Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Apple MacBook
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Home server / házi szerver építése
- Milyen notebookot vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Mini-ITX
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
szaniszlokar
aktív tag
Sziasztok!
A feleségemnek szeretnék használt SX4-et vásárolni. Most egy Toyota Yaris van neki, de kicsinek érzi az 1000 cm3-is motort így azt el szeretné adni és egy nagyobbat venni. Eddig a Yaris előtt előtt egy 2004-es évjáratú Ignise volt. Az SX4 tetszik neki, a használtautón 2 M Ft alatt van az ára.
Érdemes még gondolkodnom az SX4-ben?
Köszi -
Czimby
addikt
válasz
zsolt19900 #61589 üzenetére
Igen azt is néztem, de elvileg azzal nem lesz gond.
Viszont melysegre 50mm + a hangszóró, általában a 10-esek ilyen 40-46mm szokták lenni. De akkor nő para.
Holnap szétszedték és mérek inkább rendelés elött. -
Cunaja
addikt
Egy regasztó kérdés.
Van ügye a tömítő gumim, amin eredetileg 3M-nek mondott ragasztó van, de nem ér semmit. Mivel lehetne azt oda ragasztani, ami nem szedi szét a fényezést?
Köszi a válaszokat. -
eami
veterán
válasz
burgatshow #61586 üzenetére
automata is nehezebb lenne? vagy ez már a mild hybrid miatt?
-
Kuter
senior tag
Index - Gazdaság - Durva áremelés a kötelező és a cascodíjaknál i
Amig nincsen valaki aki a szervizek orrára koppint a magas díjak miatt , csak egyre emelkedik. Ha jól tudom itt ha össze törik egy pl 1 éves autó , és kicserélik új alkatrészre a tört elemeket értékcsökkent lesz az autó egyből. Külföldön az újalkatrész beépítésénél ép fordítva van ott érték növelő. Ez a Magyar kötelező , és casco egy vicc. Szó szerint még azon csodálkozom hogy valami jogvédő nem koppintott oda nekik. -
AMD Power
titán
Mennyire lehet érezni az autón ,hogy rég nem voltam vele autópályán. Ebben a sok városi használatban valami iszonyat lomha lett.
-
ViZo72
tag
válasz
Czimby #61574 üzenetére
Szerintem ezt inkább itt kérdezd meg az Ignises topikban, hátha tudja valaki...
https://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9073785Egy másik hasznos Ignises oldal, bár itt pont nem láttam hangszóró beépítési anyagot de sok minden mást igent...
https://www.kacsa-ignis.hu/ -
hemaka
nagyúr
Ide a pusztába elég az a lóerő amit szerintem most adnak suzukiék, sajnos egyre kevesebb az eu norma miatt, de hát ez van.
Viszont voltunk múlthéten a magas tátrában campingezni és egy új céges S-cross ment előttünk egy ideig oda úton. Ott már látszódott, hogy kevés az a power a 12-15% emelkedőn, főleg amikor egy visszafordítónál meg kell lassítanod, hogy elforduljon és utána tudsz csak a gázra lépni. Sokszor el kellett vennem a gázt mögötte, de jó fej volt mert ahogy tudott kicsit lehúzódott és indexszelt is hogy nem jönnek szembe, én meg megelőztem két kanyar között. -
Qtya123
őstag
válasz
burgatshow #61580 üzenetére
Nekem a matek úgy volt, hogy
- IS200: 1360 kg, 155 LE, 195 Nm, 9,5 s gyorsulás
- S-Cross: 1175 kg, 120 LE, 156 Nm 11 s gyorsulásA súly/le arány meg 8,7 és 9,8
Viszont ha odalépek, akkor sokkal lassabban pörög fel a fordulatszám a Crossnál, mint az IS-nél, érzésre nem mondanám, hogy csak 1.5 s különbség van a gyorsulásban.
Csalóka, mert az IS nagyon rövid áttétellel volt. GPS 150 km/h-nál 4300-at forgott 6-os váltóval. Cserébe 10.5 litert be is kért ekkor, pedig lényegesen jobb a légellenállása, mint a Crossnak.
A Cross 5-ös váltóval jóval kevesebbet forog 150-nél.Amit viszont nem értek, hogy miért gyorsul lényegesen jobban tempomatra. Ezt máshol is olvastam már. Megyek mondjuk 130-al 5-ben, padlózok és lényegesen lomhábban gyorsul, mintha a tempomaton nyomnék rá párat, vagy nyomnám be a res gombot, hogy visszagyorsuljon a beállított sebességre.
-
Városban, értem a nem pályát elég fürge a cross hybrid súly le ide oda, pályán meg olyan átlagos, de ha előzök mondjuk 120-ról akkor sem tartom fel a forgalmat. Elég hamar eléri a végsebességét. Szokott ott menni.
Most lett egy csúnya 7L-es átlagom kb 700km-re mert r.szűrő regen volt pályán magas fordulaton. Lassan 6000km. -
eami
veterán
válasz
burgatshow #61580 üzenetére
ejj, így meghízott az s-cross? Nekem még 1150kg 140 LE
-
burgatshow
veterán
válasz
dethroner #61577 üzenetére
Én 2 literes TDI-k után ültem át a Crossba, simán hozza azt a szintet erőben és nyomatékban érzésre (mert ugye könnyű, így a súly - LE arány kb. ugyanott van). Bár egyébként sem sokkal marad el az általam vezetettektől (310 Nm - 150 LE, a Cross meg ugye ~240 Nm - ~130 LE).
Szóval a matek kb.:
- Ford Mondeo kb. 1600 kg és 150 LE = 10,5:1
- VW Passat Variant kb. 1400 kg és 150 LE = 9,5:1
- S-Cross 1225 kg és 130 LE = 9,4:1Nyilván a nagy homlokfelület miatt a végsebességnél sem segít, de úgy gondolom hétköznapi használatban semmivel sem másabb mint dízel elődjei.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
dethroner #61577 üzenetére
Nekem az előző és egyben első autóm egy Honda Civic Vti volt (1.6 L, 160 Le). Ahhoz képest a Baleno a kis 1.2 literes, 90 lovas motorral tényleg gyengébb de szerintem egész korrekten mozgatja a könnyű kasztnit. Bár 4 felnőttel már azért érezhető a kis motor erőlködése.
-
mefistofeles
veterán
válasz
dethroner #61577 üzenetére
Én keveslem?????
Gyakorlatilag minden hsz-ben arról írok, hogy milyen dinamikusan lehet vele közlekedni.
Tényleg nem sok sem a lóerő sem a nyomaték, ez tény, (bár ugye arról nincs fogalmam, hogy nálad mi a sok) de jól ki lehet használni, főleg egy ilyen pici, könnyű kasznival. -
dethroner
veterán
válasz
mefistofeles #61576 üzenetére
Te és a topik többi lakója milyen autókon szocializálódtatok, hogy mindenki ennyire kevesli az erőt, keresi a nyomatékot?
Vagy rajtam kívül mindenki elvégzett egy OKJ-s totalcar tanfolyamot? -
Qtya123
őstag
válasz
mefistofeles #61573 üzenetére
Én még nem szoktam meg teljesen, hogy ilyen hosszú az 5-ös váltó. Sokszor csak egyet kapcsolok vissza és csodálkozom, hogy nem megy. Aztán rájövök, hogy adott fokozatban teljesen máshol van a fordulat ugyanazon sebesség mellett, mint a korábbi autóban volt és kapcsolhatok vissza még egyet, hogy meginduljon.
Asszony meg kérdezte már ilyenkor, hogy valami baja van a motornak, mert olyan fura a hangja. Mondtam neki, hogy nem, csak plusz két henger hangjához voltál szokva eddig és most már vége a jó világnak, ezt fogod hallani.
Amúgy szeretni nagyon. Vombatkának hívja, mert tömzsi, meg mivel ez az első gen. így ez még a bumfodi orrú és egy vombat pofájára emlékezteti.
-
Czimby
addikt
Apumnak a 2004-es Ignisbe meghalt a rádió, így kap egy új pioneert.
Arra gondoltam cserélnék hangszórókat is, azt már kiderítettem előre 10 hátra 13cm kell.
Beépítési mélység szempontból érdemes laposabbakat keresni vagy nem kell erre figyelni?
Esetleg valami ajánlott bevált hangszóró típust tud valaki? -
ncc1701
veterán
válasz
Cunaja #61569 üzenetére
Ezt a tolást nem eröltetném, ilyen kis gyöszöket forgatni kell, hogy rendesen menjen. Bár ugye minden relatív.
Nekem kell egy kis idő, míg az opelből átülve hozzászokok, h ez a bizony nem megy. Úgy. Azzal nem gond pályán gyorsulni, a suzukinak kell a lendület.
Havernak van egy nissan gt-r-je, még húzott is rajta pöppet, mert a gyári mittomén 550 paci kevés volt, és nem ment. Szerinte. -
mefistofeles
veterán
válasz
racerx #61570 üzenetére
Ha most januárban volt 35 az nagyon rendben van, de én arra a hozzászólásodra reflektáltam amiben azt írod, hogy 3 éve volt annyi. Olvasd vissza, akkor ott szerintem elírtad. Abban szerintem egyet érthetünk, hogy manapság egy három évvel ezelőtti ár az élet egyetlen területén sem mérvadó.
-
racerx
őstag
válasz
mefistofeles #61558 üzenetére
Fehérvárra járok, januárban voltam 3 évesen (ami ugyanaz mint az 1 éves), pollent és levegőszűrőt azt sose kérek (megoldom magam negyedáron), most néztem az 35 ezer forint volt. Azóta nem hiszem hogy a duplája lenne, most visszük asszony Opel Mokkáját 4 évesre (ami ugyanaz mint a Suzukinál csak kicsit drágább a rezsióradíj asszem), olaj, levegő, pollen, fékfolyadék, gyertya - 103 ezer lesz. Ezekhez képest sok ...
-
Cunaja
addikt
válasz
dethroner #61568 üzenetére
Végre nem én kezdtem.
A te autód erősebb. Ezt, hogyan kell érteni, talán régebbi?
Lehetséges, hogy az még 6000-nél adja le azt a nyomatékot, amit a miénk 2000-nél?
Elég sokat gyorsítok vávárosban, illetve harmadik fokozatban is rengeteget. Mi tolja meg a Suzut, azt nem tudom, de 'megtolja valami' Ezt a kollégák is megjegyezték, hogy megy ez rendesen. Az egér mozi,ahogy itt hívjátok, azt mutataja, a motor segítve van. Azt én sem gondolom, hogy 3 paci ennyit nyomna, inkább a max nyomatékot érzem kiadni. Diesel-ről jöttem, ott éreztem ezt gyorsuláskor. A nyomaték miatt, ragadsz az ülésben. Jó, azért nem 4G-vel gyorsul, de érezhető a +erő, az autóhoz képest. -
dethroner
veterán
válasz
mefistofeles #61566 üzenetére
Majdnem ugyanolyan autóm van csak kicsit erősebb (igaz hogy csak ritkán vezetem), szóval nem lehetetlen hogy én is átéljem azt amit írsz, de eddig én nem tapasztaltam. És a csajom se mondott ilyet, pedig 2,5 éve napi szinten vezeti. Az meg hogy harmadik fokozatban érzed ezt a jelenséget nagyon érdekes, mivel az autónak fogalma sincs hogy melyik fokozatban van a váltó. Csak sebességet és fordulatot érzékel. Az hogy mindig harmadikban érzed, inkább az adott terepviszony, környezeti adottság. Gondolom a reggeli első indítás után elindulsz és mindig ugyanott váltasz fel harmadikba. Lehet azon a helyen van valami Ley-vonal
-
bigdigit
addikt
válasz
mefistofeles #61566 üzenetére
Én szerintem nem lóerő tolja meg érzésre ilyenkor hanem a nyomaték. Én is éreztem mikor még Swiftem volt. Ha jók emlékszem 3LE 50Newton amit tud. Ez a nem mindegy.
-
mefistofeles
veterán
válasz
dethroner #61565 üzenetére
Fogalmi dugóban vagy, de legalább is direkt félre értelmezel...
A hidegindítás az nem azt jelenti, hogy hideg van, hanem, hogy akkor indítod a motort. (de ezt persze te is tudod) Nincs magas alapjáratom, mint mondtam HARMADIKBAN nyomja meg az autót. Az is természetes szerintem, hogy harmadikban nem veszem le a lábam a gázpedálról, de előfordult és akkor is húzott! A start-stop rendszert is feleslegesen keverted bele, semmi közvetlen köze nincs az elektromos rendszer besegítésének kérdésében.
És még egy lényeges dolog.
Én nem azt mondom, hogy az a kőbevésett igazság minden autó esetében amit én tapasztalok, viszont amit én tapasztalok azt elég nehéz lenne bárkinek is cáfolni, anélkül, hogy az autóm volánjánál ülne! -
dethroner
veterán
válasz
mefistofeles #61560 üzenetére
Tehát hidegen tapasztalod, gázlenyomás nélkül? Akkor ez magas alapjárat
Amúgy érdekes dolog ez, a kézikönyv szerint az ISG használat egyik feltétele a hűtőfolyadék megfelelő hőmérséklete. Hogy a suzuki szerint mi a megfelelő hőmérséklet, rejtély. De ha abból indulok ki, hogy a Start-Stop is a könyv szerint csak akkor működik, ha sok egyéb feltétel mellett a motor bemelegedett és a hűtőfolyadék hőmérséklete az előírt tartományon
belül van, ennek ellenére hideg téli reggel 1 perc után úgy ráoltotta a motort egy lassú kereszteződésben, ahogy kellÚgy tűnik a normális hőmérséklet a hideg motor
Én is tapasztalok hasonlót a citroennel, munkából hazafelé az egyik faluba beérve nem nyomok féket, csak hagyom ötödikben gurulni. Kb 55-re lassulva meglódul, nem lassul tovább. Tök lapos a falu azon része, az út kimagaslóan jó minőségű és széles, így ezzel lehet baromkodni. De tény, én is ilyet tapasztalok, lassul, lassul, majd egy rántás és meglódul.
-
hemaka
nagyúr
válasz
zsolt19900 #61563 üzenetére
Mondják a nagy németek, akik ott spórolnak a blokkon és a hozzá tartozó alkatrészeken, ahol tudnak. Amúgy BMW dettó ugyanezt csinála.
-
zsolt19900
őstag
válasz
mefistofeles #61558 üzenetére
nekem hozott olajra azt mondták (igaz VW), hogy beleírják a füzetbe és ha motorporlémája lesz, ráfogják arra, hogy nem ő általuk eladott olaj volt benne
-
ViZo72
tag
válasz
ncc1701 #61561 üzenetére
Hogy legyen ellenpélda is.
Nekem anno Ignisen volt egy elvileg már nem garis, búgó kerékcsapágyam.
3éves gari volt az autóra, letelte után 1-2hónappal szólalt meg.
Márkaszervizben a szervízvezetőnek mondtam, hogy ez van, így jártam, épp kifutottam az időből. Erre közölte, hogy nem gond, megoldjuk gariban és így is lett, ingyen cserélték.
(Szerintem egyszerűen ráírták egy frissebb autóra így el tudták számolni a gyárral.)Már nem emlékszem, hogy ugyanekkor vagy másik alkalommal amikor ott jártam, jött oda egy hölgy sápadozva, hogy ők bizony kicsúsztak az olajcsere periódusból pár ezer km-el egy Swifttel mert nem figyeltek oda és jaj úristen most mi lesz...
A szervizvezető nem győzte nyugtatni a hölgyet, hogy semmi probléma nincsen, az autónak sem lesz baja nyugodjon meg... (Mondjuk azt nem tudom garis volt-e még vagy sem...)A szervíznek elvileg mindegy, hogy az ügyfél fizeti a nem garis javítást vagy a gyártó fizeti ki nekik a garis javítást.
Ha elutasítanak, gyanítom az lehet az oka, hogy a gyártó kekeckedik és nem mindig hajlandó fizetni nekik, főleg futóműproblémára, mert az lehet erősen user/útviszonyoktól függő...Vagy egyszerűen nem odavaló az ember, aki foglalkozott a szervizben autóval...
-
mefistofeles
veterán
válasz
dethroner #61559 üzenetére
Tudományosan nem tudom alátámasztani ami történik, de tény, hogy a fentebb leírt szituációban (hideg start 3.-ik fokozat) meglódul a kicsike, még akkor is ha leveszem a gázról a lábam!
Nem vagyok hülye, tudom, hogy nem lesz belőle hirtelen lamborghini, de swifthez képest bizony megugrik!
De abban igazad van (és egyébként ezt a lágyhibrideknél mindenhol meg is említik), hogy a két rendszer teljesítménye nem összeadódó teljesítmény, tehát nem lehet x+y módon számolni. -
dethroner
veterán
válasz
Brogyi #61557 üzenetére
Mit bizonyít, nem értem
Mutatja a kis zöld sávokat, milyen szépen fogynak. De hogy ez mekkora teljesítmény növekedéssel jár, arra semmi sem utal.
mefistofeles Oké, nem viszafog, tehermentesít. Legyen így. De a jelentése akkor is az szerintem, hogy amikor az ISG besegít, akkor a benzines motor kevésbé hajt. Mert a villanymotor nem azért van benne hogy fickósabb legyen, ez nem egy tölthető hibrid
-
mefistofeles
veterán
válasz
racerx #61554 üzenetére
3 éve????? Te nem Magyarországon élsz? Azóta minden simán meg is duplázódhatott.
Most volt a swiftem egy évesen, 56 ezres volt. Mondjuk legközelebb viszem az olajat, mert aranyárban adták.dethroner: "Gyorsításkor amikor besegít, akkor a benzinmotor teljesítményét visszafogja..."
Nem fog vissza semmit, helyesebb kifejezés, hogy tehermentesít.burgatshow: A Vitara/Scross nagyobb teljesítményű villanyos cájgot kapott.
-
tboldi
nagyúr
válasz
burgatshow #61555 üzenetére
A K12-es szopóbenzinhez kapcsolt rendszer emlékeim szerint mintha 12 V-os lenne csak, míg a K14-es Boosterjeté 48 V.
-
dethroner
veterán
válasz
burgatshow #61546 üzenetére
Ahogy most nézegetem, swift beszámolók leírásában csupán 3 LE. szerepel, szóval közel se akkora mint amit írsz. És a saját kézikönyvem szerint ennek az ISG-nek nem az a szerepe, hogy plusz teljesítményt adjon, hanem épp elenkezőleg. Gyorsításkor amikor besegít, akkor a benzinmotor teljesítményét visszafogja, ezáltal próbál fogyasztást csökkenteni.
Tehát nem hogy pluszt adni, inkább elvesz -
tboldi
nagyúr
válasz
burgatshow #61549 üzenetére
-
burgatshow
veterán
válasz
tboldi #61548 üzenetére
Pedig ezeréves. Ráadásul nem is az eredeti, mert ez az eredeti.
-
blakey
titán
-
burgatshow
veterán
válasz
dethroner #61540 üzenetére
Ha ugyanaz az ISG van benne mint a Vitara/Scrossban akkor az az 5 LE inkabb 13-14. Meg hat ugye villany, szoval nyomateka az egekben. Tokre erezni, meg a nagyobb sulyu kocsikban is.
mefistoteles: egyebkent gazpedal allas fuggo is, figyeld meg, hogy ha finomabban taposod neki van, hogy ra sem kapcsolja.
-
ncc1701
veterán
Milyen autó, mennyi ideje van nálad?
Amúgy a szűrőkön, ilyesmin én nem spórolnék. De 15e-nél kb csak olaj+szűrő csere van, kivéve, ha megvolt az 1 év, mert akkor levegő+pollen szűrőt is illene cserélni.
Kevesen tudják, de nem feltétele a garinak az, h márkaszervízbe vidd, egy általános szervizes szakember is pecsételhet a füzetébe. És ott a szám is kicsit más lesz. -
Tigi
őstag
Sziasztok
Szerdán viszem az első kötelező szervizre az autót, mert elérte a 15.000-et, ma reggel felhívtam a szervizt az időpont miatt és rákérdeztem az összegre, az ügyintéző azt mondta, 70-75.000 Ft, ekkor kicsit seggreültem, de azt mondja, hogy ebben minden benne van.
Kérhetem, hogy csak a feltétlen szükséges dolgokat cseréljék ki (olaj, olajszűrő)? pl. én a klímát még nem piszkálnám, alig van használva és amúgy is 95% ban M4 és M0 körgyűrűn megy az autó. -
dethroner
veterán
válasz
mefistofeles #61539 üzenetére
5 lóerőnek ennyire bírsz örülni?
-
mefistofeles
veterán
válasz
Kolondrum #61538 üzenetére
Van egy szitu amikor a swiftnél totálisan érezni az elektromos rásegítést. Hidegindításkor mikor harmadikba dobom, akkor olyat oda húz, hogy elvigyorodok.
A fogyasztásra visszatérve, nyilván hosszú távon sosem próbáltam de 60 vagy 70-nél lehet 4 alatt. 80 körül már szerintem nagyon határmezsgye. -
válasz
mefistofeles #61537 üzenetére
+1 szóró szóra egyet értek. Figyeltem a működését. Főleg akkor kalcsol be ha induláskor/kis sebességnél gyorsítani akarsz kisebb nagyobb mértékben. Relatív nagyobb tempónál intenzív gyorsításkor is segít. 5.8 alá is benéz a cross Allgrip Automata ha nem kell megállni és 60-80 körül mész.
A fogyasztás tüskéket faragja le kisebb nagyobb mértékben. -
Gyöször
senior tag
válasz
Brogyi #61529 üzenetére
Play magától pakolja az AA-mat, 7.8.622514 teljesen jól működik, stabil, nem kell megvárni, hogy bebootoljon a fejegység és akkor rádugni, úgy is műkődött mindig, hogy leállítottam a kocsit rajtafelejtettem a telót és ráindítottam.
Nem tudom miértnem frissült jun28 óta, de ez jó, ez már annyira tuti, hogy navigáció hangnak nem állítja le a zeném csak lehalkítja és rámondja. Mint a régebbi verziók a rádióra.V8 mit tud? Nagyon bétás még? Ezen nem bétáznék, ez jó ha stabil.
-
Cunaja
addikt
válasz
szabonagyur #61534 üzenetére
Üvegfólia van rajta.
-
Cunaja
addikt
válasz
2ozzmexy #61531 üzenetére
Töröld le a francba a Play áruházas Android Autót, mert csak a gond van vele.
Próbáld ki ezt. Android Auto apk. - Apkmirror
Mindig innen rakom fel és megy rendesen. Igaz már új szoftver verzió van a kocsiban, de szerintem, neked is jó lesz. Azt megfigyeltem én is, hogy csak akkor megy rendesen a zene a telefonról, persze kábelen, ha előbb elindítom és utána dugom rá. Szintén zensz monjuk a Waze.
Amúgy képzeljétek el hogyan jártam. Műszerfal ápolóval lekentem a kijelzőt és utána morogtam, hogy nem érzékel semmit. Kellett egy kis idő, hogy rájöjjek és lemossam róla.
Anyókától ilyen porszívót kaptam ajándékba. Nagyon jó, tökéletesen elégedett vagyok.
Leszúrtam, miért ilyen drágát vett, mert én a fórumon mellékelt porszívott mutattam neki. Mondta, hogy volt kupon és jóval olcsóbb volt, de a tesója azt mondtam, ez jobb. -
2ozzmexy
senior tag
válasz
dethroner #61526 üzenetére
Tuti nem,ez a telefon eddig úgy ment hogy az usbc kábel fixen a kocsiban van, beulok, beindit,vár amíg a rádió megszolal, telefon rádug és megy utána.
Jött egy frissítés a playboy áruházban, balgan ranyomtam hogy összes frissítés...
aztán csak tölteni hajlandó a telefont, semmi mást, másik ugyanilyen telefonnal ugyanez. Az sosem volt csatlakoztatva hozzá mert ketteske telefonja...
-
Brogyi
őstag
válasz
venom8888 #61528 üzenetére
Az kb. 3,5l/100km-es fogyi 100-110-es tempónál. Tedd össze a két kezed, és örülj neki.
Bár elég hihetetlen, mert az még nem hibrid. A mostaniak 60km/h-nál produkál 3,3l/100km fogyit.
Természetesen mindig van troll akinek 130km/h-nál 3,5l/100km fogyaszt. Majd ők überlni fognak téged.
2ozzmexy
Apkmirror-ról kézzel telepítsd fel az AA v8-t. -
venom8888
őstag
1.2 benzin
-
venom8888
őstag
válasz
mefistofeles #61524 üzenetére
Igen varosban 5 liter kb a fogyasztas. Most a tengerre mentunk vele, tehat lefele haladtunk azert volt csak 3.3l Hazafele tobb volt 3.7liter. Palyan 100-110 es tempoval
-
dethroner
veterán
válasz
2ozzmexy #61525 üzenetére
Lehet a csatlakozás sorrendje rossz. Én először waze-n megcsinálok az útvonaltervet, aztán bt-t elindítom, vezetékkel összedugom és pár mp múlva már látom hogy csatlakozva van, csak el kell indítani az AA-t a fejegységen és utána már minden megy magától. Bár néha megküzdök azzal, hogy az AA-ba utólag belepakolt alkalmazásokat (youtube, poweramp) bekapcsoljam, de többnyire azzal sincs baj. Van egy rakás jó zene a pendrive-on, viszont ha megy az AA, akkor ugye a telefont kell bedugni a pendrive helyére. Ilyenkor jön jól, hogy a telóról lehet zenét lejátszani, vagy youtubre-ról ráküldeni.
-
2ozzmexy
senior tag
Sziasztok! Android Autó frissített és azóta hiába dugom rá a 2019es Vitarara, csak tölteni hajlandó...
Mintha nem erzekelne hogy rá van dugva a kocsira. Autó elfelejtese volt, egyéb ötlet valakinek esetleg? Emlékszem hogy többen is küzdöttek vele. Megneztem 1860 van a fejegysegen és egy galaxy a52 4g-vel próbáltam. -
-
venom8888
őstag
Van fogyasztas mero a kijelzon, UK ban élek, azert nem tudtam litert megadni. Az nekem konverterben i ternrten azt irja hogy varosban 4.9-5 liter, pályán pedig 3.9-4 liter.
-
beef
őstag
válasz
venom8888 #61519 üzenetére
Nem lehet átkapcsolni l/km-re?
Egyébként tessék: https://www.mpgtolitres.com/ -
venom8888
őstag
Sziasztok. 2012 es swiftem van. Mpg 70-72 pályán, varosban 49-52 ez jonak szamit? Hany liter a fogyasztasom?
-
zsolt19900
őstag
válasz
Mike Farrel #61517 üzenetére
mintha' én is valami ilyesmit mondtam vóna
-
Mike Farrel
tag
válasz
Qtya123 #60985 üzenetére
Meglett a megoldás. Ugyángyártott féltengelynek a belső csuklójánál a fogazat előtti átmérője csak D44,5 volt. Míg magának a toldótengelynek az átmérője a fogazat mögött D45. Így pont csak annyira ment fel, hogy a rugó nem akadt be rendesen és szétcsúszott. Fel lett fúrva a féltengely csukló furata és máris tökéletesen a helyén marad.
-
Cunaja
addikt
válasz
mefistofeles #61513 üzenetére
Sebbenzin. Clean takarít, majd sebbenzinnel zsírtalanít.
A feliratra vigyázz, mert kényes. Jelöld meg a helyét, akkor nem szúrod el. Vékony tű legyen a közelben, mert hátul egy kicsit macerás.
Nagyon jól mutat.
Tboldi: -
Cunaja
addikt
válasz
Qtya123 #61510 üzenetére
Ez most nem Pesten volt. Nagytarcsa és Isaszeg között. Alapban óvatosan megyek, mert szeretik a kerékpárosok azt az utat, de azért, hogy kamikázék vannak, arra nem voltam felkészülve. 86-ról satuval megállni, nem a legjobb. Anyóka remegett mellettem, mert elkönyvelte a két hülye gázolását. Szinte hihetetlen, amit művelnek.
Közben ezt is felraktam. Küszöb matrica.
-
Qtya123
őstag
válasz
Cunaja #61509 üzenetére
Ja, mekkora tolongás lesz majd augusztus 20 előtt, főleg hogy már bejelentették, hogy be lesz zárva x darab kút.
Swiftre vigyázz, budapesti közlekedés nem karcmentes autó barát.
Én szerencse, hogy a külsőbb kerületekben mozgok az esetek többségében. A belvárosban teljesen kamikaze mindenki minden irányból. Meg ugye a bringás mellett ott van már a sok rolleles is.
-
Cunaja
addikt
Sziasztok!
Nem vesztem el, csak folyamatos a meló. El is felejtettem írni, hogy amikor tankoltam, 214km volt benne és bemyelte a 14,15 litert. Ez így 6,6liter. Remélem azért lesz kevesebb.
Ma meg azt láttam, hogy tolonganak az emberek a kutaknál, biztos holnap már nem lesz üzemanyag.
Mai mérlegem, két kerékpáros miatt, majdnem kimentünk anyókával az ablakon. Ha nem satuzom le, már most 2 idiótávall kevesebb lenneés összetört volna a suzu. Egyszerűen gondoltak egyet és befordultak szemből balra, 90-es úton. Jó a fék, sőt, a műszeral átment karácsonyfába és sípolt mint állat, gondolom a vészfék is működött.
-
Tigerclaw
nagyúr
-
válasz
Tigerclaw #61498 üzenetére
Nem fogsz találni alacsony zajú tartót egyáltalán, független az ártól. Próbáltam egynehány típust, profilt. Sajnos mind fütyül mint a gőzmozdony. A Thule-tól van egy "wingbar" nevű, az a legcsendesebb a piacon, de azt kell, h mondjam, nem egy silent típus az sem. A többségében elérhető négyszög profilú mind hangos. Bár én csak kerékpárokat szállítottam tetőn, meguntam, már vagy 10 éve csak horgon viszem hátul. Viszont ne vásárolj ócska dolgokat, inkább költs rá kicsit többet, de szállíts biztonságban!
-
mefistofeles
veterán
válasz
Napfénysüti #61503 üzenetére
Nem tudom, hogy a balenohoz jó e de a gyári tetősín (Swift) 100 K felett van. A tetőbox 250....
A gyári cuccok borzasztó drágák. -
Tigerclaw
nagyúr
válasz
Napfénysüti #61501 üzenetére
100k + és sajnos a legtöbb hazai teőcsomagtartós cég szinte csak Thule-t forgalmaz, ami még nyugaton is drágának számít.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Horgász topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Formula-1
- További aktív témák...
- LicencAruhaz.hu OLCSÓ, LEGÁLIS SZOFTVEREK AZONNAL - Windows - Office - Win Server - ÖRÖK GARANCIÁVAL
- 12 GB-os DDR5 SODIMM laptop memória - garanciával
- LG 48C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- PS Plus előfizetések
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!