Hirdetés
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- A konkurens hardvereken is működőképessé tette az XeSS 2-t az Intel
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- Kína bekérette az NVIDIA-t, de szerintük nincs hátsó kapu a chipekben
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- ASUS notebook topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen egeret válasszak?
- Mini PC
- RAM topik
- Gaming notebook topik
- ZIDOO médialejátszók
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
Sziasztok!
Múltkor csinált egy olyat az autó,hogy nyomtam az ablakmosót az ablakra. Utána megint akartam és se kép se hang. Utána meg rá magától jó lett. Ez kb 3 hete volt. Most megint se kép se hang. Szerintetek?
-
Zabagep
csendes tag
Sziasztok! Vezérlés csere előtt áll a kis Corsa. Most hogy műszaki meglett a vezérlés következik
Van valakinek tapasztalata, hogy milyen márkát érdemes beépíteni? Én ezt néztem [link], de érdekelne egy olyan ember véleménye is, akinek mar volt dolga ezen motor vezerlésével
Az alany: Opel Corsa C, 2006, 1.3 Cdti (z13dt)
-
LucentTwo
tag
Sziasztok,
Egy 2013-as Insignia-ban (2.0 Diesel - A20DT motorkód) eljött a kettős tömegű - kuplung csere. Maga a kinyomócsapágy lett rossz (hang alapján), de ahogy illik cserélnék mindent. A kérdésem az lenne, hogy tudja-e valaki milyen a gyári alkatrész márkája? (Luk-ot és Sachs-ot néztem hozzá, de nem tudom melyik lehet benne, nem találtam róla infót, jobban szeretném a gyárit belerakni)
Pontosan ezeket kell benne cserélni:
Kettős tömegű lendkerék + kuplung szerkezet + kinyomócsapágy?
Azért lennék kíváncsi mert az árakat nézve a készlet drágább, mintha külön 1-1db-ot vennék és nem tudom miért lehet ez? (általában fordítva szokott lenni, csak ezért furcsállom) -
válasz
ArthurShelby #97290 üzenetére
A cápa?
(a cápáról mindig a "Boborján az iker" jelenet jut eszembe
... annak is az a része, hogy
kb 400 millió éve úszkált a vízben...
Keressetek rá, megéri. Brutál agyzsibbasztó humor
Gyerekeim fetrengenek a röhögéstől, mikor előadom nekik) -
ArthurShelby
addikt
Meglett a C zafirában is (takarítás közben) az easter egg
[kép] -
Azt hogy tudnám megnézni, hogy pontosan mekkora hosszbordás feszítő görgő kell a z16xe1-hez? Anélkül hogy kikapom és megmérem.
-
vzsryl
nagyúr
Köszi az infót.
Nagyjából milyen időközönként ajánlott a cseréje?
Lehet tudni valamilyen típushibáról ennél a hajtásláncnál? A benzineseknél hallottam a 16-18 között gyártott verdák manuális váltó hibáiról, de a dízeleknél nem tudom mi a helyzet.99%-ban hétvégente lenne használva, és minimum 30-40km-es távokra, családi csapatszállítóként. Ilyen felhasználás mellett szvsz. a turbó, a kettőstömegű és a részecskeszűrő, ha egyszer ki lesz cserélve, utána nekem már többet nem kell hozzányúlni. Van valamilyen más olyan bonyolultabb alkatrésze, amire érdemes odafigyelni?
-
HoaryFox
őstag
Én a 3. telemet fogom megkezdeni a Hankook Kinergy 4S négyévszakossal, köszöni szépen, jól van
Mondjuk már váltanék az utódjára (Kinergy 4S²), de még nincs gyártásban nálunk -
Ispy
nagyúr
válasz
Fandango #97262 üzenetére
Egy az egyben nem szeretnénk motort cserélni, mert elég szopónak néz ki a 120-as 140-esre cserélése. Szóval a cél alapvetően egy másik 120-as motor lenne (ha lenne), vagy a 140-es blokk részének a berakása a 120-as szívósora alá, ez az amit nem tudunk kideríteni, hogy egyformák-e vagy sem, mert senki sem tudja.
-
bul07
nagyúr
válasz
diablo1984 #97278 üzenetére
Persze kompromisszum meg hogy óvatosabban
De egy kezdőnek lehet a lassabb tempó is sok, és a téli gumi nyújtotta előny mondjuk hogy 2m hamarabb áll meg megmenti egy balesettől
És simán lehet hogy mire elkoptatja a téli vagy nyári szettet akkor készen fog állni egy 4évszakos gumira váltásraÉn csak annyit akarok mondani hogy az hogy valaki kevés kilométert megy nem jelenti azt hogy automatikusan jó neki a 4évszakos gumi, semmi mást
(#97280) legelek
Nyáriból is van sok fajta, van amelyik jó esőbben is
-
farkas-j
őstag
-
diablo1984
veterán
Térdig hóban, vagy lefagyott jégen nem megy fel a sima mezitlábas autó a hegyre, és tükör jégen télivel sem áll meg ha eszetlen. Latyakban egyértelműen jobb a téli a sok lamella miatt, valamint a száraz, de hideg aszfalton is a lágyabb keverék miatt. Természetes, hogy az évszaknak megfeleló gumi jobb a szezonokban, a 4 évszakos komprommisszumokkal jár, mindig is azzal járt. Aki meg kezdő, az meg nem a gumi mizéria választja meg, hanem hogy mennyire alázatosan áll a többi közlekedőhöz, a technikához és a körülményekhez.
Nálunk az én autómon van téli-nyári gumi, mert zsír új télivel vettem az autót és nem akartam elkótyavetyélni és ez az autó a családi nyaralós, függetlenül, hogy az asszony az övével többet megy éves szinten(munkába jár vele). -
bul07
nagyúr
válasz
OPiiPO #97275 üzenetére
Miben?
Hogy mondjuk jön valaki hogy egy H Astrára keres téli gumit, évi 11e Km futás tehát télen 4-5e
Erre jönnek a négy évszakkossal sablonosanNa de sok tényezős
Nem kérdezték így nem mis tudhatják hogy
-Édesapa vett a csemetéjének egy első autót és arra keres gumit, ugye kezdő sofőr nincs tapasztalat így a téli gumi mínusz 2-3m fékútja balesettől is megmentheti, vagy egy zebrán gázolástól
-Vagy párja hordja vele a csemetéket, és nem is cáfol rá a női sofőr sztereotípiákra tehát nem jó sofőr, és az a pluszt tapadás mentheti meg
-Vagy Budán laknak olyan utcákon közlekedik ahol utolsóként takarítják az utakatLehetne még sorolni az olyan tényezőket hogy a kevés kilométer ellenére mégse lehet ajánlott a 4évszakos gumi
És félreértés ne essék én nem a 4évszakos gumik ellen vagyok.
Mert édesapámnak is én erőltettem hogy jó lesz az neki, de tudom hogy ritkán megy 90fölé, itt az alföldön, ahol a legnagyobb dombot akkor lát ha megy a Körösre horgászni és a védőgátra fel kell hajtaniaÉs én is 4évszakost veszek majd, mert jelenlegi helyzetben hogy nem megyek sokat nekem is pont elég lenne
De továbbra is tartom hogy kevés Km nem egyenlő a 4évszakos gumi használatával
(#97276) diablo1984
Oké persze
De te tudod hogy milyen sofőr
Én ismerek olyan női sofőrt hogy a téli gumi is kevés neki, de férfibe is hogy nem szeretek utazni mellette mert rossz sofőr
Régi munkatársnak meg az volt a szokása hogy utolsó pillanatba nagyot fékezve állt meg mindenhol, lámpánál, stb, na neki is jól jött néha néha a plusz tapadás, mellette se szerettem ülni, csak úgy tapostam a padlót néha mert én annyival hamarabb fékeztem volnaSok tényezős dolog csak ezt akarom kihozni
És az itteni fórumon nem ezt érezni, mert sablon válasz km alapján a 4évszakos és annyi -
bul07
nagyúr
válasz
AMD Power #97268 üzenetére
Édesapámnak a Meriva A-n Barum Quartaris 5, 185/65 R15 van fent [link]
Eddig jól teszi a dolgát, majd ha lesz hó akkor tuti megyek pár kört, meg az enyémmel is amint rendes téli van és összehasonlítom kicsit
Édesapám szerint a vizet szinte meg se érzi, bár nem Forma 1 tempóban közlekedik az öreg (70évesen)De az itteni gumis fórumot nem csipázom
Mert minden keveset autózónak kapásból a 4évszakosokkat nyomatják
Semmi olyan apróság hogy milyen kocsi, ki vezeti(kezdő, nem jó sofőr), van e gyerek a kocsiban, hol, stb
Sablon keveset mész 4évszakos és körömszakadtáig védik hogy de csak 4évszakos -
AMD Power
titán
válasz
ArthurShelby #97272 üzenetére
Ár/érték aranyban biztos jobb. Bár a Michelin CC-röl is nagyon jókat hallok.
-
válasz
smallmer #97266 üzenetére
J Astrában saját tapasztalat alapján én nem mennék 1.4T alá. A H Astra az kiviteltől függően 150-200Kg-vel könnyebb, nincs tapasztalatom ugyan de el tudom képzelni hogy egy szívó 1.6 szépen elviszi. Ja és nincs turbó - én nagyon ügyelek a hosszú utak utáni lehűtésre és hogy csak onnantól tapossam ha már biztos elérte az üzemi hőmérsékletet, de nem vagyok benne biztos hogy minden turbós tulaj hasonlóan jár el.
-
AMD Power
titán
Srácok ez a 4évszakos gumi amin a kocsin van..... Most 6 nap alatt 600km beleraktam a szekérbe. Ez főleg vidéken, ma is nyálkás vizes, faleveles utakon stb. Mintha egy teljes értékű téli lenne rajta. De nyáron is a 3x fokban ugyan ezt éreztem. Még pályán is.
Nem tudom ,hogy az új autón majd milyen gumik lesznek ,de ha kell majd cserélnem én ugyan ilyet fogok venni arra is.
-
Hachiko95
aktív tag
válasz
smallmer #97266 üzenetére
Pont most volt a totalcar erőmérőbe egy Honda S2000, nem tudom mennyire lehet egy másik pados méréssel összehasonlítani, de azt néztem, hogy az 1.8-as Z18XER H Astra GTC konrétan 6000-ig nagyobb teljesítményt és nyomatékot adott le, mint az S2000. Ezzel az 1.8-as motorral nagyon szépen ugrik a GTC, már 2000 alatt szépet húz, végig ott a nyomaték, 4500 körül érezni, hogy még jobban megindul és egészen leszabályzásig szépen forog a motor.
Nagyon kényelmesen autózható teljesítménye van akár városban, akár egy kanyargós úton. Elvileg az 1.8-as motorral is 1300kg alatt van. -
válasz
smallmer #97264 üzenetére
2011-es, tehát még a régi széthullós váltóval szerelt. Azonnal megfelelő szintű váltóolaj feltöltés fog kelleni ha megveszed, illetve az ülésfűtést alaposan nézd meg. Egyik első ülésbe sem szabad beletérdepelni, mert az ülésfűtés nagyon gyenge konstrukció, gyári javítás 100eFt körül van, utángyártott nem létezik (vagy csak én nem találtam eddig meg). Maga a motor lábtól függően 7-8.5L körül eszik, mivel a kasztni sár nehéz, ezzel is épp hogy meglesz a szükséges dinamika egy rendes országúti előzéshez. Belső tér minőségibb és szebb számomra mind a H mind pedig a K Astránál.
-
smallmer
őstag
Sziasztok!
Egy 9-10 éves Astra J-t szeretnék vásárolni pl: [link] . Tudnátok mondani valamit az autóról? Mennyire megbízható? Mit érdemes figyelni vásárláskor? Stb....
Mit gondoltok jobb választás, mint egy H GTC Astra? -
Tikakukac
titán
válasz
Fandango #97262 üzenetére
Mert full feleslegesen iktatsz be egy köztes kérdést egy nagyon-nagyon-nagyon-nagyon veszélyes terepen. Egy full alap kérdésre is akkora baromságokat szoktak benyögni és aztán tépni a másikat, hogy csuda.
Az okmányiroda nem azt tudja megmondani melyik-melyikkel kompatibilis, hanem, hogy ez papírozható-e ha igen, akkor hogyan.
Nem első olyan eset lenne, amikor valaki kérdezett, rossz infót kapott, motort vett és a végén derült ki, hogy hát kellene származási papír is meg ilyesmik
-
Fandango
veterán
válasz
Tikakukac #97261 üzenetére
Miért ne lehetne feltenni a kérdést? Ha a válasz igen, hogy bemegy az erősebb motor a másik helyére különösebb gond nélkül, akkor lehet a hatóság felé érdeklődni, hogy akkor ennek mi is a papírozós menete.
Az okmányiroda nem fogja megmondani, hogy az egyik motor kompatibilis a másikkal szerelésileg. -
Fandango
veterán
-
vzsryl
nagyúr
Sziasztok!
K Astra-ban található 110/136LE-s 1.6 CDTi motorról mit lehet tudni azonkívül, hogy magyar gyártmány? Van valamilyen típushiba, amire figyelni kell? Használt piacon 3-4 éves darabokat lehet kifogni 3M alatt egész korrekt felszereltségben. Ez azért lehet, mert minden másnap szervizbe kell gurulni?
-
bazsimano
őstag
sziasztok! a16xer motornal. Nem reg volt okoskerek solenoid csere...es most kidobta az ecn 001466 os hibat!
megint okoskerek lenne???
-
gzbotii
nagyúr
Sziasztok,
Corsa C, 1.2 Z12XE, 55kW - milyen fagyálló kellene bele?
Olajból 5W30, dexos2 - 4 liter elég? -
válasz
BlackDemon #97250 üzenetére
A listából én ezt tettem bele az idén:
Fuchs Titan GT1 -
Ispy
nagyúr
Sajnos a linkelt A18XEL nincsen. Szóval az a kérdés most, hogy vajon a 2 motor blokk része megegyezik-e, mert a hengerfejet azt megtartanánk a régi motorról. Zafira klubba még nem jutottam be.
-
Ispy
nagyúr
válasz
davenport #97248 üzenetére
Köszi a linket megnézzük. Az baj, hogy a 120-as és 140-es motor között elvileg csak kicsi eltérés van (azt hiszem csak annyi, hogy a 140-ben van légtömegmérő), csak senki sem tudja megmondani, hogy ha veszünk 200k-ért egy xert, akkor az jó lesz-e. Még az opel sem. Így meg elég lutri, mert 200k és azért nem 2 perc munka sem. Az új motor meg felejtős, 1.5 milla.
-
#24845312
törölt tag
Szerintem csak úgy egy az egyben nem fogod tudni átrakni, valószínűleg annyi mindent cserélni kellene hozzá, hogy nem érné meg anyagilag a dolog. Ennek tényleg utána kellene járni, hisz egy teljesen más motorkódú motort szeretnél belerakni.
Nekem B Vectrám van, ennél sokan akartak az 1,6-os motor helyére mondjuk 2,0-ást rakni (gyári B Vectra motort), de teljesen más minden, gyakorlatilag a komplett autó különbözik. Másik motor, másik motorvezérlő, másik kábelköteg, váltó, fékek, kerekek, km-óra, EGR, stb., stb., stb., minden különbözik. Zafirával hogy mi a helyzet ilyen téren, nem tudom, utána kellene nézni, de első körben ugyanolyan motort lenne szerintem a legjobb találni. -
Esetleg itt kérdezd meg, hogy van-e valakinek, itt bukkannak fel bontandó Zafirák. Ha bejutsz és rákeresel az A18XEL-re, az egyik ottani tag annyit írt, hogy csak a motorvezérlő szoftver a különbség. A széria vége felé csak 2-3 évig szerelték volna ezzel a motorral az A18XER mellett, így sajnos elég ritka. Ezt a hirdetést nézted?
-
manokaki
addikt
Egy kis segitséget kérnék !
Opel Astra G 1.2 16V , hány mm-ig vékonyodhat az első féktárcsa ? Magyarán mi az a minimum amilyen vastagnak kell lennie még, hogy ne kelljen cserélni a fékbetéttel együtt ?
köszönöm
Attila
-
nyemi
csendes tag
válasz
BlackDemon #97234 üzenetére
Én a Mol olaját ajánlom , amúgy ebből a listából bátran választhatsz, van választék (a linkeltet nem látom
)
-
Ispy
nagyúr
Sziasztok,
apám zafirájának letérdelt a motorja, a hajtókar kinézett a blokk oldalán, szóval kéne egy hasznalt motor, ha esetleg valaki tud ilyenről, akkor érdekelne. A motorkódja A18XEL, 120 lovas. A 140 lovas hegyekben van, de senki sem tudja megmondani, hogy azt be lehet-e rakni.
-
ntomka
nagyúr
Ha már fogyasztást számolunk: Z16XEP, H Astra 2006.
Átlag: 6.94
Legjobb 6.5
Legrosszabb: 7.75Totál vegyes majdnem 2 év alatt.
Nagyon nehéz a lábatok srácok. 🤷♂️
-
AMD Power
titán
Újabb fogyasztási adat.... 2 nap alatt 409km. Ebből kb 100km autópálya, kb 50km város a többi meg vidék. Balatonfelvidék. 409km alatt 28litert evett a OMV Maxxmotion 95-ből. Ez mondjum egy teljesen elfogadható reális szám.
-
dewill79
tag
válasz
BlackDemon #97234 üzenetére
Szia!
Én x16xel B vectrában használtam kb.5 évig, most pedig x18xe H astrában 6 éve ez van.
Nekem nincs rá panaszom! -
BlackDemon
csendes tag
Üdv mindenkinek!
2006-os Opel Meriva 1,6 B-be keresek olajat. (motorkód: Z16XEP). Gyárilag írja az 5w-30-at.
https://www.eneos-olaj.hu/motorolajok/5w-30/53-5w-30-eneos-premium-hyper
Gondoltam megpróbálom az Eneost, esetleg valakinek volt vele tapasztalata, teljesíti a Dexos2-t, bár a régebbi olajakat írja a könyvében. Megköszönném, ha valaki érdemben hozzászólna. [link] -
hdanesz
őstag
válasz
mohabá 007 #97230 üzenetére
Akkor ezekszerint nyest barátunk kiiktatta ebből a kocsiból a riasztót.
Elég régen állhat akkor a kereskedésben a kocsi...ha a fényképezés idején még megvolt a kábel....most meg már nincs.
Köszi a segítséget!
-
mohabá 007
aktív tag
-
#24845312
törölt tag
válasz
AMD Power #97227 üzenetére
Nálam sajnos több lett, pedig ez már hengerenként 4 szelepes volt, igaz csak 3 henger volt összesen. Ha tartottam volna a szigorú 90-et, akkor biztos valamennyivel kevesebb jött volna ki, viszont a többi autóval se tartottam. A 100 km/h fölötti tempó amúgy már érezhetően sok volt neki, a túlszervózott kormány is úgy járt az úton, hogy csak na, markolni kellett két kézzel, mert a rossz út könnyen megvezette az autót. Városban viszont nagyon jó volt vele manőverezgetni, kifejezetten oda is való az az autó.
-
#24845312
törölt tag
válasz
Tikakukac #97225 üzenetére
A Polo-ból kiindulva többre számítottam én is az 1.2 G Astrával, kicsit meg is lepődtem. Mondjuk ha meg a 2000 köbcentis B Vectrához viszonyítom (az 1.2 G Astrát), az meg csak 1,5 literrel eszik többet, pedig kb dupla lóerős, és bő másfélszer akkora motor, így nézve meg ehetne kevesebbet is az 1.2 G Astra. Persze a kis motorhoz képest viszonylag nehéz autó, rövid áttételezésű váltó, nyilván nem fog arányosan kevesebbet enni, nem is vártam ezt. Meg aztán azt is nézni kell, hogy a nagyobb/erősebb motorral a B Vectrát taposni se kell ugyanolyan mértékű gyorsuláshoz/tempóhoz, hosszabb áttételezésű a váltója is, alig forog a motor ugyanannál a tempónál, szóval nem véletlenül eszik keveset az is. G Astránál már nem emlékszek a fordulatszámra, de szabályos lakott területen kívüli tempónál forog a B Vectra 2000 környékén, viszont a Polo ott már küzdött rendesen, közel dupla ekkora fordulattal járt a motorja emlékeim szerint.
A legjobban mondjuk a Smart-on lepődtem meg, ahol lehetett, mindenhol kapta a padlógázt, tető a csomagtartóban (kabrió), aztán a végén meg 4,5-5 liter közötti fogyasztás jött ki vele. Oké, hogy kis súlyú autó, de a motorja is elég mini (700 köbcenti), viszont azért a turbóval elég szépen haladt ehhez képest, öröm volt vele autózni egyet. -
#24845312
törölt tag
válasz
Tikakukac #97223 üzenetére
Nem város volt, Budapest-Győr útvonalat tettem meg vele több alkalommal (nem autópályán). Muszáj forgatnod, mert szó szerint olyan, mint a tetű. Menni se akar, de ugyanakkor sokat is fogyaszt. Az első út után amikor kiderült a fogyasztása, arra gondoltam, hogy biztos valami baja van, de haveroméknak van ugyanez az autó ugyanezzel a motorral, és azt mondta, hogy náluk is ilyen, lomha is, meg fogyaszt is.
Ugyanezen az útvonalon az 1,2 szívó benzin G Astra beérte 5,5-6 liter közötti benzinnel, a 700 köbcentis turbó benzin (automata) Smart meg 4,5-5 literrel. Mindhárommal lehetett tartani a forgalom ritmusát, csak mondjuk a G Astra meg a Smart előzni is tudott, ha esetleg valaki indokolatlanul lassan ment előttem, a 3 hengeres Polo ott viszont már teljesen elfogyott, szinte egyáltalán nem gyorsult. Ami nem is lenne baj, mert nem is erre találták ki, csak akkor legalább ne is evett volna literekkel többet a másik kettőnél.
A vezetési stílus ugyanaz volt, nem szeretek tökölni, haladok ha lehet, ha meg valaki indokolatlanul lassan megy, akkor kielőzöm. -
#24845312
törölt tag
válasz
AMD Power #97221 üzenetére
Ha az vigasztal, nemrég volt nálam pár napig egy 2004-es VW Polo, 1.2 benzines, 3 hengeres, 64 lóerő, és 8,5 litert megevett az is úgy, hogy nem is volt neki nyomva. Kis motor, rövid áttételezésű váltó, szétforogja magát a motor, így összességében zabál is, meg nem is megy.
-
hdanesz
őstag
válasz
hdanesz #97196 üzenetére
Valakinek tipp erre esetleg?
Csak, hogy némi magyarázat álljon a képek mellé: A két kép ugyanazt a motorteret ábrázolja. A felső kép a hirdetésben szereplő kép, az alsó része pedig már az élőben tapasztalt látvány.A kereskedésben az alkalmazott azt mondta, hogy nyest rágta ki...viszont a kereskedés tulaja meg azt mondta később, hogy a magasnyomású mosó vitte szét. (????
)
Már eleve vicces hogy ketten kétfélét mondanak...de nekem ez inkább úgy tűnik hogy szándékosan lett eltávolítva/lekötve az a cső. Vagy ha tényleg a fentiek közül történt valamelyik....akkor gondot okoz-e majd a cső hiánya a későbbi használat során? -
#24845312
törölt tag
válasz
diablo1984 #97197 üzenetére
Nálam a 2000 köbcentis 136 lovas benzines autó (Opel Vectra B) eszik 7-8 liter között vegyesben (15 év átlaga). Ha csak úgy megyek, mint a többi autós, akkor 7 liter környékén megáll a fogyasztás (vegyesben értendő, városban nyilván több, de városon kívül viszont kevesebb).
-
JanR
addikt
Astra K 1.4T (150pacajos). Most egy éves, a fogyasztásom jelenleg 7,08l/100km (13500km van az autóban).
Mióta megvan az autó vezetem táblázatban a tankolásokat. Ebben nagyon sok autópálya van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Óra topik
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Videó stream letöltése
- Autós topik
- További aktív témák...
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Samsung S23 Ultra 8/256GB Jótállás: 2027.02.16.-ig
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
- 121 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- HP 14 Elitebook 1040 G9 FHD+ IPS i5-1245U 10mag 16GB 512GB 5G Modem Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 13 2022 M2 8GB 256GB SSD garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest