Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
dethroner
veterán
válasz
SyMbioTe #60995 üzenetére
És kinek mit jelent a ló túlsó oldala?
Ismertem olyan falusit, aki csak vasárnap a templomba vitte az asszonyt vele, amúgy egész héten meg se mozdult az autója. Ja, és azt is csak akkor, ha nem esett sem eső, sem hó. Volt is kevesebb mint 50 ezer km a 30 éves kocka Ladában.
Aztán nekem most pl munkábajárásra van autó. Mehetnék busszal is, háztól 3 perc séta a megálló, a munkahely előtt a másik megálló. Kaphatnék rá 90% kedvezményt és így a bérlet 1420 ft lenne. De nem teszem, mert egyrészt utálok ismeretlen büdös igénytelen emberek között lenni és nem akarok 40 perccel korábban kelni reggel és 30 perccel korábban beérni a munkahelyre, felesleges. Tehát ha ezzel a szemmel nézzük nekem is felesleges az autó, plusz teher vagyok az országúton, szennyezek, parkolok stb. De kinek mi köze hozzá?
Aztán volt amikor munkaeszköz volt az autó, üzemanyagot és cigit csempésztünk ukrajnából. Az is felesleges ha így nézzük, feleslegesen égettünk el napi szinten 2-300 km-nyi üzemanyagot, csak azért, hogy elmenjünk valahová, ahonnan kis idő múlva jöttünk is vissza. De kinek van hozzá köze, ki mondhatja meg hogy ki mennyit és hová közlekedjen?Akkor a hobbi autózást is tiltsuk be? Sőt, kiindulva magát az élményautó szót is töröljük
Te bringázol, csodaszép. És másnak, aki épp autóban ül és téged kerülget, annak nem pont te vagy a forgalmi akadály, aki plusz kockázatot jelentesz az úton, és azt kívánja hogy te is inkább ülnél kocsiban és nem kellene néha plusz figyelmet fordítani rád?
Én is bringáztam több mint 20 éven át minden nap, jeges szélben és nyári kánikulában. De teljes szívből gyűlöltem, nem jókedvemből tettem, hanem mert akkor épp azt kellett. -
Cunaja
addikt
válasz
AMD Power #60996 üzenetére
"Nekem pl hétköznap a BKK sokkal gyorsabb, kényelmesebb és sokkal olcsóbb"
Ez tökéletes felvetés, de nem minden viszonylatban mondható el.
Nevetségesnek tartom, hogy az esetek 95%-ban nekem 55 percembe telt BKK-val hazajutni 15km-re. Vidéki kollégáim, hamarabb hazaértek mint én.
Amíg ment a 3-as metró, addig gyorsabb volt, de azóta kriminális. 34-évnyi BKK után, úgy döntöttem, hogy veszek egy autót és autóval járok munkába. ( Az Astrával azóta járok munkába, amióta, még rosszabb lett a BKK közlekedés, most májustól) . Autó normális tempóban, 18-22 perc. Ha dugó van és baleset is, a rekord 54-perc. A lábam és a csípőm szétment és a zsúfolt BKK-n, nem tetszik az ízületeimnek az állás. Viszont, ettől függetlenül, a sarki szupermarketbe, nem kocsival járunk.
"sokkal olcsóbb BKK"
Most igen, de nem fog sokáig tartani. Megfogják emelni a BKK árakat is.
A felesleges ( pl. 550méter ) autózást, előtte 10 perc motorjáratást, elitélem én is.
"ha szabad vagyok még a wc-re is autóval megyek" Ezt gondolom csak a poén kedvéért írtad.
Mindenkinek a saját pénztárcája függvénye, viszont ha szennyezzük feleslegesen a környezetet, bedugítjuk a várost a szimpla, céltalan autokázással, az már közös ügy.
Persze nem egy autó miatt fog kiszáradni a Velencei-tó. Hamarabb tönkre megy az élővilág pl, a jelenleg fejem felett, percenként repkedő helikopterektől. Szállítják a V.I.P. nézőket Mogyoródra. A rengeteg repülő, illetve a nem környezetkímélő teherszállítástól. Ide sorolhatjuk az ipart is,
Hiába tagadják, de nem az autó a legnagyobb károsító tényező. Károsít, de inkább a városok levegőjét teszi tönkre, mint a természetet totálisan.
Szerk.
Aki eddig is céltalanul autókázott, azt nem érdekli az üzemanyag ára, most is menni fog. Kb. 10%-al fog csökkeni a forgalom 1-2hónapig, majd megszokják az árakat és mennek megint.Kolléga tökéletesen leírta!
A cigi már 2000 ft egy pakli. és csökkent a dohányzás? Semmit sem. +1 -
mefistofeles
veterán
Ez a korlátozzuk az autózást ebben a formában egy nettó marhaság!
Amíg lesz pénzük addig úgy is tankolnak, ha nem akkor meg lehet, hogy máshol fognak spórolni.
A cigi már 2000 ft egy pakli. és csökkent a dohányzás? Semmit sem.
Ha lenne normális, pontos, tiszta, légkondicionált tömegközlekedés akkor oké, de addig színtiszta naívság.
Nálunk Szombathelyen tök új buszok vannak, de a menetrend bizonytalan. Ha el akarod érni, akkor 10 percel előbb kimész a megállóba, ahol vagy megsülsz, vagy megfagysz. És akkor még mindig semmi biztosíték, hogy oda is érsz, ahová akarsz. A városban közlekedni kerékpárral szerintem életveszélyes, gyalogolni meg gyalogolok eleget a melóhelyemen, kösz nem.
Nem vagyok híve annak, hogy a WC-re is autóval menjünk de amíg nincs normális alternatívája, addig én sem teszem le!Ez természetesen csak a személyes véleményem, senkit nem akarok megbántani....
-
válasz
dethroner #60994 üzenetére
Ez szép és jó de azért a ló túloldalára se kellene átesni. Aztán lehet anyazni amikor az ember mondjuk megy haza délután a munkából, és be van állva a város, mert boldog-boldogtalan 200m-re is autóval megy. (És itt most hangsúlyozottan nem azokra gondolok, akiknek tényleg muszáj az autó, mert van ilyen, ez tény)
Lehet haragudni erre a véleményre, attól van alapja bőven.Még mielőtt le leszek hurrogva, részben a fent említettek miatt szinte mindig bringazom városon belül.
-
blakey
titán
válasz
ncc1701 #60989 üzenetére
Ideje lenne a nagy többségnek átgondolni az autó használatát, mert elképesztően sokan a sarki boltba is autóval mennek, aztán 50 évesen csodálkoznak, hogy mindenük fáj, ráfogják, hogy ők már nem 20 évesek, pedig csak annyi a probléma, hogy korábban keveset gyalogoltak.
-
racerx
őstag
válasz
burgatshow #60987 üzenetére
Nekem is előző. Én is összeprogramoztam, aztán vissza mert ugyan elindult lámpakapcsolásra, de utánna össze vissza működött. Nem teljesen értem hogy mért megy egyikben jól, másikba szarul az elvileg ugyanolyan szenzor, szoftvert.
-
AMD Power
titán
Tegnap voltunk egy nagyobb Shell kúton. Kb 8 oszlopa volt. Csak 100 benzin volt a kúton
-
racerx
őstag
Ezek szerint az új Suzukikon is ugyanaz a szar (szenzor v programozás... Inkább a 2. rá tippelek) esőérzékelés van mint a régebbiken. Mondjuk mitől változtattak volna...? Én is sokat szívtam vele, szenzort is cserélték, egy csomó ideig manuális módban jártam a használhatatlansága miatt. Most nagyjából használható, de sokszor túl sűrűn töröl még a legkisebb elsőnél is. Össze se lehet hasonlítani pl. tizenx évvel ezelőtti 2 és Focusommal. Az szinte mindíg hibátlanul törölt, menet közben váltott sebességes stb stb. Ehhez képest nagy szar a s Suzukié. Gondolom ez is ilyen benn van, de sok energiát nem fordítottunk rá verzió.
-
Qtya123
őstag
válasz
Mike Farrel #60981 üzenetére
Pedig akkor valahogy mégsem rögzíti a gyűrű. Azt nem nézted meg, hogy mikor felütötted és kattan, utána mennyire jön le könnyen?
-
Gyöször
senior tag
válasz
Simulacrum #60978 üzenetére
Olyan életszerű ez, hogy a benzinkutas elkéri a forgalmit, lát benne egy privát nevet nem kft nem bt, de azonnal felcsörgi a bm adatbázist, hogy rohaggyonn ki a péztárcád nem-e kőgazdag vállalkozó vagy te 800ért tankolsz.
Bemész mosolyogsz adod a forgalmit (ha kérik) és húzol ennyi. -
Mike Farrel
tag
Sziasztok!
2007-es Suzuki Ignis jobb féltengely belső csukló megadta magát, így vettem egy másik féltengelyt (SKF) amit ma ki is cseréltem. Már nem a gyári féltengely volt bent, ez lesz a harmadik. Összerakáskor a gyűrű ami fent tartaná a helyén a féltengelyt a toldótengelyen szépen kattan is. Viszont összerakás után próbaúton két kanyar után szétcsúszik a féltengely és elmegy a hajtás. Valaki találkozott már ilyennel? Kis biztosítógyűrűt próbáltam cserélni egy másikra, azzal is ez történik. Holnap megpróbálok szerezni újat, de elég tanácsatalan vagyok miért hullik szét folyamatosan...Előző tengellyel nem csinálta ilyet, az fel lett rakva és kész.
-
Gyöször
senior tag
válasz
ugri77 #60974 üzenetére
Mert neked nem úgy van, hogy van fönt az off. De fölé fel tudod nyomni mist-re, de az mindegy is, alatta auto meg low meg high?
Szóval nekem MIST - OFF - AUTO - LOW - HIGH
Neked a vitarkán raktak be az auto és a low közé még egy INT-et? Valahogy nem hiszem, hogy ezért csináltak még egy kart.
Ez nekünk eskrosszban kiválasztható, hogy automata esőérzékelőset szeretnél, vagy szakaszosat. Ha nem tetszik valamiért az esőérzékelős mód, akkor szervízben áthekkelik szakaszosra. Vájt fülűek megcsinálják otthon. -
burgatshow
veterán
válasz
Simulacrum #60978 üzenetére
Csak a rendszámot.
(De olvasd le a telefonoddal egy vonalkód olvasó alkalmazással és látni fogod.
)
-
Simulacrum
senior tag
Flottakedvezménnyel egyéni vállalkozó által vásárolt autó esetén még jár az olcsóbb benya vagy nem? Mondjuk a forgalmiban nem látszik, hogy egyéni vállalkozó valaki, bár a vonalkód nem tudom mit tartalmaz.
-
ugri77
csendes tag
válasz
burgatshow #60975 üzenetére
Köszi.Igen.
A 2. Állás Szakaszos ablaktörlője , az.megy max intenzitással bármely gyűrű állásban.
Elromolhatott a gyűrű vagy a relé (ha nem számítógép vezérlésű) -
2ozzmexy
senior tag
-
ugri77
csendes tag
Valakinek volt már olyan hibája,hogy 2021es Vitára szakaszos ablaktörlője csak max sebességgel üzemel ? Hiába állítom az intenzitást a tekerön .
-
válasz
tatararpad #60970 üzenetére
Megoldódott. Sikerült 730-ért tankolni bele. Általában a 7-10l 100-as kerül a 95-ös mellé. Mint most is.
Egyébként meg, addig a percig jó volt, nem volt okom foglalkozik vele.
-
tatararpad
őstag
válasz
Kolondrum #60904 üzenetére
Ez a pöcök szokott elcsatangolni és amiatt nem nyílik, ha visszatolod a helyére, annyira olajozni sem kellesz a zsanérokat, ugyanúgy pöccre nyílik majd. Amúgy tapasztalatom szerint egy régi bankkártyával vagy bármivel ki tudod nyitni ha becsúsztatod a jobb felső sarkán, mert maga a zár elenged csak csak nem hajítja ki a fedelet eléggé.
-
Gyöször
senior tag
válasz
ncc1701 #60965 üzenetére
Nagynéném vagyonőr plusszán annyira berohadt, hogy tankoláskor a kutassal feszegették ki majd a kutas a kezébe adta a kisajtót hátha még szüksége lesz rá. De ő egy nő. Viszont ha a vezető oldali ajtó esik le az már gázabb lesz, mint apósom nissanján. Az se látott sose zsírt.
-
sagesz93
addikt
válasz
mefistofeles #60967 üzenetére
Ez egy Corolla
A kis baleno után elég űrhajó a gép. A békebeli prius hibrid rendszeréhez képest meg olyan mint egy elektromos autó, hihetetlen mennyit el tud menni elektromosan.Nagy mákom volt, valaki visszamondta átvétel előtt, így nem kellett rendelnem(és már szívtam volna is be az áremelkedést)
-
ncc1701
veterán
Tank ajtó: nekem is meg kellett olajozni. Fura, de nem is gondoltam, h más annyira megvárja ezt a lépést, h ki se nyíljon. Szorult, hát nyomtam rá egy kis wd40-et, ezt hibának nem gondolnám, szimpla karbantartás.
-
sagesz93
addikt
Sziasztok,
Csatlakoznék a második Suzukival a Baleno után. Folytatom egy újabb fura Suzukival
[kép] -
2ozzmexy
senior tag
válasz
hemaka #60953 üzenetére
Alfa kezdte el a 147-el aztán mindenki atvette... nem tudom te hogy vagy vele de én azért a pinin farina kezét nem vagnam le...
Amúgy megsugom hogyha az 5 éves fiam eleri a Vitara kilincset akkor a swiftet is eleri.gyerek esetében amugy is segíteni kell neki, mert én ellenőrzöm az övét ha nem én kötöttem be... ja meg belülről nem nyílnak a hátsó ajtók de gondolom ez minden szülőnek alap...
-
hemaka
nagyúr
Azt a retardált kilincset aki először autóra tette, annak kellett volna levágni a kezét ott helyben. Egy kis gyerek hogy nyitja ki azt az ajtót ha nem éri fel azt a sz*rt? CHR vagy melyik iszonyat ronda hondán is ilyen kilincs van.🥴
-
Cunaja
addikt
válasz
mefistofeles #60951 üzenetére
Nem úgy hátulja, hanem oldalról nézve. Maga a forma.
Hemaka: #60953: Ebben igazad van. Mindig segíteni kell a gyerkőcnek. Viszont akinek már nagy a gyerek, annak lehet pont ez tetszik. Mint pl. én. Ha kicsik lennének, nem is vennék ilyen autót.
-
Cunaja
addikt
válasz
Napfénysüti #60949 üzenetére
Forma, hátsó kilincs, alapban a háta. Ezt így is lehet látni. Van akinek a mostani kinézet nem jött be egyáltalán.
-
Cunaja
addikt
válasz
mefistofeles #60946 üzenetére
Nekem nem tetszik. A mostani sokkal jobb szerintem, ez a véleményem.
-
Qtya123
őstag
válasz
mefistofeles #60944 üzenetére
Hát igen, sok európai város belső részén, ami ugye nem arra lett kitalálva, hogy a paraszt tohonya turista ott parkoljon tömegével az autójával, ott egy 4.3 méteres S-crossnak is szűk néhol a hely, pedig nem nagy autó, inkább közepes.
De persze a paraszt tohonya (jelen esetben én is) be fog oda menni.
-
mefistofeles
veterán
-
Cunaja
addikt
Új Swift.
-
Qtya123
őstag
válasz
mefistofeles #60938 üzenetére
Ez így van. Ha olyan a hely (mondjuk kint van a segge pl) akkor én nagyon rá szoktam állni, kb 2-3 cm-re ha úgy van. Nyilván nem összetörne, de karc menne rá.
-
mefistofeles
veterán
válasz
Napfénysüti #60941 üzenetére
Szerintem a Dacia vonatkozásában nem az a fő szempont, hogy valaki nem "hajlandó" többet adni, hanem az, hogy nincs több!
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
mefistofeles #60940 üzenetére
Na a Daciát el is felejtettem, igen kb azt vehet aki újat akar és nem hajlandó már a Suzuki árait se kifizetni.
-
mefistofeles
veterán
A kispénzüeknek akik ragaszkodnak az új autóhoz, már csak a Dacia maradt.
Az alap sandero fél misivel van az alap swift alatt, sőt elsejétől majd 1 misivel.
Duster-Vitara szintén -1 misi -
Qtya123
őstag
-
Qtya123
őstag
válasz
hemaka #60932 üzenetére
Nekem van egy régi Swift is, az sem mozdul be ekkorát. Kipróbáltam most egy Vitara esetén (pont itt van a szálláson egy ismerősöm azzal), hogy mi a helyzet, az is ekkorát mozdul.
Lelépsz a fékről és olyan, mintha a seggét engedné megülni, így kitolja az orrát kicsit. Nem sokat, de elég az, ha centizel. Nem is gurul, inkább úgy mondanám beül a kasztni. Pont úgy viselkedett ez a Vitara mint a Cross. Érdekes mert a Swift és IS nem.
Nem óriási mozdulásról van szó, de pont annyival nagyobb, hogy be lehet szívni, ha alaki mást szokott meg és nagyon rááll egy falra, fára, kerítésre, hogy csak néhány centi legyen. Érdekes mindenesetre. -
dReFiX
senior tag
08/01 után rendelt autók árai így változnak:
Ignis+ 450 000 Ft
Swift+ 450 000 Ft
Swift Sport+ 650 000 Ft
Jimny+ 550 000 Ft
Swace+ 750 000 Ft
Across+ 1 450 000 Ft -
válasz
mefistofeles #60913 üzenetére
Nem egyedi, hallottam már róla.
[link]
A zsanér szorult és nem nyomott a rugó. -
Qtya123
őstag
válasz
burgatshow #60923 üzenetére
Kíváncsi vagyok mi lesz. Ha így marad szerintem nem fog addig ársapka maradni, ameddig a kormány tervezte.
Már a MOL is eléggé elkezdett nyavajogni.Más:
Majdnem összetörtem az autó elejét. Miután már leparkoltam...
Az esetek 99%-ában én nem szoktam kéziféket húzni. Csak akkor, ha nagyon meredek helyen pakolok.
Arra meg csak most lettem figyelmes, hogy a Cross miután leállítom a motort és egyesbe rakás után leszállok a fékről, akkor centikkel nagyobbat mozdul be, mire a váltó "megfogja" mint az IS tette. Így mikor pár cm-re megálltam egy faltól egy kissé lejtős részén és leszálltam a fékről kb 1-2 mm-re került az orra attól, hogy neki érjen.Nagy mákom volt.
Ja, a hozzászólásommal remélem nem indul egy újabb 3 oldalas diskurzus, hogy ki húz kézit és ki nem.
Volt már ebből csörte, hogy jáááááj így nem jó mert feszül a mechanika, jáááááj. Aztán télen meg ment a vakarózás, hogy befagyott neki a dobfék, mert be volt húzva.
Ezeket a köröket most mellőzzük légyszi. -
burgatshow
veterán
válasz
Cunaja #60921 üzenetére
Ez csak Nektek "újdonság" itt a régióban. A család másik fele őrségi, ott már akkor elszórtan hiánycikk volt, amikor bevezették ezt az egész hatósági árat. Most voltunk lent nyáron látogatóba, Lentiben tudtam egyedül tankolni.
De a Shell is most zárogat be (átmenetileg) kutakat....
-
JSaN
addikt
válasz
mefistofeles #60913 üzenetére
Az en scrossom is ilyen, kihuzom a kart aligakar fel centit kinyillani a tolto nyillas. Nekem is majd igazitani kell a feszessegen, de egyelore a csipesz ujjaimmal ki tudom nyittani.
-
Cunaja
addikt
Jó reggelt!
Megint egy kis üzemanyag téma, de mielőtt lefejeznétek, nem olyan téren.
Történelmi pillanat az életemben. Utoljára tankoltam meg az Astrát.
Viszont kicsit ledöbbentem közben.
M3 bevezető, véda utáni OMV és egy deka benzin nem volt. Azt mondta a kutas, hogy várják már két napja, de nem jön. Vidéken ez már rég gond, de eddig itt mindig volt. Csak gázolajat lehetet kapni. -
DarkByte
addikt
válasz
mefistofeles #60913 üzenetére
Olvastam már ezt korábban is itt valakitől, így nem lepett meg mikor nemrég velem is előfordult. Pár hete szülőknek mutogattam az autót és elsőre még nyílt, másodikra már nem akart kipattanni. Úgy lehetett megoldani, hogy amíg én húztam a fület bent, kint valaki benyomta ujjal az ajtó azon oldalát amerre befelé kellene billennie (azt hiszem a vezető ülés felé eső oldal). Szóval legrosszabb esetben benzinkutast meg lehet kérni hogy segítsen.
Egyébként úgy vettem észre számít mennyire nyomod be záráskor az ajtót; nem kell erősen csak épp kattanásig.
De majd ha viszem vissza egyeztetésre hamarosan, akkor szóba hozom szerintem hogy állítsanak rajta, biztos ami biztos. -
hemaka
nagyúr
válasz
szabonagyur #60915 üzenetére
Ja en is irtam, elso tankolaskor nem nyilt ki a sporton anno. De a lemez pocok ami kinyomja volt a ludas, hajlitottam kicsit rajta, aztan mar jo volt.
-
szabonagyur
félisten
válasz
mefistofeles #60916 üzenetére
Állítottam rajta miután percekig tököltem a kúton vele.
Akkor nagy nehezen kinyílt. Meghúztam a kis részt és kb egy 2 mm-re kinyílt de az kevés ahhoz hogy kinyissam.
Majd pár nyitási próba után kinyílt. Én is közel voltam, hogy hagyom az egészet.
Májusban is írtam róla: #58616szabonagyur
-
mefistofeles
veterán
válasz
szabonagyur #60915 üzenetére
Akkor lehet, hogy szimplán mázlista vagyok, de még nem tapasztaltam effélét. Amúgy tényleg gáz, ha egy szinte új autónál ez előfordulhat.
Amúgy te azt írtad, hogy állítottál rajta, nem azt, hogy ki sem nyílt, mint Kolondrumnál.... -
szabonagyur
félisten
válasz
mefistofeles #60913 üzenetére
Írtam, hogy nekem is ilyen, meg korábban más is.
Egyszerűen nem elég erővel nyitja.
-
válasz
szabonagyur #60908 üzenetére
Azért nem nyílik mert nincs ami kinyomja, a rugó gyenge. Megbikáztam, már jó, de nagyon gáz volt a szitu.
-
-
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
burgatshow #60900 üzenetére
1,25 DDiS motorként keresd, létezett Ignis, Swift és WagonR is belőle.
-
Über gáz dolog történt. Ugyan nevettem, de nem tudtam tankolni. Nem nyílt a tanksapka ajtó..
-
tboldi
nagyúr
válasz
burgatshow #60900 üzenetére
Pedig de, 1.3 Multijet, 69 (nice) nyamvadt póni.
-
hemaka
nagyúr
válasz
burgatshow #60900 üzenetére
ja volt az swiftből, ignisből, wagonR-ből, nem volt az rossz, de nem érte meg a felárat a benzinessel szemben, meg utóbbi több ló is volt. Meg hát akkoriban a benzin se ennyibe került, hogy valakit érdekeljen az a 2-3literes fogyasztás különbség.
-
dethroner
veterán
válasz
burgatshow #60900 üzenetére
Állítólag 2003-2005 között gyártották 1,3-as motorral.
Új hozzászólás Aktív témák
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Autós topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- moonlight115: Privát, oh!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Home server / házi szerver építése
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- BMW topik
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B550M R5 5600 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 SUPER 8GB ZALMAN I3 NEO Enermax 650W
- 12 GB-os RTX 4070Ti - garanciával
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst mw1g3mg/a - 3 év gari - MAGYAR
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i5-G5 I 8GB I 128SSD I 12,5" Foltos FHD Touch I Cam I W10 I Gari!