Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz cskamacska #30057 üzenetére

    A Windows Store pont olyan bolt, mint a többi. Maga az UWP verzió akármelyik áruházban üzemképes lenne, ha az adott áruház támogatná az UWP platformra írt alkalmazások futtatását.

    Az meg nem olyan egyszerű, hogy elérhetővé teszi mondjuk az MS a saját UE4 kódját a fejlesztőknek, mert az a kód natívan Windows 10 komponensekre van fejlesztve, mindenféle legacy API támogatása nélkül, tehát marha sok idő lenne az egészet már szimplán Steamre portolni. Ez már csak azért is nehéz, mert az eredeti UE4 a sok támogatott platform miatt használ egy alapvető réteget arra, hogy ne kelljen annyi OS-t dedikáltan támogatni, és elég legyen magát a motort egy amolyan keresztrendszeres keretre ráemelni. Ez az alsó réteg az OS-ek és azok egyedi komponenseinek direkt támogatását megoldja, míg felette egységes lehet a kód. A Microsoft ezt teljesen kidobta, és náluk az egységes kód natívan UWP-t, DirectX-et, és egyéb Windows 10 komponenseket céloz. Ezért nem lehet rengeteg dolgot visszaműteni az Epic motorjába, annak ellenére, hogy a Microsoft is UE4-et használ.

    Úgy képzeld el ezt az egészet, mint egy autót. Az UE4 egy szimpla utcai járgány, tök általános beállításokkal. Ezt az MS megvette, és átépítette egy versenygéppé. Sokkal gyorsabb és hatékonyabb lett így, annak ellenére, hogy maga a kocsi, főleg a motorja ugyanaz. Viszont az MS kocsija így már csak száraz aszfalton (Windows 10-UWP-DirectX 11.L-WDDM 2.0) üzemképes, míg a normál UE4 még megy esőben (Windows 7/8-Win32-Vulkan), sárban (Linux-Vulkan), hegyen (Linux-OpenGL), homokon (Android/iOS), bármin (képzeld ide, amit még nem írtam), de persze sokkal lassabban. De az MS sose akarja kivinni esőbe, nekik tök elég az, ha csak száraz aszfalton megy.

Új hozzászólás Aktív témák