Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz
Gyöször #71483 üzenetére
Meg fogom csinálni, mert 200k -t nem fizetek. Talàltam műhelyt, ahol nyomáspróbázzák, síkolják a hengerfejet.
Most ledobtam az olajat, meg előre raktam új tárcsákat, betéteket. Nyár végéig elfut ezzel az olajjal, aztán hengerfej levétel után mindenképpen megint cserélni kell. Lesz egy rövid periódus, tisztulhat. Most kapott engine flusht -t is.
Jó lenne, ha kibírna még 1 évet az autó...Más:
A klíma evaporátor merre vagyon a beltérben? A blower megvan. Büdős a klíma, kipucolom. Gondoltam előbb kérdezem, hátha nem kell kiszednem a műszerfalat.
-
Hatvan9
senior tag
válasz
Gyöször #71817 üzenetére
Így lehet, 2L lehet benne, viszont ezt hogy lehet biztosra venni és azt is hogy ne eresszen? Rászánnám a javítását a hosszú megbízhatóságért.
#71818: Benzint féktisztitóval talán érdemes leszedni ha alúlra is ment.Elsőnek 1.8l "fért bele" akkor is folyt utána egyből utána 2,5ig lett a km óránál rátöltve és újra folyt..de ennyinek elkéne férni benne szerintem.
Valakivel ezt megnézetném, a tömítések cseréjével. -
burgatshow
veterán
válasz
Gyöször #71776 üzenetére
Ma reggel 2 szitum is volt, ahol kijött az új gumi előnye:
1. Bp-en a Dömsödi utca - Kerepesi út sarkán jobbra kanyarodtam ki, ahol van egy kis emelkedő. Korábban itt az Eco-k mindig elkapartam. Ez meg mint ha meg sem kottyant volna neki.
2. Ady Endre út - Budai út Budakalászon, balra nagyívben kikanyarodás. Jobbról érkező kolléga tempósan jött de jelzett, hogy kienged. Pechemre én csak őt néztem, előttem meg közben kanyarodtak be nagyívben, ott lesatuztam. Megálltam... Aztán meg elindultam. Harapták az asztfaltot. -
burgatshow
veterán
válasz
Gyöször #71772 üzenetére
Amugy persze el tudom hinni, hogy a jobb tapadas miatt labor korulmenyek kozott kimerheto a kulonbseg, de en nem vettem eszre.
Meg persze nekem ott van meg az automata, az is biztos elnyel valamennyit az erzekelhetosegbol. De olyat hatarozottan nem erzek a kocsin, hogy piros lampara “ragurulva” fele akkora tavot lassulna.
Most te vegul megvetted?
-
Qtya123
őstag
válasz
Gyöször #71713 üzenetére
A videóban szereplő Sx4-ben már ugyanaz az 1.6 motor látható, mint a Crossban.
Ha jól emlékszem az SX4-ben 2010-től jelentek meg az 1.6-os példányok, de szerintem itthon nem túl gyakori.Szóval jó videót nézel, első gen Crossban pontosan ez van és így kell cserélni a gyertyát.
-
viizo
tag
válasz
Gyöször #71690 üzenetére
Kedves Gyöször, az _összes_ TPMS szenzoros posztot elolvastam a topikban, csak épp a 2024-es vagy újabb Swift tulajtól konkrétan nem találtam _semmit_ a témában.
Az, hogy a régebbi Swiftekhez vagy tök más Suzuki típushoz mi passzol, az pont nem biztos, hogy elég infó - a hajamra kenhetem, ha a 24-ig gyártott régebbi modellel megy egy szenzor, a tökúj 24/25-ös viszont valamiért háklis rá, vagy ami egy S-Crossban tökéletes, az pont az új Swiftben nem lesz jó
Elég sok változás volt 24-es Swift modellváltásnál, gondoltam megkérdezem, hátha ezt pont tudja vki.
-
TommyY2
tag
válasz
Gyöször #71578 üzenetére
Nem tudom, hogy ezt a KIA motort mivel kapcsolatban írtad, de:
Terveztünk venni a Splash helyett egy KIA Venga 1.6 MPI autót (2019-es, de a Hyundai IX20 is teljesen ugyan az). Azon kívül, hogy alig van belőle normális választék, addig olvasgattam a netet (meg beszéltem szakemberekkel), hogy lebeszéltem magam róla. Szinte mindenhol azt említik, hogy jelentősen eszi az olajat (10ekm alatt 1.5-2l).
Nekem ez nem hiányzik, főként, hogy a Splash nem eszik 1 decit sem.
TommyY
-
-
userM
csendes tag
válasz
Gyöször #71517 üzenetére
Ma megnézettem a kivett mintát egy Shell kúton (refraktométerrel), elvileg -50C-t mondtak rá... tömény fagyállót öntöttek volna vmikor bele
a gyári kevert elvileg -35C.
Szerintem a hűtőben kell lennie folyadéknak, mert a hűtősapkába befutó csövet, ami a hűtőbe megy megnyomva megjelent a folyadékszint.
A másik amit nem tudom mennyire jellemző ennél a típusnál, hogy a kipufogóvég enyhén kormos (ilyen futásteljesítmény mellett). Az olajszint meg picit magas és mintha benzin szaga lenne, de ez elképzelhető, hogy sok rövidtáv miatt alakult ki.Illetve olyat tapasztaltam, 80-90-es tempó felett, mintha a kocsi jobb eleje, alja felől olyan hang jönne, mintha homokot szórnának
. Arra gondolok, hogy lemosták a motort és a környezetvédelmi tálcáról viszi le a menetszél a lemosott retket. Bizalomgerjesztő, nem?
-
Qtya123
őstag
válasz
Gyöször #71519 üzenetére
Ezt nem kell papírzsebkendővel eltakarni.
Olyan jellegű ez a hiba, amire nem jelez be az ABS lámpa.Én amúgy nem is amiatt a plusz mínusz 50-100e Ft miatt nem vittem el, hanem mert ez volt az első amit megnéztem és naponta kerülnek fel új hirdetések. Más kérdés hogy mennyire hamar le is csapnak rá.
Úgy voltam vele, hogy nem sürgős a vétel, továbbá kereskedő ide vagy oda, de nem szeretem ha hülyének néznek. És ezzel a biztosan azért fékezett blokkolva, még akkor is mikor már nem volt a lábam a pedálon, mert az elektronika így látta jónak dumával levitt az életről.
Nem akartam ezekkel a feltételekkel rögtön az első autót elhozni. Ráadásul 3 ajtós, amit alapban ugyan ki nem zárok, de hátránnyal indul. -
-ZeeZee-
senior tag
válasz
Gyöször #71484 üzenetére
Igen, ugyanarról a töltőről van szó. De a telefonok is sokkal lassabban töltődnek, mint a Dáciában (a Mazdában nem volt telefon töltve).
Mindhárom autó céges, 1 évvel ezelőttig a Dáciával jártam drónozni, ha kellett tölteni az akksit, akkor kicsit több, mint 1 óra alatt feltöltött. Tavaly január óta a Suzukit használom, ha tölteni kell, akkor 2 óra (folyamatos motor járatás mellett) a töltés. Viszont szerdán a rossz terepviszonyok miatt a Mazdával mentünk, kevesebb, mint 1 óra volt a töltés.
-
kenguru99
senior tag
-
lalibatyo
csendes tag
válasz
Gyöször #71454 üzenetére
Köszi, - A másik kocsinkon is 5, de azt én is tudom állítgatni és azt szoktam meg már. 3-nál ha jobbra kanyarodok akkor vagy az utolsó pillanatban bökök rá, vagy mire kanyarodni kellene lement a 3. és aki jönne ki a sávomba csak jobb neki ha időben látja mit akarok. Igazából ez a sávváltásból megállás, ha nem ég a féklámpa is akkor csak nem akar megállni is a sávváltást követően aki előttem megy.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz
Gyöször #71439 üzenetére
Megmondom őszintén nem tudom, hogy pontosan mi is az elve az ilyen, talán ugrókódos key foboknsk és emiatt van rá esély hogy nem is kellene működnie. Már csak azt kellene tudnom, hogy mi is a valid eljárás a kulcs újraprogramozására 2019-es Balenonál, mert lehet hogy nem az amit próbáltam. Még mindig annak örülnék, hogy én bénáztam. Sajnos ezen nincs visszajelző LED.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz
Gyöször #71437 üzenetére
Duracell frissen vett/bontott. Emellett két kulcs sem nyitja, az egyik kb. nullkilométeres, mert a tartalékkulcs a fiókban van a vásárlása óta. Azt is szétszedtem, nincs oxidáció és szépen megvan az üresjárási feszültség. 3.2+ V
Ebből az jön le nekem, hogy a vevőegységgel lehet gond.
Próbáltam netes videók alapján újraprogramozni, de nem sikerült, mondjuk nem tudom, hogy tényleg úgy kell-e. Ahogy láttam a legtöbb Suzukinál hasonló vagy ugyanaz a menet, de legutóbb már jártam úgy hogy pl. a gyári leirás kihagyott egy fontos lépést, ez meg a leirásban nem is szerepel.Amit próbáltam ujraszinkronizáláshoz:
Kulcs bedug, elfordit gyújtásig, majd vissza, kihúzni, 3x megnyomni az ajtó érzékelőt, mintha 3 bezártam volna, majd kulcs bedug, elfordit gyújtásig. -
MPowerPH
félisten
válasz
Gyöször #71433 üzenetére
Hideg motornál sapkát levettem a radiátorról. Ráindítottam. Meg sem moccant a víz indításnál sem, és utána sem.
Közben a helyi szerelő adott egy árajánlatot, 2 műszak alatt tudná megcsinálni, nagyjából 200.000Ft a munkadíj, plusz nyomáspróba, síkolás 30.000Ft, tömítés készlet 60.000Ft.
Szóval ha hozzá lesz nyúlva, akkor itthon, autodata alapján megcsinálom én a szerelést. -
colker
tag
válasz
Gyöször #71395 üzenetére
Bocsi lehet rosszul írtam a 80k volt az éves biztosítás és azt adtad össze szerintem.
60at fizetem mindenért a suzukinál.
Előzetes átvizsgálás díja:14200ft
5w izzó:462ft
21w izzó:721ft
HY biztosíték 10a:462ft
Elektromos javítás:10287Ft
Műszaki díjrész+közl,bizt.díjrész: 12440Ft
M1 jármű időszakos vizsgálata:15600Ft
Összkerékes jármű vizsgálata 5360
Tehát lényegében 33400 a vizsga díja +az előzetes átvizsgálás volt 14200.
A többi a javítás. izzó+biztosíték csere illetve a külső hőmérséklet szenzor kábelének megforrasztása.
Igaz így is drágább mint 40k amit írtál.Én is abban bízok hogy "csak" egy jeladó,abs kocka javítás,esetleg a jeladó alatt rozsdás a "fogaskeréknél" és ezért dob hibát.
Ismerős tanácsára mivel ez nem igényel semmi bontást amivel veszítem a garit a 4 jeladót kimértem ellenálásmérővel és ott nincsenek nagy eltérések a 4 között tehát elvileg az nem lehet.
Nyílván a belsejében mi van már nem nézem meg,nem akarom a csavart beletörni
Illetve mondta hogy most hogy kicsit vizes az úttest satufékezek be és ha hallok a fékpedálnál ilyen beregést akkor megy az abs. Hát ezt nem sikerül kihozni belőle tehát valószínűleg nem megy. -
colker
tag
válasz
Gyöször #71382 üzenetére
Ezért is volt az egész fura nekem.
Nem ott műszakizott ahol vettem amúgy.
Ahol vettem ők új hondákat árulnak és van pár beszámított más kocsi.
Ahol meg műszakizott hivatalos suzuki márkakereskedés/szervíz megyeszékhelyen.
Tehát furcsa hogy egy konkrétan suzukira szakosodott helyen ezt így benézte valaki pedig érdeke nem származott belőle. Ha nem ment volna át műszakin ugyan úgy fizetnem kell,ha meg a javításra mentek volna nem azt ajánlotta volna hogy adjam el.Tehát érthetetlen az egész. -
Qtya123
őstag
válasz
Gyöször #71378 üzenetére
Ennyi.
Nekem nem start-stop rendszerű, de gombos indítású. Benyomott kuplungot kér. Ez nem a start-stop rendszer része, hanem a gombos indításé.
colker: Begyűrt zsembekndővel letakart ABS jelző... Szép munka. Szerintem tedd fel magadnak a kérdést, hogy ezek alapján vajon a többi hiba és maga a törés mennyire szakszerűen és biztonságosan lett javítva... Szerintem tudod a választ.
Vidd vissza, cégtől vetted, állj el a dologtól. Alapvető biztonsági rendszerrel kapcsolatos hiba van elrejtve. Egy gány az autó.Ha mindenképp a rácfelvarrot, MK5 Swift kell neked összkerékkel, akkor azért akad pár autó, amit meg tudsz nézni: [link]
Mennyiért adták amúgy ezt a 2016-ost?
-
TommyY2
tag
válasz
Gyöször #71361 üzenetére
Nekem is van Lidl-is töltőm, de nem nagyon használom (valamiért nem tetszett ahogy a töltést vezérli).
Később az Aldi-ban vettem egy (talán AutoXS nevű) töltőt, aminek sokkal jobban tetszett a töltés szabályozása.
Azóta azt használom, talán azért nem tölt soha 14,4V fölé, mivel más a belső felépítése (a Lidl-is lehet, hogy nem annyita precíz, vagy az akkud már a végét járja és a csepptöltés is feltornássza a feszültségét 14,4V fölé?).
TommyY
-
paolinho
őstag
válasz
Gyöször #71357 üzenetére
Az enyém egy B31-5A tip. akkumulátor a CCCP-ből. Hibátlanul teszi a dolgát, de túltölteni nem mernék vele. Tegnap 8 órát hagytam a lecsatlakoztatott akkun 3A töltőárammal (többet nem adott le, hiába állítottam a max. 5-re),de utána gyönyörűen pörgetett az indítómotor.
-
szabonagyur
félisten
-
paolinho
őstag
válasz
Gyöször #71341 üzenetére
Bocs, ha hülyét kérdezek, de akkut szabad autóban bekötve tölteni.
Kicsit többet állt a mostani hidegben a csere sorba került Vitarám, és nem túl topposan pörgetve indított reggel.
De nem szedném ki az akkut, ha nem szükséges, hogy lenullázódjanak a beállított értékek rajta, viszont azt sem szeretném, ha valamiben kárt okozzak ezzel. -
AMD Power
titán
-
Qtya123
őstag
válasz
Gyöször #71203 üzenetére
"ki kéne nyittatni az abs szelepet géppel, de ha találok ilyen helyet közel eskü megcsináltatom."
Kíváncsi vagyok találsz-e ilyet. A márkaszerviz nem foglalkozik ilyennel (annak ellenére ugye, hogy anno nyűgös volt az ABS kocka). Legalábbis én vigighívtam az összes budapesti márkaszervizet és sehol nem kötik számítógépre, hogy járassa meg az ABS kockát.
Néhány független szervizet is felhívtam, volt amelyik azt se tudta, hogy miről beszélek. Egy volt, amelyik képben volt, de mondták, hogy náluk Swifthez nincs ilyen szoftver, amivel meg tudnák járatni, csak VW csoportos autókhoz.
-
burgatshow
veterán
válasz
Gyöször #71203 üzenetére
A régi SX4-re nem tudom mi a gyári ajánlás, de az újabbakra (Vitara, SX4 S-Cross, Swift) a gyári könyve szerint is 2 évente illik cserélni, meg az ABS kocka is meghálálja.
Mondjuk én megyek is annyit, a következő szerviznél nálam is cserés megint...
Szerk.: meg ugye most már a műszaki vizsgán is nézik a forráspontját és ha 200 fok vagy alatti akkor instant bukó.
-
DarkByte
addikt
válasz
Gyöször #71143 üzenetére
Számomra logikus lenne hogy az ólomsavas akkuról akkor is elindul a kocsi ha a li-ion alrendszer jelenleg nem működik, de nyilván ötletem sincs hogyan kivitelezték ezt valójában.
Azt én is így tudom hogy csak a hideg indítás megy az ólomsavasról, utána már a start/stop-ot a li-ion intézi. -
Vikooo
addikt
válasz
Gyöször #71112 üzenetére
Szerintem nem lenne gáz. Nekem beszállást követően a 3. mozdulatom a kp -i zár zárása. Amióta autóm van így csinálom, gondoltam egy kis komfortot megérdemlek ebben a modern világban -vagyis nem
Szerintem egyrészről nem ez lesz a visszatartó erő, hogyha valaki segíteni szeretne -bár a mai világban nem az a jellemző, hogy egy adott esetben felborult autóhoz odamennek ajtót rángatni, viszont live stream -en tuti azonnal közvetítenek, bámészkodnak- a tűzoltó meg nem a kilincsnél fog próbálkozni.
Továbbá a valószínűsége a 2 eseménynek (1. rádnyitja valami félbolond az ajtót 2. pályán balesetet szenvedsz és beragadsz a zárt ajtó miatt) elég más, főleg, hogy én Bp -en közlekedek főleg.
Nem véletlenül lehet a kp -i zárat 1 ajtónyitásra konfigurálni. -
válasz
Gyöször #71112 üzenetére
A Splash és a VW is bezárja magát 20km/h felett. Én egyáltalán nem bánom. Egyszer előfordult, h a Kolosy téren egy drogos barom rángatta az ajtót a pirosnál. Nejem vezetett, szegény nem kicsit pánikolt. Ha valami baleset történik akkor és még észnél vagy Te ki tudod nyitni, ha meg nem vagy magadnál, nem lesz akadály a kinyitás. Ennél sokkal aggályosabb ha fóliázva van az ablak.
-
Vikooo
addikt
válasz
Gyöször #71086 üzenetére
Ja, nem csak kicsit jobban beleasom magam a témába, hogy mire érdemes figyelni milyen problémák jöhetnek elő meg úgy alapból érdekel a tecnika
Előtte is próbáltam feltérképezni az új autó piacot és ez maradt főleg az ára miatt és talán még a megbízhatóbbak közé tartozik illetve még nem super downsized és nincs agyatlan öngyilkos megoldás benbe (Ford Ecoboost, Opel Pure Tech...)
-
Qtya123
őstag
válasz
Gyöször #71057 üzenetére
Ez öreg motor ám. Ez az M-es család, ha jól emlékszem 2001-től van, szóval azért szívócső befecsis, mert még a 200-es évek szülötte. Mindenmentes 1.6 szívó.
Szívócső befecsi, nuku turbó, dupla soros lánc, semmi bonyolultság, ahogy írod, egy kőbalta. Taxikban el is szokott szaladgálni 600.000 km-t.
-
Qtya123
őstag
válasz
Gyöször #71053 üzenetére
Mert az M16A nem direkt befecskendezéses. Itt még a szelep előtt lövi be a naftát a szívócsőbe az injektor, így lemossa az üzemanyag a szelepet, nem rakódik le a koksz.
A direkt befecsisnél a szelep után lövi be az üzemanyagot, így nincs mi mossa a szelepeket, le tudnak koxosodni.
-
dethroner
veterán
válasz
Gyöször #71028 üzenetére
Miért ne adnék a véleményedre? Különben nem kérdeztem volna meg hogy miért nem javaslod. Másfél hónapja van nálam az autó, szóval még túl sok titkát nem tárta fel, szerencsére
2006-os a jármű és a jó német mérnökök úgy gondolták hogy megadnak egy kellemes 30 ezres periódust az olajcserére .Az első (német) tulaj 9 éven át nagyjából 25 ezrenként hordta szervizbe. Aztán az autó átkerült magyar tulajdonba, és a periódusok10- 15 ezerre rövidültek. Amúgy a Liqui Moly olajiszapöblítőt javasolta az ismerősöm.
Én minden autómban 10 ezrenként cserélem, Suzukinál is néznek amikor a megadott 15 ezer helyett 10ezer után megjelenek, de hát teszik amit mondok -
Vikooo
addikt
válasz
Gyöször #71028 üzenetére
Több helyről is hallottam, hogy a lerakódásokat nem szabad adalékokkal vagy oldoszerrel leszedni, motorbontas nélkül mert több kárt okoz. Viszont ha a kezdetektől fogva használunk adalékot kvázi preventív jelleggel, az káros vagy felesleges, elég az uzemanyagban lévő illetve a megfelezett olajcsere periódus?
-
válasz
Gyöször #70983 üzenetére
...nekem szívem nem lenne gondatlanul használni semmilyen gépem, nemhogy az autóm. A napokban gondolkodtam pont azon, h nem cserélgetek én 10k km-eneként egyik autóban sem olajat. Majd úgy ahogy volt elvetettem. Ráadásul a kicsi Splash sokat megy rövideket 7-10km-eket, igazán megérdemli. Sőt, most azon is gondolkodom, h a gyári Ecstar helyett valami komolyabbat kellene keresnem. Ugyanis azt vettem észre, ha "normális" használat mellett max 120km/h tempóval megy a gép, akkor 10k-s olajcserénél szép méz színű még az olaj. No, nem akác, olyan vegyes méz színű.
Ha én meghajtom 150 körül tartósan, és mondjuk ezt többször, akkor bizony nagyon bebarnul az olaj. Ebből azt vettem le, h ez a gyári manty nem szereti a nagy terhelést ezért hajlamos a beégésre. Ezért gondolkodom a cserén. Persze tudom, a Splash nem erre a tempóra lett kitalálva, de biztos van olyan olaj ami bírja ezt a terhelést. (pl. Mobil1
)
-
ViZo72
tag
válasz
Gyöször #70971 üzenetére
Érdekes elmélet/tapasztalat.
Rémlik is, hogy az Indexes S-Cross csoportban is kiderült már valami ilyesmi, talán olajcsere intervallumok kapcsán. A tagok nem értették miért nem egyeznek az egymással megosztott adatok, miközben szépen le vannak írva a könyvben. Aztán kiderült, hogy egyszercsak megváltozott az előírás a kézikönyvben.
(De lehet, hogy ez itt is téma volt...)Szerencsére nem hallani ilyen gyertyás problémákról rendszeresen, úgy gondolom a mai Facebookos, Fórumozós világban már hallottunk volna róla ha több eset van.
(De az is igaz, hogy pár hónapja még éppen Veled számolgattuk a Hahun sorra felbukkanó motorhibás S-cross/Vitara hirdetéseket. Na persze nem tudni azokat mi lelte valójában.) -
Jadro
veterán
válasz
Gyöször #70974 üzenetére
Nekem még nincs 3 éves az autó, ez a feltétel teljesülni fog, a km is kevesebb mint a könyvben. Jan. 2-án viszem szervizbe és csak március közepén lesz 3 éves az autó.
Csak ezt a 3 évet nem értem, hogy ez miként hat a gyertyára a kilométertől függetlenül. Egy 10k km-t futott autóban is cserélik 3 éves korában. De elfogadom, pl. a korrózió lett itt említve egy oknak.
-
Jadro
veterán
válasz
Gyöször #70962 üzenetére
Szerviz is ezt mondta (két szerviz is megkérdezve) illetve a karbantartási leírásban is 60k van normál használat esetén. Vagy 36 hónap. Fokozott igénybevétel esetén 30k vagy 24 hónap.
Ezért írtam a hónapra hogy hülyeség. szerintem, mert ha 3 év alatt 20k megy bele akkor ugyan miért kellene cserélni?
-
antal750
senior tag
-
Jadro
veterán
válasz
Gyöször #70956 üzenetére
K14D van nekem is. A szervizeim így néznek ki:
- 1000km (kb egy hónapon belül volt) - átvizsgálás
- 1. szerviz (15k km vagy 12 hó) - 11k km-nél (+7 hónap) -> motorolaj, szűrók
- 2. szerviz (30k km vagy 24 hó) - 22k km-nél (+9 hónap) -> motorolaj, szűrők, fékfolyadék
- 3. szerviz (45k km vagy 36 hónap - 35,6k km, (+9 hónap) -> motorolaj, szűrők
- 4. szerviz jön most az előzőhöz képest bő 8 és fél hónap múlva, mert közelítek a +15k km-hez. Felhívtam előrte a szervizt, 130k körüli mutatvány lesz. Motorolaj, szűrők, fékfolyadék és gyertya csere. Minden második szerviznél fékfolyadék és negyediknél gyertyacsere.Az autó márciusban lesz egyébként 3 éves, (50e km van benne), tehát az év amit mondasz stimmel, de gyertyát nem gondolnám hogy évre kell cserélni, hanem elhasználódásra. Ami meg a 60k előírás szerint. (Bár szerintem bőven elég lenne 90k körül is. ) Nekem is az a bajom, hogy feleslegesen cserélik nem olcsón.
-
Cunaja
addikt
válasz
Gyöször #70901 üzenetére
Nagyon tetszett az asszonynak is.
Dehogy akarok gumit cserélni. Simán, kereket cserélni csak.
Régen is úgy csináltam az opel astrán, csak megszűnt a hely, ahol tároltam a gumikat. Most találtam másik helyet, így megint kell megfelelő szerszám. A sima kerékcseréhez minden adott, csak gondoltam, komolyabb eszközöket szerzek be.
A végén, csak a nyomatékkulcs kell. -
beef
őstag
válasz
Gyöször #70859 üzenetére
Korábban itt már írtam, hogy én már jártam meg Wifis OBD olvasóval.
Röviden: néhány méter haladás után elment a kormányszervo és karácsonyfa lett a kijelző
Szerencsére eltávolítás után sikerült magához téríteni a rendszert.
Nem történ vele írás, csak kiolvasás.Az USB-s (más gyártmány) viszont évek óta hibátlanul működik folyamatosan bedugva is.
Szóval van jó és rossz példám is. -
Cunaja
addikt
válasz
Gyöször #70859 üzenetére
Nincs bent folyamatosan. Kettőt rendeltem. Amit linkeltem az a Pro, tudja az iPhone-t is, illetve Bluetooth és Wi-Fi-n is csatlakozik
Van egy sima Bluetooth 5.0-ás, amit a Shein-ről-ről rendeltem, de elfogyott. Az Android és csak Bluetooth. Mindkettő ugyanúgy megy. Örültem, hogy megjött a Pro, de közben, megérkezett a sima is. Kipróbáltam, de a sima, csak a szenzor hibát jelezte, már a központi TPMS hibát nem. A Pro az Emagról van, kuponos árral volt 6499. A sima, 5700.
Mindenki maga dönti el, mit szeretne és saját felelősségére cselekedjen.
Itt a sima.
Ez viszont csak 3.0-ás Bluetooth. A képe miatt linkeltem. -
Cunaja
addikt
válasz
Gyöször #70856 üzenetére
Azért linkeltem, az olvasni valót. Ezzel az appal nem kerülsz a trélerre, de másik appal is megy a kütyü, amivel már komoly dolgokat tudsz átírni. Egyszóval, semmit nem kell csinálni annak aki fél, csak a nyamvadt TPMS-t ellenőrizni hogy ne verjék át, ne kelljen a vizsgálat miatt fizetni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen házat vegyek?
- Túra és kirándulás topic
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy A33 5G - a három az majdnem öt
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- OLED monitor topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Eladó használt XIAOMI Vacuum MOP Pro robotporszívó!
- Welock Touch 51
- Új Ctek D250TS premium 12V/24V auto akkumulátor töltő 10A/200Ah - 5 év bolti garival! -
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Immax - EV utazó töltőállomás elektromos autókhoz AC Type 2 32A/380V 22kW + dugó 230V 5m Wi-Fi Tuya
- LG OLED Televíziók: FRISS SZÁLLÍTMÁNY -30%
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! 32GB (2x16) G.Skill Trident Z RGB 6600MHz DDR5 memória garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy A32 4G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Noblechairs HERO RL valódi bőr Gamer Szék
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest