Hirdetés
- MWC 2025: A ThinkPad notebookokról sem feledkezett meg Lenovo
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Dell notebook topic
- A frissítési frekvenciához igazítja a képkockagenerálást az új Lossless Scaling
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Leszámol a fekete képernyős hibákkal a GeForce driver gyorsjavítása
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Vezetékes FEJhallgatók
- OLED TV topic
- A beágyazott rendszerek területére is jön az új EPYC generáció
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
FoLey-v
addikt
válasz
Luck Dragon #91191 üzenetére
Enyémen így is úgy is mindegy úgy is koszos marad.
-
cszolee79
csendes tag
válasz
piaggionrg #91187 üzenetére
Milyen motor?
Első körben MAP/MAF/IAT szenzor (egyébként ezek nem nagyon szoktak elromlani, trafó se, esélyes hogy téged jól átvertek) esetleg üzemanyagszivattyú. Netán falsot szív (vákumrendszer / szívórendszer). Vagy EGR szelep ha van benne. Netán leragadt a fojtószelep a dzsuvától.
Mi a hibajelenség, amikor rángat? Ugrál a fordulatszám? Alapjárata rendben? Van hibakód?Én most a Vekit addig basztattam amíg teljesen elszállt az alapjárata, ugrált fel-le, le is fulladt.
Mint kiderült ennek a MAP szenzorja a motoron kívül van, és egy kis gumicsővel csatlakozik a fojtószelephez. Na az a gumicső repedezett szét + olyan már mint a gyurma, ahogy hozzáértem szar lett. Most betekertem szigszalaggal + a csatlakozásoknál ráhúztam egy gyorskötözőt, egyből rendbejött az alapjárat. -
válasz
athomi #91197 üzenetére
Nincsen, nem törött, a kaszni oldalon minden száraz. Volt benne pár deci, a legalsó izzó szintjén. Szetszedtem, átnéztem, kasznit, lámpát lepucoltam, most szerencsére megint jön a "jó" idő, ha újra beázik, akkor max felrakok rá valami tömítést. A túloldalit is levettem, az szerencsére száraz, csak volt benne pár mumifikált pók, meg poloska.
-
válasz
Luck Dragon #91191 üzenetére
Pedig pont kiszáradt a bal hátsó lampabúra, most nézhetem megint, hogy merről ázik
-
-
Sanki
addikt
válasz
Luck Dragon #91191 üzenetére
Jöjjön az eső, mert én kedden mostam le a kocsit, szép tiszta lett, tegnap meg mentünk Bánkra és merő sár lett a kocsi.
-
-
ntomka
nagyúr
válasz
Luck Dragon #91191 üzenetére
És tartsuk a kocsi felé?
-
-
HoaryFox
őstag
És most zárjuk le az OFF-ot, ha kérhetem
-
piaggionrg
újonc
Sziasztok!
Van egy G astra a családban 1.4 16v 90le. Először csak rángatott. Leginkább lassabb sebességnél. Az utóbbi időben már le is áll menetközben. Ja és nem is pörög fel állóhelyben üresben sem a motor. Gyertya, trafo, főtengely jelado meg meg egy jo par dolog cserelve. mar 4x jart szerelőnél de még mindig nem jó. Elvileg ez nem ritka G astráknál. Mi lehet a gond? -
A manó vigye el! Mindjárt kimegyek és a két asztmán csinálok egy üzemanyag szűrő cserét. Csak hogy mindenki megnyugodjón.
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz
MasterMark #91180 üzenetére
Már ezen is átléptünk, le lett írva. Ami kicsi kis tasakos szűrő van, az magán a szivattyún van a tankban. Itt most azon ment a hercehurci, hogy a rendes, még ember által megközelíthető módon cserélhető szűrő hol van, miben van és mikor kell cserélni. Ez a hengeres változat G-ig volt, utána nincs. A linkelt videókon meg a többin gázolajszűrő van, ami totál más. A félreértés oka itt a keverés volt, hogy bejött még mellé olajszűrő, meg tönkremegy minden stb stb. Hát akkor a H Astra tulajok készülhetnek fel, mert ott eleve hiányzik a cserealkatrész gyárilag, szóval lehet tippelgetni, hogy vagy akkor a gyár volt totál hülye és minden ilyen Opel már elromlott vagy lehet mégsem kell ezt olyan sűrűn kukázni, mint a kolléga akarja beadni.
Csak althreadet elolvasni sokan nem tudnak, aztán ebből lesznek az elbeszélések
-
Tikakukac
titán
válasz
#81556480 #91178 üzenetére
Megnézted azt a videót és megnézted miről van szó? Ha már hülyeségeket eregetünk. Az egy gázolaj szűrő, amit cserélnek. H Astraban továbbra sincs a benzinesekben benzinszűrő. Csak valamiért beakadt nálad ez a lemez és még mindig nem érted meg, hogy N-I-N-C-S szűrő amit ki tudnál cserélni ezekben a kocsikban. A linkeltek meg a többi okosságok régebbi kocsikra vonatkoznak vagy gázolajosokra, ami megint teljesen más tészta.
-
Whaazzup
senior tag
Opel Corsa B 1.0 12V Típusnál.
Sziasztok.Megkérdezném, hogy a Főtengely vezérlésrögzítő hengeres tüske kibírja e, a 150:nm meghúzott szíjtárcsa csavarmeglazítását, vagy van jobb megoldás e célra kialakított célszerszám nélkül.
ÜDV. Sanyi. -
HoaryFox
őstag
Sajnálom saint_ a verdát
-
Magnum_
nagyúr
válasz
ricsi8800gt #91169 üzenetére
Nincs messze fehervartol a szeremi ut, a topikgazda is jott mar fel dujv.-bol talira :-)
Update: hetfon du felmerik a kárt
[ Szerkesztve ]
-
ricsi8800gt
addikt
Jó lenne egy topik tali fehérváron is egyszer
-
cszolee79
csendes tag
válasz
Magnum_ #91164 üzenetére
"Puska kellett volna ehhez a melóhoz, b+"
Hozzáteszem egyszer én is eljátszottam egy hasonlót - ember jött a főúton a friss szép 3-as BMW-jével, én néztem, álltam, elsőbbsége van, megvárom, aztán amikor elém ért, elindultam és végighúztam a jobb oldalát. 2 ajtó, hátsó felni, hátsó lökhárítót végig. Nem tört össze, csak horpadt, karcolódott, otromba csúnyán néz ki.
Kiszállt a jóember, széttárta a kezét, kérdezte hogy hát ezt hogyan?Én meg csak néztem bután mint a tök, én is széttártam a kezem, nem tudom megmagyarázni. Angolosok kedvéért: BRAIN FART. És tényleg nem. Úgy leblokkolt az agyam hogy nem tudtam értelmes okot mondani, miért mentem neki. Nem néztem be, mert láttam hogy jön, meg is álltam hogy elsőbbséget megadjam, és amikor előttem volt akkor nekiindultam.
Hozzá kell tennem hogy 3 nappal előtte halt meg apám, aznap intéztük a boncolást + temetést, ki voltam készülve idegileg, elsőre még a saját nevemet sem tudtam kinyögni.
Papírt megírtuk, elismertem a felelősséget, és elnézést kértem, ő részvétet nyilvánított és mentünk dolgunkra.És nem tapasztalatlan vezető voltam, már akkor is benne volt a lábamban vagy 500 ezer.
Sajnos előfordul. Szerencsére az áldozatom és én is kulturált emberek vagyunk, nem volt vita meg balhé, csak egy nagyon kellemetlen élmény + az utána következő szerviz. Mármint neki. A Renault Megane-nak egy alkoholos kendővel letöröltem a műanyag lökhárítójáról a BMW maradványait. -
-
Magnum_
nagyúr
válasz
MasterMark #91163 üzenetére
Mert szeretek magammal kibszni
-
Magnum_
nagyúr
válasz
MasterMark #91161 üzenetére
Igen, a barom.
-
FoLey-v
addikt
válasz
Luck Dragon #91157 üzenetére
Azt nemtudom az én CD30 MP3-as kiolvasásért annyit kérnek.
ntomka Igen eléggé lehúzós melo.
-
ntomka
nagyúr
Új Corsa: [link]
-
-
ricsi8800gt
addikt
Oké oké gyerekek
-
Tikakukac
titán
válasz
ricsi8800gt #91149 üzenetére
Ülés ki, tank tető le, szivattyú ki, szűrő csere.
Ez a fajta H-ban már nincs.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
ricsi8800gt #91149 üzenetére
Ezt nem beszeltuk mar ki, hogy a benzinpumpaban van es nem tudod cserelni egyenkent?
-
ricsi8800gt
addikt
2007-es 1.6 Astra Z16XER Hol van az üzemanyag szűrő,lehet érdemes lenne megkukantani nekem is
-
Tikakukac
titán
válasz
Magnum_ #91138 üzenetére
Volt Vezessen ilyen sztori. Ott sem lett volna gond, ha végül a másik fél nem gondolja meg magát és a biztosító sem olyan, amilyen. De mivel olyan volt, így jártak egy darabig bíróságra és írtak pár tucat levelet ide-oda. Rendőr az kell. Mindegy mi van. Kell.
Weareus: Ukrán tankolós kocsikat látnád
Szűrő szűrjön, amíg nincs nyomásgond, nagy para nincs. Olajszűrőt ha kettékapom 2 hét múlva mindenki elborzad, pedig van benne 10k km.
[ Szerkesztve ]
-
-
Magnum_
nagyúr
Fotok alapjan elozetes kalkulacio: max 300k es 2-3het fenyezessel. Aztan majd kiderul.
Petyyy: teljesen kesz vagyok
[ Szerkesztve ]
-
gyantaszuz
aktív tag
válasz
cszolee79 #91139 üzenetére
A telen egy alkalommal bringaval mentem be a munkahelyemre, ut kozben leszoritott egy auto igy nekicsapodtam egy, az ut szelen allo ezer eves megane-nak aminek le is tort a visszapillantoja.
Termeszetesen jofej baratunk tovabbhajtott, a rendszamot nem lattam ofkorsz, igy kihivtam a rendoroket, hogy mit lehet ezzel kezdeni, akik kozoltek, hogy kb semmit, a jofejsegemen mulik, hogy tovabbmegyek en is, vagy keressuk-e meg a tulajt.
Megkerestuk, rendeztem a kart, vegulis mas hibajabol is. End of story.szerk: ja es kozoltek, hogy eleg sok bejelentes erkezik a karosultak reszerol, kb 5-10% aki magara vallalja, ha kart tesz egy autoban. meg ha ilyen pitianer, 5k tetelrol is van szo.
[ Szerkesztve ]
-
cszolee79
csendes tag
válasz
body007 #91132 üzenetére
Kollégám sok éve egy kis lakóövezeti egyirányú utcában lakik, párhuzamosan parkol, mindig szépen beáll, eddig háromszor vagy négyszer törték össze az autóját - elöl, hátul, oldalt. Minden alkalommal az elkövető el (akart) menekülni, de vagy látta valami segítőkész lakó és felírta a rendszámát vagy épp meg tudták állítani.
Elképesztő milyen söpredék jellemtelen emberek vannak.[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz
Magnum_ #91134 üzenetére
Vagy ennyire hülye, hogy nem ismeri a kresz alapjait, vagy téged nézett palimadárnak. És nekem ez már elég a bizalomvesztéshez.
A baleseti jegyzőkönyv aláírásával nem a felelősséget ismerte el. Utólag meg lehet a biztosító részére azt nyilatkozza, hogy a vétkességet nem ismeri el. A biztosítótól meg kitelik, hogy küld egy levelet, hogy utólag a felelősség nem állapítható meg, ezért nem áll módjában fizetni. Mert a biztosító már csak ilyen, szeret próbálkozni. Ezt egy rendőrségi helyszínelés kizárja, ugyanis elveszi a vétkes fél kedvét attól, hogy próbáljon utólag kavarni, továbbá ha mégis megteszi, akkor még mindig ott a biztosító, aki ilyen esetben már szinte biztos nem fog szórakozni a vétlen féllel.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
[link] ugy dontott ma valaki reggel, hogy az ismert modon feltett, makulatlan automat osszetori.
-
Findzs
addikt
Totalcar kütyüdoktor szerint a gyári rádiók kódját a szervíz ismeri:
[link] -
cszolee79
csendes tag
válasz
ricsi8800gt #91098 üzenetére
Ezt csak azért csinálják hogy szopassanak.
Nonszensz amit az autóipar művel, gusztustalan.Mi rendszergazdaként mindig a legegyszerűbb, legkönnyebben üzemeltethető és karbantartható rendszereket keressük, ajánljuk ügyfeleknek, amivel nincs szívás, vagy ha szívás van akkor pikkpakk meg lehet oldani. Ezek a csibészek meg... áhh. Nem is mondom.
BTW
Ma voltam klímát ellenőriztetni, jó hír: a rendszer működik. Rossz hír: a kompresszor tömítései elöregedtek, ereszt. Így fel sem töltettem, mert minek, ha 2-3 vagy akármennyi hónap alatt elengedi a gázt.Szerviz(ek)ben mondtak olyat hogy új kompresszor 140 ezer, szerelés 30 ezer, feltöltés 15-20 ezer.
Újpesten felhívtam a klímást, azt mondja új kompresszor 76 ezer (régit nem érdemes felújítani), feltöltés tizenpár ezer, munkadíj 25 ezer, összesen 113 ezer mindennel együtt. Mindezt úgy hogy pont ma csinált egy ugyanilyen B Vekit, és ezek a friss aktuális árak.
Ja és mondták a szervizben (Kwikfit, egyébként nagyon nagyon rendesek voltak, a klímát ingyen nyomáspróbázták!) hogy a kormánymű is kotvány, fel kell újítani. Csodás.
Közben találtam egy szerelőt aki korábban Opelnél dolgozott márkaszervizben, elmondtam neki hogy milyen árakat kaptam különféle munkákra, felröhögött. Pénteken megyek hozzá, megnézi, megbeszéljük ő mit lát és milyen áron vállalja.
-
-
Magnum_
nagyúr
válasz
stickermajom #91114 üzenetére
Es tisztan is tartom
-
-
válasz
ricsi8800gt #91109 üzenetére
Mivan itt? Pedálszépségverseny?
-
hdanesz
őstag
válasz
athomi #91101 üzenetére
Nekem volt bizonyítottam/hitelesen/ténylegesen 68ezret futott Honda Jazz-em. Olyan kopott volt a kormánya, hogy ez a szervízes rászámolt volna 150ezer km-t biztosan.
Holott annyi volt a megoldás, hogy hölgy tulaj, rengeteg gyűrűvel...és városi használat.
A gyűrűk szépen dolgoztak a kormányon.... -
ricsi8800gt
addikt
válasz
stickermajom #91106 üzenetére
De te pályán használod 80%-ban aza kicsi kopás a 20% város
-
stickermajom
addikt
válasz
ricsi8800gt #91102 üzenetére
-
#31600896
törölt tag
Sziasztok!
Barátom H Astrája kicsit "ferdén" áll. Első kereknél, és a jobb hátsóknál rendben van minden, a kaszni bal hátulja kicsit lejjebb ül. Észrevehető, mert kb 3-4 cm-rel van lejjebb. Rugó nincs eltörve, elvileg gyári mind a 4.
Szerintetek mitől lehet? -
athomi
veterán
válasz
ntomka #91099 üzenetére
1.5 misiért elég csúnya vétel volt.
Mondjuk azt nem értem hogy lehet megmondani a kormány kopottságából a km óra közel valós állását. Láttam már valós 120.000-rel tükörsimára kopott bőrkormányt, meg 250.000-rel elég jó állapotút. Nyilván nem mindegy hogy városban tekergetik egyfolytában, vagy a pályán markolgatják.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Mesterséges intelligencia topik
- Óra topik
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Új hangfalkábel OFC 2x4 mm2 réz hifi hangszórókábel hangfal vezeték
- Új digitális forrasztó állomás PTC hőfokszabályzós trafó 24V 110W
- Új digitális forrólevegős hőlégfúvó műanyag hegesztő Hotair 959D BGA
- Új digitális forrólevegős műanyag hegesztő hőlégfúvó smd forrasztó
- Kukirin G2 pro csere beszámítás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest