszellált, ami egy compute shader old meg aszinkron compute-on keresztül, és minden vízzel történő kölcsönhatás hullámokat generál a víz felszínén, amely hullámok újabb hullámokat generálnak amikor visszaverődnek az egyes felületekről és egymásba ütköznek. Ez is egy compute shader aszinkron compute-on. Ezek ilyen technikai trükkök, amelyek igazából relatíve számításigényesek, de mivel úgyis aszinkron compute-ban futnak, így belerakták, mert az aszinkron feldolgozás miatt olcsók. -
imi123
őstag
válasz
->Raizen<- #33193 üzenetére
Hát nagyon sajnálom a Vega-t mert egy kiváló kártya.
Nagyon jó a 980 is.Kapott mellé egy PS4 Pro-t.
Aztán majd meglessük a nextgen NV-t. Már ha lesz még idén,és bankot sem kell rabolni ha meg akarom venni -
válasz
->Raizen<- #33155 üzenetére
Ebben a játékban van ShitWorks? Mert a Unityben egyébként igen.
-
Z_A_P
addikt
válasz
->Raizen<- #33155 üzenetére
ez már a sokadik játék....
...ahol allo kepen nezve(!), csuszkaval valtoztatva(!!) gyorsan oda-vissza(!!!), elhanyagolhato kulonbseg van a low es a max kozott
(kiveve FPS...) -
FLATRONW
őstag
válasz
->Raizen<- #33140 üzenetére
Akkor ezek szerint megoldódott a Forza 7 gondod?
Mi volt a baja? -
válasz
->Raizen<- #33137 üzenetére
Ugyan már Darky, csak nem értem miért itt kell ezt, de akkor áruld már el kérlek mi köze van a 4k tévének a topik témájához.
-
válasz
->Raizen<- #33129 üzenetére
Legalább offba tedd a hülyeségeid.
-
Raggie
őstag
válasz
->Raizen<- #33129 üzenetére
Én sem vagyok egy nagy FPS hajhászó, de azért a 24-30 FPS nekem is kevés kicsit. 970-hez felesleges volt szerintem 4k-s megjelenítőt venned, de te tudod.
-
Hajdi
senior tag
válasz
->Raizen<- #33129 üzenetére
Vega + Freesync, 2k, Chill ès a kèp, olyan sima mint a baba popsija + alig eszik. Èn nyertem
-
Raggie
őstag
válasz
->Raizen<- #33125 üzenetére
Akkor az aztán tényleg "élmény" lehet...
-
Venyera7
senior tag
válasz
->Raizen<- #33122 üzenetére
Konzolon?
-
Venyera7
senior tag
válasz
->Raizen<- #33087 üzenetére
Engem az érdekelne, hogy visszaesnek-e az árak majd, vagy már ennyibe fog kerülni az új gen...
-
válasz
->Raizen<- #33087 üzenetére
Ügyi vagy.
-
Callisto
őstag
válasz
->Raizen<- #33057 üzenetére
Ez tökéletesen így van. Egyébként pedig konzollal semmi baj nincsen. Legjobb gaming cucc. Sem a PC-vel. Csak mindegyik másra jobb.
-
cskamacska
addikt
válasz
->Raizen<- #33055 üzenetére
"mai játékok elsöprő többsége bizony konzol port" résszel azért vitatkoznék.
http://store.steampowered.com/ Sztím főoldal egyénre szabott, de neked ami megjelenik légyszíves sorold fel a konzolon bejáratott címeket, amiket alamizsnaként a nyomorgó játék nélküli pécések elé dobtak, azt is gagyi módon fillérekből átírva.
Segítségül a https://www.gog.com/ GoG főoldalt is megnézheted, különös figyelemmel azokra a 10-20 éves konzolos klasszikusokra, ami a next gen konzolokon bőséggel elérhető, de a szerencsétlen pécések hiányt szenvednek azokból is.
-
cskamacska
addikt
válasz
->Raizen<- #33048 üzenetére
Ha ilyen könnyen váltasz konzolra, akkor ott eleve problémák voltak. PC-t kizárólag AAA konzol portok játszására használni, pláne ha nem nagyon használod ki az extra szolgáltatásokat, viszonylag luxus.
Ha meg kihasználod az extrákat amit a PC ad, akkor nem "váltasz" konzolra, max veszel mellé egyet, több lehetőség mindig jobb megoldás.Tegnap este éppen egy barát Men of War Assault Squad 2-hez(csak PC) készített Steam Workshop küldetésének tesztjéhez vártuk hogy összegyűljön a koop brancs, és Steam chaten felmerült hogy esetleg majd ki lehetne próbálni a Darwin Project-et(csak PC és Xbone) illetve a zakciós Sudden Strike 4-et(csak PC és PS4, de konzolon gyötrelmes mert ugye RTS). SuSt4-et egy másik barát Steam Broadcast streaming videóval be is mutatta, ha már ott voltunk.
Csütörtök este pedig Just Cause 3-hoz válogattam jobb képességű káosz modok közül, mert túl nyugalmasnak tűnt a vidék egy polgárháborús övezethez képest.
No nekem így egy fokkal nehezebb lenne váltani, mint hogy megunom az aktuális konzol porttal való szenvedést, és akkor morciból sohatöbbetpécégéming.
-
Televan74
nagyúr
válasz
->Raizen<- #33050 üzenetére
Nekem megmarad a jelenlegi PC -m, és jöhet mellé a PS4,az exkluzív címek miatt.
-
Crytek
nagyúr
válasz
->Raizen<- #33048 üzenetére
Gyenge vagy és csoró
-
Remus389
veterán
válasz
->Raizen<- #33023 üzenetére
Sosem tudod meg, ha nem raksz fel egy ingyenes hirdetést.
-
Remus389
veterán
válasz
->Raizen<- #33021 üzenetére
Koszonjuk a magyarazatot, sajnos nem tudok meg hasznaltan se szervalni legalabb egy 390 est hozza. dehogynem, feladsz egy hirdetést hogy cserélni akarsz, ha jól tudom teljesítményük megegyezik
-
FLATRONW
őstag
válasz
->Raizen<- #33017 üzenetére
Adhatnak ki frissítést, de sajnos a DX12-vel megváltoztak a játékszabályok. Gyártók és fejlesztők még inkább egymásra vannak utalva.
Átlag felhasználót nem érdekli, hogy miért fut rosszul a játék. Ha azt látja, hogy a játék frissítése barmolt el valamit, akkor okkal kritizálhatja a fejlesztőket. És ez fordítva is igaz. -
FLATRONW
őstag
válasz
->Raizen<- #33012 üzenetére
Nem azt írtad, hogy a játék frissítése után jöttek a hibák?
Mert ha igen, akkor nem az NV a sáros. -
cl.aci
aktív tag
válasz
->Raizen<- #33009 üzenetére
Vagy esetleg az NV drivert
-
Tomdriver
őstag
válasz
->Raizen<- #33006 üzenetére
Tegnap adtam el R9 390-et jó óccsóért, nem figyeled az aprót. Igaz, kb. 2 óráig volt csak fent.
-
válasz
->Raizen<- #33003 üzenetére
Papa, ez itt senkit nem érdekel.
-
Petykemano
veterán
válasz
->Raizen<- #32993 üzenetére
Ne vegyél több Picasso márkájú monitort.
-
válasz
->Raizen<- #32993 üzenetére
És ez most az AMD, vagy az NVidia hibája szerinted? Vagy csak eltévedtél?
-
cyberkind
félisten
válasz
->Raizen<- #32965 üzenetére
Én is, aztán meglátom az árazást és nem is érdekel.
-
imi123
őstag
válasz
->Raizen<- #32883 üzenetére
Sajnos nincs 1050.Ti-m.
Csak vagánykodok hogy van. Szóval tiéd a biznic. -
HSM
félisten
válasz
->Raizen<- #32883 üzenetére
Szerintem alig várja, hogy végre elcserélhesse egy 970-re...
-
imi123
őstag
válasz
->Raizen<- #32883 üzenetére
Ne rontsd az üzletem kérlek.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
->Raizen<- #32874 üzenetére
A GPUOpen a nyílt forráskódot jelenti. De ne érjen senkit meglepetésként, hogy a Far Cry 5 esetében az id tech játékokhoz hasonlóan kétféle shader IR path lesz szállítva. Egy speciális gyors kód az AMD-nek és egy szabványos kód az Intel/NV-nek.
-
Habugi
addikt
válasz
->Raizen<- #32866 üzenetére
Az valami M$ Storeos balhé nem?
Ezzel annyi a probléma, miszerint önszántamból sosem telepítek vírust a gépre..
-
Habugi
addikt
válasz
->Raizen<- #32857 üzenetére
Toljak egyet a 390X-el a poén kedvéért?!
Szereted konstatálni amikor egy-egy "NV-sebb" címben a mighty 970 gyorsabb kicsit a 290/290X-nél, a topicban megszokott szóhasználattal élve, bealázza, kettéh*gyozza, szétbünteti stb.., ez a bench annyira patent erre a célra hogy állítom neked olyan sallert tudnál leosztani a 390X-nek.., legalább tucatnyi bohócfelpolírozásra elegendő funfactort tudna szolgáltatni..?!
-
wjbhbdux
veterán
válasz
->Raizen<- #32667 üzenetére
így viszont a gamerek akarva akaratlanul AMD konzolra váltanak, és nem fogják az Nv jó hírét kelteni a baráti köreikben, visszaesik az elmúlt években végre fellendült PC master race, mire vége az aranyláznak már mindenki konzolos lesz megint.
Az AMD a túlélésért küzd és el kell adnia bárkinek kártyáit, de az Nvidia megtehetné, hogy lekapcsolja a bányászatot minimális veszteségek mellett, ami a jövőben megtérül. -
válasz
->Raizen<- #32667 üzenetére
Jah pont ezért nem ér semmit ez a fejenként két kártya limit... ez a kishalaknak lehet gond max, de azoknak sem... csak átmegy egy másik boltba (elméletileg), de az igazi baj az akik nagykerbe veszik nagy tételbe.
-
Petykemano
veterán
válasz
->Raizen<- #32669 üzenetére
(Geforce Now)
-
Tomdriver
őstag
válasz
->Raizen<- #32606 üzenetére
Én csodálkozom magamon a legjobban, de ez a 390 a legkitartóbb nálam, lassan két éve. Mindég csúcskártyáim voltak, de ez valahogy rajtam ragadt, talán mert vártam az AMD fejlesztést 1080 Ti ellen, de mint látjuk nem jött be.
Ez idő alatt viszont nálam soha nem nyekkent meg 3 monitorral, legyen az iRacing, AC vagy Pcars (főleg szimulátorokkal játszom), de még Oculus alatt sem. (iR és Pcars alatt nekem 970 nem jött be!)
Az egyik legjobb karim.
Valszeg rövidesen egy 1080 Ti boldog tulajdonosa leszek, de a 390-et bántani nem engedem! -
Tomdriver
őstag
válasz
->Raizen<- #32604 üzenetére
Nem unod még?
Nekem volt mindkettő és a 970-től váltam meg, mert amivel toltam azzal a 390 volt jobb... (valszeg nem egyedül vagyok így.) -
HSM
félisten
válasz
->Raizen<- #32517 üzenetére
"Driver szempontból sincs úgy megtámogatva már a 290 mint egy 39x szériás vga."
Ne zavarjon egy percig se, hogy ugyanaz a csip, ugyanazzal a driverrel....Hülyék lennének külön drivert írni neki, nem önmaguk ellenségei. Minden szempontból nonszensz.
(#32519) fules: )) : Ha jól emlékszem, egyedül a display motorjában van egy minimális változás, van valami rétegfeature, amit beépítettek, de az is lehet, csak bugfix csipen belül.
-
füles_
őstag
válasz
->Raizen<- #32517 üzenetére
Ugyanúgy jobb lenne, mint a referencia 290, de nem annyival, mint azelőtt. De egy Tri-X 290-nél vagy PCS+ 290-nél már nem biztos hogy jobb lenne a 970 ugyanabban a Skylake konfigban.
Elárulom, hogy a 390/390X-re írt optimalizációk 95%-a ugyanúgy javít a 290/290X-en is. Maga az alapdizájn ugyanaz a 290/X és a 390/X esetében, Hawaii, csak átnevezték Grenada-ra pár apró módosítással. -
Remus389
veterán
válasz
->Raizen<- #32517 üzenetére
Mindenidők egyik legrosszabb, throttlingoló, 90 fok fölötti üzemi hőmérsékletű referenciakártyáját hasonlítod egy aftermarket kártyához? A másik az, hogy az egyik egy őskövület FX konfig, amit játékokban az újabb i3-asok is megelőznek, a másik meg egy i5-ös Skylake konfig...
Ebben azért igaza van fülesnek, nem hajtja ki a 290-est az FX.
Ebben a vitában Fülesnek van igaza, egyértelműen. Nem csoda hogy lapoznál már, hisz kínos kezd neked lenni.
-
füles_
őstag
válasz
->Raizen<- #32515 üzenetére
Kérdezem én, amikor a 290 és a 290X kártyák megjelentek, hol volt még a 970? A 290/X-ek a 780 és a Titan ellen jöttek, majd a 290X ellen jött a 780Ti. A 970 hivatalos ellenfele a későn megjelent 390 volt. Amúgy meg teljesítményben majdnem ugyanazt tudják, csak a 300-as széria sokkal jobb hűtési megoldásokat kapott.
Most komolyan csodálkozol, hogy nálad jobban teljesített a 970, mint a 290?
Mindenidők egyik legrosszabb, throttlingoló, 90 fok fölötti üzemi hőmérsékletű referenciakártyáját hasonlítod egy aftermarket kártyához? A másik az, hogy az egyik egy őskövület FX konfig, amit játékokban az újabb i3-asok is megelőznek, a másik meg egy i5-ös Skylake konfig...Bocsi de ez egyáltalán nem mérvadó.
-
füles_
őstag
válasz
->Raizen<- #32513 üzenetére
Ember, nézd már meg azt a 7 hónapos videótesztet amit előbb linkeltem.
De inkább leírom neked.
22 játék átlaga:
-GTX 970 (gyári): 75 fps
-GTX 970 (OC): 84 fps
-R9 390 (gyári): 80 fps
-R9 390 (OC): 84 fps1-3 évente jön olyan játék, amiben a Hawaii a GTX 970 előtt van. Ez tetszett.
Akkor most nézzük át a Guru3D tesztjeit.
[link]
A FarCry Primalnál tartok (2016.3.1), eddig 18 játékban szerepelt valamilyen Hawaii kártya és GTX 970, ebből a 18 játékból 14-ben volt erősebb a Hawaii, 2-ben egál, és 2-ben a 970 volt erősebb. Ehhez már nem fűznék hozzá semmit. Ha szerinted ez nem villantás a 2013-as Hawaiitól akkor nem értelek.Mondja ezt az akinek még csak nem is amd gpu van a gépében
Csak attól mert jelenleg NV-m van még nem fogom a 970-re azt mondani, hogy jobb kártya, mint a 390, mikor nem az.Na de igazán lapozhatnánk már.
Csak rájössz már, hogy mekkora hülyeségeket beszélsz. -
füles_
őstag
válasz
->Raizen<- #32511 üzenetére
Oké, te ezzel a két játékkal játszol, neked jobb választás volt a GTX 970, de akkor ne általánosíts és ne állítsd azt, hogy a Hawaii már nem egy jó GPU. Aki például pont az új Wolfensteinnel játszik, az meg sokkal jobban jár egy Hawaii lelkű kártyával, mint a GTX 970-nel, mert a 390X a 980Ti teljesítményét hozza.
-
válasz
->Raizen<- #32501 üzenetére
Remélem tudod, hogy ez ordas nagy trollkodás, amikor referenciának hozol egy hulladék játékot meg egy olyat, ami az egyik, ha nem a legrosszabbul futó játék AMD-n.
-
válasz
->Raizen<- #32501 üzenetére
Te mutatsz neki egy játékot, ő meg linkeli 22 játék átlagát.
mod: két játékot
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
->Raizen<- #32499 üzenetére
A meltdown OS szinten javítható és tegnap jött is Windows frissítés rá. Erre az Intel prociknak szüksége van.
A spectre bonyolultabb. Egyrészt OS szinten lesz rá reakció, de ahhoz, hogy ezek hatásosak is legyenek, szükség van a BIOS frissítésére is. Itt az első támadási variációt elég OS-ben foltozni, de a második variációnál az egyes platformok igényelhetik az újabb firmware-t. Én még abban sem vagyok biztos, hogy a spectrét ennyivel megússzuk. Szerintem ez fejlődni fog, és újabb foltozások kellenek majd a jobban kidolgozott támadási variációkra. -
Egon
nagyúr
válasz
->Raizen<- #32492 üzenetére
Szerver környezetben igen ritkán szoktak egy napon belül feltelepíteni bámilyen frissítést, jellemzően legalább 1-2 napig tesztelik előtte, ergo kicsi a valószínűsége a szerver oldali problémának (illetve annak, hogy az említett frissítés okozza szerver oldalon).
Le kell törölni az ominózus frissítést kliens oldalon, és úgy tesztelni. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
->Raizen<- #32495 üzenetére
Világos, de az oka még nem tisztázott. Nyilván a Meltdown javítás okozhat ilyet multiplayer szinten, hiszen ott bejön a hálózati adatforgalom a képbe, amit pont érint az OS új struktúrája. Viszont single-ben, AI nélkül (ami ugye a Forza esetében szintén lehet szerver oldali) ettől a terheléstől majdnem megfosztod a rendszert, tehát minimalizálod az új OS struktúra hatását. Ergo, ha a kellemetlenséget a Meltdownra adott javítás okozza, akkor annak nem igazán kell jelen lennie AI nélküli single módban, de minimum erősen csökkennie kell a jelenségnek.
-
füles_
őstag
válasz
->Raizen<- #32489 üzenetére
A 970 még mindig csak tuninggal tudja behozni a 390-et. A teljes rendszer 40W-tal fogyasztott többet, amikor R9 390 kártya volt a gépben, ez biztos duplája a 970 fogyasztásának.
Az 390 teljesítményelőnyét balanszba hozza a kicsit több fogyasztás a 970-nel szemben, de szerintem a memória mérete a 390-en egyértelművé teszi, hogy melyik a jobb vétel. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
->Raizen<- #32493 üzenetére
Te ismered, hogy milyen sűrűn csinálja multiban.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
->Raizen<- #32490 üzenetére
Single-ben is próbáld ki AI nélkül. Akkor biztos nincs olyan terhelés a kernel felé, ami az új OS struktúrát annyira túráztatja, hogy tényleg érezhető negatív hatása legyen a teljesítményre. Ha így single-ben is problémás, akkor nem a meltdownra vonatkozó OS frissítés okozza.
-
HSM
félisten
válasz
->Raizen<- #32481 üzenetére
"Meg egy gtx 1080 at is meg meg fogott par optimalizalatlab dolog. 😀"
Akkor a megoldás: vegyünk belőle rögtön hármat, hátha úgy jó lesz... Hú, de drága ez a PC-Gaming! Oh wait.A GTX970 vs. 290X flémre inkább nem reagálok.
-
Callisto
őstag
válasz
->Raizen<- #31748 üzenetére
Én nem vagyok ős AMD-s, sem ős NVidiás, sem ős Inteles. Aki ilyen volt vagy az, azzal nagy baj.
És sosem vártam csodára. Mindig abból választottam amely az igényeimet a legjobb ár/érték-ben elégítette ki.Teljesen mindegy mi van ráírva.
-
Televan74
nagyúr
válasz
->Raizen<- #31744 üzenetére
Majd kiderül,ha kint lesz a csodadriver. Up to 50%!
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz
->Raizen<- #31744 üzenetére
Ugyis visszavált majd Radeonra...aztán majd zöldre. ŐsAMD-lovag, NV-val a gépébwn
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz
->Raizen<- #31740 üzenetére
Egyesek azt hisznek amit szeretnének. Ő dolguk, a Vega nem rossz de a jótol még picit távol áll. Csak szemüvegben ez nagyon nem látszik.
-
Csupingo
veterán
válasz
->Raizen<- #31736 üzenetére
Gondolom a boost 3.0 miatt azért már alapból is a határ közelében jár, kevesebb tartalék marad a kártyában. Érdekes, hogy a gtx 960-at (alap: 1127 MHz) kb. 1500-ig lehet feltornázni, a gtx 1050 ti-t (alap: 1290 MHz) pedig 1900 környékére.
-
HSM
félisten
válasz
->Raizen<- #31679 üzenetére
Nem nyert.
De tény, hogy most nem a VGA nálam a prioritás. A 290X-em is ezért ment az apróra. StarCraft2-zni ez a kis apró vacak is untig elég. És még erre se nagyon marad időm a legtöbbször. -
Petykemano
veterán
válasz
->Raizen<- #31662 üzenetére
Mit gondolsz miért kell a kvóta? 😃
-
Raggie
őstag
válasz
->Raizen<- #31650 üzenetére
Én nem konkrétan erre a játékra reagáltam, hanem a kolléga költői kérdésére, hogy "mikor lesz olyan DX12 játék már, ami gyorsabb, mint a DX11-es verziója?"
-
füles_
őstag
válasz
->Raizen<- #31618 üzenetére
Arról nem az AMD tehet, hogy a bányászat teljesen szétcseszte a VGA piacot. Majd ha lesz normális készlet mindenhol akkor bemegy 80e FT alá a 8GB-os RX 580.
Most nem éri meg RX 570/580-at venni, mert durván többe kerülnek, mint amennyit valójában érnek. De tavasz elején 76 ezerért meg lehetett venni az egyik legjobb 8GB-os RX 480-at, ebben az időszakban GTX 1060-at nem érte meg venni, mert az RX jóval olcsóbb volt. -
füles_
őstag
válasz
->Raizen<- #31616 üzenetére
Amikor kijött a Pascal akkor is meg lett mondva, hogy most 10% alá fog menni az AMD részesedése a diszkrét VGA piacon, még sem ment, sőt növekedett 10%-ot.
-
Televan74
nagyúr
válasz
->Raizen<- #31613 üzenetére
Persze mert 170.000 -ért nem kell ref Vega56,mikor 130.000 -ért megkaptam a mostanit.Még el is viseltem volna a Ref Vegát, 130.000 Ft körül.Ebből következik hogy nálam az ár döntött és az elérhetőség.Vega 56 -os kártyák hol vagytok? Mert se ref se custom,ami van pár darab annak az árát kicsit soknak találom.Ezt megint elk...tad AMD,de nagyon,mert alapjában véve nem lett egy rossz kártya.Elég is lenne nekem a teljesítménye.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Samsung Galaxy Xcover 5 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 10, Xiaomi Redmi Note 10s, Xiaomi Redmi Note 10 Pro
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 7 128GB, Yettel függő, 1 Év Garanciával
- Eredeti DELL 240W töltők (LA240PM160)
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest