- 200 milliárd dollárt önt a memóriagyártásba a Micron
- Elképesztő mértékben tömörítenék be a nagy nyelvi modelleket
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Milyen házat vegyek?
- Philips LCD és LED TV-k
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Fujifilm X
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
- SSD kibeszélő
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #30065 üzenetére
A HPG-n volt róla szó, hogy a Microsoft UE4 verziója jó 50-60%-kal gyorsabb, mint az alap UE4. Ez ilyen nagy átlag. Bizonyos körülmények között kisebb a különbség, de esetenként akár két és félszeres is. Az ARK-ba ebből a verzióból emelték át az optimalizálást.
Ettől még a Vulkanon futó Linux verzió gyorsabb.
Egyáltalán nem volt katasztrófa. A Quantum Break azzal küzdött, hogy a legtöbb DX12-es játékkal ellentétben a fejlesztők nem hagyományos bindinget használtak, hanem elsőként rámentek a bindlessre. Azt sajnos nem tudták, hogy ilyen körülmények között nem működik az NV D3D12-es implementációja. Viszont AMD-n és Intelen jó volt a kód. Igazából már NV-n sem olyan katasztrofális, mivel azóta javult a meghajtó, de a régi implementációval tényleg nagyon szar volt. Ezért viszont nem a Remedy a felelős, ők csak jóhiszeműen kihasználták a D3D12 egyik fő újítását, bízva abban, hogy a piacon lévő hardverek hatékonyak vele.
A Steam verzió azért kapott DX11-et, mert az NV kérésére visszatértek az eredeti motorstruktúrára, mivel a GeForce egyszerűen nem alkalmas ezekre a modernebb bekötésekre. Emellett utólag kiderült, hogy a Steam verziónál minden gyártó külön paraméterezhette az effekteket, hogy ebből se legyen gond. Ezért van nagy különbség a képminőségben az egyes hardverek között.
Az meg, hogy szebben futott relatív. Intelen és AMD-n még mindig a D3D12-es verzió a jobb. Esetenként jelentősen.
Az nagyon tipikus egyébként, hogy a GeForce architektúráknak egyszerűen nem fekszik a bindless, illetve az a fajta motorstruktúra, amivel ez elérhető, mivel lezárja a hardverbe épített összes fast pathokat. Az Intel és az AMD architektúrák viszont pont erre vannak tervezve, memóriaalapú rendszerként működnek (az Intel ezt csak brute force-ból emulálja, de kétmillió slot van beépítve tehát az eredmény ugyanaz) kevés fast path, és kigyúrt általános pathok.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- LEGO klub
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- One mobilszolgáltatások
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Milyen házat vegyek?
- Honda topik
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- bb0t: A könyvelő szakma halott?
- Gumi és felni topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- LG 34GS95UE - 34" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Szerezd be most az érzékelhető különbséget! Akár 0% THM-re
- Lenovo ThinkCentre M910q Mini PC / i7 7gen/8GB RAM/240GB M2 SSD/12 hónap jótállással
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest