Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Dtomka #30073 üzenetére

    Nem igazán fog változni. A problémát a memória menedzselése jelenti. Egyszerűen egy csomó szemét keletkezik a VRAM-ban, mert rossz az allokációs stratégia, amit nagyon nehéz lenne javítani. Minél több memóriád van, annál jobb lesz a helyzet.

    (#30074) Szaby59: A Vega speciális hardver a BF1 problémáját tekintve. A HBCC szegmens aktiválásával teljesen ki tudja kerülni azt a programhibát, ami az akadozásokat okozza. Direkt emiatt lett kifejlesztve a HBCC, hogy ha egy alkalmazásnál az allokációs stratégia valamiért problémás, akkor a hardver átvegye a vezérlést a programkódtól.

  • #85552128

    törölt tag

    válasz Dtomka #30073 üzenetére

    Ööö mit érsz vele, hogy átlagFPS-ben (nem másban) gyorsabb picivel ha élményben rosszabb az akadozások miatt ?
    Nesze semmi fogd meg jól, emiatt értelmetlen az összes DX12-es benchmark ebből a játékból.

    Szerk.: na látod ebből is látszik, hogy fogalmad sincs miért szar az a teszt

    "Az akadozás is meg fog oldódni előbb utóbb! De gondolom VEGA-d van ha ezt így kijelented.... "

    Meg persze 2016. október - azaz a megjelenés óta ilyen, de majd "előbb utóbb" biztos jobb lesz :))
    Nem, ahhoz nem kell Vega, bármilyen kártyával tapasztalható milyen nagyszerű a BF1 DX12-es módja, kb. a legeslegrosszabb DX12-es implementáció, még a Tomb Raidert is sikerült pár hónap alatt kipofozni, ez meg nem is úgy néz ki, hogy egyáltlán foglalkoznának vele.

Új hozzászólás Aktív témák