Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Apple MacBook
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Home server / házi szerver építése
- Milyen notebookot vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Mini-ITX
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
Dehogynem tölt vissza, pont néztem péntek reggel, utcából kifordulok (ez kb 100 méter garázstól) és már tölt vissza a jel szerint is. Nekem amikor van lendület és utána csak hagyom kigurulni tölt vissza.
#58889Kolondrum: engedi ha azonnal ráindítasz, elvben nem kéne és nem is szabad N-be hagyva megállni.
Másik automata autóm pl. nem is engedik a kulcsot kivenni (itt ugye nincs kulcs), ha nem P-ben van.
-
Kuter
senior tag
válasz
Kolondrum #58894 üzenetére
Akkor ne húzd be azt ennyi. "Könyv szerint, kézifék után P amúgy, nem pedig P és kézifék" Na én nyomom a féket utána P leállítom az autót és kézifék vagy nyomom a féket P kézifék leállítom a motort. Egy a lényeg a P és kézifék behúz nálam és ez így is marad mert igy biztonságos. Nem ér meglepetés ha egy lejtőn parkolok le azt csak a P rakom megszokásból azt elgurul az autó a susnyába szerencsésebb esetben. A N-röl meg ne is beszéljünk mert az olyan mintha üresbe raknád kéziváltóst. Elég sok balesettet lehet hallani a be nem húzott kézifékről. A héten is volt ismerős ezeréves Toyota vadi új Fiat. Toyota sebességbe enyhe emelkedőn tulaj parkol kiszáll ajtóig sem jutott rágurult az új autóra több száz ezer forintos kár. És miért megszokásból elmondása szerint. Gratuláltam neki.
-
dethroner
veterán
-
Kuter
senior tag
válasz
Kolondrum #58889 üzenetére
Parkolás P-be járó motornál , kézifék behúz motor leállít. Nekem kapásból ezt mondták a Suzukinál. Még kérdeztem utána más emberkéket is akinek automata van már régóta ők is ezt mondták.
Az meg felesd el örökre hogy kézifék befagy ja befagyot a Ladánál meg a Trabantnál. Apám szerint. De a 22 éves Wagon-R-nél már ilyet nem tapasztalt.
És én sem , nekem még soha a életbe nem fagyott be egyik autómnál sem. Igaz sem lada sem trabi nem volt a tulajdonomban. Az első új autóm egy Chevrolet Aveo 2006 mindig behúztam a kézi féket parkolásnál ,vagyis a rögzítő féket. Én így szoktam meg. Így tanította meg az oktatóm. Anno talán és is mondtam neki hogy mi van télen , azt mondta az el kell már felejteni ami régen volt. A fiamnak akinek 1,5 év van jogsija automatikusan behúzza ha parkol mert már így tanítják nem is hallott erről a lefagyásról. És mikor megemlítettem neki egyből odaszúrta és mi van az automata rögzítőfékkel. -
-
Automata vs ahogy én otthon parkolok:
Amikor én beállok a beállóra akkor áttolatok egy fán, majd rá engedem az autót és nem húzom be a kéziféket, legalábbis eddig így ment manuálisnál. Mert télen bafagy, meg nem kell, és elől is kap éket. Viszont itt a leírásban szereplő hogyan kéne megállni metódus totál felesleges esetemben.
Ha berakom N-be és ennyi, az gondolom nem okoz gondot a technikának. Aztán ha indulni kell akkor N-ben beindítom (mert lehet és engedi), majd D és gyí. Ez így rendben van?
Rengeteg fura főleg a heggyen kapcsolatos kérdés merült fel bennem.Lefelé meg nálam a D fokozat nem nyerő mert nem tölt a lágy hybrid (lakó pihenő+ kanyargós út) és nincs motorfék, azaz nálam M-ben kezdődik az indulás és 1-ben vagy 2-ben erszkedek le a hegyről, van motorfék és töltés is.
-
venom8888
őstag
válasz
szabonagyur #58886 üzenetére
Ah semmi koze hozza. A google maps-ban sem lehet tobb mint 10 koztes pontot megadni, igy nem tudok tervezni 2000km es utat, oda elkerulhetetlen a 10 koztes pont.
-
peestike
senior tag
Urak! köszönöm a tippeket!
dethroner: tankolás után mindent nullázok majd, hátha...
tboldi: tuti nem azt nézem
a_tesz: ezt megnézem, hirtelen fogalmam sincs erről, hogyan is áll per pillanat. -
venom8888
őstag
-
peestike
senior tag
Még nincs 2 hónapja nálam egy 2019-es swift. Ami zavaró benne eddig, hogy szerinte a fogyasztása olyan 15.1-15.4 körül van. Eddig fogalmam sincs, hogy valójában mennyit fogyaszt, még nem számoltam, 400 km-nél szemre még negyed fölött van a mutató. Kérdés, hogy mi lehet a gond? Miért számol ilyen magas értékeket? Valakinek lenne valami ötlete?
-
1000-nél olajcsere ki mit mond? Én hagyom. De 3000 körül viszem, aztán további 10.000km futás után nagyra.
Ez a km/év szervízt sikerült tisztába tenni ott ahová majd jár, hogy ne legyen az, hogy mondjuk én viszem 10.000-nél de az nem számít a szerviznek és jön a 15.000km. -
venom8888
őstag
Jovore egy Prius 4 Hybrid fogja valtani
-
venom8888
őstag
nekem nincs semmi tempomat
alap verzio, klima sincs, de oda nem is fog kelleni ugy gondolom
-
Gyöször
senior tag
válasz
szabonagyur #58850 üzenetére
Én mindig tempomattal megyek, ha fogok egy zöldhullámot, vagy valami lámpátlan hosszú rész van megy a res gomb. Ha már ottvan, hadd dolgozzon meg a radar a pénzéért.
-
mefistofeles
veterán
válasz
venom8888 #58860 üzenetére
Ezt én sem értem..
Egy ekkora túrának miért ne indulhatnál neki egy jó állapotban lévő suzukival?
A távolság nem észvesztő és az egyik leg megbízhatóbb autórol beszélünk.
Ha nem vagy szokva hosszabb utakhoz, akkor tars pihenőt, ha úgy érzed fáradsz. Az autóval nem lesz gond! -
venom8888
őstag
válasz
szabonagyur #58861 üzenetére
Kifogastalan allapotban van, semmi bajom nincs vele. Az olajat nem csereltem benne,csak tavaly. De megneztem az olajat,es jo a szine,csemmi dzsuva nincs a kupak felnyitasakor sem, volt Corsam az tiszta okadek volt ott
-
-
venom8888
őstag
Sziasztok. Szerintetek neki indulhatok egy skociai korutazasnak egy Swift el? 2012 es 5 ajtos. 1.2 benzines 80k km.
Warringtonbol indulnek es Fort William lenne az elso szallodank, nyilvan addig meg alnek 1x. Es onnen indulna a korutazas Sky szigetre es nagyjabol korbe skocia, Loch Ness ig bezarolag.Voltam mar vele hosszu uton kb 3.5 oras , az is pihenovel. De ez 6.5 oras lenne feljutni Fort william ig
-
yaneez
csendes tag
Egy rossz szavam sem lehet, pedig eleinte a casco-t igencsak sokalltam az új vasra. Gyakorlatilag duplája a mostani S Crossnak, ~92e (112e önrész), a KGFB az rendben van 17450 pénz (B10)
(Generali) -
Moleman
addikt
válasz
szabonagyur #58853 üzenetére
Igen, érthetetlen a logikájuk, hogy ki milyen célcsoportot akar odacsábítani. Nekem korábban Groupama volt, jó áron, sose kellett váltanom, aztán mikor autót cseréltem, több mint duplája lett volna ott, mint az Allianznál. A többiek meg egyáltalán nem is adtak volna cascot.
Minden évben nézem, sose érte meg váltani, de újrakötni sem, most már az Allianz is 2× áron adná ugyanazt újrakötve.
#58847 Kolondrum
A casco nekem is drága, 3 évig 105k volt, most valamiért felemelték 144-re, pedig valami 5 éves változatlan díjas hűséggel kötöttem. Vagy benéztem és ez a hűség csak engem kötelez, ők meg számláznak, amennyit nem szégyellnek. -
blakey
titán
válasz
szabonagyur #58855 üzenetére
Nem is írtam, hogy ezt írtad volna, a beszélgetést másképp nem tudom folytatni, csak úgy ha hozzászólok, és ha érted amit írtam, akkor nem így válaszolsz, mert nagyon jól tudod, hogy egy biztosítás esetében kár megkérdezni, hogy "te" vagy bárki más mennyit fizet, mert arra nem lehet hivatkozni a biztosítónál, hogy más "ennyiért" kapta.
-
blakey
titán
válasz
szabonagyur #58853 üzenetére
Eleinte nekem is alacsonyat ajánlottak aztán abból lett a legdrágább, de mindez kiküszöbölhető ha egy alkuszt megbízol és minden évben ránézel az ajánlatokra, csak így lehet "jó áron" biztosíttatni. A biztosítások esetében nincs olyan, hogy ami neked jó az nekem is, stb, mindenki más ajánlatot kap, alap igazságok vannak, hogy általában melyik a drágább vagy melyik az olcsóbb biztosító, de ugye a kivételek itt is erősítik a szabályt.
-
Jadro
veterán
válasz
szabonagyur #58850 üzenetére
Persze ez igaz. Én is inkább a 6-os bevezetőn próbálgattam. Az ugyan már város, de 4 sávos és 70-es korlát van. Amolyan félközút, ha éppen nincs araszolás.
-
blakey
titán
Allianznál nem csoda, előző autómat eleinte ott biztosítottam aztán ugyanilyen lépés után azonnal váltottam másik biztosítóra és a biztosítási díjam megmaradt amennyi korábban volt, azóta az Allianz mindig drágább a több ugyanolyan "normális" biztosítókhoz képest, nekem idén minimálisat drágult, +1600HUF/év, ennyiért nem szoktam váltani.
-
Hego
tag
Fateromnak is elég sokat nőtt a kötelező összege.. Allianz ilyen, mondta ezt egy biztosítós ismerősöm is és vezess.hu-n is volt egy cikk, amiben írták hogy tavaly a biztosítók közül az Allianz volt a legnyereségesebb.. gondolom többek közt emiatt.. lehet megéri váltani/felhívni őket
-
Jadro
veterán
válasz
Moleman #58845 üzenetére
Nekem most sikerült rátetetnem a B10-et az S-Crossra, mert amikor vettem még megvolt a régi verda és A0-ban tudtam csak megkötni. Így lett 29.948,- (Generali). Árképzésben meg ugye számít az életkor, lakhely stb.
Érdemes sokszor újrakötni is, akár ugyanazt is. Még Aegonnál volt hogy kijött úgy olcsóbbra.
-
Moleman
addikt
Szintén Allianz:
2018 43k B5
2019 24k B6 (32k helyett)
2020 30k B7 (36k helyett)
2021 29k B8 (40k helyett)Idén még nem kaptam, de minden évben brutáldrága az első ajánlat, minden évben be kell menni "adatfrissíteni", mert "véletlenül" eltűnik minden infó a rendszerükből, amit már négyszer megadtam...
Ugyanilyen szemetek a segédmotornál is, 6 éve 2280 ft az éves díja, de ha nem megyek be, mindig 3000-et akarnak fizettetni. Fixen mindenkit le akarnak húzni minden évben egy indokolatlan 30-40%-os drágítással, aki nem figyel, fizessen.
-
PNP
őstag
El tudom fogadni az áremelkedést is adott esetben, csak érdekelne, hogy másnál milyen irányba és mértékben változott az éves díj, mert többen is írták pl. autós topikban, hogy nekik csökkent a fizetendő összeg.
Amúgy az, hogy most megy felfele a használt autók értéke, alapvetően anomália, meglepne, ha a biztosítók figyelembe vennék kifizetésnél. Ebből gondolom az is következik, hogy sokkal hamarabb válik GTK-ssá egy autó, ami nem feltétlenül jó.
-
PNP
őstag
Megküldte az Allianz a kötelezőm következő évi díját, ami 37-ről 51 ezerre nőtt. Ezt némi adatfrissítés után le tudtam vinni 44-re. Károkozás nem volt, tehát értelemszerűen a bónusz javul egyet, ennek ellenére nőtt a díj. Másnál is?
-
Úgy vigasztalásként én jó táblafelismerőt még nem láttam. Jazzben is vacak meg a Rav4-ben is... Lehajtóra 40-60 van és mész a pályán? Már ott is a 40 amit ügyesen észrevett... Ezért aggódom komolyan milyen lesz a sebességkorlátozó csoda ami nyártól kötelező az új típusokban.
-
Jadro
veterán
A táblafelismerőt én is hamar kikapcsoltam, felemás a működése. A táblákat még csak-csak felismeri, de a feloldásokat már elég gyengén kezeli. Szerintem nem tudja, hogy a kereszteződés is feloldja a sebességkorlátozást. Másrészt meg csak foglalta a kijelzőn a helyet, ott szeretem láni az aktuális sebességemet digitálisan.
A többi cumó elég jó, bár az adaptív tempomatnak nem annyira szeretem az agresszivitását, elég végletesen teszi a dolgát.. Vagy fékez, vagy odalép neki. Városban sokkal takarékosabb, ha hagyod gurulni is az autót. Ettől függetlenül jól működik, városon kívül klassz kényelmi pluszt ad, pláne ha hosszabb távot autózol.
-
mefistofeles
veterán
válasz
szabonagyur #58836 üzenetére
A táblafelismerő volt az első amit kikapcsoltam. Elfoglalja a kijelzőt, szerintem értelmetlen sok táblát fel sem ismer, plusz ahogy írod, nem veszi figyelembe pl. a kereszteződés feloldó hatását és még öt perc múlva is ott éktelenkedik.
-
válasz
yaneez #58832 üzenetére
Táblafelismerő: 1. Arra jó, hogy elvegye a képet arról amire a műszerfalat beállítottam. 2. Sok táblával nem bír, sokat nem is lát meg. 3. Tényleg felesleges (ki lehet kapcsolni?)
Sávtartó: teszi a dolgát, M3-on néztem. Annyi, hogy a sáv szélén beleszól és vissza kormányoz,.de túl sokat, azaz hol a sáv bal, hol a jobb széle felé tart az autó. Kikapcsoltal amúgy.
Vészfék.assziszt: nem olyan érzékeny mint az első generációs Vitarán volt, ritkán szól. Mondjuk hegyre fel lendület, gyalogos, szűk út: sipolt.
Adaptív tempomat: jó, sokkal jobb mint az első generációs vitarában. Ez is ha van előtte hely egy ideig nézi de nem gyorsul, viszont utána nagyon belehúz. Talán annyi lehet másnak a zavaró, hogy 1-es távolság alatt hajlamos nagyot fékezni az előtted lévőre. Stílusra bejön a működése.
Automata váltóval még élhetőbb, mert meg is áll az autó, majd elindul.Janusz001! 2498km múlva megnézem.
szabonagyur! mert full hideg volt a motor.
-
yaneez
csendes tag
Érdekelne az új S Cross tulajok véleménye a vezetéstámogató rendszerekről. (táblafelismerő, sávtartó, vészfék asszistens stb) Nekem sok minden új lesz a 2017-es gép után. Nyilván olvastam teszteket, néztem videókat. De eléggé megoszlanak a vélemények, volt aki szerint jól működnek, mások szerint meg nem igazán kifinomultak ezek a rendszerek. Aki napi szinten használja az autóját az nyilván objektívebben meg tudja ítélni mennyire hasznosak ezek. Mik a tapasztalatok?
Jövő hét elején már élesben tesztelem az extrákat. -
Janusz001
őstag
Allgrip, automatás sport módban visszafele váltásnál más is tapasztal enyhe rándulást? Auto módban nincs ilyen.
-
Egy videóban elhangzott, hogy a lágy hybrid start-stopja nem állítja le a motort ha hideg. Pontosan 350m után megtette. 👎 Na barátom innentől egy pillanatra sem fogsz üzemelni.
-
Moleman
addikt
válasz
burgatshow #58825 üzenetére
Elhiszem, hogy biztos jobb egy új, de évi 129 km-re (az is száraz úton) sehogy nincs értelme új gumit venni. Amúgy annak ellenére, hogy Ausztriában elméletileg kötelező a téligumi, Bécsben rengeteg autót láttam télen nyárival.
Nyáron viszont kihasználom az UHP-t, így a 4évszakos sem opció.Majd a következő autóm kap új téligumit, főleg ha addigra sikerül a hegyekbe költözni.
-
Moleman
addikt
válasz
burgatshow #58822 üzenetére
Sose érte napfény, csak mikor úton volt, az meg minimális, most télen 129 km-t futott összesen. Ennek tényleg semmi baja nincs.
A régi autómon 10 éves volt a Conti Eco3 mikor eladtam, na az már tényleg szar volt, esőben főleg.
#58823 beef
Sose volt 4 évnél fiatalabb téligumim, ez is 5 volt, mikor megvettem az autóval együtt, a Suzukié is 5 volt most télen, így friss téligumis tapasztalatom valóban nincs, hogy összehasonlítsam. De tudom, hogy mit várok egy gumitól, és mikor a 8 éves téligumi még melegben is jobban fog, mint pl egy jóval fiatalabb nyári Yokohama, akkor tudom, hogy jó.
Ha a hegyekben laknék, és látnék havat, akkor elgondolkodnék a cserén, de ez a gumi nem látott havat, mióta nálam van. Amire kell, arra meg fog felelni 12 évesen is.A fos nyári Yokohamát meg már 2 éve lecseréltem új Pilot Sport 4-re.
-
beef
őstag
válasz
burgatshow #58822 üzenetére
Főleg téliből. Én még nem találkoztam olyannal aminek 4 év után nem csökkent drasztikusan a használhatósága.
-
Moleman
addikt
válasz
Cunaja #58819 üzenetére
Az asszony Swiftjén a "gyári" van, talán Yokohama V903, nem tudom fejből, de meglepően jó. Ez volt az első telem vele, egyszer sikerült egy jeges körforgalomban megtolni az orrát, amúgy bolondbiztos, pedig sokszor kanyarodok indokolatlanul gyorsan.
Meglepő módon a nyári Conti Eco5 is egész jó, múlt hétvégén megcibáltam az Alpokban is, picit meg lehet mozgatni a seggét, de nagyon stabil. Viszont terhelés alatt ugyanúgy sikít, ahogy a régi Eco3 is sikított a régi autómon.
Nem csúszik meg, csak sikítva surrog.
A Mazdámon a téli és a nyári is Michelin, ha nem fáj az árkülönbözet, akkor nagyon ajánlom. Nagyon lassan kopik, és mindvégig nagyon jól tapad (pedig a téli már 8 éves elmúlt).
-
Cunaja
addikt
válasz
dethroner #58817 üzenetére
Tessék még ilyen ajánlatokat linkelni. Most egy hétig nem vagyok otthon, de utána már veszem is.
Valami jó minőségű téli gumi 175/65 R15-ben?
Hasonló adatokkal?
Itt panaszkodik a hátsó tárcsára.
Azt írja, kivéve, hátul tárcsafékes kivitel. -
burgatshow
veterán
Nem tudjátok, a S-990E0-61M78-002-E számú "Misti" fekete felni még rendelhető, elérhető: Neten eléggé kihalt a dolog, ahol találtam ott meg már nincs. Oké, hogy nincs raktáron, de rendelni sem nagyon lehet...
Pedig ezt a felnit nagyon adnám...
-
-
Cunaja
addikt
válasz
mefistofeles #58815 üzenetére
Ásványszürke metál. Ma is megnéztem. Nem nehéz, mert egyhelyben áll.
Várja az idejét.
Bingó
Moleman: -
Moleman
addikt
válasz
Cunaja #58810 üzenetére
Nekem hasonló kerékőröm van 9 éve, hibátlan. Azt leszámítva, hogy az egyik alumínium kupakját elhagytam.
Szerelőhöz kerékőr nélkül szoktam vinni, nekem meg nem probléma, főleg, hogy a nyári kerékanyaszettem ugyanúgy 19-es kulcsnyílású, még a dugókulcsot se kell cserélgetni.
-
Cunaja
addikt
válasz
mefistofeles #58811 üzenetére
A tiédet még nem találtam meg, de keresem.
Sajnos nálunk a lakótelepen, mindent lopnak. Ez miatt még az üvegeket is gravíroztatom az alvázszámmal.
bigdigit: #58812
Most megvettem amit linkeltem. Ha nem olyan, majd veszek másikat a következő csere után.
Gyorsan döntöttem, mert vettem mankókereket is jó pénzért, nem akartam, hogy elvigyék. -
Cunaja
addikt
válasz
mefistofeles #57039 üzenetére
Hol vetted? Tényleg baromi jól mutat. Pont azt is keresek most. Mankókerék már van 36-ért.
Ez jó nekem? -
mefistofeles
veterán
válasz
Cunaja #58808 üzenetére
A megtévesztő mondattal arra akartam utalni, hogy igazi "téli" körülmények között alig ment, de elégedett vagyok vele.
A lemezfelni az nyilván nem olyan "menő" de nem is olyan kényes, plusz manapság már fillérekért nagyon klassz dísztárcsák kaphatóak.
Spec. szerintem a gyári könnyűfém felni nem néz ki olyan jól az autómon, mint a lemez dísztárcsákkal.
Itt #57039 látszik a gépemen a lemezfelni a dísztárcsával. -
Cunaja
addikt
válasz
mefistofeles #58807 üzenetére
Megtévesztő a mondat. "a gumival viszont ebben a rettenetes téli ítéletidőben tökéletesen elégedett vagyok."
Most itt a semmi télre gondolsz, ami volt, vagy azért látott havat és latyakot is a gumi?
Azt mondják, nem egészséges könnyűfém felni Pestre az agyon szórt utakra, mert elrepedhet.
Lemezfelninél meg azt mondták, nem mindegy milyen, a hátsó tárcsák miatt. Ezt sem értem, de mindegy. Állítólag nem fér bele.
Most ezt néztem ki, de még nem kérdeztem, hogy jó-e a tárcsafékhez hátulra. Monjuk érdekes ez is.
Gumit meg ezt.
Valaki találkozott már a gumival? Lehetne azért halkabb is. Mondjuk 69 vagy 68dB. VAn olyan, aki hangosnak mondja.
Így az egész, szereléssel együtt, meglenne 190K-ból. + 4 dísztárcsa.Most néztem, már 243K az ajánlat.
175/65R15 84T
Yokohama W.drive V903 téli abroncs
forgásirányos felülettel+ gyári ezüst lemezfelni + TPMS szelep. Szomorú, de igaz. -
Cunaja
addikt
válasz
mefistofeles #58805 üzenetére
230-ra kaptam éppen ajánlatot, a téli szettre.
Januárban, ez még 190K volt.
Ezért is keresgélek most, mert kb ugyanennyiért, vagy kicsit többért, komolyabb gumival is van. -
-
bigdigit
addikt
válasz
szabonagyur #58802 üzenetére
Azért nagyon durva,hogy 4 darab jobb alufelni + jobb téligumi + szenzor szerelve 17-es méretben 450 alatt meg se áll. Az alufelni télre a kapott gyári lesz az helyett lesz nyárra számomra gusztusosabb.
-
bigdigit
addikt
Én még mindig gumizok meg felnizek. Cserélném a gyári felnit számomra szebbre. Találtam is ahol autó alapján is lehet keresni. Érdekes mód 3 különböző ET számmal is feldobta ugyanazt a felnit bár mindegyikre még az ET50-re is azt írta tehermentesítő kell. Ez nem az ET szám miatt kell akkor hanem az agy méret miatt? Viszont olcsóbban máshol ugyanezt a felnit csak ET48-ban találtam bár ezt is kompatibilisnak jelöli a honlap. Jó lesz az ET48 is?
Új hozzászólás Aktív témák
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Autós topik
- Szétveri a kritikus gondolkodás képességét a ChatGPT
- Parfüm topik
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Mobil flották
- Horgász topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Új okosotthon eszközök bolti ár alatt - Blitzwolf SHP15, Miboxer, Aqara eszközök
- Vállalom Xiaomi Okoskamerák szoftveres javíttását
- ÚJ, USB-C-s / elemes, rádiós (RF), wifis (Tuya, SmartLife, stb.), programozható okostermosztát
- Hiseeu vk10v 4hd405 hd nvr komplett szet
- Huawei Nova Y70 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Felsőkategóriás merev csöves Gamer PC-Számítógép! I9 11900K / RTX 3090 24GB / 64GB DDR4 / 1TB SSD
- AKCIÓ! MSI Z390 i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Corsair Carbide Series 200R 600W
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G3 - i7-6GEN I 16GB I 256GB SSD I RadeonI 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max