Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cskamacska

    addikt

    válasz Abu85 #30054 üzenetére

    Na, ácsi.

    Nem úgy van a dolog, hogy a MS tart magánál egy saját DX12-re optimalizált Unreal Engine 4 változatot, amit most az ARK fejlesztőinek kegyeskedtek átengedni beépítésre szigorúan csak az UWP / Xbox változatokba, esetleg még kivételes jóindulatuk bizonyítékául tanácsadással és némi kódolással beszálltak a buliba?

    Mert akkor miért az segítene, hogy az UWP app és a Microsoft multi szerver támogatást beépítik a Steam kliensébe (amik magukban semmit nem gyorsítanak sehol :U ), ahelyett hogy véget nem érő kegyelmük nem csak a Windows Store és a saját pénztárcájuk széléig érne ;] , és az összes ARK tulajdonos felhasználó örömére minden más változatba is engednék beépíteni a saját UE4 optimalizációikat ahelyett hogy a fejlesztők maguk szenvedjenek a jó ég tudja milyen friss, jó ég tudja milyen hatékonyan borzalmasan kihasznált mainstream UE4 változattal? :F

    Persze lehet hogy ott kallódik egy Gears of War fejlesztésből visszamaradt UE4 Hyperfast Steam Edition változat Gabe Newell mérhetetlen pénztárcájában, és csak merő rosszindulatból nem segíti meg a 100+ milliós bevételből senyvedő független játékfejlesztőket, ezt sosem lehet tudni.

  • Crytek

    nagyúr

    válasz Abu85 #30054 üzenetére

    "Az nem a Microsoft hibája, hogy egyedül ők tartották fontosnak a minimális optimalizálást." Igen kvantum brék esetében is is látható volt a Store jótékony hatása... ja nem!

    Ha az párszáz ember jelentene valamit a piacnak azt mondanám ők csinálják...de hibahatáron se jegyzik a pc-n a storeba vásárló embereket...Bármennyire is erőlködik a MS..

Új hozzászólás Aktív témák