Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Hobby elektronika
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Apple MacBook
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Home server / házi szerver építése
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qtya123
őstag
válasz
hemaka #59096 üzenetére
Rendben, 0w-20 megy bele. Gyári olajat tervezem megvenni, ezt: [link]
Amúgy a kezelési útmutató is érdekes, mert a műszaki adatoknál a motorolajhoz 0w-20-at ír (3.9 liter), aztán ha becsukod a könyvet és a hátulját megnézed, ott a szervizinformációknál ajánlott motorolajnak felsorolja 0w-20, 5w-30, 10w-30, 10w-40.
Alatta meg egy logó a jobb alsó sarokban, hogy a legjobb választás a benzinmotorokhoz a 0w-20. -
dethroner
veterán
válasz
burgatshow #59094 üzenetére
Jogos, tényleg benne van, bár nálam a 3-33 fejezetben írják. De ez a 30 perces közlekedés is olyan, ha nem fékezget a vezető, csak nyomja 30 percet, akkor a minimum elvárásnak eleget tett, vagy sem?
SyMbioTe És tényleg, a turbó is le van írva. Én milyen naiv voltam
-
Kuter
senior tag
válasz
zsolt19900 #59083 üzenetére
Persze könnyű ráverni a vásárlóra hogy ő a hibás főleg hogy nő. A másik , ez a hybrid rendszer
20-40 másodper alatt feltölti az akkut ,de ennyi alatt le is meríti. Maga az akku pakk soha nem merül alá a beépített elektorinka ezt meg akadályozza kb 20% mindig benne marad kapacitásban , még ha azt is látod a műszerfalon hogy lemerült. -
dethroner
veterán
válasz
zsolt19900 #59083 üzenetére
De mivel nem írják sehol garanciális feltételként hogy milyen módon, hány km-t kell vele menni, így azt gondolom a vásárló annyit megy vele, amennyit akar. Eladáskor kéne tájékoztatni a vevőt, hogy a lítium aksit milyen körülmények között kell használni, különben ne vedd meg.
Ahogy pl a turbós autóknál se iratnak alá semmit a vevővel, hogy a turbó megfelelő használatáról kioktatták, hogy a vevő tudja hogy kissé odafigyelősebb ez az alkatrész. Ha meg nem mondják, nem is hiszem hogy számon kérhetik ha pl naponta több órás pályázás után egyből leállítják. -
Qtya123
őstag
-
Qtya123
őstag
hemaka: Köszi a választ, közben megvettük már az autót. Gondolom valami gyári cucc lehet, mert mikor bekapcsolom Suzuki feliratos autós sziluett az induló képernyő.
Egy 2014 februári S-Cross az autó. TMPS szenzorral kapcsolatban lenne is kérdésem, mert nem volt még ezzel szerelt autóm.
Megtaláltam a menüben a TPMS opciót (mondjuk az meglepett, hogy a menübe csak álló helyzetben tudok belépni).
Jelenleg comfortra van állítva, meg akartam nézni, hogy mennyi a guminyomás, de mindegyik kerék esetén csak két vonal van, nem jelez értéket. Viszont a sárga piktogram nem világít a műszerfalon.
Téli kerekek vannak rajta, nem tudom van-e bennük TMPS szenzor, a hagyományos hosszú gumi szelep van benne. -
hemaka
nagyúr
válasz
Qtya123 #59028 üzenetére
Vannak "edition"-ök gyanítom, amik Clarionnal vannak.
Az én régi sportom is valami rock am Ring vagy milyen csomag volt és abban is 7" clarion érintős fejegyeség és elvileg a hangszórók is combosabbak gyárilag, meg volt matrica a C oszlopon és a szövet szőnyegek is olyan logóval vannak ellátva. -
válasz
zsolt19900 #59083 üzenetére
És hány van aki más vonalon ugyan így nem jól használja az autót. Pl a turbó.
tboldi !
-
zsolt19900
őstag
válasz
dethroner #59072 üzenetére
mikor mentem a kocsiért, pont állt egy az udvarukban ilyesmi hibával és 800k-t mondott a szalonvezető ill. hogy maaaaaaaaaaaaajd megjön dzsápánból és addig is karácsonyfás a műszerfala a doktornéninek
sajnos elfelejtette úgy használni, ahogy kell.... "csak" rendelő-otthon-bolt háromszöget zárt be vele, így pár kmeren sajnos nem tudott merülni/töltődni az akku és ebbe purcant bele
-
dethroner
veterán
válasz
bigdigit #59079 üzenetére
Na akkor meg is van a magyarázat, miért nem akarta a tulaj azonnal kicseréltetni, ezt a nagyjából haszontalan alkatrészt.
Persze nekem lehet esni, hogy márpedig milyen hasznos, és ettől takarékos lesz az autó, de ilyen összeget sose fog megtakarítani.
Szerintem hasznos a gyárnak ha tud vele pár gramm co2-t csökkenteni, meg amíg működik, addig hasznos lehet a tulajnak is, de amint elromlik a hibrid rendszerben valami, nagyjából gazdaságtalan megjavítani.szabonagyur Értem amit írsz, de nem lehet mindig minden történet esetében az összes előzményt és körülményt elmesélni. Egyrészt a sztori szempontjából nem minden lényeges, másrészt nem mindig jut az ember eszébe, hogy ugyan az egyszerű ember mit tud konspirálni belőle
-
tboldi
nagyúr
válasz
Kolondrum #59073 üzenetére
A turbó egy mechanikus alkatrész, folyamatosan pörgeti a kipufogógáz, amíg jár a motor, nem egy ki-bekapcsoló valami. Nincs olyan, hogy ettől eddig működik, csak egy bizonyos fordulatszám alatt nincs meg a kellő töltőnyomása, és addig nem érezteti hatását. Felfelé meg szabályozva van, ha jól rémlik 1,1 barban maximalizálták.
-
blakey
titán
válasz
mefistofeles #59074 üzenetére
Ecsetes. (Férfi körömlakk
)
-
tboldi
nagyúr
válasz
mefistofeles #59074 üzenetére
Ecsetes kupakos szokott lenni.
-
szabonagyur
félisten
válasz
dethroner #59072 üzenetére
Nem hordta a kötelező szervizekre, ezért nem volt rá gari
Ezt érdemes lett volna az eredeti hozzászólásodba belerakni, mivel ezzel csak azt érted el, hogy majd rákeresnek az emberek és az jön ki, hogy köcsög Suzuki nem cserélt garis alkatrészt.
És sajna az ilyen félig elmesélt történetekből jönnek a félreértések és mesék, ami persze egyáltalán nem igaz.
-
mefistofeles
veterán
Tudja valaki, hogy a suzuki gyári javítófestéke ez a kiszerelés
mit is takar? úgy értem ez valamiféle stift szerűség, egyszerűen festék, vagy ecsetes a kupakja, vagy egyéb? -
válasz
bigdigit #59068 üzenetére
Abból a kis mocorgásból ami néha állás közben van egy pillanatra.
K14D-nél a turbó 2000-3000 között működik ha jól tudom. Ha ez stimmel akkor miért érzem úgy, hogy már alatta is? A villany miatt? Illetve a rásegítés nem olyan mint ahogy a köztudatban van, legalábbis szerintem. Az tény, hogy ha oda lépek rendesen akkor rá rá segít. De amint megszűnik a gyorsítás, az az intenzív, akkor nem dolgozik, sőt akkor sem ha finoman gyorsítok ki. De a visszatöltés sem mindig megy, amit tudjuk, hogy így van és ezer oka van. A fő vonal ami mozgat a turbó működése mert én hegyre fel megyek és fel tudok mászni 1500-al is meg 2000-el is. Utóbbi esetben kimarad az 1 perces járatás az én értelmezésem szerint.
Illetve ha a könyvet jól fordítom akkor ha oda oda lépek neki és kis időre megy a turbó akkor az nem gáz járatás szempontból, a hosszúval van a baj amikor nem hűl vissza. -
beef
őstag
-
mefistofeles
veterán
válasz
burgatshow #59069 üzenetére
Mikor az új swiftemet vettem akkor körüljártam a témát....
-
burgatshow
veterán
válasz
mefistofeles #59066 üzenetére
Köszi a videót ezt nem tudtam. Akkor a hidegindítás a rendes akksiról megy. Ma is tanultam valamit.
-
Én képzelem, de ez D-ben pirosnál kirakja magát sunyi N-be? Nem azonnal, de mintha kitenné.
-
mefistofeles
veterán
válasz
dethroner #59064 üzenetére
Igazad van, az a másik funkciója de az újraindítást is ő végzi. A hagyományos aksi csak a hidegindításért és a menet közbeni elektromos cuccokert felel. Ha start-stop üzemmódban áll az autó, akkor az elektromos berendezések működtetését is az ülés alatti aksi végzi.
-
bigdigit
addikt
válasz
mefistofeles #59061 üzenetére
Kár hogy automata esetén ilyen nincs. Talán az lett volna a jó megoldás ha megállás után vár x másodpercet és ha addig nincs újra indulás akkor áll csak le a motor.
-
dethroner
veterán
válasz
mefistofeles #59061 üzenetére
Mi másra lenne? Hát a kis videót nem láttad még? Hajtja az indítógenerátort, ezen keresztül a motort.
-
dethroner
veterán
válasz
burgatshow #59062 üzenetére
Ez az infó honnan van? Mert józan paraszti eszemmel végig gondolva, nem sok értelme van. Ha egy szinte csutkára merült lítium aksival állok meg egy hideg éjszaka, akkor pár nap múlva szinte esélytelen hogy ez beinduljon.
Suzuki szervizben melózó villamosságszerelő haver mesélte, hogy bevittek egy lítium aksi hibás kocsit hozzájuk. Menni se akart, tréleren vitték be. Cserélni kellett volna, de valami elképesztő sok pénzbe került volna, így nagy kínlódások árán összedrótozták annyira, hogy működik, de folyamatosan hibajelzővel, műszakira esélytelen lesz ha nem cserélik ki a lítium aksit. Akkor mégse az indít, nem?
[link] 38. másodpercnél az látszik hogy az ólomsavas aksi indít. -
-
dethroner
veterán
válasz
burgatshow #59058 üzenetére
Tehát azt mondod, hogy csak a normál indítások alkalmával indít a hagyományos ólomsavas aksi, ha a startstop állította le a motort, azt az ülés alatti lítium aksi indítja be?
-
válasz
burgatshow #59058 üzenetére
Ha jól rémlik kisebb akku van ebbe mint az 1.6 vitarában volt.
-
burgatshow
veterán
válasz
dethroner #59046 üzenetére
És én úgy tudom hogy ezek az indulások is a hagyományos akkumulátorról történnek, nem véletlenül kell bele drága, startstop tűrő aksi.
Teljesen hagyományos akksi van benne, nem AGM típusú (amire írtad, hogy drága - és valóban az). A mezítlábas akksi a gyújtás ráadáskor kell, hogy feléledjen a teljes elektronika. A többit már intézi az ISG.
Szerk.: cserébe a nem hibrid Suzukikba viszont AGM-es akksi kell.
-
válasz
Cunaja #59038 üzenetére
Azért tudod, h a x@r kezdés boldog folytatást hoz?
Remélem és kívánom, h így legyen!! Biztos sok örömöd lesz az új autóban, és hála a vén Galádnak, nem az az általános, h mindenkinek csak baja legyen a földi autós dolgaival.
Saját tapasztalataimból merítettem, több márka több típusát vásároltuk már szalonból, és próbáltuk már az ország különböző pontjain is, de az eredmény mindenhol siralmas volt.
Én azt vettem észre, és főleg az elmúlt pár év megélt dolgai után, h a márkakereskedés és szerviz is úgy viselkedik, mint ha Ők tennének szívességet, h foglalkoznak veled, hova tovább némely szerelő nem is a földön jár, sőt, még a gyárnál is magasabb rendű, többet tudó egyedként aposztrofálja magát. Hát ez szörnyű!! -
-
válasz
szabonagyur #59023 üzenetére
Itt te nem gázzal állsz be ha egyben akarod tudni az autó oldalait.
-
bigdigit
addikt
válasz
Moleman #59047 üzenetére
A végén az igazság. Én aztán tényleg elég fillér.. ó vagyok mennyit fogyaszt az autó. Lassú gyorsítás, kigurulás minden játszik. Szóval eleve finoman kezelek minden pedált. De ha nekem nem sikerül az AT-val finoman megállni startstop nélkül másnak se fog menni ne nyekkenjen be a végén. Vagy az illető nem tudja mi az hogy finom megállás.
-
dethroner
veterán
válasz
Moleman #59047 üzenetére
És ha tényleg vérdurván használni akarja az ember a starstopot és spórolni vele, akkor a rendszer jellegéből fakadóan valóban veszít az ember az indulások dinamikájából:
Automatikusan leállított motor esetén a tengelykapcsoló-pedál benyomására a motor újraindul és üzemanyagot fogyaszt. Ebből következően, üzemanyag-takarékossági megfontolásból ajánlott a tengelykapcsoló-pedált csak közvetlenül a jármű elindulását megelőzően benyomni.
Tehát nem tudsz egyesbe rakott váltóval a kuplungon és féken állva várni a pillanatot hogy kilőhess, mert akkor nem áll le. -
Moleman
addikt
A Mazda szerint 0.35 másodperc az övék, de nem hiszek nekik.
#59044 mefistofeles
Dugóban, sok lámpával, sok állással elhiszem, sokat tud számítani. Én hálistennek keveset megyek olyan körülmények között, csak vasúti átjáróban szoktam leállítani, ott meg jó manuálisan is.Szombathelyen csak hétvégén szoktam járni, akkor sem a belvárosban, nem tudom, milyen ott az igazi dugó.
Amúgy a 2 literes Skyactivnak 550-600 körül van az alapjárata, feltételezem, hogy emiatt kevesebbet is eszik, mintha 800-1000 lenne.
#59046 dethroner
+1, ha meg spórolni akarok, van több másik, jóval hatékonyabb módja a fogyasztáscsökkentésnek, még lassabban se kell menni, elég ha kevésbé intenzíven gyorsítok. -
dethroner
veterán
Vannak starstop hívők és van az ellentábor. Magam is ez utóbbiakat erősítem. Miért? Mert ahogy bigdigit is írta, nem kéne minden rohadt másodperc megállás kihasználnia arra hogy leálljon. Gyakran csak 1 pillanatra áll meg az ember amíg benéz a kereszteződésben és már megy is tovább. Na ez a jószág nem mérlegel, nem tud mérlegelni. Belassultál kb 15km/h alá? Már teljesült a feltétel, nem is kell megállnod, már le is állíthatja a motort. És hiába magyarázzák a kereskedők hogy milyen sok dolgot vesz figyelembe a rendszer, pl motor hőmérsékletét, ez valahogy nem így működik. Hideg motort is leállít akár pár száz méterrel indulás után. Nyáron klímát, világítást, fejegységet használsz, nem gond, a motor spórolni akar, leáll. És én úgy tudom hogy ezek az indulások is a hagyományos akkumulátorról történnek, nem véletlenül kell bele drága, startstop tűrő aksi.
Szóval tudom nem olcsó a benzin és egyre drágább lesz, de maximum pár deci takarékosság számomra nem éri meg azt a kockázatot, hogy jól számolt-e a kis japán mérnök a rendszer tartósságát illetően, illetve azt a pár évet amíg gari van rá biztos kibírja, utána meg ha javítani, cserélni kell valamit, már nekem fáj.
Inkább pár száz forint plusz költség 100km-enként és egy kis plusz co2 a világnak. Abból nem lehet baj, több co2, több növény, magasabb fák -
dethroner
veterán
válasz
yaneez #59039 üzenetére
Azt írtad az almás alkalmazás működik, az androidos telóval nem megy. Erre írtam, hogy nálam bt és vezetékes csatlakozás kell egyidejűleg és akkor működik a droidos telóval.
Másik meg hogy a 19-es swiftben nekem nincs is wifi, úgy látszik ez már az újabb fej sajátossága. De én a helyedben átolvasnám a kocsihoz kapott fej használatiját, biztos benne van a megoldás -
mefistofeles
veterán
válasz
mefistofeles #59043 üzenetére
Ja azt már el is felejtettem, hogy mellesleg városban olyan 1, 1,5 liter benyát takarítok meg vele 100 kilométeren.
-
mefistofeles
veterán
válasz
Moleman #59040 üzenetére
Hát akkor a tiéd még lassú. A swiftemben egyszerűen nem tudok olyan gyorsan elindulni, hogy már ne járjon a motor. Ahogy benyomom a kuplungot, már jár a motor. Mire váltok, már pontosan az az érzés mint ha nem is lenne.Semmiféle késlekedést nem érzékelek. Az indulás, meg olyan finom, hogy gyakorlatilag észrevehetetlen.
-
Moleman
addikt
válasz
mefistofeles #59035 üzenetére
Engem is zavar, a Mazdában ki is iktattam örökre, hogy ne kelljen kapcsolgatni. Aránylag gyorsan reagál, de nem elég gyorsan. Berakom egyesbe, már engedném fel a kuplungot, de ő még csak akkor indul be, rosszul jön ki a lépés.
-
-
válasz
Cunaja #59036 üzenetére
.és ez még csak a kereskedés!!
A szervizek meg egytől egyik kutyaütők, főleg ha garanciális ügyinézésről van szó! Ez nem pusztán a Suzuki-ra igaz!
Azért írtam, h csak óvatosan azzal a kijelentéssel, h majd ha baj lesz, ott a garancia. Itt írta valaki, h valami turbó hiba miatt micsoda tortúrja volt.
-
Cunaja
addikt
válasz
mefistofeles #59035 üzenetére
+1.
Nagyon sok autót vezettem a meló miatt start-stop rendszerrel Budapesten és órákon át. Bizony volt olyan autó, amiben kikapcsoltam, mert idegesített.
A lényeg, mindegyikben éreztem a müködését. Egyik sem volt hibrid.
Beültem a teszt Swift GLX-be, ( nem veszem meg) és nem is éreztem a rendszert. Egy élmény volt, azt sem vettem szinte észre, csak ha rákoncentráltam teljesen, hogy beindul a motor. Egyszóval zseniálisan megoldották.
Az autóban a hibrid rendszer és a motor a legdrágább. Garancia van bőven és nehogy már azt figyeljem mindig, hogy mikor megy tönkre. Ha tönkre megy, ott lesz. a szervíz. Persze, a megfelelőt kell megtalálni.
Teszt autó!
Szóval bementem a szalonba és nem megfelelő hangnemben közölte velem a kisasszony, hogy most fogja igazán hajtani. 2-hét alatt 400km ment bele. Közöltem velük, köszönöm nem kérek belőle.
Ezután kiderült, hogy nem is volt megrendelve az autóm, csak most rendelték meg és a Suzuki is megerősítette, hogy augusztusban várható. Jelen esetben én januárban szerződtem és csak májusban rendelik az autómat, így 380K-val, meglettem károsítva, mert most júniusban jöhetett volna meg. A szerződésben is június volt.
Elmondhatjuk, hogy jól átvagyok verve..
Az ügy a Suzukinál van és megy a megfelelő hatósághoz is, amiben panasszal kívánok majd élni, amikor kifizettem az autót.
Ez a kereskedés egy nulla és ráadásul az embert is jól átvágják. -
bigdigit
addikt
Én nem is az önindító miatt aggódom hanem a motor miatt. 5 évig myld hybrid swiftel jártam szóval ismerem az előnyeit. De hogy a motornak biztos nem tesz jót ez a sok újra indítás az biztos. A kedvencem mikor kiérek egy sima sarokra ahol nincs is szinte forgalom de meg kell állni egy pillanatra. A motornak ideje sincs teljesen megállni már indulok is tovább. De dugóban is sűrűn fordul elő ahogy leáll már engedem is fel a féket mert gurulunk még 3 métert.
Még AT.
Korábban csak ritkán mentem automata autóval így nem is foglalkoztam a kérdéssel. Mégis ki volt az a barom aki így osztotta ki váltókaron a pozíciókat?
Mi értelme van mindig áthúzni hátrameneten P-be-ki közben? Én biztos alulra tettem volna utolsónak. -
blakey
titán
Okosan használva SS nélkül kedvezőbb is lehet a fogyasztás és ha a korábbi hsz-eket is olvastál volna ezzel kapcsolatban, mondjuk úgy 5 évre visszamenőleg, akkor azt is tudhatnád, hogy a volt/van olyan állás a légbeömlők esetében amikor az SS egyáltalán nem kapcsol ki/be, tehát én manuálisan egyáltalán nem kapcsolom ki viszont soha nem állítja le a motort. Ez is gyakran visszatérő "elem", úgy használja mindenki ahogy neki tetszik, engem konkrétan zavar az állandó motorleállás, főleg városi közlekedés esetében, ha a motorban, önindítóban nem tesz kárt, akkor bennem keletkezik a kár, elég bosszantó, persze a rendszer maga jól működik csak engem valahogy zavar.
-
-
Kuter
senior tag
válasz
simonjoe #59022 üzenetére
Tipikus hozzá állás " a start stop rendszert kapcsold ki mert agyon vágja az akut meg az önindítót" De itt már nem az önindító indítja az autót és nem az 12 voltos akkut cseszteti.
Akinek nincs és még a nem is látta működni az el sem tudja képzelni. A másik a turbó " ha megáll még járasd az autót vagy 5 percig míg lehűl" de ez intercooler turbo városi használatban szinte lehetetlen hogy túlmelegedjen. Tíz év garanciát a Suzuki nem csak jópofaságból adja , a suzukinál dolgozó mérnöki szaktudásban csak lehet bízni. Nálunk van egy 2 éves s-cross hybrid és a mostani új semmi nincs kikapcsolva benne. Az újban szerintem még a hybrid rendszer is jobban van hangolva (AT allgrip) sokkal többszőr van 3-4 rublikán az akku töltősége mint a régin. Imádom szó szerint. -
O_L_I
őstag
Szerintem az automatában annyira jól össze van hangolva a motor-váltó-MHEV rendszer, hogy bűn kikapcsolni.
Sok minden spórolós a Suzukiban de ez a része kifejezettem kulturáltan van összehangolva.
Én egyedül a nagyon hideg reggeleken szoktam egy időre kikapcsolni, mert olyankor érzésem szerint túl hamar engedi leállni a motort.Hozzá kell tenni, hogy ehhez a motorhoz nem véletlen a 0W20-as olaj ajánlott, ennek ellenére szó nélkül öntik bele az 5W30-at a szervizben.
-
yaneez
csendes tag
Ha már AA...
Tegnap szembesültem a ténnyel, hogy vezeték nélkül nem képes wifin keresztül kapcsolódni az androidos telefonom a fejegységhez.
Apple Car Play persze megy...
Eddig úgy tudtam mindkettő futtatható így, hát nem. Apróság, de bosszantó, lehet nélküle élni, de hát na... Nem értem a logikát, ha az egyik működik akkor a másik miért nem, holott képes lenne rá? Nagyon remélem hogy lesz majd frissítés ami megoldja majd ezt a helyzetet.Amúgy nagyon szerethető az autó, barátkozom a számomra sok új extrával. Sebváltó még elég karcos, de majd bekopik. Az összes többi is ilyen volt újkorában. Futómű egy picit komfortosabb érzetet ad az előzőhöz képest. Fogyasztás meg lazán bevihető 6l alá már most is. Igaz egyelőre kímélő üzemmódban autózom vele.
-
válasz
szabonagyur #59011 üzenetére
"Nem cseszed szét a motort a start stop használatával
"
Hát én ebben nem lennék biztos, tessék utána olvasni, h mit áldoztak fel a környezetkímélés oltárán!! -
bigdigit
addikt
Ha figyelmesen olvasol írtam startstop nélkül van problémám. Ha be van kapcsolva persze hogy nincs probléma mivel akkor nem kell vissza fogni. Azért amikor több mint félórákat araszolsz neked is eszedbe jutna jó ez az autó le se áll már megint indít kb 5-10 másodpercenként. Álló helyzetben túl nagy erőt ad át a hajtásnak.
-
O_L_I
őstag
Sziasztok!
2021 S-Cross Android auto segítséget szeretnék kérni.
Az eddigi telefonnal Xiaomi MI9 (android 11) tökéletesen működött
Ma cseréltem le egy Xiaomi 12-re (android 12) na ezzel se kép se hang.
A BT-het csatlakozik, de mikor bedugom a kábelt nem történik semmi (annyi hogy a teló elkezd tölteni meg feldobja az az alap menüt, hogy mi legyen az USB-vel de az AA egyik oldalon se indul el)
Esetleg valakinek megvan a legfisebb SLDA firmware? azt megpróbálnám feltenni hátha. -
bigdigit
addikt
válasz
szabonagyur #59011 üzenetére
A Vito nem akar ennyire menni ez tény. De mint mondtam az automata váltó fajtájától is függhet gondolom.
-
a_tesz
Korrektor
válasz
tboldi #59006 üzenetére
Ugye hivatalosan az csak a központosítást szolgálja, nem tehermentesít semmit, de igazából az se baj, ha nincsen, a kúpos furatokkal legalábbis központosítják az anyák/csavarok a felnit, ha megfelelően vannak felrakva. Egyszer fogadtunk kollégával, hogy felrakunk egy jégből készült központosító gyűrűvel egy szett kereket, és ha elolvad, akkor se megy el a központosítás, de sajnos nem jutottunk el a megvalósításig. Ettől függetlenül inkább legyen, mint ne legyen, de a műanyag is bírja bőven évekig, nekünk a Hondán hatodik éve van a lehető leggagyibb, és most gondolkoztam el a cserén
-
bigdigit
addikt
Ismét kicsit az AT Scrossról így 700km után ami szinte mind Pest és nagy dugókkal is.
Most már ha kikapcsolom a stopstartot mindig nyekken a fék megálláskor. Szóval vagy választok a motort cseszem szét a 10 méteres megállásokkal vagy nyekkenek és bólintok illetve eszem a féket. Elég flusztráló. Ha vidéken élnék nem izgatna.
Az asszonynak van egy régi vitarája ami automata. Biztos más fajta váltó meg diesel is. De annál ilyen biztos nincs.
Egyszerűen túl nagy erővel próbál kúszni. Van olyan dugó olyan lassan lehet csorogni folyamatosan fékeznem kell kúszás közben is. Drága lesz!
A legjobb hasonlat talán hogy állás közben olyan az autó mint egy megfeszített íj. Arra vár csak kilőjön.
Arról már nem is beszélek ehhez a feleslegesen feltartott erőhöz állás közben mennyi + energia kellhet. -
bigdigit
addikt
Köszönöm a válaszokat új felni fent is van.
Viszont lett egy új problémám.
Télire felni adott a most levett gyári . Gumi is meg van már. Viszont a TMPS szelep feladta a leckét. A gyári ugye egy vagyon 20 alatt nincs. Utángyártott amit elvileg tanítani sem kellett akadna DE mindenhol azt az infót kaptam 2020-tól már az utángyártottat is tanítani kellene amit valami új szoftver miatt nem egyszerű. Tanítani meg csak akkor lehet ha fent a kerék vagy legalábbis ellenőrizni rendben működik is. A suzuki persze elhalt mert nem gyári a cucc és max nagyobb gumisok képesek még rá. Van valakinek ebben tapasztalata vagy konkrét gumis aki képes az új alapján is tanítani? -
blakey
titán
Vitara 5 éves szerviz 42 488 HUF. Olaj, olajszűrő és tömítések csere + munkadíj + 1 éves ingyenes Assistance szolgálat.
-
tboldi
nagyúr
válasz
dobolan #59004 üzenetére
És létezik alu is, nekem az van.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! GIGABYTE AORUS ELITE Z790 i7 14700K 64GB DDR5 1TB SSD 7900 XTX 24GB be quiet! SB 802 1000W
- Felsőkategóriás merev csöves Gamer PC-Számítógép! I9 11900K / RTX 3090 24GB / 64GB DDR4 / 1TB SSD
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / Rog RX580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- LG 27GR95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Bomba ár! Dell Latitude 5400 - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W11 I Gari!