Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Apple MacBook
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Home server / házi szerver építése
- Milyen notebookot vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Mini-ITX
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz
Napfénysüti #61499 üzenetére
Mondjuk 50k, ha nem noname.
-
Tigerclaw
nagyúr
Tud valaki ajánlani jó minőségű, alacsony légellenállású/zaju de nem Thule árkategóriás tetőcsomagtartót Balenohoz?
-
Gyöször
senior tag
válasz
Qtya123 #61478 üzenetére
Átszivatja vákuumos féklégtelenítövel. A 2 évesen végignéztem, mondom ezért nem fizetek soha többé, ezt én is meg tudom csinálni.
Azért dobtam el az agyhugykövet mert a 2. éves szervíz előtti estén a tecső feldobta Novoth Tibi idevágó epizódját amikor komjúterrel cserélik. Bevittem másnap a kocsit tágra nyílt szemekkel, hogy is lesz ez. Sehogy. Faszi elöballagott egy kompresszorra köthetö vákuumos cuccal, sziszegett vele negyed órát a 4 keréken, én meg kifizettem. Majd beültem a kocsiba, és elindultam, megálltam pontosan 4 lámpánál, majd az 5. előtt kijött elém valami gyökér, megálltam de a fékpedált padlóig le lehetett nyomni. Megismételhetöen.
Visszakóricáltam a szervízbe, hogy báz meg ez meg már mi?!? Benyomta a szerelő is padlóig, majd pumpálgatta azt mondta tökéletes. Dehát addig nem éreztem ilyet. Hazajöttem, elmentem egy ismerőshöz akinek akkor fél éves volt a kocsija még gyári fékolajjal. Benyomtam a pedált annak is tökig ahogy ráindítottunk, akkor megállapítottam, biztos én vagyok a hülye, sose fékeztem nagyot. A fék ugyan ott fogott, lábujheggyel ablakon kirepülősen mint csere előtt, csak ha ráléptem a pedálra sziszegve bement nagyon mélyre.
1 évre rá nekiálltunk asszonnyal pedállal légteleníteni és mindkét kör első kerekeiből elég figyelemre méltó levegöt engedtünk ki. De úgy, hogy megnyitottam a főhenger nyomócsöveit is, meg az abs kocka be és kimenő csöveit. Mert hallatszott, hogy bugyborékol a levegő a kockában.
Azóta nincs meg a festék vonal ezeken a csöveken, de akkor már nem volt garis a kocsi. Így nem is tudom a gari mire terjed ki pld. Ha panaszkodsz arra biztos nem... -
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
szabonagyur #61485 üzenetére
Polikarbonát, talán egy kis polirpasztaval eltávolítható a karc.
-
Gyerekek... Úristen! Nézek ki az ablakon, nézek -nézek. Mondom valami nem jó valami más. És ekkor leesett... Az Ignist nem hoztuk haza. Beült mellém asszony, hazajöttünk, de az ignis Endrén maradt a parkolóban.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
szabonagyur #61483 üzenetére
Megkarcolódott? Fotót tennél fel a hibáról, vagy nagyon szégyenled magadat? Talán tudunk segíteni.
-
szabonagyur
félisten
Annyira siettem a parkolassal, hogy majdnem visszapillanto nelkul maradt az Scross
Ezerszer alltam be, de tul kozel mentem a falhoz, a visszapillanto index resze lett megkarcolva
Szerencsere lassan mentem de ahh
-
válasz
mefistofeles #61480 üzenetére
4 tárcsa esetén se vészesen koszosak a hátsó kerekek, az elso az természetesen elég hamar koszolódik.
-
Új Cross automata. Főleg elől a felnik feketék pár szár km után annyi fékpor van rajta. Durván több mint amit valaha tapasztaltam. Sztem 30.000 körül ki fog esni alóla a betét. 5600km-nál járok.
-
Qtya123
őstag
Mondjuk arra nagyon kíváncsi vagyok, hogy akár a szakszerizben, akár másik szervizben hogyan cserélik ki a fékolajat.
Csak a tartályból? Következő fokozat, hogy a munkahengereknél is kinyitotják a légtelenítőket.
A legalaposabb pedig az lenne, ha szoftverrel megjáratnák az abs kockát, hogy annak a szerepeinél lévő fékolaj is csetélődjön.Nagyon erős a gyanúm, hogy ez utóbbit nem csinálja a szervizek többsége. Legyen az márkaszerviz, vagy másik.
-
csaba1203
addikt
válasz
szabonagyur #61325 üzenetére
Ha már TPMS szenzor ezek mennyit bírnak ki amúgy?....
Most múlt 3 éves az Ignis gyári van benne még. -
válasz
Napfénysüti #61451 üzenetére
Ha azt mondta a Tibi h nem kell cserélni akkor nem kell. Tibi olcsón tartotta karban az autót, én meg utána rendbe hoztam amin ő 17 éven át spórolt.
-
Gyöször
senior tag
válasz
Napfénysüti #61454 üzenetére
>>Ne hasonlítsd már egy villanyhálózathoz
Miért mondod ezt? A fi relé teszt gombjára rá van írva, hogy push monthly. Nem azért, mert ingyen van a tinta. Ahogy a gépkönyvbe sem ingyen nyomtatják bele
-
Cunaja
addikt
válasz
mefistofeles #61467 üzenetére
Jól leírtad
1-hetes tapasztalat.
Egy hiba, amit te is említettél, az egyes makrancoskodik néha. Itt Pesten, minimum 50x rakom egyesbe ha dugó van.
Manuális klima. Ezért is választottam a GLX-verziót.
A digit klima valami állati találmány, megy manuális vezérléssel és automatán is.
Automata hátránya, amíg le nem hűti a kívánt hőmérsékletetre a belteret, leviszi a fejedet a huzat. Úgy nyomja a levegőt, mint egy szélturbina.
Nagyon élvezem ezt is.
Maga az autó, a kollégák szerint, tökéletesen megfelel a mai igényeknek és tágasnak találták ők is.
Beültem magam mögé(180cm vagyok) elfértem. Nem nyújtott lábbal, de lehet utazni így is. Mondjuk, nem biztos, hogy kibírnám sokáig. Mondjuk ha busszal megy valaki külföldre, ott kb. ugyanilyen pózban ül, huszon órákig.
Az út tartása csodálatos, de ez jelentkezett a fekvőrendőr bácsinál is. Az ültetés miatt, koppant az alja.
A start-stop, erre csak annyit, hogy simán hozza szerintem az 1-litert, mert ha nagyon ügyesen használja az ember, akkor a dugók nagy részén gurul, leállított motorral. A kollégák ezt is csak lesték, hogy nem is lehet észrevenni a működését.
Ma mentem a Satunával 80-al, nem volt hangja. Biztos gyorsabb tempóval kell menni.
Zöld lámpa rajt, nagyon jó, mert ugye már 2000 kiadja a nyomatékot, nem úgy mint elődje csak 6000-nél.
Nagyon imádom, szerintem jó döntést hoztam, mikor ez választottam! -
Qtya123
őstag
válasz
mefistofeles #61467 üzenetére
A manuál klíma az tényleg valami brutál fapad kinézetű. Mintha valami szoci rezsó tekerői lennének.
Én aztán nem vagyok beltér esztétika fétises, de mikor apám megvette a Swiftet kiszúrta a szemem az oda nem illősége.Simán élném amúgy azt a kis autót, de a csomagtartó miatt nem oké, pedig csak ketten vagyunk.
Crossban nekem is van egy olyan pozíciója az ablaknak lehúzott állapotban, ahol rossz úton zörög. Ilyenkor kicsit le, vagy feljebb húzom és oké.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
AMD Power #61466 üzenetére
Én sem szoktam
, csak ha valami rendellenes/logikátlan/szokatlan dolog történik a termékkel...
Mióta azzal van tele hogy ne tegyél bele macskát és az akkumulátor kiemelésnél készülj fel a súlyára legszivesebben WC papír helyett használnám.Az is lassan csak egy papír ami arra jó hogy ha perelne valaki akkor lehessen mutogatni hogy oda van írva mit nem szabad...
Ráadásul az EU összes élő és holt nyelvén mellékelik miközben a co2 kvotaval szivatjak a jonepet (ha már autostopik) de az hogy kivagunk isten tudja hány fát a használati útmutatóhoz hogy a paraszt utána olvasatlanul dobja a kommunalisba, az egy kicsit abszurd... nekem.
-
mefistofeles
veterán
Na letelt egy év az új swiftemmel, úgy gondoltam kicsit hosszabban leírom a tapasztalataimat.
A leírás egy részt általános, másrészt az előző 2007-es swiftemtől való, főleg szubjektív eltéréseket tartalmazza.
Kezdjük kívülről.Nekem nagyon tetszik az új forma, előröl és oldalról, kimondottan dögösnek, sportosnak tartom. Hátul egy ekkora kisautónál nem lehet csodákat tenni, de mondjuk, hogy egy "erősen megfelelt". Összességében a 2007-es is egy telitalálat volt, de ez legalább annyira.
A fekete oszlopokkal és a jól passzoló, könnyűfém felnikkel tökéletes az összkép.Bár csak pár miliméterrel több a szélesség és a hosszúság, mégis figyelemre méltó a belső tér bővülése. A hátsó sorrol nem tudok nyilatkozni, (bár a youtube tanulsága szerint a 180 centis Winkler is elfér benne maga mögött) egyszer sem ültem ott, de elől észre vehető a tágasság. Az ülés nagyon kényelmes, már némi oldaltartást is érezhetünk, bár megmondom őszintén ha testesebb lennék (most mint ha rám szabták volna) akkor az oldalsó párnák már nem hiszem, hogy kényelmesek lennének. A csomagtér 50 literrel bővült és persze most is apró, de mégis jobban kihasználható. Ha csak ketten vagy hárman utazunk az osztottan dönthető ülésekkel a méretéhez képest jó! Előre visszatérve, a műszerfal jól átgondolt, sportos beütésű, minden a helyén van, a kormány remek!.
Nem tudom kihagyni, hogy itt megemlítsem az egész autó, szerintem legnagyobb esztétikai katasztrófáját, a manuális légkondi és levegőztető konzol valami katasztrófa. Mint ha a keleti tábor egyik 70-es évek beli autótervezője hányta volna oda. Borzasztó, kidolgozatlan, csúnya. Maga a klima kiváló, jól szabályozható, hova menjen és hideg mint a jég!
Itt kel megemlítenem az egyik szinte azonnal jelentkező hibát is, a vezető oldali oldalablak, kb 10 centire leengedve berezonál, zörög. ha éppen, hogy leengedem, vagy jobban akkor nem jelentkezik a probléma.A fütómű a 2007-es hez képest egy pöttyet talán lágyabb, a katasztrofális városi utak mellett ez nem is baj sőt! Ennek ellenére is feszes, kemény. Az úttartás és a kanyarstabilitás meglepő ettől a kisautótól. Jó gumikkal mint ha az útra lenne ragasztva.
A váltó pontos, egyesben néha makrancoskodik, egyébként kiváló.
A Motor a régihez képest vesztett ugye 10 pacit, de jött hozzá a hibrid. Így sincs meg a régi erő (számszerüleg), mégis meglepően agilis a kicsike. Ha forgatva van, biztos senki nem fog letolni a városban. Igazából nem érzem gyengébbnek az autót. A start-stop rendszertől tartottam, de zseniálisan van megoldva, észre sem veszed a működését és úgy indul újra mint a vaj. Arról nem is beszélve, hogy ha sokat városozol akkor lazán 1 liter mínusz százanként.
Ami kell az szerintem az én GL+ autómban is benne van, tálán a digiklíma jó lenne.
Nagyon hamar megszerette a család a kocsit, jó úton, tényleg élvezet vele autókázni. A Szombathely-Ják út csak pár kilométer, de kiváló és kanyargós, szabályosan szerelmes leszek egy oda vissza úton, olyan jó, főleg ha megkergetem!Városban 5-5,5 literrel elmegy, autópályán nyilván sebesség függő, de 120-130 as tempónál a 4,9 - 5 lityi tartható!
Megvolt az éves szervíz, és hát nyeltem egy nagyot, olaj, olajszűró, pollenszűrő csere, fékek átnézése 56619 pénz volt.
-
AMD Power
titán
válasz
Napfénysüti #61456 üzenetére
Lassan 20 éve vagyok a kereskedelemben. Szerinted hány ember "nem" olvassa el a használati utasítást? 10-ből kb 9.
Az emberek 70% a Tajgetoszra való. ;)
-
Cunaja
addikt
válasz
hemaka #61460 üzenetére
Jelentem, második én vagyok. Szombaton, reggeltől estig, a könyvet olvastam. Nem tanultam meg, de át olvastam az egészet.
A felét már, el is felejtettem.Eközben.
Voltam a SumoSuzuki-ban és nem kaptam választ a kérdésemre, amit annak idején itt is kérdeztem. A hátsó tárcsafék és a lemez felni kérdése, egy 2022-es gyártmánynál. Azt ök is tudják, hogy 21-es évjáratnál változás volt, de a felniről nem tudtak nyilatkozni. Holnap megyek a gumishoz, majd kiderül. Elvileg jó rá, mert már direkt úgy van kialakítva, ránézésre mondtam.
Ne kérdezzétek még nem volt időm s szőnyeggel foglalkozni. -
burgatshow
veterán
Na hát nem volt jól beállítva a kocsi. Majd októberben éves szerviz.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
Napfénysüti #61461 üzenetére
Látod, ez a baj a jelenlegi világgal (többek között) és ezt Te önmagadról írtad le:
"akkor lehet én vagyok furán bekötve" Úgy gyakorolsz önkritikát hogy semmi sem indokolja. Nyugodtan hallasd a hangodat, csak fogadd el hogy a többség nem így gondolkodik, nem így él, és tanulj meg ezen túllépni, boldogabb lesz az életed, meglátod.Nem vagy furán "bekötve", csak nem te vagy a többség, te az elenyésző kisebbség vagy, nem te vagy egy egységsugarú egybites honpolgár. Ennyi. Tudod, "ha az idióták lesznek többségben ők lesznek a normálisak..."
Na, ezt éljük most, mi lettünk az idióták, az autóbuzik, a benzinvérűek, a bébifókák elpusztítói, soroljam még?
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
hemaka #61460 üzenetére
Itt kezdődik a probléma, lusták hozzá az emberek.
Nekem az egyik első dolgom volt átlapozni.2ozzmexy: akkor lehet én vagyok furán bekötve de a klímát is átnézetem évente, sőt a bringámat félévente viszem nagyszervizre.
Amúgy egy autó gondolom sokkal bonyolultabb mint egy elektromos hálózat egy lakásban, amiben szinte nincs mozgó alkatrész, stb.
De igazad van ebben nem értünk egyet szóval hagyjuk. -
hemaka
nagyúr
válasz
Napfénysüti #61454 üzenetére
Szerinted azt 10 autó tulajdonosból hány nyitja ki? Anyámék is betették a szerződésekkel együtt a szekrénybe azt cső, aztán csodálkoznak, hogy elindulnak nyaralni, kiérnek a városból aztán szól az autó, hogy kéne egy kis olaj tesáim
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
szabonagyur #61457 üzenetére
Ezt próbálom már évek óta az emberek fejébe verni hogy az éves szervízlátogatás az nem csak olajcserét jelent... vagyis nem csak azt kellene jelentenie, de nem igazán érek célt... lehet túl kemény a "páncél" amit át kellene törni...
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
Napfénysüti #61454 üzenetére
Javaslom olvass kicsit utána először...
Ezeket minden gyártó leírja a User Manual-ban. Az elektromos hálózatért mindenkoron az ingatlan haszonélvezője a felelős, nyilván vannak vis major esetek, de ebbe most ne menjünk bele, nem szeretnék Ptk-ból idézgetni hogy milyen kötelezettségeid vannak.
A klímákról is le van írva hogy évente ki kell pucolni őket, van tipped hányan teszik meg!?Sorolhatnám ezeket napestig, de parttalan vita lenne, kérlek engedd meg hogy önhatalmúlag berekesszem, nem leszünk egy állásponton ezügyben, sajnálom.
@beef: Részben egyet értek, van egy hatóság amit NKH-nak hívnak, az ő dolguk lenne, de sajnos a 60-90 perces időszakos műszaki vizsgába nem fér bele időben a fékfolyadék forráspontjának ellenőrzése, ahogyan sem eredetvizsgán sem műsuzakin nem köteles a jármű aljáról fényképet feltölteni, már ha érted mire szeretnék utalni...
-
szabonagyur
félisten
Ha atlag user beviszi X km-es vagy Y eves szervizre az autot es keri csinaljak meg amit kell akkor ezt le kene fednie, nem kulon konyorogni es bizonygatni, hogy de a konyvben ez benne van.
Sokszor itt bukik el a dolog, hogy a szerviz sem tartalmazza hiaba benne van a konyben.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
Napfénysüti #61451 üzenetére
Miért?
Működik az autó? Igen. Lehet vele A-ból B-be közlekedni? Igen. Van rajta műszaki? Igen.Ha baj lenne világítana valami vagy műszakin szóltak volna.
Valahol igazuk van, annyit költenek rá amennyit kér, se többet se kevesebbet, nekik ez nem szerelem, mánia vagy kattanás, nekik ez egy közlekedőedény, egy buborék amiben utaznak A-ból B-be és ezt teljesíti, hol itt a probléma?
Te évente kihívod a villanyszerelőt hogy nézze át a hálózatot? Vagy a FI-relé teszt gombját 90naponta megnyomod ezzel ellenőrizve a működését? Tippelek, a válasz nem...
-
hemaka
nagyúr
válasz
Napfénysüti #61451 üzenetére
Sokan nem tudják, hogy azt cserélni kell egyáltalán. A sutyukin meg főleg, 2 évente vagy minden 2. motorolajcsere alkalmával illik, különben rip lesz a kockának.
-
Ignisünket utolérte az ABS kocka hiba. 50k lesz.
Igazából vártam, olyan volt már a folyadék benne mondm ezt nem cserélem ennek annyi, azért sem foglakoztam vele. -
2ozzmexy
senior tag
válasz
mefistofeles #61443 üzenetére
Mert a kettő nem ugyanaz. Nem csak olajat cserélnek, sok más dolgot is átnéznek, ellenőriznek...
Az olaj esetében szerintem számolja a hideginditásokat, az egy beinditassal megtett távot, szóval szerintem ez lesz a kulcs mindkettőtök esetében...
-
blakey
titán
válasz
mefistofeles #61443 üzenetére
Mert ez a figyelmeztetés ennyi, nem kell túldimenzionálni? Eddig minden autómon így működött, csak a szervizikon világított.
-
mefistofeles
veterán
válasz
tatararpad #61441 üzenetére
Ezért írtam én is, hogy jó kezdeményezés lehet, ha nem akarják új autó árban adni. Sokaknak csak használtra telik, de nem értenek hozzá és félnek a rejtett hibáktól. Egy gyári "felújított" garanciával szerintem több bizalmat adna az embereknek és akár bizonyos töbletet is hajlandóak lennének kifizetni a tutiért.
-
mefistofeles
veterán
válasz
blakey #61439 üzenetére
Lehet, hogy én fogalmazok rosszul de te sem érted a problémámat.
Semmi gond ha figyelmeztet a kötelező szervízre de akkor miért nem azt írja? Ha ki tudja írni, hogy Change motor oil, akkor miért nem tudja kiírni pl., hogy obligatory service? Vagy mittomén, nem vagyok angol guru. Az olajcsere kiírás nyilvánvaló faszság. -
burgatshow
veterán
válasz
tatararpad #61441 üzenetére
Ugyanez. Pont ezért (is) vettem újat. Újszülött mellett nem akarok és nincs is kapacitásom a használt kocsival extra köröket futni. Vettem újat, pár évig nem szeretnék vele foglalkozni (a szükségesen és a gép szeretetből fakadó törődésen felül).
-
tatararpad
őstag
válasz
Cunaja #61428 üzenetére
Szokás szerint az ötlet nem rossz. Csak mire mindenki rárakja a hasznát addigra a többségnek nem lesz annyira jó az ára. Használtat pedig szerintem pont amiatt vesznek sokan, mert autó kell gyorsan és relatíve kevés induló befektetéssel. A szerző a cikk végén felteszi a kérdést: Vagy mégis lennének olyanok, akinek megérné a felárat a garantált megbízhatóság? Jelentem igen, én pl. a rendelkezésre állás miatt hajlottam az új autó felé, hogy pár évig azért ne kelljen nézegetni alá hogy csöpög-e valami, és ha hosszabb távra indulok vajon a tréler hoz-e haza (megint), mert éppen valamelyik alkatrész megint bemondta az unalmast.
-
burgatshow
veterán
válasz
mefistofeles #61438 üzenetére
Mert az olaj a legegyszerűbb mérő eszköz a szervizre. Amivel a te helyzeted jobb az enyémnél, hogy neked eleve aktuális az éves szerviz. Ugye az olajcserét is idő/távban adják meg. 1 év vagy 15/20e km.
Az én esetemben viszont az a csavar, hogy se a táv (11,5e km) se az idő nincs meg (9 hónap) és már ég a lámpa. És én azt is értem, hogy ha tényleg augusztusban került olaj a kocsiba, de én akkor is októberben vettem, szóval ezt a 3 hónapot azért valahogy át kéne hidalni. Ezt csak azért írtam, hogy mielőtt még valaki szóvá teszi, hogy de az 1 év az 1 év.
-
blakey
titán
válasz
mefistofeles #61436 üzenetére
Ennek így kell működnie, napra pontosan felvillan a szerviz ikon, 1 éve voltál szervizben, ettől nem kell megijedni.
-
mefistofeles
veterán
válasz
burgatshow #61437 üzenetére
AZ a gáz, hogy totál hülyeség, hogy 8500 km-nél olajcserére visít hacsak nem a nagymama lábvizével jött ki a gyárból a motor! A szervizes srác is azt mondta, hogy ez a szervízidőszak eljövetelét jelzi, nem azt hogy szar az olaj! A kettő nem fedi egymást!
-
burgatshow
veterán
válasz
mefistofeles #61436 üzenetére
A “cserélj motorolajat” feliratnál milyen egyértelműbb lámpát szeretnél olajcserére? De most viccet félretéve kérdezem.
Amúgy én voltam és én is holnap viszem.
-
mefistofeles
veterán
Emlékszem, hogy volt valami hasonló mostanában, de ma kidobta nekem is a cserélj motorolajat hiba üzenetet. Kicsit ideges lettem, mert holnap viszem éves kötelező szervízre a verdát de biztos ami biztos, megnéztem az olajszintet, és minden rendben (bár a színe nem igazán tetszett)
Azért felhívtam a szervízt is, hogy most mi a bakter van, mire közölte a srác, hogy semmi gebasz, csak a szervízre figyelmeztet a felirat.
Megnyugodtam, de könyörgöm, ha az a baja akkor MIÉRT NEM AZT ÍRJA KI?????
Miért kell beszaratni a polgárt? -
tboldi
nagyúr
válasz
aattilaa80 #61432 üzenetére
Nálam Heko van, de csak azért, mert a Jazz-re Szatunából nincs a hátsó ablakokra. 🤷♂️
Egyébként nekem csak annyi panaszom volt, hogy lehúzott ablaknál kissé zörögtek, de vettem hozzájuk még 16 db klipszet (ablakonként +4), problem solved. -
aattilaa80
újonc
Nekem is megjött az új s-crosshoz a légterelő pár. Szatunát rendeltem. Teljesen megegyezik az előző s-cross ablakkeret ívével. Amúgy semmi panaszom nincs rá ,mint ahogy a Vitara tulajoknak volt.
-
válasz
dethroner #61423 üzenetére
Szerintem az túl "jó" bele gondolták... Egyébként szerintem tök ugyanaz a visszapillantó van a 22-es rav4-emben mint a 17-es scrossomban volt (lehet ez is visszabutított valahonnan avagy éljen a hiánygazdaság).
Másik téma, a lehető legrosszabb körülmények között (már ennek a guminak, mert inkább télies) eddig majd 10k kilométeren nekem ok volt a GY vector 3, nagy kopást nem látok és nem csúszkál szerintem (mondjuk full gázon kipörög poros, köves úton de ez ugye FWD vs AWD különbség is, Scross AWD volt ez meg most FWD).
-
Cunaja
addikt
itt van az új technológiai módszer. Miket ki nem találnak.
-
mefistofeles
veterán
Amit én hasznosnak találok az a küszöbvédő meg a kilincs alatti matrica. Ott mindenképpen karcos lesz, nem kellenek hozzá vámpír körmök.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Cunaja #61410 üzenetére
Csak az inkább kevésbé vicces poénom miatt gondoltam, hogy nem ért szerkeszteni.
Ilyen-olyan védő szerviznél - ez egy teljesebb csomag.
-
eami
veterán
válasz
dethroner #61423 üzenetére
és az újban már nem lehet az anyós ülés magasságát állítani.
van pár apróság ami eléggé vissza lépés sajnos. Nálam ezért is billegett hogy cseréljek e 2019es scrosst az újra (ami gyengébb is ráadásul). A szalon eddig segített a döntésben mert bár hónapokkal ezelőtt rögzítettem a vásárlási szándékot gl+ automata vagy manualisra 3 féle színben, úgy tűnik Fehérváron ennyi idő alatt sem sikerült sorra kerülni. A mostanira mondjuk fizettem +2 év garit a 3 éven felül, szóval még raerosebb....
-
Qtya123
őstag
válasz
hemaka #61419 üzenetére
Az kemény. De GLX felszereltség esetén sincs benne? Ha jól tudom Cunaja autója glx.
Azt tudom, hogy a vitaránál a gl+ felszereltségben nincs még, de S-Cross esetében már van annál is. Nem is értem ezt. Tükör is crossnál gl+ esetén már motoros behajtás, vitara meg csak glx-nél.
Zsolt19900: szerencsére nálam kussban van, remélem így is marad.
-
Cunaja
addikt
válasz
hemaka #61419 üzenetére
Amit linkeltem, 18 volt és a full verzió. 7 usb, elöl 4, hátul 3, és .hátul pohár tartó is van. Működik rendesen, talán kicsit a kartám összeillesztés, lehetne komolyabb, de engem nem zavar, hogy rángatásra mozog. . Nagyon kényelmes. Imádom és nem egy vagyon, mint a gyári.
Amúgy számomra az összes kiegészítő tökéletesen megfelel, kivéve a sárfogó gumi. Pénteken leszek kertben, ha ott sem tudom oda illeszteni, kidobom a francba, mert csak idegesít.
Lehetne egymillió féle csicsát venni, de azért ami sok az sok. Ezek szerintem még a józan ész határán vannak.
Qtya123: Az ajtó gumi, nálam jól mutat, mert harmonizál a kocsi színével. Ha elütne tőle, akkor ronda lenne és nem kellene. Első nap az asszony majdnem leverte az ajtót. -
Qtya123
őstag
válasz
zsolt19900 #61416 üzenetére
Azoknál mi a probléma az ablak és műszerfal között? Nekem legalábbis nem zörög.
Cunaja: A Swiftben nincs gyárilag könyöklő?
Amúgy igen bő lista. Mire mindent beszerelsz 30 kg-al nehezebb lesz az önsúly.A listából egy dolog lehet hasznos lesz nekem is. A kilincs mögé fólia. Plusz rajta vagyok a küszöb fólián is, mert szétrugdalják.
Ami még valóban jó védelem az a csíkok, amiket az ajtóra raktál, mert tényleg könnyű leverni. Hasznos, de nekem túl ronda, hogy feltegyem. Inkább szarakodok javító festékkel, az éleket könnyű javítani és kvázi nyomtalan. Nem olyan mint a motorház tetőn, hogy a kavics felverődést lehetetlen szépen kipöttyözni, vagy csak tököléssel. -
racerx
őstag
válasz
Cunaja #61410 üzenetére
Háromnegyed része ezeknek tönkrebassza a szép új kocsit. Alin jól mutat a képen, valóságban semmit se ér, sőt kárt okoz. Pl az ajtók szélére az szar.. Próbáltam, jó ötletnek tűnt, de ahogy feltettem, szedtem is le. Nem ragad, elválik, meg majd egy idő múlva meg lehet alatta nézni a fényezést, megáll a víz, kosz, aztán lassan jön a rozsda..
-
dethroner
veterán
válasz
Cunaja #61392 üzenetére
Kicsit hazabeszélek, én [ezt] vettem a swiftre. Szerintem jobb mint a két említett gumi, ez tesztgyőztes volt elég sok esetben. 2 tél van mögötte, hibátlan.
És egy hasznosat javasolnék még, kilincs alá fólia. Van belőle [ilyen] és van átlátszó is. Először a subaru esetében tűnt fel, hogy mennyire össze bírja az ember körme karcolni a kilincs alatti felületet. És sötét autónál sokkal látványosabbak az ilyen apró karcok.
-
Cunaja
addikt
válasz
mefistofeles #61412 üzenetére
Ha sötétben vagy, jól jön a kerekpárosok ellen. Feltéve ha még foszforeszkál.
-
Cunaja
addikt
válasz
Qtya123 #61406 üzenetére
Tudtam volna szerkeszteni, de Tboldi megtiltotta.
Örülök, hogy tudtam új dolgot mutatni.
Akkor jöjjön a többi.
A műszerfal és a szélvédő közé.
Ez van az ajtókon, amit ncc1701 kolléga, ügyesen kiszúrt a képről.
Ilyen is van.
Nyitott ajtókra figyelmeztetés.
Pedálokra.
Ajtó üveghez.
Kormányvédő szerviznél. Utálom, ha összefogdossák.
Szintén szerviz, ülésvédő.
Derék támasz, masszírozóval.
Asszony műköröm elleni védelem.
Kulcs védelem.
Kijelző védő.
Kormány védő.
Kartám.
Akasztó hátra.
Van még, csak az máshol lett rendelve és hosszú lenne megkeresni.
A szőnyegen, ne tessék nevetni.
Amiket linkeltem, maximálisan használhatók a Swifthez, de a legtöbbje, gondolom az S-Cross és a Vitarához is jó. -
zsolt19900
őstag
az is baj, hogy felmegyek alira és keresnék egy pár -akár normálisnak mondható kiegészítőt, aztán az ilyesmik miatt elveszik a sok-sok minden között a termék
-
racerx
őstag
válasz
mefistofeles #61407 üzenetére
Arra már én is kíváncsi lennék működés közben
-
Qtya123
őstag
Megéri olvasni a fórumot. Olyan kiegészítőket ismerek meg, amelyekről életemben nem hallottam. Pl tükör esővédő.
Mondjuk nem tervezek ilyeneket beszerezni, de mindig tanul valamit az ember.
A hangszigetelő gumi például az mi? Hová való? Ilyenről sem hallottam.
-
Cunaja
addikt
válasz
tatararpad #61401 üzenetére
Így gondoltam,
, hogy megemlítetted a decembert.
Mentem oda.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Cunaja #61403 üzenetére
Go to gumis topik, én a négy évszakosokban vagyok többé-kevésbé képben.
Inkább télies: Goodyear Vector 4S Gen-3
Inkább nyárias: Michelin CrossClimate 2
Viszonylag olcsó és jó: Vredestein Quatrac (mindenféle utótag nélkül) -
tboldi
nagyúr
válasz
tatararpad #61401 üzenetére
Csodaépítkezés?
szerk.: Na, innentől szerkeszteni nem ér.
-
tatararpad
őstag
válasz
mefistofeles #61398 üzenetére
Minimum egy Wunderbaum vagy azt kiváltandó két cd lemez a tükörre akasztva. Az a traffipax ellen is véd. Hátulra meg valamilyen vállalhatatlan rendszámtáblás idézet, hogy "apámé vigyázz rá" stb, és valamelyik rádió frekvenciája és logoja. Decemberben természetesen agancsok a tetősínekre.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Szétveri a kritikus gondolkodás képességét a ChatGPT
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Parfüm topik
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Mobil flották
- Horgász topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- HomeAssistant és SolarAssistant Center - spórolj pénzt automatizálással!
- Autós tükörre rögzíthető kamera rendszer - komplett - csere is
- Mapei Keracolor fugázó anyag eladó több színben is (bontott)
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Puremate PM505 aktív szénszűrős ionizáló levegőtisztító
- Telefon felváráslás!! Xiaomi 13T, Xiaomi 13T Pro, Xiaomi 14T, Xiaomi 14T Pro
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600X / 32GB DDR4 / RTX 3060Ti 8GB / 500GB SSD
- Referencia Weboldallal Világítós bill+laptop bill magyarítás. Rania 3M -is! Touchpadok is.Posta ok
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
- Samsung S23 Ultra 8/256GB Állapot: 10/10 6 hó jótállás!