Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
dethroner
veterán
válasz
burgatshow #59399 üzenetére
Dehogynem, minden le van írva a kezelési útmutatóban. De hát milyen az ember, nem olvas mert hát tudja ő hogy működik egy autó, nem kell neki ahhoz olvasni
Pedig nem ártana, mert az autó okosabb az átlagembernél, aki azt hiszi, mert úgy mondták neki, hogy csak a kuplung kinyomásra indul be a motor. Hát ez nem így van
Olvasni kéne, végigolvasni a kapott könyvecskét, és akkor annyi sok felesleges hülye kérdés nem születne meg.
-
burgatshow
veterán
válasz
mefistofeles #59396 üzenetére
VW siman indit ha elfogy a fekszervo vagy a kormanyt akarod tekergetni mikozben all a motor.
Temahoz: nem lehet csak siman veletlen egybeeses? Van amikor siman indit mert kell a klimanak vagy akarminek. Ilyenkor ki is irja, hogy Engine restarted… -
Holnap fóliázzák a Crossit, hát nagyon kíváncsi leszek....
-
Brogyi
őstag
válasz
mefistofeles #59396 üzenetére
Próbáltad csavargatni a kormányt mikor nem megy a motor? No, a fék is ilyen. Meghal a paraszt ha nem megy a motor.
-
Brogyi
őstag
válasz
mefistofeles #59388 üzenetére
Ez valami új tulajdonság, mert én nem tapasztaltam a régebbi kiadáson. Kis gurulás nálam nem indítja be. Sőt ha megnyomom a féket kétszer akkor se indul be, pedig kellene mert elfogy a szervó.
-
mefistofeles
veterán
-
Neten körbe kell nézni hol lehet, itt Győrben pl van egy Thule bolt, ott tudtam bérelni.
Akkor lehet elég lenne csak a kereszttartó, de ennyire nem ismerem ezeket.
A Thule ami nálam volt, a kereszttartóra ilyen becsavarós módszerrel rögzült, semmi speckó cucc emlékeim szerint. -
2ozzmexy
senior tag
válasz
mefistofeles #59388 üzenetére
A startstop rendszer csak bizonyos körülmények között állítja le a motort. A Vitara esetében például télen ha fújja a levegőt az ablakra akkor sem áll le...
Elméletileg csak álló helyzetben állíthatja le a motort, na most a hátra gurulás nem... -
Moleman
addikt
válasz
mefistofeles #59388 üzenetére
Gondolom figyeli az ESP szenzorokat, és ha mozgás van, beindítja, hogy biztosan legyen elég kakaó, ha esetleg épp beléd jönnek valahonnan és nyitni kell a légzsákokat. Valami ilyesmire tudok gondolni.
-
mefistofeles
veterán
Közben nekem is eszembe jutott egy érdekesség, amin már filóztam egy sort.
Van ugye a start-stop rendszer, amit használok is. Na most ha megállok pl. egy pirosnál, üresbe rak, motor leáll, eddig oké. De az miért van, hogy ha beleng a bódé (pl elhúz mellettem egy teherautó), akkor azonnal bepöccen a motor? illetve még annyi sem kell, megmoccan az autó (mert pl. nem állok a féken) és már indít is. -
V.T.
aktív tag
Sziasztok.
Felmerült bennem egy kérdés.
Használ e valaki tető csomagtartót 2021-es swiften?
Ha igen milyen tető korlát kell hozzá?
Mennénk nyaralni Olaszországba és elgondolkodtam rajta hogy ezzel kéne menni. Mert a másik az egy Hyundai Ioniq és azzal egyelőre nem mernék nekiindulni.Köszi a segítséget
-
válasz
tboldi #59379 üzenetére
Megszólítottam ám a nőt. A szerelő kérdezte mikor volt benne pl gyertya csere (az a motor része?), aztán mondta a szerelő h nincs benne olaj (Akkor öntsünk bele, mert innen mennék a Balatonra!), Akku kuka (de miért?) Már alig indult be.
A nő teljesen úgy tekinti az autót, hogy ez egy tárgy. Össze Vissza volt törve, hátul a csomagtartó nagyon. Katasztrófa. MDM-955[1000km] (kereken annyinál emelték fel, 1000.0km)
-
dethroner
veterán
válasz
mefistofeles #59377 üzenetére
Mit számít hogy drága hozzá az alkatrész, hiszen Suzuki, nem kell annak semmi, igénytelen. Az olajszűrő, olaj légszűrű szentháromságot meg évente egyszer csak kibírja az ember
-
tboldi
nagyúr
válasz
mefistofeles #59377 üzenetére
Annak a Kizashinak, amit Kolondrum látott, valszeg csak tulajdonosa volt, nem pedig gazdája.
-
Úton a Vitara törzskönyve és már viszik is a roncsot. Végre le tudom alatta vágni a füvet meg újra kell füvesíteni a kerekek alatt a talajt. Mennyi probléma....
-
Qtya123
őstag
válasz
mefistofeles #59369 üzenetére
Feleslegesnek nem nevezném azért. Lehet nélküle élni és nem ez a legnagyobb kényelmetlenség a világban, de én azért örültem neki az IS-ben.
Sokszor voltam úgy, hogy leállítottam és elfelejtettem felhúzni az ablakokat. Nem kellett szórakozni, hogy ismét adjam rá a gyújtást, hanem bezártam és felhúzta.Ez kicsit hiányzik az S-Cross-ból, jártam már ezzel is így, nyomogathattam az indítógombot, hogy tegye gyújtásra, hogy felhúzhassam.
Jó dolog, de nem ennyi pénzért. Ha maximum 10e Ft lenne a modul, akkor vennék. 30+ ezerFt-ot viszont nekem nem ér.bigdigit: Nem tudom mennyire általános, hogy elhajt a márkaszerviz ezzel. Nekem mondták, hogy ezt egyszerű volt feltanítani, mert alapban jobb fajta utángyártott és nem univerzális, hanem a Suzukira van programozva. Mesélték, hogy az univerzálisakkal van, hogy szenvednek. Olyanokkal kell szórakozni, hogy kikapják a szelepet, hogy hirtelen engedjen le a gumi, mert a nagy nyomásvesztésre felismeri és hasonló trükkök.
.Szaki.: "márkán, vagy típuson belül az adott termék mennyit változott az előnyére."
Engem ezzel vett meg az S-Cross. Nem olyan régen írtam ide, hogy nézegetek SX4-et, de szóba jött az S-Cross és eléggé elcsábított. Pedig nekem viszonyítási alap az IS, amiben ültem már 8 évet és zajszigetelésben és motor járásban akármelyik Suzukit, de még a Corollákat is felülmúlja. Vezettem 2017-es Corollát, sokkal igénytelenebbül szűrődtek be az úthibák, mint a 2003-as IS-ben ülve. Még a feleségem is azonnal észrevette.Mégis 2 perc alatt megvett az S-Cross, mert egy SX4-hez, vagy egy vasaló Swifthez mérve sokkal többet adott azoknál. Konkrétan a vasaló Swift menetzajra nem sokkal volt előrébb, mint a régi Swift, a csomagtartója meg kisebb.
Összehasonlítva ezeket azt mondtam, hogy van kb 1-1.3 millió különbség az SX4 és az S-Cross között, de annyival jobb is a Cross, hogy számomra ez megéri.
A Corolla meg kb 1 millióval több lett volna, mint a Cross, szebb a beltere, de nem az volt bennem, mint mikor Swift, vagy SX4-ből ültem be a Crossba, hogy hát bakker ez nekem megér ennyi felárat. Többet ad, de nem annyival már. Legalábbis nekem. -
.Szaki.
addikt
válasz
simonjoe #59337 üzenetére
A CR-V jó választás, remélem minél előbb megkapod!
" [...]Továbbá azt is tudom, h közhelyesen almát a körtével nem illik és szabad összehasonlítani (S-Cross vs Passat CC). De ami nálam nagyok kib@..ta a biztosítékot az a felhasznált anyagminőség, [...]"
Igen, itt az összehasonlítási alappal van probléma. A Passat CC teljesen más kategóriát képvisel. Egy remekbe szabott Passat. Van tapasztalatom faceliftes CC-vel, tényleg jó anyagok vannak benne - persze nem prémium - a hangulata is remek és számomra a DSG egy örök kedvenc marad.Azonban a Suzuki nem egy már eleve elég jó minőségű autó kiszuperált változata, hanem egy B-SUV szegmensbe tartozó olcsó autó. Ilyenkor pedig a felhasznált anyagok minőségét nem egy Passathoz érdemes hasonlítani, hanem ahhoz, hogy márkán, vagy típuson belül az adott termék mennyit változott az előnyére. Ha pl. a Vitara S-hez hasonlítom, amivel szintén jártam egy darabig, akkor a beltér minősége nagyon sokat javult. Ha a Swiftemhez hasonlítom, ahhoz képest is kifejezetten javult az anyagminőség. Tehát kategóriáján belül fejlődött az autó. Illetve ha beülsz egy VW T-Crossba, lehet azt mondanád, hogy az S-Cross nem is rossz.
Azt értem, hogy úgy gondolod, hogy többet érdemelt volna akár több pénzért is, de akkor viszont ki venné meg? A Suzukinak mindig az volt az egyik selling pointja, hogy egy őszinte, megfizethető árú autót biztosít minden kategóriában és ez igazából a fentebb írt konkurenseket figyelembe véve a mai napig igaz. A külföldi sajtó sok esetben a Dacia Dustert említi meg vetélytársként, aminek a felhasznált anyagai például nem hozzák az S-Cross szintjét. Hogy mennyire konkurensek az egyébként szerintem is kérdés, hiszen az egyik egy remek kompakt városi autó mild-hybrid rendszerrel, míg a másik egy kiváló terepjáró, de ez már részletkérdés.
Ott vannak például a Toyoták. A Corollának a felhasznált anyagai kifejezetten jók, van egy full hybrid rendszere, mégis Suzuki emblémával az orrán már mindenki arcozott, hogy ki az a barom, aki ennyit fizet egy "Suzukiért". Pedig egy az egyben egy Corolla. Nincs különbség. Persze ez utóbbi példa leginkább Magyarországra jellemző, külföldi tesztekben ez szóba sem kerül sem a tesztelők, sem pedig a hozzászólók részéről.
-
szabonagyur
félisten
válasz
mefistofeles #59369 üzenetére
Nem feltétlenül.
Ugye ha az autó tud több dolgot is akkor pl. gombnyomásra felhúzza/lehúzza az összes ablakot, bezárja napfénytetőt, tükröket behajtja.
És mint a neve is mutatja Comfort modul, lehet nélküle élni éppen.
-
KubanitoS
veterán
válasz
mefistofeles #59367 üzenetére
Tudtommal magától felhúzza a leengedve maradt ablakot, amikor bezárod a kocsit.
-
Szajo
őstag
válasz
mefistofeles #59365 üzenetére
Igen, hátul van tekerős.
De ehhez is jó a modul? -
Szajo
őstag
Rakott már valaki Swift GL+-ba komfortmodult amiben csak elől van elektromos ablak? Ugyanúgy működik? (Nyílván csak az elsőkkel)
-
-
Qtya123
őstag
válasz
bigdigit #59284 üzenetére
Itt a végleges beszámoló az utángyártott TPMS szelepekről:
Ma voltam szűrőkért, szíjakért a Suzuminn-ban. Nagyon korrekt és segítőkész volt az eladó. Mondtam neki, hogy mi a helyzet a szenzorokkal, hozta a kis kütyüjét, kiolvasta őket a kerekeknél, majd ODB csatlakozás és nyomott valamit, a hibaüzenet elmúlt.
Mondta, hogy kell pár km, mire megtanulja az autó. (nem kért érte egy Forintot sem)Na ment pár km-t és újra SERVICE TPMS... Na mondom, szerintem itt annyi lett csinálva, hogy törölte a hibát és arra gondolt, hogy megtanulja az autó, de nem. Felhívtam és azt mondta, hogy amiket ők árulnak, annál ez a metódus (de ezeket nem nála vettem).
Bementem a Suzuki márkaszervizbe (Suzuki Tafák), ott voltam a szerelő mellett, egy sokkal komolyabb gépet dugott rá, ami teljes körű diagnosztikát tudott. Kiolvasta a szelepeket és mondta, hogy aktiválni kell őket. Állított valamit a gépen, azonnal jöttek is az adatok az autóból, hogy mekkora a nyomás és a hőmérséklet.
Ahogy kigurultak a szervizből, 5 méter után már mutatta az adatokat az autó kijelzője mikor megálltam. Azóta mentem kb 120 km-t, tökéletes.
8.000 Ft volt a művelet. -
mefistofeles
veterán
válasz
bigdigit #59356 üzenetére
Látod, ezért is mondtam, hogy ez nem más mint egy kompromisszum. te is megkötötted a kompromisszumot azért mert suzuki.
Én is mert swift volt a cél de egyszerűen sokaltam a GLX árát. A GL+ számomra pont jó! Nyilván megvannak a korlátai de nem kezdem el sorolni őket. Én választottam, én élem. Nagyobb autó nálunk egyszerűen nem fért bele, (Daciát nem akartam) a nejem egy szégyenletesen fizetett bölcsész, meg ott vannak az iskolás srácaim, szóval addig nyújtózkodunk amíg a takaró ér, és nem fintorgunk, hogy lehetne hosszabb..... -
ugri77
csendes tag
HA NEM TETSZIK NEM KELL MEGVENNI . (PONT!)
-
Természetesen igazatok van! Az is tisztán látszik, h én gondoltam többet (S-Cross) mint ami. Továbbá azt is tudom, h közhelyesen almát a körtével nem illik és szabad összehasonlítani (S-Cross vs Passat CC). De ami nálam nagyok kib@..ta a biztosítékot az a felhasznált anyagminőség, és Q...vára nem érdekel szaladgálós index, vagy a villanyos csomagtér. 2022-őt írunk, már a hentes sem csomagol friss tőkehúst újságpapírba! Amit még sérelmeztem, még, már írtam, nem akarom folyamatosan ismételni önmagam. Az én elképzeléseimben az autó többet érdemelt volna, akár még a költségek növekedésével is! No, meg persze azért vagyok csalódott, mert ez az autó volt az amit nagyon vártunk, és bíztunk abban, h valami nagy dobása lesz a gyárnak ezzel a típussal. Csak ennyi, és én be is fejeztem.
-
bigdigit
addikt
válasz
mefistofeles #59350 üzenetére
Jó de a Toyota csak azért drágább 1 millióval mert Toyota. A passatba meg azért +250k mert ww.
Ha vissza olvastok az elején csak azt írtam le ezeket a dolgokat hiányolom belőle számomra tökéletes legyen és egyben modern is.
Annyira mélyen nem is akartam bele menni mint ahogy itt történt.
Eddig csak Swiftjeim voltak szóval azért nem nagyok az igények. A felszereltség bővülése vonzott csak Scrossra. Na meg a kicsit nagyobb erő és a komfortosabb autózás. Ez végre nem pattog a Swift után. -
burgatshow
veterán
válasz
burgatshow #59352 üzenetére
Raadasul nekem az a +20 centi rohadtul kell, ennyivel nagyobb az Scross a Yaris Crosshoz kepest. Plusz, en sokmindent hajlando vagyok elviselni de a CVT nem tartozik kozejuk.
-
Moleman
addikt
válasz
simonjoe #59347 üzenetére
Ez addig jó, amíg van olyan autó, ami megfelel az igényeidnek, de ha nincs, onnantól minden kompromisszum kérdése.
Én hiába szeretnék egy hátsó- vagy összkerekes 6 hengeres benzines manuális kombit a C-D szegmensben, most már mind automata. De ha a váltótól el is tekintek, akkor is alig marad versenyző, főleg, ha nem szeretném egy nagyobb lakás árát autóra költeni.
A sorhatos Mazda6 majdnem főnyeremény lett volna nekem, de úgy tűnik, hogy sosem válik valósággá. -
burgatshow
veterán
válasz
simonjoe #59347 üzenetére
Igen. De a semanak az autok pontosan a korabban felsorolt plusz extraktol nem fognak megfelelni, mert valamelyik felteteler meg fogjak serteni (elerhetoseg, ar, felszereltseg).
En igy vettem egy GL+ S-Cross (meg a facelifteset):
- van 9 millam tokkal vonoval (kocsi + burokracia + teli gumik)
- legyen ulesfutes
- legyen benne AA / CP
- legyen LED lampa elol
- legyen automata
- ferjen be a babakocsiEzeket tokeletesen hozta a kocsi. Akkor semmi mas nem tudott ennyit. A GLX-t is megvettem volna a parkoloradarnak tudtam volna orulni de mivel nem volt mar sehol (jott az uj gyartas), azt peldaul siman elengedtem. Hatul ott a kamera, elejet meg latom.
Ha meg valaki azt hiszi, hogy a wireless carplay-tol meg a motoros csomagtertol csak 100 rugoval lenne dragabb az auto az egyszeruen tudatlan.
Egy ‘19-es B8-as Passat Variantbol ultem at ami listaaron volt 13 millio, abban sem volt szeria a motoros csomagter (+250k-ert rendelheto volt), wireless carplay meg nem is volt egyaltalan hozza rendelheto csak az utodjaban.
Es azert erezzuk, hogy a 2 kocsi semmilyen fronton nem egy szint. Egyebkent teszem hozza, az S-Cross annyival nem olcsobb/rosszabb mint amennyivel a VW dragabb.
-
válasz
mefistofeles #59349 üzenetére
ok
-
mefistofeles
veterán
válasz
bigdigit #59346 üzenetére
Nézd, fingom nincs, hogy külföldre szánt suzukik mennyivel többek, jobbak de ez Magyarország! Itt bizony annak a rétegnek akik ezt a márkát vásárolják, hatalmas dolog +1 milla! Szerintem....
egyébként továbbra sem értelek (ez nem baj, gáz lenne ha mindenki egyformán gondolkodna) Megveszed a suzukit mert szereted, aztán hosszasan sorolod, hogy miért nem jó......
-
szabonagyur
félisten
válasz
bigdigit #59346 üzenetére
Csak tudod így is az megy, hogy miért olyan drága a mi autónk... esélyesen a motoros csomagtér, meg wireless töltő olyan ami alig kell valakinek.
Ha lehetne szabadon konfigolni akkor esélyesen lenne ár négyzet, de így nem igazán. Lehetne sorolni rengeteg dolgot ami tök jó lenne ha lenne, de nincs, mert 3 szint van és csomag, aztán vagy kell vagy nem.
Amúgy azért a motoros ajtó meg wireless töltő nem annyira standard.
-
válasz
mefistofeles #59338 üzenetére
"Alapvetően elég értelmetlen arról elmélkedni, hogy milyennek kéne lennie egy autónak vagy mi kéne még bele."
Nem értelek!
Hisz valamilyen séma szerint választani kell.
Pontosan van egy követelményszint amit ha tud akkor kell, ha nem, akkor nem kell. Én legalábbis így vásároltam és fogok ezután is. Tudom, h mire kell, és mit szeretnék. Ez ennyire egyszerű. Az meg, h ez a rendszer kinél mennyi tényezőből áll, azt már magának kell tudnia. -
bigdigit
addikt
válasz
mefistofeles #59341 üzenetére
30 éve suzukis vagyok. Nem kell más csak az kell neki.
Csak azért írtam ma már haladni kellene a korral. Kis autókban is bele kerültek már ezek a dolgok. Ha utána számolunk kb 100.000 plusz lenne. Wireless töltőt mennyi 5-10. Villogjon sárgán is a fény az autó elején be csak világitson ? Pitiáner költség. Csomagtér motoros? Na ez több de szerintem együtt tuti nincs több mint amit írtam. Egyből sokkal frissebb autó látszatát kelti. De amíg ott az SX4 felirat is az autó hátulján csak fogyjon el a régi ez tényleg bosszantó. Most néztem meg ha akarták volna csak letörik a tetejéről a felső részt.
-
Moleman
addikt
válasz
Napfénysüti #59342 üzenetére
Ebben pont van hátsó villanyablak alapból, a Swiftben is van, de sose használom egyikben sem, nagyon zajosak.
Pedig szeretném a 4 ablak résnyire szellőztetést, pl egy bérelt K Astrában tökéletesen működött.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Napfénysüti #59342 üzenetére
Engem nem zavar, hogy kurblis a hátsó, a fólia miatt úgysem húzogatom le.
-
Moleman
addikt
válasz
mefistofeles #59338 üzenetére
Néha még jól is jön ki a lépés, annak idején sajnáltam magam, hogy mezítlábas Mazdát vettem, nincs benne semmi extra, amiről azt gondoltam, hogy szükségem van. Most már örülök, hogy mezítlábas, mégsincs rájuk szükségem. USB-ről zenélni tud, manuálklíma van, ennyi elég.
Navigálásra tökéletes a telefonom, tolatóradar nélkül is be tudok állni a garázsba, a tempomatot pedig abban az autóban sem használom, amiben van. Az ülés tény, hogy kényelmetlen, még állítható deréktámasz sincs, de arra a fullos-bőrös felszereltségi szinteken is panaszkodnak. -
bigdigit
addikt
válasz
mefistofeles #59338 üzenetére
Miért nem vettél egy 5 millióval drágább autót amiben van?
Amiket pl én írtam nem kell +5 millió.Scross fullos GLX és fullos Yaris Cross között 1 milla van és minden benne amit hiányolok.Most csak a modern felszereltséget vettem figyelembe.
A lényeg itt nem milliókról van szó.A kinézet meg minden más ebben most másodlagos. -
mefistofeles
veterán
Alapvetően elég értelmetlen arról elmélkedni, hogy milyennek kéne lennie egy autónak vagy mi kéne még bele.
Kicsinyled a belteret? Nem ültél bele mielőtt megvetted? Nyilván igen. Hiányolod a motoros csomagtértetőt? Miért nem vettél egy 5 millióval drágább autót amiben van? Ha nem rendelkezel a világ pénzével akkor (mint minden más) az autóvásárlás is egy kompromisszum. Nyilván mindig lehetne egy autó, gyorsabb, nagyobb, kényelmesebb stb. de abban a pillanatban, hogy eldöntötted, ezt veszem meg, elfogadtad a szerzeményedet a hiányosságaival. Később azon siránkozni, hogy lehetne jobb is, kb. csak önsors rontás. -
válasz
.Szaki. #59330 üzenetére
Köszönöm szépen!!
Elengedtem ezt a kategóriát, ha minden igaz akkor az év végén, vagy max a jövő év elején jön az új Honda C-RV, ő lett a befutó. Igaz közel háromszorosa az S-Cross árának, de ez az amiben mindent "megtaláltunk". Sokáig a Hyundai Tucson és a Kia Sportage volt a favorit, de beleástuk magunkat és sajnos a magas ár mögött sz@...rrágás van már ami a garanciális ügyintézést illeti, nem az itthoni márkaszervizek miatt, a gyár szarakodik az ügyfelekkel. A VAG vonal is elengedésre került, Q...va jó a Passat CC, de a fenntartásához vastag pénztárca kell. -
tboldi
nagyúr
válasz
.Szaki. #59330 üzenetére
Nem vagyok képben az árakkal, a Honda HR-V túl drága a felsoroltakhoz képest, vagy csak elsiklottál felette?
-
Agent T
tag
Sziasztok!
Megbízható autóvillamossági szakembert tud esetleg valaki Budapesten? Egy 2005-ös Swiftet kellene teljeskörűen átnézni.
-
Bossi
őstag
válasz
.Szaki. #59330 üzenetére
Pontosan úgy van ahogyan írtad... én is körbenéztem és ár/érték arányban nem igen találsz jobbat.
Nekem ezek 1,0 és 1,2 háromhengeres turbós motorok kizárve és ha ezt megteszem és még beledobok egy automata váltót egyszerűen nem tudok más gyártótól ebben az árban autót venni. -
.Szaki.
addikt
válasz
simonjoe #59290 üzenetére
Az a helyzet, hogy olvasva a hozzászólásod szerintem Te nem az S-Crosst illeted kritikával, hanem magát a kategóriát. Ha megnézed a konkurens márkákat akkor amennyiért egy GL+ S-Crosst lehet venni csak nagyon fapados, vagy kisebb méretű autót lehet kapni. Nézz meg például egy Skodát vagy Volkswagent ennyi pénzért hány lóerős, milyen méretosztályú és milyen felszereltségű autót kapsz. ... Opelből is maximum Crossland-et tudsz vásárolni.
Elég alaposan körbejártam ezt pár hónapja. Nagyjából ez a lista ha B-SUV és Crossover szegmensben keresgélsz:
Citroen C3 Aircross
Citroen C4 Aircross
Dacia Duster
Ford Puma
Hyundai Kona
KIA Stonic
Mitsubishi ASX
Nissan Juke
Opel Crossland X
Renault Kaptur
SEAT Arona
Skoda Kamiq
SsangYong Tivoli
SsangYong Korando
Suzuki Vitara
Toyota Yaris Cross
Volkswagen T-CrossNa most ezekből a típusokból sok csak úgy fér bele a keretbe, ha nem a GL+, hanem a GLX-hez is hasonlítom az árakat. Ha kicsit jobban beleásod magad, akkor arra fogsz ráeszmélni, hogy tulajdonképpen mindben lesz valami kompromisszum. Vagy kisebb lesz az S-Crossnál, vagy felszereltségben fog elmaradni a Suzukitól, vagy még az 1,4T-nél is kisebb motor lesz benne, vagy pedig a fenntartásában és a fogyasztásban kell kompromisszumot hozni, ha pl. a két sárkányos márkát vesszük, vagy pedig több pénzt fog kivenni a pénztárcádból már a vételárat figyelembe véve is (Skoda, VW pl.).
A szoftveres gondok biztos jelen vannak a Suzukinál, viszont ha megnézünk pár teszt videót, akkor ez sajnos már elég szembetűnően jelen van mindenhol máshol is, elég csak megnézni a VW Csoportos autók esetén milyen szoftveres gondok voltak. Ez persze nem mentség, ez nem azt jelenti, hogy ha az egyik márkánál sz*r a rendszer, akkor már a másiknál is normális, az lenne a normális ha minden márkánál hibátlan lenne a rendszer, hiszen voltak idők, amikor ez azért nem okozott problémát a gyártóknak. Ez csak egy sajnálatos tény.
Tehát ha összesítem a dolgokat, akkor a véleményed alapján én azt látom, hogy amiket megfogalmaztál, az ebben az árszegmensben az összes konkurensre igaz, sőt hatványozottan igaz is lehet.
Szerintem a Te kategóriád minimum az alsó-közép kategória és a C-SUV szegmens. Ide tartozik a Nissan Qashqai, Hyundai Tucson, KIA Sportage, Skoda Kodiaq, VW Tiguan.
-
bigdigit
addikt
válasz
Kolondrum #59320 üzenetére
AAwireless mellett szól még support magyarul is van mivel egy csomó magyar benne van. Sőt lehet maga a project is magyar. Én is magyar nővel leveleztem. Igaz végül én jöttem rá miért is nem kapcsolódik fel.
Most rendeltem még egy vezeték nélküli töltőpadot bár mivel nincs konkrét hely az autóban kíváncsi leszek mennyire lesz stabil. Kipróbálom milyen ha csak rá van téve a pohártartókra. Nem akarok semmit dugdosni.
Telefonra gondoltam. -
INDIEGOGO* AAWireless-hez: Hetek óta meg van rendelve, nem indult el. Épp rosszkor rendeltem, de ígéret szerint májusban indul. Szóval aki akar az rendeljen, már ennek ténye is segíti az én vonalamat.
-
V.T.
aktív tag
Sziasztok.
Eladom a 2021-es Suzuki Swift GL+ autónkat ami 4300km-et futott mert nagyobb autóra van szükségünk.
Többen hívtak már mert a képek alapján nem tudták eldönteni hogy metál e a fényezés vagy nem. Korallpiros a hivatalos neve egyszínű piros 2021.7 havi 1.2 Hibrid. Szerintem az de valaki meg tudná erősíteni?Köszi a segítséget
-
-
szabonagyur
félisten
válasz
zsolt19900 #59300 üzenetére
Másik autóm 15 éves, tükröt behajtom télen-nyáron, nem fagyott még be sosem
-
válasz
2ozzmexy #59243 üzenetére
Az autó csak egy amiért ideg tudok lenni. Dolgoznál velem és mellé hanyag lennél, ott robbanna a bomba. Ilyen nincs, hogy neki tolják a kocsit, meg rányitják, ott van a világ vége ha látom. Sarok parkoló, miegymás alap. Ma esett, az ignissel mentem melóba. Nehogy már elázzon az új autó. Ezek alapok. Aztán h ki mit gondol, nekem 8.
Gyöször! Nem fogod megtalálni itthon, úgy gyártják ahogy összejön egy adag rendelés. Ez így működik náluk.
Aki a zizegéshez írt: Nem hallom, csak mutattam
-
Cunaja
addikt
Jó kis ketyere.
Itt viszont olcsóbban is van.
Azt még nem tudom, hogyan kell beszerelni, de biztos megoldom, ha aktuális lesz.
Az első hátső kamerát is magam kötöttem be parkoló móddal az Astrába. ( Mio Mivue 818 + Mio Mivue A50) Azóta nincsenek a hátsomban, ahogy meglátják a kamerát hátul.
zsolt19900 #59300: Egyértelmű. Kicsit macera, de a fagynál széthúzzuk a tükör kábelt és kész.
Közösségi információ!
Jelentem az autó legyártásra került.
Csak lesz már valami. -
hemaka
nagyúr
Olyat kell bele tenni, amit a kiskönyve ír (ha nincs meg, angol itt: [link] ) , márka mindegy csak a specifikációk legyenek jók. Szűrőbe mindegy milyen, váltóolaj csere az mehet, azt ritkán kell. A fékolajat viszont érdemes minden 2. motorolajjal együtt cserélni, az ABS kocka miatt.
Nem zárja be magától, neked kell vagy a távirányítóval vagy a gombbal az ajtón. -
Tosee
őstag
Sziasztok!
A mai nap folyamán vásároltunk egy Suzuki Swiftet 1.3 GS 2006.
Motorolajat szűrőket házilag le szoktuk cserélni.
Ha jól tudom ezekben az autókban érdemes lecserélni a váltó és a fék olajat is?
Milyen olajak illetve szűrő szett lenne ajánlott?Más: kulcs nélküli nyitás / indítás van az autóban. Ha nyitva van az autó és távolabb megyünk tőle akkor be kell zárja az ajtókat? Vagy hogyan működne ez? Csak a kilincseken lévő gombokkal lehet nyitni / zárni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Formula-1
- Elemlámpa, zseblámpa
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- AliExpress tapasztalatok
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Filmvilág
- Apple MacBook
- További aktív témák...
- HATALMAS AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN
- Tablet felvásárlás!! Samsung Galaxy Tab A8, Samsung Galaxy Tab A9, Samsung Galaxy Tab S6 Lite
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD+ 2TB HDD
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Felsőkategóriás merev csöves Gamer PC-Számítógép! I9 11900K / RTX 3090 24GB / 64GB DDR4 / 1TB SSD