Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- Milyen monitort vegyek?
- Amazon Kindle
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Milyen videókártyát?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Kihátrál az x86S architektúra mögül az Intel
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali notebookos kérdések órája
Új hozzászólás Aktív témák
-
burgatshow
veterán
válasz Chereiose #66700 üzenetére
Enyém is csinálja. Majd szétszedem és megnézem, szerintem valami patent vagy vagy fülecske zörög.... De valamennyi összefüggés van a meleggel, mert melegebb időben intenzívebb/hangosabb. Reggel alig hallom, délután meg nagyon, amikor egész nap állt a kocsi a napon.
21-es Scross, még pont a facelift előtt vettem.
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz Chereiose #66694 üzenetére
Azért egy próbát megér, ha útba esik valamelyik szerviz, ami még jó is. Valószínűleg elhajtanak, de ha nem próbálod meg, akkor nem is fogod tudni a válaszukat. Esetleg egy jó szakival is érdemes megnézetni, lehet, hogy a rögzítéseknél egy picit megadta magát a műanyag.
#66695ncc1701
Nekem is voltak ilyen eseteim, sajnos, szerencsére nem forgalomban, hanem parkolóan erőteljesen ráhúztak az autóra, lett is belőle szép horpadás az 5 napos autón, eszembe nem jutott márkaszervizbe vinni. Elvittem egy jó fényezőhöz (régi autókat is restaurálnak) és megcsináltattam. Tökéletes lett, 0 színeltérés, kiváló munka, csak azt sajnálom, hogy ha nem adja tovább a tudást, akkor nem lesz jó fényező, akit ismerek. Bár nem szeretnék sűrűn odajárni, de soha nem árt, ha van egy jó szaki.ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
ncc1701
veterán
válasz Chereiose #66694 üzenetére
Garancia, hagyjuk. Ugye anno 2020-ban, mikor 1 éves volt a vas, nagy örömömre nem adták meg az elsöbbségem, két elem bánta. Márkaszervízben csináltattam anno meg, kötelezőre, xxl-es ceruzával írták a szlát. Tavasszal elkezdte ledobálni magáról a lakkot a két fényezett elem, most visszavittem, megoldották annyival, h a fényezésre fél év gari jár. Mondjuk ebben az országban pont ezt a választ vártam, kötelező kör volt.
-
blakey
titán
válasz Chereiose #66689 üzenetére
Nem csak a hőingadozás miatt van? Mozog is? Neked az új S-Cross van? Szánalom annyi pénzért ilyet kihozni. Azért a Dacia még mindig képes érdekes dolgokra.
ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
félisten
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Chereiose #66174 üzenetére
Tessen már egy szervizkönyvet felcsattintani a fokozott igénybevétel részt alaposan elolvasni és a hozzá tartozó karbantartási utasítást...
Nem kell betojni rögtön, a becseppent gyertyát lehet cserélni kellett volna már, a koksz ugyanez, nem tudjuk a használati körülményeket, az el (nem) végzett karbantartást, stb. Kopkodik folyton a Suzuki motorokat, de csupán azért hogy az ő betegágyuk ne tűnjön olyan kehesnek mellette... 4-5 megmakkant? És mennyit adtak el belőle?"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
félisten
-
félisten
-
Qtya123
őstag
válasz Chereiose #66089 üzenetére
Na igen. Belül annyi változott, hogy a középkonzol felső része a kijelző miatt más, de a műszerfal többi része, az ajtóburkolatok és minden más teljesen ugyanaz 10 éve.
Kívül meg a 2. generációs Crossnál a lökhárítókon kívül minden full azonos, még a sárvédők is. A 3. generációnál van a sárvédő+ajtókban némi eltérés. Beltér meg szintén maradt a 2013-as burkolatokkal. Jó, az tény, hogy így kimondva durva, hogy 10 éve változatlan, de az is tény, hogy mondjuk egy Opel Crossland-nek sem tűnik modernebbnek a belseje (szerintem), pedig azt nagyon nem 2013-ban adták ki.
Az árban viszont pont emiatt kellene barátságosnak lennie egy új Crossnak, hogy a külső-belső jelentős része teljesen ugyanaz, tehát az itt megfogott költségek megjelenhetnének a kedvező árban. De nem...
De miért is jelentek volna meg? Elvitték így is az összeset? Igen. De most már nem.
[ Szerkesztve ]
-
ViZo72
tag
válasz Chereiose #65433 üzenetére
Itt egy írás róla, szerintem ugyanaz az anyag...
https://crossover.hu/suzuki-vitara-hibajavito-festek-hasznalata
De sokszor olvastam már, ilyen-olyan autós cikkekben, hogy ezek a stiftes házi javítások, jó eséllyel csúnyák lesznek.
(Legutóbb éppen a Becsületes nepper a road movie-ban szidta az autó gazdáját, aki foltosra javította az autót ilyen módon. Külön kiemelte, hogy ne használjunk ilyet, nem lesz jó. Mondjuk a nepper nem éppen fényezős szakember de azért láthatott már pár autót.)
Egy kis felületi karc javítgatására kevésbé látható helyen talán még elmegy, de ha már rozsdás is, az nehezebb ügy.
De ha megcsinálod, küldhetnél előtte-utána fényképet, hadd lássuk mennyire működik... -
donbig
tag
válasz Chereiose #65284 üzenetére
Az autó kora nem mond semmit szerintem. 3 éves céges Swift ülése is le van harcolva. Igaz van benne 90.000km, naponta kb. 80 alkalommal szállunk ki-be, ja és a kollégám legalább 160kg. Átlagos használatnál azért elég korai, nekem semmi sem látszik a 20.000 futott S-Cross ülésén. Próbát megér, de sztem nehezebb lesz, mint a fejegység, itt könnyebben mondhatják, hogy a használatból adódik.
"Ember, most jövök ki a templomból!"
-
simonjoe
őstag
válasz Chereiose #63485 üzenetére
Nem értelek!! Nem találsz arra a nyomorult izzó kiszedésére semmi alkalmatosságot?? Csőrös vagy mini kombifogó, a szájukra valami gumi cső. De egy olyan csővel is ki lehet szedni ami rácuppan az izzóra. Erős 3M-es ragasztót rányomni két-három oldalról és azzal kihúzni stb.
Joe
-
Harkovz
aktív tag
válasz Chereiose #63462 üzenetére
Kis csavarhúzóval kijön még a beletörés előtt.Az sx4-ben is ilyen volt,azt fogóval próbáltam,össze is roppant,de nem volt gond mert utána csavarhúzóval kiszedtem a beletört részt.Ennél kijött egyik irányból aláfeszítve.A foncsort is vedd le,úgy jobban hozzáférsz.
[ Szerkesztve ]
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Chereiose #63462 üzenetére
Hidd el, egy vékonyabb fogóval hozzáférsz, én is azzal vettem ki. Annyira nem papír az üveg, hogy rögtön elpattanjon, csak egy határozott mozdulattal húzd ki. Megpróbálhatsz még befőttesgumit ráhurkolni és azzal meghúzni, az legalább tapad az üvegre
A w5w nem tekerős, sima tűs foglalat, el ne kezdd tekergetni, azzal simán beletöröd."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Gyöször
senior tag
válasz Chereiose #63432 üzenetére
Szerintem ez egy sima ba5s foglalat. Megnyomod befelé az izzót, elfordítod, tippem a bal irány 'oszt ki kell jönni. Középsőm égett ki, meg nem mondom de szerintem szofita van benne. ott van a kesztyűtartóban a rossz meg egy tarcsi új, ha megint kiég. Én kimajmoltam a komplett házat, nem pattintottam búrát csavarhúzóval kiskéssel akármivel. Pöppet bonyulultabb volt felülről betenni az égőt, de megoldható egy kötegelő, vagy olajos flakon műanyag karikájával. De ez a középső csillár. Az úgy jön ki, hogy rugó tartja, elnyomtam előre vagy hátra (nem emlékszem, amerre mozdul rugó ellenében) és akkor lebillenthető az egyik oldala. Úgy jön ki. Nentom ez a nagy első lámpa hogyan lehet belebarkácsolva a plafonba..
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Chereiose #63432 üzenetére
Hoppá, nincs már ilyen autóm, de ebben tudok neked segíteni, én már cseréltem:
Fogsz egy kombináltfogót, vagy csőrösfogót, finoman megfogod és szépen kihúzod. Nem kell forgatni, csak húzni kifelé. Ha beletörik - de nem fog - kiveszed a maradékot.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
veterán
-
félisten
-
sagesz93
addikt
válasz Chereiose #61823 üzenetére
nem tudsz igazából venni ilyen kocsikat, amiket felsorolsz, pont 1 hónapja jártuk körbe, halál és hullaszag van, készletre olyan kocsik esnek be, amik nem ilyenek, sokszor ráraknak extra profitot, mert úgyis elviszik, ha rendelsz akkor meg senki sem garantál semmit, sem időt, sem összeget.
Talán javulni fog a helyzet egy kicsit ha jön a pánik télen a drága energiaárak miatt, de senki se tudja előre. -
félisten
-
ncc1701
veterán
válasz Chereiose #61024 üzenetére
Ezzel csak adót emeltek. A cég meg áthárítja a fogyasztóira azzal, h árat emel, azaz inflációt gerjeszt. A mólnak ez extra bevétel, amit vityáék extra adókkal tőlük elvesznek. Kb ennyi történt most. Miközben a fogyasztás nem fog érdemben csökkenni, pont a cégautó, ami menni fog. Annyival meg nem nött az ár, h kintről bármi cég hozzon ide benzint, szóval tökön lőtték magukat.
A magánembereket meg nem merik bántani. Egyszerűbb lett volna tizen éve nem elkezdeni gyengíteni a forintot 270-ről 400 fölé. -
Ármester
válasz Chereiose #59985 üzenetére
A Spring támogatással szerintem egy tök korrekt kis kocsi, semmi extra, de közlekedésre hibátlan. Támogatás nélkül más más kérdés megint.
Elektromos autók árait kevésbé tudom, hogy azok az utóbbi időben mennyire emelkedtek? A Teslát tudom, hogy ment feljebb, de a többit kevésbé.#599882ozzmexy
Igen, erre gondoltam. Sokan rinyálnak, hogy kevés a hatótáv, stb..., aztán egy átlag benzines is 500 körül megy el. Akkor miért kevés a 400? Vagy a 300?
Kedvencem hogy "bezzeg a dízellel 1000km-t megyek".
Aki meg tényleg annyit megy vegyen dízelt, hosszú távra tényleg az a legjobb, de ez szerintem itt Mo.-n inkább a kisebbséghez tartozik, és gyanítom az ilyet kommentelők nagy része se megy annyit.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
DarkByte
addikt
válasz Chereiose #59974 üzenetére
Én az Scross előtt nézegettem nagyon a Spring-et. Magamnak, úgy hogy nincs család és tipikusan havi max. 400km-eket megyek (azt is impulzus szerűen, van hogy hetekig elő sincs véve), ha sikerült volna megcsípni az állami támogatással 4,5m-ért, sokkal logikusabb választás lehetett volna. De így hogy most idén nincs ilyen, és a teljes ára meg az Scross GLX-el vetekszik, inkább utóbbi. Illetve túró se tudja Spring-ből milyen várósor van mire kapnék is belőle, ha tippelnem kellene csak rosszabb a helyzet.
Remélhetőleg az Scross köv. 5-6 évben is jól tartja az árát és majd szerintem akkor cserélném el valami elektromosra. Kvázi ugródeszkának használni az Scross-t.
Még az itthoni töltést is ki kellene alakítani hozzá, jelenleg közös mérőórás a társasházban az egész garázssor, szóval tippre az is egy már szemmel láthatóbb befektetés lesz, hogy legyen egyedi mérőórám. Hátha addig más valaki kijárja ezt és ez is egyszerűsödik. És hát elektromost szerintem csak úgy szabad venni ha otthon van lehetőség tölteni. Hazaérsz, töltőre fel, el kell indulni akkor csurig tele van, nem kell gondolkodni a töltésen.
Így egyébként még azon is eltűnődtem nem-e lehetne pár napelem táblát a garázsra tenni, akármekkora teljesítményt is tud az leadni, és majd "csepp tölti" a kocsit. Az én használati szokásom mellett valószínűleg bőven ráérne 1-2 napig is töltődni.
[ Szerkesztve ]
-
Ármester
válasz Chereiose #59974 üzenetére
Szerintem a 80% elég túlzó, azért egy 300km körül hatótavú autó már elég sok mindenre elég.
Szeritnem inkább sok olyan ember lehet, aki a YT videók alatt hüledezik, hogy jajj, csak 300-400-at megy el, közben meg lehet 1 hét alatt se mennek annyit.
Hozzáteszem, teletankkal az Scross is 400-500 között megy el. Csak gyorsabb feltölteni.Kolondrum:
Éves szinten ilyen 7-8k km nagyjából. Ugyanannyit megyünk vele kb mint eddig, csak eddig se mentünk olyan hú de sokat[ Szerkesztve ]
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
tboldi
nagyúr
válasz Chereiose #58349 üzenetére
Szerintem gyári, csak indiai gyártmány és/vagy eredetileg oda szánták.
A cikkszáma olyan formátumú, mint más eredeti alkatrészé, illetve a gyári dolgok SGP-vel vannak jelölve, ami annyit tesz, hogy Suzuki Genuine Parts, ez meg MGP, vagyis Maruti Genuine Parts, és mint tudjuk, a kettőnek nem kevés köze van egymáshoz.
De amúgy fogalmam sincs tapasztalat híján.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Chereiose #57888 üzenetére
Persze a 10M-s Vitara már durva és lehet nem éri meg.
Itt inkább arra utaltam, hogy újban nagyon jó ajánlatuk van, elérhetőségben mégjobb.
Én tényleg 4 munkanap alatt lefoglaltam és átvettem az enyémet, találtam megfelelő felszereltséget, szín is a választandó 3ból volt stb.
Külföldön sem adják ingyen, csak lehet egy ilyen emelés kevésbé fáj.
És sajnos a forint, Ukrajna helyzete, COVID, EURO normák mind rátesz egy kicsit az egészre.
#57889hemaka: dízelt behozni felesleges az összehasonlításba. A 8M-s POLO-t néztem azért abba nem sok minden van benne, LED matrix főleg nem.
[ Szerkesztve ]
-
Janusz001
őstag
válasz Chereiose #57888 üzenetére
YarisCross -t itteni kereskedésben szeptemberre ígértek kötött szín és felszereltséggel, egyénire szabva december. Árgaranciát még talán azon héten leadott megrendelésre tudtak volna adni. Mindez még a orosz púposkodás előtt volt majd egy hónappal, kétlem, hogy őket ne érintené ez a helyzet.
Mi bementünk utána a Suzukihoz, leadtuk a rendelést, párom már akkor első volt a várakozó listán 2wd, aut. , gyöngy fehérre. Azóta semmi. -
félisten
válasz Chereiose #57881 üzenetére
Dehogy kapja meg bárhol máshol.
Nem véletlenül vagyunk mind itt (2 hónapig kb az összes létező újat/használtat megnéztem ebben az árban).
8M-ig kaphatsz Kia-t 1.0 motorral DCT automatával, 1-1 Ssangyongot, VW konszernből alapot 1.0 TSI-vel meg pár kisautót. És ezeknél nagyjából semmi készlet nincs.Néha felbukkan egy nagyon fapad Toyota is talán.
És mint mindenhol itt is drágulnak a költségek és ha hiszed ha nem a Ft is romlik rendesen. 8M egy fapad 1.0TSI Poloért jobb választás?
-
.Szaki.
addikt
válasz Chereiose #57863 üzenetére
Az újnál átvariálták a kalaptartót, állítólag az már nem zörög.
Valamint fentebb a kolléga írta, hogy az ablak tartóján is módosítottak, ezért a '20-asban még 2 helyen van rögzítve, az újban pedig csak 1 helyen.Viktor X
Köszi az összefoglalót! Ezekről tudtam, ezzel nincs bajom. Vezettem hosszabb utakon a Swift mellett egy Vitara S-t is, szóval ezekkel tisztában voltam, ezek számomra abszolút vállalhatók, én pl hosszútávon a Vitara ülését jobbnak tartottam. -
sagesz93
addikt
válasz Chereiose #57775 üzenetére
Akkor teljesen oké
Én is pont tavaly szerviz után láttam kb ezt a szintet hidegen, hívtam őket, mondták, hogy nézzek rá melegen, ha akkor magasabb a szint akkor semmi gond. Idén lehet megemlítem, hogy dobjanak rá itt is egy kicsit. Bár tény, azóta sem lett kisebb a szint tehát azért a Suzukira ilyen téren azért ugyanúgy lehet számítani mint a régi időkben[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz Chereiose #57762 üzenetére
Üzemmeleg állapotban ekkora a szint vagy hideg motornál? Balenoban is minimumon van, de meleg motornál magasabb a szint, szervizben azt mondták teljesen jó így. Azóta majdnem 1 év eltelt most megy megint szervizbe, semmit nem változott a szint, tehát nem fogyasztja. Tehát meleg motornál is ellenőrizd.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Chereiose #57769 üzenetére
Hát azt nemtom. A katalógusban van 2 féle is, de fogalmam sincs, mi a különbség közöttük, másrészt nem is ír 1 literes kiszerelést.
Kézikönyvben nincs róla infó? Kellene, hogy legyen.
-
tboldi
nagyúr
válasz Chereiose #57765 üzenetére
Nem is a szín a lényeg, hanem az összetétel. Bár a hasonló összetételűek hasonló színűek is szoktak lenni, mindegy.
Úgynevezett POAT (vagy P-OAT) folyadék kell neked, lehet bármilyen márka, csak erről az Aisinről tudom, hogy az, na meg a gyári.
De ha ennyire sürgős, akkor kövesd focvis tanácsát.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Chereiose #57762 üzenetére
Talán ilyen Aisint kaphatsz még ma valahol, ez jó hozzá. A Bárdiban biztosan van, legkésőbb holnap reggel 7:30-kor átveheted, ha még belefér.
Amúgy ja, amíg a skálán belül van, addig kein Problem, de én is rátöltenék.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Chereiose #57717 üzenetére
Nem kapsz mást sem, főleg ott még ennyire sem belátható a vásárlás (vagy amit kapsz gyengébb, kevésbé felszerelt), stb. Végig jártam 2 hónap alatt minden opciót.
Akinek kell menjen vegyen akkor már egy GLX-et most kb annyiért készletről, mint amibe lesz majd a +10%-al a GL+ és le van tudva.
-
dj79
senior tag
válasz Chereiose #57445 üzenetére
Hajjajj…. 10 éve egy 40 Hc 1500 dollár volt, 3 éve 3000 dollár, most meg 15-17000, kikötőtől függően. Nincs üres konténer, amcsik bespájzoltak a covid miatt, a hajók üzemanyaga sem lett olcsóbb. A kínai gyártócégek az energiaproblémák miatt kategorizálva vannak, 20-40-60-80-100. A száz jelenti az öt munkanapot, amikor dolgozhatnak, a 80 a négyet és így tovább. Ha bármit rendelünk Kínából, akkor a szokásos 6 hónap helyett 10-12 a lead time.
-
racerx
őstag
válasz Chereiose #57420 üzenetére
Ez ilyen, ahogy a suzukinál szokták mondani.. Az a probléma, hogy a hátsó féknyergekbe ugy bele tud ülni a a por/fékpor kosz.. , hogy ez miatt súrlódik, főleg reggel elindulásnál (meg ha tolatsz akkor csikorog). Szervizesek mondták nekem is , meg tapasztalom is .Gondolom szar tervezés, jó ez így mint sok minden a Suzukinkon. Ha jól kitakarítod, akkor ideig óráig jó lesz, azt megint hangos.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Chereiose #57420 üzenetére
Teljesen normális, de a hiba több tényezős, ahogyan roti86 is írta lehet a fékbetét-féktárcsa minősége, lehet "szabályozatlansága", de lehet egy kis kosz is ami a tárcsáról a betétre került.
Egyik kollégámnak konkrétan egy kavics szorult a betét és a tárcsa közé valahogyan... na azt vidám volt kiszedni.Annyit tudok tanácsolni hogy próbálj meg hosszút fékezni néhányat (autópályáról lehajtásnál például lehet), hátha kicsit összekopik/lejön a kosz/roszda a tárcsáról és újra egyenletes felület lesz mindenhol.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
válasz Chereiose #57420 üzenetére
A “nagyon” szó relatív, de amúgy bizonyos mértékben természetes egyszerű úszónyerges fékeknél, hogy hozzáér a betét a tárcsához. Mikor elengeded a pedált, nincs semmi, ami erővel visszahúzná, csak a minimális rezonancia, illetve felületi egyenetlenség miatt távolodnak el egymástól egy icipicit.
[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz Chereiose #57109 üzenetére
1 éves és már merül?
Nekünk a swift 19 novemberi, de még mükszik. Azt mondja a csajom hogy már neki is volt hogy beülve az autóban ott volt a műszerfalon a jel, miszerint gyenge az elem. De szisztematikusan leszarjuk és nem foglalkozunk vele, aztán pár alkalom után már nem mutatta többé, feladta, reménytelenek vagyunk hogy figyeljünk a kis hülyeségeire De ajtót minden tökéletesen nyit, nem vinnyog, csak ha kulcsot messze viszem, szval minek foglalkozni vele, jól van az úgy, BéláimA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Gyöször
senior tag
válasz Chereiose #57109 üzenetére
A gyári elem 3 évig bírta, vettem bele valami jófélét, már látszik, hogy nem az igazi, ugyan ezt csinálja mint neked így 1 év után. De nem érdekel, az ajtót ki lehet nyitni kis kulccsal ha lemerül, beindítani meg úgy lehet, ha a start gombhoz érteted a kulcsot. Akkor a halott elemes pótkulcs is beröffentette, direkt kipróbáltam.
Egy baj van: nagyon nehéz szétpattintatni és akárhogy is próbálkoztam óvatosban, meglátszik a kulcson. Tipp nincs hogy csináld, nem láttam semmi lehetőséget merre jobb indulni körbe pld. Izom kell hozzá sajnos. Vagy megcsináltatod a szervízben.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
-
Gyöször
senior tag
válasz Chereiose #57097 üzenetére
Tehát kiszállsz a kulccsal a zsebedben? Vagy a kulcs bent marad ugyan azon a szent helyen? Lehet csak akkor keresi a kocsi, ha kinyitják az ajtót. Egész úton feltételezi, hogy nem dobod ki az ablakon, nem merítené a keresgéléssel? Na mindegy is az első gondolatom, hogy merül benne az elem, bár a második gondolatom, hogy az elég hamar kezdi.
Megtalálja azt akkor is, ha nem nyomsz rá, nem?
Nekem is szokott villogni néha, de nem érdekel míg nyit a kulcs rendesen.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
burgatshow
veterán
-
zsolt19900
őstag
válasz Chereiose #55914 üzenetére
azért nézzünk meg némely más márkát, ahol egy LED mátrix fényszóró nyaldossa az 1-2Misit, ha kéred felárba és akkor még a full 360fokos 3d-s kameraképpel felvértezett rendszert stb. nem is említettük.
Normális, szó szerint normális árazással lőtték be ezt az új modellt.
Most, hogy a fényre sötétedő belső visszapillt kivették belőle, az azért furi, de a talpraesettebb ember rendel egyet a régiből, ha egyezik a felfogatása és örülFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Ármester
válasz Chereiose #55637 üzenetére
Pont most olvastam én is, de azért 6,5, így hogy más forma, ugyanaz a motor, meg valamennyi plusz extra. Hááát, azért ez már erősnek hangzik.
A rendes Hybrid-el meg tuti benéz 7milla köré, de inkább fölé.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
zsolt19900
őstag
válasz Chereiose #55637 üzenetére
mostani árakat nézve, teljesen reális az ára.... most azok vakarhatják a buksit, akik behirdették az 1-2 éves Crosst (igaz pont X-es felszereltséggel) közel annyiért, mint az újból a Plusszost, itt is tuti lesz 1-2 felszereltség pluszban "alapból" amire az "egyszerű" (semmi bántás stb.) embert nem érdekli vagy nem is figyel rá....
Csak példaként írom, hogy hahun volt/van feltéve olyan Swift, amiben pl. nincsen holttérfigyelő (ugye 2019-2020as váltás derekán tették bele a Plusszosba már), viszont úgy hirdetik és hasonlítják őket össze a 2018as Swiftesek, hogy debezzeg' én 2018ban milyen jól vettem.... (a legszebb az, amikor még a nem ráncfelvarrott halogén fényszórókkal megvásárolt Swiftet hasonlítják árban a már ráncfelvarrotthoz.... pedig ugye tudható, hogy akár egy LED fényszóró más autóknál mekkora extra felár).
Nagyon-nagyon túlgondolkozva (és ismét senkit sem megbántva) én mindig jó kedélyű mosollyal tartózkodom a szalonokban, tökéletesen megvan az a réteg, akik oda járnak-kelnek, kb. pár extrát nem is értenek/tudnak kezelni biztonsággal az autón és épp ezért nem is használják, nagyon korrektül és tüchtig módon viszik szervizre a kocsit és "le van tudva" a helyzet. Na a lényeg.... én annyira "kilógonak" érzem magam ebből az egészből, még szerencse, hogy nyitott a fiatalabbak felé a Suzuki, ezekkel a formákkal és felszereltségekkel.... szóval biztosan lesznek benne olyan "teches" dolgok amik ismét előremutatóbbak.
Akkor lett volna furi' az "előző" Scross, ha beleteszik pl. abba is a holttérfigyelőt, a kitakaróslekapcsolós' LED fényszórót és esetleg még a műszerfali színes kijelzőt....
Ezek szerintem az érdekes dolgok (persze valahogy pozizni kellett az autókat), hogy a Swiftben szerintem sokkal újabb/dizájnosabb a műszerfal, ott van a holttérfigyelő, automatán kapcsolgatja neked a távolsági fényszórót és még a dudaszólama is fickósabb, mint az Scrossunknak viszont ott van, hogy nem halad úgy és mégis csak egy kisautó (persze haladásra ott a Sport, de abban megintcsak nincs holttérfigyelő, ha jól láttam a felszereltségét ill. a benne lévő motor végett elveszik az egyik fő varázsa a kis fogyasztás).
HúdehosszúlettFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
blakey
titán
válasz Chereiose #55640 üzenetére
Esetleg nem a régi chip-eket használják, mert igazándiból abból van készlethiány. A gyártók az újabbakra álltak át miután nem volt kereslet és nem nagyon szeretnének visszaállni a régebbi chip-ekre. Elvileg új fejegység lesz.
ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest